Am stat deoparte de lumea media pentru doua luni. Am renuntat si la contrele de pe blog pentru o perioada. De ce? Nu, nu am obosit, ci pur si simplu anul acesta am invatat ca trebuie sa stau mai mult langa familia mea. Langa sotie, langa copii, langa clipele minunate pe care mi le ofera gratis si neconditionat in fiecare secunda.
Am avut un an greu, chiar imposibil. Am pierdut un prieten bun, din cauza unei maladii stupide inventate la televizor. A fost cat pe ce sa-mi pierd fratele, din cauza nebuniei si a neglijentei de pe soselele patriei. Toate astea m-au facut sa incetinesc putin si sa ma bucur mai mult de viata.
Acum insa nu pot sa tac. Ma revolt pana in maduva oaselor si nu pot sa nu iau atitudine fata de un subiect care, mie cel putin, ca parinte de copii mici, mi se pare stupefiant. In Romania in anul 2010, mor copiii intr-o maternitate, in timp ce se aflau la terapie intensiva (adica sub supraveghere stricta se presupune)-din cauza unor neglijente crase.
Urmarea? Ministrul, care abia o rupe pe romaneste, ne-a anuntat ca s-a “actionat exemplar”, singura vinovata-tap ispasitor a fost declarata asistenta care s-a dus la toaleta si apoi a ajutat la nasterea unui alt copil venit pe lume in materniatea Mortii! Dar oare asta e adevarul? Asistenta e singurul vinovat de abominabila crima prin neglijenta? Numai ea?!
Ei as! Tot sistemul mafiot, corupt si pus pe butuci din sanatate e de vina! Maternitate respectiva era un jeg. Am fost de nenumarate ori acolo la nasterile prietenelor de familie, si am ramas ingrozit de jegul la propriu si infectia din acel loc! Am fost printre putinii care l-am acuzat pe acest monstru cu chip de om si ochi de drac-Marinescu, ca este un Belzebut al experimentelor, atunci cand a lasat o hoasca insarcinata doar pentru a-si face reclama in randul mamelor disperate! Lumea l-a aplaudat desi trebuia impuscat!
Ei bine, somnul ratiunii asta naste: monstruleti care ne omoara copiii! Unde sunt vinovatii? Pai in restructurarile care au lasat terapia intensiva a uneia dintre cele mai mari maternitati din Bucuresti cu mai putini asistenti decat era necesar. Sau in legea, care-l lasa pe directorul monstruos al aceleeasi maternitati sa detina prin fisu’ un spital privat in care femei disperate se calca in picioare pentru a fi insamantate artificial de acest urmas a lui Mengele. Si nu e doar parerea mea. Si Mircea Cartarescu a avut curajul sa scrie despre infectia de la Giulesti.
Toti ministrii imbuibati ai sanatatii de dupa revolutie care au condus un sanatatea pe culmile disperarii, legea stramba a asigurarilor de sanatate, si chiar bolnavii care au votat leprele democratiei, sunt cu totii de vina pentru moarte ingerasilor abia adusi pe lume! Toate firmele de medicamente si aparatura medicala, care aduc aparate de rezonanta magnetico-nucleara, dar nu importa un amarat de senzor de monoxid de carbon, ca ala e 100 de euro nu cateva milioane bune cat e un RMN adevarat, si ele sunt de vina!!!!
Ca noi ne meritam soarta e una, dar haideti sa nu ne lasam copii ucisi de aceste animale! Haideti sa nu-i lasam sa scape nepedepsiti. La puscarie, pe langa asistenta habarnista- care avea la10 milioane de lei in mana responsabilitatea vietii atator copii nou nascuti, ar trebui sa se inghesuie si conducerea maternitatii iar daca ar fi avut un pic de onoare Domnul Atilla de la minister si-ar fi dat demisia! De unde dracu onoare in tara asta!?
Acum cateva saptamani, presedintele Traienel spunea ca el se simte bine in tara lui. Asa o fi, ca la ambuteiaje nu participa, e prieten cu manelistii, nu traieste din pensia unui fost profesor, pe care sistemul nu-l poate plati din cauza ca 2 milioane de falsi pensionari fura statul luna de luna! Presedintele nu lucreaza la Stat cu toti incompetentii si rudele sefilor pe un salariu de nimic, ca banii trebuie sa se “dea cate putin sa se ajunga la toti fraierii si aia care muncesc si aia care “freaca menta”!
Domnule presedinte, in efortul de a moderniza tara ati uitat de oamenii ei. Daca vreunul dintre bebelusii de la Giulesti era-Doamne-fereste, nepotul dumneavoastra, asa ca va iubeati tara mai lung si mai apasat, in stil marinaresc cum merita in realitate bordelul asta intitutionalizat de-l conduci mata cu atata pricepere de vreo 6 ani? Hai recunoaste!
Luuume-luuume! S-a intors marele circar capitalist! Talentatul! Ironicul! Acidul! Dar, oups! ce s-a-ntamplat? De ce boceste clovnul?! Oooo, el se smiorcaie pentru ca a stat “Langa sotie, langa copii, langa clipele minunate pe care mi le ofera gratis si neconditionat in fiecare secunda.” Clipele minunate stateau, iar el statea langa clipe. Clipe ce-i erau oferite in fiecare secunda… Profund … Si el face o emisiune, iar unii se uita la emisiune. Ooof, Doamne …!
e bine ca ma urmaresti si cunosti exact ce fac! pana cand o sa ai copii n-a sa intelegi ce-m scris eu acolo. Dupa o sa intelegi, desi ca ce munte de rahat ai in cap mai bine sa nu faci copii, tampenie e ereditara! si ai graja sa nu clipesti nici nu stii ce ti se poate intampla in secunda aia cat ai ochii inchisi!
Huidule vad ca si tu ca de altfel toata presa ai cazut in capcana Acarului Paun lansata de Minister.
Principala vinovata nu e asistenta care daca ar fi fost la locul incndiului ar fi suferit in timpul si ea aceleasi arsuri ca si copiii pe care ii ingrijea.
Vinovati sunt cei de firma de amenajari interioare care pe langa zugraviz si tras rigips au considerat ca zugravii pot trage si circuite electrice, cei de la spital care au avut impresia ca o instalatia amarata cu cateva prize poate suporta consumul a atatora incubatoare intr-un mediu exploziv fara sa fie dimensionata corect
De vina e Ministerul de interne care nu a reusit de atatia ani sa aduca la zi legislatia din domeniul situatiilor de urgenta (i-au schimbat decat titulatura de la comunistul PSI la occidentalul DSU) crezand ca schimbarea de nume e de ajuns.
Stii ce e trist ca in aceeasi situatie sau mai rau sunt toate sectiile de reanimare si terapie intensiva din spitale care au fost dotate cu aparatura electrica noua, aparatura care a fost montata fara ca cineva sa reproiecteze circuitele de alimentare sau sa echipeze spatiile cu instalatii automate de stins incendiile.
