Va scriu aici ca sa nu aflati din ziare: mi s-a suspendat dreptul de a conduce masina pe o perioada de o luna! Unde? Pe dn1 intre Predeal si Brasov. De ce? Am depasit banda continua inaintea unei curbe.
Nu am de gand sa contest nici amenda si nici abaterea, sunt ale mele si mi le asum. Am de gand sa contest marlania si rautatea politistilor de la Brasov care in 2008 se comporta mai ceva decat militienii lui Ceasca! in primul rand am ajuns la panoul cu violatori si talhari:
In data de 24.01.2009,ora 12.15,politistii Servicului de Politie Rutiera Brasov l-au depistat in traficul rutier,pe D.N.1,la km. 147+800 m,pe H.Serban,32 ani,din Bucuresti,care,aflat la volanul unui autoturism Alfa Romeo,circuland dinspre Predeal spre Brasov,a efectuat o depasire neregulamentara a unei coloane de autovehicule aflate in miscare,incalcand marcajul continuu de pe carosabil.De asemenea,politistii au constatat si ca placuta cu numarul de inmatriculare din spatele autoturismului era murdara,numarul nefiind vizibil.Conducatorul auto in cauza a fost amendat contraventional cu 120 lei,respectiv 60 lei,conform prevederilor articolelor 120 si 143 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.195/2002,republicata,si,de asemenea,i s-a retinut permisul de conducere pe o perioada de 30 de zile.
Lasand la o parte exprimarea auzi: “l-au depistat in trafic…”, as vrea sa le reamintesc politistilor ca H. Serban nu a fost singurul oprit si cu carnetul retinut, au mai fost si altii, de care am sa ma interesez personal daca permisul le-a ramas sau nu la politie a doua zi. Nu am coborat din masina timp de 45 de minute cat i-a luat agentului sa se consulte cu omul de la radar, sa scrie si sa-mi suspende permisul! A facut treaba ca la carte: 45 de minute. Da’ avand in vedere ca in tara asta poti fi arestat 48 de ore, fara ca nimeni sa nu fie tras la raspundere m-am considerat norocos, si eu si sotia si copilul!
Nu contest ca am gresit si ca trebuie sa platesc (oricum daca esti persoana cunoscuta esti vinovat prin definitie), dar sa stai cu radarul ascuns si la panda “poate mai pica ceva” in 2009 e de neconceput. Sectorul de drum nu era periculos, e virajat, nu sunt viteze mari, dar metehnele politistului-militian nu au disparut din pacate! Infatuarea, grobianismul, tratarea smechereasca a soferilor este aceeasi ca acum 20 de ani pentru ca, din pacate, mai trebuie sa treaca o generatie pana sa ne ajunga frumos amenda acasa si daca ai gresit sa poti plati fara a suporta ranjetul de satisfactie al “plotonierului” Martinescu pe care-l propun la avansare. Pe mazga aia de afara mi-a dat inclusiv amenda ca aveam numerele murdare.
Pentru cei ce trec pe dn1, dupa Valea Prahovei, iata si masinile care stau la panda: un logan galben in general pitulat in spatele unor intrari, semne sau boscheti si un jeep impunator cu capete de creta-n el.

Si contrar legislatiei, in zona nu e nici un indicator care sa te avertizeze ca exista mijloce de supraveghere! Le-am promis politistilor ca voi fi la fel de vigilent ca si ei, asa ca orice informatie privind “corectitudinea” politiei din zona este asteptata la cronica@primatv.ro. Promit discretie si satisfactii maxime!
Pagina: [1] 2 3 4 5 … 8 » Show All
Pagina: [1] 2 3 4 5 … 8 » Show All
m-ati dezamagit totusi ca ati depasit coloana..
si tu brutus?
radeati in emisiuni de smecherii cu jeep si lanturi de aur care depasesc coloana , insa tocmai dumneavoastra…
nici domnul gainusa nu e prea departe , mi-a dat odata jdemii de flash-uri cu volvo-ul lui ca sa ma dau la o parte sa treaca el in mare viteza..
cam trist.
nu am depasit coloana era doar o taraboanta…soseaua era lata si safe! dar nimic nu scuza greseala!
