Tara lui Papura-voda - Serban Huidu
1365
post-template-default,single,single-post,postid-1365,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Tara lui Papura-voda

Zilele astea m-am simtit ca in vestul salbatic! Am inceput cu spargerea depozitului de armament de la Ciorogarla care era despris parca dintr-un film cu prosti! Cum ma? Marea armata membra a Nato, nu e in stare sa-si pazeasca propriile magazii de arme? Pai si cum sa am eu incredere ca o sa ma pazeasca pe mine de „amenintarea reala” a terorismului international, „dusmanilor patriei” si a „invadatorilor straini”? Niste incompetenti, betivi, cu burdihan si rang de generali sunt cei care se ocupa in continuare de conducerea armatei, desi eu nu le-as da in subordine nici macar o femeie de serviciu!

Alta gluma sinistra a venit de la Brasov unde, in plina strada, un pistolar a impuscat 3 oameni dintre care doi mortal! Ce facea politia de la Brasov la ora aceea? Pai nu stiti? Pandea cu radarul soferi pe dn1, pe care apoi sa-i dea la revista de perete! De ce nu treceti la „realizari si moartea de 2 cetateni brasoveni in plina strada domnu’ Naghy? asta nu mai e o lauda, nu? Pe fraierul ala cu pistol nu l-ati „depistat in trafic” la timp, nu? Amanunte care-ti fac parul maciuca gasiti aici

Dupa ce citesti cine e suspectul, iti clocoteste sangele in cap! Adica gorila aia din Republica Moldova, rachetul ala care a impuscat, siluit, jefuit armat in atatea situatii este „eliberat”, ca sa se opereze de glaucom? Adica nu putea sa apese tragaciul si nu ochea bine? D’aia a nimerit 3 oameni in loc de unul?! Incredibil! Asta ridica multe semne de intrebare: cum de faptasul a „aruncat” gentile cu bani pe care tocmai le capturase?!!? Nu zau? Unde e logica? Furi, impusti si-ti arunci prada si pistolul din dotare?!?!

Va spun eu o teorie a conspiratiei care e numai in capul meu, da’ asa paranoic cum sunt s-ar putea sa am dreptate: Exista mai multi infractori deosebit de periculosi „eliberati” dar tinuti in conservare! Cand vine cate un caz d’asta grav, cu mare impact la public, se aduc „dovezile”, pistolul si banii in cazul nostru, si se scoate la inaintare cate un tap ispasitor ca rachetul cu pricina! Si gata, cazul e rezolvat, politia e „salvatoarea” natiei si cetatenii linistiti!

Voi puteti sa fiti linistiti stiind ca unul care a comis crime cu sange rece e „eliberat” pentru 3 luni din penitenciarul de maxima securitate?!?!?!Stimabili politisti, cat de naivi ne credeti?

86 Comments
  • aerosoul
    Posted at 17:01h, 31 ianuarie

    Huidule, eu credeam ca stii ca politia, armata…samd.. nu sunt in slujba noastra. De indata ce iti dai semana de lucurile astea, nu te mai mira nimic..

  • victorblog
    Posted at 17:03h, 31 ianuarie

    aia cu teoria conspiraţiei e prea de tot.
    în rest complet de acord cu tine. şi cică în seara aia erau poliţişti în stradă pentru depistarea armelor neletale (sau ceva în genul, nu mai ţin minte exact).
    şi când mă gândesc că se putea nimeri ca fix la ora aia să trec şi eu pe acolo cu maşina (chiar aveam în gând să trec pe la ando’s să mănânc ceva).
    bine că n-am trecut că şi acuma dădeam declaraţii sau cine mai ştie ce.
    oricum de apreciat că portretul robot seamănă perfect cu criminalul

    pai daca-l stiau…normal ca e „perfect”!

  • daiana
    Posted at 17:10h, 31 ianuarie

    Tzara de tot rahatu`. Asta ar merita un glont in cap pentru fiecare victima.

  • Radu
    Posted at 17:18h, 31 ianuarie

    totusi chiar tu acum cateva zile ai condamnat un film pt ca l-ai considerat extrem de conspirativ si i-ai calificat pe cei ce il facuseria drept niste incompetenti, e vorba de Zeitgeist…eu unul sunt de acord si nu a facut decat sa confirme ideea pe care mi-o facusem de-a lungul timpului…cat despre all deal-ul economic, m-am interesat si a fost intradevar dupa cum e prezentata de film evolutia bancilor americane…acum, intorcandu-ma la cazul asta…italia acum 2 zile au fost eliberati 3 baieti din importante familii torineze care dadusera foc unui vagabont…cu toate dovezile pe care le aveau, au gasit o iesire, cei 3 care cu cateva saptamani in urma declarau politaiului ca s-au distrat vazandu-l pe mos cum arde, trebuie acum sa ispaseasca o pedeapsa de cateva luni la dispozitia comunitatii, servicii sociale intr-un azil de batrani…ce legatura are chestia asta cu ceea ce ai spus tu?! poi ca sa iti arat ca se poate si mai rau, chiar in fata natiunii…sunt atatea si atatea siretlicuri si magarii care se fac in intuneric ca daca am cunoaste jumatate ne-am retrage intr-o padure parasita sa locuim de ciuda…n-ai ce sa le faci, banul vorbeste…ah si inca ceva, stii de ce vin toti in italia acum?! pt ca in urma ultimei legi aprobate de parlament in materie de justitie…nu stiu cum se traduce, se cheama indulto, conform acesteia toate pedepsele detentive mai mici de 3 ani sunt „topite” deci nu se merge in inchisoare…pt cine au facuto?! pt dragul berlusconi cu cele n procese deschise(mai ceva decat adrian nastase, e mic copchil pe langa asta) pt o serie de mari finantieri care trebuiau sa pupe inchisoarea…si multi altii mai beneficiaza cum ar fii si politistii care au masacrat lumea la genova acum ceva ani…etc etc etc…conspiratiile exista si nu cred ca exista vreo teorie exagerata in privinta lor dupa cum ai afirmat tu…romania?!…poi pt a 2a oara scot exemplul romanului, „condus” in mare parte de un smecher(care nu e in nici un caz primarul sau vreo cineva din politie…)…ma rog, am vorbit deja prea mult…

  • Un roman in Canada
    Posted at 17:33h, 31 ianuarie

    haha, e tare faza! Serbane bine ca imi mai amintesti din cand in cand din ce tara am plecat/evadat. Nu de alta dar ma mai i-au niste nostalgii cateodata dar tu ca un prieten bun ma aduci pe pamant. Ala canadian, bineinteles 😉

    sa stai tu acolo la -35 de grade io m-as duce undeva unde e mai cald!

  • pierd timpu
    Posted at 18:24h, 31 ianuarie

    da..asa vestul salbatic, orica BASE e Sherif
    e Walker politist texan=))

  • DYUTZA
    Posted at 18:26h, 31 ianuarie

    anul trecut in timp ce ma intorceam cu trenul acasa de la servici, dupa ora 20 era intuneric , trenurile din tara asta sunt fara iluminare, am fost agresata si deposedata de bunuri,.M-am dus a doua zi dimineata la politia TF sa anunt furtul.nu mi sa luat nici o declaratie ,desi in fiecare zi treceam pe acolo sa intrb despre acte. abia dupa doua saptamani m-a cautat ;domnul politist; si dupa ce m-a tot intrebat el vrute si nevrute i s-a parut lui ca povestea mea ar fi neadevarata. dar mi-a dat totusi o adeverinta sa imi pot face alte acte. numai ca un om de bine mi-a gasit geanta cu toate actele intr-un tomberon si mi-a adus-o personal.deci nu mai era nevoie de putregaiul acela de militian.si de adeverinta lui. insa cind am gasit intr-o un buletin si m-am dus cu el la un ORGAN de politie m-a pus sa dau o declaratie cat china si m-am simtit ca un infractor DECI daca gasiti un act n-ul luati lasati alt fraier sa-l duca la ORGANE. dar sa-i dea dumnezeu sanatate aceluia ce mi-a adus mie actele ,ca daca ajungeam si pe oficiile de eliberat acte nu mai traiam sa va povestesc.

  • ivy
    Posted at 18:30h, 31 ianuarie

    De cine să apare propriul armament ?! unde-i amenţiarea ?! să le apere de ei sau de cine ?

  • Bogdan
    Posted at 18:35h, 31 ianuarie

    iti dau dreptate serbane, asemenea dobitoci ar trebui inchisi pe viata… dar sa stii k nu politia ii inchide, politia ii prinde si ii duce in fata stimabililor domni judecatori (vezi cazul cu judecatoarea rupta de beata prinsa la volan) care ii elibereaza pentru ca „nu prezinta pericol social” sau mai stiu eu pentru ce. Aici nu politia e de vine, de vina sunt judecatorii care ii pun pe liber pe toti infractorii

    judecatoarea beata i-a dat in judecata pe politistii respectivi! si aia era beata filmata si toate cele! si a castigat! va dati seama ca depasirea mea pe linia continua era floare la ureche? din respect pentru lege nu i-am dat in judecata, pentru ca am gresit! dar unii politisti tot de rahat raman sa-mi fie cu iertare!

  • Alice
    Posted at 18:36h, 31 ianuarie

    o sa apara postul tau cand adresa de mail o sa fie cea reala! hai fuga si injura in alta parte…aici s-a inchis sandramaua!

  • cristina
    Posted at 18:46h, 31 ianuarie

    buna.cred tot mai mult ca asa cum spune Serban e tare adevarat.politia nu face nimic ca sa prinda adevaratii criminali….cum poate sa ne spuna ca la controlul medical l-au lasat in libertate initial 3 luni pentru glaucom..e de risul curcii…numai in Romania se poate asa ceva….tb sa moara 2 oameni si unul sa fie grav ranit ca sa il caute mai bine pe cel disparut de atatea luni…s-a gasit un tap ispasitor…nu stie sigur daca el i-a omorit…poate fi o simpla coincidenta….ei cred ca daca dau pe post ca l-au prins pe adevaratul faptas lumea o sa stea linistita?eu una as fi vrut sa merg in week-end-ul asta la munte dar sincer mi-a fost frica…..si vorba lui Serban nu se stie cati infractori periculosi mai sunt in libertate dar de care nu stim nimic din mass-media……in ce tara traim…..cu infractori la tot pasul, cu cocaina, cu oameni fara locuri de munca….ne-am castigat o libertate pe care fiecare a inteles-o cum a vrut…..dar se pare ca numai in sens rau…..fratilor nu stiu unde o sa ajungem….