Asta e cand nu tii seama ca aparatura electrica se poate defecta si lua foc mai ales intr-un mediu cu risc exploziv datorita oxigenului pur din aceste saloane si nu iei masuri pentru a alerta sau sa stingi automat eventualele incendii
De ce nu zici nimic si de Oprescu si spagile sale? Cum e posibil sa ai senzori de incendiu la arhiva?(apropo peste tot exista in ministere fosti securisti…care asta fac…proceduri de cacao, pun arhiva nu stiu cum, senzori, sigilii…etc…). Cume posibil sa nu te revolti cu Oprescu spune ca “vinovati vor plati”…pai el e primu vinovat! A cerut spitalul(nu ca la minister se dadeau bani pt dotari..se dadea bani pt spagi…mai putin dotari) si apoi a facut “cel mai mAre CARNAT”…
Apropo…multa sanatate copiilor tai…si s ate bucuri de ei
Cum sa nu zicem? ia asculta-ne dimineata la radio!
Este si normal sa provoace anumite reactii o asemenea intamplare,mai ales daca esti si parinte.
Nu cred ca o sa ajute la ceva sau ca o sa se intmple ceva daca se face manifest al parintilor, miscari de rezistenta samd, nici macar daca iesim in strada si incepem sa urlam de disperare…NU O SA SE INTAMPLE NIMIC. Pasivitatea acestor ingamfati au sus inevitabil la o resemnare din partea noastra, astfel incat atunci cand se mai intampla ceva nu neaparat ca in cazul tragediei de la maternitate, ci in orice alt ceva, nu putem decat sa ne enervam o zi doua o saptamana si apoi trece…ptr ca deh…avem rate, taxe impozite de platit…sau incercam sa mai pridem cate o clipa frumoasa langa cei dragi.
Vinovatii…:) ?! Poate sa strice cineva raspicat.Da e X. Nu…putem sa ne luam de doctori iresponsabili, lipsuri acute…de orice si oricine adevarul este ca suntem mici,slabi si strigam cu glas infundat. Acum stau si ma gandesc cu atata minte de cata dispun, cine trebuia sa ii verifice pe acesti medicii/asistente la iesirea din bancile scolii(aptitudini medicale,pshihologice etc), cine trebuia sa vegheze la buna functionare a spitalelor (bani,conditii etc)…zic unii ca e redundant deja sa dai vina pe sistem….din logica mea(mai buna sau mai proasta,sa am pardon)inevitabil iata si sitemul.
Interesant coemntariu dar total ineficient. Media e interesata doar de scandaluri si senzational. As dori sa vina minunatii ziaristi si sa stea cu mine intr-o garda 24 de ore sa vada in ce conditii lucram, cum suntem tratati si pe ce bani. Ce nu intelege lumea este ca nu poti sa lucrezi la parametri optimi 30 de ore pe zi (24 grada si 6 orar normal in continuare), ca banii nu-ti sunt necesari ca sa iti iei “Vutoane” ci ca sa poti trai la limita decentei, sa ai un abonament la o revista de specialitate, sa-ti iei o carte, sa participi la o conferinta etc. Daca va spun ca numai o participare costa 500 de euro iar salariul meu dupa reducere este de 1600 RON cum va imaginati ca poti sa-ti mentii o pregatire?
Am citit opinii (ca doar toata lumea se pricepe la medicina) cum ca luam din spitalele publice materiale si medicamente si le ducem la cabinete. Hilar, ce sa iei daca nu ai nimic! De trei ani cumpar din banii mei o serie de medicamente fara de care nu pot sa intru in garda, de exemplu Ergomet, Oxitocina Perfalgan, Ketonal,Xilina etc. Si lucrez in maternitatea unui spital universitar. Si intr-adevar daca va intereseaza am ajuns asa pentru ca noi toti suntem de vina:
- populatia a fost invatata ca medicina este gratuita si ca mizeria de contributii este suficienta si pentru o banala consultatie la medicul de familie si pentru cea mai dificila operatie
- media nu s-a interesat niciodata de starea reala a sistemului ci numai de ce ar face rating, si publicitatea gratuita care se face in jurul unor monstri sacri este din aceeasi categorie ca doar tot vedetele ii ridica in slavi
-noi nu am plecat la timp din sistem si am acceptat sa fim umiliti
sistemul a fost condus ani de zile de catre imbecili sau venali. Si credeti-ma ca tot domnii profesori, monstri sacrii sunt responsabili de ceea ce se intampla pentru ca nu au dorit decat sa si rezolve clinicile lor, sa aiba cat mai multe titluri putere si bani.
Vestea proasta este ca nu avem nici o perspectiva de redresare. Iar invatamantul medical e deja ingropat de aceeasi monstri sacri.
Daca tot vrei sa faci ceva fa o ancheta si afla ce fac profesorii universitari ce afaceri au si de ce nu doresc ei sa renunte la posturile de conducere.
PS. Consider de-a dreptul ioral ca dupa ce s-a intamplat in jegul ala de Giulesti sa se investeasca in aceaasi locatie mizera o gramada de bani . Ce va rezolva asta? Daca in locul lui Marinescu era alticneva spitalul ala era inchis de mult.
esti medic? in Romania? vrei sa fi cinstita si sa profesezi? nu vrei sa intri in clica lor? Am o veste proasta pentru tine! nu ai nici o sansa! Esti o celula normala incercuita de neoplasme! fugi cat mai poti! Salveaza-te!
Si tu esti, Huidu, in gasca imbogatitilor de razboi aroganti, care sunt buni la dat lectii. Cu munca e mai greu.
stiu cum e cu munca ma trezesc in fiecare dimineata cu mult inaintea ta! cant tu te intinzi in pat eu sunt satul de munca!
Ce e tac’tu nu ne spui??
un inginer mecanic, cam scapatat, plin de datorii si cu un infarct la activ!
Dar cum ai prins tu sponsorizarea turului Europei?
nu am prins-o am produs emisiunea aia! si-a fost greu al dracu!
Ce mare rahat mananci tu ca sa iti permiti sa fii ironic cu un om cu responsabilitati imense “pe 10 milioane”?
pai asta si spuneam daca stiai sa citesti: nu poti sa pretinzi resposabilitati unui om platit cu 10 milioane! e aberant! Asa ca tine!
Tu cate zile ai rezista sa muncesti, bucalatule? De la o varsta ni se citeste carecterul …
pai eu muncesc de dimineata pana seara si platesc din greu la stat! anul trecut numai impozitele directe vreo 300.000 de euro. pentru ca o vita incaltata ca tine sa ma injure pe blog ca nu muncesc! AAAA si iaca am slabit vreo 15 kile sa vedem de ce o sa va mai legati! Si o sa fac si emisiunea in direct sa va crape pipota!
