Conchita carnacior! - Serban Huidu
3010
post-template-default,single,single-post,postid-3010,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Conchita carnacior!

De ceva timp incoace concursul Eurovision a devenit din ce in ce mai ciudat! Trimful femeii cu barba a pus capac! Nu am nimic cu ce se petrece in dormitorul fiecaruia dar ostentatia cu care anumite modele „se impun” ma lasa masca!

Austria-Conchita-Wurst-1

Aici merge versul din Parazitii: „suntem toleranti dar nu reinviem Sodoma”. In urma cu multi ani am luat amenda de la cna pentru ca am ironizat momentul penibil prin care Mircea Solcanu ne anunta ca „este si povestea lui!”

Ceea ce am sustinut atunci spun si scum: E libertatea fiecaruia de a isi alege ce si cum dar ostentatia este de prost gust! La fel si in cazul acesta: desi a avut cea mai buna piesa din concurs femeia cu barba a defilat ostentativ desi, in opinia mea, nu era cazul.

Baiatul meu cel mare , Rares m-a intrebat surprins: „tati e barbat sau femeie?” Ce sa ii raspund ca e de fapt trans-homo draci-laci si ca face asta de spectacol? Cum sa ii explic baietelului meu ca trebuie sa fim toleranti cand el vede ca succesul e sinonim cu cat mai ciudat si in afara normelor?!?

In anii 80 in America cel mai greu se angajau barbatii albi, tineri. In ritmul asta oa sa ne fie rusine sa megem pe strada cu partenerul si sa parem un cuplu hetero! Nu nu, suntem lame adica nu iesim deloc din tipare! Eu cred ca in scurt timp sa fii normal te va face diferit! Veti vedea!

63 Comments
  • georgiana
    Posted at 12:21h, 12 mai

    Am norocul sa am fetita mica si sa nu imi puna genul asta de intrebari…
    Pe de alta parte cred ca ne ducem dracului cu asemenea exponate, cum ai zis si tu, nu am nimic cu ei sa faca ce vor la ei acasa dar nu asa, parca isi bat joc de vederea noastra oripilandu-ne cu asemenea personaje!

  • Alex
    Posted at 12:25h, 12 mai

    Aprob. Chestiile intime le tii la tine acasa.

  • Ica Datcu
    Posted at 12:26h, 12 mai

    Acel „in scurt timp” a venit deja. Oamenii normali sunt considerati diferiti,neadaptati,ne”cool”.

  • Alina
    Posted at 12:32h, 12 mai

    Si pe mine m-a intrebat copilul aceeasi chestie…

  • Simona
    Posted at 12:35h, 12 mai

    Ai mare dretate Serbane!

  • Matache VOICU
    Posted at 13:49h, 12 mai

    • În copilăria mea, ”femeia cu barbă” făcea senzație la bâlci !

  • Cainn
    Posted at 13:54h, 12 mai

    Da… dreptul omului, dreptul la libera exprimare si alte tampenii de genu. Dar hai sa fim totusi decenti. Tip sau tipa, ce o fi, zici ca-i cules din ‘Carnivale’.

  • daniel
    Posted at 13:56h, 12 mai

    wurst=carnat => conchita carnat. SINISTRU. Ce s-a intamplat nu are legatura cu toleranta, ci mai degraba cu PROMOVAREA ANORMALULUI

  • Alice
    Posted at 14:00h, 12 mai

    Total de acord cu ce ai scris. Citand o prietena:”ce bine ca nu mi-am pierdut timpul cu Eurovisionul”. Nu m-am uitat si bine ca nici copiii mei nu au vazut, dar oare ce vor auzi azi de la colegii de clasa? De azi am dezactivat cablul tv. Cu exceptia „Cronicutei” nu mai e nimic frumos la televizor. Chiar a renascut Sodoma. Ar fi bine sa ne amintim si ce au patit cei din Sodoma pentru felul lor de viata! „Ai mila de noi Doamne!”

  • Ionut
    Posted at 14:19h, 12 mai

    Daca va aduceti aminte acum cativa ani a castigat o trupa hardrock din Finlanda….ati mai auzit ceva de ea de atunci?
    Cu cat mai ciudat cu atat mai mediatizat

  • ionela
    Posted at 14:46h, 12 mai

    Care a fost raspunsul la aceasta intrebare?
    Ma cam sperie viitorul, vom ajunge sa vedem multe lucruri ce tin de bunul simt, chiar in mijlocul strazi.

  • Calin
    Posted at 15:13h, 12 mai

    Care femeie cu barba?

    Eu asta nu pricep!

    Care femeie cu barba? Ca ala e un nene cu peruca, imbracat in rochie.

    „Eurovisionul a fost castigat de un barbat cu peruca imbracat in rochie”. Asta este stirea care descrie cu acuratete ce s-a intamplat.

    Este exact ca stirea despre barbatul insrcinat, care defapt era femeie tunsa scurt si imbracata in toale barbatesti.

    Mi se pare absurd sa zic ca un nebun e frunza doar pentru ca el isi doreste sa stea nemiscat in copac.

    Prin redactiile de stiri, serbane, ceva oameni normali au mai ramas? Ma repet… mi se pare atat de evident, ca nu am argumente mai multe, doar ma repet:

    Unde mama naibii era femeia cu barba???? Sa mor daca pricep. Pe omulet il cheama Tom. Care femeie cu barba? Nu doar el e nebun, asta e clar…

  • Mihai
    Posted at 15:23h, 12 mai

    In general ma consider o persoana deschisa dar asta depășește pragul meu de toleranta. Este Eurovision nu un nenorocit de circ.

  • Claudia
    Posted at 15:30h, 12 mai

    Ai mare dreptate!