E de notorietate ca astia stau de multe ori la plezneala. Am patit-o pe Intorsura Buzaului, e adevarat, aveam 110 in localitate (!!!) si am frinat cind i-am vazut, mai ales ca nu aveam nici centura…M-au oprit si cind am intrebat ce viteza le-a aratat radarul, au biiguit ca 65km/ora. Imi venea sa rid …am cerut amenda si in 10 minute am scapat! Cred ca pina la urma tine si de noroc. Sau poate au mai multa “trecere” soferitele? Deghizeaza-te si tu cind te mai sui la volan…
Imi pare rau ,imi esti simpatic, dar aici nu ai dreptate si sper sa le ia carnetul tuturor care fac ca tine, indiferent ca sunt persoane cunoscute sau nu. Ai cam vrut sa faci pe smecherul depasind coloana pe linia continua. In rest numai de bine.
PS Vezi ca e 2009 nu 2008.
nu ara coloana ci o taraboanta! nu venea nimeni din sens opus si n-am fost singurul….dar chiar nu conteaza! de gresit am gresit, nu asta e problema !
Tuzgureanu nu uită şi nu iartă cârcotaşuleeee!!!:D
Militieni..
Am intalnit si eu agenti cu jumate de epolet..
Politia nu vrea sa previnia nimic, singurele masuri luate sunt ca sa dea amenzi..
Oricum e nasoala treaba.
se mai intampla iar politistii raman politisti indiferent de secol
n-am inteles prea bine … ti-a luat permisul pentru o chestie din 2008? buletinul informativ e din 24.01.2009 … varza oricum …
OMG! Am inteles, ti-a dat amenda ca ai calcat linia. Totul corect si frumos….dar sa te bage langa aia care au dat in cap pentru telefoane mobile mi se pare execrabil. Cu asta se lauda ei. Huidu, bv, ai ajuns trofeul lor. Vai de mama si de capul si tampenia ce zace in ei. Imi este mila si scarba in acelasi timp. Dar de 2 ori mai multa scarba:) Aia care umbla cu cazanele de masini pe sosele sau care merg cu 50 in fara localitatii pe aia nu-i mai opreste nimeni. De fac coloane de km in spatele lor si te obligata sa depasesti. Pe afara, in tari civilizate, nu cocotiere ca asta, sunt benzi pe care scrie minim atatia km. Care nu este in stare, sa stea acasa. Dar la noi ori merg cu 200km/h ori cu 50.
Vai de mama lor de politisti. Iti dai seama ce bucurosi s-au dus acasa la sotii ca l-au amendat pe Huidu. Pentru asta, au primit chiar si o partida de sex, prima din 2009 probabil.
Sefii o sa-i promoveze iar colegii o sa-i invidieze. Asemenea vigilenta este de admirat. Dar parerea mea e sa va duceti dupa Elodia……sa o cautati bineinteles, dupa judecatoarea lu’ peste. Si distrusilor….repet, puneti fapte contraventionale langa cele penale? Doar ca ce, era Huidu la volan??? TRAIASCA COMUNISMUL DIN CREIERELE VOASTRE CRETE DE GAINI ce sunteti.
cum era vorba aia a lu’ badea? butoi plin de grasime sau ceva de genu’
asa-i cu politia in romania. ISI “FACE” TREABA.
Serban, traim in Romania! Politistii sunt muritori de foame. Normal ca stau la panda sa mai ia si ei o mita ceva, ca deh…astia sunt ei.
Nu vreau sa ma abat de la subiect, dar ai spus ca stau la colturi cu radarul ascuns. Sunt la fel ca si controloarele de pe autobuz. La noi in Constanta n-au nici uniforma, iar ecusonul il baga pe sub haine si se demasca exact in fata ta. Ca sa te prinda. Cica instantaneu. Cum sa nu te enervezi? Mai este ceva corect in lumea asta? Raspuns final: NU.