Ma ingrozeste gandul…ca in luna feb 2010 voi naste sunt nevoita sa dau 1200 euro ptr a naste la privat… sa nu mai vorbesc de analize sunt insarcinata in luna a 4 si deja am dat 2500 numai pe analize.Intrebare de ce ni se mai opreste CAS si alte darii la stat daca suntem nevoiti sa platim orice analiza din buzunar ..mai exista si un articol in lege “legea protejeaza mamele si copii” ce sa spun romanul a fost si este un mare scritor .La vorbe ne pricepem toti mai ales Traienele care se vede ca ‘traieste’ intr-o alta Romanie decat a noastra a “muritorilor” de rand.Oare ce putem face noi oameni obisnuiti pentru a nu se repeta tragedia de la Giulesti caci pe mai mari nostri conducatori nu-i mai intereseaza de soarta noastra..oare ptr ca nu mai e nimic de ”furat ” in Romania noastra.Macar tu ai un pic de influenta deoarece faci parte de mass-media si poate ”te aude” cineva ca pe noi nu ne mai aude nimeni de mult……..
Poate nu e momentul acum… dar nu cumva dumneata Domnule Huidu i-ai facut propaganda electorala lui Base? Politica in Tarisoara asta se face in carciumi si bordeluri! Nimeni nu cauta solutii de a iesi naibii din rahatul asta in care ne ducem cu totii?
Pentru prostia politicienilor ingamfati si idioti, platesc ingerasii nostri, care si asa sunt foarte putini…Totul se rezuma la cat imi dai ca sa te scot? iar la puscarie cine intra? amarata aia de asistenta… Toti, incepand cu managerul spitalului, medicul de garda, asistenta, infirmiera, toti au aceeasi vina!… Atunci cand te angajezi pe un post de asemenea raspundere trebuie sa-ti asumi si greselile… sunt platiti prost, dar demnitatea lor unde este?
citeste asta!
http://www.serbanhuidu.ro/2009/1989-2009-degeaba/
E din octombrie 2009 si e scrisa inainte de emisiunea cu pricina. Emisiune in care le-am spus “prezidentiabililor” ca eu nu ii votez!
Din pacate, cine nu-l scuipa pe basescu in obraz era pro pdl. Gresit stimabilo! TOTI sunt niste hoti ordinari si incompetenti. Asta n-ai inteles!
Daca cineva cu capul intre bucile matrozului, scrie asa atentie: in octombrie 2009 si e considerat pro Basescu inseamna ca nebunia e pe aproape oameni buni :
Si la final el doar el: tatal tuturor dezamagirilor, omul care plange des, face putin si se cearta cu toata lumea
: Base! Acum 5 ani, ne-ai prostit cu zambetul pe buze, ne-ai spus ca o sa ˝traim bine˝, dupa care ai facut pe dracu in patru, sa ne demonstrezi contrariul! Te-ai certat cu toti politicienii, ai devenit un populist de doua parale, care a tradat increderea celor ce au inclinat balanta votului in 2004. Duplicitar si plin de orgolii marunte, ipocrit si plin de pete: mihaileanu-popoviciu-eurocontruct, dar inca bun de gura, Base ar vrea sa mai ceara un mandat! Ai nu zau?!
Inca un mandat in care sa te certi cu toti si toate, sa ti se rupa carma de noi, si sa dai cu piciorul intereselor celor multi pentru ca tu ai pata pusa pe vreun adversar dobitoc?!?! Pentru ce sa te votam? Sa te vedem cum iti gasesti explicatii pentru fratele bolund, fata ahtiata de putere sau pentru faptul ca, dupa ani de mandat, justitia e in continuare de cacat, coruptia si clientelismul politic sunt in floare, iar in spitale mori cu zile? Pentru asta sa te votam?Daca ai avea un miligram de demnitate ai renunta….da asta nu se poate! Nu poate castiga un altul…..nava trebuie esuata cu capitan la bord! Sa traiesti tu bine, ca pe noi ne-ai lamurit!
Serban-care te poate privi in ochi!
Toti suntem vinovati de ce sa intamplat , trebuia sa iesim de mult in strada da am inghitit ca prostii !
Am vazut ca ati luat atitudine vis-a-vis de politicile aberante si nedreptatile guvernantilor romani si care din pacate au repercursiuni tragice asupra unor nevinovati asa cum a fost cazul maternitatii Giulesti. Va dau perfecta dreptate pentru ca si eu am adus pe lume acum 8 ani o fetita in acea maternitate “a groazei” si pot spune ca am avut parte de propria experienta traumatizanta. In prezent mai am o fetita de 10 luni si din pacate aceasta politica aberanta a guvernantilor mi-a umbrit dreptul de a ma bucura in liniste de cresterea fetitei mele. Ma refer aici la acea decizie de reducere a indemnizatitiei pentru cresterea copilului.
Aceasta decizie de reducere a indemnizatiei mi-a limitat efectiv dreptul copiilor mei la o educatie mai buna si implicit la un viitor mai bun. Acest lucru este imposibil de suportat de catre o mama!
In acest sens va invit sa va alaturati si sa sustineti (prin mijloacele mediatice de care dispuneti) demersurilor initiate de mamicile umilite din Romania pentru a lua atitudine fata de societatea civila si nu numai. In momentul de fata, mamele care au luat atitudine impreuna cu asociatia MAME intentionam sa dam in judecata statul roman. Pentru a putea sprjini aceasta initiativa cei de la organizatie au initiat o petitie. Cu cat va fi semnata de mai multe persoane cu atat va fi mai ampla actiunea noastra de protest.
link-ul unde puteti semna petitia daca doriti:
http://www.asociatiamame.com/index.php?option=com_petitions&view=petition&id=95&Itemid=214#9001;=ro
Va multumesc anticipat pentru intelegere si sustinere. In cazul in care aveti nevoie de mai multe informatii astept sa ma contactati.
O zi buna!
Urmaresc cu interes ceea ce faci tu si echipa ta si vreau sa sti ca sunteti de apreciat pentru ceea ce faceti si mai ales pentru demascarea acestor oamneni..daca pot sa-i numesc asa.. lipsiti de orice rusine ..acesti oameni corupti langa care ne ducem traiul..fie ca vrem , fie ca nu.Ai dreptate in ceea ce spui dar..ce putem face noi sa schimbam acest sistem?E ca si cand ne-am lupta cu morile de vant…Iti doresc succes si pe mai departe cu emisiunile si sanatate tie si familiei tale!
Huidule, acuma esti suparat pe sistem, da in campania electorala l-ai adus pe “Traianel” la cronica…spala-te pe cap cu el si nu mai fa pe nemultumitu’
in 1986 la maternitatea Stanca din Cluj-Napoca s-a intamplat un eveniment similar. atunci o asistenta a uitat geamul de la salonul de nou-nascuti deschis peste noapte. au inghetat 15 bebelusi. 7 sau 8 au fost gasiti inghetati – era in februarie, parca – restul de bebelusi au murit in urmatoarele zile. matusa mea a pierdut atunci un baietel, nascut sanatos. a apucat sa-l boteze a doua zi. nici macar nu a apucat sa-l tina in brate. atuci, pe vremea impuscatultui, s-a musamalizat totul. asistenta era nevasta unui activist de partid. au falsificat actele medicale pentru a “spune” ca au fost probleme legate nastere. malte televiziuni au spus ca asemenea eveniment cum a fost cel de la Giulesti nu a mai avut loc la noi, dar uite ca a mai fost o tragedie. cu durere in suflet spun (si eu am 2 bebelusi): acum sunt ingeri…
Salutare Serbane si bine ai revenit!Sistemul sanitar este praf, dar nu numai din cauza personalului medical ci si din cauza cretinilor care conduc tzara si ministerul, si care dau salarii de mizerie.Cum sa avem un sistem de sanatate bun daca pt bugetul pe sanatate nu se aloca mai nimic in fiecare an, iar posturile raman blocate?!Rusine sa va fie, mai ales tie Cseke Attila, pentru ca nu ai bunul simtz sa itzi scri demisia!Am 34 ani, nu am copii si mi-e teama sa aduc pe lume un copil.
la giulesti a fost o tragedie. alte tragedii se intimpla zilnic,poate, in fiecare spital din tara asta. dar! in tot timpul asta, se intimpla si fapte bune, normale: se nasc bebelusi, se salveaza mame, oameni. si la giulesti, pina acum, s-a nascut din greu. hai sa facem ceva sa fie mai bine, sa nu se mai intimple nenorociri, hai sa nu mai dam intai cu piatra!