  • Anamaria
    Posted at 19:02h, 31 ianuarie

    Nu cred ca ne considera in vreun fel. Pur si simplu nu le pasa. Suntem cantitate neglijabiala. Desigur, asa pana in caz de alegeri sau ceva de genul, caci atunci suntem importanti si nu numai; totul se face pentru noi, pentru bunastare si siguranta zilei de maine 🙂

  • Alexandra
    Posted at 19:48h, 31 ianuarie

    Foarte naivi!Naivi si prosti pe deasupra.Si noi ii platim ca sa ne rada in nas!Asa ne trebuie!Cat despre a-i fura cascavalul de sub nas corbului,nu e prima data cand se intampla astfel de lucruri.Nu stiu daca ar trebui sa parem afectati sau sa trecem cu vederea.La directia pe care o urmeaza lucrurile in tara asta,nu ma mai mira nimic!

  • Samanul
    Posted at 20:14h, 31 ianuarie

    Chiar,ca din tot mai multe puncte de vedere si tot mai mult ,Romania devine un fel de Tara a lui Papura Voda!Din vina cui,insa? Sa recunoastem,ca in mare masura si din vina noastra care,iarasi,mai in vara si mai acum,in toamna am votat cu ochii inchisi!Sau,lasindu-ne prostiti si dusi cu vorba,desi am promis si ne-am promis ca ne vom trezi!Cum ne-a”trezit”, se vede…

  • Serban.Azuga
    Posted at 20:20h, 31 ianuarie

    Asta e Romania! Suntem la pamant din toate punctele de vedere! Faimosul Antony Bourdain a facut emisiune la noi si prin descrierea lui ne arata cam ce cred straini despre Romania! E dur dae asta e! http://www.youtube.com/watch?v=rJwqa-EB6gc

  • Sweaq
    Posted at 21:10h, 31 ianuarie

    Doar traim in Romania. Orice este posibil.

  • Cata
    Posted at 21:17h, 31 ianuarie

    Serbane, sa fie clar ca nu cineva din afara unitatii a furat armamentu’, ci aia care il aveau sub paza acolo, ca na e criza si trebuie bani.Era absolut imposibil sa ajunga cineva acolo…ca sa scoti ditamai ladoaiele alea( aici stiu ce vorbesc pt ca tata a fost maior si am vazut asa ceva la viata mea) iti trebuia cel putin o Dacia papuc,adica trebuia sa intri pe drumu’ principal,ca printre pomii aia nu ai cum sa treci cu masina.Clar ca cineva din interior a orchestrat totul,deci acolo trebuie desfasurata ancheta,nu pe strazi cu filtre si alte porcarii,ca armele alea oricum nu le mai gasesc ei. Cat despre politie…varza! Mai bine fara

    si eu cred acelasi lucru!.

  • Diana
    Posted at 22:27h, 31 ianuarie

    Pai , ce si-au zis militarasii nostri : ” Ba , daca tot suntem in Nato , hai sa ne facem solde de Nato.Ia , neamule ,o pusca ,/Da un ban , ca nu te musca!”

  • Cata
    Posted at 22:36h, 31 ianuarie

    Eu cred ca ai dreptate Serbane cu teoria conspiratie.
    Sunt taximetrist cine stie cati criminalii,violatori si alte genuri am plimbat eu prin oras.
    Siguranta in Romania ii praf pulbere foarte fina.

  • Bogdan
    Posted at 22:55h, 31 ianuarie

    pai nici nu ma mir k i-a dat dreptate la judecatoarea aia.. la ce justitie avem aici in rromania… am mai auzit si de alte cazuri filmate si se vedea clar ce s-a intamplat si zici k judecatoru` era beat si drogat cand a dat sentintza… k a dat-o fix pe dos… referitor la permisul tau, sincer ai meritat-o.. dar si eu faceam la fel… daca am vizibilitate depasesc si pe linie continua… asta e.. unii politisti sunt cum sunt.. orice padure are si uscaturi

  • MADCAT
    Posted at 23:01h, 31 ianuarie

    esti off-topic
    Pai, bine, Serbane, te credeam om serios!
    Da’, vad ca „romanu’ tot roman” si „bucuresteanu’ tot tzaran”! Cu femeie gravida, depasesti pe linie continua si tot tu esti ofensat! Arunci cu materii maronii in prostimea tarii, la emisiunea ta, da’ cand tu ajungi in situatiile lor, esti „vedeta”, esti intangibil si alb ca spuma latelui!
    Hai, nu te mai lua de PULItie doar pentru ca si-or facut datoria pe spinarea ta!

    E kiar atat de greu sa recunosti ca ai fost prost?! Sau tu esti exonerat de lucrul asta pentru simplul fapt ca apari la televizor?!
    nu am si recunoscut!

    Da, PULItia are la lipsuri incat nu se vad partile bune (daca mai exista)! Da’ nu uita ca nu esti mai presus de lege. Te respect pentru emisiunea ta, insa fara ea esti un simplu’ cetatean. Cand gresesti si arunci cu maro in cei ce si-au facut datoria, cam arunci cu rahat spre un ventilator pornit si indreptat inspre tine!
    plagiat de la Dinescu nu e frumos!

    Daca nu-ti pasa de nevasta-ta gravida sau de pseudo-educatia ce i-o dai lu’ fiu-to ala de urla dupa prajitura, gandeste-te ca mai sunt si altii in trafic, care poate circula din sens opus, regulamentar. Te credeam un om, dar vad ca nu esti decat un alt „bucurestean” :(.
    adica bucurestenii nu sunt oameni sau cum? si repet nu venea nici dracu’ de pe contrasens da’ nu conteaza de gresit tot am gresit

    Of, of… romanica plai cu (b)oi!
    PULItia e unealta celor ce au puterea, si imi place ca ai accentuat asta (facatura cu tapul ispasitor). PULItia, salvarea, presa, guvernul, toate sunt un val tras peste ochii pulimii! Daca nu existau smekeri pe DN1 care sa depaseasca pa linie continua, sau care sa alerge cu 110+ km/h, poate nu ar mai avea motive sa pandeasca pe la colturi… poate ar fi trimisi „dupa paine”… Oricum, imi pare rau ca ti-or suspemndat carnetul DOAR pe 30 de zile.
    nu e deloc rau sa mergi tare, mai greu e sa mergi bine! da’ de ce-ti pare rau ca sunt doar 30 de zile? te-am deranjat cu ceva in trafic??!nu cred!

  • Iulik!!
    Posted at 23:45h, 31 ianuarie

    La ce ne mai mira in tara asta?? Mai ramane sa o vedem pe Nuti Udrea prestand mai stiu yo ce filme… sau ca Base moare de saracie(si totusi ma indoiesc)! N’a asta este Romanica.. cu bune cu rele.. stau si ma intreb.. daca traia acum Mihai Viteaza(si nu ma refer la JIJI).. oricare dintre marii viteji din Istoria noastra… dar sa nu se fii stiut de ei.. adic sa fi fost oameni simplii… cu un salariu decent etc!! crezi ca ar rezolva ceva?Nush.. ma intreb si eu… si te intreb si pe tine:D!!! Daca am pus intrebari stupide.. scuza’ma:D!! Salutari de la target!

  • gh
    Posted at 00:22h, 01 februarie

    Serbane e bine sa vorbim mai putin si sa facem mai multe. Tu (ca si majoritatea saltimbancilor de la TV/radio) sunteti inutili pentru societatea normala. Bineinteles ca de ochii lumii faceti critica, dar voi chiar sunteti in stare sa faceti ceva? Indoi-m-as si n-am cui.Ia zi-mi de exemplu lucrurile pe care le-ai facut tu… in afara de aparitii la TV in care-ti dai cu parerea si faci misto de lucruri la care oricum nu te pricepi.
    pai cu ce sa incep? am o familie, un baiat, mai vine unul, dau de munca la cel putin 1200 de oameni(fara legatura cu televiziunea), si in general pot sa dorm linistit! io zic ca e bine pentru asa o nulitate…tu ce faci ?
    Ai foarte mare noroc cu nulitatile din Romania care iti fac rating uitandu-se la tine cum „critici” prin misto-uri diversele situatii si personaje. Dar oare chiar critici sau e de suprafata?Imi aduc cu scarba aminte cum tu faceai confuzie impreuna cu celalalt inutil, intre astrologie si astronomie. Verifica-ti, te rog, arhiva daca nu crezi 🙂
    niciodata! a confundat misu misu o boala…a spus ca rinita se face la rinichi si ea saraca e alergica, da’ pentru un jurnalist care a ratat ase-ul e onorabil!
    Voi, prezentatorii, ati ajuns sa va dati cu parerea despre tot luandu-va aere de mari specialisti care se pricep la toate. Il critici pe X-ulescu, dar cand dai ochii cu el iti piere glasul. Sa-ti amintesc de 12 Noiembrie anul trecut? 🙂
    ce s-a intamplat atunci? ca vad ca le stii pe toate! ai fost de fata la injosirea mea? sau cum ca vad ca emiti pareri dar nu stii despre ce e vorba!
    Asa ca ciocu` mic si capu intre umeri. Pune mana si fa ceva in loc sa dai din gura, hranindu-te din rating-ul pe care ti-l fac niste nenorociti.
    asa de usor se vede de afara si aatat de complicat e! daca ar fi doar de dat din gura ar fi asa de simplu’ dar e atat de mult de munca….habar nu ai veninosule!

    Gh.

  • gh
    Posted at 00:25h, 01 februarie

    Ah, nu am argumentat de ce te clasific pe tine si pe ceilalti clovni de la TV drept saltimbanci.
    Hai sa-ti spun ca sa nu mori de curiozitate infantila…In vechiul Egipt (si nu numai) pe la casele marilor faraoni (regi, imparati- dupa cum era regimul) se purta sa se foloseasca diferite persoane pentru a face „mai marele” casei sa rada. Inclusiv Imperiul Otoman a mostenit asemenea apucaturi…
    asa este ne tragem din bufonii regelui!
    Aceste persoane aveau ca unica si suprema ocupatie sa inveseleasca regele… in general prin chestii pupincuriste (detaliem daca-ti este neclar).Ei bine acesti saltimbanci au devenit cu timpul asa zisii dansatori, clovni de lume noua. Cu alte cuvinte va trageti din cei care distrau lumea la curtea regelui.
    ce uiti sa spui stimabile, este ca bufonii aia erau singurii care, sub masca vesela, spuneau lucrurilor pe nume: daca-ti e neclar citeste regele Lear! Deasemenea poti gasi tema in KAGHEMUSHA, un film excelent al lui Akira Kurosawa unde bufonul era singurul care spunea adevaruri si nimeni nu-l baga in seama. de-al lungul istorie bufonii nu au fost chiar asa de inutili si ma tem ca numai ignorantii( ca sa nu spun prostii) au cazut in capcana primei impresii!
    Avand in vedere aceste lucruri cred c-ar fi mai bine sa fiti recunoscatori nenorocitilor care prin rating-ul ce vi-l creeaza va ofera posibilitatea de castiguri substantiale. IN fapt voi sunteti inutili societatii- nu produceti nimic (fizic, intelectual) si spre deosebire de alte persoane sunteti nuli prin desavarsire (iti explic si cum daca tu crezi ca nu-i corect spus 🙂 ).
    asta e parerea ta: unii dintre noi produc circ necesar alaturi de paine societatii, altii spun lucrurilor pe nume, mai vesel asa sa se inghita mai bine doctoria! Da’ nu mi-ai raspuns: talica in ce domeniu activezi de ai ajuns pe culmile mitocaniei?

