Ruşinică Daniel Buzdugan! Ce spun eu ruşinică, Rusinoaie nene! - Serban Huidu
1657
post-template-default,single,single-post,postid-1657,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Ruşinică Daniel Buzdugan! Ce spun eu ruşinică, Rusinoaie nene!

Am urmarit in aceasta seara la Antena 3, o emisiune care mi-a adus aminte de celebrele spalari publice de cadavre marca Mihai Tatulici pe vremea cand facea emisiuni cu Caritas sau orice alt looser din Romania.

Totul a inceput dupa ce Mihai Dobrovolschi l-a demascat inca o data, pe cel demascat de atatea ori ca se inspira cam prea mult de la altii, de asta data copiind cuvant cu cuvant o farsa facuta de guerillisti acum doi ani.

Ca exista inspiratie in media, mai mult sau mai putin, e clar! Dar sa copiezi nerusinat si cuvintele, asta demonstreaza o lipsa mare de inspiratie si un obraz gros cat China. Te respecti pe tine ca „marele farsor” sa nu spui chiar aceleasi cuvinte, in conditiile in care 90% dintre farsele facute de Buzdugan sunt niste scenete cu actori platiti in loc de victime, facute fara sare si fara piper si cu subiecte copiate de la altii care au descoperit roata!

Ce a urmat? Un duplex Kissfm – Guerrilla de dimineata si o dezbatere a subiectului, asa ca un „shut-up din gura”, pentru cel mai mare plagiator al momentului. Da chiar? Procese de plagiat audio nu se poate?!

Mai mult, tot netul a inceput sa vuiasca si sa se mire de imaginatia canci a celui mai „inspirat”, la propriu, farseur al momentului. De exemplu, Petrisor Obae de la pagina de media, a dezbatutut pe larg subiectul, deschizand ochii si altor jurnalisti.

Si acum vine faza cea mai tare, care m-a facut sa scriu rusinica asta: simtind ca-i tremura coroana de mare facator de farse si e lovit crunt la imagine, aia cladita cu bani grei de radio 21 si transferata de curand la radioul care se lauda mult si face putin, Buzdugan impreuna cu colegul de emisie Morar, cel cu nasul mai pe sus decat statuia Aviatorilor, au fost chemati pentru a fi spalati si primeniti la imagine de colegul Gadea.

Nu puteau veni singuri, l-au luat si pe Bendeac sa le mai primeneasca stârvul media, ca din pacate stimati colegi atat de mult ne-ati sapat noua groapa ca ati cazut singuri in ea! Sunteti tristi si patetici si din nefericire ati obosit cam repede.

Emisiunea din aceasta seara mi-a demonstrat ca sunteti disperati, o simpla lovitura data de Dobrovolschi si cativa ziaristi v-a facut sa va duceti fuguta la Gadea, sa demonstrati „ce mari si ce tari” sunteti , difuzand farse a la Buzdugan in direct! Ce e mai misto e ca una dintre ele, era o sceneta radio cu replici cu tot iar curva era o artista platita frumusel sa indruge verzi si uscate. E clar! Sunteti terminati prieteni, imi pare rau!

later edit:
De remarcat si teoria lui Bendeac, care ar castra cocalarii pe motiv ca fac prea multi copii. Iti reamintesc Mihai, ca unul d’ala burtos cu Dolce si Gabbana mulat pe buric si „de puta madre” pe tricou ti-a cerut autograf si-ti stia toate replicile.. vrei sa ramai fara audienta, frate?

184 Comments
  • vaist
    Posted at 11:38h, 18 septembrie

    dar stiam de mult ca e un pacalici

  • andrushk
    Posted at 11:42h, 18 septembrie

    In sfarsit mascariciul a ramas fara nasul roshu. in sfarsit!!! pana la urma exista cineva acolo sus care mai asculta si rugaciunile celor asa de rand ca noi. imi place ideea, rand pe rand se mai duce cate unul, si poate in 150 de ani Romania va ramane fara „chestiile” astea care au pus „coada la pruna”.

  • Rob
    Posted at 12:08h, 18 septembrie

    Salutare tuturor!
    Toti ne inspiram de undeva, chiar si voi. Singurii care nu se inspira de nicaieri, sunt parlamentarii „iubiti”. Ar avea de unde, dar nu vor.
    Fiecare vrea sa semene cu idolul sau, in acest caz la fel, idolul fiind Mihai.D.
    Cum e „Nasul” pentru voi. Poate ca vei spune ca nu e acelasi lucru. Oare? Ce zici? Va iarta Sindicatul pentru asta?
    Va iarta, cum il iarta si pe Buzdugan. In caz ca nu. „Cemento”
    Sa aveti un weekend frumos.
    un adept al S.R.O. – Sindicatul Rimei Organizate
    Ciao tutti.

  • Ecologie umana
    Posted at 12:11h, 18 septembrie

    Exact asta spuneam si eu acum cateva zile intr-un post De ce nu ascult radio Zu?

  • thespy
    Posted at 12:21h, 18 septembrie

    Serbane, de ce nu faceti timp de o saptamana matinalul impreuna cu dobro si craioveanu? Cred ca ar iesi ceva frumos…As fi tare curios sa vad daca si astia de la zu s-ar cupla cu cineva pentru matinal daca voi ati face asta:)))

  • alexandra
    Posted at 12:49h, 18 septembrie

    :-)))))) super tareeee!!!!!

  • Loredana
    Posted at 13:03h, 18 septembrie

    Nu merita nici un comentariu acest articol. Sa vezi barna din ochiul tau si apoi paiul din ochiul celuilalt.
    Rushinica si tie

  • sarmisegetusa
    Posted at 13:31h, 18 septembrie

    Pentru cei doi plagiatori de la radio Zu le fac o dedicatie, adica bancul de mai jos:

    „4 chinese, Chu, Bu, Fu and Su decided to emigrate to the US . In order to get a visa, they had to adapt their names to american standards: Chu became Chuck, Bu became Buck. Fu and his sister Su decided to stay in China”!!!!!!!!!!!!

    Acum ramane sa-si imparta intre ei numele de FU & SU si sa ajunga la concluzia ca mai bine nu paraseau meleagurile natale!!!!!!!!!

    Cam atat!

  • cristi
    Posted at 13:36h, 18 septembrie

    si?….astia de care te-ai luat tu Huidule fac unele dintre cele mai bune emisiuni din tara , nu pot sa zic ca a voastra este mai prejos …
    a cui a fost ideea de a face filmuletele alea cu „Nasul ” de la voi din emisiune ?
    si bendeac nu va ramane fara audienta 😉

  • MIEZOO
    Posted at 13:44h, 18 septembrie

    Pe cand lucrau la Radio21 (Buzdugan si Morar) aveau mai mult haz dcat la ZU,acu au cam expirat
    ca si glumele lor…
    Nu mai reprezinta interes,asa ca Shut up din gura….dic aia .

  • rascularea dinozaurilor
    Posted at 13:45h, 18 septembrie

    Foarte tare asta cu radioul care se lauda mult si face putin:). La ultimele sondaje era in fata voastra pe Bucuresti.

    Dar in sfarsit veti fi No 1 pe Bucuresti la sondajele astea (dupa multi, multi ani). Ca voi chiar ati facut multe vara asta. Corect?

    Sau nu?

  • lory
    Posted at 14:12h, 18 septembrie

    daca si asta e o valoare, ma impusc!
    si inca ai ,,lovit” in el folosind o exprimare decenta. la cos cu el…
    nu te consuma pentru oamenii mici.orgoliile lor sunt mult prea mari pentru a recunoste adevaratele valori.

  • mihai
    Posted at 14:24h, 18 septembrie

    nu-mi vine sa cred! munca cinstita e munca cinstita.mai bine putin si bun sau „sarac dar curat” decat sa te manjesti intr-un hal fara de hal. am si eu o intrebare pt tine si o propunere la top rusinica pe jiji care-l jigneste pe fostul antrenor al stelei,Bergodi: este tra la la la cap”!

  • lucian
    Posted at 14:27h, 18 septembrie

    Pe youtube este o faza de asta dar numa ca e invers astia de la guerilla il copie pe buzdugan..in fine…Nu stiu d c esti asa de invidios serban.Respectele mele pentru ceea ce faceti si cred ca ar trebui sa va vedeti fiecare de treaba lui.Numai bine

  • lucian
    Posted at 14:30h, 18 septembrie

    ia uite serban : http://www.youtube.com/watch?v=oqW26NE5SxA … Si daca e s-o luam asa papagalii de la radio guerilla il copie pe buzdugan pentru ca el este(cred) cel mai vechi in domeniul farselor de la radio.

  • batman
    Posted at 14:41h, 18 septembrie

    nu mi-a placut niciodata buzdugan, mi se pare grobian, cu atat mai putin bedeac ( mondenul ) cu omu’ n-am nimic.

  • ram
    Posted at 15:01h, 18 septembrie

    cu adevarat i se cam”cutremura coroana”.

  • Radu
    Posted at 15:24h, 18 septembrie

    E trist Serbane ce se intampla in media din Romania la ora actuala, dar ce scri tu aici e strigator la cer. Sunt cativa frustrati si infantili care au succes la public (nu dau nume in afara de Marutza) si asta e si mai trist.
    Deocamdata, atata timp cat au share-ul si ratingul bun sunt admirati si platiti de sefi.
    Originalitatea nu e inca o caracteristica a romanilor care sunt invatati de comunisti sa fure de la vecini si sa-si insuseasca ca si cum ar fi dreptul lor.
    N-am nimic cu acest Mrius Moga al radioului dar sa faci asa ceva demonstreaza ca Poti sa-ti iei principiile si sa la bagi undeva , de prefereat introduse intr-un prezervativ inainte ca nu provoace dureri.
    O alta trasatura de caracter a romanilor pe langa nesimtire e si tupeul asa ca ar trebui sa nu ne mai mire nimic in tara asta.
    Si eu fac umor dar imi citesc textele tuturor prietenilor inainte cu cateva sapt inainte de-a urca pe scena si daca o gluma imi spune cineva ca i se pare cunoscuta o scot din text.
    Se spune ca cele mai importante simturi ale omului sunt bunul simt si simtul umorului, din pacate se pare ca la uni bunul Dumnezeu le da in compensatie.

    Cu mult respect Radu

  • Vince
    Posted at 15:33h, 18 septembrie

    Stimate Huidu…te admir pentru ceea ce scri si faci, dar „looser” se scrie cu un singur „o”.

    Cat despre loserii de la zu…nu le mai faceti atata reclama!!! Lasatii in prostia lor.

  • codruta
    Posted at 16:47h, 18 septembrie

    looser – daca te uiti in dictionar, daca nu poti sa scrii cum vrei da „ceea ce scri” si fara sa te uiti in dictionar se scrie cu doi i.

  • stelica
    Posted at 16:48h, 18 septembrie

    Stimate Vince… si eu te admir pentru ca il admiri si corectezi pe stimatul Huidu. In acelasi timp stai si tu cu curul mai mult pe admirat si mai putin pe corectat. Nu prea vad sa fii in masura. Ce-i drept nu spune nimeni ca e musai sa te pricepi si la engleza si la romana in acelasi timp. Ar fi prea mult…

  • klm
    Posted at 17:03h, 18 septembrie

    vince ,esti mai tare la engleza decat la romana.

    scrii si lasati-i. :)))))

  • Pingback:Spălătorul de cadavre media Gâdea » zoso's blog
    Posted at 17:03h, 18 septembrie

    […] Morar şi pe Mihai “Te respect” Bendeac. Şi a fost aşa o şuşa tristă şi aşa o spălătură de cadavre de nici ciorditorii invitaţi nu credeau că e pe bune. Faptele rămân. Morar şi Buzdugan sunt […]

  • edy
    Posted at 17:10h, 18 septembrie

    Nu inteleg de ce il ataci pe Bendeac,chiar nu e frumos din partea ta…

  • descultiieuropei
    Posted at 17:15h, 18 septembrie

    Pai pe langa Jiji Fecali, buzdugan e mic copil…
    n-ai vazut ce farsa i-a facut ala lui Bergodi…
    Si culmea e ca in ultimii ani Jiji a facut aceasi farsa la 11 antrenori si nimeni nu-l acuza de plagiat…probabil a facut cerere pentru patent intelectual.

  • alicuza
    Posted at 17:24h, 18 septembrie

    @lucian:

    Eu nu vad in filmuletul tau vreo data. De unde stiu eu ca nu tot Buzdugan ii copiaza pe ailalti? Asa se argumenteaza si comenteaza insa pe internet. Toata lumea e specialista in orice domeniu.

    Omul si-a exprimat dezaprobarea pentru un plagiat pe fata. Mi se pare corect.

  • mirela
    Posted at 17:40h, 18 septembrie

    BUZDUGAN SI MORAR…DOI TAMPITI GREU DIGERABILI,CU CELE MAI PROASTE GLUME SI CEA MAI IEFTINA EMISIUNE MATINALA.AU FOST INTOTDEAUNA INVIDIOSI PE CARCOTASI,DIFUZAU MICI PASAJE DIN CRONICA SI PE URMA COMENTAU RAUTACIOS INSTIGAND ASCULTATORII IMPOTRIVA CELOR DE LA KISS.DOI BOI PLINI DE URA.