Coane Serbane, toata suflarea medicala ginecologica stie de ani de zile ca tu ai ceva personal cu Dr. Marinescu, de pe vremea cand veneai pe la Giulesti cu probleme legate de gagicile personale si nu in vizita la neveste lauze de prieteni. Periodic ti-ai exprimat public aceasta ura, cu ocazia oricarui eveniment neplacut din lumea medicala, legat sau nelegat de nasteri. Nu vrei sa spui tu la lume care e motivul real al urii tale?
Obs: Nu am constatat sa ataci nici un alt sef de maternitate din Bucuresti sau din tara… Oare de ce……..
misto! acum am si gagici pe care le-am internat la giulesti! Gagicile mele personale n-au nici o legatura cu doctorul Menghelescu! Si transmite “suflarii medicale ginecologice” sa ma pupe direct in dosul generos pe care-l am in posesie! Motivul real al urii mele este ca domul Marinesu este un monstru care a pus in uterul unei babe suferinde o fiinta fara vina! Pentru a-si face reclama! Este o jigodie care oricat de priceputa ar fi tot o jigodie ramane! Iar spitalul era o infectie! Asta e purul adevar!
Sunt intru totul de acord cu tine Serban! sunt si eu mamica unui baietel de 1 an si 7 luni si am trecut si eu prin acest sistem de sanatate mizerabil…asistentele medicale la maternitatea cantacuzino au camera lor cu canapea, tv, abia asteapta sa-ti dea papucii sa stea la cafele si tigari.., copiilor le dadea dintr-un biberon la mai multi ii lua la rand….
ce sa zic mi-a lasat un gust amar…
In sistemul nostru sanitar din partea medicilor si personalului pluteste incompetenta,nesimtirea, lipsa bunului simt, pacientilor li se trantesc vorbe urate
Ingerasilor aceeia micuti, sufletelor nevinovate care au fost acolo imi doresc sa li se faca dreptate iar cei vinovati sa plateasca de la mic la mare! Sunt plina de ura.de durere, de suparare,de frustrare. As da timpul inapoi daca as putea sa salvez fiintele acelea minunate.
O sugestie as avea pt parintii care nu vor sa depuna plangere si sa-i dea in judecata pt daune:FACETI-O OAMENI FUNI, DATII IN JUDECATA, LUPTATI…si nu o faceti pt a va simti razbunati ci pentru a ajuta mai departe pe altii!Puteti dona banii pt o sectie de maternitate pt a veni in ajutorul copilasilor ca ai dv.Astfel copilasul dv va fi mandru de parintii lui si cei care sunt acum in pericol din cauza sistemului vor avea o sansa in plus de la dv.
Serban tare as vrea ca oamenii sa nu mai accepte sa fie tratati asa superficial si sa luam atitudine! Ei sunt platiti de noi si nu invers!
Si chiar asa domnule presedinte daca era nepotelul dv acolo mai traiai bine???….ca din pacate parintii aceia traisc un iad! iar banii de pe toata planeta nu le va reda fericirea!
Pe rug cu vinovatii de la mic la mare
Eu ASA as fi facut daca, Doamne fereste, as fi fost in locul parintilor! nu ma lasam pana nu putrezeau in puscarie!
si daca nu se putea, faceam ca lituanianul ala: ii impuscam pana la unul!
O, brusc “Traienel” nu mai este prezidentul preferat???? Dar asta toamna demonstrai real talent la pupat bucile matrozului! Cand il periati in emisiune, era OK, acum nu mai e???
Ar trebui sa te abtii de la comentarii, atata timp cat ii ridicai osanale. Si tu, si colegul. Putina decenta, daca tot o pretinzi de la Musca Cseke ucigasa.
Fara respect,
O fosta admiratoare. Cu mail valabil.
citeste asta!
http://www.serbanhuidu.ro/2009/1989-2009-degeaba/
E din octombrie 2009 si e scrisa inainte de emisiunea cu pricina. Emisiune in care le-am spus “prezidentiabililor” ca eu nu ii votez!Din pacate, cine nu-l scuipa pe basescu in obraz era pro pdl. Gresit stimabilo! TOTI sunt niste hoti ordinari si incompetenti. Asta n-ai inteles!Daca cineva cu capul intre “bucile matrozului”, scrie asa atentie, in octombrie 2009, si e considerat pro Basescu inseamna ca nebunia e pe aproape oameni buni :
Si la final el doar el: tatal tuturor dezamagirilor, omul care plange des, face putin si se cearta cu toata lumea
: Base! Acum 5 ani, ne-ai prostit cu zambetul pe buze, ne-ai spus ca o sa ˝traim bine˝, dupa care ai facut pe dracu in patru, sa ne demonstrezi contrariul! Te-ai certat cu toti politicienii, ai devenit un populist de doua parale, care a tradat increderea celor ce au inclinat balanta votului in 2004. Duplicitar si plin de orgolii marunte, ipocrit si plin de pete: mihaileanu-popoviciu-eurocontruct, dar inca bun de gura, Base ar vrea sa mai ceara un mandat! Ai nu zau?! Inca un mandat in care sa te certi cu toti si toate, sa ti se rupa carma de noi, si sa dai cu piciorul intereselor celor multi pentru ca tu ai pata pusa pe vreun adversar dobitoc?!?! Pentru ce sa te votam? Sa te vedem cum iti gasesti explicatii pentru fratele bolund, fata ahtiata de putere sau pentru faptul ca, dupa ani de mandat, justitia e in continuare de cacat, coruptia si clientelismul politic sunt in floare, iar in spitale mori cu zile? Pentru asta sa te votam?
Daca ai avea un miligram de demnitate ai renunta….da asta nu se poate! Nu poate castiga un altul…..nava trebuie esuata cu capitan la bord! Sa traiesti tu bine, ca pe noi ne-ai lamurit!
Serban-care te poate privi in ochi!
Bine ai revenit ! Observ cu placere revenirea pe blog.
