ati ajuns la fundul sacului ma incompetentilor? mai bagati niste biruri! - Serban Huidu
1844
post-template-default,single,single-post,postid-1844,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

ati ajuns la fundul sacului ma incompetentilor? mai bagati niste biruri!

Anul a inceput prost si foarte prost. Guvernul anunta crestere economica zero pe primele 3 luni, ceea ce inseamna ca in realitate ne ducem la vale. Ministrul de finante a ajuns cu mana la fundul sacului si s-a prins ca motoarele economice ale boomului de acum un an, recte capsunarii si ceilalti emigranti, au ramas fara lovele. Daca amaratii nu mai au bani, ei nu mai trimit euroi rudelor din tara si bugetul statului e pe sponci. Drept urmare ministrul isi angajeaza consilieri pe masura pungutei gaurite: pe Andrei Gheorghe la pr si comunicare si pe Dan Bittman la cantat prohodul, ca vorba aia: vine o zi, vine o zi cand falimentul ne va lovi…vine o zi!

Cota unica zbierata de presedintele Basescu la intalnirile televizate unde Geoana visa mari uniuni nationale si-l vizita de zor pe Vantu, trebuie aparata dar cum? Cu pretul impozitului de 3% al imm-urilor care au fost greu lovite. Mai pe romaneste Basescu cu ministerul lui de fianante, (ca doar ne-a anuntat la otv ca el l-a sugerat pe Vladescu ca i-a luat barbosu apararea in fata lui Tariceanu acu’ nu stiu cati ani), le-a mai tras o palma cu piciorul singurilor oameni care l-au sprijinit in mod real toti anii astia: micii intreprinzatori.

Si cum in Parlament se aduna toti boii, iata inca unul la staul. Este domnul din imagine deputat Psd care cere sa se impoziteze averile „chiaburilor”.

Aia nu sunt chiaburi domnu’ deputat, sunt tampitii care au strans bani si nu i-au jucat la cazinouri si nici nu i-au exportat in Cipru, Elvetia si alte paradisuri fiscale, cum au facut colegii tai din Psd, partidul de stanga cu cei mai multi milionari.

Sa vorbesti cu soacra lui Geoana sa o impozitezi cu 0,5% din averea stransa cu scutirile de impozit pe care le-a avut ca „revolutionara” de carton, sau cu prietenii Hrebenciuc ori Nastase, cu matusa lui Tamara, care a plecat pe lumea ailalta si i-a lasat „mostenire” un milion de parai saracuta!

Sau poate va duceti la prietenii portocalii ori liberali, sa-l vad pe Patriciu cum iti plateste 0,5% din 2 miliarde ori poate iti iei o poseta Vuiton in cap de la madam Udrea, care ar trebui sa-l jumuleasca pe Cocos de cateva milioane bune, decand cu legea asta anti-chiaburi.

L-am vazut pe desteptul asta, care nici nu stie pe ce lume se afla, explicand la antena1 cum o sa impoziteze caii verzi de pe pereti, ca el ii uraste pe bogati! Sa-i urasti pe corupti ma, nu pe bogati comnistu’ dracu, ca doar asta stiti: sa moara si capra vecinului.

Si ni se mai da exemplu Germania, unde bogatii platesc o astfel de taxa. O platesc ma cap de creta, dar nemtii isi deduc si lumanarile de la biserica, iar cand dau niste bani ii dau pentru tara lor, care e mandra, curata si cu un sistem sanatos, nu ca noi, unde unii platesc si altii asfalteaza, mama ei de Romanie! Ca taxa asta nu rezolva adevaratele probleme care sunt lipsa de respect pentru banul public si cheltuirea lui anapoda.

E drept ca suna bine in fata celor multi, ca se iau bani de la bogatani mai ales acum cand guvernul se pregateste sa dea afara 100.000 de functionari. Nu ma intelegeti gresit: nu am nimic impotriva sa se CONFISTE averile fara acoperire, dar eu, care am strans bani muncind 20 de ore pe zi pentru copiii mei, jur ca a doua zi ii scot pe toti din banca si le dau foc, decat sa va dau voua vreun sfant hoti ticalosi ce sunteti!

101 Comments
  • balauru
    Posted at 08:08h, 15 ianuarie

    Stupizenia din romania continuă. Dacă peste tot în lumea civilizată economia este susţinută( Aig Life America e un exemplu) în romănia este menţinută în mod artificial în moarte clinică.
    Exemplu: Am un amic care s-a chinuit a pus pe picioare o afacere bună şi în 2009 a fost pus pe chituci de stat. Rezulatut 100 de oameni pe drumuri.
    Taxe taxe şi iar taxe într-o ţară unde 5 % sunt bogaţi şi 95 % se chinuie să trăiască .
    Bună strategie.

  • Tudor
    Posted at 08:08h, 15 ianuarie

    Salutare, buna asta, tocmai ieri am scris despre numirile lui Bittman si Andrei Gheorghe la Finante :)) suntem mari. Romania nu mai e land of choice ci mai degraba land of voice sau band of choice. Enjoy

  • jocker12
    Posted at 08:44h, 15 ianuarie

    sherban…te-ai aprins shi nu shtiu citzi vor mai fi atentzi chiar la ceea ce spui… in plus, i-ai obishnuit cu glumele shi bashcaliile, iar acum dai cu pumnul in masa…. voi, cei care avetzi voce, ar trebui sa fitzi mai unitzi…. shi apoi, solidari, sa punetzi problema cum shi unde trebuie… cu acelashi mesaj constant catre public….

    criza este de abia la inceput in romania, iar singura varianta a statului de a face mai multzi bani, este de la impozite…. o sa ai nevoie de multa energie….

    ma bucur ca ai inceput sa fii serios… te prinde bine…
    suna caraghios, dar chiar sint oameni care ishi pun sperantze in voi, cei care aparetzi la televizor shi vorbitzi la radio….
    toata stima

  • Andrei
    Posted at 09:38h, 15 ianuarie

    Gand la gand cu tristete: http://www.imondo.ro/blog/?p=2401

    Impresionant ce viitor de aur are PSD-ul. Si ce realizari de seama au fostii TSD-isti. Ma apuca greata!

  • Ravan
    Posted at 09:40h, 15 ianuarie

    Din pacate nu doar domnul din imagine traieste pe alta lume. As indrazni sa afirm ca cel putin 95% din parlamentarii si deputatii nostri nu au nici cea mai mica idee despre ce se petrece cu adevarat in economia romaneasca. De fapt, ne-au demonstrat acest lucru si in ultimele zile cand s-au tot chinuit sa voteze bugetul pentru 2010 de care Romania are atata nevoie. Am vazut la diferite posturi TV cum acesti domni, alesii nostri, mai degraba se uitau la filme pe laptop-uri scumpe decat sa isi stoarca neuronul intr-o problema atat de importanta si urgenta. Rusine!
    Eu am fost plecat din tara fiind solicitat la o firma multinationala din strainatate. M-am intors insa in tara si am inceput sa lucrez ca „freelancer”. Pe langa faptul ca se castiga mult mai bine, imensul avantaj este ca intreaga suma de bani imi revine mie personal si nu sunt nevoit sa platesc taxe peste taxe si impozite peste impozite pe munca mea. Recunosc ca nu sunt un cetatean model, insa cum poti fi un cetatean model intr-o astfel de tara?

  • Stefan
    Posted at 09:45h, 15 ianuarie

    Serban, stai usor si ia atitudine asupra legii asteia intr-un mod legal, cum ar fi: adunarea de semnaturi impotriva legii respective, atragerea unor grupuri de interese (imm-isti) care nu sunt de acord cu legea respectiva. Nu este suficient sa starnesti doar sentimente, ca suntem exploatati, etc ci ar trebui sa vii si cu cateva solutii si sa actionezi intocmai. Daca doar stai si vorbesti nu o sa se aleaga nimic in urma vorbelor. Cainii latra, caravana trece!
    Numai bine!

  • Georgescu Ionut
    Posted at 10:01h, 15 ianuarie

    HAHAHHAHAHAHAHAA, Huidule, te-a speriat asta cu initiativa lui ha?? Ti-ai rupt brancii 15-20 de ani sa aduni o avere frumusica, te-ai 15 ani trezit dis de dimineata si ti-au sarit falcile de cat ai vorbit la radio si tv, pentru o cariera dar si pentru ….tine, in acelasi timp, Parlamentul , Guvernul si Presedentia se jucau toti cu pixurile jocul ala de-a contractarea ilicita. Ei au strans banutii rapid, i-au inmultit, i-au transferat unde trebuie(de frica, ca orice mafiot care simte teama de a fi prins), iar tu care te stii cinstit, ti-ai tinut banii direct la CEC sau nush, oriunde in Romanica domne. Si acu vine un cap de creta, care cik sa-ti ia el 0.5% din avere, pe motiv ca esti bogat:D. Pai in crucea si anafura matii de capatanos, sunt bogat ca am prestat cu profesionalism si sarm un job timp de 15 ani, nu pentru ca s-a jucat tata cu pixu’ pe contractele tarii.Frate situatia este atat de maronie, incat dobitocii nu inteleg ca daca spun piua furtului general, macar 1 an de zile, situatia se redreseaza in Romania. Pentru ca taxele si impozitele pe care le plateste domeniul privat catre statul Roman, sunt furate de reprezentantii acestuia. 1 AN sa nu mai fure jupanii, si vom fi pe plus.Mama ce incoerent am fost, ideea este ca intr-o Romanie (utopica de altfel) macar cinstita
    , daca nu si productiva, toate lipitorile ce reprezinta Administratia acestei tari ar fi fost ori in puscarie, ori exponate la muzeu. Se fura ca-n codru, si din pacate , n-am o supraputere sa urlu atat de tare incat sa auda toata tara, pentru ca am de zis destule…cu nume, cu fapte…pacat ca nu mai ai cui sa-i spui…

    BRAVOOOOO m-ai uns pe suflet! BRAVOOOOO!

  • cecy
    Posted at 10:11h, 15 ianuarie

    Nu inteleg de ce esti atat de revoltat pe ideea de impozitare a unor firme sau a profitului ca doar nu esti unul dintre miliardarii tarii.Sunt absolut convinsa ca unele firme mici si mijlocii s-ar fi inchis in primul rand datorita crizei si nu datorita unor taxe.
    diferenta intre 3% impozit pe venit si 16% impozit pe profit e mare crede-ma! Si firmele mici cu angajati dau faliment, deci statul trebuie sa plateasca somaj!