Suntem in 2009, nu in 2008 cum ai scris tu
Eu tot stau si ma intreb de ce dau amenzi pentru ca placuta de inmatriculare e murdara? La noroaiele si jegul de pe drumurile iubitei noastre tari ar trebui sa stai sa speli numarul din 2 in 2 km.
Bună chestia cu numărul, trebuie să-ți pui ștergător și la număr
Scuza-ma ca te corectez (nu vreau sa par rau) dar suntem in 2009.
nasol ca se intampla d’astea si cred ca multi am patit-o intr-un fel sau altul. astia sunt ei, atata stiu, atata pot asta e, eu cred in karma! haha!
bogdan (oradea)
Super tare….Ti-am trimis in mail 2 cazuri asemanatoare…in aceeasi zona!
Cele bune!
Serban,
Suntem in 2009!
De ce tot repeti: “in 2008″?
Arunca un ochi pe blogul meu te rog sa vezi daca nu te ajuta pozele mele de la Iasi. Masina Politiei parcata in alveola statiei de autobuz
. Hai sa-i luam tare, fa o campanie, sa postam toti poze cu “militieni” d-astia “cu legean-n mana”!!
Da, Huidule esti cel mai mare infractor, demn de pus la un loc cu hotii, criminalii si violatorii. Doamne… ma si intrebam la postarea precedenta cum de nu ti-au dat amenda pt ca ai numarul murdar deoarece eu cunosc destule persoane care au luat astfel de amenzi si eu insami cand m-am intors in Romania spalam masina zilnic deoarece m-am intors ca sa vizitez si eu oameni si locuri si pe drumurile noastre se murdareste imeadiat masina, mai ales pe vremea aceea. In 2007 sotului meu i s-a laut carnetul pt ca a depasit pe linie continua, el defapt depasise inainte sa inceapa linia continua, pe un drum drept de pe care puteai sa vezi la multi km in fata. Nu aveam cum sa dovedesc ca era atfel decat spuneau ei, si nici timp sa ma cert si sa ma judec cu “domniile” lor pt ca unii isi castiga banii si traiul muncind serios, nu stand la panda cu tigarea si cafeaua in mana. De atunci, de fiecare data cand ne intoarcem, nu conteaza cine conduce, nu mai depasim nici pe linie intrerupta, mergem cu 5 km mai putin decat limita si stergem numarul cu batista daca nu gasim o spalatorie
) Pe bune, asa facem. Ne permitem asta pt ca venim in tara o data pe an si dupa ce am patit iarna asta pe sosele, nu cred ca o vom mai face cu masina. Dar cei care traiesc si circula prin tara nu prea au multe variante si mizeriile pe care le suporta sunt nenumarate. Politistii romani nu sunt cunoscuti doar in Romania pt etica, moralitatea si corectitudinea lor
) dar si in strainatate. Am gasit comentarii pe net in care rataciti din Europa au venit cu masina in Romania si au ramas fara carnet si au luat amenda pt ca politistii ii pandeau cu “laserul” cum numesc ei radarul mobil.
) Iar mamele acelor pulitai (nu e o greseala) si familiile lor sunt atat de mandre de puii de vipera ce i-au crescut, de uniforma si de rangul social pe care il ofera functia… parca ar fi crescut pui de savanti sau de cercetatori stiintifici. Asta pt ca in Romania, politia nu este o institutie care trebuie sa slujeasca si sa protejeze cetatenii, ci o autoritate, care folosindu-se de cetateni isi construiesc averile, o dictatura, in continuare o militie.
Daca tu ai patit asta…care ai o mica-mare notorietate…gandeste te ce patim noi astia (necunoscutii)!
iti dai seama! la asta se reduce concluzia articolului!