  • Mihai Cristian
    Posted at 15:33h, 12 mai

    huidu ..asta n’a omorat pe nimeni ma..

    Bunul simt l-a omorât putin!

  • Claudia
    Posted at 15:35h, 12 mai

    Îmi cer scuze! Vreau să spun că ai mare dreptate, nu știi ce să îi răspunzp unui copil din simplul motiv că nici tu nu mai știi răspunsul (cel puțin eu nu știu care ar trebui să fie răspunsul). Am văzut comentarii că a fost o interpretare foarte bună, nu știu, nu am văzut, nu mai văd Eurovision de ceva timp! Văd doar fragmente, în cazul ăsta, am văzut interpretarea Conchitei/lui Conchito(el știe) și pot spune că am trecut peste cu bine, adică nu am rămas mută de uimire. Eurovision acum este egal cu scandal, la noi că se plagiază, iar la final câștigă cel mai discutat, cel mai controversat. Păcat, muzica nu mai are legătură cu Eurovisionul deloc!

  • Elena
    Posted at 15:43h, 12 mai

    Serban, te rog sa nu-i mai zici femeie! Am vazut ca toate ziarele urla ca este femeia cu barba dar, din pacate pentru voi, barbatii, este barbat. Oricat machiaj si-ar pune tot barbat ramane asa ca, te rog, nu mai jigni femeile zacandu-i personajului respectiv asa.

    Si da, ai dreptate din pacate! Se scoate in evidenta doar circul si, a fi normal in ziua de azi este anormal, ca sa zic asa, nu este amuzant si nici nu-ti aduce beneficii.

  • Elena
    Posted at 16:19h, 12 mai

    Serbane, piesa mi-a placut si mie, dar nu am crezut ca va fi pe primul loc, am votat la greu Paula si Ovi care s-au clasat pe locul 12, apoi am vazut ca Suedia tara in care locuiesc desi a primit 12 puncte de la Romania, nu a apreciat cu nici macar 1 punct melodia Romaniei, a acordat insa 12 puncte Conchitei. Am intrebat un prieten suedez unde este obiectivitatea suedeza in cazul asta si mi-a raspuns usor jenat ca el iubeste Romania, dar Suedia a votat impotriva discriminarii sexuale de data asta….
    Oricum, cred ca domnisoara sau domnul castigator, facea bine sa se fi barberit, ca am vazut poze cu el/ea fara barba, si atunci ar fi ramas doar talentul nu si sfidarea….

  • georgiana
    Posted at 16:25h, 12 mai

    ” Eu cred ca in scurt timp sa fii normal te va face diferit! Veti vedea!” subscriu la aceasta parte a textului tau Seban. Recent am vazut in autobus un tatic cu un carucior cu baietelul sau de aprox. 3 ani. Exsista o comunicare pozitiva intre cei doi, era veselie, o relatie fireasca tata/fiu (sau cel putin pentru mine, nascuta fiind in ’79 cam asta ar insemna raport firesc tata/copil). Ei bine, lumea din autobus parea uimita si oripilata in acelasi timp :((. Parca omul era vinovat ca povestea si se amuza cu propriul copil. Parca era ceva deplasat in scena respectiva. Parca doar o mamica ar mai avea dreptul sa se poarte ca un parinte, sau, mai stii, poate il considerau pedofil. Ne-a tampit media cu invazia sa de mesaje prin care ne dirijeaza ca pe niste marionete tampite. A fi normal, DA! a devenit „a fi DIFERIT”…

  • Andrei
    Posted at 16:30h, 12 mai

    Sunt de acord ca femeia cu barba este o expunere ostentativa.
    Raspunsul pentru copilul tau nu trebuie sa intre in atatea detalii. Raspunsul e simplu: e un nene care se imbraca si se comporta ca o femeie pentru a atrage atentia.

    Exact asta a fost!

  • Andrei Taranu
    Posted at 16:33h, 12 mai

    Saracu de Huidu n-are ce sa-i explice copilului.. Vai ce probleme au unii! De ce trebuie sa acorzi atata atentie unui lucru care nu iti place? Zici ca e de prost gust? Gustul cui? Cati oameni sunt pe lume tot atatea sunt si gusturi si tocmai la asta se refera ideea de toleranta. Daca chiar te temi ca o sa te condamne lumea pe strada pentru ca faci parte dintr-un cuplu heterosexual, atunci bine.

    Bunul simt e o inlantuire de precepte si idei, de morală si civilizatie si e acceptat de cea mai mare parte a societatii! Un common sense in engleza! Daca vrei sa stii mai multe despre el studiază-l pe Aristotel!

  • Kido
    Posted at 17:16h, 12 mai

    Asta nu s-a produs peste noapte! Si doar o secunda daca ma gandesc imi dau seama ca intr-o oarecare masura e si vina unora ca tine Huidu!

    Daca tot veni vorba despre acest aspect in intregimea lui ….ia zi-mi si mie …cum te simti acum? cand are efect asupra ta, asupra copilului tau?

    Avand in vedere ca esti dintre cei care au putere de canalizare catre mase si au fost implicati direct in tot ceea ce a insemnat promovarea acestor nonvalori in Romania ultimilor ani.

    Tocmai tu te-ai trezit sa te miri ca a luat barbosul eurovisionul ? si ca n-ai ce sa-i explici la ala mic ?

    Du-te la loc…2 !

    Cand eu am luat pozitie in urma cu multi ani pe tema ostentatiei si mi-a da cna-ul amenda unde erati? Asa ca fugi în fata oglinzii si da-ti 2 singur!

