Cand Spaga ucide.... - Serban Huidu
3733
post-template-default,single,single-post,postid-3733,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Cand Spaga ucide….

Am vazut in noaptea trecuta un caz terifiant! Daca vreti sa aflati cum arata Apocalipsa, ea a fost aseara in club!

E vorba de niste copii care au vrut sa iasa din mediul artificial al robocapilor blocati pe net, au vrut sa ocoleasca mizeriile televizate si au vrut sa traiasca! Din pacate nu a fost asa!

club-colectiv-incendiu-centru-vechi-8_1-465x390

Nu am sa vorbesc mult despre nenorocirea in sine, aveti informatii pe toate canalele media! Am sa incerc sa vad cine sunt ,in opinia mea, vinovatii!

S-au tot nascut ipoteze, primari defiland cu autorizatii, pompieri aratand cu degetul patroni si peste tot o panica generala si o isterie a maselor ce cauta un tap ispasitor!

Va spun eu vinovatul : Sistemul care e facut in asa fel incat nici un club in Romania nu poate fi perfect legal. Peste tot domneste atotputernica spaga! Extrapoland nici o intreprindere nu poate fi perfect legala, ea platind tribut Sistemului!

colectiv4_24565900

Asa este oameni buni: toti cei ce vor sa faca ceva se descurca cu arhicunoscuta spaga! E mult mai usor sa ocolesti Sistemul decat sa  incerci sa ii faci pe plac! A fost nevoie de o tragedia care ne sa zguduie din temelii obisnuinta creata de apropierea de Inalta Poarta in trecut!

Asa ca pana la a-i arata cu degetul pe patroni, administratori si alti responsabili aflati in prima linie a vinovatiilor, sa vedem putin in profunzime. Pana nu se va reforma tot Sistemul nu avem nici o sansa! Nici o sansa! Si ar trebui sa constientizam asta pana nu va fi prea tarziu! Pacat!

 

Condoleante familiilor si sa speram ca sacrificiul lor nu a fost in zadar….

 

 

106 Comments
  • Pingback:Cand Spaga ucide…. | Ziarul Profit
    Posted at 08:03h, 01 noiembrie

    […] Nu am sa vorbesc mult despre nenorocirea in sine, aveti informatii pe toate canalele media! Am sa incerc sa vad cine sunt ,in opinia mea, vinovatii! S-au tot nascut ipoteze, primari defiland cu autorizatii, pompieri aratand cu degetul patroni si peste tot o panica generala si o isterie a maselo… citeste mai mult […]

    • Claudia
      Posted at 19:26h, 01 noiembrie

      Perfect adevarat ce spune Huidu!!!

    • Sebby
      Posted at 16:56h, 02 noiembrie

      Vinovati, spaga, politic, sistem despre ce vorbesti tu Huidu, sunt perfect de accord,!

  • aniela petrache
    Posted at 11:19h, 01 noiembrie

    🙁

  • Pingback:Șerban Huidu, reacție violentă după incendiul din Colectiv: "Vă spun eu cine e vinovatul"
    Posted at 11:23h, 01 noiembrie

    […] Condoleante familiilor si sa speram ca sacrificiul lor nu a fost in zadar….”, a scris Huidu pe blogul său. […]

  • area_56_alex
    Posted at 11:44h, 01 noiembrie

    TU DUTE UNDE ITI E LOCU SI APOI SA VBORBESTI DE ALTI…

    cata gramatica….

    • andra
      Posted at 22:55h, 01 noiembrie

      „vinovatiilor” ?

      Al doilea a e cu a de la calau

  • paul
    Posted at 12:35h, 01 noiembrie

    Auzi nu stiu cum de nu ti rusine sa vorbesti tocmai tu care ai omarat oamnei si ai scapat basma curata daca era altul in locul tau il manca puscaria,ce daca ai avut tupeu sa ajungi iar la Cronica incet incet vrei sa devi ce ai fost NICIODATA decat esti tu nici nu ma mai uit la Cronica si la fel multe persoane,asa ca stai in banca ta si nu mai vorbi de aplicarea legii,ca daca se aplica si la tine erai la puscarie.

    asa ti-ai fi dorit tu si cei ce au scris tampenii!Am pledat vinovat si am fost condamnat! Pentru ce trebuia spaga!??! Nu se dau pedepse cu executare daca nu e cumul de infractiuni si lipsa de cazier!

  • PewPew
    Posted at 13:06h, 01 noiembrie

    Cum sa fi atat de ipocrit? Tu ai omorat oameni si ai scapat bai jegosule. Opinia ta e un cacat cand vine vorba de asta.

    i-auzi! citeste dracu’ ce am scris nu comenta inainte!

  • Dan Ianculescu
    Posted at 13:36h, 01 noiembrie

    vinovati sunt cei care pun artificii in locuri nepermise!!!!

  • Pop
    Posted at 13:42h, 01 noiembrie

    Auleu ..tu vorbesti? Nu te cunosc personal dar stiu ca ai ucis 3 oameni si ai distrus familii! Rusine institutiilor ca esti inca liber!

    Am pledat vinovat si am fost condamnat! Pentru ce trebuia spaga!??! Nu se dau pedepse cu executare daca nu e cumul de infractiuni si lipsa de cazier!