    Gh.

  • Ciolanus
    Posted at 00:27h, 01 februarie

    Generalii ies la pensie si intra iar in serviciul Mapn sau similar pe niste venituri de te ametesc. Pe astia nu-i vede nimeni?
    Chiar nu inteleg cum sa se fure atat armament: iti trebuie camion, sau macar un papuc, ceva, maricel, nu le ascunzi sub o haina.
    Ce e cu demiterile astea aiuea? Ce legatura au cu sefii? Singura lor legatura cu cazul e culoarea lor politica, trebuiau sa scape de ei. Putem spune ca sunt dintr-un sistem aiurea si au o parte din vina pentru toate magariile din tara asta, dar nu sunt singurii. Pe acest principiu ar trebui sa ii demita pe toti si sa se recladeasca multe institutii ale statului!
    Despre BV. Rusinos ca intr-un oras mare sa nu fie politie in zona respectiva! Bine ca macar l-au prins.

  • PrIzA
    Posted at 01:11h, 01 februarie

    Politie ? …care politie ? …avem asa ceva in Romania ?…si eu care credeam ca avem niste burtosi inerti care alearga dupa infractori doar cand primesc anumite ordine…

  • Adrian din Arad
    Posted at 02:10h, 01 februarie

    Da’ chiar crezi ca se va face ceva in tara asta de cacao? Serbane … sincer imi este acru, sarat, amar, etc. de ceea ce vad !!! Uite o faza ce de curand am simtit-o pe propria mea piele:

    Au incercat sa-mi sparga masina … nu au reusit … mi-au distrus borasca de la usa … si uite … ajung sa umblu sa imi comand broasca noua, etc. Faza ii ca masina mea ii un amarat de Peugeot 107. In toata masina singurele chestii de valoare erau: radio CD-ul de masina (fara fata detasabila), un pachet cu prezervative, ceva cd-uri … si in rest … chitante de la benzinarii !!!

    N-are rost sa ma mai agit cu politie, etc. merg, schimb broasca … si ata ete … cu prima ocazie plec din Romanica 🙁

  • gh
    Posted at 02:29h, 01 februarie

    pai cu ce sa incep? am o familie, un baiat, mai vine unul, dau de munca la cel putin 1200 de oameni(fara legatura cu televiziunea), si in general pot sa dorm linistit! io zic ca e bine pentru asa o nulitate…tu ce faci ?”

    Ete fleosc. Trezeste-te baiete.
    Cu aceste realizari (familie, copii- sa-ti traiasca!), mai sunt vreo 14 milioane de romani. Era vorba despre realizarile care justifica prezenta ta agasanta la TV in rol de „lup moralizator” si mistocar vizavi de „greselile” altora.Nu dai tu de munca celor 1200 de oameni, ci, sistemul. Daca-ti este neclar iti explic acest lucru.
    nu zau? sistemul? ala capitalist poate da’ trebuie cineva sa faca asta, lucrurile nu se misca de la sine!
    Persoana ta insa nu are realizari demne de evidentiat si, acele, realizari, pe care le evidentiezi sunt atat de comune incat e stupid ca „notorietatea” ta sa se construiasca doar pe el. Cam subtire CV-ul tau.
    nu e subtire deloc si se bazeaza pe munca! multa munca! trezitul in fiecare dimineata de 10 ani la o ora imposibila insemna munca!

    Vorbesti despre bufoni- afla ca un ghiocel nu face primavara. Majoritatea bufonilor respectivi erau de cea mai joasa speta, in general lingusitori. stiu ai fost de fata la ce ziceau ei De ce crezi tu ca erau priviti cu dusmanie de restul poporului (agricultori in majoritate). Degeaba? 🙂 si aici stii ceva nemuritorule ai vazut cu ochii tai!pentru ca nu-i intelegeau? Pentru ca atunci aveau un comportament similar cu al vostru de astazi- aschia nu sare departe de trunchi. Prin urmare ramaneti ceea ce am stabilit- saltimbanci cu nume occidentale de moderatori, PR-isti si news liars 🙂 (ops, I did it again…).

    Citeste si apoi vorbeste. Sau mai degraba intreaba lumea care chiar se ocupa de ceva util- istoricii.
    Exista intr-adevar posibilitatea de a critica prin umor (popular: a face haz de necaz). Sper ca ai totusi bunul simt sa recunosti ca nu e cazul vostru- ar implica calitati de prea mare finete si o capacitate intelectuala peste posibilitatile voastre.
    sigur! venind de la tine aceasta descriere nu ma atinge: esti rau, meschin, jignesti fara acoperire si emiti judecati de valoare ieftine bazate pe convingeri proprii lipsite de substanta! si te enervezi cand primesti replici cu argument….o chestie care-ti lipseste! discursul tau se bazeaza pe teoria adevarului absolut! sa-ti dau o veste proaste: nu-l detii!

    Ramanem deci la show-uri ieftine, critici fara substanta (forma fara fond) si inclineala in fata sefilor desi ii injurati in platou.
    nu prea am sefi, nu am in fata cui sa ma inclin! de injurat injur dar nu mai mult ca tine!
    nu mi-ai raspuns la intrebare: uita-te in oglinda si intreaba-te tu ce faci? raspunsul il intuiesc: umbra pamantului degeaba….trist!

  • gh
    Posted at 02:32h, 01 februarie

    In plus cam putini barbati adevarati pe la voi prin „sfera de activitate”. Asta ar justifica probabil si de ce lucrurile sunt asa cum sunt.

    Cineva zicea:
    Un barbat adevarat este caracterizat de trei lucruri:
    1.) isi priveste partenerul de discutii in ochi atunci cand vorbeste
    2.) este punctual
    3.) are pantofii facuti.

    Te las pe tine sa ghicesti ce-ti lipseste si eventual sa inaintezi caracteristicilor si altor colegi de-ai tai… poate incepi cu Gainusha. Nu i-ar strica o rectificare a comportamentului pentru a se incadra in categoria de barbat.

    senzational! daca n-ai pantofii facuti nu esti barbat! o sa incerc sa-mi fac mocasinii cu care umblu cu crema! incredibil! asta e un barbat? se uita in ochii partenerului si-l minte, este punctual dar nu-si respecta promisiunea, are pantofii facuti da’i pute gura! daca sunteti un astfel de barbat va rog pe mine sa ma inscrieti la alta categorie!

  • golanu`
    Posted at 02:43h, 01 februarie

    Vezi huidu ca nu politia l-o eliberat pe infractor, ci o judecatoare incompetenta, tot mana in mana cu infractorii; bine ca no facut mai multe victime(probabil no mai avut gloantze), era bine sa fi nimerit din greseala in cap si cativa politisti dak nu vedea bine. Ma intreb si yo, oare pana acuma politia pe cine cauta in urmarire generala , era nevoie sa mai omoare oameni?!, ca sa primeasca mai multi ani?si sa fie prin din nou, nu o fost suficienta o tentativa de crima? acu o sa merg pe strada in Romania si nu m-as mira dak m-as trezi cu un glontz in cap , tara banditilor. Politia e mana in mana cu infractorii, nu de alta da le e frica si lor sa fie contra.
    PS. Un corp diplomatic austriac de la ambasada de la Bucuresti a lovit in plin o fata de 23 ani pe trecerea de pietoni omorand-o pe Şoseaua Kiseleff , d c acestia nu patesc nimika? d c nu sunt trasi la raspundere ca un om obisnuit? sau medicii sunt asa de incompetenti si indiferenti, omorand un copil de 3 ani in tg. mures dupa o operatie de amigdalite?
    Doar in Romania se mai poate intampla atatea evenimente negative intr-o singura zi.

  • sorel
    Posted at 03:01h, 01 februarie

    frate, cat mai ai de gand sa o ti cu Panda cu radaru?
    te-au prins in offside, ti-au laut permisu si cu asta basta… decat sa comentezi atat pe net, mai bine faci contestatie la tribunal, ai mai multe shanse sa indrepti aceasta mare „nedreptate”.
    ce uameni!

  • claudiu
    Posted at 03:07h, 01 februarie

    asta este tara in care traim!! ma uitam la cronica voastra pe net si am zis hai sa citesc si blog-ul! eu acum sunt in Australia de aproape un an,unde nu am vazut smecheri de cartier, proxeneti sau „tigani„ plini de aur si cu figuri ca in Romania! Cum de alte tari pot sa faca ordine intre starpiturile acestea iar Romania noastra le acopera? In Romania iti este frica sa te duci sa mai scoti bani de la bancomat dupa 12 noaptea ca nu stii cine-ti mai da in cap!
    De un an de cand sunt aici nu am vazut nici un tigan ,dar nici un tigan la cersit sau la sters parbrize! Ii prinsese pe 2 tigani romani ca furau din trenuri aici si in doua saptamani i-au trimis in Romania cu interdictie de a mai intra vrodata aici! Dupa ce romani au fost facuti de cacao aici in Melbourne !

    sa stiti ca sunteti cei mai tari ! voi si cu mondenii! majoritatea romanilor va agreeaza!

  • Marian H
    Posted at 04:02h, 01 februarie

    Nu ma mai mira absolut nimic in tara asta, presimt ca nu o sa mai dureze mult pana o sa se duca de rapa de tot tara aceasta, vai si amar, noi oamenii suntem de vina, nimeni altcineva, de ce ?pentru ca stam ca mulele la TV si ne minunam *ca uite ce sa intampla ! normal ca se intampla daca poporul nu-i in stare sa faca nimic, si sa mai fi patriot in asa tara, mi-e sila de tara mea, mi-ar fi rusine sa zic ca sunt din Romania daca m-ar inntreba un strain, numai pupinbasesti voiculesti si stabi, la un loc manelari.