Ceea ce ai exprimat este indreptatit.Intr-o tara in care se ard copii din neglijenta si de Sf. Maria ,intr-o tara unde tot mai multi oameni au din ce in ce mai multe ganduri negre si disperare din cauza lipselor si noilor impozite care apar incepi sa te gandesti daca a meritat acel decembrie 1989 ?
Vladescu,Boc si Basescu se zbat si isi muncesc creierii cum sa gaseasca noi forme de impozitare…
Din acel : “Sa traiti bine ! ” totul s-a transformat in :” Va batem bine”…
Ce s-a intamplat cu promisiunile din 2004 ?
Pana si firma Ford care a venit adusa de dl.Tariceanu si care voia sa desfasoare intreprinderi importante in aceasta tara s-a declarat blocata de inactivitatea acestor indivizi care sunt la putere.
De comun acord cu statul au demarat aceasta afacere avand promisiunea de la stat ca se va face cale de acces asfaltata pentru tirurile care trebuiau sa faca drumul de aprovizionare si livrare in acelasi timp pentru firma Ford.
Din lipsa unesi cai de acces asfaltate Ford sta cu planurile in aer…
Pe de alta parte nici la opozitie situatia nu este de loc roz…
Ponta a dovedit ca e mai rau decat predecesorii lui inchizandu-i gura lui Geoana pentru 6 luni…
Ar fi bine daca ati include in emisiunea mea preferata Cronica Carcotasilor ,versiunea TV, declaratiile lui Ponta cum ca daca vin ei din nou la putere veniturile si pensiile vor creste de o mie de ori…
Anyway sa incercam sa fim optimisti ! Abea astept sa vad Cronica la Prima,mi-ati lipsit enorm si nu mai pot fara voi tu si Mihai,nemaivorbind de bebeluse…
P.S.
A ! Sa nu uit !
Cand mai apare la Cronica Coriolan Nepriceputeanu ?
Asa sa il ia la intrebari pe Boc …
Numai bine !
Adevarul e ca sunt foarte nepriceputi. Mai grav e ca nici economia nu merge bine si atunci bubele ies la iveala!
Mai, Serban, ai fost tare cu injuratura aia din dimineata de 27.08.2010, de la ora 09.27!!!Mai du-te-n gura…Am facut-o si eu lata la RRM Student FM, cand moderam dupa-amiaza in cinstea radioului lui Bondrea de la Spiru.Eu am zis mai simplu, scurt cu analiza pe text:”Dute-n mata!!”Nu stiu m-am chinuit atat de tare sa nu o spun si mi-a scapat, cautam, desigur si eu, altceva!!!Asta tineam sa spun chiar daca nu are legatura cu subiectul!Culmea, Ioana Voloaca m-a dat afara, nepoata presedintelui iar CNA nu mi-a facut nimic.Nu stiu de ce?!E o tampenie asta?
Tare aia cu primarul de azi…”din greseala DUTEEEE IN …MATII”… Ma ofer si eu sa dau ceva la amenda!!! Care este contul?
Salutare Serban,
welcome back! Observ ca si concurenta iti viziteaza site-ul
, si comentariile sunt in stilul “zoo”. Ce s-a intamplat la maternitatea Giulesti a fost foarte grav si a ajuns in presa. Insa, cred ca s-au intamplat multe alte lucruri care au fost ascunse de acesti “demoni in halate albe”. Cinste medicilor profesionisti, rusine nesimtitilor care tolereaza minciuna si jegul din spitalele noastre.
Nu ne mai salveaza nici Tsar Bomba.
Spor la treaba in noul sezon de Cronica Carcotasilor!
Costin
Pentru “Medic”
Ia spune draguta, unde practici tu ginecologia, de le cumperi pe toate? La CF2 cumva? Sau la Elias? Sau la o maternitate de provincie? Si care, in schimb, e de 5 stele bineinteles…………
Coane Serbane, incepi sa vorbesti urat si nu se cade. Ca ai venit cu diferite pile la Giulesti sa le “rezolvi” de-a lungul anilor se stie.
Niciodata pile la giulesti…..aveam unede sa le pun!
nu vrei sa afle nevasta-ta, se intelege. Dar ce zici de ceilalti profesori din lume, care ulterior au batut recordul romanesc si au fertilizat femei si mai in varsta si sunt elogiati in toate revistele medicale de specialitate? Tot monstrii? Tot Mengele ?
Repet, nu te-am auzit sa zici nimic de alti sefi din sistem. Asta spune multe.
Esti neinformat m-am luat de cei ce au gresit….si ai tôt evident imi place ça esti consecvent in insinuari pavât ça est si prost si nu le poti proba. Nenea menghelescu daca ar fi putut ar fi facut asti demult! Siktir!
T
Apropos, unde a nascut sotia ta cei 2 copii?
Si daca tot zici ca doctorii trebuie sa traiasca cu ce le da statul si cu juramant cu tot, poate ne zici cam cat castigi tu pe luna. Cu siguranta mai mult ca orice doctor din Romania, oricare ar fi el. Asta e cruzimea bogatului fata de sarac, tu ai bani si iti permiti sa iti duci familia in clinici de lux, in schimb arunci cu noroi in cei care se ocupa, cum pot, de cei mai putin favorizati de soarta si care nu au banii tai. Nu e fair….
La municipal a nascut. Si intra pe registrul comertului sa vezi chiffra de afaceri si profit l de la hodoronc tronc productions. Te rog sa studiezi si impozitul pe profit….e undeva la 300.000 de euro ban i din care sunt platiti si medicii. Cred ça e mai mare decat muuulte alte contributii in romania pentru ça eu nu am offshore sa nu dau bani la stat! Siktir din nou!
T
intra pe registrul comertului sa vezi cigf
PS: De ce nu dai pe post fraza asta:” transmite suflarii medicale ginecologice sa ma pupe direct in dosul generos pe care-l am in posesie” ? Ti-e frica ca iti strica imaginea?
E bine Serban ca privesti realitatea in felul acesta. Pana nu se intampla ceva rau nu ne trezim la realitate. Si eu mi-am pierdut un prieten bun si inteleg exact sentimentul pe care l-ai trait si tu.
Multa bafta cu emisiunea “Cronica Carcotasilor” si un sfat: Nu le mai raspunde la cei care te injura pentru ca nu trebuie sa te cobori la nivelul lor. Ei sunt cei care l-au votat pe Basescu si au adus tara unde e acum. Adica in haos.
Numai bine.
Dan, Timisoara.
Oare cat o sa continuati sa ma oripilati cu tampenia asta ”VOI CEI CARE L-ATI PUPAT IN FUND PE BASESCU”. nu v-ati saturat?
Chiar vi se pare o lipsa atat de mare de echidistanta faptul ca base a fost invitat, si geoana inregistrat?….Terminati cu aberatii de genul asta, ca intreceti limitele penibilului.
huidu rules!
Cand vei reveni pe micul ecran sa ma umpli de scarba, masonule?
Buna asta cu masonul am io fat de baiat cu sortulet si mistrie? Pot eu sa fui frate cu marean vanghelie sau Cu Jiji becali?