  • Louis C.K.
    Posted at 21:57h, 12 mai

    Cand am citit post-ul mi-am amintit de o faza dintr-un stand-up Louis C.K.:

    “It doesn’t have any effect on your life. What do you care?! People try to talk about it like it’s a social issue. Like when you see someone stand up on a talk show and say, „How am I supposed to explain to my children that two men are getting married?… I dunno. It’s your shitty kid. You fuckin’ tell ‘em. Why is that anyone else’s problem? Two guys are in LOVE and they can’t get married because you don’t want to talk to your ugly child for five fuckin’ minutes?”

    No offense intended 🙂

    Nu vorbim de căsătorii aici! Fiecare face vrea cu viata lui dar sa defilezi astentativ cu ceva doar pentru a nu fi discriminatorie e ceva naspa! Nu am. Unic impotriva hosexualilor cu cat mai multi cu atat mai bine mai mult eu sunt lesbian imi plac fetele!

  • Kido
    Posted at 22:15h, 12 mai

    Eram tot aici Serban, eu fac parte din genratia pe care generatia ta trebuia sa o educe corect! La revolutie voi erati pustani, voi v-ati instalat in posturi mai tarziu ….iar fata de noi aveati obligatia morala de a ne prezenta valori reale.

    Dar apoi? ce s-a intamplat? De ce dintr-o data a fi normal inseamna a fi diferit ?

    Daca eram Teo sau Capatos sau Simona Gherle iti întelegeam supărarea dar asa?!

  • CosmiN
    Posted at 23:57h, 12 mai

    Referitor la ceea ca ai spus – si anume ca a fost cea mai buna piesa din concurs, da-mi voie sa nu fiu deacord, si sa consider ca e o chestiune de gusturi, deoarece votantii Eurovision sunt un public foarte larg, majoritatea fara „cunostinte tehnice” in vederea evaluarii unor piese muzicale. Acest public se rezuma la „imi place” sau „nu imi place”. Recunosc ca nu am ascultat toate piesele, ci doar cam jumatate, inclusiv cea a Austriei. Iar din ceea ce am ascultat, personal, consider ca a noastra a fost cea mai buna. Poate niste muzicieni experimentati ma pot contrazice cu argumente. Dar eu ma rezum la „imi place” piesa cu care a mers Romania. FELICITARI PAULEI SELING, SI LUI OVI!
    O fi sau nu adevarat ce am scris eu (ca piesa Romaniei a fost c. m. buna), e clar ca Austria a primit voturi multe de la solidara comunitate LGBT, si de la alti simpatizanti ai comunitatii! Si in opinia mea multi telespectatori au confundat un concurs de muzica cu o parada gay&trans, sau cu o „manifestatie individuala” pentru drepturile minoritatii din care face parte Conchita.
    SINCER, LE DORESC TUTUROR CELOR CARE AU CONFUNDAT EUROVISIONUL CU O PARADA GAY, CEL PUTIN DOUA FIICE GEMENE, LESBIENE, CU BARBA SI PENIS!!
    O defilare ostentativa similara a avut loc recent si in emisiunea in care Cheloo e jurat. Si a fost o porcarie, nu pentru ca lumea n-ar dormi de grija intimitatii unui om, ci pentru ca nu l-a intrebat nimeni! Ca doar nu se trece pe CV orientarea sexuala!! A fost clar ostentativ!

  • CosmiN
    Posted at 00:03h, 13 mai

    NU POSTA ASTA:

    (pt ca nu e relevant pt subiect)
    Nu stiu daca ai observat, la comentariile 21 – 24 apare totul boldit, inclusiv comentariul. Daca apare boldit doar raspunsul tau e mai usor sa vedem cand si care sunt raspunsurile tale… Folosesc G.Chrome, dar am incercat si Mozilla si Opera, si e la fel…
    Poate iti e de ajutor ca ti-am semnalat.
    Salut!

  • Kido
    Posted at 00:06h, 13 mai

    http://www.trilulilu.ro/video-muzica/cedry2k-koutro

    Vezi tu daca apropi comentul asta…

    „poate nu e pe targetul de public!”

  • cutache
    Posted at 07:35h, 13 mai

    da,intradevar azi a fi sincer,deschis ori normal pare iesit din tipare!!tupeul,minciuna,hotia sunt la mare pret!!

  • Dia
    Posted at 09:37h, 13 mai

    OK, ceea ce spui are ceva sens. Insa as avea o intrebare: showl Poloniei l-ai vazut? Ala era normal, nu? Totul era la locul lui si sanii madamelor dansatoare si muscatul buzelor a la filme porno si tot restul… De ce nu zice nimeni nimic despre asta? Sexul aduce popularitate, vinde. In ce forma, mai putin conteaza.
    si ala a fost ostentativ dar nu la nivelul femeii cu barba!

    Revenind la Eurovision, acesta nu este un concurs de piese muzicale. Sunt mult mai multe in joc acolo. Si atunci, acest Tom/Conchita got a point. A avut ceva de demonstrat. Poate nu ar fi trebuit sa castige, dar uite ca s-a intamplat. Si ma intreb daca e intamplator ca a castigat dupa ce s-a incercat boicotarea lui/ei din Rusia si niscava tari din zona.
    aceste manifestari nu trebuie interzise dar pot fi un bun exemplu de a spune:asa nu!

    Referitor la normalitate: cine decide ce e normal si ce nu? Tu te simti normal (iarta-ma ca imi permit)? Eu nu. Dupa normele societatii nu ma simt normala: nu am copii, contul in banca e subtire, apreciez mai mult umanitatea etc etc. De ce atata efort sa ne „incadram”?

    repet:nu vorbim aici de normalitate si anormalitate-ci de astentativ sau nu! e traba lui ei ca a castigat, e treaba mea sa spun ca nu mi se pare normal sa faca asta! simplu nu?