  • Marian H
    Posted at 04:05h, 01 februarie

    @ claudiu:
    Ai dreptate in ceea ce zici, si familia mea e in melbourne, si mi-au zis la fel, si sa nu uitam ca Australia a fost populata numai din infractori :).

  • Miranda Veracruz Delahoya Cardinal
    Posted at 04:09h, 01 februarie

    Nu ai nici o siguranta in tara asta.Politistii au uitat ca rolul lor este de a proteja omul si fac exact invers.

  • sfx
    Posted at 05:03h, 01 februarie

    Cert este ca traim intr-o tara in care coruptia e lege!!!
    Ne-am cam facut-o cu mana noastra …votam zambind, asteptand sa apara soarele sau dupa caz sa traim bine!!!

    II apare soarele rasare
    Sa traiti bine …la Anvers

    Si cand ma gandesc ca nu exista cale de intoarcere…noi nu vom pieri din cauza „crizei” ci din cauza noastra
    Daca la noi un proces dureza de 14 ani ptr a retroceda o casa nationalizata abuziv (si ptr care proprietarii au inca actele de proprietate dinainte de nationalizare, iti dai seama ce au riscat pastrandu-le)ce sa ma mai mir ca un LICA condamnat e lasat in libertate temporar din motive medicale si comite crime sau o judecatoare prinsa beata coca la volan da in judecata politistii de la rutiera ca au maltratat-o.

    Hai sa traim bine si sa ne fie de ne sta in gat …of cu greu ma abtin sa nu injur …

  • Raymond
    Posted at 06:58h, 01 februarie

    Fratzilor inca mai stati acolo in romania , fugi-tzi ca se trage ! 😀

  • Anca
    Posted at 07:40h, 01 februarie

    Cata dreptate ai… Catodata aud stiri de acasa si ma ingrozesc 🙁 !

    Din fericire in Palm Beach locuiesc intr-o zona sigura dar vad asa de des la tv oameni omorati pur si simplu pe strada!

    Tot timpul am crezut ca este mai sigur in Romania pentru ca nu avem drept de port-arma dar vad ca lucrurile incep sa se schimbe, din pacate…

  • edy
    Posted at 11:51h, 01 februarie

    Pentru gh:Adica eu,daca ma uit la emisiunea lui Serban,sint nenorocit si nulitate,dupa creierasul tau retardat,nu? Du-te,bai,prostovane cu mintea odihnita,si culca-te…Ar trebui sa zici mersi ca exista oameni ca Huidu si Gainusa,care spun lucrurilor pe nume…De handicapati ca tine e plina tara…Hai sictir,frustratule!P.S.Dupa criteriile tale de barbatie,cred ca esti si homosexual…

  • mariusica
    Posted at 11:59h, 01 februarie

    Serbane ar trebui sa spui tara lui prostie-voda ca se potriveste mai bine.S-ar putea sa ai drepate in ultima parte a comentariului tau dar eu as indrazni sa completez ca asemenea cazuri ar putea sa fie puse de mai mari pentru distragerea atentiei opiniei publici de altceva mai grav-in cazul de fata ciorogarla (noul ministru de interne este capabil de asa ceva pentru ca la noi in judet asa face de 15 ani)
    Si inca ceva cu ciorogarla lor.Cum este posibil mai Serbane ca marea armata romana sa nu dispuna de mijloace de monitorizare nu ultimul ragnet ci decente:sa nu ai o amrata de camera video sau niste amarate de sarme de care sa lege cutiile goale de conserve de fasole dupa ce le halesc in post.Pai mie cetatean inca al acestei tari daca vreau sa-mi deschid un butic care lucreaza cu bani imi imoune sistem de securitate cu camere buton de panica legat la un dispecerat care costa cat cifra de afaceri pe 5 luni si tu in marea armata pentru care toti cotizam sa nu ai asa ceva.Mi se face sila.
    Si de ce am zis la inceput ca ar fi mai bine sa-i zicem tara lu’ prostie voda?: hotii nu au furat si munitie sau nu le trebuie -:?? Sau acest furt a fost comandat sa aiba motiv unii sa mai schimbe niste capete?

    la ciorogarla e o increngatura, si cred ca din interiorul armatei cineva a gandit operatiunea! cine stie cate depozite ca asta de la ciorogarla or mai fi sparte!

  • TOTO
    Posted at 12:09h, 01 februarie

    Eu zic ca se exagereaza. Sunt destul de rare atacurile armate la noi cu victime tipete urlete etc. E adevarat, erau si mai rare. Dar nu stiu de ce am impresia ca trendul nu e descrescator. Oricum crimele la noi sunt la nivel redus fata de altii. Inca. Dar pana la pusti care casapesc o clasa intreaga la plezneala, la tati care-si ciuruiesc familia ca nu mai au bani de rate, la minori care ajung vedete pe net din cauza unor batrani deraiati mai avem. Nebuni sunt peste tot, shit happens mereu asa ca nu e numai aici. Totusi l-au prins repede. Mai grav la noi e ca astia care te calca pe trecerea de pietoni sau pe trotuar nu patesc nimic. Tie ti-au tras frana de mana ca ai calcat linia continua, p-astia care calca pietoni ii gasesti in trafic a doua zi.

  • ignoratzi-ma
    Posted at 12:32h, 01 februarie

    Huidulica, aici cam ai dreptate. Stau sa ma gandesc (stiind ca Elodia e din Bv sau acolo isi ducea veacu`) daca nu cumva ii pune la asta in spate si disparitia ei. Oricum, macar suntem buni la ceva, la prostie, cred ca nu avem egal. Din `89 incoace se tot fura, in concluzie, suntem o tara f bogata daca se fura de atatia ani si inca nu s-a furat tot. Taranimea e la putere, putini cred asta, dar eu sunt convins. Asemena „dezvaluiri” ce ni le relateaza justitia sunt pentru acei telespectatori OTV care servesc orice le-ai pune in farfurie, indiferent de meniu. In fine, sa trecem peste, pe mine altceva ma framanta acum, cele 1200 kg de coca. Sunt tare curios daca o sa apuce sa distruga macar 200 de kg din tot ce au capturat. Restul se fura, deah, altfel n-ar mai fi romani, ar fi foarte fraieri sa distruga chiar tot. Ceea ce ma bucura pe mine foarte mult e ca cei care vor avea de suferit sunt acei copii crescuti in puf de taticu`, cu toate mofturile satisfacute, cu masini de serie schimbate anual. Un copil de rand nu o sa isi permita sa procure un asemenea drog. Asta e singura mea satisfactie, in rest, pace si armonie 🙂 Si de incheiere, o intrebare: Cati cai se inhameaza la o caruta? :-??

    sa nu uitam de atacul armat asupra farmacistelor care a fost tot la brasov si unde politia lu’ peste i-a inscenat un dosar unui tip! noroc ca a avut ala avocati ca altfel infunda puscaria!jenant!

  • mutulik
    Posted at 12:35h, 01 februarie

    Of, Serbane, Serbane…
    Nu te linistesti!
    Nu realizezi ca esti formator de opinie, prin ce spui la radio si teve in fiecare zi! Nu realizezi ca zilnic ne vorbesti despre paiele din ochii altora si prin comportament dovedesti ca nu-ti vezi barna dintre proprii ochi!
    S-o luam pe rand:
    Te vaiti ca dupa doar 100 de km ai masina de parca ai trecut printr-o mina de carbune.
    Ei bine, noroiul de pe strazi este adus de basculantele ce ies de pe santiere sau de tractoarele care merg de la o tarla la alta trecand peste deneu. Exista o lege care ii obliga pe soferii acestor vehicule sa spele rotile inainte de a intra pe deneu. Da’ legea nu e respectata! Poate cei care fac asta isi spun: Nu vine nimeni de pe contrasens, am vizibilitate, nu pun in pericol viata nimanui… Esenta e una: legea nu e respectata!
    Iar tu, ar trebui sa fii printre primii care o respecta!
    Si dovedesti in momentele de sinceritate, ca la tine este un obicei sa nu respecti legea: La Babaranca, in Austria, la Predeal sunt doar trei incidente in trafic ce spun despre tine nu ca nu stii sa conduci, ci ca ai o problema cu autoritatea!
    Legat de Ciorogarla si Brasov, avem intr-adevar o problema cu reforma profunda a institutiilor statului, am comentat si eu subiectul, si iti dau dreptate la faza cu burtosii tinuti mai mult pentru protectie soaciala decat pentru performantele si competentele lor militare

  • Taylor
    Posted at 13:20h, 01 februarie

    Serbane, nu stiu de ce te tot miri. Asta e tara in care traim. Tara tuturor posibilitatilor, tara lui Papura Voda. 🙁 Orice se poate intampla.
    Din pacate orice lucru rau, urat.
    Daca unul care nu avea ce sa manance, fura o paine, si il prind, il baga la zdup, vreo 3 ani de zile. Dar pe unul care a comis crime serioase, are bani, avocati, scapa cu basmaua curata.
    Sau niste pedofili, niste violatori de babe, dupa jumatate de ani, sunt eliberati, pt ca au „ceva boala”, si trebuiesc tratati, ii baga in arest la domiciiliu, vai SARACII, ar trebui operati de dr. Ciomu…..
    E corect??? Sigur ca nu. Si auzim asa ceva in fiecare zi. Omul sarac care fura o paine, sta la zdup, iar cel cu bani si cu legaturi sus puse scapa. Sunt multe cazuri , de genul acesta.
    Si mai stii ceva??? This is only the begining!!!

  • Cristian Nadolu
    Posted at 13:55h, 01 februarie

    Uneori am impresia ca avem nevoie de niste „Sfinti din Boston”, vreun Batman sau vreun Iron Man ca sa mai faca putina curatenie si poate sa le mai induca o urma de teama atator escroci si nemernici.
    Pana acolo avem nevoie de o atitudine civica realista care sa puna la punct atat abuzurile pulitzailor cat si mizeriile pe care unii si altii le fac fara sa dea socoteala nimanui de parca sunt deasupra legii.
    Cineva trebuie sa ii invete pe acesti „dumnezei cu bani” ca si pe cei care nu fac nimic pentru ai prinde si ai baga acolo unde le e locul ca nu se pot juca asa la infinit. Daca pulitzia si jucaristitiza nu stiu sa faca ordine si lege pentru absolut toata lumea din tzara asta eu cred ca pana la urma cineva „se va ridica si pre multzi va popi”. Sa speram ca mai inainte se va trezi cine trebuie ca sa faca ceva curatenie prin tzarisoara asta.
    Deh nu toti putem sa plecam prin Canada sau prin alte colturi de lume. Si apoi ar trebui sa va reamintesc cateva cuvinte ale lui Henri Coanda cu privire la anumite proprietati ale unor locuri din lumea asta asa cum este si Romania. Si eu cred ca uneori nu trebuie sa plecam din casa in care traim ci doar sa facem putina curatenie.