    Cunosc patroni de firme care au facut averi mai mari in Romania decat ar putea cineva sa faca in 2 sau 3 generatii in tarile civilizate,salariile pe care le dau angajatilor sunt jenante de 3 sau 4 mil in timp ce ei prospera si pt a fi tacamul complet ei nu au d.p.d.v legal (in contabilitate)nici un profit,ba mai mult merg pe pierderi.Oricate solutii vor incerca sa gaseasca unii pt a fi cu ceva mai bine nu vor reusi pana cand toate averile nu vor fi verificate(ma refer la cele mari nu la un om care a reusit intr-o viata sa-si ia o masina si un apartament).
    aici e o problema a organelor de control. O firma nu poate functiona pe pierdere n ani! dealtfel contabil e imposibil. Sau este posibil atat timp cat este sustinuta de actionari (e cazul meu cu kisstravel care e o firma ce nu are profit, dar eu acopar cheltuielile in speranta unor zile mai bune) asta insemna canu ma imbogatesc si pierd bani

    Daca averile care nu pot fi justificate ar fi confiscate ar creste PIB-ul si s-ar plati si datoria externa a tarii.Sa vezi atunci patroni de firme care brusc nu vor mai avea pierderi,pt ca din pierderi nu pot face avere.
    sunt perfect de acord cu tine averile ce nu pot fi justificate trebuie CONFISCATE. dar gaseste-le tu urma in insulele pastelui cailor la nu stiu ce off-shore sau in elvetia dosite bine de mafiotii nr unu ai Romaniei!

    Sa fim realisti, de fapt niciodata nu va aproba parlamentul o asfel de lege ca doar nu ar accepta sa fie ei verificati si sa le fie confiscate averile.Romania este patria hotilor liberi si a nonvalorilor,este locul unde omul cinstit lupta sa supravietuiasca.
    Imi poti respunde cand aveti prima emisiune?
    asta nu e corect ca si in alte cazuri interesele de clan primeaza in parlament , prima emisiune este pe 18 ianuarie la radio si pe 17 februarie la tv

  • raul tg.mures
    Posted at 10:16h, 15 ianuarie

    Zi-le Serbane!!!!!!!!!1

  • VanGhelie
    Posted at 10:24h, 15 ianuarie

    Secretu sta in persoana fizica sau juridica? Ca deja nu mai inteleg? Pe cine inpoziteaza asta? Ii inpoziteaza si pe mortii care au votat? Ca am inteles ca au castigat binisor …

  • Bogdan
    Posted at 10:35h, 15 ianuarie

    Degeaba va stresati!

  • Ciprian
    Posted at 10:45h, 15 ianuarie

    Sa inteleg ca ai avere de peste 500.000 euro? Bravo, te-ai descurcat. Oricum, ai dreptate. In primul rand nici nu cred ca au cum sa calculeze averile pentru a le impozita. N-as avea o problema cu legea, dar mai intai sa-i verifice ANI pe baietii cu averi nejustificate si sa le confiste. S-ar aduna vagoane de bani la bugetul de stat. N-ar mai avea nevoie de impozitare si am trece de criza fluierand. Eu in afara de Becali n-am vazut pe nimeni sa fie deacord sa dea bani. Si toti, dupa cum spunea Becali, au facut bani fara a munci prea mult.

    pot sa am si 100.000 pot sa ma si 3 milioane. Sunt bani munciti si impozitati si am lucrat din greu pentru ei. I-am strans, nu i-am cheltuit si nu mi se pare normal sa fiu discriminat dor pentru ca in contul meu sunt mai multi bani decat in al celui care i-a facut praf in carciuma sau cazinouri!

  • geo
    Posted at 10:59h, 15 ianuarie

    Imi place ce ai scris.Cu o singura remarca.Toti cei care se cred destepti si sunt fie presedinti(actual si fosti),fie ministrii(fosti si actuali)si mai cu seama PARLAMENTARI sunt niste INCOMPETENTI.Si nu uita ca sunt cei care sunt doar pentru ei.Bogatii Germaniei stiu foarte bine ca daca banii lor sunt impozitati mai mult se intorc tot la ei inzecit.

  • Ioana
    Posted at 11:16h, 15 ianuarie

    Cand reveniti cu cronica?:( si la radio????te rog huidu, zi-mi!

  • Alexandrina
    Posted at 11:21h, 15 ianuarie

    Din nefericire, asta este adevarul gol-golut.Serbane, daca tu ai scris cele de mai sus, felicitari! Cata credibilitate poate sa aiba unul ca Vladescu (daca a avut vreodata!)cu un Andrei Gheorghe in dreapta si Dan Bittman in stanga…da’cu fina ce a facut?

  • Sergiu
    Posted at 11:24h, 15 ianuarie

    Mare dreptate ai mai Serbane…asta suna a lege de tip Robin Hood (numai ca acum iei de la bogati si dai la alti bogati)…eu cred ca mai bine ar insanatosi fiscul si i-ar intreba pe unii nene cum au strans miliardul de dolari intr-un deceniu, cum si-au facut unii casoaie dar nu au carte de munca, etc, etc.


    Robin Hood era de treaba astia sunt niste hoti care nu mai au bani si folosesc ura de clasa ca justificare pentru punerea la zid a oamenilor care ac ceva in tara asta!

  • filip
    Posted at 11:43h, 15 ianuarie

    Salut,
    Stiu ca sunt off-topic insa..Am si eu o rugaminte la tine daca se poate. Impreuna cu 4 prieteni in urma cu 2 ani am lansat un proiect care se numeste http://www.hipermarketimobiliar.ro . Este un site construit in sistemul FSBO (vanzare / inchiriere fara comision si fara intermediari). Mai precis este un site de anunturi imobiliare premium (anunturi imobiliare platite) care pune in legatura directa proprietarii particulari de imobile cu cumparatorii particulari fara a percepe comision. Proiectul are orizonturi mult mai largi decat as putea descrie intr-un comment. Vroiam sa stiu daca ne-ai putea ajuta cu o mica promovare la tine pe blog si in ce conditii. Mi-ar placea sa-ti dau mai multe detalii daca as avea un mail unde sa-ti scriu si bineinteles mi-ar placea sa-mi spui daca se poate sau nu acest lucru. Mentionez ca suntem o echipa tanara care a muncit si munceste foarte mult pentru acest proiect si ne dorim o dezvoltare. Astept un raspuns daca se poate [email protected]

  • brutalistu
    Posted at 12:08h, 15 ianuarie

    Viata Are Gust!

  • Monica
    Posted at 12:12h, 15 ianuarie

    E jenant sincer unde s-a ajuns…mereu se lasa portite de scapare in legi sau hotarari, si cunt portite tocmai pentru astia care le dau… Nu mai e asa de neinteles vorba aia „banu’la ban trage”…

  • AoleuVai
    Posted at 12:18h, 15 ianuarie

    Salut Serban , dar despre ideea lui Prigoana de a transforma Casa Poporului in Mall ce parere ai ?

    alta tampenie. pe de alta parte casa poporului e folosita in proportie de 20%. daca s-ar muta parlamentul si s-ar inchiria la diferite organisme si organizatii mondiale am face multi bani. Austria de exemplu are 15% din pib bani facuti din gazduirea de evenimente si organisme mondiale gen opec, aiea etc

  • Elennuka
    Posted at 12:24h, 15 ianuarie

    OOooof…

  • _azazel_
    Posted at 12:25h, 15 ianuarie

    Nu pot decat sa zic: Serbane, respect!

  • neinteresant.ro
    Posted at 12:28h, 15 ianuarie

    Chiar aveau nevoie de Bittman! Ei sunt atat de deconectati de noi, poporu’, nu ne inteleg si de-aia comunica tare greu cu noi, ne a zis asta voalat chiar Vladescu. Bittman cica e mai de-al nostru, desi e vedeta de multi ani si nu cred ca nu a dus o viata obisnuita.
    Si nu te plange de taxele astea, pana n-ajungem la paine si carne pe cartele, inca e foarte bine…

  • B.B.King
    Posted at 12:48h, 15 ianuarie

    AMIN !!

    Politichie, nu-i de mine …. Da’ concertu’, cand e concertu’ ? – pe 16 mai bre … ne vedem, am biletu’ in mana. 🙂

  • iulian
    Posted at 13:04h, 15 ianuarie

    Wai shmekere, ala din poza, ia-ti PSD-ul moskovit si cara-te in siberia. Acolo va este locul komunistilor, ne inadusiti deja. Va privesc de la Chisinau si imi este greatsa, permanent murdaresc TV-ul cind va vad si nu ma pot aptine sa nu va scuip.

    Tare ma tem sa nu fac moarte de om in culmea furiei aruncind tv-ul pe geam.

  • lucielle
    Posted at 13:06h, 15 ianuarie

    ok.este adevarat ca ne fura astia en-gros cu taxe peste taxe,acusi o sa avem taxe si pe aerul expirat,dar de ce te-ai enervat asa de tare ?
    esti vizat ? adica ai o avere de peste 500.000 euroi ? daca da …esti foarte tare.felicitari si la mai mare ;)!
    las ‘ ca te descurci tu cumva si cu taxa asta ca esti baiat destept.

    evident ca ma descurc…si repet: nu are importanta cati bani am! chiar nu are importanta e o problema de principiu.

  • ellis
    Posted at 13:11h, 15 ianuarie

    Minune (Adrian minune) ne mai lipseste consilier la finante…asta e mai potrivit…dar nu accepta postul, ca nu si-a platit impozitul pt ‘fara numar, fara numar’…suntem de tot rasul…tare curioasa sunt ce il consiliaza Gheorghe pe Vladescu…gata…pana aici ne-a fost…

  • Claudiu
    Posted at 13:13h, 15 ianuarie

    Lume nu se poate asa ceva ce plm cauta Dan Bittman la finante? Cand am vazut la TV am ramas masca. Ce treaba are ala economia? Sa-si vada de muzica lui. Nu se poate asa ceva astia-s tampiti, fac anume asa ceva in scarba, scuipiar lumea-n gura. Na ca le-am ziso. Scuze de limbaj da nu ma pot abtine.

  • Maria
    Posted at 13:31h, 15 ianuarie

    Salut Serban,
    am o furie in mine si niste draci mai mari decat ai tai, 33 de ani si o fetita de 6 ani, sunt functionar public de 11 ani, imi place ceea ce fac, chiar muncesc din pasiune si am tot sperat ca va fi mai bine, dar la dracu, nu e nimic bine, totul e pe dos, e aiurea, urasc tara asta, oameni nenorociti, politica, tot… Mama mea locuieste in Germania, ea ma ajuta cu bani, haine la fetita, concedii, adica ea ma intretine pt. ca eu nu vreau sa renunt si vreau sa raman aici, in Romania sa schimb ceva…, n-am schimbat nimic, m-am schibat eu, am devenit indiferenta, nu mai vreau nimic, astept sa merg la mama…

    trist….adevarat si trist!