    Asta este mesajul acestui personaj travestit: poti fi ceea ce doresti, ai libertatea de a fi ceea ce vrei si exista posibilitatea sa reusesti, indiferent ce iti propui. De aceea a si castigat. Dupa mine.

  • Napalm
    Posted at 10:55h, 13 mai

    Nu e o femeie cu barba, oameni buni! E numai un barbat imbracat si machiat ca o femeie. Un barbat cu barba care si-a pus o rochie si o peruca. Nu e transsexual, nu e nici macar travestit. Serban, raspunsul tau ar fi trebuit sa fie: e doar un nene care si-a pus o peruca si o rochie, ca sa faca show. Atat!

    asa a si fost explicatia!

  • Gabriel Tudor Balanescu
    Posted at 11:04h, 13 mai

    Nu putem explica copiilor nici cand am ales sa ne nastem normali, sau membri in cultura dominanta…este totusi trist ca ne este atat de usor sa explicam faptele de viata numai prin prisma referintelor religioase, care chipurile promoveaza valori. Trecutul nostru a fost intodeauna scris de invingatori si de majoritari, aceasta insemnand in trecutul recent si traducerea democratiei prin dictatura ignorantei… Concursul cu pricina nu a fost judecat prin alegerile sexuale ale participantilor ci prin talente vocale…un raspuns mult mai simplu… Este surprinzatoare pozitia dumneavoastra, sau poate nu chiar.

  • Andy
    Posted at 11:05h, 13 mai

    Opiniile vad ca sunt toate axate in favoare articolului, asa ca stiu de cum am inceput sa scriu ca orice voi spune nu va fi popular, dar incerc.

    Ne tot spunem fiecaruia ca noi suntem cei normali, ca daca esti femeie, trebuie sa iti placa barbatii si vice-versa. Cum apare ceva iesit din comun, „anormal”, ii dam in cap. Nu lasam nimic sa rasara.
    repet pentru a mia oarea-ce e la tine in dormitor e treaba ta-ostentatia si prostul gust ma teranjeaza!

    Conchita e pur si simplu o femeie cu barba. Ce e asa de greu de inteles? De ce ne afecteaza pe noi faptul ca are barba? Mi-a dat in cap? Nu. M-a pus pe mine sa imi cresc barba? Nu. Complet opus fata de ce vad aici: femeile care imi plac mie nu au barba, nici tu nu trebuie sa ai barba!! Eu sunt femeie si nu am barba, nici tu nu trebuie sa ai barba!!

    logica ma omoara-e vorba despre un exemplu vizionat de multe milioane de oameni-atat! Piesa si interpretarea au fost foarte bune de aia a si castigat-modul ostentativ in a atrage atentia asupra lui-ei a deranjat! Atat! in 1987 parca eurovisionul a fost castigat de un Celine Diona care a concurat pentru Elvetia cu piesa „le livre”! a facut furori!

    Asta e ostentativ, sa iti impui stilul de viata si parerea asupra altora. Iar cand apare fraza „Ce ii spun copilului meu” atunci argumentul devine si mai neoriginal, si mai ignorant. Copilul intreaba ca sa afle, intreaba de curiozitate. Raspunsul ar trebui sa fie simplu: pentru ca asa doreste domnisoara.

    raspunsul e incomplet: pentru ca asa doreste domnisorul care se vrea domnisoara! Nu ii spun baiatului meu daca nu e cuminte ca „il dau la tigani” insa trebuie sa afle tot adevarul nu crezi?

    Ce e ostentativ? De ce sa nu comentam asupra faptului ca majoritatea din femeile din entertainment – in Romania si in lume – sunt dezbracate? Asta nu e ostentativ?Foarte si cred ca am spus destule despre ele!Faptul ca vindem sex in loc de arta si invatam o generatie intreaga sa-si dea jos hainele pentru ca altfel nu exista cale de avansare? De ce sa nu ne axam mai bine asupra faptului ca stricam generatii intregi cu prostiile pe care le aratam la televizor? Oamenii ambitiosi sunt rari, si foarte des ignorati. In schimb, ne legam de un transexual care a decis sa isi lase barba.

    transexualul cu barba face parte fix din ce ai descris tu mai sus! Daca cineva arata asta nu e deschis, tolerant si alte aiureli!

  • Oana
    Posted at 12:49h, 13 mai

    Parca in 2004 a castigat Dana International cu melodia Diva. Diferenta dintre cele/cei doi e ca Dana International a avut decenta sa se rada dar mai presus de tot a avut o melodie clar superioara in comparatie cu castigatorul din 2014. In acest an am impresia ca s-a votat mult pe wow effect, nu spun ca romania trebuia sa castige, eram departe de locul 1 clar, dar ma intreb daca Conchita asta isi radea barba, oare mai castiga???

  • Lili
    Posted at 14:12h, 13 mai

    Ai mare dreptate Serban!!!! Ciudatii acestia ar tb sa mearga la medic, sa mai poata face ceva cu sanatatea lor mintala…. Observ comentarii pro acestei anomalii, pacat!!! Din ce in ce lumea percepe libertatea, democratia foarte prost, ne autodistrugem… Daca are barba de la natura, dintr-o anomalie sa mearga sa se epileze!!! Daca are voce, foarte bine sa se foloseasca de acest talent, daca il are nu de astfel de falsuri! Ce mai urmeaza, sa isi lase parul sa creasca in toate zonele corpului, poate asa mai castiga vreun premiu?! Ne intoarcem la maimute ?! 🙂

  • Antigone's will
    Posted at 14:18h, 13 mai

    Catre Andi , tocmai asta e problema , Conchita nu e o „femeie”.O femeie poate sa aiba par facial doar daca sufera de o TULBURARE hormonala .