    • un brasovean
      Posted at 19:57h, 02 noiembrie

      domnule huidu ,nu am nimic cu nimeni nimic de impartit ,insa dau la toata lumea dreptate in ceea ce priveste si situatia dumneavoastra cat si toate situatile in care sunt implicate persoanele publice,dumneavoastra poate nu era necesar sa dati spaga ,cunosc foarte multi conducatori auto care ispasesc sau au ispasit pedepse pentru omor din culpa sau poate doar pentru vatamare corporala din culpa ,la fel cu un cazier si un trecut impecabil,nu este musai sa dai spaga este deajuns sa ai bani si sa fi persoana publica ,este adevarat daca erati un om de rand aveati cel putin 6 luni cu executare ,dar avend un avocat bun si o imagine publica nu a fost nevoie de spaga ,va dau dreptate ca sistemul este de vina si tot sistemul va scapat si pe dumneavoastra

  • Mamon
    Posted at 13:56h, 01 noiembrie

    Era bine daca te purificai si tu prin focul de-acolo !

    ai grija ce imi doresti mie crestinule! s-ar putea ….

    • droasca
      Posted at 12:00h, 02 noiembrie

      Am fost un ticălos cu ochii injectati de ura….te rog să mă ierti!

  • Mihai
    Posted at 14:03h, 01 noiembrie

    Huidule eu in locul tau as prefera sa tac..

    si asta e o optiune…..dar eu nu o fac!

  • lucian
    Posted at 14:16h, 01 noiembrie

    tu vorbesti criminalule

    vezi diferenta intre crima si accident!

    • Horea
      Posted at 19:57h, 01 noiembrie

      Domnul Huidu, dumneavoastră ați fost condamnat pentru accident sau pentru ucidere din culpa?
      De fapt sunteți primul beneficiar al sistemului pe care îl acuzați iar una dintre problemele acestui sistem este ca se bazează pe o justiție prea clementa.
      Bunul simț, dacă l-ați fi avut, ar fi trebuit sa va impună să vă abțineți de la a comenta acest subiect.

      este despre altceva subiectul! Eu am fost judecat si am luat o pedeapsa pe care judecatorii au si explicat-o! Eu acuz altceva…si altul era subiectul!

    • Andrei
      Posted at 20:16h, 01 noiembrie

      Sigur nu se dau?! Bati câmpii și uiti că ai primit pedeapsa cea mai ușoară.

      maximum era 4 ani si 4 luini eu am primit 4! Dar altul era subiectul!

    • Horea
      Posted at 21:45h, 01 noiembrie

      Baftă multa Huidu! M-am lămurit ce e aia crima ai ce e ala accident! Multumesc inca odata si te rog să mă ierti! Sunt un dobitoc. Sccelerat!

  • Gica Duru'
    Posted at 14:19h, 01 noiembrie

    Reformarea Sistemului,Serbane, trebuie sa inceapa cu decapitarea celor 3 ( trei ) institutii de forta care alcatuiesc Trinomul blestemat : SRI,DNA, ICCJ!!!

  • Agapie iulian
    Posted at 14:42h, 01 noiembrie

    E foarte greu sa luplti contra sistemului,dar trebuie inceput ca au inceput sa ne ucida copii ,si asta nu trebuie iertat,ma subscriu la orice inteprinzi in aceasta lupta cu pot .Dumnezeu sa ne ajute

  • Armand
    Posted at 14:50h, 01 noiembrie

    Tu ai omorat 3 oameni si ai dat bani sa scapi de puscarie si scrii de spaga si de sistem corupt? bah esti nesimtit?

    nope Am pledat vinovat si am fost condamnat! Pentru ce trebuia spaga!??! Nu se dau pedepse cu executare daca nu e cumul de infractiuni si lipsa de cazier!

  • Ion
    Posted at 15:04h, 01 noiembrie

    Tu ar trebui sa stii mai bine cum e cu spaga…unii dau sa primeasca autorizatii,tu ca sa scapi de puscarie..

    Am pledat vinovat si am fost condamnat! Pentru ce trebuia spaga!??! Nu se dau pedepse cu executare daca nu e cumul de infractiuni si lipsa de cazier!

  • Aliss
    Posted at 15:06h, 01 noiembrie

    Dar tu Huidu cum ai scapat de puscarie? Nu tot cu spaga
    ??Nu le iau apararea patronilor clubului dar si tu esti tot un criminal. Familiile celor pe cara i-ai omorat cum crezi ca se simt cand te vad pe tine in fiecare miercuri cum ranjesti fasolea la televizor?

    vezi diferenta intre crima si accident! Putem fi eu in locul lor!