  • Alina
    Posted at 13:35h, 15 ianuarie

    In mare parte ai dreptate, dar nu inteleg de ce te agiti atat: esti si tu, cumva, „chiabur”? daca ai fii un om de rand, cum suntem noi, nu te-ai mai agita asa mult; stai tu linistit ca au bogatii destui bani sa plateasca impozit, nu le plange de mila !

    cand o nedreptate e facuta, in scurt timp ea va ajunge si la ceilalti. Nu e vorba de bogati si saraci ci de nesimtire si incompetenta. Si comunistii au inceput cu aceeasi lupata de clasa si pana la urma regimul i-a afectat pe toti! ai grija ce-ti doresti

  • Miha
    Posted at 14:10h, 15 ianuarie

    wow, eu aflu despre masurile de tot felul din romanica de la tine, ca la stiri pe net am renuntat sa ma mai uit, timpul meu chiar e important ca sa-l pierd aiurea….dar, tot nu inteleg de ce naiba nu pleci de acolo???? iti e mai bine sa-ti consumi energia cu rahaturi de astea? tu esti coleric ca si mine si o sa-ti crape creierul intr-o buna zi…chiar merita??? eu m-am intors de doua ori si am incercat sa traiesc in romanica fara sa fur, corect, dar asta e imposibil, asa ca am plecat sa traiesc corect in alta parte, la marginea vestului, ca sa fiu sigura ca nu ajunge sindromu’ pana aici. si nu mai trebuie sa muncesc 20 de ore pe zi!!!!!!!!!!!!!!!!! ca sa traiesc mai mult decat decent, pentru ca aici se poate!!! si ti-am mai spus o data, dupa alegeri, ca nu ma mai simt vinovata ca sunt emigranta, ba chiar deloc atata vreme cat ma duce capul poate mai mult decat pe ei si am facut in doi ani cat n-au facut multi dintre ai lor intr-o viata, de asta si am o pozitie sociala buna de care chiar sunt multumita (si sunt scorpioanca, nu ma multumesc cu putin!:))) asa ca ma simt foarte bine ca nu trebuie sa ma balacaresc in mizeria aia de tara…asta e curiozitatea mea, de ce mai stai? poate imi raspunzi… iti mai spun un lucru: daca tot mai speri ca se schimba, tine minte de la mine: SPERANTA MOARE PENULTIMA!!! ultimul…….

  • ion
    Posted at 14:12h, 15 ianuarie

    Serbane, sunt perfect de acord cu tine! Din pacate, in romania (din pacate, again, cu litera mica), nenorocitii astia si-au asfaltat drumul si acuma sar cu japca pe amarastenii cinstiti (pentru ca in romania, numai oamenii cinstiti sunt amarasteni) si nu mai stiu ce sa taxeze si cum sa impoziteze. Oare nu putem gasi o solutie sa scapam, noi astia care stringem cureaua de 20 de ani, de nenorocitii astia care ne impun sa stringem cureaua????
    Poate o bazooka, ceva? 🙂

  • lucian
    Posted at 14:15h, 15 ianuarie

    e nesimtire serban …

    cand e vorba de parlamentari e nelimitata!

  • brazaunul
    Posted at 14:30h, 15 ianuarie

    hai pe post baieti si fete
    hai ca vrea sa vad cronicala primatv
    adresa de imeil e corecta
    cumetre

  • sori55
    Posted at 14:37h, 15 ianuarie

    Acum 20 de ani aveam varsta de 34 de ani si puteam sa plec din tara sa muncesc pe bani adevarati asa cum au facut-o colegi si prieteni care au facut pasul asta si au reusit mult mai bine in viata. Eu am ramas in tara si acum regret profund. Mi-e greatza de nesimtirea si tupeul la care au ajuns „politicienii” nostri.
    Oricum stam si ne lamentam si nimic mai mult asa ca ne meritam pe deplin conducatorii si soarta…

  • CSB
    Posted at 14:43h, 15 ianuarie

    Cam asta simt si eu… Ura impotriva celui care produce valoare o sa ne duca dracu pe toti. Daca unu si-o facut o firma si ii merge bine, si-o tras o vila, masina peste medie… Sa ne dea si noua… Ce conteaza ca el a lucrat 15 ore pe zi, ce conteaza ca statul il impoziteaza oricum de-l ia dracu, ce conteaza ca pe langa impozite ii mai trimite si niste incompetenti si nesimtiti in controale… E BOGAT ! DECI E CORUPT ! tre sa dea, n-are cum sa nu dea.
    Mai bine stam toti ca milogii si ne uitam la circu asta. Pe bune daca astia din Guvern si Parlament n-au glume mai multe ( dar mai proaste si mai triste ) decat Cronica Carcotasilor.

  • nina balerina
    Posted at 15:26h, 15 ianuarie

    aproape ca mi-ai smuls o lacrima…pai bine ma Serban, oi fi lucrand tu 20 de ore pe zi, dar nu tot anul… si cat castigi tu pe ora??? ia zi tu mie se compara cu altii care de luni bune nu si-au mai vazut salariile???
    care este vina mea ca lucrati in continuare fara sa fiti platiti? am trecut si eu prim momente d’aste, din salriu plateam colegii operatori sa nu plece ca NICI EI NU MAI ERAU PLATITI DE PRIMA , pentru ca vezi tu, noi astia care dam oamenilor de lucru avem si responsabilitati!
    nu stiu pe cine vrei sa impresionezi prin lamentarile tale… sa va dea la impozite sa nu le puteti duce din partea mea. si fii linistit ca baietii tai au ce mosteni chiar daca dai tu pe an 0,5 la stat…

    banii mei sunt IMPOZITATI si para impozitati. A pune inca un impozit pe niste bani pe care i-ai economisit si nu i-ai facut bucati in discoteci si cazinouri, doar pentru a da bine la proletariat e de tot rahatul. La asta ar trebui sa te gandesti inainte se scrii porcarii!

  • Petrov
    Posted at 15:30h, 15 ianuarie

    ce rau esti! =)) da’ ce fata de gadea are baiatu asta din poza =))

    ii mai lipseste securea…..

  • Lexa
    Posted at 16:48h, 15 ianuarie

    Din cate stiu, tocmai ce-au dat la tv Robin Hood (filmul). Din nou. Probabil ca a avut avant de inspiratie proaspata pentru domnu’ PSD-ist.
    Sa-l anuntam totusi ca filmul era facut in ’90, cand micii intreprinzatori abia ce incepeau sa faca bisnita cu haine din Turcia, nu cu proprietati trecute pe numele bunicilor si societati de stat cumparate de firme fantoma (vezi cazul Rom Telecom in ’99 – 2000).

  • Alecsandra
    Posted at 17:21h, 15 ianuarie

    „M-am saturat…”.Asa a zis tata!Drep urmare locuim in Italia. Matusa mea(judecatoare) spune si ea…:”Ne-am saturat!Sistemu’ e prost…Am incercat…!” Prefera sa dea la matura in alta tara( sansele sa isi continue serviciul sunt imposibile…
    Vreti sa stiti urmarea?
    Ce s-a ales de Romania?Obisnuiam sa citesc despre lupte marete pentru independenta romanilor; despre lupte cu Stefan cel Mare, Mihai Viteazul etc Doua nume din acele multe si marete care au luptat pentru libertatea romanilor. Unde sunteti voi o Marilor…Unde sunteti? Dar mai ales.. UNDE ESTI TU VLADE?Unde esti tu! Ti’ar fi placut atat de mult sa traiesti in zilele noastre.., mai ales in Romania. Boieri trasi in teapa ar fi nimic pe langa ce ai avea acum sa tragi in teapa. Oh Ţepeşe!Unde esti tu Ţepeş?

    nici trecut nostru n-a fost chiar atat de glorios pe cat ni l-au prezentat cartile de istorie. Am avut niste perioade mici cu care ne mandrim in rest cam parjoleam recoltele si otraveam fantanile!

  • Cami
    Posted at 17:22h, 15 ianuarie

    Draga Serban,

    Mi-e sila de acesti oameni… pur si simplu am o greata teribila cand ma trezesc dimineata si vad ce le-a mai trecut prin cap!
    Oare se va gasi o vindecare pentru tara asta?
    Mai pe romaneste „se pisha pe noi” si mai au si pretentia de a le multumi pentru favorul care ni-l fac. :-((

    cum? sa-i ardem pe chiaburi! ai dracu’ de bogati!

  • Marius
    Posted at 17:28h, 15 ianuarie

    Ai 500 000 Euro, sunt uimit :). Lasand gluma la o parte e intradevar o idiotenie. Mai intai sa isi rezolve problemele cu coruptia, cu cheltuilea banului public, cu strangerea banilor de pe impozitele deja existente (aviz manelistilor zbieratori) si deabia dupaia sa ne mai ceara bani.
    Eu , spre deosebire de altii nu am 500 000 Euro :), deci nu m-ar afecta mpozitul asta. Dar daca se strang sa zicem cateva miliarde de euro si se fac 3 km de autostrada se cumpara niste pixuri si se inchiriza 2 scene de banii astia nu am facut nimica.

    nu conteaza cati bani am. ideea conteaza asta e un nesimtit si jumatate si un oportunist.

  • oana a
    Posted at 18:24h, 15 ianuarie

    serbane, dar la impozitul pe abstinenta s-or fi gandit alesii nostri? ar trebui sa platim taxe si pt ca ne abtinem de la orice: adica, bun, mancam saorma – platim impozit, dar daca ne abtinem si nu mancam? ar trebui impozitat si faptul ca nu mancam, nu? ar trebui luat in serios chiar si domnul dan mircea pascu, care zicea de o „taxa pe fericire”. esti… fericit – platesti impozit, te abtii de la a fi… fericit – la fel, sa platim impozit, zic. impozitul pe abstinenta nu imi pare a fi mai aberant decat celelalte impozite instituite pana acum de distinsii domni politicieni.
    sa ai un an bun si sa carcotiti bine!

  • Vasile
    Posted at 18:50h, 15 ianuarie

    Birurile sunt ca sa aduca banii de care au nevoie ca sa iasa bugetul. Care au fost motivele pentru care s-a bagat de la bun inceput impozitul de 3% pentru IMM? Probabil ca sa stimileze infiintarea de cat mai multe IMM si ca sa aduca si ceva bani la buget. Acum, daca se scoate, inseamna ca una din cele doua nu se mai vrea. Nu pot sa cred ca nu se mai vor bani la buget. Probabil ca cineva a considerat ca, fie se cheltuie prea mult cu implementarea si sustinerea impozitului de 3%, fie ca sunt prea multe IMM-uri. Cine stie… Vizitati http://odantest.blogspot.com ca mai scriu si pe acolo.