  • mariusica
    Posted at 18:14h, 18 septembrie

    Alde ai lui felix the cat sunt disperati cu d mare.Se confrunta cu o scadere drastica de audienta si implicit de venit cu toate ca fac totul sa spuan exact contrariul prin sondaje a la ceausescu.Si daca e sa luam de plagiat este e un caz minor fata de altul care o panarama de om si televiziune a ciordit de la niste „frati” care fac filme de peste ocean.Media din Romania a fost si va ramane mereu surprinzatoare , ca si tara e altfel.Week-end placut Serban! 🙂

  • Judy
    Posted at 18:17h, 18 septembrie

    Buzdugan are parte de promovare mai buna sa inteleg? Si mie mi se pareau ca vorbesc ca niste actori cei din farsele lui…

  • badmf
    Posted at 18:17h, 18 septembrie

    foarte tare asta,vince,se-apuca sa corecteze spelling in engl si el habar n-are romana.
    fara nicio treaba,dar nivelul intelectual al comentatorilor de pe blogul asta nu sare de dorel-unirea.basinica

  • badmf
    Posted at 18:18h, 18 septembrie

    foarte tare asta,vince,se-apuca sa corecteze spelling in engl si el habar n-are romana.
    fara nicio treaba,dar nivelul intelectual al comentatorilor de pe blogul asta nu sare de dorel-unirea.basinica.

  • andrei
    Posted at 19:23h, 18 septembrie

    tot radiozu ramane cel mai bun radio,radio 21 si celelalte sunt in urma cu mult deci degeaba comentati voi ca tot nu faceti nimica,mai bine incepeti sa difuzati muzica mai buna.

  • Sorana
    Posted at 19:36h, 18 septembrie

    Domnule Huidu,eu va respect munca pe care o depuneti la carcotasi…serios ..si va respect pe dumneavoastra ca persoana importanta in mass media…si inteleg ca e bine sa ii criticati pe cei care gresesc…dar mi se pare ca de cand domnul Bendeac a plecat de la prima nu ratati nici o sansa sa il terfeliti..mai ales ca inainte il tratati ca pe un prieten.Asa faceti la toti prietenii care va dezamagesc?Nu e fair play in acest articol…era de ajuns sa va rezumati in a demasca „copierea” fara sa il atacati si pe domnul Bendeac.Va multumesc oricum.Articolul nu imi schimba opinia ca sunteti o persoana corecta ,dar nu a fost frumoasa lovitura sub centura.

    era o opinie, asta gandesc, nu mai am voie sa scriu ce gandesc? din nefericire asta era adevarul si am reactionat la ceea ce am vazut in emisiune la antena 3 !

  • gorehound
    Posted at 19:51h, 18 septembrie

    ceea ce ma mira e ca nu si-au dat demisia dupa toata chestia asta

  • docica
    Posted at 19:54h, 18 septembrie

    Eu nu stiu daca Buzdugan a afirmat vreodata ca farsa asta a lui este originala. daca a facut-o sa-i fie rusine! dar daca nu a facut-o, atunci esti doar invidios…. ce Ccronica Carcotasilor o fi cumva originala?…. sau restul de 100% a emisiunilor din media romaneasca… zi-mi tu ceva original si atunci, tot respectul! Asa ca lasa frustrarile, ca nici macar voi, asa comici cum sunteti, nu sunteti originali!

    e o mica mare diferenta, ideile sunt usor de preluat, replicile toate nu….e ca si cum as sta eu cu pixul sa vad ce spun italienii si dupa aia sa folosesc exact aceleasi cuvinte….asta a facut Buzdugan.

  • pt vince!!!!!
    Posted at 19:54h, 18 septembrie

    vezi ca tu nu stii sa vorbesti romaneste draga vince :)) nu e corect „ce scri” ci „ce scrii” si nu e corect „lasatii” ci „lasati-i”.. asa ca mai intai invata romana si apoi engleza 😉

  • ooo
    Posted at 20:00h, 18 septembrie

    @Vince: lasa engleza frate! invata intai sa vorbesti romaneste 😉 nu e „scri” ci „scrii” si nu e „lasatii” ci „lasati-i”

  • drstoica
    Posted at 20:20h, 18 septembrie

    Deja in Romania nici nu mai conteaza cine de la cine fura, cine pe cine copiaza, cat se munceste cu adevarat si cat merita fiecare pentru munca lui. Pariem ca Zu va ramane numarul 1 inca macar jumatate de an de acum incolo? „C-asa-i in tenis.”
    Publicul care-i asculta pe cei doi e mult. Ne uitam in sondaje, in sectiunea demograficelor, si vedem ca publicul lor, culmea, nu e cu nimic mai prejos (activ, profesional, ca varsta) decat al chr-urilor concurente. Am curaj sa pariez ca ascultatorilor de radio nu le va pasa nici dupa ce vor auzi cu totii montajul acestor farse care seamana ca… doua picaturi de bere. „C-asa-i in tenis”, n-am zis?

  • ftoma1
    Posted at 21:37h, 18 septembrie

    Am mai scris-o la tine, Serbane: Guerilla de dimineata e cea mai tare! Insa, sincer, sunt momente cand va completati cu Dobro si Craioveanu!

  • cristi
    Posted at 21:52h, 18 septembrie

    pentru vince.”Stimate Huidu…te admir pentru ceea ce scri si faci, dar “looser” se scrie cu un singur “o”.”. inainte de a posta o corectura te rog sa te informezi. Looser = perdant(sau unul care deja a pierdut). Deoarece engleza are putine cuvinte in comparatie cu alte limbi de pe pamant e logic ca un singur cuvant intr-un context sa insemne una iar in alt context sa insemne alta. In cazul nostru domnul Serban a folosit bine looser.
    Iar loser = păgubaş.
    Stima la toata lumea

  • m1ha1
    Posted at 21:52h, 18 septembrie

    le faceti prea multa publicitate astora,
    chiar nu merita
    mai un pic si devin vedete la cat de mult scrie presa de ei

  • spike
    Posted at 22:04h, 18 septembrie

    hahaha…sincer…voi ce ati adus nou la cronica nimic…nici la tv nici la radio…uzati..aceleasi glume plictisitoare…zicea cineva foarte bine…vezi paiul din ochiul altuia…da nu vezi parul dintr`a tau. v`am admirat…da faptul ca incercati acuma sa gasiti motiv de a critica pt cei din concurenta arata ca sunteti patetici..nu mai aveti idei!!…de cand si cu tara arogantelor..zu a inceput chestia asta..acuma v`ati gasit voi sa parodiati…hai jet!

    era o combinatie intre fugarul de la 21 si arogantele de la zu….dar nu avea nici o legatura cu continutul celorlalte programe….sa fim seriosi, greu sa se inspire Dezbracatu din replicile fara sare si piper de la baietii care se lauda mult si fac putin…

  • bogdan
    Posted at 22:18h, 18 septembrie

    baieti de la radio zoo.. pardon zu sunt niste personaje care se dau importanti si chiar nu merita atentie.. cat despre bendeac, nici el nu are toate tiglele pe casa. totusi esti invidios pe bendeac? asa mi se pare..
    bafta, bogdan

  • Emylee
    Posted at 23:01h, 18 septembrie

    Vulpea unde nu ajunge, zice ca sunt strugurii acrii :)). Nici tu si nici Gainusa nu veti avea talentul si popularitatea celor doi matinali de la Radio ZU niciodata.
    nici nu mi-l doresc, eu sunt multumit cu talentul meu, strugurii aia sunt buni la ei acolo, radioul in 2009 inseamna altceva, usor usor se vor cerne valorile!

  • Pingback:Tara Cocalarului-Voda « Dr Stoica / da-te-n blogul meu, te rog!
    Posted at 23:51h, 18 septembrie

    […] Huidu. Vorbeste pe blogul lui despre matinalii Radio Zu si comenteaza o spalatura de imagine pe care cei doi au […]

  • kraft
    Posted at 01:18h, 19 septembrie

    Personajul mediocru buzdugan aduce destul de mult cu alta gluma proasta care s-a perindat pe ecran: axinte. Astia doi n-au nicio treaba cu televiziunea, sunt limitati rau. Nu ma mira ca se ajunge la „inspirari” grosolane. Personajul respectiv (buzdugan) efectiv nu poate mai mult!

  • ANDREI M
    Posted at 02:58h, 19 septembrie

    Sal Serbane,referitor la treaba cu Buzdugan…se mai intampla…nu trebuie de akum sa criticati toti…in fine,dupa audiente,dar si dupa matinalul realizat tot Morar si Buzdugan is cei mai buni…au dovedit asta la RADIO 21 si acum la ZU…iar,referitor,la matinalul vostru,akum v-ati mai revenit,sunteti mai comici,dar intr-un timp plictiseati rau…si Cronica dp tv…nu mai e cn stie ce…iar faza cu nasul,ne-ai plictisit mult…Revenind la faza cu copiatul,cum am mai argumentat intr-un comment din august,pe care nu l-ai publicat,bineinteles, :p si pe care sunt sigur k nici pe asta nu il publici…dar nu conteaza…tine cont numai ca si u te-ai folosit de anumite idei pt kiss fm,de la radio 21 si ZU pt promo-uri,concursuri,jingle…asa ca inainte sa critici pe altii…uita-te si in propria gradina…Oricum,te apreciez pt munca depusa,in principal in radio,k,dat tie kiss fm a ajuns unde e acum…si cat de cat,”ura” asta dintre voi e justificata…dar nah trebuie sa recunosti ca v-a trecut vremea…pana si baietii de la FABRICA DEMENTA 21 isi fac treaba mai bn decat voi,si sa nu vb de buzdu si morar…
    de 10 ani tooot facem matinal…am fost primii doi baieti care faceau glume dimineata, si le-am fost profesori la toti! daca o sa simt ca am obosit o sa ma oresc, dar o sa ma oresc de pe primul loc, asa cum ne sta bine.

  • SAKYS
    Posted at 08:53h, 19 septembrie

    De ce exista atata rautate in voi?Cand spun asta ma refer atat la unii cat si la altii!Eu ma uit si va ascult pe toti in egala masura pentru ca pe mine reusiti sa ma bine-dispuneti dar rautatea din „duelul” vostru ma intristeaza!Fiecare-n parte aveti publicul vostru care nu-l veti pierde!PAVEL stratan raspundea odata demult intr-un interviu la intrebarea „Ce mai faci?”, „Bine, o singura data-n viata am vrut sa fac rau si tot bine a iesit! De atunci fac doar bine!” SUCCES!

  • Adriana
    Posted at 09:39h, 19 septembrie

    Daca farsele sunt regizate nici nu mai are rost daca s-au copiat unul pe altul sau nu. E ca si cum cineva a scris o piesa de teatru si fiecare o joaca.

  • Adriana
    Posted at 10:21h, 19 septembrie

    Nu inteleg de ce nu publicati comentariile. 😐

  • NOTOZY
    Posted at 11:54h, 19 septembrie

    Asta s-a stiut de mult , suntem o tara de chiciuri si Buzdugan e unul dintre cele mai mari , Morar chiar daca e morosan ca mine face „Familia” de rusine , dar asta e toti o luam razna cand ne urca succesul la cap…si voi ar trebui sa va mai deschideti ochii spre oamenii de rand , care n-au nevoie doar de lei…oricum rusine tuturor care fac bani din imitatii…

  • Pingback:Buzdugan copiaza ca-n liceu: de la colegi | mRcosmin blog
    Posted at 12:08h, 19 septembrie

    […] obisnuinta sa se inspire si din blogurile popularizate ale Simonei Tache si ale lui zoso . Nici Huidu nu l-a iertat pentru ce-a facut  “omul”  ZU. Acum toata lumea va trebui sa tina […]

  • costin
    Posted at 12:12h, 19 septembrie

    Salut

    Am vrut sa ma uit la emisiunea voastra miercuri si am si reusit pana la momentul in care-l parodiati pe Bendeac (sunteti prea gelosi). Am ras de cateva ori pana la acel moment, dar pe urma m-ati scarbit. Am crezut ca noul sezon va fi mai „altfel”, veti avea glume mai inteligente si nu veti mai baga cea mai mica balba din direct in emisiunea voastra inregistrata. Patetici… asta sunteti :-?? (sper sa ai demnitate sa accepti comantariu)
    nu l-am parodiat pe Bendeac ci emisiunea cu Badea unde a semnat el contractul in direct…hai ma lasi?!
    Altfel:
    – Bendeac va avea audienta mai mare decat a avut cu Mondenii
    asteptam si vedeam, si cand era la mondenii se laudau, din nefericire (ca mi-asi fi dorit sa fie altfel) faima era mai mare decat audienta cu mult! pacat!
    – Radio ZU bate orice radio… (saptamana asta am facut naveta zilnic Ploiesti-Bucuresti, iar la Baneasa la coada toata lumea asculta ZU)
    ai facut tu un sondaj pe masini si asa ti-a dat?! din fericire sondajele se fac mai profesionist! in Bucuresti e adevarat dar pentru asta ar trebui sa aduca multumiri marketigului de la radio 21 care i-a facut oameni pompand in curul lormilioane de euro ani si ani de zile!
    – Radio Guerilla e un radio pentru oameni neintelesi, iar Kiss FM se mai asculta doar acolo unde ZU nu se prinde
    cu Guerilla nu te contrazic, dar e clar ca nu nu-i poti intelege pe ascultatorii guerilla, in schimb io zic sa asculti kissul e un radio mai bun decat ala pe care-l proslavesti tu, si o sa vezi asta in urmatorii ani!
    – din 20 de comentarii cate sunt in fata mea, 13 contin greseli gramaticale grave 🙂 scuza-ma, dar cam astia sunt fanii tai
    nu tu nu esti prea breaz, te rog nu te mai deranja sa intri pe aici….nu intelegi ce vreau sa spun!