  • Dan M
    Posted at 15:40h, 01 noiembrie

    Toata lumea vorbeste despre SISTEM. Indiferent ca e vorba de politica, de tragedii, de economie, de probleme sociale, SISTEMUL e de vina, SISTEMUL e defect. A vazut cineva acest SISTEM mergand pe strada? SISTEM-ul este format din oameni. Cum adica sa reformezi SITEMUL? Oamenii trebuie sa devina constienti, sa nu mai ia totul de bun. Stam spectatori cand vedem decaderea sistemlui de educatie. SISTEM-ului ii plac oportunistii, ii plac spagarii. Ati observat vreodata cu atentie oamenii SISTEMULUI? Omul din spatele ghiseului, omul care iti controleaza afacerea, omul care face legile, omul care aproba constructiile de drumuri sau scoli, omul care ne reprezinta tara in afara. Sunt oameni care isi vad propriul interes, oameni care nu au jena, oameni care nu isi asuma responsabilitati, oameni care fac orice sa acceada intr-o pozitie suoerioara…Atata timp cat astfel de oameni vor DECIDE, tragedii se vor mai intampla. Credeti ca oamenii dintr-o primarie nu vad ca ai nostri copii merg spre scoala pe strada, fiindca trotoarele sunt pline de masini? Ba vad. Fac ceva? NU. Va muri un copil calcat de masina si, poate, se va schimba ceva. Credeti ca ISU nu stie ca usile de evacuare din supermarket-uri sau mall-uri satu inchise? Stie. Dar trebuie sa mai arda cineva sa se schimbe lucrurie. Sistemul nu se poate schimba. Oamenii DA. Cum? Prin educatie. Dar nu educatia care trimite in licee tineri care au probleme cu tabla inmultirii…

  • oaianeagradinmultime
    Posted at 16:38h, 01 noiembrie

    o sa-ti las un ditai comentariul. ai perfecta dreptate. sistemul e de vina ca permite luarea spagilor si stabilirea unor taxe enorm de mari raportate la economia tarii. ABSOLUT NICIUN CLUB DIN ROMANIA nu functioneaza legal din toate punctele de vedere. de ce? pentru ca e IMPOSIBIL! birocratia si legile care se invart in jurul cozii nu faciliteaza nimic pentru „aplicant”. cred ca doar 5% din functionarii publici(aferenti fiecarei institutii) stiu si pot sa te indrume catre o finalizare a „hartoagelor”. restul sunt niste vite impinse de un stat de plata sa paseze hartii si responsabilitati de la unul la altul.
    ce s-a intamplat vineri seara in Colectiv a fost un eveniment ce a avut toate „variabilele” favorabile. presupun ca stii legea aia a lui Murphy: „daca ceva se poate intampla prost, se va intampla”.. lucrez in domeniul scenotehnicii si al echipamentelor audio si am fost in Colectiv de mai multe ori. nu arat cu degetul vinovati, ci doar gandesc la rece. a fost o mare mare bagare de p**a. firma care s-a ocupat de asa zisele pirotehnice-termen pompos pentru ce au avut mai exact acolo (s-au folosit niste „gerbs” http://www.lemaitreltd.com/p/Short-Duration-Gerbs/ovlQVG3U18o inofensive, de altfel) nu are niciun cuvant de spus? in acel club au mai fost evenimente la care s-au folosit cu adevarat efecte pirotehnice si nu a existat niciun incident. nu intru in detalii, atat zic: frate, eu daca aprind o pocnitoare in sandramaua asta, luam foc sau nu? ia, ce aveti voi aici pe pereti, pe stalpi? burete pentru antifonat. nice! ba, ia stai asa. ca e si pe tavan..pe tot tavanul. si mai e si tavanu asta fals din sipci de lemn. c***e, e groasa. bine, facem treaba, ca de-aia suntem firma de pirotehnie profi. e ignifug buretele asta? rupe frate o bucatica din el si da-i foc afara sa vedem cat de repede arde ca sa stim cu ce lucram. VA ASIGUR CA NIMENI NU A PURTAT ACEASTA DISCUTIE!
    ca sa nu mai zic de lipsa pompierilor, MACAR UNUL!!! de ce? din nou, spaga.
    si sa dezvoltam putin la nivel national.. celor ce ocupa scaune din piele, luxoase si scumpe, mai scumpe decat caruta mea de masina, nu le este catusi de putin frica? poate intr-o buna zi, oile astea fara minte, credule si hranite cu stirile de la ora 5, facebook, capatos, life-style, trend-uri si alte mizerii se vor satura de viata asta dusa la limita existentei si vor iesi in strada. nu pentru un alt protest dispersat de bunii prieteni din jandarmerie, ci pentru ceva mult mai mare. cum ar face fata autoritatile romane unei multimi de 200.000 de oameni, sa zicem, desi e mic numarul, ce vuieste pe strazi si nu pentru a milita pentru drepturile homosexualilor sau piste de bicicleta 😉
    Pana cand?!
    intrebare de nota 10

  • un om simplu
    Posted at 16:41h, 01 noiembrie

    Perfect Serbane,toti suntem pentru schimbarea in bine a sistemului,si poate atunci si criminalii vor face puscarie.Asa sa dea Dumnezeu!

    Vezi diferenta intre Crima si accident daca asta insinuezi! Nici o tara civilizata nu condamna cu executare ceva produs fara voia faptuitorului!

    • Alex
      Posted at 18:54h, 01 noiembrie

      Aoleo, tu vrei ca si Serban sa faca puscarie?!?

  • marin
    Posted at 17:07h, 01 noiembrie

    tocmai tu, vorbesti, tocmai tu . _I_

    de ce nu as vorbi nu traiesc in Romania sau cum?!

  • Georgiana
    Posted at 17:37h, 01 noiembrie

    Si daca am constientizat? Daca vrem sa se reformeze Sistemul…? Ce e de facut?! Unde sa incepem?

  • Criminalii la inchisoare
    Posted at 18:33h, 01 noiembrie

    Câtă ipocrizie! Așteptăm și postările ulterioare: Când prostia ucide, când viteza ucide și când nenorociții de teapa dumneavoastră nu își văd lungul nasului. Lăsați jurnalismul de duzină caracteristic și criticile despre sistem. Dacă sistemul era altul, acum erați la conservare.