    Si da se vide sex in loc de arta , foarte adevarat .Dar la fel de mult se vinde cazul Conchita ca fiind ceva normal , ceva ce pe vremea lui Freud era considerat tulburare de dezvoltare .

  • Simona
    Posted at 14:54h, 13 mai

    Invatati copiii sa fie toléranti, sincèr punctul tau de védere ma dezamageste
    Toti suntem diferiti si cred ça ar fi cazul ça, dupa secole in care am stigmatizat pe rand, negrii, femeile, tiganii,evreii, homosexualii, sa invatam din greselile trecutului ça sa nu le mai repetam. Si daca copilul tau iti spune intr-o zi ça e diferit ce ai face? Normalitatea este ceea ce vrem noi sa fie, si in general prostia duce la intoleranta.
    Dar oare freddy mercury era NORMAL

    nu vorbim de toleranta sau normalitate aici ci de ostentatie si prost gust! Nu sunt intolerant! dimpotriva, sotia mea e jumate unguroaica, Cabral imi e prieten foarte bun, etc! de aici pana la a aprecia ceva indoielnic e cale lunga!

  • Alina
    Posted at 15:29h, 13 mai

    Aprob Andy

  • omsuparat
    Posted at 15:51h, 13 mai

    du-te ba si ia lectii, ca mai ai pana sa dai tu !

    asta e ca aia cu sexul oral-depinde la care capat te afli!

  • Ovi Sb
    Posted at 16:03h, 13 mai

    Scoate te rog poza ciudatului ca ma ia cu furnicaturi cand il vad. Cosuela cu Carnat nu ? asa se traduce numele lui, aka femeia cu barba.

  • Pingback:Agentia de Presa Mondena | Ce spune Serban Huidu despre victoria Conchitei Wurst la Eurovision
    Posted at 16:09h, 13 mai

    […] Serban Huidu a ales si el sa-si exprime parerea referitor la acest lucru, printr-un post publicat pe blogul sau. […]

  • Pingback:Ce au scris ieri persoanele din showbiz-ul românesc | Blogul lui Ilias Papageorgiadis
    Posted at 17:02h, 13 mai

    […] De ceva timp încoace concursul Eurovision a devenit din ce în ce mai ciudat! Triumful femeii cu barbă a pus capac! Nu am nimic cu ce se petrece în dormitorul fiecăruia dar ostentația cu care anumite modele “se impun” mă lasă mască! Aici merge versul din Paraziții: “suntem toleranți dar nu reînviem Sodoma”. În urmă cu mulți ani am luat amendă de la cna pentru că am ironizat momentul penibil prin care Mircea Solcanu ne anunța că “este și povestea lui!”, a scris Șerban Huidu. […]

  • Calin Valean
    Posted at 19:54h, 13 mai

    Daca tot „am luat-o in freza” pe pagina de facebook a unui om faimos, dati-mi voi sa impartasesc cu voi de ce este importanta familia in aceste vremuri, si de ce consider ca avem cu cine vota pentru Parlamentul European.

    http://calinvalean.wordpress.com/2014/05/09/votez-cu-peter-costea-pentru-ca-fara-familie-nu-avem-viitor/

  • alex
    Posted at 23:22h, 13 mai

    Salut.

    Draga Serban,

    Sa ne intelegem din start.ai fost si ramai homofob,ok.
    nu sunt homofob! din contra am multi prieteni gay repet ce e in dormitorul fiecaruia-problema lui
    Sa NU UITAM CA AI AVUT FANI MULTI CU CRONICA.
    Dar printre ei,multi,foarte multi gay.
    care poate se bucurau,sau nu…cand ai avut probleme.
    de sanatate,sau stii tu,altele mai grave.
    eu am un frate gay,nu fac decat sa accept asta,el este foarte normal,nu deranjeaza pe nimeni.
    nu se vede si nu se stie ca este gay.
    daca in schimb si-ar pune pene, s-ar imbraca in femeie ar avea barba si ar defila cu tine la brat si te-ar prezenta tuturor ca fiind fratele tau ar fi ok pentru tine? vezi aste este ostentatia-prostul gust de cere vorbesc!
    a trecut destul de putin timp,deja iti faci de cap,ai uitat ca ai omorat niste oameni.
    lasa rautatile,pentru…sa spunem altii mai calificati.
    multa bafta.
    ce v-ar mai placea! va anunt ca mi-am asumat si am fost condamnat-dreptul la opinie nu mi-l poate lua nimeni!

  • Lu khass
    Posted at 01:35h, 14 mai

    Dupa cum vedem nici trans sexualii nu mai sunt veritabili. In Thailanda daca vezi o tipa superba ai samse de peste 50% sa fie barbat. In fine, toleranta dar nu ne bagati pe gat asta ca fiind ceva normal cand normal este sa te f..i sa bagi carnatul in scorbura si sa faci COPII! La naiba, o sa disparem ca dinozaurii daca devenim toti homo!

  • Lisa
    Posted at 10:41h, 15 mai

    Mentalitati si superficialitate venite din partea unor persoane care au pretentia ca sunt specialisti in muzica.
    O explicatie pe care am dat-o eu unui copil de 10 ani care a ras si a intrebat: e tanti sau nene?
    .Asa.I-am pus castile pe urechi sa asculte fara sa vada cine canta.Am intrebat :iti place? A dat din cap ca da.Pai vezi, i-am zis,asta conteaza.Eurovizionul este un concurs de muzica

    aha deci te uitai la Eurovision cu casti! si ce altceva vrei sa mai credem?