sunt convins ca sunt multe persoane care au cv de spus
)…acum vezi, s-a trecut de la politaiul care se pisa pe el de frica in fata unui smecher si a unei mare doamne, la politistii smecheri cu fumuri de munte in cap…nu prea exista unul de mijloc educat si respectuos…daca tot vorbeai de radare…:-? nu stiu exact pe unde, dar ruta aia de la arad si nu arad:-? cred ca de la sibiu spre brasov sau nush exact…unde sunt toate tampeniile alea de radare la intrarea in localitate, la exact 1 metru dupa indicatorul cu restrictia de viteza…sa vezi acolo circ, frane ca-n filme…pt ca nu toate indicatoarele le vezi de la 500m mai exista si unele elemente stradale gen curbe…si asa te trezesti la 10 m de un semn din asta…si cu cutiuta vesela gata sa te pozeze in spatele lui…ce iti ramane de facut decat sa franezi ca nalucul…cred ca si astea sunt o problema si nu prea in regula…btw poti sa iti faci si tu permis strain ;;) asa cel putin nu ti-l pot lua decat daca te prind in coma alcoolica
sunt si politisti ok in Romania crede-ma!
fain, ar trebui sa apreciezi ca esti primul in comunicat
. cat de fericit o fi fost Naghi
)
Bei Serbanica, i-ai cam calcat pe coada pe tov. militieni prin emisiunile tale asa ca zi merci si Doamne ajuta….Te-au cautat ,te-au cautat si te-au prins…
nu m-au cautat ci m-am dus eu ca boul acolo! dar nu-i nimic, tot raul spre bine: politistii de la circulatie brasov vor fi foarte corecti o vreme!
Nu te plang pentru ca ti-au suspendat carnetul….oricum cred ca ai facut depasirea aia cunoscand riscurile la care te expuneai…inclusiv pierderea permisului.
Mi se pare trist ce se intampla: daca vor sa avem numere curate in primul rand sa avem sosele curate…ca sa avem sosele curate atunci ssa incerce sa le spele intr-un fel…
Hai sa mai las de la mine: sa nu le spele pe cele din afara localitatilor. Sa le spele pe cele din orase…..hai sa mai las de la mine: sa nu le spele nici pe astea….sa spele macar rotile masinilor care ies din santiere cu atat pamant pe roti ca poti sa plantezi niscaiva flori pe unde trec ele….
Dar suntem in Romania. In loc sa trateze cauza….amendeaza efectul.
Mama lor de tusgureni!
Daca te uiti la faptele celorlalti…
“l-a deposedat prin violenta”, “ca s-a patruns prin efractie”, “fortat usa de acces intr-un magazin alimentar ”
La faza asta chiar ai dreptate.
si pe mine” m-au depistat in trafic….”
Nu ca as vrea sa fiu rautacios sau ceva, dar nu cumva acum ceva vreme aratai foarte contrariat cum o duduie ii lua la misto pe niste politisti?
Nu ca as fi de acord cu faptul ca isi permite sa fie smechera din cauza puterii sotului, dar eu m-am simti bine cand ii vedeam pe aia fosforescenti incercand sa o opreasca pe respectiva doamna…
nu se face asa ceva, dar sunt politisti care se fac de tot rahatul! si e pacat de munca celorlalti!
nasol pt tine fratioare .. pieton o luna.. daca nu erai vedeta mergea o spaga. mai exista si dezavantaje
bun asa!
Ha, ha, de data asta militienii de la Brasov s-au straduit destul de bine sa imite limba romana. Citeste aici o alta mostra de comunicat, de acum vreo doua saptamani, de cum li se “precipita” neuronii prietenilor tai cu baston http://zgurapresei.wordpress.com/2009/01/14/gandire-precipitata-sub-cascheta/
stimate domn, h.serban tin sa va anunt ca de aproape o luna am intrat in anul 2009. Asa ca incercati sa va reactualizati memoria si sa scrieti 2009 in loc de :”Am de gand sa contest marlania si rautatea politistilor de la Brasov care in 2008″.
E arhicunoscut modelul (cvasi)general de comportament al organelor! Asta ne e tarisoara in care traim.
Inca nu ti-am scris, dar acum o fac.
Pai tu nu stiai ca ,capetele de creta stau pitite?Dar sti de ce?…Ptr.ca fiind albe s-ar vedea de la departare.Asa ca alta data cand ai de gand sa faci o depasire pe linia continua trimite pe cineva inainte cu o bidinea cu vopsea neagra sa o faca discontnua ptr. ca cei albi la chipiu tot nu or sa-si dea seama ce fac cei cu bidineaua.Au revoir mon cher.
am ras!