    Ca negrul ala in america ce a calcat o romanca insarcinata pe trecere? Am pledat vinovat si am fost condamnat! Pentru ce trebuia spaga!??! Nu se dau pedepse cu executare daca nu e cumul de infractiuni si lipsa de cazier!

    • Criminalii la inchisoare
      Posted at 18:47h, 01 noiembrie

      Cu sau fără șpagă, cu sau fără închisoare, ați omorât oameni și ați distrus vieți. Iar prin prisma acestui fapt și prin prisma conștiinței dvs. comentariile și postările de acest gen sunt lipsite de sens și de respect la adresa familiilor victimelor din urma accidentului dvs.

      nu se compara cazurile si altul era subiectul!

  • alex
    Posted at 18:36h, 01 noiembrie

    da! ASA E!

  • Alex
    Posted at 18:53h, 01 noiembrie

    Auzi, nenea, da tu… cand faci puscaria aia pe care o meriti ca ai ucis niste persoane intr-o masina si apoi ai abuzat sistemul pe toate partile ca sa scapi?

    n-am buzat pe nimeni si altul era subiectul….

    • Alex
      Posted at 12:47h, 02 noiembrie

      Tot imi esti dator cu o puscarie, sper sa fie ac de cojocul tau!

      Daca esti doritor o poti avea de îndată Poarta Alba, Jilava sau Rahova?

  • geo
    Posted at 19:21h, 01 noiembrie

    da serbane,ai dreptate ce spui ,dar cred eu ca ar trebui sa fii mai putin vocal… au murit 3 oameni in accidentul ala produs din cauza ta si putina liniste din partea domniei tale , nu ar strica ! cel putin o perioada…

    e o optiune! Au trecut 4 ani de la acel eveniment

    • Roxana
      Posted at 22:31h, 01 noiembrie

      Dezamagitor! Deci noi vorbim despre un incendiu si oameni plictisiti de viata se trezesc sa il judece pe Serban Huidu.Dar de unde stiti voi ce s-a intamplat in momentul accidentului? In plus,ati auzit de „este pacat sa il judeci pe altul”? Ma bucur ca am plecat din tara aia in care toti sunt judecatori,dar putini isi traiesc viata.Serban,din pacate ai perfecta dreptate,dar ar fi cazul sa se ia masuri de precautie,ptr linistea personala.Acum,patronul clubului este cercetat,in plus are mintea incarcata cu viata multor oameni morti,dar si a celor aflati inca in chin.

    • unaltom
      Posted at 06:10h, 02 noiembrie

      „Au trecut 4 ani de atunci”…pe bune? Serios?
      Asa crezi ca spun si rudele acelor persoane decedate in urma „accidentului” tau?!
      Tacere si RESPECT.Atat vrem de la tine.Atat.Nu ironii,nu judecata,nu batjocora.Ai scapat ieftin.Stim.Stiam asta cu totii.

      Probabil doresti un linsaj in piata publica…a fost doar unul media!

  • Timisul de sus
    Posted at 19:31h, 01 noiembrie

    Este foarte adevarat titlul tau … nu au respectat legea, la fel ca si tine. Probabil stiai ca acolo este limita de viteza 50km/h. Dar si acesti patroni s-au bazat pe faptul ca banii si cunostintele te scapa de lege.
    P.S. Daca in locul daciei era un camion?!…

    da! eu am avut la impact 51 km/ora! e in dosar iar dosarul e public! Daca era un camion altul era deznodamantul! A fost un accident independent de vointa mea! Dar altul era subiectul!

    • droasca
      Posted at 12:54h, 02 noiembrie

      faci depasire cu 51 km/ora? cat de nesimtit esti, chiar crezi ca acele acte respecta adevarul? nu ne lua pe toti la misto…

      date din calculatorul mercedesului! Si nu depaseam ca nu aveam ce….Da tu stii mai bine din Cancan de!

    • Cosmin
      Posted at 23:14h, 01 decembrie

      La câteva luni după producerea acelui accident ai scris ca aveai 78 km/h. Acum 51. Fie și așa. Hai să îți explic dinamica accidentului din perspectiva unui privitor deranjat de atitudinea asta a ta de persoană care s-a saturat să fie judecat de opinia publică:

      eu nu dau date din expertiza care sunt calcule ci date reale din calculatorul masinii care a inregistrat o viteza maxima de 78 km/h si la impact 51 km/h.

      1) ML-ul tău rula cu 51 la oră într-o zonă cu restricționare 50. O să spui (pe bună dreptate) ca 1 km în plus nu e mare diferență. Corect! Doar că tu circulai în condiții meteo nefavorabile, deci viteza maximă legală acolo, în acele condiții trebuia să fie cu 30 km/h sub cea afișată de panoul cu limitarea de viteză. Ergo: trebuia să rulezi cu 20 km/h. Asta așa pt că insiști să te „scoți ”

      panoul avea o restrictionare de 50km/h nu de 30 cum eronat spui , ai putea verifica inainte sa vorbesti tampenii! Nu am contestat niciodata ca nu am adaptat viteza! De asta am pledat si vinovat! De aici pana a demoniza un om e cale lunga

      2) Rulai pe un carosabil acoperit de zăpadă și mâzgă, cu mașina echipată cu niște anvelope nepotrivite condițiilor meteo. Norocul tău că legea care reglementeaza povestea asta cu anvelopele, a intrat în vigoare la câteva zile după ce ai ucis (ucidere din culpă) trei persoane. Cu toate astea, nu ai redus viteza…. Mă rog, poate că într-adevăr te-a păcălit sistemul ESP al mașinii, așa cum ai declarat.
      Încă ceva, referitor la punctul 1): soția ta, în calitate de martor, a declarat că aveai o viteză de aproximativ 70 kmh, afirmație (extrasă din rechizitoriul procesului tău și din motivarea instantei) pe care ulterior ai confirmat-o chiar aici pe blog. Deci dacă aplic logica de la punctul 1) nu ieși deloc bine.

      sotia mea a apreciat corect viteza dupa cum vezi….