Am nascut o fetita in Anglia si am nascut un baietel in Romania. Am stat in spital cu fetita acolo si am stat si in Romania in spital cu ambii. Nu exista nici un fel de comparatie. In momentul in care venea doctorul in vizita: se dezinfecta pe maini, imi explica de ce este acolo si ce urma sa faca apoi consulta copilul iar la final ma intreba daca am nelamuriri sau daca vreau sa il mai intreb ceva. Nu mai mentionez de un zambet si de un ton placut al vocii. In Romania cand am intrebat ce medicamente ii dau copilul meu pentru ca doarme incontinuu de la ora 16.00 pana a s-a zi la 8.00 mi s-a raspuns sec: ” Ce i-a prescris doctorul!” zambet? -doar cand i se baga ceva in buzunar. Sa va spun si ce am platit acolo (am nascut prin cezariana ambii copii)- NIMIC. Am vrut sa imi arat recunostinta intr-un fel si mi s-a sugerat sa iau un buchet de flori daca vreau. Aici in Romania: 200 euro cezariana, 100ron anestezistul, cate 30 ron la asistente (erau 2), 10 RON femeia de servici. Sa mai pun si cate hartii de 5 RON am platit pt fiecare injectie sau cand tb sa te speli? Mai are rost? E mare pacat!
imi aduc aminte ca anul trecut pe vremea asta nasteam si eu, multumesc lui d-zeu am scapat cu bine din Maternitatea Cuza Voda Iasi.
Situatia spitalelor este groaznica, de asta nici nu mai fac copii, nu mai vreau sa aud de spitale sau sa mai ajung pe mana doctorilor.
Bani multi, zile ramase putine, cam asa s-ar rezuma!
Am plans si am avut si am si acum un nod in gat cand ma gandesc la bietii copii, la bietii parinti….mi-as dori sa le arda inima incepand celor de sus pana la cei responsabili cu partea electrica a spitalului.
Spuneai ca noi ne meritam soarta, nu Serbane, nu ne-o meritam, cel putin nu “noi”, cei care mai avem o farama de creier in cap si o farama de inima inauntru.
As vrea sa fiu extraterestru in mom de fata, sa scap de tot!
Buna Serban.bine le mai zici. am si eu un baietel de un an si doua luni si multumesc lui Dumnezeu nu am nascut in Romania.am aprox 2 ani de cand sunt in Spania si am nascut aici.aici nu se sa spaga,esti extraordinar de bn ingrijit atat tu cat si copilul.Sunt foarte multumita de sistemul de sanatate de aici.E de N ori mai dezvoltat si mai civilizat ca in Romania.Numai bine si cat mai multe emisiuni.
huidule vreau sa ti spun ca asta imi place tare mult la tine. spui ce crezi despre orcine si multi te invidiaza pt asta deoarece nu au acelasi curaj.va urmaresc la radio si ma inveseliti in fiecare diminiata.va multumesc pt ca sunteti originali si foarte simpatici.referitor la bebelasi dumnezeu si odihneasca in pace.
Salut Serban!Bine ai revenit in cruda tara Romania.Cand incepeti cu cronica carcotasiilor?
Sanatate!
Bine-ai revenit! Si succes tie si celor dragi sa treceti de probleme!
Tu n-ai obosit sa le tot raspunzi celor care te acuza ca esti pro Basescu? Ca eu da!!! Chiar nu te-ai saturat? Ca eu da!!! Lasa-i sa latre la luna!! Si daca (ei spun ca) ai pierdut telespectatori atata paguba!!! (pe aceesi idee ca daca va injura Zavoranu-Vadim-Becali, no problem, dar ati avea o problema daca v-ar injura oameni de valoare.) Cine nu intelege sa nu se uite!!! Sa dea pe OTV!!!
In legatura cu cazul prezentat in articol, asa-i, e foarte nasol; mai mult decat nasol. Ceea ce simti tu (si alti parinti) eu nu pot momentan, ca nu am copii, in schimb atat pe cat pot sa ma pun in locul vostru, iti dau perfecta dreptate, daca justitia nu face dreptate, exact ca barbatul din Lituania!!!
Iar referitor la ceea ce ai spus despre incompetentii care lucreaza la stat, AI DREPTATE. Am avut anul asta posibilitatea sa interactionez cu ei de vreo cateva ori, si concluzia e: O SCADERE CU 25% E MICA!!! AR TREBUI 50%!!! Si de ce? Ca sa le treaca comoditatea! Daca lucrezi la stat testele de competenta se completeaza cu X si 0!! Da’la particulari (asta-i nashpa :-p ca ) trebuie sa fii competent, productiv, ca daca patronu’ na-re profit dupa tine, te da afara! Deci sa le scada salariile, sa lucreze majoritatea la particulari, ca sa si educam putin forta de munca din Romania obisnuita ca la stat este, ca-”i mai bine la stat ca freci menta si un ban tot vine sigur”!!! In multe privinte statul incurajeaza lenea; exemplul cu pensionarii care iau pensii pe nedrept, si aici ii includ si pe unii tigani!! Sa primeasca ajutoare de la stat (sub orice forma ar fi) atunci cand or si contribui cu ceva. Sa-i vad si pe ei la munca! Sa-i vad la munca si pe poponarii si pedofilii imbracati in sutane. Statu’ nostru condus de retardati (“cu apucaturi de fata”) finanteaza din resputeri preoti imorali, care isi fac doar meseria, fara nici o “chemare”. Si, apropo, nu demult un cretin de jurnalist asocia problema de sanatate a lui Prigoana cu faptul ca, nu cu mult timp inainte spusese ca biserica n-ar trebui finantata de stat. Un tampit de jurnalist! Sa-l vad cum reactioneaza daca vreodata cineva din familia lui o pateste cu vreun preot (fie pedofil, fie homosexual, fie bataus)!!! De fapt el o merita nu cineva din familia lui!!! Si daca cumva citeste intamplator el sau cineva care-i apara opinia, sa stea linistit, ca pt asta n-o sa ma pedepseasca nicio divinitate, nu o sa ma imbolnavesc, deci n-are decat sa se inece in chinurile prostiei!!!
o tragedie este inutil de comentat.durerea este durere.moartea la fel.punct
cu altceva nu sunt de acord:cu problema responsabilitatii.daca un tembel nu strange un surub sau nu face un contact bine, trebuie sa cada ministrul. daca avem inundatii, presedintele este de vina, daca nu suntem productivi, FMI -ul ne stoarce sangele. Noi nu suntem de vina niciodata.Nu inteleg, chiar trebuia sa stea directorul maternitatii pe scara cu electricianul, chiar trebuie primarul sa stea cu lopata la zapada, iar presedintele cu nisipul in spinare…
Fiecare trebuie sa fie responsabil pentru faptele sale.De aia fiecare isi face de cap in tara noastra pentru ca ne pasam responsabilitatea unul la altul.ma indoiesc ca Basescu, Nastase sau Crina l-au tinut de vorba pe electrician in timpul reparatiei sau tot iei s-au dus la badica Traian de la primaria X sa il invete cum sa ceara spaga.