Coane, asa e, ti-ai furat-o! Aia cu numarul murdar, mai mergea sa fie trecuta cu vederea.
Chestia cu mijloacele de supraveghere – nu stiu cum e la lege, dar mi se pare aiurea sa te avertizeze. E ca si cum ar spune “in acest cartier hotii de masini vor fi arestati”; iar daca nu exista acest semn, sa nu fie legal sa fie arestati. Legea e lege. Iar in Romanica ne-am obisnuit sa nu o respectam nicicum, si daca ne prinde, suntem frustrati ca ne-a prins pe noi, cand atatia o incalca fara jena.
E neplacut, cam toti ajung(em) la un moment dat sa treaca pe aici. Mai drept sau mai putin drept. Incearca insa sa discerni cata vinovatie ai tu si cata au ei, ca sa nu aluneci usurel in tabara lui Mircea Badea, ‘distrugatorul’ de capete de creta (K1 style).
e ok! sunt vinovat si nu contest asta….ina lata ordine de idei altceva m-a enervat! daca citesti bine o sa intelegi ce!
Serban
Salut!
Din cate stiu eu in mult trambitatul cod rutier nou:D…parca era stipulat ca masinile care fac astefel de “verificari si controale” in trafic sa aiba insemne oficiale vizibile?si mai ales sa stea la vedere…in tari civilizate gen Germania,Austria si chiar Ungaria baietii stau numai la vedere…plus ca nu iti umplii masina de jeg pe drum:D si mai ales acei politisti nu stau sa iti faca morala si sa iti scrie 5 randuri in 40 de minute…din nefericire astia din generatia tanara cand intra in politie priau metehnele militienilor si sunt inoculati cu nesimtire maxima si probabil li se face instructajul ca ei sunt legea…un fost coleg a primit amenda si suspendarea permisului in Gaesti pe baza unei pose facuta display-ului aparatuli radar…inregistrarea nu exista,iar la proces politia a prezentat un prces verbal cu alta serie decat cea a omului si bineintles alta semnatura…deci unde e justitia?de ce dracu platim cei 16% statului roman?
s-au schimbat multe si in politie….in bucuresti sunt mult mai ok, dar in cnezatele si voievodatele locale din Romania fac ce vor ei si acolitii lor, baronii locali!
Serban
Draga Serban,
Povestea ta imi aduce aminte de o alta, spusa de regretatul Stefan Iordache. Era vorba de un cuplu care trecea strada, un fluturas de femeie zglobie agitind o posetuta si in urma ei sotul (probabil) carind in ambele maini sacose imense si aparent grele. Tipa il vede pe Stefan Iordache trecind si el strada, se intoarce catre barbat si cu o voce cristalina: “Uite-l draga pe Stefan Iordache”
Replica veni implacabil :”Il bag in p____ ma-si!”
Intelegi cred unde vreau sa bat.
Nu stiu acum exact care este problema ta. Iti asumi vina ca ai incalcat legea. Banda continua este continua pentru toata lumea. A, te grabeai, ai copil mic in masina. Nu te-ai nascut ieri in RO, daca calatoria cu masina pe Valea Prahovei este insuportabila pentru un copil mic, te rog sa ma crezi ca stiu cum e, alegi trenul, sau alegi sa stai acasa. Nu sti cati oameni stateau in rind, respectind legea, si care aveau copii mici. Ai putea sa le spui lor ceva? Ce?
Vorbesti de rautatea politistilor….
Probabil esti suficient de bazat sa platesti amenda si apoi sa iti continui croaziera in acelasi stil. Nu imi plac nici mie in mod deosebit politistii, dar trebuie sa recunoastem ca au o meserie care nu atrage admiratia largii majoritati a populatiei. Astia peste care ai dat tu, nu au fost rai, au fost diabolici. “A, domnu’ va grabeati….grabiti-va mai incet”. Banii de amenda era clar ca nu o sa va tempereze. Te-au lovit acolo unde te doare. Deci cum spuneam …poate nu constient, dar intarzierea a fost adevarata amenda pentru tine. Si cine stie, poate v-a salvat viata, in urmatoarele curbe luate pe contrasens va urcati peste vreun Q7. Sau peste un Matiz si nenoroceati o familie.