      Nu spun că trebuia să primești pedeapsă cu executare, consider că legea s-a aplicat în limitele ei. Nu înțeleg de ce ai început să minți legat de circumstanțe (ma refer la viteză) și nu înțeleg de ce individul care a rupt cu bena o pasarelă pe DN1 cu bena basculantei (ridicată inexplicabil în timp ce circula), a primit pedeapsă cu executare pentru aceeași faptă penală: uciderea din culpă a două persoane. Asta chiar nu înțeleg. Nici ăla nu era băut, nici nu avea cazier, nici nu a existat cumul de infracțiuni.

      nu stii toate conditiile dosarului! nu comenta!

      Consider că e bine că ai revenit la cronică, nu cred că lipsa ta de pe ecran are vreo legătură cu pedeapsa. Puțină lume înțelege ce înseamnă suspendarea executării, termenul de încercare și, mai ales(!!!!!) o conștiința încărcată. Sper că ai învățat ceva din ce ți s-a întâmplat (pentru că asta înseamnă accidentul – o întâmplare nefericită) și că vei avea mai multă atenție în viitor. Sărbători fericite ție și familiei! Bucură-te de ei! Ești norocos! Îi ai încă! Dacă aveai mașină mai mică sau mai proastă, putea ieși mult mai rău pentru tine. Sincer, ma bucur că nu a fost așa!

  • Ionel MARIUS
    Posted at 20:12h, 01 noiembrie

    Pacat ca tu ai o opinie, nu trebuia sa o ai ,dar tu sti mai bine cum sta treaba cu spaga si cu MOARTEA. Orcum esti decat un criminal si tu.

    „Decat cum spui tu”….

  • Tyna
    Posted at 20:13h, 01 noiembrie

    Om. S-a gasit tocmai domnul Huidu sa vorbeasca despre spaga! Cum fiecare om are dreptul la opinia, am s-o scriu si eu aici! Dumneavoastra domnul Huidu, oare nu ati dat spaga ca sa scăpați? Si daca tot ati plecat vinovat,oare de ce sunteți totusi in libertate? Am citit toate comentariile dumneavoastră si nu mi se pare a fi normal ca o persoana mondenă,cu studii si o asemenea viata socială sa vorbească in felul acesta: „ai grija ce-mi doresti mie cretinule. ..” Rusine!!! Asemenea oameni vedem la T.V. … fara pic de demnitate!!!! Romania te iubesc!!!

    era crestinule! nu cretinule! si eu spaga nu am dat….niciodata!

  • DORU
    Posted at 20:31h, 01 noiembrie

    Cred ca traiesti in filmele americane sigur !Cum adica ai pledat vinovat ? Fapta savarsita de dumneata este anterior noului Cod Penal si de Porcedura penala care a introdus Acordul de vinovatie. Si apropos cum adica ai pledat vinovat. Daca intrebam acum urmasii victimelor accidentului tau, tot pe system vor da vina. Parerea mea este simpla depinde de ce parte a baricadei te afli. Dar scuza-ma cred ca e mai correct sa te abtii e tot demographic. Tu inteleg ca la process nu ai dat spaga RESPECT pentru toti cei care au facut cercetarile. Dar la institutia unde lucrezi care pentru a putea sa functioneze cat este SPAGA? SAU SUNTETI EXCEPTIA CARE CONFIRMA REGULA ?

    NUMAI TU INTELEGI CE AI SCRIS!

    • Andrada
      Posted at 22:44h, 01 noiembrie

      Cum adica „fapta savarsita este anterior Codului Penal”???? Bai…. oameni nebuni!!!! Ma crucesc citind comentariile voastre!!! Nici nu pot riposta pt ca as avea nevoie de ore de scris. Tu ai muta accidentul daca ai putea in timp mai….. Ma abtin ?

  • Hilarity ensues
    Posted at 20:46h, 01 noiembrie

    vine omul cu experienta sa dea sfaturi

    malitios….da’ asa e neamul!

  • Razvan
    Posted at 20:50h, 01 noiembrie

    Vad ca toata lumea a sarit pe domnul Huidu. A facut un accident, a pledat vinovat si a fost judecat. Rautatile sunt gratuite, iar cand e vorba sa incepem sa gandim si sa facem ceva bine….trecem la un film mut

  • razvan
    Posted at 21:04h, 01 noiembrie

    Huidu ai dreptate!

  • Radu
    Posted at 21:04h, 01 noiembrie

    Esti super Huidu!!
    Nu te cunosc personal, dar in parte te stiu..tot de pe aici..