  • Laura
    Posted at 14:02h, 01 februarie

    hai fi-ti seriosi oameni…sunt absolut sigura ca toti ati facut depasiri pe linia continua..
    asa la comentat, vreti sa pareti super corecti si experti in totul…dar,asta e romanul…doar vorba si barfa din el…
    Cum a trecut peste linia continua avand femeie insarcinata langa el???E problema lui nene…Eu de-as fi insarcinata in luna a 9,de-as avea chef si m-as grabi-tot as face lucrul asta…
    si apropo de TV…e unika emisiune pe care o privesc la tleevizor saptamanal…Ca doar n-o sa-mi pierd timpul cu magda ciumac pe otv,si tot felul de porkarii..
    respect

  • Adrian din Arad
    Posted at 14:10h, 01 februarie

    @claudiu: da’ tu ai vazut vreun politician in Australia sa incalce legea si sa iasa cu basmaua curata? Ai vazut cumva pe cineva sa faca ceva benevol si sa fie felicitat ca a facut munca voluntara? Daca faci vountariat (adica nu ai nimic de castigat) esti vazut de FRAIER …

    JALNIC … imi cam este greata la gandul ca am facut voluntariat in universitate si angajatori mi-au ras in fata spunand ca aia nici macar experienta de viata nu-i … Acum am sa pornesc iarasi sa faca munca voluntara vreme de 2 sapt. … De ce? Deoarece pot sa ajut … nu cu bani (ca de aia mai duc si eu lipsa cateodata) ci pt. ca este in puterea mea. Astfel poate dau exemplul demn de urmat si poate ma trezesc ca ajungem si noi sa devenim putin mai civilizati si putin mai corecti.

    Uite Gheorghe Lala a incercat sa faca un bine, a murit impuscat de autorul jafului (care se pare ca a fost identificat) si care acum pe cauze „medicale” (glaucom, afectiune la ochi) este inca liber !!! Adica are probleme cu ochii si vede sa impuste 3 oameni si sa omoare 2 !!! Halal tara …

    Gheorghe Lala este eroul Romaniei, este exemplul de urmat si am sa efectuez cele 2 sapt. de voluntariat in memoria sa !!!

    Daca ne unim si dam exemple, restul (datorita spiritului de turma care inca persista) ne vor urma … totul este sa fim indeajuns de multi incat sa putem „porni” turma.

    Inapoi la subiect … Serban … vad ca sunt multi care critica la adresa ta, fara sa stie ca tu conduci si un post de radio, faci emisiune la alt radio si la TV. Trebuie sa dam exemple … si se pare ca nu mai merge cu „haz de necaz” (referite la comentariile anterioare) si va trebui sa o spunem pe fata caci sau Romanii is prea prosti si nu inteleg, sau is cufundati intr-o stare de letargie, lehamite, uitare din care nu mai vor sa iasa.

  • Lucian
    Posted at 14:49h, 01 februarie

    serban eu cred ca armele alea nu au fost furate ca sa fie vandute ci ca sa fie folosite in alte scopuri. am auzit ca s-au furat vreo 50 de arme si din cate am inteles eu pe piata neagra costa 1000 si ceva de euro.Deci cine le-a furat le pregateste el ptr o lovitura mai mare.cred eu…

  • Lucian
    Posted at 14:58h, 01 februarie

    acum cateva saptamani fratele meu a plecat la iasi cu masina.Intr-o intersectie cand s-a facut verde a trecut si un idiot cu un micorbuz a trecut pe rosu si l-a lovit frontal.In spatele fratelui meu era o masina de politie care a vazut incidentul.Vine alt echipaj de politie la locul accidentului pentru constatari,soferul de la microbuz da cateva telefoane si fratele meu iese vinovat:permis suspendat,asigurare luata amenda etc.Inainte sa se dea verdictul fratele meu le-a zis politistilor din masina care era in spatele lui sa se puna martori ca doar au vazut clar ca el a trecut regulamentar.Stii ce au zis incompetentii si nesimtitii de politisti??-Ca ei nu au vazut nimic si nu se pot pune martori cu toate ca au trecut exact dupa el.Imi povestea fratemio ca atunci cand era in sectie au primit militienii un telefon care anunta ca s-a produs un accident grav cu victime si incompetentilor care ar trebui sa aiba grija de noi le-a luat mai mult de 20 de minute pana si-au terminat tigara, cafeaua etc si au plecat….Te las pe tine sa tragi concluzii.

  • Sarmisegetusa
    Posted at 17:00h, 01 februarie

    R(r)omanica, tara tuturor posibilitatilor!!!
    Ca sa furi arme dintr-o unitate militara, iti trebuie sa ai legaturi cu „interiorul”.
    Ma intreb si eu, ca orice roman ce-si doreste ca tara asta sa fie respectata in lumea larga, cum de acea unitate militara nu avea camere de supraveghere sau un sistem de alarma?!
    Cine se putea apropia de o unitate militara fara sa fie zarit militarii care stau de „planton”?!
    De cand se lasa depozitul de arme nesupravegheat?
    Si cand esti pe campul de instructie si se da pauza cel putin doi raman sa pazeasca armele.
    Ce sa ne mai minunam?! Totul a fost facut ca la carte, dar undeva este o buba care se va sparge cat de curand si vom afla cate ceva, pentru ca vor intra „la apa” altii, nu cei vinovati cu adevarat.
    Bineinteles ca am citit si eu comentariile de mai sus , si am vazut ca
    de-alde „Gh” , „Madcat”, „mutulik” si altii au problme cu tine, nu cu realitatea CRUDA/CRUNTRA din RO!
    Ei n-au inteles ca tu subliniezi faptul ca in BRASOV criminalii in serie isi fac de cap si politia preocuparea de baza a politiei brasovene este statul la ciuguleala pe DN(qoispe), in nici un caz crimele la drumul mare, jafurile armate, care se intampla in plina zi, in plina strada.
    N-au inteles ca pe tine te-a deranjat faptul ca tu erai facut infractor periculos de catre MILITIENII brasoveni (stii ca ai gresit,ti-ai asumat raspunderea si gata), si cand vezi cum esti tratat de „tovarasu’ gradu’ ” , atunci te aperi asa cum stii mai bine.
    Cel putin „Gh” a casunat pe tine ca surda pe mormant si te improsca cu venin, asa aiurea. O fi citit si el vreun „almanahe” de-asta mai ” ‘telectual” si a inceput sa insiruie aci pe foum tot soiul de fraze fara legatura cu realitatea.
    M-am terminat de ras cand „Gh” a descris barbatul adevarat. Pai daca asta e barbatul adevarat atuci, barbatul meu murea cu ceva vreme in urma de mana mea, eu il casapeam!(am ratat ocazia sa viu vaduva vesela!!!). Ca n-ai ce face cu MOP-ul la usa, decat sa stergi pe jos!(sinonime pt „MOP” = carlig de rufe, gluga de coceni, & so on)
    Pot sa-i spun „dlui” – da’ nu e domn, ca veninul poate fi si de calitate. Dar se gaseste greu acela, ca de …daca toate mustele ar face miere…. ar curge in tara asta numai miere, iar daca si BOII ar da lapte………. nu s-ar mai fi rasculat producatorii de lapte ca importam produsul de la vecinii din vestul tarii.
    I-as atrage atentia lui „GH” sa aibe grija cum isi pune „P”- lele prin propozitie ca se injura singur (de la Parazitii citire).
    Tot mai des in Brasov se intampla crime oribile legate de numele unor racheti din Republica Moldova pe care nu stiu cine ii lasa in tara asta?
    Auzi motiv sa-i dai drumul din inchisoare: sa faca opoeratie de GLAUCOM! Avea atacuri acute de glaucom.
    Pentru cine nu stie , va spun eu , GARANTAT, GLAUCOLUL nu se opereaza si nu are vindecare.
    Pentru glaucom exista tratament, pe care trebuie sa-l urmezi roata viata (picaturi, pastile) si regim, da REGIM, n-ai voie produse alimentare cu COFEINA! OPERATIE DE GLAUCOM NU EXISTA! Se face intradevar o interventie chirurgicala cu laserul (dureaza in jur de 30-40 minute pentru un ochi) deci, intr-o zi se putea rezolva totul daca detinutul era trimis cu duba si insotit de „portarei” la un spital cu sectie de oftalmlogie! In cateva ore se rezolva problema.
    Sau mai bine, chemau un oftalmolog acolo si se rezolva la fata locului – nu e prea mare aparatul cu care se face interventia de largire a canalelor oculare.
    Auzi, GLAUCOM! Bine ca n-au zis ca sufera de atacuri acute de STRABISM! Era mai pe fata facatura! Cusuta cu ata fosforescenta!
    Pentru mambrii inaltei curti de justitie care l-au eliberat pe ciminal, „ce glume de kkt au in ei” – tot de la Parazitii citire!
    Dar revin la tara noastra. A ajuns de tot rasul! La noi se poate omora la drumul mare cum se omorau americanii in vestul salbatic in urma cu vreo doua sute de ani, cei cu lantirule groase la gat (care in loc de rude au STOL, – tot parazitii au zis-o) fac legea in tara asta, la noi coruptia politicienilor este la mare rang!
    Printre altele numai in RO se paote frauda o baza de date (informatica) , pentru ca unii fermierii care nu indeplinesc conditiile dupa legile UE (dar sunt „valabili” la noi, ca de, ei „e” politicieni) sa ia bani necuveniti lor.
    Nu poti sa-ti lasi copiii singuri pe strada pentru ca nu stii cine ii ataca si cine ti-i rapeste ca sa-i vanda „abroad” pentru prostitutie, sau mai rau pentru trafic de organe.
    Iar politia nu stie si nu vede absolut nimic.
    Daca te duci la vreo circa de politie sa reclami ceva, te trateaza de parca ai fiu tu insuti infractorul.

    Si atunci?! Ce ne asteapta?!
    „Democratia e un haos controlat, baga la cap”……BUNI PARAZITII ASTIA!!!!