    Numai bine

  • AStaticLullaby
    Posted at 12:18h, 19 septembrie

    Nu imi place Buzdugan..da’,mai bine taci si tu..

  • EDY
    Posted at 12:53h, 19 septembrie

    Huidule nu te mai ataca atata , nu merita !

  • Cristi
    Posted at 13:31h, 19 septembrie

    Serban, ca tot s-a inceput „razboiul”, trage cu ochiul si aici… http://www.dailycotcodac.ro/2009/09/radio-zu/

  • Mr VIP
    Posted at 13:50h, 19 septembrie

    hai ma …gata cu atatea comentarii si pareri…ce mare media ca majoritatea sunt regizate. bine ca voi nu copiati nimic. ..

    am mai explicat si in post ca nimeni nu inventeaza roata in mass-media, si ca exista inspiratii, dar sa foloseste exact aceleasi propozitii si poante, gen ˝shut-up din gura˝ e nasol! dovedeste o lipsa de imaginatie si de scrupule….

  • BOGDAN
    Posted at 14:41h, 19 septembrie

    Draga Serban…nu pot sa ma abtin in a te critica. Tu stii ce inseamna PATETIC???? INSEAMNA PLIN DE PATOS…DECI PATETIC ESTE UN COMPLIMENT iar tu confunzi termenii pentru ca ti s-a urcat engleza la cap…tot respectul pt ce ati facut pana acum 3 ani…dar carcotasii au cam expirat…parerea mea


    draga puncte puncte….patetic insemna si altceva iata ce zice dexul: PATÉTIC adj. v. înduioșător.
    Sursa: Sinonime | Trimisă de siveco, 4 Aug 2004 | Greșeală de tipar iar despre expirare e dreptul sa crezi asa si al nostru sa te convingem ca nu e asa!

  • nelu2008
    Posted at 15:17h, 19 septembrie

    mi se rupe

  • mishu
    Posted at 15:42h, 19 septembrie

    daca voi ati face o colaborare cu matinalii de la radio guerilla probabil ca vati satura sa stati tot pe locul 1 ……………
    si asa carcotasii sunt pe locul 1 nu?

  • Simona
    Posted at 17:29h, 19 septembrie

    Nimeni nu mai e destul de original. Foarte urat ca nici macar nu au incercat sa modifice farsa :-j . La ce poti sa te mai astepti?

  • milly
    Posted at 17:42h, 19 septembrie

    Morar si Buzdugan, niste manelisti…
    Asculta sau promoveaza manele per se, putin importa, asta sunt, la nivelul asta au ajuns. Si am exemple reale ca ii asculta lumea de categoria asta si e innebunita dupa ei, fara sa observe ce rasuflati sunt, cum se repeta ca niste placi stricate.
    Astia doi au ajuns sa fie ca oamenii de care chiar ei radeau la inceput. Niste ordinari, papitzoi cu aere care ar face orice in emisie pentru bani.Li s-a urcat la cap de la un moment dat si le place prea tare faima si castigul. Bravo Dobro si carcotasii!

  • icsuleasca
    Posted at 17:57h, 19 septembrie

    Bendeac, taca taceai filosof ramineai!
    Ai laudat tirfulitza din farsa lui Buzdugan pentru exprimare corecta gramaticala, si anume ca a folosit corect verbul “a placea” – bun, e ok, dar ai spus ca a folosit si categoria grea si a demonstrat ca e scolita: “unei colege de-ale mele” tu zici ca e forma corecta. Ei bine, in cazul asta, poti sa te iei de mina cu ea sau sa te impusti recunoscind ca si tu esti un cocalar! Singurele forme admise sint: “unei colege de-a mea” sau “unei colege de-a mele” (chiar daca suna fortat). E doar limba romana. Nu mai judeca valoarea daca nu o cunosti!

  • Julian
    Posted at 20:41h, 19 septembrie

    Salutare!

    Nu te lua de Bendeac. Sunteti prea asemenatori si ar fi mai bine sa stati fata in fata (sau spate la spate daca este cazul). Mai bine pentru toti cei care nu accepta ce acceptam cu totii…

  • dau si eu un coment
    Posted at 21:26h, 19 septembrie

    am observat ca buzdugan se inspira de la mai multi. zice glume care le aude la altii prin emisiuni. am auzit odata si o gluma de la badea. nu are un stil al lui si poate de aia copiaza. oricum nu stiu de ce va agitati atata. e normal sa il deconspiri dar nu sa jignesti. dar cred ca toti au uitat sa fie oameni. banu si reclama, nene. asta e, oricum nu prea imi pasa. doar ca nu inteleg rautatea gratuita

  • eRRmy
    Posted at 22:51h, 19 septembrie

    @costin: cand incepusera carcotasii la radio era bine si ii iubea toata lumea. Dar cand au venit doi plagiatori si au „impresionat” lumea „desteapta” cu cateva farse furate imediat ii pupati in dos.

    KissFm bate Zu in la orice ora vrei tu.

  • cata
    Posted at 23:15h, 19 septembrie

    draga huidu…ai auzit de :RADE CIOB DE OALA SPARTA???!tu si cu ochelarica ala nu sunteti in stare sa faceti o emisiune tv live! asa ca..taci dreaq din gura! toata lumea stie ,sau ar treb sa stie ,k farsele lu moldoveanu ala de buzdugan sunt farse,farsa farsei! asa ca nu inteleg eu de ce te-ai trezit tu acu sa ne aduci aminte! prob ca nu te -a mai bagat nimeni in seama si ai zis sa te bagi singurel! CU BURTICA CUM MAI STAI??CA NU M-AM MAI UITAT LA EMISIUNEA TA DE FFF MULT TIMP! TOT ASA..ROTUNJOARA??

    da si se mareste pe zi ce trece! vreau sa-l ajung pe Bran, pentru ca, vezi tu, in meseria mea chiar nuconteaza cum arati….e mai important ce spui! Cat priveste emisiunea, o sa ma intreb, cand o sa fie live, ce o sa ne mai reprosati?

  • Pingback:SubSoare.ro - Daniel Buzdugan fura ! Not !? :)
    Posted at 23:51h, 19 septembrie

    […] Ruşinică Daniel Buzdugan! Ce spun eu ruşinică, Rusinoaie nene! […]

  • to icsuleasca
    Posted at 00:32h, 20 septembrie

    Vad ca Serban nu s-a obosit sa-ti explice. Formele corecte: „de-ale mele” sau „a mea”. Cred ca ai vorbit prea devreme cu privire la cat de usoara este limba romana. Nu ai demonstrat-o.

  • Enzo
    Posted at 00:58h, 20 septembrie

    Da domnu’ Dan! Da ! Pentru ala de a zis ca aici e multe greseli gramaticale si astia e audienta lu’ Domnu Dan sa se uite la MB pe blog sa vada acolo cine-i audienta si in plus ca ala accepta doar mesajele „de bine” … si in plus Carcotasii de dimineata „is an offer that i can’t refuse „!

  • Cristi
    Posted at 01:46h, 20 septembrie

    Mai Serbane,dar parca tu te intelegeai bine cu Bendeac.Mai ales ca il chemasesi si in emisiune.Nici eu nu-s fanul albiciosului,dar de cand ura asta pe el? A,poate din cauza ca s-a convertit la voiculism si a trecut la Antena 1.Oricum,nu e bine.S-ar putea sa te bata. :))

    sa ma bata la ce? ca sunt foarte curios?

  • Dan
    Posted at 09:08h, 20 septembrie

    Serban, legat de comentariul lui Costin (54) si raspunsurile tale: un om care recurge la jigniri pentru a-si impune punctul de vedere nu are inspiratie. Asa ca, te rog, lasa exprimarile gen „hai ma lasi” si „nu esti prea breaz” si pastreaza-ti doar argumentele. Consider ca sunt suficiente pentru a te face inteles de oamenii cu putina minte la cap.

    cele 2 chestii enumerate de tine nu sunt nici pe departe jigniri….ca nu i-am spus nici ca e prost nici ca e stupid!

  • Ciolanus
    Posted at 09:13h, 20 septembrie

    Pentru cine nu stie, el e un zeu, pentru restul, e un fraier cu putina mistocareala made in ro.

  • icsuleasca
    Posted at 09:17h, 20 septembrie

    @to icsuleasca
    Sintetizând, vom avea următoarele soluţii pentru unei colege de-a mea sau unei colege de-a mele:
    (1) de nu este prepoziţie, ci un simplu cuvânt „de umplutură” (soluţiile vor fi aceleaşi ca şi pentru unei colege a mea / a mele):
    (a) al = pronume posesiv (reluant) (N1),
    mea = adjectiv posesiv (N2),
    soluţie: unei colege de-a mea8.
    (b) al = reluant fără valoare de pronume şi fără rol în relaţiile sintactice,
    mea = adjectiv posesiv (G2 sau D2) care se acordă cu regentul colegă ca şi cum de şi al nu ar exista,
    soluţie: unei colege de-a mele9.
    (2) de este prepoziţie, urmată de un nominal în Ac:
    (a) a mea = pronume posesiv (variantă tradiţională, prezentată în DOOM2), Ac,
    soluţie: unei colege de-a mea
    (b) a = pronume demonstrativ semiindependent, Ac,
    mea = adjectiv posesiv, Ac,
    soluţie: unei colege de-a mea
    (c) a = pronume posesiv, Ac
    mea = adjectiv posesiv, Ac,
    soluţie: unei colege de-a mea.

    Demonstratia ii apartine Asist. univ. drd. MARIA PETRESCU

  • CALU LU FAT FRUMOS
    Posted at 10:25h, 20 septembrie

    Mie nu-mi place nici de Dobrovolski ala nici de Buzdugan. Au niste poante de ei le zic ei rad cu Craioveanu ala cu tot. Bai nene oameni fara meserie care maimutarindu-se la radio si-au gasit de unde sa-si ia leafa. Iar Morar ala a ajuns si la tv cu niste poante de agricultura. Una peste altu sunt multi in radio si tv care n-au ce cauta si ne miram ca ne manelizam si ajungem toti un popor de cartier cu poante de santier si lanturi de aur la gat si pitipoance peste tot. Cam in directia asta ne ducem. Alles gute 😀

    PS. Nu stiu ce-i tot fu…aaa…freaca grija pe unii de cat de mult e ingrasa Huidu. Vedeti ? Deja lumea vrea fancy trancy nu conteaza ce spui conteaza cum arati. Deci piti si cocalari cu maieuri mulate 😀

  • Carmen
    Posted at 10:43h, 20 septembrie

    Nu ma laud nici cu cei doi de la Zu, dar nici cu voi, cei de la Kiss. Cand Teo a plecat de la Prima, imediat ai inceput sa-i periclitezi imaginea,acuma cand Bendeac a plecat la Intact, faci la fel. Pe Bendeac s-a simtit ca l-ai avut in vizor inca de pe vremea cand avea aparitii la antene pe post de invitat. Intrebarea mea insa este, cine pe cine a copiat la treaba cu arogantele la radio? Gaina sau oul? Sezonul trecut ma mai uitam la Carcotasi, tot mai rar, incepand cu acest sezon, nici nu am mai dat pe prima la ora carcotasilor. Sunteti o sleahta de nerozi, atat voi cat si cei de la zu, doar ca aspectul difera. Intr-un final, o sa aveti si aspectul copiat: cheliosi, burtosi, frustrati si prosti.

    va rog sa ne scuzati, pentru dumneavoastra special vom face o serie de transmisiuni de la Academie, sa aveti si dumneavoastra la ce sa va uitati! pretioasa lu mama!

  • nico
    Posted at 11:44h, 20 septembrie

    draga d-le serban huidu, erai simpatic odata, cand erai mai tanar, uneori chiar radeam la glumele tale. Stii, odata cu varsta oamenii care au simtul penibilului, se comporta in conformitate cu aceasta. In concluzie, ai pierdut cel putin un telespectator fidel si, logic, esti penibil.

    telespectator fidel? tu? ma faci sa rad! Penibil? poate cand nu intelegi care e treaba lucrurile sau oamenii par penibili….

  • Alusia
    Posted at 12:12h, 20 septembrie

    Ce interesant! De la ce a pornit discutia si la ce s-a ajuns. Se pare ca lumea chiar are o problema cu Bendeac.
    Iar pentru cel care a facut observatia privind gradul de inteligenta al celor care scriu comentariile pe blog: nu te grabi sa judeci si sa tragi concluzii. Poate oamenii care isi folosesc energia prin procese cognitive inteleg mesajul unui post si prefera sa nu scrie un comentariu daca nu au ceva interesant de spus. Daca iti plimbi totusi privirea pe blogul asta o sa vezi niste comentarii care depasesc cu mult media de inteligenta.

  • boro
    Posted at 13:22h, 20 septembrie

    Eu consider ca majoritatea farselor sunt copiate din strainatate:).Buzdugan se pare ca e lipsit de inspiratie,nu m-as mira sa plagieze pe Gabriel Fatu in urmatoarea perioada:)).Eu pe cel din urma il consider ”seful farselor” pentru ca realizeaza aceste farse live:).
    In privinte Kiss Fm-ului , maine vor aparea rezultatele audintelor:).Sper ca acest radio daca il pot numii asa, sa fie detronat fie de 21 sau Kiss:)(mai ales in capitala).
    Sa ai multa bafta Serbane:)

  • costin
    Posted at 14:19h, 20 septembrie

    Mai poposesc putin p-aici :))

    -corect: „unei colege de-ale mele”
    -ori spui „unei colege a mea”, ori „unei colege de-ale mele”
    -„de” este inlocuitor pentru „dintre”, iar demonstratia plina de entuziasm a dnei Maria Petrescu e chiar hazlie :)) <>
    -daca e de umplutura, atunci de ce-l mai folositi?