  • wolverine
    Posted at 19:00h, 15 ianuarie

    Problema e ca toti vorbim si vorbim, si ne plangem ca ne fura. Dar toti stam cu mainile in buzunar si ne uitam la ei. Daca ar sti ce e aia „popor suveran” nu ar face asa ceva. Dar atat timp cat stiu ca le merge si noi tacem, ne iau de prosti. In alte tari daca era asa ceva ieseau oamenii in strada de mult. „Saracii de noi ! ce ne mai fura Guvernul” atat stim sa spunem. Ne este prea frica sa ne cerem ceea ce este al nostru…prea multe urmari psihologice din perioada comunista. Suntem un neam de oamenii foarte usor de dus de nas cu promisiuni.

  • Bogdan710
    Posted at 19:13h, 15 ianuarie

    Degeaba va stresati!

  • AoleuVai
    Posted at 20:12h, 15 ianuarie

    Vad ca pe majoritatea va intereseaza cati bani are Serban si nu de faptul ca suntem jefuiti pe fata…cred ca mai bine ar fii sa luam exemplu de la Serban poate pe viitor ne facem si noi griji ca ne-au pus o taxa in plus si daca are bani are ca a muncit si a stiut sa aibe grija de ei( de acum nu mai trebuie sa aibe el grija ca are Andrei Gheorghe si Bitman).Serban nu mai fii suparat ca din acei 3% trebuie sa iese salariul lui nea Andrei si nea Danut …trebuie si omenii sa traiasca si ei …pe banii nostrii mortii lor de nesimtiti

  • emigrant USA
    Posted at 21:23h, 15 ianuarie

    Duzilor si Mr. Serban, daca va cer trei masuri concrete de fixare a crizelor Romaniei, puteti sa le listati aici? Eu personal ma declar incapabil, dar sunt satul si de placa cu „In Romania se fura”. Nu ca nu ar fii adevarata, dar distrage de la rezolvarea problemei, nu duce la o solutie si este mult folosita ca atac fara tinta: „Se fura!”. Adica „cine” concret? Cred ca asha trebuie inceput sa punem problema. Sper sa nu sun rautacios… sunt departe si nu simt/vad totul. Mda, nu stiu ce ash putea face in fatza unei astfel de agresiuni. Astept provincia! Succes!

    pai hai sa-ti spun eu cine fura concret:
    castigatorii pentru asfaltari…..au facut numai lucruri de mantuiala, un ascrie in caietul de sarcini cu acre au castigat licitatii, alta au facut real in afara de cei 30 de km de autostrada a2 pana la fundulea pe care cu totii i-am injurat ca erau de beton si ne zdruncinau masina, dar care s-au dovedit a fi cei mai bine facuti, TOATE dar absolut toate asfaltsarile de la noi sunt facute de mantuiala…
    Se fuara la nivel d eministere…evenimentele facute de madam ritzi au costat statul 700.000 de euro, in realitate ele au costat doar 100.000. Producatorii de medicamente- exemplu vaccinul de la cantacuzino e produs de un institut de stat si cumparat de stat deci nici un beneficiu pentru un tertz, dar seringile? 7 milioane de seringi de la un unic producator? ha? mai vrei exemple? mai am!

  • Adi T
    Posted at 21:24h, 15 ianuarie

    “Se-ncheie si dupa datina noastra cu ziua de astazi, un sir de evenimente masurate dupa apuneri si rasariri de soare si fixate in memoria noastra cu cifrele acestei masuratori.
    Daca privim regularitatea fenomenelor lumii siderale si o comparam cu nestatornicia sortii omenesti, am putea crede ca altceva se petrece in ceruri, alteceva pe pamant. Cu toate astea, precum o lege eterna misca universul deasupra capetelor noastre, precum legea gravitatiunii le face pe toate sa pluteasca cu o repejune de chaos, totastfel alte legi, mai greu de cunoscut, darsupuse aceleiasi necesitati, de la care nu este nici cale de abatere, nici exceptie, guverneaza oamenii si societatile.
    Oricat de mici am fi pe acest glob atat de neinsemnat in univers, a carui an intreg de cateva sute de zile nu e macar un ceas pentru anul lui Neptun de saizeci de mii de zile, totusice multe si mari mizerii se petrec in atat de scurt timp, cat de multe mijloace nu inventeaza spre a-si face viata grea si dureroasa.
    S-ar crede ca cu cat cunostintele inainteaza, cu cat omul castiga convingerea despre nimicnicia lui si despre marimea lui Dumnezeu, ar scadea desertaciunea care este izvorul urii si al dezbinarilor; ca incredintandu-se ca nu numai nimic este, ci chiar mai putin decat nimic, de vreme ce viata omenirii intregi este ceva accidental si trecator, pe fata pamantului, mintea lui va fi izbita cu atata adancime de acest mare problem, incat sa poata uita patimile mici cari-l misca, mai putin insemnatoare decat o picatura in ocean, decat o clipa in eternitate.
    Dar nu se poate altfel…”

    Mihai Eminescu Timpul – 1883

  • raffael
    Posted at 21:50h, 15 ianuarie

    Salut Serban.
    Pot sa spun ca imi pare rau pentru tine; stiu ce inseamna sa muncesti in medie 12 ore pe zi, este adevarat nu 20 ca tine dar este munca, si asta pentru 1100-1200 de lei pe luna. Fiecare dupa cum ii este norocul. Poate am mai spus-o: NU sunt invidios pe cei care fac bani din munca cinstita si dupa partea mea pot sa stranga miliarde. Si ma gandesc la un exemplu, ca tot lucrez in IT: Bill Gates a facut bani frumosi de pe urma creierasului sau si impreuna cu prietenul din copilarie Paul Allen au lansat prima versiune a sistemului de operare Windows. N-a fost usor. Vorba ceea: va duce capul, faceti si voi si concurati-l. Daca s-ar fi nascut in Romanica si ar fi trebuit sa platesca acest gen de impozit cu siguranta ca ar fi fost cel mai revoltat dintre romani. Sau ma gandesc la un alt inventator, care revolutioneaza stiinta si caruia ii putem fi dator. In contul lui ar putea intra bani multi, pentru ca l-a dus mintea si pentru ca tot la dus mintea acum trebuie sa imparta cu altii. Ca asa este viata…la noi.
    Stiu ca iti este necaz, stiu ca iti vine sa urli de nervi dar nu uita:
    „Traiti fiecare clipa ca si cum ar fi ultima si bucurati-va chiar si atunci cand vi se intampla lucruri mai putin vesele, ca in definitiv, asta e viata noastra: cu bune si cu rele cu fericiri si necazuri, cu zambete si plansete, una avem si este mai firava decat ne inchipuim.”
    Te-am citat in mod expres pentru ca mi-a incalzit sufletul rece in acesta tara a altora decat a fiecaruia dintre noi; dintre noi cei care inca mai credem intr-o schimbare; dintre noi, cei care, am crescut in spiritul bunului simt si respectului pentru semenii nostrii.
    Ca un fapt divers, off topic chiar: nu mai tarziu de aseara, ajuns acasa, dupa tura a doua, imi zice fica-mea, ca trebuie sa o ajut sa faca o plansa la scoala (este in clasa a-VIII-a) ca nu vrea sa isi strice media de 10 la materia respectiva, pentru ca orice nota mica scade procentajul de 50% de la examenul de admitere in liceu din vara; nu imi laud copilul, este doar un adevar; am incercat sa o conving ca nu este o tragedie, o nota mai mica, dar mi-a replicat ca a muncit atat si ca ii este necaz sa piarda, pentru ca vin copii de la tara cu note umflate si o concureaza la examen. Am trimis-o la culcare, pentru ca era prea tarziu si sincer mi-a parut rau de ea, iar plansa am facut-o eu. Poate ca am gresit si m-am lasat purtat in jocul actualului sistem nesimtit de invatatmant. Dar ma intreb: NU ESTE PACAT???. Nu neaparat ca este vorba de copilul meu, dar asa promovam noi valorile??. De asta ne pleaca creierele luminate, pentru ca ne batem joc de ei. Stii si tu foarte bine, ai prins vremurile alea, asa se intra la liceu? Cu media anilor de studiu, sau la facultate fara examen? Si mie imi vine sa urlu…Ne-am batut joc de tot.
    Iar despre tine, fara suparare: nu poti sa te pui in fata tavalugului si vei ajunge sa accepti si acest compromis, asta daca nu cumva te gandesti foarte serios, daca mai ramai sau nu in tara.
    Toate cele bune.

  • raffael
    Posted at 21:56h, 15 ianuarie

    Update:
    „aici se duc banii dumneavostra”; cea mai mare pensie platita in 2009, de peste 100 ori mai mare decat pensia minima garantata: http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Business/Economie/145729/Cea-mai-mare-pensie-platita-in-2009-de-peste-100-ori-mai-mare-decat-pensia-minima-garantata.html

  • Dan
    Posted at 22:35h, 15 ianuarie

    Oricum nu au cum sa treaca si sa implementeze asa o lege. E absolut imposibil de implementat rezonabil. Nici nu cred ca e legal sa te intrebe cati bani ai. Plus daca lucrezi in mai multe tari ai mai multe conturi, cetatenii. E una din declaratiile din seria Geoana cu 25k de euro (gogomanie fara egal si imposibil de implementat care a sfarsit complet ignorata).

  • ovidius01
    Posted at 22:37h, 15 ianuarie

    sunt unii care dorm atit de bine in parlament incit atunci cind se trezesc (in ziua de salariu sau cind pleaca in concedii) spun timpenii de astea.
    ei oricum traiesc in alta realitate. ia vezi cit costa sa maninci la parlament un prinz si o sa intelegi ce spun.
    chiar nu ii intereseaza
    eu unul nu am decit o viata si nu mai vreau sa o traiesc aici sa traiasca altii… daca mai vor

  • Ciprian Ghita
    Posted at 00:00h, 16 ianuarie

    Nu va mai plangeti degeaba ! Ei vor sa stranga bani de la cotizanti sa plateasca buncarele pentru 2012… Ganditi-va bine de ce au nevoie asa mare de bani… Vezi aici – un documentar care iti da multe de gandit. http://www.youtube.com/watch?v=Z4vKozashqk
    Noi platim ca sa aibe ei unde sa se ascunda… si noi ramanem pe afara…

  • Mizumschi
    Posted at 00:35h, 16 ianuarie

    Sherbane, daca ai reushit sa economiseshti eva bani, cred ca a venit timpul sa schimbi tzara. Eventual sa produci Cronica din emigratzie. Guvernarea actuala shi’a propus sa)i distruga pe cei care au cashtigat cinstit nishte bani.