    .Si cei care jurizeaza sau publicul care asculta, _acest lucru_ trebuie sa il aprecieze: piesa prezentata si cum este cantata.Acest personaj haios a procedat asa tocmai pentru a scoate in evidenta asta.Cum i-am argumentat:SI-a luat un nume ciudat , haios , cum vrei sa ii spui pentru a sugera ca numele sau renumele nu conteaza.Si-a lasat barba (deci e baiat ) dar s-a imbracat in haine fata -deci nu conteaza ca esti fata sau baiat!

    ostentativ totul asa cum ii sade bine unui/unei castigator/oare!

    A cantat o piesa fumoasa si a cantat-o bine. Deci daca nu gandim superficial ci in profunzime , daca ne debarasam de mentalitati ,de rautate PRICEPEM mesajul acestui personaj.
    sa inteleg ca cei cu mentalitati, gandire superficiala si plinde rautati nu puteau aprecia o melodie buna sau cum?!
    Si noi romanii ar trebui sa pricepem si faptul ca vom putea castiga eurovizionul in momentul in care vom trimite acolo o piesa buna cantata bine fara sa punem accent mai intai pe numele sau renumele persoanei pe care o trimitem acolo.Vom castiga eurovizionul in momentul in care vom fi in stare sa organizam concursul in Romania.Noi de fiecare data ne chinuim si nu suntem in stare sa suportam nici macar cheltuielile de deplasare.

    nici Ucraina nu putea face eurovisionul si totusi l-a castigat! Tara care castiga doar gazduieste eurovisionul, el este facut, produs de EBU! E o adevarata industrie in spate, tara care castiga repet doar gazduieste atat!

    Dar cand a fi carcotas e un mod de viata (si nu poti face asta decat fiind rau si ranchiunos) gasesti motive si de unde nu sunt ca sa critici.Mie personal mi-a placut cu totul alta piesa pe care as fi ales-o insa cea care a castigat avea in plus acest mesaj pe care l-a transmis pentru cei capabili sa il inteleaga , bineinteles.Si l-au ales cei din tari cu care nu ne vom putea compara niciodata ca nivel de civilizatie si cultura.

    a fi carcotas nu insemna a fi rau si ranchiunos cum gresit ai inteles, a fi carcotas inseamna a sesiza prostul gust si ostentatia care poate veni si de la tari cu civilizatie si cultura! Subliniez: piesa o fost foarte buna si interpretatea la fel, chiar nu avea nevoie de bravada asta!

  • ioana
    Posted at 12:00h, 15 mai

    Si cum explici copilului ce sunt preotii? Nu tot barbati cu parul lung, barba si rochie sunt? Hai sa fim seriosi…

    hai sa nu comparam preotii cu transexualii cu barba ca rad si curcile!

  • Carmen
    Posted at 18:08h, 15 mai

    Mentalitate romaneasca: te urci pe-o scara, e unul dedesubtul tau ce se urca si el, il lovesti cu picioarele sperand ca o sa cada si te vei urca tu singur pana la capat. Nu cred ca-i o problema majora sa fii in stare sa-i explici fiului despre ala sau aia care a castigat la Eurovision (am si eu copil de 11 ani si i-am explicat). Problema e ca fiul tau a vazut, probabil, alte lucruri care trebuie explicate si, din nou probabil, explicatia a fost data avantajandu-l pe cel care incearca sa urce pe scara (o gramada de minciuni). Sfatul meu e sa nu te mai folosesti de fiul tau pentru a incerca sa-ti refaci „reputatia”.

    Baiatul meu a fost martorul unor evenimente mult mai grave care au fost explicate, fara minciuni, atat cat putea el sa intelega! Faptul ca m-a intrebat ceva inocent si fara prea multa importanta pentru unii, nu are de a face cu reputatia mea! E un mod elegant de a imii spune : taci din gura ma ca nu ai dreptul sa vorbesti! S fie clar ce am facut mi-am asumat si am fost pedepsit (am pledat vinovat si am fost condamnat) nu mi-a interzis nieni dreptul la opinie! Asta o sa il am pana mor!

  • Lucuta Ionut Georgel
    Posted at 12:53h, 16 mai

    Te rog serbane ,lasa sa vada lumea cazul meu

  • George B.
    Posted at 17:15h, 16 mai

    Vad ca si romanii s-au „modernizat”, si la fel ca si aici (America de Nord) nu este voie sa comentezi ceva impotriva homosexualilor. Democratia este pentru toti nu numai pentru unii si eu cred ca multi dintre noi un inteleg conceptul de libertate, democratie. Ar trebui organizate in fiecare an o parada a heterosexualilor (sa fim in ton cu ideile noi). Fiecare dintre noi trebuie sa inteleaga ca optiuniile sexuale trebuie sa fie private. Imi pare rau sa zic dar nu am vazut nici un popor atit de imoral, mincinos, prefacut, lenes si tradator ca si poporul roman (vreau sa zic asa mare procentaj). Toata, si inca o data zic, toata clasa politica sunrt doar niste hoti, care au creat modele de imoralitate pe care marea majoritate a oamenilor il urmeaza. Toata media de azi vrea sa impuna un punct de vedere ca homosexualiatea este normala , ceva bun, si foarte „cool”. Daca este democratie si libertate de opinie, de ce se vrea sa mi se impuna un model?
    Libertatea si libera opinie nu este si pentru mine?

    O intrebare pentru iubitorii de homosexuali. Care este scopul casatoriei, nu procreerea (adica sa ai copii)? Si atunci de ce se lupta atat pentru casatorie daca scopul casatoriei este procreerea, ceea ce homosexualii nu o pot face?

    Vreau sa precizez ca am prieteni homosexuali aici (nu am absolut nimic impotriva), si am si avut discutii, si de multe ori au fost de acord cu mine.

    Eu sunt 100% ca cel (cea) care a castigat la Eurovision a fost ales (aleasa) doar din punct de vedere a orientarii sexuale, proibabil de frica sa nu se spuna ca un homosexual a fost discriminat pe motive sexuale. Ce patetic !!!