    Nu te feresti sa spui lucrurilor pe nume! Incurajez ce faci si felul in care iti exprimi opinia.
    Scuze, chiar am citit mare parte din comentariile dinaintea mea..nu le comentez aici, dar iti transmit tie sa fii tare in continuare! Nu ma mai mir de unde atata rautate cand acuma fiecare are acces la net sa si dea cu parerea si sa condamne..si inca pe ce cale…prin comentarii la postarile de pe blog.

    Dreptul la opinie, retardatilor, il are oricine..poate sa fie si ultimul om care habar nu are sa scrie. Istoricul unei persoane nu il rezerva de a-si exprima opinia exact asa cum are ea chef. Mai ales unde e vorba de Huidu, situatie petrecuta in afara voitei lui.

    Serban, bafta in continuare!!

  • stress
    Posted at 21:05h, 01 noiembrie

    comentatori de 2 lei , daca nu ati trecut neplacerea de a fi participanti la un accident rutier mai bine va abtineti la comentarii inutile .

    si la club e greu sa zici- ala e vinovat ca etic-moral sunt multi dar … raspund tot mortii cu pedeapsa capitala .

    doamne fereste de o repetare a 7 3 1977 ca dupa cum a aratat sistemul sanitar la 200 cazuri ………………. se va muri cu zile

  • un om oarecare
    Posted at 21:24h, 01 noiembrie

    oau…citesc si raman stupefiat de cata ipocrizie si ignoranta, bazata in primul rand pe necunoastere,exista in tara asta. Voi care il blamati pe Huidu nu aveti habar de legislatie si de modul in care se aplica….se numeste jurisprudenta. Daca ati sta si ati studia poate ati invata ceva…si anume ca un accident nu este o crima cu premeditare …. un accident nu se face din vointa ta….de-aia este ucidere din culpa si nu omor. In orice tara civilizata sentinta este inchisoare cu suspendare, mai ales daca este prima abatere. Dar voi, toti dei care scrieti aici sunt sigur ca va este mai usor sa aruncati cuvinte fara sens decat sa invatati ceva. Sunt sigur ca toti sunteti soferi si in toata viata voastra nu ati incalcat nicio regula de circulatie…niciunul dintre voi nu a fortat culoarea semaforului sau nu a depasit viteza, niciunul nu a taiat calea unui alt autoturism sau nu a fortat trecerea de pietoni cand cineva traversa strada….toti sunteti perfecti, fara de pacat si prin urmare va permiteti sa aruncati cu pietre. Sfatul meu este ca inainte de a va duce la culcare sa va puneti o intrebare – daca mi s-ar fi intamplat mie, daca intr-un moment de neatentie as produce un accident care s-ar solda cu moartea cuiva. Intrebati-va acest lucru si pe urma ganditi-va cum ati vrea sa fiti tratati de catre societate.
    Cat despre tragicul eveniment de vineri noaptea, ati pierdut esentialul articolului si anumea ca acest sistem corupt care ne mananca sufletul si ne transforma in oameni morti este creat de noi toti cei care dam spaga. Politicienii reprezinta imaginea noastra ca societate si atata timp cat noi nu ne schimbam nici ei nu o vor face. Atata timp cat ne ascundem pe facebook unde parem oameni normali cu valori morale dar in realitate dam spaga pentru orice, Romania va deveni o tara moarta condusa si locuita de zombi.
    Huidu, imi cer iertare pentru ignoranta lor.
    P.S. nu sunt fan cronica….nici macar nu ma uit.

  • Daniel
    Posted at 21:26h, 01 noiembrie

    cu siguranta nici Huidu si nici altii nu se bucura de asemenea nefericiri, aici se vorbeste despre spaga in ideea ca oricand se poate intampla ceva tragic pe urma acesteia, nu sunt fan Huidu, stiind aroganta fata de Biserica insa aici apreciez ca nu gaseste si el vina tot in preotii care dupa parerea unora ar trebui sa stea cu extinctoarele in mana la usile cluburilor

  • Elena
    Posted at 21:26h, 01 noiembrie

    Asa este…cum spui…oricum nu se va schimba nimic…spaga va ramane spaga…

  • Pingback:Șerban Huidu, reacție violentă după incendiul din Colectiv: "Vă spun eu cine e vinovatul" - kBaietii
    Posted at 22:00h, 01 noiembrie

    […] Condoleante familiilor si sa speram ca sacrificiul lor nu a fost in zadar….”, a scris Huidu pe blogul său. […]

  • Pingback:SERBAN HUIDU, reacție violentă pe blog: „Vă spun eu vinovatul… Nu avem nicio șansă!” | Radio Zuper FM
    Posted at 22:00h, 01 noiembrie

    […] „Am vazut in noaptea trecuta un caz terifiant! (…) E vorba de niste copii care au vrut sa iasa din mediul artificial al robocapilor blocati pe net, au vrut sa ocoleasca mizeriile televizate si au vrut sa traiasca! Din păcate nu a fost așa! Nu am sa vorbesc mult despre nenorocirea in sine, aveti informatii pe toate canalele media! Am sa incerc sa vad cine sunt ,in opinia mea, vinovatii! S-au tot nascut ipoteze, primari defiland cu autorizatii, pompieri aratand cu degetul patroni si peste tot o panica generala si o isterie a maselor ce cauta un tap ispasitor!”, a scris Huidu pe blogul său. […]

  • Pingback:SERBAN HUIDU, reacție violentă pe blog: „Vă spun eu vinovatul… Nu avem nicio șansă!” |
    Posted at 22:02h, 01 noiembrie