  • Robert TGV
    Posted at 01:23h, 16 ianuarie

    De ce ne miram si lamentam,au trecut 20 de ani de la <> si nimic nu s-a schimbat,de atunci si pana in anul curent nu am facut nimic decat,greve,proteste si mineriade.De ce?Pentru ca nu ne place munca,nu ne place sa asteptam,nu avem rabdare si in loc sa muncim,nu stiu,2-3-4 ani pe un salariu mic dar sa producem ceva si acel ceva sa ne mareasca apoi salariul,exportandu-l,stam si urlam ca ne fura statul si ne mint politicienii,foarte bine asa ne trebuie caci ne-am facut-o cu mana noastra.Am fost invatati pe timpul Raposatului sa stam degeaba si sa intindem mana.Asta am vrea si acum dar de unde e capitalism caci asta am cerut asta am primit dar nu ne place.

  • George
    Posted at 02:58h, 16 ianuarie

    Singura soluite ramane emigrarea!
    http://all-media-blog.blogspot.com

  • Adi
    Posted at 03:49h, 16 ianuarie

    Salut Serbane,

    ce ma amuza curiosii care posteaza aici si nu pot dormi ca nu stiu cati bani ai tu. De parca ai lucra la stat.
    Dar asta e problema romanilor in general: grija celuilalt.
    Cred ca intai ar trebui luat la puricat averile ilicite, banii manelistilor care nu au platit nici un fel de impozit si lasate deoparte ideile social-comuniste.
    Culmea e, ca daca ar trece asa o lege, ar platit tot fraierii care au strans bani cinstiti si muncind din greu si nu smecherii care si-au facut bani furand.
    Acum stau si ma gandesc, daca iesea Geoana presedinte propunea tov. Surupăceanu impozitarea nu cu 0.5% ci cu 50% a averilor.
    Iar cap de musca ala nu cred ca poate compara situatia din Germania cu cea din Romania. In Germania (aici locuiesc acuma) nu fura politicienii banii contribuabililor, cel putin nu pe toti ca in Romania (nu sunt nici nemtii usa de biserica). Si din banii luati pe impozite se fac multe. Cand vom ajunge la nivelul de dezvoltare si civilizatie al Germaniei, atunci putem sa ne comparam si la taxe si impozite cu nemtii.

  • emigrant USA
    Posted at 06:42h, 16 ianuarie

    @Serban’s reply @emigrant USA: Serban, stiu ca se fura. Se fura de 20 de ani sau poate de mii de ani in romanica. E deja irelevant sa imi spui ca se fura, de acolo am plecat (rog nu va atacati, inca!) Eu ceream trei (3) masuri concrete, idei de la oameni mai destepti ca mine, pentru fixarea acestor crize. Anybody? Tu esti un puternic formator de opinie. Fa-ti partid frate, gaseste forma legala de lupta, be effective (Crap, deja vad ca nu o sa mearga sa ne luptam cu rechinii la ei in apa…) Ideea e ca te-ash sustine.

    Deci, trei masuri?!

    Inca o intrebare: eu daca m-as intoarce in Roumenia cu banii stransi aci, ma taxeaza baetzii si pe mine? Ceapa lor…

  • Lucy
    Posted at 08:54h, 16 ianuarie

    Mania proletara e la moda in ultimul timp pe toate continentele. Incapabilii si frustratii aplauda oranduirea mioritico-socialisto-comunista de ultima ora(asta in Ro),si saliveaza doar la gandul ca cei bogati vor plati pentru toti si tot.Iar ei tre’ doar sa se planga in continuare ca vor primi si casa si masa pe spinarea altora.
    Loazelor,la munca! Folositi-va creierul si spinarea si veti avea o surpriza placuta. Gata cu intinsul manii si aratatul cu degetul. V-a trecut vreodata prin cap ca sunt oameni care si-au facut averea pe cai cinstite? Care au muncit enorm pentru asta?Sau ca sunt oameni care au avut idei geniale si le-au pus in practica obtinand bani frumosi?Neah,tot „baba de la parter” sunteti.
    Serbane dpmdv ai 2 variante: lupti(ai resursele si constiinta necesara sa o faci) sau pleci(de dragul familiei tale).
    Un articol mai vechi ,dar strict de actualitate in contextul a ce se intampla acum in lume,v-s-v de „noua ordine mondiala”:
    http://pajamasmedia.com/ejectejecteject/2009/04/06/a-message-to-the-rich/
    „So let me now send a personal message to The Rich in America…
    As an American and a patriot, I implore you – I go to my knees and beg you – LEAVE NOW.”
    Serbane , sa-ti de D-zeu multa putere si rabdare!

  • Toni Montana
    Posted at 09:58h, 16 ianuarie

    Eu propun ceva mai interesant, şi anume: toate gunoaiele, mizeriile care au furat din ’90 şi până în zilele noastre să înceapă să dea măcar 10 % înapoi. Să vedeţi voi cum se redresează situaţia în ţărişoara noastră. V-aş prezenta o lista a gunoaielor:
    Adrian Năstase
    Iliescu(care nu mai moare)
    Felix Motanul
    Zdreanţa de Jiji
    Porcu’ de Iancu Marian
    Ovidiu Tender
    Băsescu cu fetele şi fratele lui
    Videanu
    Halaicu
    Vântu
    Geoană
    Vanghelie
    Hrebenciuc
    Căşuneanu
    Bivolaru
    Boc
    Lis
    Constantinescu cu cei 15000 de specialişti
    Copos
    Toţi interlopii care au ciordit cu ajutorul miliţiei şi procuraturii.
    Şi lista poate continua… Dacă am omis pe cineva, scuze! Acum veniţi la tata să vă dea nu 0,5% din avere, ci 5 grame de substanţă lipicioasă…

  • angi
    Posted at 12:31h, 16 ianuarie

    in fata ‘celor multi’ suna bine cand spui sa impozitam bogatii ca astia au d unde…dar vorba ta,unii au muncit pur si simplu pt banii lor,au avut noroc,asta e,mereu va fii asa,unii au mai mult altii mai putin.insa faza e ca banii care se impoziteaza nu sunt folositi in scopurile in care este nevoie.si e cel mai frustrant ca n-ai ce face in cazul asta ca simplu cetatean.

  • cecy
    Posted at 12:40h, 16 ianuarie

    Ti-am mai scris un mesaj cel cu nr 8 si iti multumesc ca mai si raspunzi la mesaje.e mare lucru sa comunici cu cei care iti scriu.Nu am o problema cu cei care sunt bogati,dimpotriva bravo lor,insa problema mea este ca nici 5% dintre ei nu au muncit cinstit.Ori au facut afaceri cu statul prin diferite contracte care ii avantajeau doar pe ei in timp ce statul risipea banii nostri ori pur si simplu prin diverse variante de escroccherii.Daca pe tine te-ar plati prima tv cu 1 miliard pe luna m-as bucura.Meritati atat tu cat si Gainusa sa castigati oricat de mult.Ceea ce faceti voi putini pot si stiu sa o faca.La fel de bun ca si voi este Mircea Badea cu care,chiar daca voi aveti divergente si nu stiu de ce este genial.Emisiunile voastre sant singurele pe care le urmaresc mereu .Diferenta intre voi si Badea e aceea ca el este mai irascibil,probabil asa e firea lui dar asta nu inseamna ca e baiat rau. La el pana si defectele par a fi calitati Daca ar fi altfel probabil nu ar mai avea farmecul pe care il are.E posibil sa fie mult mai sensibil si mai bun decat multi altii care par niste sfinti.Nici voi nu va lasati mai prejos ca el si ori de cate ori aveti ocazia ii raspundeti.Nu stiu ce salar aveti voi sau Badea insa este sigur ca meritati oricat,sunteti de neinlocuit.

  • Partidul PLM
    Posted at 13:34h, 16 ianuarie

    Va creste economia datorita turismului, dupa ce se va legaliza canabisul si prostitutia . Alta solutie mai rapida nu cred ca exista pentru a scoate tara din criza .

  • roman
    Posted at 14:10h, 16 ianuarie

    Stai ma putin, tu votezi, pupi , slavesti baescu , si acum te plangi de ce urmeaza?
    Pai cum asa? adica nu te asteptai la boc ministru, la undrea ce o fi ea , si la restul caricaturilor?
    Si o sa zici ca pai si ce cu ala mai bine?
    Problema se pune, ba cu asta stiu sigur ce urmeaza pentru ca am vazut ce a fost, cu altu poate …
    Concluzie , ia Boc si taci.

    nea cutare, nu am votat, nu am pupat si nici slavit basescul traian. Daca esti furios pe cineva de situatia in care a iesit presedinte, te rog sa fii furios pe moguli si slugile lor care l-au victimizat pana cand a reajuns presedinte!

    Concluzie: esti nervos pe cine nu trebuie!

  • Oana
    Posted at 16:00h, 16 ianuarie

    Tara asta este condusa de incompetenti,de oameni corupti care nu stiu ce sa mai faca sa le fie lor bine. Am vazut zilele astea la stiri cum au aprobat amendamentele,:(( pacat de tara ca este frumoasa si totodata bogata prin frumusetea ei. Acum cu criza, a bagat impozitul forfetar(sa aiba statul bani) ca sa putem avea mai multe firme in faliment si mai multi someri. In loc sa fie bine este din rau in mai rau. Asta e…

  • Raul
    Posted at 16:13h, 16 ianuarie

    Din pacate asta e gubernul Boc..Se repeta tragica istorie cu Basescu ..(Iliescu)…Si bai asta roman, eu il stiu pe Serban, si stiu ca nui cu Basescu fi sigur…Daca chiar vrei sa te descarci…scriele la astia de la protv ca astia is cu basescu..Cum o zis Serban mogulii si slugiile lor is baiul … si pe astia cei doare ca doara ei si-au asigurat bugetul pe 2010 ce treaba au ei.Acuma vai de profesori si de restul de oameni care intra in somaj…Si in loc sa-si reduca ei din salariile lor pompoase nemeritate bineinteles, acuma ne taxeaza pe noi „omul de rand”, ce sa facem…ducem mai departe..pana cineva se va satura odata si va iesi in strada.Ce fac astia cu noi e hotie fatzisa,curata si alba.Astia trebuiau batuti de mici cu paru’ alea versuri bune…io va zic Sanatate la toti si tie Serban, si aveti grija de voi.