  • CosmiN
    Posted at 03:13h, 18 mai

    @ Lisa – coment.46 In prima parte ne spui ca Eurovisionul eu un concurs de muzica – deacord! Apoi, mai pe la mijloc ne spui ca de fapt Conchita a avut un mesaj, mai mult sau mai putin subliminal: „Deci daca nu gandim superficial ci in profunzime , daca ne debarasam de mentalitati ,de rautate PRICEPEM mesajul acestui personaj”.
    Vezi ca te contrazici? Pai ori e concurs de muzica, ori e parada gay sub acoperire cu mesaj antiprejudecati?!
    Pe langa cei carora le-a placut piesa – e dreptul lor, n-am nicic cu ei, a votat in masa comunitatea LGBT si „simpatizantii”, sau „sustinatorii”, care NU au votat piesa!!!
    Recunoaste asta, si ai sa realizezi ca din pacate Eurovisionul nu a prea fost concurs de muzica anul acesta

  • Alina
    Posted at 20:20h, 18 mai

    Conchita Wurst `femeia cu barba`? Este un barbat 100%, ar fi mai bine sa ii spunem `barbatul in rochie`…nu inteleg de ce persoaneler gay le plac atat de mult atentia si iesirea asta din tipare, el este tot un barbat chiar daca se culca cu alti barbati, asta nu inseamna ca trebui sa se faca ridicol si sa isi pune o rochie si extesii de par…mesajul melodiei mai bine era (excuse my french)`rise like a penis`, ridicol, de 3 ori ridicol, pe el nu vocea l-a ajutat sa castige ci toata mediatizarea lui.

  • rama
    Posted at 14:26h, 21 mai

    Șerbane, te-am admirat, însă după acest articol ești un oarecare hater pentru mine.

  • Serban
    Posted at 12:55h, 23 mai

    Poti, te rog, sa elimini poza?

  • Normal
    Posted at 17:21h, 25 mai

    Eu zic că e cazul să o lăsăm mai moale cu „normalitatea”,că trăim vremuri care schimbă sensul cuvintelor, e ceea ce se întâmplă când evoluezi, se ascut şi simţurile. Pe vremea lu` răposatu`, era anormal să ai părul lung şi să porţi haine mai „rocăreşti”, că ce vede copilul meu, cum să-i explic eu că ăla e pasionat de un anumit gen de muzică şi aşa se îmbracă respectivii artişti. Probabil aşa era şi înainte de mişcarea feministă, „ia uite, aia în loc să stea acasă să-şi vadă de copil şi de soţ, se duce la muncă”, cum să-i explic eu copilului meu că unele femei nu sunt mulţumite doar cu viaţa în gospodărie, şi definiţia normalului o să se tot schimbe, că spui tu acum „cum să-i explic eu copilului că ăla e bărbat dar se îmbracă ca o femeie”, păi îţi zic cum să-i explici, „uite care-i treaba băiatu`, nu e onorabil să judeci un om care nu te-a deranjat cu nimic, doar pentru că îţi sfidează ţie noţiunea de „normal”, că normalul nu e ceva bătut în cuie, singurul lucru bătut în cuie, e să nu faci rău cuiva şi să nu judeci deciziile acelei/acelor persoane indiferent de sfera pe care o cuprind, atâta timp cât acţiunile lor nu îţi aduc nici ţie nici altora vreun rău, nu îţi fură nici bicicleta, nu îmi fură nici mie banii din buzunar, ei nu se preocupă cu noi, deci nici noi n-avem de ce a ne preocupa de ei. Trebuie să înţelegi, doar că, ei s-au născut puţin diferiţi faţă de noi, cu alte plăceri fizice, iar motivul pentru care uneori defilează în acest fel, e pentru a arăta că şi ei există, şi ei sunt oameni ca noi toţi, uneori sunt şi talentaţi astfel n-ai niciun motiv pentru care să fii oripilat „. Nici mie nu-mi plac manelele, nici mie nu-mi plac anumite alegeri vestimentare ale unora, şi ca să fiu onest până la capăt, nici mie nu-mi plac ţiganii, însă am vreun drept de orice fel, moral/principial/etic de a judeca şi desconsidera o persoană doar pentru că nu se conformează viziunilor mele asupra frumosului? Şi ca să fiu complet sincer, nici mie nu-mi plac homosexualii şi nu ştiu dacă nu mi-ar pieri pofta de mâncare, dacă aflat într-un restaurant aş vedea doi indivizi sărutându-se, dar la fel mi-ar pieri pofta de mâncare dacă as auzi un manelist îmbrăcat „şucar” şi cu un dialog „de boss”, însă n-am niciun drept să lansez o judecată de valoare bazată pe plăcerile mele, pentru că n-aş avea o bază obiectivă. Aş avea dacă, homosexualii ar vorbi despre cum şi-au petrecut noaptea în detaliu, aş avea dacă manelistul ar pune o melodie (aşa cum se întâmplă în mijloacele de transport în comun) şi eventual ar mai şi fredona, dar atâta timp cât cineva se poartă civilizat, felul în care alege să se afişeze in public, nu e supus criticii, pentru că ţine de individualitatea fiecăruia, si nu e nimeni îndreptăţit să aducă atingere dreptului unui om la propria fiinţă. Şi faptul că doi homosexuali s-ar săruta în public, atâta timp cât e un sărut normal, nu unul din filme, n-are de ce să te oripileze. Aş avea o precizare doar, când am zis ” nu-mi plac, x,y” m-am referit la faptul că eu nu le-aş face, şi când m-am referit la „nu-mi plac ţiganii”, m-am referit la tendinţa majorităţii de a se afla undeva la limita bunului simţ, nu la faptul că aş crede că sunt o rasă inferioară. Să rezum tot ce am scris, n-ai nicio treabă cum alege altul să se îmbrace sau să se afişeze în public, dacă persoana aia nu ţi-a făcut nimic nici ţie nici altora, ci doar prin felul său îţi atrage antipatia. E problema ta, nu a lui, poate ar trebui să lucrezi la asta.