In plus, scuza-ma, povestea cu copilasul, nu ma poate face sa nu ma gindesc la o mica tziganeala… Ce ptueti spune despre infatuarea, autosuficienta, egoismul, rautatea unor soferi ?
Cauti scuze lamentabil. Radare pe portiune de drum pe care nu exista indicator ca viteza este masurata….?!?!
Vrei indicator intr-o intersectie care sa te avertizeze ca esti filmat daca treci pe rosu? Ai impresia ca leagea nu se aplica decat unde este marcaj ca se aplica, sau ce?
…dar au fost si altii, si nu stiu daca li s-au luat carnetele. Daca crezi ca ceea ce ti s-a intaplat tie este un abuz, du-te si cauta drepatea in tribunal, de ce trebuie sa te raportezi la altii. Daca mai multi incalca legea, legea aia inseamna ca e proasta?
vezi? asta e problema noastra: nu ma doara ca nu am carnet, duca-se dracului, altele sunt tragediile, m-a enervat atitudinea de mica ciupela a politailor! erau acolo nu pentru a face circulatia mai buna ci pentru a mai opri un amarasi a-l jumuli bine! pe acest blog am luat apararea politiei de multe ori fara regrete dar sunt si cazuri in care s ecomporta execrabil! pe sectorul ala de drum nu poti merge cu viteza e imposibil, iar depasirile scurte sunt posibile tocmai datorita vizibilitatii bune si drumului lat! cat am sta oprit 10 oameni au fost opriti in acelasi mod! io poate sunt nebun dar chiar toti sunt nebuni asa? inainte sa faci pe lupul moralist incerca sa mergi cu masina intre constanta si timisoara cu viteza regulamentara sa vezi cam in cati ani ajungi….
Personal eu cred ca bucurestenii sunt printre cei mai buni soferi din tara, pentru ca au resursele acum sa exerseze, si m-am ferit mereu sa ii bag pe toti intr-o oala si sa spun “bucurestenilor le-as interzice sa intre in Brasov (Sibiu, Alba, etc). Insa oameni ca tine creeaza aceasta atitudine. De ce nu oameni “bazati” asa ca tine nu dau tonul la respectarea legii. Nu esti mai departe decit alt sofer care se plinga ca politistii sunt ceausisti pentru ca l-au oprit in Arges pentru ca circula cu 120 km/h in oras.
Hai, frate, baga-te in top 3 Rusiniiiiiica.
cand vrei te invit sa dam o tura, cei ce ma cunosc stiu ce-mi poate pielea….nu din cauza soferilor buni se intampla tragedii ci din cauza iresponsabilitatii unora! credeai ca mergem ca nebunu’ cu un copil mic in masina si cu sotia insarcinata?! cred ca inca nu am mi-am pierdut mintile de tot!
Vezi ca suntem in 2009 bre
Serbanica ce sa zic…traditionalul huuuooo,si sa mori cu ei de gat.
Serban, nu cred ca ar trebui sa se faca diferente intre soferi in functie de numele scris in carnet. Chiar mi-as dori ca legea sa fie oarba asa cum trebuie sa fie. Sunt de acord ca dreptul la intimitate trebuie respectat (din cate vad, link-ul ala e catre un text in care nu apare decat initiala numelui de familie, fara poze si alte detalii).
Frumos din partea ta ca ti-ai recunoscut greseala si sper ca politistii respectivi sa-si faca datoria cu adevarat (parca tot aici am vazut filmuletul cu cucoana aia smechera care se rastea la politai si a dat peste unul din ei cand au incercat sa o opreasca).
Si nu, nu lucrez in politie si nici la alte uniforme ca sa solidarizez cu ei – insa ma enerveaza la culme in trafic sa vad cum circula altii pe baza de prioritate de smecher… In plus, chiar as vrea sa aflu care erau consecintele aceleiasi abateri oriunde mai la vest de Arad.
odata cu mine au fost opriti si smecheri….sunt curios unde-s carnetele lor acum! dreptul al intimitate nu poate fi respectat in cazul unei persoane publice: m-au sunat toti: observatorul, libertatea, click etc!