  • George
    Posted at 18:32h, 16 ianuarie

    Salut!Pentru mine cea mai nedreapta taxa este cea pe locuinta.Au muncit si ai mei, am muncit si eu la randul meu sa am o casa decenta, confortabila si de care sunt mandru cand am musafiri si an de an trebuie sa dau impozit.Cu ce m-au ajutat cei care legifereaza aceste dari?Din contra, mi-au pus bete in roate cu liberalismul preturilor pentru ca materialele de constructie si cele pentru finisaje se scumpeau de la o zi la alta si una dintre explicatii este aceea ca foarte multi dintre cei cu legile au afaceri in aceste domenii.Casa nu este un lux asa cum este masina, vila la munte, iahtul,ci o necesitate.In loc sa ne felicite ca ne gospodarim sa avem de toate si nu stam la colt de strada cu mana intinsa ei ne impovareza cu biruri.Pe cand taxa pe locul de munca? Toti cei care au serviciu,pe langa celelalte impozite de acum,sa mai dea unul ca au loc de munca (pe care l-au gasit singuri si pe care il pastreaza cu sudoarea lor).Aberant!

  • emigrant USA
    Posted at 20:15h, 16 ianuarie

    @George: Taxa pe locuinta nu este cea mai nedreapta. Trebuie sa intelegem conceptul de guvern si stat, nevoia de a le avea, si apoi sa te intrebi cu ce intretzi o intreaga administratie. A spune ca taxa pe locuinta e nedreapata este echivalent cu a spune ‘hai sa desfintzam guvern, primarii, politie, etc…’
    si te intreb: iti faci tu drum singur sa ajungi acasa de la lucru? iti faci singur tzevi de apa, gaz… taxa in sine nu e broblema. In toate tarile unde se platesc taxe problema este unde se duc banii ulterior. In US, sistemul este atat de complicat ca nu poti sa urmaresti dolarul de il platesti la o amenda de circulatie. el circula prin sistem pana i se pierde urma, dar o gramada de politisti, judecatori, administratori, societati diverse, lobiisti traiesc din acel dolar. La romania nu s-au rafinat baietii atat de tare si fura pe fatza. Fiind evident ce se intampla, voi va enervati. Pentru mine lucrurile stau asha: casting X bani pe an, din care platesc y% taxe, impozite si ceva furturi sociale. Dar inca imi convine si nu ma mut nici in Irlanda (low income tax) inca, nici back to the land of opportunities. Am divagat tare. Ideea era ca nu pun taxa pe locuinta in capul listei de taxe ce trebuie scoase.

  • biaggio
    Posted at 20:21h, 16 ianuarie

    Traim intr-o tara jalnica cu niste conducatori imbecili care pur si simplu se intrec in legi aberante. Ma intreb cand vom putea intra si noi pe un fagas normal cu legi care nu se mai schimba anual cu oameni care chiar vor ca tara asta sa mearga intr-o directie buna. Serbane tot respectul pentru aceste ganduri, te asigur ca nu esti singurul care gandesti asa, sper sa apucam ziua in care vom spune ca ne este mai bine.
    Toate cele bune de la Ramnicu Valcea.

  • oana a
    Posted at 20:59h, 16 ianuarie

    da de taxa pe sex premarital ce zici?
    http://www.times.ro/national/romania-introduce-taxa-pe-sex-premarital
    zau ca nu mai e mult pana acolo

  • ildiko
    Posted at 21:16h, 16 ianuarie

    traim in romania si asta ne distruge tot timpul…serban ,la multi ani,tie si familiei frumoase pe care o ai.succes in continuare!!!

  • Vasile
    Posted at 22:23h, 16 ianuarie

    ildiko, unora le distruge tot timpul pentru ca voe ei sa il distruga. Altora (http://odantest.blogspot.com) nu le distruge nimic.

  • AL INN
    Posted at 00:48h, 17 ianuarie

    Incep prin a spune DUMNEZEU SA-L IERTE PE TONI. Stii tu spuneai intr-o emisiune de a ta cam acum vreo 2 luni cand af fost englezoii de la top jir in rom pacat de tara asta e asa de frumoasa dar si mai mare pacat ca e locuita. Serban tine-o tot asa si tu si tot si intre timp poate ascultati si voi melodia NOI VREM RESPECT Parazitii cred ca ni se potriveste cel mai bine Pa

  • Stefan
    Posted at 09:41h, 17 ianuarie

    Salut Serban,
    Legile nu pot fi evitate, dar pot fi ocolite! De ce nu te faci si tu ceea ce au facut altii? De ce nu te duci intr-o vacanta la schi(stiu ca iti place sa schiezi), in elevetia sa zicem, cu un porcoi de cash (franci elvetieni, euro) pe care sa ii depui frumos acolo, pentru batranete, si in felul asta, nu mai ai probleme cu fiscul. O alta solutie la fel de simpla: ai doi copii(sa-ti traiasca), deschizi frumos cate un cont in banca pe numele fiecaruia si faci un transfer, iar tu ai sa fi „sarac si cinstit”. Pana la urma legile sunt date de oameni pentru oameni.
    Numai bine!
    Stefan

  • Ardeleanul
    Posted at 12:41h, 17 ianuarie

    Sint un roman care momentan stau si lucrez in strainatate,un asa zis „capsunar”,dar mie imi displace termenul asta,eu cred ca il merita mai mult cei din care l-au scos pe piata.Vad ca majoritatea romanilor le place sa rida de ceilanti,dar nu isi vad birna din ochiul lor.
    Aveam de gind ca intr-un viitor apropiat sa ma intorc in tara,sa incerc ceva pe cont propriu,dar se pare ca viitorul asta se cam indeparteaza foarte mult,din cauza incompetentei guvernantilor,politicienilor si a multor alte persoane care ar trebui sa faca ceva sa ne integram in Europa.Muc cel mic(EL BOCO) si cu guvernul lui scot niste legi aiurite,doar sa-i ajute pe cei de teapa lor.Base e un presesdinte depasit,dar adevarul ca si Geoana e la fel de depasit.De fapt marea majoritate a celor care activeaza in domeniul politic sau administrativ din tara sint niste impostori.Toti se adapteaza la stilul romanesc,capul plecat sabia nu-l taie,cred ca din punct de vedere politic si administrativ ne apropiem mai mult de sistemul din turcia decit cel european,prea multa spaga si favoruri numai ca sa iti pastrezi functia,sa avansezi sau sa promovezi.Asta e sistemul care se promoveaza in tara romaneasca si de aici se pleaca la emigrare.
    „Succesuri” in continuare in viata de zi cu zi,si la cit mai putine biruri.
    PS:Cred ca am fost coleg cu Misu la gradinita din Sibiu,pentru ca a locuit aproape de mine si sintem apropiati ca virsta.Transmite-i salutari si succes la emisiunile de la radio si tv.

  • cutache
    Posted at 13:12h, 17 ianuarie

    Serban,ai scris acum cateva luni un articol in ziar in care erai suparat pe tot ce e rau in Romania si ca ti-a ramas speranta.Nu e deajuns sa speri.stii ca ai un cuvant greu de spus si multa lume are incredere in logica ta.cred ca e momentul sa concretizezi in ceva gandurile si principiile dupa cum vezi viata.daca incepi acum cu un partid al tinerilor temerari,profesionisti,cinstiti care au preferat sa ramana in aceasta tara minunata condusa de jigodii.pana la viitoarele alegeri sesibilizezi masa de tineri ignoranti,indiferenti dar inteligenti si poate reusiti cumva sa starpiti aceata ciuma care decimeaza Romania !!!aveti datoria morala sa interveniti !!!!Dumnezeu sa va binecuvanteze !!! sper ca nu esti ateu !!!!

  • teodor
    Posted at 17:29h, 17 ianuarie

    Statul, indiferent prin ce persoane sau partide politice este reprezentat, este impotriva natiunii, el apara interesele individuale sau de grup ale celor ce-l formeaza.

    Se pun taxe si impozite pentru a se scoate economia din colaps. Adica se maresc birurile pentru cei care muncesc si sunt corecti; desi in „economia subterana” sint circulati milioane de euro nu se face nici cel mai mic efort de a se aduce acei bani la bugetul de stat.

    Tot prostul sa plateasca, pentru ca asa ne categorisesc cei de la putere si cei care eludeaza plata taxelor, citeodata fiind vorba desprea una si aceeasi persoana.

  • Mario
    Posted at 19:42h, 17 ianuarie

    Am trait 5 ani in Germania. Acolo toate impozitele le-am considerat corecte. Suntem multi aici in romania care lucram, am locuit, avem afaceri cu nemti si alti straini civilizati, care cumva ne-am indepartat de mentalitatea asta de a sta cu mainile in san si a ne oripila cu ceea ce vedem la televizor si auzim de la politicieni, dar fara sa faca nimic.

    Eu nu cred ca aceasta tara mai are scapare. Ca sa o luam intr-o directie buna nu avem cum ca noi cei ce ne dorim asta cu adevarat, si care si facem ceva suntem doar vreo 10% din totalul celor ce locuiesc in aceasta tara.

    am vazut pe cineva pe strada care plimba un caine. A calcat intr-un rahat de caine, a inceput sa injure pe ala cu cainele, iar in timp ce injura cainele lui se caca la randul lui. Crezi ca i-a strans rahatul propriului caine? Nu. Asta e Romania, astia sunt 90% din romanii din tara asta. Tu poti sa te zbati cat vrei la televizor, sper sa ai puterea sa o faci si in continuare, dar eu cum o sa fac un milion de euro cash ma voi muta imediat intr-o tara civilizata (Germania) si ma voi uita la tine pe satelit, asa cum am facut si in urma cu cativa ani.

    Aici e tara tuturor posibilitatilo, faci bani, ai succes implementand standarde straine, dar degeaba, nu poti rezista avand bani si inghitind praf si rahat.

    O intrebare pentru toti politicienii, smenarii, combinatorii imobiliari, asfaltangii de la stat, si alte categorii de milionari de carton plini de bani: La ce va folosesc banii daca nu puteti merge cu fruntea sus fiind obligati sa va uitati in jos sa nu calcati cumva intr-un rahat cu pantofii DOLCE&GABBANA ?????

    (la mine la bloc, de la iesirea din scara blocului pana acolo unde am masina parcata sunt intre 3 si 5 rahati de caini lasati zilnic de niste potai). La tine Huidule cati sunt? oare la politicienii astia cati cacati de caini sunt pe asfatul din fata locuintei lor?