    […] “Am vazut in noaptea trecuta un caz terifiant! (…) E vorba de niste copii care au vrut sa iasa din mediul artificial al robocapilor blocati pe net, au vrut sa ocoleasca mizeriile televizate si au vrut sa traiasca! Din păcate nu a fost așa! Nu am sa vorbesc mult despre nenorocirea in sine, aveti informatii pe toate canalele media! Am sa incerc sa vad cine sunt ,in opinia mea, vinovatii! S-au tot nascut ipoteze, primari defiland cu autorizatii, pompieri aratand cu degetul patroni si peste tot o panica generala si o isterie a maselor ce cauta un tap ispasitor!”, a scris Huidu pe blogul său. […]

  • Pingback:SERBAN HUIDU, reacție violentă pe blog: „Vă spun eu vinovatul… Nu avem nicio șansă!” | Barja.ro
    Posted at 22:11h, 01 noiembrie

    […] „Am vazut in noaptea trecuta un caz terifiant! (…) E vorba de niste copii care au vrut sa iasa din mediul artificial al robocapilor blocati pe net, au vrut sa ocoleasca mizeriile televizate si au vrut sa traiasca! Din păcate nu a fost așa! Nu am sa vorbesc mult despre nenorocirea in sine, aveti informatii pe toate canalele media! Am sa incerc sa vad cine sunt ,in opinia mea, vinovatii! S-au tot nascut ipoteze, primari defiland cu autorizatii, pompieri aratand cu degetul patroni si peste tot o panica generala si o isterie a maselor ce cauta un tap ispasitor!”, a scris Huidu pe blogul său. […]

  • mihaiteo
    Posted at 22:49h, 01 noiembrie

    Atentie…vorbim de mascatul evident dar si de forma ascunsa a mascatului (invocarea vrajmasului prin cuvinte, si semne,dansuri specifice,mesaje si poze cu profund caracter negativ)

    Asa de orbi putem fi incat sa nu vedem ca dincolo de vina omului si a sistemului exista o vina a parintelui care nu isi educa copiii in spiritul lui Hristos ci lasa copilului „libertatea” oferindu-i practic drumul spre iad?
    Pana si numele clubului s-a alaturat „mascarii” turmei care s-a dus in iad.
    E viata asa subtire iar noi ne jucam cu ea?
    Ce drept avem,suntem dumnezei sau doar creatia Lui care ar trebui sa traiasca in litera si spiritul tuturor sfaturilor?
    Ptr cine a dat Iisus Hristos toate aceste indrumari?
    Ptr ca oricine va crede in El (si va face dupa cum spune El) sa aiba VIATA VESNICA si la Judecata sa nu vina….si astea sunt Cuvintele LUI,nu ale mele.

    Domnul Dumnezeu Iisus Hristos sa ierte pacatele lor,iar celor ce inca mai sunt in viata sa le aline durerile impreuna cu suferinta parintilor si sa mantuiasca TOATE sufletele. AMIN !

  • Patryss
    Posted at 22:50h, 01 noiembrie

    Tot ce conteaza e ca traiesti, ca esti sanatos si ca iti poti vedea copiii zambind in fiecare dimineata
    Am ajuns cu totii niste brute incat si acum dupa 4 ani de la eveniment lumea sa aiba atat de multa ura incat parca i-ai fi lezat pe fiecare in parte..
    In ce LUME traim.. Avem timp de injuraturi pe net in loc sa ne luam copiii/ sotiile/ sotii in brate si sa apreciem zi de zi ce avem

  • Koson Dromihete
    Posted at 23:03h, 01 noiembrie

    Serban cata dreptate ai! Intotdeauna am fost fanul tau! Cat priveste cei ce papa de fund sunt niste cretini!

  • UnOm
    Posted at 23:20h, 01 noiembrie

    Serban, eu inteleg perfect ce inseamna ucidere din culpa, culpa in sine, inchisoare cu suspendare, etc. Imi placea emisiunea ta si imi pare rau de ceea ce ti s-a intamplat in plan personal si profesional. Nu te acuz de nimic. E bine ca scrii pe blog. Ai dreptul la opinie. Dar nu inteleg cum poti avea nervii si rabdarea sa raspunzi individual tuturor celor care au ceva sa iti reproseze, mai mult sau mai putin malitios, mai mult sau mai putin elegant. Ma fascineaza puterea asta la tine. Eu spargeam laptopul demult in locul tau si renuntam. Big like.

  • Linda
    Posted at 23:32h, 01 noiembrie

    Buna Serbane. Te-am sustinut mereu, nu esti un criminal, accidente se intampla oricui, ai platit cu varf si indesat,ti-ai dus crucea deja,iar in puscarie sa stea cei care omoara cu sange rece. Bravo ca nu lasi pe nimeni sa te reduca la tacere, vorbeste ,avem nevoie, de parerile tale care sint tot timpul ft bune si ralistice. Bravo ca ai revenit la pasiunile tale, si ca iti traiesti viata demn, pt ce ai facut ai platit , si viata merge mai departe.

  • LORENZO
    Posted at 23:57h, 01 noiembrie

    dupa 15 afara .in tara totul e ca in 2000 spaga …spaga si la final platesc oameni nevinovati

  • Bogdan
    Posted at 00:37h, 02 noiembrie

    Eu am inteles ce ai scris! Asa e!