  • Eddy
    Posted at 17:15h, 01 februarie

    Tata, astea”s faze de NO COMMENT. Cinstit sa fiu nici nu stiu daca sa ma apuc de teoria conspiratiei sau sa cred ca boschetarul ala de moldo-rus chiar a comis-o.Portretul robot e destul de vag ca sa semene cu alti 10 care i-am intalnit azi pe strada.
    Pe de alta parte cat de idiot sa fii, sa faci una ca asta si sa stai tot in oras, basca sa te mai duci si la shopping ! Iar de judecatorul care l-a eliberat, nu te ingrijora…ca e blindat cu hartiile de rigoare. Fii sigur de asta. Iar despre politai, o sa-ti povestesc alta data cum sunt p”aci prin Grecia.
    Iar la faza cu armamentul, m-as mira ca nu cumva sa le gaseasca „”aruncate”” pe undeva si sa caute autorii….mult si bine.
    Dara daca una peste alta, au prins/vor prinde infractorii reali atunci colac peste pupaza….in tara asta si infractorii sunt prosti !

  • anca
    Posted at 17:48h, 01 februarie

    Ma bucur ca postezi asemenea asticole , sa zicem ca poate prin absurd se va schimba Romania! nu din cauza ca scri adevarul, doar prin simplu fapt ca mai trezim oamenii la realitate!

    Si sa-ti mai spun un lucru pe care il stii deja!Romanii sunt destepti dar prosti! cum vine asta?nu isi dau silita! zic ceva de genul : „lasa mah ca nu sunt singurul care nu a reusit, nu sunt singuru prost aici” in ciuda faptului ca realizeaza ca poate dar nu vrea sa fac nimic impotriva acestui lucru!
    Nu esti singurul pe care politia suspendeaza din prostie!Tata lucreaza la RATB si de curand a avut accident.Prostu care a intrat in tata era , sa zicem, mai impodobit asa:P! si tata daca nu avea un martor in masina ii suspenda carnetul 2 luni ! asta insemna sa-l dea afara de la munca!

    tu ce zici?

  • MARIOS
    Posted at 17:53h, 01 februarie

    BRAVO SERBANE,
    EXACT ASTA GINDEAM SI EU CIND AM VAZUT FATA ALUIA CUM SEMANA CU REALITATEA!UNDE DUMNEZEULUI L-AU GASIT ASA DE REPEDE?UN INDIVID CARE OMOARA 3 OAMENI,JEJUIESTE,IN LOC SA STEA ASCUNS IESE PE STRADA SE PLIMBA MAI BEA O BERE SI APOI HOP POLITIA IL GASESTE SI GATA.S-A REZOLVAT CAZUL.BINENTELES CA E CUSUTA CU ATA ALBA TOATA CHESTIA.OARE TOATE ACESTE FAPRE CARE AU PUS ”ROMANIA IN ALERTA”CUM SPUN TIMPITII DE LA POSTURILE TV NU SEAMANA CUMPLIT DE TARE CU ASA ZISA RAPIRE DIN IRAK EXACT IN TIMPUL ANULUI ELECTORAL CIND A FOST ALES BASESCU?
    ACEST INDIVID E DIABOLIC SI NOI ACCEPTAM CU ZIMBETUL PE BUZE STIL DINESCU SAU TANASE DE LA EMISIUNEA DE LA REALITATEA SA NE CALCE ASTA IN PICIOARE CUM VREA.VOI CEI CARE VA INDOITI DE RATIONAMENTUL LUI SERBAN LUATI CITE UN CADOU SI OFLOARE SI HOP LA COTROCENI SA-L PUPATI PE NOUL ALES AL POPORULUI PE VIATA!

  • MadMax
    Posted at 19:19h, 01 februarie
  • berbecali
    Posted at 19:30h, 01 februarie

    Chiar ca tara lui Papura Voda,boii din armata raman fara arme,mare minune ca nu au furat unitatea cu totul,pt ca terenul face o gramada de bani,punea mana pe el vreun taranoi de acolo ruda cu primaru” si tragea niste ansambluri rezidentiale,of dar am uitat suntem in criza si nu sunt bani,si daca nu sunt bani,s-a trezit una bucata pitic telecomandat de la cotroceni sa le mai taie din stimulente si sporuri la bugetari,ca deh aia mici au prea mult si aia mari si mai mult,iar daca esti erou si faci un in bine ajungi intra 4 scanduri si vor vorbi la stiri de tine vreo 2 zile si vreo saptamana pe la zero tv.Asta e romanica si ne face placere sa ne scaldam in ea.Noapte Buna si trezirea cat mai tarzie

  • Flory
    Posted at 19:32h, 01 februarie

    In fiecare zi traim ca in vestul salbatic!

  • iulik!!
    Posted at 20:10h, 01 februarie

    „Asa ca ciocu` mic si capu intre umeri. Pune mana si fa ceva in loc sa dai din gura, hranindu-te din rating-ul pe care ti-l fac niste nenorociti.”

    Gogule… c’am faci parte din acea categorie de oameni!! Stii tu… de faci raiting!! In rest… ma doare capul de mesajele tale.. daca ajungi vreodata la „putere” eu cu mana mea te INTEP sa te desumflii:D!!! Te’am pupat pe „inteligenta”!!

  • Radu
    Posted at 20:12h, 01 februarie

    offtopic.
    unde-i „GH” :(…incepusera sa imi placa episoadele…totusi a ramas o dilema, ce face, de unde vine si incotro bate:-?…oare i-a spus acelasi lucru si lui badea?! sau de la badea a plecat comanda…nu ai verificat ip-ul? sa vezi unde are nastere inteligenta si adevarul pur, ca sa trec si eu sa iau o galeata?!…vorbea de :))) face to face-uri, vad ca s-a facut disparut si nici curaj sa spuna ce-i de capul lui nu a avut…wow, halal critica nea’ „GHeorghe” presupun ca de la asta vine…gherghita gheorghita un ti-e capul badita, cui i l-ai vandut ca praf ti l-a facut :)) rima ad-hoc…btw am aflat ceva interesant despre bufoni, nu stiam toata „povestea” lor…interesting
    bafta, cat despre gheroghita, intoarce-te ca inca nu te-ai ingropat de tot, mai ai putin de sapat

  • cici
    Posted at 20:46h, 01 februarie

    Salutare, cred ca ai anticipat corect faptul ca cel prins nu e autorul, ci unul care trebuia prins si l-au gasit acum…ne cred prosti cei care sunt platiti din bani publici !Oare unde o sa se ajunga cu atata indiferenta si neprofesionalism? ce viitor o sa aiba copii nostrii?Postul scris de tine e unul bun, nu stiu de ce altii au schimbat subiectul si te ataca pe tine …multa rautate si ne mai miram ca se intampla atatea!!!

  • razvan
    Posted at 20:47h, 01 februarie

    Serbane, ai cam luat-o pe langa de la incidentul cu permisul.Vezi ca nu politia elibereaza infractorii din penitenciar sa se caute de glaucom, ci judecatorul.Pe de alta parte, parca joi dimineata la radio, Misu facea panarama ca la televizor aratau un politist care la un filtru efectuat dupa porcaria de la Ciorogarla se uita in torpedoul unei masini si radeati ca un AKM nu poate incapea in torpedou.Normal ca nu se poate, dar un pistol Carpati poate incapea, ca s-au furat si d-alea.
    Deja devine agasant subiectul, iar pe tine te credeam mai bine informat.

    stii exact ce vreau sa spun: judecatorii fara experienta elibereaza, politistii supravegheaza si cand apare un incident neacoperit solutioneaza! oricum treaba miroase: ala era dat disparut din 16 august si miraculos l-au prins in cateva ore!

  • anonim
    Posted at 22:29h, 01 februarie

    Dragii mei. Romania este asa cum o vedeti pentru ca:
    Nu ne pasa de consecintele faptelor noastre.
    Suntem egoisti si lacomi.
    Cei care trebuie sa urmareasca aplicarea legii sunt de fapt mai rai decat infractorii, contravenientii, etc. Tot ei au afaceri cu lumea interlopa sau cu alte firme de la care „le cade”
    Armata romana e prost dotata si uman si material, nu trebuie sa ne mire ca-si fura armele.
    Referitor la permisul suspendat.
    Huidu nu e un infractor daca a trecut peste linia continua… nu e zid mai ales ca mai nou cam toate liniile sunt continue ca militianu’ sa poata sa-si exercite meseria lui de incasator de spagi. Cand ati vazut un militian sa opreasca o bascula din care curgea mizeria ? NICIODATA !!! In orasul meu tatal politistului are firma de transport si umple bascula pana crapa arcurile cu material ud si crezi ca zice oarescine ceva ? Mai stiu inca o gramada d-astia, jmecheri, care-si baga picioarele in toti cei din jur.
    Hai sa nu mai fim lupi moralisti ca sigur jumate din voi fac la fel ca Huidu iar jumate incurca circulatia si blocheaza strazile! Huidu fa-le contestatie ca daca iti era masina murdara sigur nu se vede numarul asa ca. Pe mine m-a luat militia din mers cu radaru’ de pe contrasens, mi-au luat permisu’ si i-am castigat. Din reflex nu am respect pentru nici unul din ei fiindca-si iau banii degeaba. Le-as inchide pravalia pentru ca-s o povara la bugetul statului.

  • mutulik
    Posted at 22:39h, 01 februarie

    Ba da sa or eu daca e vreo diferenta intre tine, badea si buzdugan!
    Toti va intepeniti inideile voastre fixe, aveti glaucom si nu cretedti ca e posibil sa fie si altfel decat va inchipuiti voi!
    toti va agatati de pupincuristii care va ridica osanale pe blogurile proprii sii ii contraziceti pe cei care nu va dau dreptate!
    Toti luati un subiect si il duceti pana nu mai puteti!
    Dracu sa ma pieptene pe mine ca-mi pierd vremea pe aici! si cu papagali ca Sarmisegetuza cel sau cea care priveste lucrurile in profunzime: „e-alde “Gh” , “Madcat”, “mutulik” si altii au problme cu tine, nu cu realitatea CRUDA/CRUNTRA din RO!
    Ei n-au inteles ca tu subliniezi faptul ca in BRASOV criminalii in serie isi fac de cap si politia preocuparea de baza a politiei brasovene este statul la ciuguleala pe DN(qoispe), in nici un caz crimele la drumul mare, jafurile armate, care se intampla in plina zi, in plina strada.
    N-au inteles ca pe tine te-a deranjat faptul ca tu erai facut infractor periculos de catre MILITIENII brasoveni (stii ca ai gresit,ti-ai asumat raspunderea si gata), si cand vezi cum esti tratat de “tovarasu’ gradu’ ” , atunci te aperi asa cum stii mai bine.”