    Eu stau in Cotroceni, ca toti chiaburii evident. Nu e casa mea, dar are curte si am ales sa stau in ea pentru copii. Am pus 3 (trei) randuri de geamuri, pentru ca daca incep sa latre cainii din vecini, nu te mai intelegi om cu persoana d’apai sa mai adoarma vreun copil. Si in tarile civilizate sunt caini domestici, dar ganditi-va cat plateste un neamt daca-l reclama cineva la politie ca nu e liniste. Ce e mai grav, e ca nesimtitii astia cred ca noi suntem nebuni….”ce ai ma nenorocitule cu cainele meu”? Nu cu el, cu tine as avea ceva necivilizat ce esti! Sa va duceti, daca puteti oameni buni, langa biserica Elefterie e un parculet. Incercati sa mergeti prin el sa vedeti daca puteti. Si ce e mi haios e ca in lunile de vara se usuca, se face praf si-l respiram adanc. In Viena erau placute peste tot cu 35 de euro amenda pentru caca de caine. Incearca sa faci asta in Romania, te omoara brigitbardoatele si cele „4 labe” neguvernamentale!

  • ildiko
    Posted at 21:00h, 17 ianuarie

    prosti,dar multi in romania.asta ne ocupa tot timpul.

  • Cosmin
    Posted at 05:03h, 18 ianuarie

    Mda… Pai nenea asta cu legea vrea sa se faca si el cunoscut. Si desi nu as fi atins nici pe departe de lege, si imi dau seama ca s-ar strange destul de multi bani la buget, sunt de-acord ca e polulista. Daca nenea asta ar fi atins de lege nu ar propune el asa ceva. O lege d-asta n-o sa o propuna niciodata unu’ca Patriciu (wow, mama! Va dati seama cat ar plati asta? 🙂 Vreo 10 milioane de Euro!!!:)), sau vre-un alt miliardar, ci un amarat d-asta, care nu prea stie care-i realitatea, si poate-i chiar invidios.
    Am mai conversat cu tine pe-aici despre subiectul asta, si revin. De ce nu au curaj astia din parlament sa se atinga de banii primiti de biserica? Pai ce face biserica in tara ca sa primeasca atat? Plus ca prin finantarea Bisericii Ortodoxe li se face o nedreptate celorlalte culte religioase. Deci, sa se descurce singuri! Toti! Si preotii homosexuali sa-si cumpere prezervative si sa-si plateasca partenerii pe bani munciti, nu pe banii nostri! Si locuinta sa si-o plateasca la fel, muncind, nu pe banii oamenilor! Ca nu se roaga preotii ei in biserica 24 de ore/zi, deci le ramane ceva timp si ca sa lucreze. Si si daca se roaga mult, uite ca nu prea ne ajuta cu nimic. Criza, coruptia, nepotismul si lipsa de moralitate din toate punctele de vedere ne afecteaza pe toti, cu sau fara rugaciunile unor frustrati sexual. In cadrul altor culte religioase, preotii su predicatorii, sau batranii (cum le-or zice fiecare) duc o viata laica normala, iar de terburile religioase se ocupa in timpul liber! Si uite ca nu-i trazneste pentru asta! Stiu ca s-ar putea sa ma condamne multi pt ceea ce scriu, dar biserica nici nu e ceea ce vrea sa para. Si putem incepe cu studentii de la teologie. Am cunoscut cativa, si daca ii asculti putin, iti dai seama ca acolo nu se merge pe „chemare divina”, si ca ipocrizia e „la maxim”. Si am cautat un articol care ne da si ceva cifre: http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/872942/Parteneriatul-Politica-Biserica-o-afacere-prospera-de-20-de-ani/ . Ei bine, de banii astora nu se atinge nimeni, pt ca fetzele bisericesti dau bine in campanie, si pt ca daca masele nu ar fi controlate cat-de-cat de biserica, i-ar trage in tzeapa sau i-ar linsa pe hotii din tara!
    Sunt de acord cu tine ca ar trebui sa existe amenzi care sa „forteze bunul simt”, in cetateni. Ma refer la ce ai scris despre amenzile din Viena pt fecale de caini. Si cate exemple s-ar mai putea da!!!
    Iar in legatura cu propunerea d-lui Prigoana, de ce spui ca e o tampenie? Nu mi se pare deloc o tampenie, si argumetele ar fi chiar cele pe care le-ai adus tu replicand la comentariul nr 20.

  • Mario
    Posted at 11:53h, 18 ianuarie

    Foarte bine ca stai in Cotroceni, fiecare dintre noi gasim o solutie optima, care sa ne ajute in functie de posibilitati si constrangeri. Nu trebuie sa ai niciun fel de frustrare ca vreodata cumva iti permiti ceva pe banii munciti cu treziri de dimineata poate cand multi inca viseaza, plus alte eforturi pe care doar tu si poate cei apropiati stiu ca le depui.

    Apropo de chestiile astea, sunt unii care sunt invidiosi cand vad pe unul ca a facut ceva in viata muncind. Dar ei au intotdeauna o scuza: ai pile, este taicatu smecher, este socratu smecher, etc pentru ca ei sunt lenesi si incompetenti.

    Intotdeauna in romania, asa cum e cacatul asta de la finante se va gasi unul sa puna un bir pe niste bani munciti si impozitati cu 32% (impozit pe profit si dividente) si alte impozite pe salarii.
    Binenteles, ca la asta se adauga combustibil nedeductibil (vezi alt idiot – cred ca boc poc), ca de, noi pedalam pana la locul lucrarii si inapoi, plus alte lucruri ce nu le poti deduce, cum ar fi chiar masa de la pranz a muncitorilor (ce intra la protocol).

    Si-am uitat de impozitul ala forfetar sau cum s-o numi, impozit minim.

    Am reinvestit o suta de mii de euro in firma, am venit cu o suta de mii de acasa si i-am bagat in firma, m-am intors din germania unde puteam sa stau linistit sa am un job de 8 ore si sa nu ma interesee de romania, dar am venit sa implementez standarde invatate acolo, am venit sa le arat ca si la noi se poate lucra ca in germania, am venit sa le arat ca se pot respecta termene, ca se poate respecta calitatea promisa contractual, chiar sa primeasca ceva in plus… si ce a facut guvernul pentru mine, ce face guvernul pentru altii ca mine? NIMIC!
    Imi pare rau ca nu l-am chemat de Dezbractu la o zi de munca pe teren sa facem misto un pic si sa incercam sa muncim dupa legile de la noi.

    sa merg pe teren cu 3 oameni, o masina si 2 biciclete (ca fiecare are nevoie de un mijloc de deplasare la lucrarile mari), sa caram aparatura de 70 de kilograme pe bicicleta, sa vada ce productivitate avem, sa veda ce parere are ca pentru combustibil si masini nu trebuie sa deducem tva-ul. Poate boii astia invata doar din exemple gen Idioten Beispiel

    Hai ca stau prea mult pe net si trebuie sa pedalez pe drumurie curatate de zapada pana la circa financiara sa platesc niste impozite.

    PS. sa ma tii minte si poate cand e vremea frumoasa, daca mai aveti filmari de la locul de munca al lui dezbracatu, as vrea sa-l angajez.

    Si cu voia ta 2 filmulete funny:

    http://www.youtube.com/watch?v=Fx3TBz8QLeo

    http://www.youtube.com/watch?v=ASNCpEnUVn8&feature=PlayList&p=46F0BF982ECD50AC&playnext=1&playnext_from=PL&index=20

  • Ursitoare
    Posted at 12:12h, 18 ianuarie

    Nu m-as nira sa apara si o taxa pe fericire sau ceva asemanator, la cat de ahtiati dupa bani sunt…

  • blogdeprost
    Posted at 19:35h, 18 ianuarie

    Urmeaza taxa pe ninsoare…

  • 360ideas
    Posted at 21:01h, 18 ianuarie

    la ce sa te mai astepti de la „inteligenti” conducatori ai tarii. Orice le trece prin minte contine cuvantu taxa, numai in romania e posibil sa platesti 116 taxe cand alti platesc 2. O sa ajungem sa paltim taxa si pe cm patrat pe care calcam si pe intrarea pe trotuarul bulevardelor. Traim in romania si asta explica tot.

  • LAVINIA
    Posted at 10:41h, 21 ianuarie

    Buna Serban,

    uite ce poezie inspirata legata de subiectul „mov” din aceste zile:

    MIORITA VIOLET

    Pe-un picior de plai,
    La Izvor, pe Splai,
    Iată vin la vale
    Pentru confruntare,
    Două siluete
    Mândre, violete.

    Unul e Traian,
    Baciul constăntean
    Mergand pe furiş,
    Şi privind cruciş.
    Cu engleza “unsă”,
    Si şuviţa tunsă.

    Iar celălalt e,
    Lider PSD.
    Familist convins,
    Prostănac distins,
    Care bea şampanii
    Când il bat duşmanii.

    Se strânse Băselu’
    Şi cu tot cartelu’
    Şi se tot vorbiră
    Şi se sfatuiră
    Pe l-apus de soare
    Fix la confruntare
    In seara senină
    Şi cu lună plină,
    Să-i pună lui Geoană,
    Sare drept pe rană.
    Şi să-i dea incet
    Flăcări violet.

    Şi cum se gândiră
    Indată porniră.
    După doar o tură
    Pe Geoană-l făcură
    Una-cu-pamântu’,
    Că s-a dus la Vântu.
    Şi cu tot cu Crinu’
    El pierdu scrutinu’.

    Imbătat cu suc,

    Victor Hrebenciuc

    Vine si declară

    Că atunci, joi seară

    S-au aprins încet

    Flăcări violet,
    Luminând în şoapte
    Un mandat de-o noapte

    De această dată,
    Foarte revoltată,
    Mihaela Geoană
    Ca o primă-doamnă
    Declară că ştie
    Că a fost magie
    Acuzând frenetic
    De-atac energetic.

    Căci soţul iubit

    Atunci i-a şoptit:
    “Au, dragostea mea,
    M-a pişcat ceva”.

    Şi o tară-ntreagă
    Nu poa’ sa-nţeleagă,
    Care vrăjitoare
    Ar putea fi-n stare
    Să facă magie
    La preşedinţie.

    Băsescu declară
    Ca să ştie-o ţară:
    “Vinovat mă fac
    De acel atac.
    Avea Boc la el
    Patru Duracell
    Şi m-a sfătuit
    Ca să le inghit
    C-o să-mi dea vigoare,
    Pentru confruntare.
    Dar era prea mult,
    C-am mâncat iaurt.
    Şi vrând sa le-ascund
    Le-am băgat in fund.
    (Şi-acum d-asta par
    Şi eu găozar).
    Şi-ntr-un plin avânt,
    Am scăpat un vânt
    Plin de energii,
    De la baterii
    Ce-a purtat incet
    Flăcări violet,
    Ce-atarnau cu greu
    Prin-prejurul meu.

    Si cand a simţit
    Geoană s-a oprit,
    A oprit cuvântu’
    Că îi place …”Vantu’..”.