Asta e, ai comis-o, acum platesti!
Sa vedem daca o sa se schimbe si politistii, parca a inceput sa se mai miste treaba prin tara.
Pai de ce trebuiau sa anunte ca sint acolo la pinda ca sa nu se incalce regulile de circulatie? Ai gresit, platesti, asta e. Nu gasesc ce vina au ei, si de data asta cind isi fac treaba
…Mai, si tocmai iti zisem intr-un comentariu la postarea ta anterioara…ca “doar prafu’” pe masina prin zona DN 1 nu e prilej de vaicareala
!
Hai, ca “ai pus-o”!… Asta e, o luna “pe bara”, nu se moare din asta. E fair-play ca nu contesti ca o sa mergi cu taxiul o luna…”pe bune”.
Alde Garcea astia n-o sa schimbe “mia de ani” de acu’ incolo !
foai da ai primit putin amenda 120 de lei… tata a incasat una de 540
), si permisu pe 3 luni, oricum se poarta ca niste badarani, ca si cum ar fi superiori civililor( not) you dumbasses !!!
Bogdan
Carpe diem, memento mori!!!
suntem in 2009….
Sunt fan Mircea Badea, dar nu ma pot abtine sa nu remarc prostia multora care comenteaza. Nu neaparat aici. De ex cum poate cineva normal la cap sa spuna ce a zis “Nicu” mai sus. Inteleg ca urasti o persoana, dar nici in halul asta ca dobitocu’ de mai sus! scuze pt off-topic. Bafta in continuare
“inainte sa faci pe lupul moralist incerca sa mergi cu masina intre constanta si timisoara cu viteza regulamentara sa vezi cam in cati ani ajungi….
”
Bun, si care e solutia? O mina o spala pe cealalta?
Scapa cine poate?
Topicul tau este moralist sau nu? Problema pe care tu o ridici nu e morala?
Ciupeli ale politistilor sunt peste tot. Am luat amenda in Germania pentru viteza pe drum national cu politia ascunsa dupa tractor. Am luat amenda pe autostrada in Germania pentru ca am fost prea aproape de masina din fata mea (halbe taho) in conditii de mers in coloana.
O sa ne trezim ca toata tara o sa aiba in loc de linie continua bordura, si in zonele de restrictie de viteza – bump-uri de o sa se scuture masina de o ia naiba.Sau o sa fie sicane la intrarea in localitati pe care nici sa vrei nu poti sa le iei cu mai mult de 50 km/h penru ca iti rupi masina . Si nu o sa mai fie politie sa te determine sa circuli regulamentar. Nu o sa mai fie ciupeala. Si sti ce o sa zicem atunci?
o sa spunem ca e normal! tocmai am platit doaua amenzi usturatoare din austria mai exact Viena si mi se pare extrem de civilizat!
Mereu stau militienii in acest loc, e preferat pt ca au loc in lateral sa-si pozitioneze masinile.Pentru depasire poate ca ti-au amenda pe buna dreptate dar pt numar, unde in tara in perioada asta e un jeg nu poti pretinde unui sofer sa aibe numerele curate cand dupa 1 km parcurs masina arata ca si cum ar fi circulat prin mlastina.
)
N-ai cu cine domne , niste tarani!
pai nu intelegi….mi-a dat amenda la numar ca sa demonstreze ca eram eu ca la radar nu se vedea numarul! adica daca o contestam castigam! asa s-au betonat! au fost caini pana la capat!
sermane bine ti-au facut ca mai tu multe la activ si nu ti-ar strica o pauza.dar asta cu conditia ca aceea linie “continua” de care zic ei sa fi fost vizibila nu murdara si sa fi fost cel putin un indicator cu depasirea interzisa ca la noi asa fac ei isi aduc aminte ca acolo era o linie sau un indicator si tu care nu ai casa in curba nu ai de unde sa sti decat daca visezi cu o noapte inainte.iar despre asa zisa politie din propia experienta le dau multa multa m..e,ca mam saturat ca la mine in timisoara sa-i vad cu masinile “politiei rurale” cum isi aduc cosateni la oras si copii la scoala dpa care mai iau si la ocazie pentru mers la “serviciu”.deci trebe sa facem toti GUSFRABA
Bine si ce daca cati au permise suspendate e problema lor si nu a mea eu oricum n-am cum sa mi-l suspende N-am permis. se intampla dar numai cei “alesi” ;au parte de sanctiuni .cine stie de cat timp astepta echipajul acolo????!!!