    Acu astept sa iasa in fata cativa destepti sa ma contrazica…

  • Cristi
    Posted at 15:16h, 20 septembrie

    La ce sa te bata? La sah,la audienta…stii tu,chestii din astea minore. 😀 Fizic,daca-l mai chemi si pe Gainusa,o puneti de un K1.
    Oricum,Bendeac a facut o greseala mare ca a plecat de la Prima.Postul concurent de la care el acum suge banii,e o laba trista.

  • Roxana
    Posted at 18:18h, 20 septembrie

    Am renuntat demult sa ma pronunt referitor la Buzudugan si pe radio Zu nu-l mai ascult de cand si-a schimbat denumirea si nu mai difuzeaza muzica aia bestiala…
    Telespectator fidel n-am fost niciodata, decat poate la natura. Incerc sa ascult cat mai multe, sa inteleg si sa judec cat mai putin. Si consider ca fiecare are dreptul sa faca ce-i place, in limitele bunului simt, adica fara sa-l deranjeze pe cel de alaturi.
    Recunosc ca va prefer mai mult la radio, probabil si din cauza ca acolo atingeti mai mult subiecte, de care ma lovesc in viata de zi cu zi.
    Imi place si emisiunea televizata, desi ati avut si perioade cand mi s-a parut ca sareati calul. Dar apreciez eforturile voastre de a mai conserva ce se poate din mult prea mutilata limba romana. Nu de alta, dar in niste conversatii pe net, ajunsesem sa ma intreb daca nu e cazul sa-mi iau vreun manual alternativ de gramatica.
    Revenirea asta cu Nasu insa, recunosc, ca nu m-a impresionat. Promourile au fost mai reusite. M-a distrat mai mult ca ati recunoscut „oarecum” ca nu prea merge. Fonfaitul ala al lui Serban a fost ingrozitor – scuze, Serban. Era de efect in film, ca Nasu vorbea putin si ca in camerele alea nu se auzea nici musca cand deschidea el gura. Plus ca vocea avea un alt timbru. Si la serialele italiene despre Mafie se vede: nu sunt chiar atat de fonfaiti si soptitori. Si nici nu vorbesc prea mult, cred ca ala e si secretul.
    Dar oricum reusita emisiunea, cu tachinarile intre cei doi protagonisti, desi parea ca parodiaza pe Nasu. Nu stiu daca asta a fost intentia.
    Scuze ca am fost putin off topic.
    Bafta in continuare!

  • Roxana
    Posted at 18:29h, 20 septembrie

    N-as vrea sa fiu pudica, domnul Cristi, dar nu vi se pare ca penultimul cuvant din postul dvs de pe 20 septembrie, este cam mult? Si, domn’ Serban, asta nu intra nici la spam, nici la tampenii? Totusi, e net, prin urmare public, iar mataluta tocmai incultura incerci s-o combati. Crede-ma ca daca vrei sa inveti copiii sa scrie corect in jargon, nu e cazul.

  • oly
    Posted at 00:16h, 21 septembrie

    huidule nu ai si tu treaba?banuiesc ca ai si tu o familie,un job sau ceva de facut toata ziua.inteleg sa iti faci timp sa postezi cate un articol pe blog dar sa stai sa raspunzi la comentarii…pffff.dai impresia ca nu ai treaba.chiar nu se mai uita nimeni la emisiune si nu te mai asculta nimeni la radio incat te plictisesti si stai mai mult pe blog?:))

  • Mr VIP
    Posted at 01:07h, 21 septembrie

    Ai si tu dreptate intr-adevar. m-ai convins. daca te respecti nu se face asa. inspiratia e inspiratie. copiat cuvant cu cuvant e josnic pt unul care e admirat sau chiar exemplu pt altii.

  • Ovidiu
    Posted at 01:48h, 21 septembrie

    Buna Serban, si buna dragi cititori :).
    Buzdugan si Morar copiaza de foarte mult timp glume si farse de la posturile si ziarele concurente. la fel cum a mentionat si Serban nimeni nu poate sa fie original 100% (sau sa puna coada la cireasa in divertisment), ceea ce Buzdugan si Morar uita e sa nu copieze cuvant cu cuvant din sursa (=plagiat). Am auzit de multe ori la radio zu poante din Catavencu citite de cei 2 „mari” oameni de radio cuvant cu cuvant fara a cita sursa :). Dar nu ai ce sa te astepti de la niste oameni subordonati unui motan, colegi si prieteni cu badea, gadea, ciutacu & co. Din pacate la noi cum este cineva prins cu mata in sac exista o gasca de sustinatori care incearca sa ii scuze. Domnilor care ii sustineti cu atata patos (sic!) pe cei din discutie veniti cu argumente pro concrete, nu cu acuze la adresa lui Serban gen „si tu ii copiezi pe altii”, asta nu e o scuza, daca ala fura nu trebuie sa fur si eu. Mai mult, cronica lui Serban e bazata pe erorile celor ce apar in media (artisti, politicieni, prezentatori ect), dar pe fata, vedem tot timpul de unde au fost luate imaginile, la ce fac referire poantele. Sunt sigur ca acum sunteti pregatiti sa il acuzati ca a copiat filmul The God Father, poate ar trebui sa cautati in dictionar diferenta dintre a copia si a parodia. Apoi sa le explicati si zuistilor la ce concluzie ati ajuns. A si sa nu uit, niciodata nu uitati sa citati sursa.

  • bob taylor
    Posted at 01:51h, 21 septembrie

    hiudule ai vazut ca mr.bob taylor este mai vechiul cantautor Fizz,care acum a devenit mare DJ?

  • JC
    Posted at 02:44h, 21 septembrie

    In primul rand, te-as sfatui sa inveti sa scrii in engleza…loser si nu looser.
    mai invatam la engleza si dupa aia dam lectii!
    In al doilea rand, lasand la o parte aceste aspecte, faptul ca te agati de orice motiv pentru a-ti proteja propriile interese denota un anumit grad de disperare si injosire.
    Nu sunt un fan al nici unei emisiuni de dimineata, insa, obiectiv vorbind, Morar si Buzdugan sunt mult mai spontani decat tine.
    nu esti fanul niciunei emisiuni dar iti place de Buzdugan si Morar! halal obiectivitate! Dfineste cuvantul spontan, ca daca am fi fata in fata toti 4 nu stiu care ar avea mai repede vorbele la el….
    In al treilea rand, piata este deschisa multor idei. Daca lui Buzdugan ii merge cu astfel de practici se poate vedea in rating-uri care se traduc in profit la un moment dat.
    Concluzionand, tu esti mult mai patetic decat ei!

    nu spune nimeni ca nu te poti inspira din idei, dar sa copiezi replici intregi, si celebra shut-up din gura e penibil! pacat ca nu vezi asta!

  • lau
    Posted at 11:39h, 21 septembrie

    sa inteleg ca incepeti din nou „razoiul”. 🙂

  • Marius
    Posted at 11:49h, 21 septembrie

    Huidu, replicile tale la majoritatea comentariilor sunt cam penibile. Nu neaparat prin continut, ci prin numar. Adica, oamenii acestia pe care tu ii iei la misto cu comentariile tale la comentariile lor te vor lasa balta pe viitor, urmand sa ai, intr-un final, aceeasi soarta ca a lui Ardei Gheorghe. Nu vad eleganta in relatia ta cu telespectatorii/ascultatorii/sau vizitatorii si te va costa. Si-acum, incerc sa anticipez raspunsul tau: Hai, lasa-ma, bre, cu tampeniile astea. Am treaba!

  • Ana C.
    Posted at 13:10h, 21 septembrie

    Am si eu o intrebare pt. toti care vin si-si dau cu parerea de bine pt. Buzdugan si Morar: ba fratilor pe voi cand cineva va agaseaza in orice fel vreti, voi stati si asculati si priviti sau ripostati? Cand ceva nu va convine acceptati situatia asa cum e sau va revoltati? Radio Guerilla, Kiss Fm si Cronicuta nu e pt. manelisti, cocalari si pitipoance. Ascultati in continuare Radio Zu Zu Zu si sa muriti fericiti alaturi de el. De aia suntem asa de inapoiati si cand vrea cineva sa faca ceva in tara asta ii dam in cap. Ca de, altceva nu avem de facut!!?? HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
    Sa va fie rusine si stati dracului in banca voastra.
    Imi vine sa vomit cand va aud ce va debiteaza mintea!!!!!!!!!!

  • ludovicianul
    Posted at 13:11h, 21 septembrie

    Citind o parte din comentariile de la articolul asta, am realizat ca lumea este foarte rea si invidioasa. E adevarat ca si eu sunt subiectiva, pentru ca imi place rolul jucat de Huidu in Televiziune si talentul lui, insa am vazut si alte bloguri ale vedetelor in care nu se vorbeste asa urat la adresa lor.
    Mie nu imi place Bendeac deloc, fiindca veni vorba de el. Iar de Buzdugan si Morar… Nu sunt nici fan, dar nici nu pot spune ca imi displac. Sa spunem ca ma lasa rece.

  • Ecologie umana
    Posted at 17:20h, 21 septembrie

    Oricum sunt în cădere liberă cu audienţa. Kiss FM, Europa FM si Radio România Actualităţi sunt pe primele 3 locuri la nivel naţional. Asta până să se afle de furtişaguri. Ne auzim la următoarea măsurătoare a audienţei!

    @Ecologie umana last post:Quickies

  • Cristi
    Posted at 20:39h, 21 septembrie

    Tanti Roxana,imi cer mii de scuze daca v-am ofensat in vreun fel prin limbajul pe care l-am abordat.Va las sa-mi dati o palma virtual.Doar atat.Ca dupa aia ripostez si nu-i bine pentru matale.
    Legat de sesizarea ta,cuvantul „laba” are doua sensuri.Si eu am ales sensul cel mai inocent,desigur.Laba = mana.De exemplu,laba de urs.Probabil ai mancat laba de urs.Si tu,daca stai sa te gandesti,ai laba.Oricine in lumea asta are labi.
    Asa ca lasa discursurile tale moralizatoare.
    Serban,sper sa publici comentariul.Chiar daca nu promovezi pusti asa „nesimtiti” ca mine.

  • claudiu81
    Posted at 03:27h, 22 septembrie

    nu inteleg de ce atata rautate serbane,va iubesc pe toti ambele parti,dar nu-mi place rautatea ,nush parca ai cam exagerat(eu ascult doar kiss fm sa fie clar) totusi ai fost cam rau

  • thorhammer
    Posted at 08:31h, 22 septembrie

    Serbane,e clar,oamenii sunt cretini !
    Desi stiu(aia care nu stiu sunt imbecili de-a dreptul)ca „farsele” astea sunt niste facaturi ordinare ei insista sa le vada(sau asculte)si sa faca rating unor gunoaie ca Buzdugan.
    Tragedia este cu atat mai mare cu cat nici macar nu suntem singuri.Americanii se calca in picioare pentru un bilet la porcaria aia de „sport” numit wresling.
    Asa ca nu ai ce le face si parafrazand un banc celebru eu cred ca nu sunt atat de prosti cat le place sa se futa in cur.Buzdugan si toate javrele ca el nu fac decat un lucru simplu…profita de asta.

  • Anca
    Posted at 10:12h, 22 septembrie

    E ceva ciudat ce observ aici. In mod normal nu ma obosesc sa dau comentarii, ‘comenteaza’ lumea destul.
    Dar, Huidu, tu esti om inteligent, de ce nu actionezi in consecinta? Si de ce nu raspunzi provocarilor, jignirilor in speta, pe masura inteligentei tale? Te dedai la expresii de ‘dupa bloc’ si te certi cu lumea, e vizibil faptul ca te consumi cu astea. Si vazand cum iti trimiti la plimbare din spectatori…
    Ma mira…
    Oricum, chiar daca intre timp ati devenit putin mai cu nasucu in sus, eu tot va plac si va urmaresc (nu constant, ce-i drept) de ceva ani buni, sa tot fie! Tocmai de asta ma dezamageste sa iti vad reactiile. Gandeste-te bine daca asta e atitudinea potrivita!

    Cat despre conflictul cu Bendeac… si asta ma mira! Dar e exclusiv treaba ta, sunt convinsa ca ai motivele tale. Din ce a fost afisat pana acum in public, nu reiesea ca ati avea ceva de impartit. Enfin!

    Si, ca ultima observatie, e, intr-adevar, ‘loser’, nu ‘looser’…

    Multa bafta in noul sezon! Astept sa ajung acasa sa vad si eu ce-ati facut.

  • simo
    Posted at 10:40h, 22 septembrie

    Imi sunt dragi carcotasii la radio si la tv.. nu ascult radio iaurt zuzu… prefer dupa carcotasi radio smartfm.ro Fiecare e liber sa aleaga ce post de radio asculta si la ce posturi tv sa se uite.