  • rosoiu
    Posted at 23:58h, 01 februarie

    “Cum nu vii tu Tepes, doamne, ca punand mana pe ei, / Sa-i imparti in doua cete, in smintiti si in misei, / Si in doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni, / Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni!”
    le-ai dat idei lui guta de maimuta si lu sorinel pustiu….maine poimaine o sa auzim o manea de genul asta aka misu eminescu la versuri!

  • PrIzA
    Posted at 01:10h, 02 februarie

    Aici a fost un alta manipulare …una din multiplele…au vrut sa ne axam toti pe „marele jaf” emisiuni peste emisiuni…si ei au mai facut cateva manevre in paralel…

  • adrian
    Posted at 01:11h, 02 februarie

    În legătură cu armamentul, eu cred că este ceva muuult mai sus decât nişte bieţi hoţi. Armele acelea sunt desinate să omoare oameni, căci altfel nu ar fi fost furate. Din păcate nu cred că vom afla cine a furat armele sau destinaţia lor. Vor pica ţapi ispăşitori nişte bieţi ţigani de fiare vechi şi vor încheia cazul. Armele vor merge în Moldova-Rusia-Georgia şi contul unui general (cel puţin) se va umple cu sute de mii de dolari.
    Cât despre al doilea caz, multe ar fi de comentat dar totuşi:
    – nu este nici o cale de a primi „capetele” medicului-judecătorilor-procurorilor care i-au dat permisie criminalului (vinoaţii principali)? măcar în semn de respect faţă de oamenii omorâţi.
    – DNA nu se autosesizează în aceste cazuri? sau se concentrează pe Becali şi nu au timp de ăştia?
    – Huidu, prin influenţa ta ce o ai la presă… nu poţi să pui presiune pe autorităţi împotriva acestor vinovaţi? Dacă ar fi după mine, i-aş acuza de înaltă trădare împotriva poporului român şi i-aş azvârli în cea mai întunecoasă închisoare din România pentru tot restul vieţii să aibă timp să mediteze. (să nu uităm că 2 români nevinovaţi!!! au murit, şi sângele lor este pe hainele de magistraţi)
    – cât despre criminal, acesta este un nebun fără discernământ şi ar trebui eutanasiat.

    eu nu am influenta in presa, eu sunt doar un infractor, gras, chel si invidios, care se ia de mircea badea! sunt un fel de saltimbanc care se maimutareste la televizor…asa ca ma tem ca nu pot pune presiune pe autoritati, deoarece chiar eu sunt un mic criminal: am calcat banda continua!
    eutanasiati ar trebui sa fie cei ce l-au lasat in libertate nesupravegheat si fara paza pe unul care avea la activ multiple jafuri armate!

  • bursucul
    Posted at 01:54h, 02 februarie

    Am citit comentariile scrise de Gh si prin ce a scris,pfuii,imi dau seama ca acestui ,subtil intelectual,nu ii va fi de Ajuns,,,, nici o suta de ani de studiu la Oxford ca sa ajunga sa Priceapa ca e greu sa ai inteligenta de a nu te crede destept.
    La ce folos?in bunul comunitatii!? poate fii desteptaciunea absolvita cu diploma in diverse domenii de activitate,daca in domeniul Caracterului Uman,acel .intelectual,inginer,profesor,informatician,etc se face de tot rahatul IN EXTERIOR prin emisii ridicole de ,reflectii si atitudini superioare , create din sentimentul parerilor,cugetarilor.personale,prea Bune si PREA inalte de inteles de catre muritorii de rind.
    Gh in opere alese explica admirabil prin critica ratiunii Puu.re,ca oameniii care se uita la o emisiune care nu implica,dupa el, calitati de prea mare finete si capacitati intelectuale , no atunci ,acesti oameni sunt fara sa stai prea mult pe ,Ginduri. niste nenorociti si niste nulitati care mentin la ratinguri mari,viata materiala a circotasilor.
    Comparatia cu bufonii ar fi fost ideala daca contextul ar fi fost potrivit.(ma refer la alte curti de televiziune)
    Bufonii aveau meseria sa il relaxeze, sa il distreze pe rege,asta era meseria prin care ei aveau un trai bun si o piine linistita.
    Dar niciodata un bufon nu ar fi indraznit,nici prin gind sa ii treaca sa faca misto de rege ca vai de curul si de capul lui,ce i se intimpla dupa acea.
    Cum il cheama pe regele de la Prima tv?
    Total neinspirata aceasta .inteligenta. comparatie,daca ar fi fost plasata in locatii tv ca realitatea,ori antena,mai ziceam,dar asa….. in fine, dupa tot ce ai scris,,ar trebuii sa iti urmezi propiile rinduri scrise la sfirsit.
    Te las pe tine sa ghicesti ce-ti lipseste si eventual sa inaintezi caracteristicile propii si altor colegi de-ai tai… destepti ca tine.
    Poate o sa reusesti pe viitor sa fii mai moderat,mai cumpatat in comportamentul tau elevat de om care traieste intr-o societate atit de normala.

  • MIEZOO
    Posted at 04:15h, 02 februarie

    Sar mai putea spune multe despre militienii Romani , despre justitia tot Romana , in general de tot sistemul Romanesc dar cand ii cunosti pe cei ce au patit beleaua si ca poate intr-o buna zi le calci pe urme din cauza unor racheti pusi in libertate de catre „militieni cu simtul raspunderi” , sistemul judiciar „bine” pus la punct , te gandesti cum sa te feresti de umbra ta ca sa nu iti dea si ea in cap .
    Odihneascase in pace Ciprian si D-nu Lala .

  • vioarantai
    Posted at 11:42h, 02 februarie

    Tare faza cu armele…ce sa mai zic,eu unul am fost suficient de fraier sa fac armata si stiu cam cu ce se manca paza obiectivelor si depozitelor,asa vai de viata lor si prostanaci cum erau MT-ii(militari in termen)dar saracii de frica unui idiot gras si imbuibat isi faceau treaba ca la carte pt o solda de 50 lei pe luna si strachina de laturi plus bocanci si haine infectate cu ciupercile si bolile de piele ale predecesorilor…acum avem numai d-aia RAMBO la paza care nu stiu daca li s-a furat scaunul de sub fund cand dorm,generali facuti la apelul bocancilorcat despre militeni…no comment.E clar ai fost un trofeu pt ei…revin cu intrebarea mea idioata…”de ce dracu platim impozite???”Probabil sa isi dea cu parerea pe banii nostrii un individ gen „gh” care a prins un loc caldut la stat si e deja Zeus,dar astept sa vina ziua aia cand or sa vina alde d-astia in sistemul privat(eu am incredere ca vin timpurile alea,am avut privilegiul sa imi vina la interviu un asistent”dastept” din facultate:D)sa ii vedem cat de competenti si cat de indispensabili sunt ei societatii!pana una alta toate bune si sper sa iti gasesti sofer,eu unul cunosc vreo 2 baieti foarte buni;)

  • maniak
    Posted at 12:56h, 02 februarie

    ma mir ca inca te mai miri de incompetenta organelor…
    Ca ala sunt sute prin tara, care au dosaru` gros si circula liber, omoara, jefuiesc, fura si nu patesc nimic. Altu fura o gaina sau niste lemne ca are 7 copii acasa si il baga la puscarie in 3 zile..

  • ionut androne
    Posted at 14:29h, 02 februarie

    Serbane, mie de ce nu imi apar comentarile! Adresa mea este ok la fel si comentariile,cred, te rog raspunde-mi!

  • Crystal
    Posted at 15:26h, 02 februarie

    Serbane, oare e bine ca nu cenzurezi comentariile ca cele de la nr. 23, 24 si 29 semnate „Gh”? Ba, mai mult, intri in polemica cu acel individ mediocru si ignar. „Gh” nu doar pe tine si pe Mishu va insulta ci si telespectatorii „Cronicii…” numindu-i de cel putin doua ori „nenorociti”. Comentariile sale sunt oricum out of topic. Doar laturi, fiere si venin a la Vadim Tudor, Zavoranu, Nichita din Romana s.a.

  • Andrei
    Posted at 21:13h, 02 februarie

    Domnule Huidu,traim intr-o tara care si-a pierdut de mult busola.Nu mai avem repere morale,nu mai se citeste (ceea ce este ingrozitor!!!),in schimb poporul se uita acum la nikite,ciumace,eleve porno si alte scursuri ale societatii.Credeti-ma ca sunt destui care in loc sa puna mana pe o carte sau sa faca o excursie in natura,stau si se uita ca hipnotizati la televiziunea infecta a lui Dan Diaconescu sau la emisiuni de genul un „Un show pacatos” sau „Rai da’ buni” la televiziunile la fel de infecte ale lui Felix.Rau am ajuns!!! Ma doare cand vad atata lume cum se uita ca fascinata la asa ceva,din pacate dupa cum stiti si dvs prostia este incurabila.Va doresc mult succes si toate cele bune dvs si familiei dvs! Andrei

  • myry
    Posted at 22:02h, 02 februarie

    din pacate vor mai fi cazuri ca cel de la bv. avem oameni corupti, coruptibili, incompetenti, neglijenti,nesimtiti, nebuni, prosti in Justitie, Politie s.a. HUOOO!! Impusca-v-ar careva inteligenta,nenorocitilor!
    N-o sa se schimbe nimic, nici intr-o mie de ani. ( in rau, da).simt ca fac atac de cord sau cerebral de indignare si de neputinta. mi-e mila de copiii care cresc in tara asta.ce viitor au?!

  • luci
    Posted at 05:45h, 03 februarie

    huidu, este adevarat ca ti-ai construit casa in Delta Dunarii?

    nu … am un teren in sfantu Gheorghe, cea mai frumoasa zona din tara!

  • agrefree
    Posted at 11:26h, 03 februarie

    Na! Acu’ si ministru’ al nou al interioarelor isi dadu demisia. O avea vreo legatura?
    O avea vreo legatura faptul ca nevazatorul Gorbunov era urmarit general de vreo trei luni si a fost apoi prins imediat dupa atac?
    O avea vreo legatura ca la Ciorogarla, de fapt in orice unitate militara, depozitele de armamament trebuie verificate cel putin la fiecare schimb de garda, iar in cazul de fata ei au realizat dupa o saptamana ca lipsesc niste arme?
    Iar ca sa nu raman ca prostu’ cu intrebarea dau si raspunsul: are legatura!
    Are legatura cu lipsa oricarui simt civic, cu faptul ca cei care se inscriu de exemplu la scoala de politie se bazeaza ca o sa scoata ceva spaga, ca cei care devin magistrati viseaza la acelasi lucru, ca cei care devin ministri, primari, deputati etc. au un singur scop SPAGA!!!
    Toti viseaza un post caldut, in care sa nu faca nimic, sa nu fie trasi la raspundere pentru nimic, sa ia un salariu cat mai mare si bineinteles sa primeasca ceva atentii, mai mari sau mai mici functie de pozitia ocupata in schema, de la contribuabili.
    Si ar mai fi ceva ARE LEGATURA CU LIPSA NOASTRA DE REACTIE IN FATA LOR!