Politia romana, jandarmeria… este formata din idioti cu 4 clase. Dupa un meci disputat in decembrie, in Liga camipionilor am fost ridicat din peluza pe motiv ca as fi aprins o torta, ceea ce nu am facut! Am stat toata noaptea la sectie, injurat, amenintat, fotografiat, amprentat, exact ca un ultim infractor. Le am zis ca dimineata am facultate si nu pot sta toata noaptea la sectie, iar raspunsul a fost ca daca ei vor ne tin si 24 de ore ca e legal. De atunci nu s a mai intamplat nimic, dar noaptea aceea pierduta la sectie datorita incompetentei lor, cine o “plateste”? Evident, eu am avut de suferit, nu ei. Si asta e doar o “actiune” a organelor legii din romania. All Cops Are Bastards
si tu ti-ai cautat-o acolo in galerie da’ si oamenii te-au bumbacit asa “preventiv” lol!
Serban
eu chiar nu mai inteleg nimic domne sau nu vreau sa inteleg ,cum naiba pana acum erai fffffffff deranjat ca politia nu-si face treaba si acum ca ti-au suspendat carnetul esti foc si para?!sa intelegem ca ai o mie de fete,esti “periculos” rau,ce ofticos……..
primul lucru pe care l-am spus a fost ca recunosc vina si nu o contest…citeste si altceva in afara de ce-ti spune la tv gica contra ala!
Serbane, sincer, bine ti-a facut! Stiu cum conduci, asa ca…e mai bine ptr Cristina si pentru copii ca o sa fii pieton! Pacat ca doar pentru o luna! Iti mai aduci aminte de politistul Demirel? Dar de tamponari?
da! politistul care mi-a luat carnetul al 4 si jumatate dimineata cand ma duceam la radio sa fac emisiune si care bloca cu masina de politie linia de tramvai si banda normala era masina oprita de el? daaaaaa imi amintesc! evident ca si atunci era un abuz1 daca nu depasem cele 2 masini oprite in mijlocu intersectiei cum as fi putut trece? la tamponari am fost talentat! e imposibil sa nu fie asa can ai 14 ani de mers in bucuresti! totusi cu o singura exceptie toate celelalte nu au fost din vina mea! aaaa ca au fost mediatizate e una dar in rest…..
Nu inteleg pana la urma de ce te revolti: ca ai fost singurul bagat in “insectarul” numelor din comunicatele Politiei? Ca ti-au completat procesul verbal in 45 de minute? Inteleg frustrarea ta doar intr-o singura privinta: ca nu exista semne de circulatie care sa te avertizeze ca drumul este supravegheat video! Intr-adevar, in Vest exista astfel de semne (mi-aduc aminte, ca in Anglia, pe autostrada care leaga aeroportul Heathrow de Londra, locul unde te inregistreaza radarul este chiar hasurat pe asfalt). In rest, gandeste-te cat ai riscat viata ta si a familiei tale prin manevra pe care ai facut-o! Eu stiu ce inseamna sa ai accident de masina cand esti la volan! Cum te-ai mai fi uitat in ochii Cristinei daca Doamne Fereste! patea copilul ceva? Sigur ca orgoliul tau de oltean mancator de ceapa laminata ( a se citi praz ) a avut de suferit! Sper sa inveti totusi ceva din intamplarea asta!
tocmai ca stiu exact cum sa merg in conditiile date! si crede-ma ca viata lor nu a fost nici o secunda in pericol!daca nu esti “legal” nu insemna intotdeauna ca esti si un pericol public!