  • Mihai
    Posted at 10:57h, 22 septembrie

    „De remarcat si teoria lui Bendeac, care ar castra cocalarii pe motiv ca fac prea multi copii. Iti reamintesc Mihai, ca unul d’ala burtos cu Dolce si Gabbana mulat pe buric si “de puta madre” pe tricou ti-a cerut autograf si-ti stia toate replicile.. vrei sa ramai fara audienta, frate?”

    Ai uitat de Romeo Fantastic „Huidu, Gainusa….” sau cum pisici se numea cantecul ala si cat de mandri erati de el?
    io nu am indemnat lumea sa-i castreze pe manelisti, ci doar sa-si plateasca impozitele, e o mica mare diferenta!
    Chiar daca nu publici toate comentariile, tot in rahat esti. De-aia te tot iei de Bendeac. Pentru ca el este TU acum 6-7 ani. Pe tine te-a daramat ingamfarea. Sper sa nu se intample si cu el la fel.
    de unde frate ingamfarea asta? ca scriu si sustin niste idei? daca am fi toti o gloata cusuta la gura ar fi mai bine? si da! Bendeac este ceea ce am fost eu acum 7 ani, dar se grabeste, uneori chestia asta poate fi fatala, sper ca asta sa nu i se intample lui!

  • Robert D.
    Posted at 11:03h, 22 septembrie

    Da a gresit omul, din vina staff-ului sau a lui, nu conteaza, dar de ce dai cu pietre? Era suficient sa ii comunici personal :), la cronicuta.

    Pune-te in situatia lui si vezi daca iti place ceea ce faci.

    Dar asta de unde a copiat-o?
    Dupa ce am patit aceeasi faza anu asta si mi-a fost ciuda ca nu am avut cu ce inregistra.

  • Cata
    Posted at 12:00h, 22 septembrie

    Mi-a plcut mult Bendeac. Credeam ca are coloana, caracter, stil. A fost un faaasss mare de tot. Si-a dat arama pe fata si s-a dus la postul unde falsul e la ordinea zilei. Si acum, asa cum scrie pe blogul lui, o sa te atace in urmatorul post. Asta e bine, inseamna ca se simte cu musca. Mai are de mancat muuult pana sa ajunga la nivelul tau, dar ma tem ca nu o va face.

  • cata
    Posted at 13:01h, 22 septembrie

    Mie imi placea foarte mult de voi, dar emisiunea de miercuri a fost foarte slaba, emisiunile din ultimul sezon nu au fost deloc inspirate; inainte aveati emisiuni bune, iar doua sau trei pe an erau, fara sa exagerez, geniale, dar acum…Sper sa va reveniti si lasati-o mai moale cu certurile; mie imi place si de voi si de Bendeac si de Badea, sincer, nu stiu ce aveti unul cu celalalt.

  • bubble trouble
    Posted at 13:10h, 22 septembrie

    daca vrei sa te opresti dupa primul loc cum”va sta bine” inseamna sa o sa te opresti la 99 de ani cand o sa te duci pe lumea cealalta pentru ca sanse la primul loc nu mai aveti DE MULT TIMP .
    ce vorbesti?

  • mihai ligia
    Posted at 14:10h, 22 septembrie

    Serbane este un tip destept,talentat,nu stiu de ce intri in toata mocirla asta cu(BADEA,MORAR,BUZDUGAN SI GADEA),acesti tipi sunt sub orice critica,le faci publicitate gratuita.
    Faptul ca te-ai luat de TEO si acum de BENDEAC,nu-mi place,pacat erai prieten atat cu TEO cat si cu BENDEAC,nu inteleg de ce te comporti asa.

    TEO si BENDEAC sunt talentati,spontani,este loc pentru toata lumnea sub soare.

    Eu sunt o telespectatoare fidela a emisiunii CRONICA CARCOTASILOR,pentru mine miercurarea este o zi cand ma destind si ma simt bine urmarind emisiunea voastra.
    Recunosc imi place ffff mult GAINUSA,as dori sa-l cunosc si sa-i spun ca este un tip EXTRAORDINAR.
    De asemnea,imi place bebelusa OANA ffff mult.
    Draga Serbane lasa-i in plata domnului pe toti,nu merita sa polemizezi cu acesti indivizi.

  • VIO#
    Posted at 14:58h, 22 septembrie

    Nu va mai urmaresc emisiunea; nici pe-a voastra, nici pe-a altora! Toate subiectele si temele actuale mi se par expirate, complet neinteresante…desuete. Ma gandesc ca in acest moment e foarte greu sa ma inventezi ceva in domeniul emisiunilor tv si radio fara sa si risipesti o caruta de bani si multe idei. Nu mai tine faza cu romanii care fac „super-productii” in studiouri de filmare cat …un apartament din berceni (vezi „Confidential”, „Rai da’ Buni”…etc). Pana acum, trustul Intact s-a gospodarit cum a putut, deci si Radio Zu. O carpeala…Singurul trust profesionit, cel putin aparent, este Mediapro. Asta e perceptia mea de modest telespectator si ascultator.Poate gresesc…Nu-mi plac emisunile si productiile Mediapro, pt ca nu fac parte din targetul lor, dar nu pot sa nu obesrv cum dau ei startul la tot ce exista pe piata romaneasca de televiziune..Fie ca-i bun, fie ca-i prost.

    ai dreptate moncher! jos palaria!

  • Ileana
    Posted at 14:58h, 22 septembrie

    de departe cel mai PENIBIL si mai IPOCRIT moment imi pare acela in care ( adica toata emsiunea!) vorbeau despre cocalari si PITZIPOANCE dar tocmai la ei la ANTENE sunt „dive”, „colege”, „vedete” toate coorvistinele, toate pitzipoancele! ANTENELE promoveaza cel mai mult nulitati de pe centura! Altfel vorbeste dom’ GADEA, director despre cultura, bun gust …

  • calin
    Posted at 15:08h, 22 septembrie

    Serban tot mai tare incepi sa semeni cu domnul Badea…

  • Intrebatoru'
    Posted at 15:52h, 22 septembrie

    Serbane, nu stiu ce sa zic:
    – pe de o parte apreciez ca raspunzi la posturi, ceea ce inseamna ca le citesti si ca iti pasa.
    – pe de alta parte cred ca ar fi mai bine ca uneori sa nu raspunzi. Este evident ca in acele situatii in care comentariile sunt mai rautacioase o iei personal. Pana la urma asta este un lucru firesc, nu stiu care dintre cei care sunt atat de vehementi n-ar reactiona, nu ca tine ci mult mai violent. De aceea mai bine nu mai raspunde deloc. Raspunzand nu cred ca ii convingi pe cei care nu te suporta, ci doar pe cei care te plac, dar in cazul ultimilot nu cred ca mai este cazul pentru un asemenea demers

  • Bilete avion
    Posted at 16:11h, 22 septembrie

    Eu inteleg din toate comentariile astea ca nimeni nu place pe nimeni, nimeni nu asculta pe nimeni dar totusi vad blogurile vedetelor pline cu mii de comentarii. Concluzia este ca noi romanii suntem avizi dupa monden=scandal si barfa.

  • mery
    Posted at 16:13h, 22 septembrie

    Uite asa mai cresti si tu pe Trafic Ranking,felicitari,mai zi de radio ZU si realizezi si tu ceva.

  • Mihaila
    Posted at 16:26h, 22 septembrie

    http://groparu.ro/pentru-cei-de-la-radio-zu-care-ma-plagiaza/ Ma,da astia is nesatui !!!Scarbosi de-a dreptul

  • petr`
    Posted at 16:55h, 22 septembrie

    Serbanel,citesc de ceva timp blogu` tau,si am prins cateva post-uri foarte bune,in mare parte imi place ce scrii si cum o faci,stilu` tau…
    Ceea ce nu inteleg eu, ce iti pasa frate ce fac alti?ce iti pasa de Morar & co. , de Bendeac? de Mircea Badea? ok…copiaza(morar&buzdugan),lasa-i in pace!esti tu mai bun? demostreaz-o,prin fapte!
    Asa cum vad eu lucrurile,ori esti un pic invidios:)),ori oamenii astia te oftica incat nu poti rezista fara sa le mai tragi cate o intepatura din cand in cand.
    Doar o parere umila,din partea unui simplu cititor.
    Mult succes in continuare. 🙂

    asa sunt eu…uita-te si la poza asta de pe blog…jumatate luminos, jumatate intunecat: nimeni nu e perfect!

  • vasile timofte
    Posted at 17:30h, 22 septembrie

    bai lasati-ne in ula mea cu conflictele astea penibile si distrati-ne!:))dar eu sincer in calitatea mea de elev multumesc cronicii pentru ca ultima editie m-a plictisit atat de tare incat m-a determinat sa ma apuc de invatat!(bine a avut 2 momente comice dar doar atat,maxim5)

    si inca ceva(o parere umila daca o sa vrei sa citesti):
    eu sunt un mare fan floyd mayweather jr pentru ca pe langa faptul ca e super talentat intra in ring cu adversari de valoare ,dar despre care stie sigur ca o sa mature podeaua cu ei!ce vreau sa zic nu mai intra in conflicte de-aiurea cu oameni pe care stii ca nu poti sa-i faci!starnesti rahatul cu un post pe blog ,inca doua vorbe in emisiune si gata o dati la pace!cum ai facut si cu badea cand promiteai dezvaluiri si ziceai cum o sa-l demasti in fata intregii tari ,pentru ca dupa sa citesc in libertatea ca „badea e destept,dar e totusi un pericol”?!?? pai cum vine asta?daca esti tare si daca tot te-ai apucat sa lupti da-i pana nu mai misca!

  • Claudiu
    Posted at 17:33h, 22 septembrie

    Apai, Serbane, tu le torni pumni pe git in jos tuturor celor care nu`ti cinta tie in struna. Asa mi-ar fi si mie usor sa am dreptate si sa pretind mereu ca sint un inteligent: ma iau de toata lumea, in fiecare moment, ii dau pe toti de pamint si devin un geniu de stea… Nu stiu daca degetul indreptat mereu atit de lesne inspre altul reprezinta cea mai valoroasa optiune. Probabil ca Buzdugan n-a fost niciodata un geniu, insa e putin scirtiitoare partea in care notezi ca „i tremura coroana de mare facator de farse si e lovit crunt la imagine, aia cladita cu bani grei de radio 21 si transferata de curand la radioul care se lauda mult si face putin”. Eu cred ca Buzdugan nu are nici o coroana. Afirmatia poate sugera, totodata, o oarecare competitivitate intre Kiss si Zu, insa o competitivitate deloc constructiva. Mie nu mi se pare unul mai bun decit celalalt.. Insa depinde din ce punct a ajuns omul sa priveasca lucrurile. Farsele? Nu ma intereseaza.. Animatia? Urmeaza aceleasi tendinte peste tot.. Muzica? Poate ca aici lucrurile se mai schimba…
    Succes in continuare. N-a fost un comentariu critic (desi critica poate fi constructiva).. Era o parere, iar parerea nu e stiintifica..

  • Cosmin
    Posted at 18:49h, 22 septembrie

    Serban (daca imi permiti sa iti spun asa) , am trecut prin comentarii mai mult de curiozitate deja plictisindu-ma de acest subiect (radio zu) si necitind decat putin din articol. Am gasit un lucru totusi care m-a amuzat cumplit : radio guerilla e pentru neintelesi . Dimpotriva, cei care asculta acest radio sunt foarte banali : de obicei liceeni „cool”, cu converse in picioare si care inevitabil fumeaza. Le place sa creada ca ei sunt „noua generatie”, ca ei vor face diferenta sau ca ei conteaza. Din nevoia de „independenta” vor sa asculte muzica „independenta” crezand ca asta inseamna Coldplay, Travis s.a.m.d. neintelegand faptul ca o formatie independenta e una care nu a semnat niciun contract cu o casa de muzica mare. In concluzie, Radio Guerilla e doar un radio obisnuit, cu muzica obisnuita si comerciala.

  • deea
    Posted at 19:00h, 22 septembrie

    Furate sau nu, cert e ca i-a tinut joaca ceva timp lui Buzdugan. Pe publicitate Radio 21 sau nu, Morar si Buzdugan sunt foarte cunoscuti, din nou le-a iesit joaca. Laudaros sau nu, Mihai Bendeac este un actor destul de apreciat. Nu inteleg, trebuia sa stea la Prima cumva, n-avea voie sa mearga la alta televiziune. Omul trebuie sa progreseze nu sa stagneze domnule Huidu.
    Parerea mea.

  • ariio
    Posted at 19:59h, 22 septembrie

    decat sa va certati atata pe bloguri mai bine va puneti de acord si faceti ceva impreuna…ceva nemaivazut, ceva care intr-adevar sa fie util populatiei. Ca de certuri e plina Romania si nu ajuta la nimic.

  • diana
    Posted at 20:11h, 22 septembrie

    Suntem o tara libera, democrata , se face ce vrea.. si ce tot atata tam-tam ptr nimic, lati prins pe buzdugan ptr prima oara cu matza-n sac si gata il acuzati si deveniti mari dusmani.. dupa ce l-ati pupat in c*r si pe el si pe morar…huidule felicitari ca iti strici reputatia..;)

  • razvan ionescu
    Posted at 20:25h, 22 septembrie

    Bai papagalule, esti un ratat care nu mai prezinta de mult interes pentru publicul din Romania si din aceasta cauza te legi de niste persoane care intradevar sunt oamenii momentului atat pe sticla cat si la radio. Mai bine te linistesti si iti vezi de banalitatea ta de emisiune si termini cu aerele de atotstiutor si persiflator. Bine-ti zice Badea … esti vai de capul tau! Razvan Ionescu,21 de ani, Ploiesti.
    de ce? altfel ma bagi mataluta la mititica sau cum? E o tara libera facem ce vrem! Din fericire nu ce vrei tu mai mucea!