  • Normal pentru Geroge
    Posted at 17:45h, 25 mai

    Aş vrea să-i răspund lui George când întreabă care este scopul căsătoriei.(defapt întrebarea lui nu e o întrebare reală, căci vine şi cu răspunsul şi apoi şi cu morala). Scopul căsătoriei, este întemeiarea familiei. Familia are nevoie de 2(doi) oameni. Astfel scopul casătoriei, este unirea în mod legal a două persoane, cu toate drepturile şi obligaţiile ce decurg din acest aspect – dreptul la ajutor reciproc/fidelitate/comunitate de bunuri/etc -. Aducerea pe lume a unui copil este un beneficiu, un plus, nu o condiţie sine qua non, astfel li s-ar refuza dreptul la căsătorie femeilor frigide şi bărbaţilor sterili, ca să nu mai zic că respectiva căsătorie nu are şi n-a avut niciodată în vedere o anumită categorie de vârstă, astfel căsătoria e perfect normala şi între oameni de 40/50/60/etc., unde dorinţa unui copil nu e tocmai de bază(uneori e posibil să aiba deja, şi să nu dorească alţii), astfel scopul e şi a fost întotdeauna întemeiarea unei familii(dar trebuie să înţelegi că familia înseamnă si doi oameni), prin unirea a două persoane. Astfel premisa ta, că „scopil e aducerea pe lume a bebeluşilor) e pur copilăresc şi departe de realităţile atât juridice cât şi umane, NU de asta se căsătoresc oamenii.

  • ioana
    Posted at 12:21h, 26 mai

    Mai mai ce de comentarii.V-ati pus oare unul dintre voi intrebarea,daca unul dintre copiii vostri ar dori sa devina asa ce a-ti face?Vorbesc in calitate de mama.Mi-e,cel putin acum 8 ani un coleg de servici m-a intrebat.Ce ai face daca copilul tau ar fi homo.Fara ezitare i-am raspuns intr-o secunda.L-as iubi si l-as sustine in continuare.Cand l-am conceput am stiut ca nu o sa fie perfect.Indiferent ce va deveni si va face in viata,il voi iubi si sustine mereu.Acum baietelul meu are 14 ani dar tot asa gandesc.Daca as fii pusa in aceasta situatie,tot as fi langa el…lumea prea putin.Nici noi nu suntem perfecti..si oricum orice faci,bine sau rau de gura lumiii nu scapi.Sper ca nu v-a deranjat comentariul meu.

  • K.u.K Monarchie
    Posted at 20:22h, 28 mai

    Ce va ocupati atat cu femeia-barbat? Cu cat mai socant cu atat mai bine!
    Noi, europenii am votat-o nu in ultimul rand ca semn de antipatie al guvernului rusesc!

  • Levi
    Posted at 22:27h, 11 iunie

    Toleram doar ce suntem invatati sa toleram sau ce ne place.
    Mie unul ii tolerez atata timp cat nu sunt mediatizati,nu se „ling” ,se tin de mana sau mai stiu ce obiceiuri au si incep sa le afiseaze in public ca indiferent ce ii spui copilului el o sa memoreze siprima reactie a adultului.
    As interzice si cluburile…localurile specifice deoarece de acolo ies cu un oarecare entuziasm si incesa se afiseze cu atitudinea specifica.

  • Dan
    Posted at 17:14h, 17 iunie

    @55: aceasta argumentatie e frumoasa si tentanta pentru intelectualul ce are respect pentru drepturile indivizilor din jurul lui. Minoritatile sexuale isi justifica drepturile intr-un mod similar.
    Insa acest mod de gandire ascunde, voit sau nu, un element extrem de important despre care nu se vorbeste: cazurile de homosexualitate REALA, datorata unor aberatii hormonale aparute in viata intrauterina a fatului rezultand in sex fizic diferit de cel psihic, sunt foarte rare. Homosexualitatea DOBANDITA este covarsitoare (peste 98% din cei implicati) si apare ca urmare a mediului de viata, a „experimentarilor individuale”, a anturajului; este o sexualitate vicioasa, in care elemental primar este sexul, nu afectul, deci nu dragostea pentru cel cu care se intretine o relatie sexuala. Relatiile sexuale intamplatoare sunt foarte frecvente (de aceea si penetrarea inalta a bolilor cu transmitere sexuala la acesti indivizi).
    Motivul pentru care se fac „paradele diversitatii” sunt cu totul altele decat cele declarate: se doreste racolarea de noi perteneri sexuali si instituirea unui model individual amoral, ce nu are o problema a aluneca spre relatii cu parteneri de acelasi sex.
    In opinia mea, niciun parinte responsabil nu poate fi nepasator la promovarea anormalitatii: acceptarea minoritatilor inseamna cu totul altceva decat promovarea lor.

  • wsz
    Posted at 09:28h, 18 iunie

    sa-i explici copilului ca un om poate fi cum vrea si ca doi oameni se pot iubi e usor.
    mai greu e sa-i explici ca exista ura gratuita in lume.

    vorbesc ca tata, sper ca nu sunt intelesa gresit.

  • wsz
    Posted at 09:28h, 18 iunie

    *inteles

  • Nicolae I.
    Posted at 16:03h, 22 iulie

    Poate ar fi cazul ca sa nu-i mai băgam în seama. Daca și asta/a e vedeta…

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.