  • ionut androne
    Posted at 10:05h, 04 februarie

    Imagineaza-ti ca aseara am vazut la tv o domnita foarte simpatica(avocat),care era foarte increzatoare in actul de justitie de la noi.Ea credea ,aproape de fanatism,in sistem si vorbea corespunzator despre acest subiect,combatand chiar si ideea ca la noi ar putea exista un nevinovat iz de coruprtie printre magistrati!
    Nu mi-a venit sa cred ca inca mai exista asemenea oameni la noi in tara, dupa toate cele intamplate!
    Mai rau este ca, cita anumiti psihologi aducand aceste argumente in sustinerea ipotezelor ei fatasmagorice!
    Te salut de la Fagaras!!!

  • Roxana
    Posted at 01:49h, 05 februarie

    un mare shit e politia romana… sun intr-o seara ca era sa ma rada unul direct de pe trecerea de pietoni … si mai aveam si martori. le zic de-abia a trecut… stiti care-a fost raspunsul? veniti sa depuneti plangere, il cautam si vedem daca aveti dreptate, ca poate nu erati pe verde… sa-l caute, sa-l opreasca, nema… legatura la politia rutiera a durat in mod exceptional 30 secunde, max 1 minut.
    in alta seara ma trezesc in Potigrafu cu un pusti matolit si nebun ca mergea pe mijlocul drumului intr-un moment in care iluminatul stradal era zero… reusesc sa-l evit exact cand imi rasarise in lumina farurilor (damblagiul mai era imbracat si in negru)… sun la politie, le ia 3 minute sa ma transfere la rutiera, dau explicatii si ii rog pe capsomani sa vina sa culeaga kamikazele… in timp ce vorbeam cu ei ii vad aparand..
    si din categoria bancuri cu politisti salut politistii din Onesti carora le-a fost mila de mine in toamna lui 2007 si pe cand stateam amarata si descurajata si cu roata desumflata langa masina, au venit si mi-au schimbat roata… e drept ca el „incerca”, zica-se sa-mi arate cum s-o schimb, dar intrucat la faza: uite asa se desface surubul, surubul incapatanat nu a cedat decat la a treia incercare, mi-a schimbat cu totul roata… a existat si comentariul rautacios al unui barbat: sefule, daca eram eu, ma trimiteai sa invat; care comentariu o fi fost foarte adevarat… dar realitatea e ca am vazut si politisti de treaba… uneori…

  • Onix
    Posted at 10:01h, 05 februarie

    Am avut norocul de a locui 4 luni in Austria, la Viena si de a mai si calatori putin prin alte tari. Ce e dincolo de granitele acestei tari este o lume la polul opus fata de ce stim noi. Exista respect, intelegere, oportunitate. Statul se asigura ca orice om care munceste are o pensie din care poate trai lejer dupa o viata de munca si o gramada de facilitati medicale pe baza asigurarii pt toata familia. Iar spitalele de acolo sunt minunate, si serviciile din toate domeniile ireprosabile. Unchiul meu a fost ospatar. A avut o pensie de 1800 de euro pe luna si cand a avut cancer,i s-au dat niste pastile americane zi de zi timp de 2 luni, gratuit, in conditiile in care o singura pastila costa 800 de euro.Din pacate a murit anul trecut. Dar s-a facut totul pt el, nu a fost lasat sa moara la usa sau pe holurile spitalului. Va suna cunoscut?
    Problema la noi e ca de la A la Z nimanui nu-i pasa decat de propria persoana. De aceea nu sunt bani pt sanatate,invatamant,drumuri, salarii etc. Pt ca totii politicienii fura. Si atunci de unde bani? Drumurile de dincolo de granite sunt minunate.In Germania, pe autostrada, exista niste lucruri minunate, unde cu 2 euro poti face dus. Curat, elegant…La fel in Franta sau Spania.
    Nu ca pe A2 unde te bate soarele in cap sau pe A1 unde trebuie sa faci slalom printre gropi.
    Acolo totul e curat si ingrijit,oriunde te uiti. Singura tara care e o Romanie putin imbunatatita, e Italia. Cel putin in nord,unde am fost eu. Asa ca de ce sa ne miram ca le provocam scarba strainilor? Suntem tolerati afara pt simplul motiv ca am intrat in UE, de mila de sila si din motive strategice, bineinteles. Daca vezi politistii din alte tari, iti inspira intradevar siguranta si respect.La noi…nu degeaba sunt atatea bancuri cu politisti,nu?
    Concluzia? Nu va mai mirati, resemnati-va la ideea ca in Romania va fi aceiasi mocirla mereu si daca puteti plecati cat mai departe. Cand voi putea si eu si familia mea vom face la fel.

  • tiberiu
    Posted at 17:38h, 06 februarie

    Hai ma SERBANE, ce dracu? vrei prea multe de la tovarasii cu sapca alba….pai cum dracu sa mai stea sa caute infractori?mai bine asa, au avut pe lista un „smecher” care i-a fraierit si cat a fost arestat, auzi operat de glaucom….ha!- ce nu mergea operat si daca il pazeau in spital? ba da,banuiesc ca se putea, dar de ce sa se deranjeze militia romana? pai daca tu ai fost infractor periculos, am o intrebare ptr acesti „paznici” ai ordinii si linistii publice” :HAISAM ce dracu a fost, sau ala a fost prea mare ptr ei si nu l-au putut „depista in trafic” cand a disparut subit peste granite?

  • Mirela
    Posted at 18:59h, 08 februarie

    Mda..stii ce e sadic? pe langa Gorbunov, in Brasov mai sunt o groaza. Da, Gorbunov si eu bag mana in foc ca a picat tzap ispasitor doar pt ca se incadra intr-un profil. Nu, nu-i iau apararea moldoveanului, ca nu e nici ala vreo inteligenta rara sau vreo usa de biserica. Ma uitam atunci dupa atac (eu sunt din Brasov) ca au dat la tv portretul robot.. mai frate, da-o-n..colo de treaba.. ala e potret robot? Pai jumate de tara semana cu poza pe care au aratat-o ei! Oricum eu ma duc cu conspiratia mai departe si bag mana in foc ca poza au dat-o dupa ce stabilisera deja ca o sa-l aresteze pe Gorbunov. Gorbunov a stat ca muza… In fine, nu ma mai mira nimic.. tinand cont ca stau in Brasov si vad ca pe aici pe la mine se intampla de toate..Dumnezeu cu mila.. a si Naghy si Emil Rada (purtatori de cuvant ai politiei) locuiesc ei insisi langa niste dubiosi sa nu le zic interlopi…

    lasa ca m-au dat pe mine exemplu! „m-au depistat in trafic”!

  • suspectul
    Posted at 19:22h, 08 februarie

    E groasa cu armamentul si cu moldoveanul ala se intimpla lucruri bizare oare ni_se pregateste ceva de catre felix si compania sau tovarasul iliescu mai animalelor vrea sa mai castige puterea asta e in prostia noastra ei opereaza noi ne uitam pe libertatea la eleva porno si alte jeguri de tot rahatul sau afost un smem pt niste mii de euro in plus miine poimiine vinde astia si SRI pe miliarde de euro ce smen ar fi va dati seama sa ne asculte felix si demagogu telefoanele poate sunt eu sonat dar un simbure de adevar tot e in povestea asta eee mai serbane ce smenuri erau odata cu detoate si noi habar nu avem vezi moldoveanu a platit cu euro si a avut serviciii a intrat a furat aclacat si e cautat va fi gasit dar tot euro si sa racit ce inseamna circuitul spagii in familie si tot euro si asa mai departe dulce romanie tara mea de dor pe curind

  • Dani
    Posted at 15:40h, 14 februarie

    Tara lu’ Papura Voda, exact! Multora ne-ar fi mai bine daca-ar fi a lui Tepes(vorba lui Eminescu)!
    Din pacate(sau din fericire) romanul e invatat sa faca haz de necaz si sa traiasca dupa principiul „capul plecat sabia nu-l taie”. Daca ar fi mai multi care sa ia atitudine… deja sunt doi de „daca”.
    Nu sunt de acord ca nu ai influenta in presa! Kiss FM e ascultat de multi – mai ales emisiunea voastra – si sunteti printre putinii care spun lucrurilor pe nume in tara asta. Daca(al 3-lea!) mai multi dintre cei care au o oarecare influenta ar urma exemplul, poate s-ar schimba cate ceva.
    S-o tineti tot asa!
    PS: v-ati gandit sa va faceti un partid? pariez ca ati strange semnaturile necesare! 😉

  • Kenny
    Posted at 03:20h, 18 februarie

    Este trist ca majoritatea telespectatorilor care va urmaresc, astia care va „face” rating :)) nu inteleg mesajul pe care voi incercati sa-l transmiteti… prostimea rade in loc sa condamne unele lucruri pe care voi le criticati in emisiune.

    Este trist faptul ca se promoveaza din ce in ce mai mult non-valorile gen: Fernando de la Caransebes, Sexy Braileanca, Magda Ciumac, Giovani Becali, Gibonul din Pipera etc. si adevaratele valori raman in anonimat pentru ca nu au loc de asa zisele „vedete”

    Oare cat timp trebuie sa mai treaca pana cand o gandim si noi altfel??? Cand o sa scapam oare de spiritul de turma??? Niciodata…

  • Turceasca Ana-Maria
    Posted at 10:33h, 18 februarie

    Salut! As vrea sa luati voi atitudine impotriva celor care vor sa dea legea castrarii animalelor personale. Sa facem un sondaj, sa facem ceva, altfel maine poimaine ne vor steriliza si pe noi – oamenii. Iubesc animalele, nu imi place cand merg pe strada si ele sunt libere, nu imi place mizeria de pe strada – in privinta asta sa faca ei ceva nu a celor din „ograda” personala. Pe deasupra cine nu se conformeaza primeste amenda!!! Unde se cred ei??? E tara noastra, sa facem ceva. Noroc mult

  • mihaela
    Posted at 03:08h, 07 martie

    nu mai am cuvinte…pur si simplu nu pot exprima in cuvinte ce simt…fata de tot ce se intampla……………………………………
    stiu doar ca ma dezgusta….

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.