  • Ancuta G
    Posted at 20:40h, 22 septembrie

    Deci, draga Huidule, eu te admir si ma uit la Cronicuta cu mare drag. E una dintre cele mai bune emisiuni din Romania si asta nu o spun doar eu . Acum, ce nu inteleg eu e de ce te iei tu de Bendeac?
    Chiar iti place tie asa sa te certi cu oamenii astia care au ceva de spus pentru Romania?

    Despre conflictul tau cu Badea… No comment, nu ma bag ca va iubesc la fel pe amandoi , da de Bedeac de ce te iei?

    poate ca audienta lor era mai mica decat a voastra dar, daca nu ma insel, Cronicuta e cam batrana in comparatie cu Mondenii care erau de-abia iesiti din ou!

    Ce inceputurile voastre au fost asa mirobolante?I don’t think so!

    cat despre „edit-ul” tau , probabil ca tie ti-ar placea ca odrsalele tale sa creasca printre „purandei” mancat’as gura ta de chiparos frumos, galactic , magnific si suprem!

    Ma insel?

    Ancuta, 17 ani.

  • nicushor
    Posted at 20:44h, 22 septembrie

    Salut Şerbane,
    Cei din generaţia Tweety sunt extaziaţi de ce fac ăia de ştiu să spună zu. E mai comod, nu? Eu îi urăsc pt. că fac mişto grotesc. Şi dacă aş putea aş vrea să le fac eu o farsă să rămînă marcaţi pe viaţă şi nu doar pe moment. Eu nu pot înţelege cum pot fi apreciaţi nişte indivizi care rîd de propriile cuvinte scoase pe post. Chestia asta o fac idioţii. Cei adevăraţi nu cei prefăcuţi. Ei efectiv frizează idioţenia şi o etalează ca pe o calitate. De fiecare dată cînd sunt forţat de coleg să ascult în maşină îi înjur mai mult în gînd. Cred că am scris deja prea mult despre tembeliţii momentului. Nu voi mai comenta ceva la adresa respectivilor.

  • adi
    Posted at 22:19h, 22 septembrie

    sincer buzdugan a fost foarte bun pe vremea radio 21…acum te cam sustin in ceea ce-l priveste…farsele se cam uzeaza,optiunile dispar…oricum daca o fi copiat sau nu…nu stiu…poate fi la fel ca 2 piese asemanatoare ca orchestratie dar diferite la linie melodica…daca s-a copiat sau nu,nu stim…

  • Xblade
    Posted at 03:19h, 23 septembrie

    Felicitari pt noul sezon!
    totusi..de ce nu faceti emisiunea in 16:9? ca asa fie ma uit pe juma de ecran fie par bebelusele scoase din BigMomma 😐

  • Dan_GTA
    Posted at 04:32h, 23 septembrie

    Domnu’ Huidu,
    Lasati-i pe nesimtitii astia care sar ba direct la persoana, ba ca postu’ ala e mai bun, ba ca nu stiu cine e mai tare ca e live, ignorind complet ceea ce ati spus „in the first place”. Nu le raspundeti la toti pentru ca le faceti jocul. Nu vedeti ca usurel-usurel sunteti tras intr-o discutie cretina?
    Am auzit o singura data o „farsa” de-asta de-a lui Buzdugan si mi s-a parut „scripted” (regizata) din prima. Personal, farsele (in general) nu mi se par deloc „entertaining” – persoane chipurile „destepte” isi bat joc de oameni saraci cu duhul – unii o merita altii nu. Nu ascult nici Kiss nici Zu – nici nu ma intereseaza, dar din comentariile de aici vad ca in Romania se urmareste ceva audio/video doar daca e „funny”. Si tre’ musai sa fie funny, cu orice pret 🙁
    Sanatate si toate cele bune!
    Keep up the good work 🙂

  • cip
    Posted at 07:52h, 23 septembrie

    peste 70% din mesaje sunt impotriva ta…ce ma bucur!

  • MoldovaBEstOf.com
    Posted at 10:20h, 23 septembrie

    Serbane – voi sunteti Taaaaaaari la gura, rau de tot!!!!
    Bravo!

    Când veti transmite emisiunile voastre in direct online prin internet?

    E cam plictisitor sa vezi emisiunile cu intarziere..caci in Rep.Moldova nu va putem viziona la TV….

    Succes!!!!!!!!!

  • somerio
    Posted at 10:51h, 23 septembrie

    De acord cu tine pana la „later edit”. Si eu i-as castra pe nenorocitii aia. Stii ceva? M-am saturat de ei pana peste cap. Ala din filmuletul de pe blog-ul lui, din Galati, care isi batea joc de pustiul ala… o merita din plin. Iar tu, incearca sa respecti si parerile altora… Despre Buzdugan nu zic nimic, si mie mi se par facaturi farsele lui… insa de Bendeac te iei pe nedrept… ala nu-i motiv… de fapt este… insa e unul penibil…

    Mult succes !

    PS: sa stii ca sunt oameni buni si la Antena 1, chiar daca nu vrei sa-i vezi. Exemplu: Lucian Mandruta… da clasa la orice prezentator de stiri… de la Esca si pana la obosita voastra de Topeasca…
    corect! aici sunt de partea ta! Mandruta rulz!

  • scorpyo
    Posted at 12:20h, 23 septembrie

    Te respect pt cea ce faci in mass-media romanesca…nu te uita la critici…ele trebuie sa exite astfel am fi iar in comunism sau in vreo dictatura…. continua tot asa. faci (faceti) o treaba extraordinara!!!..adrian din dej

  • veve
    Posted at 12:52h, 23 septembrie

    imi place cand spui de Bendeac ca daca se declara contra cocalari ii pierde la audienta. (abia astept postul lui cu privire la noua ta obsesie in ce-l priveste, ca de cand a parasit prima il tot musti de fund cu nesat si el a tot tacut din prea mult bun simt!)
    ma uit prin comment-uri si bag de seama ca si tu faci la fel – cine nu-i de acord cu tine imediat l-ai uschit pe usa afara.
    m-am uitat duminica la voi si cu regret iti scriu ca am gustat doar chiftelutele din tembeliziuni si pe dezbracatu’, marele tam-tam cu ideea primei emisiuni m-a lasat rece…

  • Tudor
    Posted at 14:21h, 23 septembrie

    Serban, te rog cu disperare sa-mi spui ce melodie romaneasca ai zis astazi pe post pe la ora 9 dimineata ca o faci powerplay? Era ceva de genul „ne-am nascut unde nu trebuie..” Ma chinui sa o gasesc de dimineata pentru ca mi-a placut foarte mult.

  • Flavius
    Posted at 15:11h, 23 septembrie

    Nu sunt un fan nici al ZU nici Kiss, toti bagati cam acelasi fel de musica(adica comerciala),emisiuni…de parca altceva nu as avea ce face…dar tu chiar nu ai ce face decat sa cauti tot felul de chesti de genul asta???. Ba frate fa-ti tu treaba ta si lasa-i pe ei sa isi faca treaba lor. Acuma ca s-a nimerit sa fie ei mai ascultati decat voi(si aici ma refer la Kiss Fm)…asta este, resemneaza-te si gandeste-te ca poate peste vreo 8-9 ani vor deveni ei expirati asa cum sunteti voi acum(si aici ma refer la „Cronicutza”).

    Sa nu consideri ca ar fi ceva personal, dar atat timp cat tot postezi tot felul de prosti de genu’ asta asteaptate si la pareri contra.

    In rest numai bine! 🙂

  • desdemona
    Posted at 16:42h, 23 septembrie

    Buna ziua! 10 motive pt care nu te plac.
    1. Esti rasist.
    imi e greu sa fiu rasist am pata mongoloida pe popou(daca nu stii ce e intereseaza-te)…asta inseamna ca ma condamn direct pe mine ca rasa inferioara!
    2. Esti infatuat.
    posibil, dar nu asta e scopul meu in viata! nu o fac intentionat daca e asa!
    3. Te crezi omniscient dar nu faci decat sa epatezi.
    ma scuzi ca daca am o opinie mi-o sustin uneori mai efervescent! asa am fost toata viata! unii m-au iubit pentru asta, altii m-au urat!
    4. Faci glume nesarate.
    multi le considera sarate, tu nu. E libertatea ta! asa cum e libertatea mea sa cred ca esti constipata!
    5. Postul pt care lucrezi nu are nicio emisiune de cultura.
    postul la care lucrez a platit anul trecut 30 milioane de euro la stat sub forma de impozite directe si indirecte, cu banii astai statul trebuie sa sustina activitati culturale, precum tvr cultural! Asta e rolul statului, noi facem bani, ceilalti cultura!
    6. Faci misto de tvr cultural. Te rog sa ma ierti ca iubesc tvr cultural. Cel putine ei promoveaza cultura si se adreseaza elitelor nu oamenilor ca tine. Mai bine te uiti la gunoiul din ochii tai pana sa ajungi sa ii judeci pe altii.
    o sa razi, si mie imi plac unele emisiuni de pe tvr cultural! eu ma adresez si elitelor si oamenilor normali. Uneori cei multi sar putea sa inteleaga mai repede limbajul meu decat cel al elitelor! iarta-ma ca nu sunt elitist, nu mi-am dorit niciodata asta!
    7. Esti atat de lipsit de scrupule incat esti capabil sa calci peste cadavre doar pt a ajunge acolo unde vrei.
    de unde stii tu asta ma cunosti? cunosti vreun cadavru pe care am calcat? stii vreun om distrus de mine pentru a obtine ceva? glorie sau succes in viata? eu cred ca nu!
    8. Se citeste disperarea in ochii tai cand Gainusa deschide gura. Stim amandoi ca el iti este cu mult superior.
    „mult superior” nu exista in limba romana. Pentru o elitista trebuie sa stii ca „superior” nu are grade de comparatie.Pe de alta parte, ma bucur ca iti place de Misu Gainusa, si mie imi place, si de 10 ani lucram impreuna zi de zi!
    9. Nu ma inveti nimic promovand multimile vide.
    in matematica, multimile vide sunt foarte folositoare, daca tie nu-ti plac nu insemana ca nu sunt folositoare!
    10. Nu te plac pt egosim. Am auzit ca ai pensiune. Bravo. Cand o sa organizezi tabere pro bono pt copii veniti din medii defavorizate? Incearca sa faci lumea mai buna mai ales ca ai sansa asta.
    iar, nu ma cunosti! pensiunea e a lui Misu, dar initiativa de a ajuta mama tripletilor din alba si de a face rost de masini pentru colpii care mergeau pe jos zeci de kilometri pana la scoala, au fost ale mele! si sper ca in lume asta sa fie si alti „egoisti’ ca mine!
    cam atat pentru moment „stimata elitista”, „mult mai superioara” decat mine!

  • ionut
    Posted at 17:08h, 23 septembrie

    salut Serban. stiu ca nu are legatura cu subiectul dar astazi ( 23.09.2009) dimineata la emisiune ai difuzat o melodie . era cantata de guess who , ceva cu noi in anul 2000…te rog mult spune-ne cum se numeste respectiva melodie.

  • simona, 28 ani
    Posted at 23:23h, 23 septembrie

    Sunt de 5 ani in Italia (unde apropo nu sunt cainii cu colaci in coada cum s-ar crede) si de cand am faimosul DIGI nu pierd nici o miercuri si nici o Cronicutza. Pentru mine ati lipsit 2 ani de zile si mi-ati lipsit rau de tot. E adevarat ca sunteti cei mai vechi, dar sunteti si cei mai buni, altfel nu mai erati unde suntet, nu? Nu spun nimic rau de Bendeac, dar ma intreb oare de ce a plecat de la Prima? Daca a fost doar partea financiara atunci nu e persoana pe care o cedeam. Daca ma insel atunci, scuze.
    In rest, din partea mea, toate cele bune si, TINETI-O TOT ASA.

    P.S. Gainusha, SEI FORTE (esti tare). Si cum se spune aici: BACI E ABBRACI, adica pupici si imbratisari.

  • Dorin
    Posted at 23:43h, 23 septembrie

    Serbaneee…nu stiu unde sa-ti mai scriu asa ca iarta-ma ca scriu un lucru care nu are legatura cu subiectul(ti-am scris si pe cronica@primatv);am si eu o mare rugaminte la tine:sunt inebunit dupa gingalurile voastre cu nasul.Le vreau si eu.Spune-mi cum pot sa le am.Daca nu se poate macar unul mic,mic,mic.I-mi place la nebunie cum suna ala cu :” e noi,noi avem grija de tine” pe care il aud foarte rar.Tare l-as mai pune sonerie la telefonul mobil.Cu ocazia asta facem si reclama ca aude lumea din jur.Please!

    oki ala pot sa ti-l dau restul sunt greu de dat….o sa iti explic de ce! cred ca le punem pe blog oki?

  • romeo
    Posted at 23:47h, 23 septembrie

    O sa se termine odata si odata cand o sa si-o ia de o sa-i cada infumurarea pe jos.