Un director de spital trebuie sa site exact ce se petrece in spital….déci e la fel de responsable n_as merge pana la ministru dar declaratiile ça total s-a desfasurat cu profesionalism sunt hilare
IA DE LA BASESCU !!!…
SI ROMANII IAU DE LA BASESCU SI VOR MAI LUA MULTE , PENTRU CA MERITA !!!
E O TARA DE CURVE , CRETINI SI IMBECILI CARE NU FAC DECAT SA RAGAIE BERE SI SA SE UITE LA FOTBAL , FOTBALUL CARE NU MAI EXISTA PENTRU NOI !!!
Şerbane îţi recomand două postari ale unei prietene venită din sistem dar care s-a eliberat de el prin plecarea într-o lume mai bună…
A fost printre asistentele scârboase şi medicii nesimţiţi:
http://moniquephotography.blogspot.com/2010/08/tragedia-de-la-giulesti-m-lasat-fara.html
http://moniquephotography.blogspot.com/2010/08/azi-niste-lamuriri.html
Serban, bafta!
Am un copil de 3 luni sau in mai bine zis sunt tatal unui copil de 3 luni si credeti-ma ca nu mi doresc sa ajunga prea repede pe la vreun spital,mai ales la vreunul din provincie.La noi intri ok si nu stii cum iei.
Problema e ca totii stim cum arata sistemul medical,cu totii stim in ce conditii sunt tratati oamenii acolo,dar nu facem nimic.Absolut nimic.
Ma mandresc cu faptul ca nu am dat spaga niciodata,la nimeni;nu stiu cum se face,nu stiu cum trebuie sa procedez si n plus ma-ncapatzanez sa cred ca nu am de ce.E serviciul lor,asta au ales.Si eu sunt platit putin si altii.Suntem cu totii in rahatul asta mare si continuam sa ne complacem in el.Ne alimentam si uneori,vad ca din ce in ce mai des,privim compatimitori la astfel de cazuri cum a fost cel de la Giulesti.Ma-ntreb cum de mai existam pe pamantul asta ca natie.Nu stiu sa fie ceva mai oribil.
Azi stateam pe o banca pe la Libery mall si asteptam tramvaiul si in fata mea,dintr un 4×4 negru,au zburat pe geam o sticla de plastic si o hartie.As fi vrut sa zic ceva,sa strig si sa-i bat obrazul,dar am tacut si doar am privit.Ma urasc pentru asta.Nu stiu daca am tacut de frica sau din nepasare.Probabil amandoua.De-aia vorbesc cu “noi”.Privitorul nepasator e la fel de vinovat ca si faptasul.Si cand ma gandesc ca in tarile civilizate esti atentionat cu zambetul pe buze si cu mii de scuze si ti se raspunde la fel…
Da,daca Doamne-fereste era copilul meu si justitia nu si ar fi facut datoria,probabil nu si o va face,i-as fi omorat.
crede-ma eu cat sunt de huidu era sa-mi iau bataie de la un bou care a aruncat cutia pe geam si caruia i-am aruncat-o inapoi in masina! Eram pe bicicleta!
mamaaaa ce scandal a iesit! Si mai e o abordare. Cei c arunca tigarile pe jos la stop. Cand te duci langa ei sa le spui ca au super masina, Si cand sunt mai incantati sa-i intrebi daca super masina are si scrumiera!
Ce zici acuma (dupa ce l-ai vazut)?
daaaa am vazut si eu! Te asigur cu atoata taria ca io nu-l pup pe Vanghelie de trei ori nici picat cu ceara! nici pe adrian copilul minune! Deci nu sunt si nici nu intentionez sa intru in vreo fratie!
eu nu stiu ce parere sa-mi mai dau.lucrez in spania.nu sunt capsunar sau stiu eu ce,dar va spun ca nu stiu daca m-as mai intoarce acasa definitv.acum nu-mi sariti in cap ui la asta frate a uitat de unde a plecat sau dealea.nu e asa , dar oamenii din romania mi-au cam lasat un gust amar.cum zic parazitii ¨la noi si-n spital e mai murdar decat la altii pe jos¨.serbane… apreciez tot ce faceti voi!aici departe cronica carcotasilor si trupa parazitii imi sunt parca singurele consolari!nu e tzara de kkt ci oamenii de pe teritoriul ei!e pacat!e mare pacat!tatal meu s-a nascut la rosia montana!eu am 23 de ani si nu pot crede…ca o tzara cu cea mai mare mina de aur din europa se zbate in mocirla!adica da…pot crede …unde mafia lucreaza doar in interesul ei si nu-i pasa de restul tzarii normal.condoleantze famililor celor mici!sper din tot sufletul sa se gaseasca toti vinovatii si sa fie pedepsiti!cat despre tine huidule eu zic ca ti ai facut blogul asta din placerea de a da explicatii tuturor prostilor fani mircea badea si altor gunoaie care se cred genii in a vorbi si a da lectii!ai o familie frumoasa si niste copii tare scumpi!decat sa dai explicatii si sa te certi cu toti retardatii pe blog…mai bine petrece timpul ala Rares cu Moshimoshi
.te salut si iti urez bafta in continuare.
Offtopic dar nu m-am putut abtine sa nu remarc saitul:
http://mircea-badea-blogul.blogspot.com/
Poate ca il stiai deja da e criminal
deci citesc toate comentaiiile,si mor de dragul tau.bravo serbane,ador emisiunea ta,esti dintr-o bucata:),place tare de tine,poop si multa bafta
…hahaha, te iubesc Serban cand te enervezi, asa cum ma iubesc pe mine!!!! de colerici ce suntem! nu-i bai
Sunt o viitoare mamica , in luna a 5a , casatorita de la inceputul acestui an , cu un barbat super , sunt tanara , ….ar trebui sa fiu si fericita sa ma pot bucura de viata de ce mi-a oferit ea si prin ingaduinta lui D-zeu , dar din pacate NU ma pot BUCURA!!!
Ar fi tb sa nasc si eu la Giulesti ,Dr care imi monitorizeaza sarcina e de la Giulesti , mi s-a rupt inima cand am vazut ce s-a intamplat , sotul a inchis Tv si o saptamana m-a luat in vacanta sa stau departe de media si sa nu mai vad tragedia , mamelor , sotilor si nu in ultimul rand a micutilor .
Ma doare ca oricare dintre noi putea fi in locul acelor mame /tati , nu e usor prin ce au trecut ei , nu e usor nici pentru bebelusii ramasi in viata ,arsi , poate mutilati pe viata !
E cumplit cum privim neputinciosi catre ce se intampla , e cumplit ca e viata copiilor nostri in joc ! Noi am dus- bine pe sitemul ala vechi si comunist , lumea era mai responsabila , dar copii nostri ,ce v-or face?!
Am lucrat in sistemul medical , chiar pe reprezentant vanzari la o firma de aparatura medicala , D-nul Huidu are dreptate , sunt niste spagi enorme la achizitionarea oricarui produs , 10 % din valoare facturii . Tot sistemul e corupt , nimeni nu face achizitiile intr-un spital pentru ca aparatul ala e mai bun! Un alt exemplu , toti care s-au perindat pe la putere au firme de medicale si spitalele sunt impartite intre ei , de ex Tariceanu avea firma de aparatura medicala si se ocupa de toate spitalele CFR cu alt fost minsitru de la Interne , se stia ca de ele nu te poti atinge si tot asa…e un mare jaf pe fatza si nimeni nu va face nimik.