    Din acel moment
    N-a mai fost atent
    Doar puţin surprins
    Fiindcă l-am invins.
    Tre’ să spun cinstit
    N-aş fi reuşit
    Fără-al meu secret:
    …..Flăcări violet

    numai bine,
    Lavinia

  • Ciolanus
    Posted at 21:31h, 22 ianuarie

    O sa ne ia dracu’ pe toti!

  • George
    Posted at 17:44h, 23 ianuarie

    @ emigrantul USA.Salut!Eu inteleg si sunt de acord ca administratia trebuie platita dar sunt atat de multe taxe care sunt, intr-adevar, logice incat cred ca ar avea destui bani.Problema este ca lefurile lor sunt prea mari, chiar indecente.Si ca sa explicam in detaliu sa sti ca pentru drumuri sunt incluse sume in pretul combustibilului si in impozitul masinii (daca nu ma insel, chiar si in pretul de achizitionare), iar pentru tevile de gaz si apa,pentru conductorii de energie electrica, etc.,in pretul cu care se vinde metrul cub, gigacaloria, kilowatul este inclusa si intretinerea instalatiilor.Asta in particular si ca sa nu facem confuzii(nu stiu daca m-am facut bine inteles).In general, pe fiecare dintre noi ne indispun taxele si mai ales ca nu stim clar unde ajung banii astia.Dupa cate mi-am dat seama cei mai multi se regasesc in buzunarele smecherilor care fac legile penru ca majoritatea au afaceri si „orienteza” legiferarea in asa fel incat sa obtina profit.Parerea mea este ca atunci cand o sa primeze interesul general in fata interesului personal lucrurile o vor lua pe drumul cel bun!Dar nu o sa ajungem prea curand la asta pentru ca de cate ori se schimba administratia vin altii care si ei, la randul lor, vor trage spuza pe turta lor.Noi nu avem stabilitate politica si administrativa si asta e cel mai rau lucru.Efectele sunt catastrofale.Sa auzim de bine!

  • George
    Posted at 17:50h, 23 ianuarie

    @ oana a. La ritmul in care se practica nu am mai avea nevoie de celelalte taxe. S-ar strange bani destui!

  • George
    Posted at 17:58h, 23 ianuarie

    @ lavinia.Bravo! Am ras cu hohote! Da-i inainte!

  • anca
    Posted at 18:18h, 23 ianuarie

    Mai Serbane ce dreptate ai! Eu am plecat din Romania de 2 ani, sunt in Irlanda, si imi pare rau sa spun da mi-e rusine cu ce se intampla acum in tara. Romanii pe care i-am cunoscut aici sunt niste incompetenti, cu un iq foarte scazut, si care nu stiu cum sa-ti faca rau…TOCMAI PENTRU CA ESTI ROMAN!!! Se barfesc si se parasc intre ei, poti sa ai mai mult ajutor de la un strain. Doamne fereste sa ai mai mult de 8 clase (cazul meu) ca atunci esti vazut ca un nimeni…care oricum nu a invatat la scoala si de la care nu accepta nici o idee pentru ca de „ei au scoala vietii”. Si mentalitatea asta din pacate e si acasa, de aia ne merge atat de rau! Toti cei cu bani sunt condamnati, tocmai pentru ca au avut mintea mai deschisa….si au reusit mai mult decat noi in viata! Iar cei ca tine, Mihaela Radulescu, Floriana Jucan si altii care condamna lipsa de cultura, de educatie si de orice urma de bun simti sunt luati in deradere!
    Cu respect,
    Anca

  • dan
    Posted at 11:28h, 24 ianuarie

    pentru @Cosmin de la nr.81
    Cosmine,subscriu fara rezerve la opiniile tale in legatura cu popii.De multa vreme am simtit si eu cum intre mine si Dumnezeu s-au interpus in mod nefericit aceste personaje lipsite de chemare si devotiune pt.ceea ce ar trebui sa practice.Ma mai linistesc cand descopar ca si altii vad ca si mine lucrurile acestea.

  • Luch
    Posted at 09:46h, 25 ianuarie

    http://nebunul-lui-dumnezeu.blogspot.com/2010/01/testicolul-politic.html

    sticolol stang si cel drept…care e la putere…care este

  • Cris
    Posted at 14:59h, 26 ianuarie

    Uitati-va la el ce fata are!!! Foarte competent!

  • nik
    Posted at 14:38h, 03 februarie

    biruri, nu aveti voie sa va uitati la aia, biruri, nu aveti voie sa priviti nici aia, biruri, nu aveti voie sa mancati aia, biruri, nu aveti voie sa beti aia, biruri, nu aveti voie…, biruri.. super viata!

  • stanciu
    Posted at 07:31h, 19 februarie

    mi se pare ca esti cel mai idiot,si cel mai ciudos pe baieti aia de la antena.alta treaba nu ia decat sa ii ataci pe aia.esti idiot prezentator tu si colegu tau gaina beata.nu ma mira faptul ca te-ai suparat si pe teo esti un idiot.ma ca pe tine si pe stersu tau de sa stergi?u cand scri deapre alti cum ii mai nesimtiule,ca nu mnai am ochi pentru tine zdreanta dracu ce cseti.

    asa-i ca te uiti doar la antene? si la mircea badea? iti dauneaza, zau!

  • stanciu
    Posted at 07:38h, 19 februarie

    nu inteleg de ce nu iti vezi de treaba.mai inervat in primu rand cu teo ce ii treaba ta cat ia ea salar ii dai u?ce te intereseaza pe tine ce fac alti,ti ciuda pe ei si pe retingu lor?asa am impresia idiot stramb ce esti.voi nu va vedeti ce fete aveti amandoi,2 idioti care nu or avut niciodata emisiune in direct.can d faceti o emisiune in direct?daca sunteti atat de destepti.MIRCEA BADEA va face de va rupe la orice,va b ate pe amandoi odata,sa numai zic de radio sai tv va umileste


    mircea badea si cand face caca face un caca de doaua ori mai mare decat an nostru! Stiu!

  • lorddarq
    Posted at 02:40h, 23 februarie

    Serbane, sincer nu te pot intalege. Cel putin la faza asta post-alegeri. Asa cum nu pot sa intaleg nici restul de vite care au mers la vot si au pus stampila pe Baselu. Cu atat mai mult cu cat acum tot ei se plang ca e de cacat si ca ne merge greu si o sa fie si mai greu. No, nu zau ! Cu cine vreti sa ne mearga bine ? Cu Baselu ? Si fii pe pace, nu ii iau partea lui Geoana, pt ca si ala e un incompetent si un impiedicat ! Dar in turul 1 cine dracu i-a oprit pe romani sa-l voteze pe Antonescu ? Sau ete, macar sa stea dracului toti acas si sa nu mai puna stampila aiurea-n tramvai ! Pt ca uite unde ajungem ! Daca era pana acolo, nu trebuia votat absolut nici un candidat din turul 2 ! Pt ca nu aveai pe cine ! Revenind la ideea initiala: De ce naiba zici ca e nasol acuma cand voi 2 l-ati chemat in studio chiar inainte de alegerile din turul 2 pe Basel ? Ce mi-e Baselu ce mi-e Minune. Acelasi aluat, acelasi miros de cacat pansat ! Miroase a ipocrizie Serbane. Dar deh, asta iara e o trasatura romaneasca mie-n suta. Facem rahatul si cand e sa il mancam, apai nu mai, ca nu.. ca o fi ca o pati. Sa fim sobri. Pacat. Chestia aia coroborata cu faptul ca acum, ca si ceilalti, te plangi ca e groasa, imi lasa un gust teribil de amar in gura, pt ca te stiam si pe tine si pe Mishu, baieti cu coloana. Sper sa nu se transforme in colon, in timp.

    Noroace.

    l-am adus in studio dar nu l-am pupat in cur! Si daca te uiti atent a primit suturi. intrebarile n-au ocolit subiecte sensibile pentru el. Acuma unde e ipocrizia? ca a fost si el si Geoana. Daca celelalt lipsea era de cacat. Amandoi au primit intrebari nasoale din care au iesit cum au putut! Am declarat ca nu ma duc la vot si nu m-am dus, deci unde e ipocrizia?! Ca nu i-am tras-o lui Basescu in lipsa cum au facut-o antenistii 5 ani?!?!? Facem pariu ca daca Basescu se ducea la ei in studio, nici macar intrebarile noastre nu i le puneau! Ca sunt rai cat e omul lipsa, fata in fata dispare rautatea si intervine lasitatea!

  • Smasher
    Posted at 20:05h, 03 mai

    lol =)) asta da treaba…

  • Margelatu
    Posted at 09:23h, 04 mai

    ha ? cum vine asta ?

  • Armaghedonus
    Posted at 18:35h, 05 februarie

    Slavă băsescului conducător
    de C.P.Trache
    motto
    partid iubit, portocaliu,
    sfidezi cromatic viitorul,
    şi mort de-aş fi, dar cât sunt viu
    slăvesc dement conducătorul…

    traian, iubit conducător de haită şi de ţară,
    cârmaci fără odihnă şi chioară călăuză
    ne-ai dat, uşor-uşor, şi sufletul afară
    şi-ai ridicat pe culmi pe propria ta muză…

    tiran străluminat de dama de serviciu
    a unei lumi în care nimic nu mai contează,
    ne-ai transformat speranţa în crimă şi în viciu,
    în creieru-ţi dement doar blonda ta contează…

    măreţ conducător, în orice vremi vei fi,
    de numele băsescu în veci ne va lega
    doar predicatul care înseamnă „a băşi”,
    ca derivat din nume, scăpat pe undeva…

    cu chipul tău de înger, privirea divergentă,
    eşti geniul fără care am fi trăit mai mult,
    prin tine chiar şi moartea devine indecentă,
    de dragul poftei tale duci Ţara în mormânt…

    alăturea îţi este tovarăşa elena,
    făptură fără seamăn în vremuri de apoi,
    să fiţi nedespărţiţi precum este cangrena
    când viermi de pretutindeni o încolţesc vioi…

    iar tu, elenă scumpă, băsească eroină,
    de-a pururi să ne fii şi stima şi mândria
    şi cocoş(at) izvor de vrajbă şi lumină,
    sub care să se stingă, pe-o frunză, România…

    mult prea iubit, tu, cel dintâi erou dintre eroi,
    urmaşul cel mai vajnic de domni şi voievozi,
    cât de curând vei fi, în groapa de gunoi,
    o pradă pentru borfaşi, lichele şi irozi…

    să ne trăieşti în slavă şi în behăitură,
    să ai succesuri multe oriunde tu vei fi,
    să te vedem, traiane, în propria-ţi natură,
    purtat, din post în post, prin bâlci şi puşcării…

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.