  • bibiicu
    Posted at 00:17h, 24 septembrie

    Salut Huidu!
    Am impresia ca pana si polemicile astea intre diferite posturi TV sau oameni din diferite posturi, au scopul de a face un fel de reclama ascunsa. Si „fraierii care platesc” se uita sau asculta. La emisiunea lui cutare sa vada ce zice cutare despre cutarescu, si la emisiunea lui cutarescu, sa vada ce zice cutarescu despre cutare. Astfel ambii au rating si ratingul aduce bani. La fel se intampla si cu diferite foste „vedete”, care sunt uitate de public. Ajung la diferite emisiuni si se balacaresc cu oricine ca sa isi aduca lumea aminte de ele.M-am saturat de atatea vendete. Sa nu mai vorbim ca aproape toate posturile TV sunt comandate politic. Si in cazul asta nu mai poti vorbi de profesionalism. Mai munceste serios cineva in seara asta? Se mai face educatie intara asta? I-auzi acum la Antena 3 la Botezatu ca munceste si reprezinta tara asta. Cred ca si asta vrea o statuie acum. Vai , vai nu stiu unde o sa ajungem.

    P. S. Apropos. Cam multe greseli de ortografie in toate mesajele astea, chiar si in raspunsurile tale, si in general peste tot. Gasesti chiar si in ziare.

  • cristina
    Posted at 00:36h, 24 septembrie

    mai Serbane..sti ce nu mi-a placut in emisiunea de azi?ai uitat sa-ti calci camasa!in rest…toate bune!!

  • cristina
    Posted at 01:04h, 24 septembrie

    io nu stiu de ce nu ii lasi in pace pe RESTU lumii…..sa-si faca treaba fiecare,asa cum si u o faci pe a ta!esti BUN in ce faci,sunteti grozavi amandoi,ma gandesc cum ti fi toti impreuna,la un loc?oare ce ar iesi?si BENDEAC..e tare de tot,are si el publicul lui,lasa-l in pace.e MICUTZ..inca 😉

  • sorin
    Posted at 03:16h, 24 septembrie

    Mda…Carcotasul din tine nu se stapaneste nici pe blog. Pana la urma e dreptul tau sa-i tragi de urechi pe nesimtiti, dar ai grija sa nu calci stramb ca se gasesc persoane sa te traga si pe tine de urechi:).

  • cornelia
    Posted at 08:02h, 24 septembrie

    Nu te mai lua de Misu 😉 Unora ne place de el si nu de tine…asta e viata Serbane…nu poti sa placi tuturor;)

  • Adrian
    Posted at 09:00h, 24 septembrie

    Msjoritatea farselor lui Buzdugan sunt aranjate, insa sunt destui care-l cred, ce ai vrea sa asculte telespectatorii OTV dimineata? Insa cum lumea sa plictisit de OTV asa incepe sa se plictisesca si de astia.

  • jerko
    Posted at 09:42h, 24 septembrie

    Mie imi plac mereu duplexurile cu Guerrilla, cat despre Bendeac… sa-i fie rusine ca se tine de mana cu Mircea Badea.

  • Grasu73
    Posted at 12:29h, 24 septembrie

    Cine canta melodia den azi dimineata cu Noi in anul 2000 si unde zici ca o pot gasi ? In rest santeti BETON si va felicit . Si o parere personala schimbati bebelusele au inceput sa se bage prea mult in seama si nu prea au ce sa spuna . Cred ca nu am deranjat cu parerea . Pa

  • Rin Tin Tin
    Posted at 13:15h, 24 septembrie

    Cum, ma, Huidu? Publicul tau nu e format din cocalari? Adica.. ne dai si noua o segmentare, ceva?

    Fii atent, flotare logica. Avem 3 emisiuni de top. Ele ocupa primele locuri ale topului. Toate trei au ca public predominant cocalarii. Cine populeaza in mod predominant Romania?
    Aud.

    pai top in romania inseamna 11% din piata….cam atat detine kissfm! daca tu crezi ca am adunat toti cocalarii in procentul asta te inseli pe bune! mai mult, la televizor nu am avut niciodata mai mult de 15% din piata, in schimb suntem emisiunea cu cea mai mare audienta la publicul cu studii superioare, dintre toate emisiunile de la televizor, si asta e mare lucru!

  • Georgescu Ionut
    Posted at 16:12h, 24 septembrie

    Salut Serban,

    Trebuie sa recunosc ca sunt un fan al emisiunilor de tip „smart humor” iar pe nisa asta voi clar sunteti zei, totusi a aparut si concurenta cum era de asteptat, s-au inmultit „doctii juvenili” si si-au etalat cum au putut ei mai bine perceptiile si principiile.Buuuuuun, pana aici e in regula, dar problema incepe cand acesti semidocti desculti pretind mai mult decat pot vreodata oferi, se naste o problema….Sunt cel mai mare dusman al inventiei „Televizor”…dar incerc sa fiu cat se poate de selectiv cand ma uit la inventia pe care o urasc!Si am reusit sa-mi conturez o idee despre doctrinele pe care le are fiecare om din televiziune….insaaa la Morar asta eu m-am oprit, n-am gasit nimic!!! Este un ZERO, nu are nimic, nici inventivitate, nici spontan nu e, nici un bun orator, nici un mare amuzant….etc.Nu are nimic acest Carnando de Colentina(scuze pt cine sta) in tartacuta decat o mare de tampenii si incoerente.Daca ma lasi sa ma folosesc de blogul tau pentru a-mi spune pasul iti multumesc. Morar(colegul lui buzdugan-si singurul mod in care te stim, esti un coleg…atat) esti penal amice, esti un produs al societatii care se afla ca intelect sub medie, esti un eunuc stafidit si complexat, umblii numai in maiouri ciudatele si te preocupa modul in care arati cand de fapt rolul ce-l pretinzi nu-ti cere sa te preocupi de cum arati, esti o curca plouata!

    Jos falsa meritocratie! Suntem o tara de lasi si de curve….pacat ca mai rabufnesc cate unii, huidule ,rupe-le mufa le saracii, cat ai posibilitatea, emisiunea e tare in continuare doar ca ochiul plictisit vrea alte „artificii”…mai schimbati ceva ….pentru cine pune pret pe decor si etc…..BAFTA!

  • vasilica cristocea
    Posted at 20:06h, 24 septembrie

    Deci cum se numeste piesa lui Guess Who? Sau nu esti pe blog? Spune-ne ca ma cheama nea Jiji la antrenament!

  • diana
    Posted at 20:26h, 24 septembrie

    Moama,nu-mi vine sa cred!sincer aveam alta parere despre Buzdugan!Cata nesimtire!!!foarte urat din partea lui!Ma bucur ca v-ati prins si ca-l taxati,asa merita!Oricum ,repet cu parere de rau,nu-mi vine sa cred ce a facut!!!

  • george
    Posted at 09:44h, 25 septembrie

    Cine canta melodia aia cu „noi in anul 2000”? Unde o gasim si noi?

  • Ema
    Posted at 10:01h, 25 septembrie

    Nu stiu de ce atata ura si razbunare intre diverse persoane din televiziune. Nu stiu daca va dati seama dar multa lume e dezamagita de razbunarile astea ale voastre. Poate veti constientiza la un moment dat ca va afecteaza imaginea daca continuati asa.

  • Bogdan
    Posted at 13:36h, 27 septembrie

    Salut Huidu. M-am uitat peste majoritatea mesajelor lasate de uni si altii si consider ca multi nu stiu cum sa vorbeasca decent, fara sa stie ca dupa o propozitie nu se pune un organ ci punct. Urmaresc emisiunea voastra de la inceputul ei , de cand nu aveai cateva kg in plus, si pot sa zic ca ati venit aproape in fiecare an cu ceva nou. Cel putin anul acesta de cronica a inceput minunat, in perspectiva mea. Apropo personajul Dom Corleone te prinde foarte bine. Indignarea pe care o porti fata de majoritatea emisiunilor care aduc gunoaie de oameni in emisiune mi se pare bine intemeiata dar nu este bine sa mai continui sa ii ataci pentru ca nu o sa schimbi nimic. Mai bine faceti emisiuni in continu, evenimente caritabile ( pe care le admir, pentru ca in romania oricine vrea sa faca o chestie caritabila o face in special pentru imagine sau un vot in plus). Si inca o data felicitari pentru playlistul pe care il faci in fiecare dimineata, sunt fan muzici hip-hop si admir faptul ca se mai difuzeaza asa ceva pe radio, si poate pentru ca nu ai stiut Guess Who este unu singur, nu este o trupa. Salut si multa bafta in continuare.

  • nebundupatine
    Posted at 14:45h, 27 septembrie

    E pura coincidenta si o asemanare nevinovata =))
    Si daca se copiaza e problema lui Buzdugan, bine ca are cine sa ne arate furaciunile.
    Felicitari pentru site, e prima data cand intru si promit sa postez mai des ..bye:)

  • cosmina
    Posted at 18:22h, 28 septembrie

    Citesc ce scrii si comentez dupa prima impresie.Nu stiu cum dar reusesti sa le-o intorci verbal la toti si asa de bine ca nu stiu ce replica ar mai putea avea.Pe Bendeac l-ai facut praf la faza cu cocalarii si ca ramane fara audienta:))),deci am ras bine la faza asta.Ce-i drept Buzdugan a cam facut-o de oaie,nu mai da lumea 2 bani pe el,insa voi va simtiti in continuare ok si n-are nimeni ce sa va faca.Bravo,va stimez!

  • Ionut
    Posted at 09:20h, 29 septembrie

    Asta e problema la noi romanii stim doar sa copiem unii de la altii chiar daca e prostie sau daca e ceva bun. Felicitari pentru emisiune Huidu,Gainusa si intreaga voastra echipa.Va urmaresc cu mult drag de 5 ani.

  • Angus Young
    Posted at 19:35h, 29 septembrie

    Parerea mea in calitate de telespectator cand deschid televizorul nu pot privi decat extrem de putine programe, in afara de Discovery, History si Prima Tv nu ai ce domne’.
    Cum schimbi pe antene vezi toti pupincuristii ti se face scarba, media pro emisiuni cu tigani si manelisti + stirile pro tv incep cu „3 morti si 10 raniti in carnagiul de la …” si se termina cu „Crima terifianta in statul …” horror tv…
    Apreciez Huidule multe lucruri la emisiunea la care esti de atatia ani unul dintre ele ca in atata vreme niciodata nu ai schimbat la tine, spre deosebire de restul, parerea mea ii ca ramai original, amuzant si imi face o placere sa te privesc.

  • Anamaria
    Posted at 11:16h, 30 septembrie

    Din cate am observat, cei de la Radio Zu nu se lasa de „inspirat” de la altii. Deruleaza acum o campanie prin care platesc datoriile ascultatorilor care se inscriu in concurs. O campanie similara a fost derulata de cei de la Pro Fm.
    Destul de urat, mai ales ca se considera cel mai ascultat radio din Romania!
    Succes pe mai departe!

  • cristinica
    Posted at 18:23h, 08 octombrie

    Buna Serban

    Nu ascult Kiss FM decat dimineata, pentru emisiunea voastra; imi face cafeaua mai buna si ziua mai interesanta… chiar daca uneori ies pe usa bombanind pe marginea subiectului din ziua respectiva, scarbita de tot ce se intampla in tara asta si promitandu-mi in mod solemn ca ma voi gandi serios sa plec definitiv…din tara! De vreme ce stau diminetile si ascult „carcoteala” matinala, dar si pentru ca sunt lenesa din fire si mai fitoasa, imi permit in unele dimineti sa imi asez popoul in taxi pentru a ajunge invariabil in acelasi loc… de munca. Oameni buni, 95 % din populatia muncitoare pe taxi-uri asculta Radio 21 sau Zu sau cum s-o mai numi postul de radio la care cei doi actioneaza in prezent! Ma dispera! Si rade, si comenteaza (populatia respectiva)si este cel mai „extraordinar” de amuzant…. God, spare my misery! Hmmm… parca vad ca cineva va comenta ca ar trebui sa merg cu metroul:))

  • taros
    Posted at 23:05h, 09 octombrie

    vai huidu esti tare adica tare stii tu cum ne este sila de tine domnule bine ca faci o emisiune la un post radio care nu e ascultat de nimeni
    tie sa-ti fie rusine vrei sa spui ca scenetelel alea prostesti din emisiunea voastra sunt tari iar buzdugan e varza
    cred ca e invers iar diferenta intre voi adica si gainusa ala si morar si buzdugan este clar superioara in favoarea lor in nici un caz a voastra

    spune sincer….la cine ai apelat sa-ti scrie comentariul asta, ca tu de unul singur nu te-ai fi descurcat.

  • Alex
    Posted at 23:07h, 10 octombrie

    Bendeac a povestit ca stie PERSONAL un doctor ginecolog care a spus sa ii vine sa le lege trompele tigancilor de fiecare data cand vin la el, cand aud cati puradei au. Faza aia era o duma preluata de pe net, am citit-o pe o multime de bloguri cu vreun an in urma.