Bebelusii de la Giulesti au fost sacrificatii sistemului , cu multi alti oameni care au murit stupid , din cauza sistemului…si ce s-a intamplat Media a relatat si a facut un pik valva in randul muritorilor, repede au gasit tap ispasitor si au aruncat mortu pe asistenta si gata s-au spalat pe maini .
Daca nu se ia atitudine , cine stie cine va fi urmatoare victima a sistemului , poate TU , poate EU !
Nu stiu ce anume va indreptateste sa numiti niste cadre medicale prost platite “animale”. Faptul ca aveti o emisiune comica, nu ma determina sa va dau dreptate vis-a-vis de apelativele folosite de dvs. pt. a califica niste oameni care au invatat continuu vreo 10 ani ca sa salveze vieti si apoi au facut asta in fiecare zi. Doar ca in efortul lor continuu de a face fata unor cazuri complicate o clipa de neatentie poate fi fatala pentru unul sau mai multi pacienti. Ati urmarit indeaproape cazul maternitatii Giulesti? Din declaratiile Madalinei Arcudeanu, o minora din Giurgiu venita sa nasca in Bucuresti fiindca aici sunt medici competenti, reiese ca ea a fost in salonul de terapie intensiva cu un sfert de ora inainte de a izbucni incendiul (vezi declaratia pt. EVZ). Fetita ei era bolnava de plamani si femeia minora a incercat sa intrerupa aerul conditionat tragand de cablul acestuia, in loc sa-i scoata stecherul din priza. Stecherul n-a iesit din priza, insa au plesnit cateva fire de sarma ale cablului. Ca urmare, acesta s-a incalzit si in timp de un sfert de ora s-a topit izolatia si s-a produs scurtcircuit. Daca asistenta ar fi fost acolo n-ar fi putut sa evacueze copiii din salon, ci ar fi ars si ea.
Cunosc acest gen de abordare. Evident ca nu toate cadrele medicale sunt “animale” si stiti bine la cine ma refer!
Ma refer la aia care au in subordine un spital si banii si-i fac din spitalele private ce le apartin. Daca era un director competent, genul asta de improvizatii cu aer conditionat nu exista. Ar fi fost un aer conditionat bine instalat. La fel si numarul de asistente pe sectia de terapie intensiva. Nu spune nimeni ca e roz situatia in sistem….dar stii de ce e in continuare asa? Pentru ca animalelelor le convine! Ei isi fac munti de bani pe spinarea voastra si a noastra! Asta daca nu faceti si dumneavoastra parte din haita!
Astept ca vecinul meu sa desfaca legaturile cablului electric de pe teava de gaze care inconjoara la exterior cladirea. Am sunat la “urgente gaze” si a venit aseara un domn echipat in genist, insa n-a facut altceva decat sa-l sune pe vecin si sa-i spuna sa-si mute cablul de acolo, fara a-i preciza si un termen pt. aceasta. Cablul este legat de teava de gaze, paralel cu aceasta pe o distanta de cca. 7m. Daca maine, cat timp voi fi la servici, vecinul va pune in functiune flexul, folosind acel cablu de alimentare care duce de la fereastra lui (etajul 1) la garaj, se produce scurtcircuit si bubuie teava in timp ce cativa pietoni trec pe-acolo si raman schilozi, cine va face puscarie? Dar daca sunt si cativa clienti in cabinetul sorei mele, care are cabinet la parter, sub teava ? Ar trebui sa stam tot timpul cu ochii pe teava, cablu si vecin ? Eu nu ma incumet sa tai cablul, fiindca este posibil sa fie conectat deja prin stecher la o priza, in apartamentul vecinului.
Mi se pare ingrozitor ce se intampla sistemul medical romanesc. Nici nu am putut urmari pana la capat imaginile de la Giulesti. Nu pot decat sa deplang pe cine trece prin el si sa ma simt de-a dreptul norocoasa ca m-am bucurat de conditii civilizate atunci cand am nascut un copil – o nastere cu probleme. Ce s-ar fi intamplat daca eram in Romania? Nu vreau sa stiu. M-am saturat de toti cunoscutii snobi si limitati care cred ca daca ai un job bine platit si masina fatzoasa in Romania o duci bine.’Dar de ce nu va intoarceti? Voi ati trai bine si aici.’ Nu, n-as trai bine. M-as lovi de aceeasi mizerie morala si materiala de care nu te salveaza un salariu gras. De aceeasi vanzatoare isterica (sentimentul romanesc al isteriei, vorba lui Cartarescu, ca tot fu vorba de el) care imi zbiara in fata in replica la o simpla intrebare.
Sanatate tuturor.
Vai, Domnu’ Huidu,
Da’ ce multa lume se supara pe dumneavoastra ca indrazniti ca scrieti ca ne mor copiii din vina sistemului de rahat din sanatate si din cauza rahatului din spitale…
Cred ca ii doare foarte tare de tzipa in halul asta! ‘Dolofan’, mai inteleg (apropo – ati slabit si va sta bine), da’ ‘masonule7? Asta-i insulta?
S-am vazut ca-i mai doare de salar, si de unde a nascut sotia – ca-n chestia cu prostul si cu grija altuia.
Eu as spune sa o tineti tot asa, macar sa crape, verzi, sfaraind pe pietre de invidie.
Si dati o dispozitie la aia de la Tehnic sa va puna podcast-urile emisiunilor radio pe internet, ca ne uscam aici fara ele!
Buna Serban,
Ma bucur mult ca te-ai intors pe blog sincer imi lipseau postarile tale, nu ma bucur insa de comentariile pe care le-am citit in legatura cu tema aleasa de tine care mi se pare nu numai incredibila in secolul XXI dar si inumana, si ce face romanul?? In loc sa cautam radacina problemei si sa incercam macar sa o rezolvam sarim la gatul lui Serban Huidu, pai de ce nu pentru ca atata le duce mintea! Trist! Insa eu sper ca nu te atinge rautatea lor crede-ma nu merita!
Trecand la tragedia din spitalul groazei, altfel nu am cum sa-l numesc, nu cred ca este un singur vinovat, toti au contribuit pentru ca nu le pasa de noi si ce se intampla in spitale este incredibil, dar de aici pana la a ucide copii e o cale pavata de indiferenta si rautate pura! Mie personal imi este frica de aceste spitale si nu imi voi pune viata in pericol doar pentru ca dragii politicieni sunt mai ocupati de ei decat de viata oamenilor, cand am crezut ca mai rau nu se poate in tara asta uite ca se poate si nu are rost sa aruncam vina de pe unul pe altul intr-un fel au contribuit toti si tot ce denota e indiferenta, adica nu dau doi lei pe noi! Frumoasa tara!
Iti doresc putere sa treci peste toate si sa fii cum ai fost mereu si astept cu nerabdare Cronicutza!
Va iubesc si va respect enorm!