  • blue
    Posted at 04:25h, 11 octombrie

    Deci o mica intrebare ,, de ce puneti accent pe treaba asta ? cu ce va ajuta pe voi ? .. cum au zis si ascultatorii lui Dobrovolschi .. lasati conflictele ca ne doare undeva cine a facut primul farsa etc … just ENTERTEIN US asa cum este si sloganul la prima TV .. (btw nu e prima televiziune care are acest slogan (ma refer in lume si nu Ro .. in Ro prob singura .. nush nu ma uit la tv decat la 2 3 progs)) si uite ca si voi ati fost practic implicati in aceasta reclama pt TV care e furata totusi .. nu de la alti romani dar furata asa 100 % nothin new .. si in plus va rog sa imi spuneti macar 1 PROGRAM care nu este furat si este PUR inventie artistica la tv-ul nostru .. deci pe bune conflictul asta sau ce vre sa scoti in evidenta .. prob sa faci reclama la 1 si sa il umilesti pe celalalt e degeaba 😀 pt ca un ascultator NU da 2 bani pe asta atata timp cat se simte bine ascultand .. uite eu nu am ascultat aceasta farsa decat aici 1 oara .. si DE ERA CU VOCEA ta facuta eu apreciam ca e frumoasa farsa etc 🙂 …

  • an225
    Posted at 09:05h, 12 octombrie

    Da….uneori ies la iveala niste principii naturale gen cauza-efect, sau ce semeni aia culegi.
    De fapt cei prezentati in articol Buzdugan,Morar,Gadea sunt doar pionii pe tabla de sah a lui Voiculescu ce practica sah cu audienta romaneasca, joc sponsorizat de tandemul Patriciu-Nastase pe cascavalul obtinut de Ziua recoltei la PetroMidia.
    Ce sa zic?Nu ma mira.
    Nu ma dau in vant dupa Basescu, face destule pentru a fi injurat,dar atat.
    Daca un Huidu si Gainusa sau Carcotasii fac misto de Basescu, nic o problema : haz de necaz, si e cu gust, si poate au o baza morala.
    Dar cand ii vad pe acesti dementi Gadea,Ciuvica,Ciutacu,Stan,Badea(„febletea voastra”) si altii in tandem cu realitistii Ursu si altii sincer mi-e sila si are efectul invers si poate ma enervez si in loc de simplu votant a lui Basescu sa devin simpatizant a lui Basescu.
    Si ce ma oftic ca multi de-ai nostri talpasi pun botul la vrajeala si perdelele de fum a astora, asa asemanator cu asa zisele farse originale a-la Buzdugan.
    Miza e mult mai mare si fac orice sa acapareze prostimea de partea lor.
    Cum spuneam Basescu, da…. injuraturi/mistouri cu gust,dar iertati-mi insistenta Nelu Cotrocelu,Nastase,Hrebe’,Voiculescu,Geoana,Vanghelie,acestia si multi altii nasc resentimente puternice ce basescu nici nu viseaza sa le declanseze, cel putin la unii, pritre care ma aflu si eu.Asta e!

  • eli
    Posted at 18:53h, 16 octombrie

    Mie nu mi a placut niciodata de buzdugan si eram mai mult ca sigura ca farsele lui sunt false contrafacute,si f proaste ,gen dr ginecologic si altele.Nici de bendeac nu mi place ii sta bine in rolul lui Naomi, il prinde bine.parca e el. Om fi noi o tara de prosti da eu nu ma simt.

  • eli
    Posted at 19:00h, 16 octombrie

    Apropo,n ai auzit reclama aia de la radio?Ce ti pasa asa mult cum arati ca oricum lucrezi mai mult la radio si nu se vede .

  • Bianca
    Posted at 19:42h, 18 octombrie

    Ma gandeam ca farsele alea nu sunt adevarate(ca prea bine reactioneaza populatia…)dar totusi mie mi se par amuzante,(mai conteaza si de cine sunt interpretate farsele)…si cred ca radio zu chiar este un post de radio bun….bineinteles ca nici kissfm nu este mai prejos.Deci parerea mea :radio zu ,radio 21 si kissfm sunt cele mai bune posturi de radio si n-as putea niciodata alege dintre ele.Si la urma urmei toata lumea copiaza cate ceva de pe undeva,iar de Morar chiar nu aveti de ce sa va luati.In ultima vreme va certati cu toata lumea…(apropo va sustin in cearta cu D-ra Mircea Badea…faceti-l praf).

  • daniel
    Posted at 12:00h, 20 octombrie

    Daca nu ma insel, si chiar sper sa nu, nici emisiunea „Cronica carcotasilor” nu reprezinta un concept original, ci mai degraba un kitch (reusit) dupa un format Mediaset (IT).

    Sau spus mai delicat : „Insipiratia” guverneaza intreaga arta.

    da, o masa si bebelusele dansatoare ne aseamana cu stricia. dar nu repetam cuvintele italienilor!

  • Raluca
    Posted at 18:53h, 20 octombrie

    e prima data cand intru pe blogul tau..si e unul foarte reusit..in tara asta e nevoie de cineva care sa spuna lucrurilor pe nume..si ca de obicei,parerile sunt pro si contra..eu ma declar fana voastra si va ascult cu placere in fiecare dimineata cand ajung la servici…cred k datorita voua nu ma ia somnul pe birou..))

  • gilbert78
    Posted at 21:00h, 21 octombrie

    asa te vreau Serbane!!!!Felicitari pt emisiunile voastre…mai ales cea de la radio.Lucrez ca sofer si oricat de nervos sau obosit as fi voi imi faceti dimineata mai frumoasa!!!Totusi…am un motiv de suparare!!!Chiar nu vreti deloc sa apareti la vedete in figuri???Ar fi frumos sa veniti toti de la kiss!!!AMINTESTE-TI CA E VORBA DE NISTE COPII AMARATI CARE AU NEVOIE DE AJUTOR!!! PS:am trimis vreo 50 de sms uri pt kiss cash dar nu sunt inscris decat de 4 ori la concurs :(((( VA SALUT SI VA DORESC MULTA SANATATE,AL VOSTRU GILBERT78

  • claudia
    Posted at 14:59h, 23 octombrie

    Poate ar trebui fiecare sa se uite in ograda lui inainte sa vorbeasca despre cineva , si ce daca farsa e inspirata, cred ca in fiecare zi cu totii ne inspiram in materie de orice , haine,coafuri , chiar la lucru, vorbe ,cuvinte care ni se par noua ca suna mai interesant le preluam noi asa ca sa nu imi spuneti voi ca sunteti toti 100%originali , si sincer aveam momente cand ma uitam cu placere la cronica carcotasilor dar acum cand vad atata invidie mi se face rau ! La revedere

  • Iulia
    Posted at 23:48h, 25 octombrie

    Bun…Pot sa spun ca imi repugna atata ura unii fata de ceilalti(in cazul de fata, ura ta fata de cei de pe la Antene)? Din cate stiu, si stiu bine, Bendeac era la Primatv. Daca ar fi continuat sa fie la Primatv si ar fi fost chemat prin absurdul absurdului la Gadea in emisiune il mai luai in pleasna asa? Atat ma intreb, ca in rest e evident ca o sa-i discreditezi pe cei de la Antene pana o sa nu mai poti. E adevarat ca ce a facut Buzdugan e demn de toata flegma mea, dar asta e doar un alt pretext din multe altele ca sa te iei de cei de la Antene. Las-o mai moale, Huidu! Fa si tu ceva mi productiv de atat. Si n-o sa incerc sa te conving ca alti prosti, si ii fac asa pentru ca sunt, sa te unesti cu Badea si mai stiu eu care de speta lui, pentru ca oricum asa ceva nu se va inatampla nici daca ai avea un pistol la tample… Sau sa ma insel…

  • aciduzzu
    Posted at 23:09h, 27 octombrie

    Pentru Taros,te informez ca in orasul in care locuiesc 90% este ascultat Kiss. Cat despre Buzdugan, mie mi se pare putin cabotin, iar daca a furat ideea, rusinica ! In privinta scenetelor de la carcotasi sunt de acord cu tine. Pe mine nu ma amuza, ba chiar mi se par penibile. Astept insa cu nerabdare fiecare aparitie a lui Dezbracatul si de ce nu, a bebeluselor.

  • ileana
    Posted at 15:13h, 03 decembrie

    Mai dragule,salutari de la Constantza, adresa de e-mail iti spune cine sunt. Fii in continuare la fel, critica, da-le in cap (lui Badea mai ales, sinistru personaj pt.tineretea lui, lui Morar,chiar patetic personaj si mai cui vrei tu), dar mai trimite si tu ceva bezele la Constantza. Te ascult si pe tine si pe Mishu zilnic pana la 10,00,iar copiii mei Maximilian si Andrei sunt topiti dupa tine. De altfel, pe Andrei l-ai cunoscut odata la New Safari.Toate bune dinspre Constantza si „baga-ma” si pe mine in seama cu cate o bezea (cum iti spuneam). Succesuri!

  • Dex
    Posted at 17:13h, 08 decembrie

    … mai, da’ ce-ti pai place sa parasti… 😀
    pa-ra-cio-su’, pa-ra-cio-su’, !!! :)))))

  • PETEER
    Posted at 09:20h, 17 decembrie

    Ca se copie aproape tot in ziua de azi , asta se vede peste tot, ca incercam sa aratam ca, suntem cine suntem , este iarasi o mare pacaleala……, numai cel (cei)care stiu sa aprecieze (o gluma buna….sa spunem), pot decide daca ii mai vor sau nu.Legat de cazul BUZDUGAN,…… e clar ca de mult nu mai are haz, nici la radio , nici pe sticla. Serbane incearca si pe mai departe sa ramai la fel de ferm in ceea ce privesc criticile si sa taxezi totul

  • fanas
    Posted at 13:42h, 07 ianuarie

    ce pacat! oameni ca voi, ca mircea badea, gadea, atat de urmariti, iubiti sau doar respectati, va dusmaniti! este, poate, exact ceea ce se urmareste, divide et empera! sper ca e corect, nu stiu latina. va urmaresc mereu si o voi face si de acum incolo, pt ca vreau sa stiu…cel mai destept cedeaza…care o fi?

  • Mihaela
    Posted at 14:23h, 26 ianuarie

    Daca n-ai fi un oltean megaloman poate ca ai face treaba mai buna si nu ai sta sa te uiti la toti „aia”. Toata lumea stie ca farsele sunt trucate, ai descoperit tu gaura la covrig.
    Ia vezi de mai taie din scenetele tale puierile, selecteaza gafele TV care sunt chiar demne de pomenit si vezi de dansul penibil al unor bebelusele pe care le mai inghesuiti in timpul liber si lasa ratatii in mama lor.

    1. Tampeniile nu le scrie nimeni pe pielea lui, le scrie pe blogul tau de 3 lei.
    2. Daca tu esti divinitatea care trebuie sa ne aprobe, atunci am ajuns atat de jos incat … nu am cuvinte. MegaloManule (de la lucru manual, singur in baie).

    vezi ce se intampla daca o domnisoara ca tine se uita la mircea si la teo? vorbeste si scrie golanii!

  • doario
    Posted at 16:51h, 18 februarie

    Serban, pt. propria ta cunostinta…Cand facea Buzdugan farse, tu erai pe atunci un nimeni, nu se stia nimic de tine…Buzdugan facea farse de pe pe timpul contactului, rea in Iasi ceea ce tu, trbuia sa stii foarte bine, acest lucru.

    tot un hot plagiator ramane!

  • mircea_deca
    Posted at 08:05h, 20 februarie

    Esti mare.. Asta zace in subconstientul tau. Ai gena de oltean si in conseciinta o mare dorinta de sefie si o incurabila stare de a iesi mereu in fata. Esti un individ f. talentat si ai nebunia aceea olteneasca ,impletita cu un tupeu enerv
    ant,dar daca n-ar fi Gainusa,nimic n-ar fi…
    Daca se poate linisteste-te,mananca mai putin,ocupate de multe fructe si adorati copiii.

    eu sunt bucurestean maestre. Nascut si crescut in Titan-Balta Alba. Faptul ca tin cu Universitatea Craiova nu ma face neaparat oltean. Mananc cat imi trebuie si mai multe fructe decat iti inchipui. Cred ca stii cum se numeste cel care moare de grija altuia!

  • florin gheorghe
    Posted at 10:46h, 03 martie

    salu huidu nu stiu cum de nu vati dat seama pina acum antena1 copiaza protv de cind a aparut astia nu stiu decit sa copieze dar sint o copie de doi lei ce arunca proul la gunoi ia ei de bun la fel si in radio

  • Pingback:hop s-a inflamat Bendeac. | SerbanHuidu.ro
    Posted at 04:12h, 22 martie

    […] catre cocalar e o umila incercare in acest sens. Imi permit sa-l citez pe Dobrovolski (nu cum face colegul tau de emisiune Daniel Buzdugan care fura si copiaza tot, dar nu spune de unde e fraza sau […]

  • Mihnea(http://mihnea-95.blogspot.com)
    Posted at 13:45h, 22 martie

    Buzdugan a copiat tot !

  • Glomerula
    Posted at 10:27h, 01 aprilie

    „Paine si circ” … Macar de am avea parte si de paine…ca de circ avem , cat cuprinde.Incercati sa faceti MAI MULTE lucruri constructive,circ va vi intotdeauna.E usor sa stai deoparte,sa constati si sa iti dai cu parerea,iar multimea (sau ma rog o parte din ea) sa te aprobe…Mai greu e sa faci ceva…ce zic eu greu,imposibil e mai aproape de adevar.

    Multa bafta in continuare!

  • eu
    Posted at 19:50h, 20 iulie

    esti patetic!

    care-i prb ta?

    n-ai cu ce sa te mai bagi in seama si cauti nume de introducere?

    jalnic esti ba, serbane!

    nu ma , nu-mi plac hotii!

  • ana barcan
    Posted at 15:30h, 30 decembrie

    Serbane insanatosire grabnica ini place cum prezinti Cronica Carcotasilor Ne rugam la D-zeu sa te faci bn

    CU MARE DRAG ANA-MARIA BARCAN!!
    =))=))=))=))

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.