    • Bogdan
      Posted at 00:42h, 02 noiembrie

      Toti din media cand sunt tragedii jucati un teatru scarbos pt faima sa vada lumea cat de mult va pasa si va doare in cot defapt …massmedia in Romania e o greață vomitată in televizoarele oamenilor naivi care va cred si mai putin naivi care probabil nu au ce sa faca decat sa urmareasca niste canale tv de toata greața !!!

  • Andrei Sarbu
    Posted at 00:48h, 02 noiembrie

    Tu vorbesti Serbane?nu spun ca ai dat spaga si intradevar ai fost condamnat. Lasa pedeapsa de 4 ani cu suspendare, ce te faci cu constiinta ta? Aia 4 ani dispar repede, mortii nevinovati nu se sterg cu buretele. Nu iti doresc niciodata sa intre un cretin in masina ta, tu sa fi acasa si sa stii ca sotia ta precum rares si miricea zac pe sosea. Sa te pui in situatia in care neputincios te uiti cum ei dispar si ramai tu singur. O sa urasti tot toata viata ta! Desigur o sa spui ca nu sunt la subiect. Filozof nu esti, lucruri noi nu spui dar cara-ti pacatele care le ai in spate si lasa pe altii si opinia publica ca nu reprezinti nimic pentru noi romanii! Nu sunt la subiect… stiu


    Aia e crucea mea! Asta e nesimtirea voastra!

    • Andrei Sarbu
      Posted at 18:42h, 02 noiembrie

      Am fost un mare nesimtit care a judecat lucrurile la prima mana!Nu am crezut ca tie ti se poate intampla chiar in accident! Am zis ca daca esti persoana publica esti automat vinovat! Te rog să mă ierti!

  • Marius
    Posted at 00:52h, 02 noiembrie

    Mult succes cu Cronicuta!.

  • Marian
    Posted at 01:52h, 02 noiembrie

    Domnule Huidu, aveți perfectă dreptate.
    De la Revoluție vorbim de schimbare, dar nu se schimba nimic.
    Lucrez de câteva săptămâni în Anglia. În prima zi, la Induction, cum îi zic ei, aproximativ două ore, mi-au vorbit și arătat imagini și video-uri despre Healt & Safety. Iar eu, ca un idiot, gândeam că sunt nebuni și că exagerează.
    Ei bine, văzând ce s-a întâmplat în București, se pare ca NU.
    Lucrez intr-un depozit de cărți, care are numai puțin de trei ieșiri în caz de incendiu, zeci de stingatoare, plus sute de pulverizatoare de apă în tavan.
    O să spuneți ca fiind depozit de cărți, fiind și multă hârtie e normal să fie așa. De acord, dar peste tot, la orice pas vezi ca așa numitul Healt & Safety, este aplicat și promovat. Chiar și în cantină…
    Nu accepta să încalci o regulă nici măcar o dată. Inclusiv managerul general, poartă bocanci cu bombeu, vestă reflectorizantă, apasă butonul de securitate la fiecare intrare/ieșire din depozit, iar dacă se aprinde roșu, se supune percheziției corporale.

    Iar legat de regretatul accident, în care a fost implicat domnul Huidu, vreau să spun tuturor care citiți aceste comentarii, că la data de 9.10.2011 am pierdut un cumnat într-un accident auto asemănător, dar nici o clipă nu am avut gânduri rele la adresa vinovatului.
    Credeți că a dorit vreo clipă să ucidă pe cineva? Toți suntem șoferi și putem apăsa puțin mai mult pedala și să pătrundem pe contrasens…
    La prima înfățișare, l-am privit în ochi pe vinovat și ce am văzut a fost de ajuns să îl iert. Au rămas regrete, întrebări, dorințe, multe… Dar am văzut că nu a fost intenție…

  • Dragos
    Posted at 02:47h, 02 noiembrie

    Ba tampitilor, cretinilor, toti aruncati cu vorbe in stanga si-n dreapta, toti faceti si dregeti si faceti fix p…a, aratati cu degetul pe oricine oricand, acum saracul om si-a exprimat parerea, a trait si el o tragedie la randul si e obligat sa traiasca toata viata de acum incolo cu ea, vine randul fiecaruia, mai in gluma mai in serios conduc BAUT de cand am permis, peste 20 de ani, n-am atins o masina, n-am atins om sau animal, toata europa si o parte din asia, dar nu ma urc odata obosit la volan, niciodata, in schimb o groaza de papagali care comentati pe aici ori le luati masini copiilor si dati spaga pentru permisul lor, ori aveti neveste care va baga in stalpi sau nenorocesc pe altii in prima secunda ca deh, le iubiti si le dati 200 CP pe mana…neam de ipocriti si jegosi, iar cand vine vorba de necazuri la nivel personal va vindeti casele sa mutati trecerea de pietoni la 10 metrii mai departe de necaz! politia da permise stanga dreapta la toti cocalarii si retardatii ( adica voi) si ce sa ne mai facem ca are loc accident grav cu o persoana publica. N-am fost niciodata fan Huidu, nici dusmanul lui si sincer chiar uitasem de el, am ajuns aici citind stiri despre incendiu, dar mai dati-va-n pu…a mea de oameni de cacat ce sunteti, nu merge nimic din simplul fapt ca nu va uitati niciunul in oglinda ci doar in ograda vecinului!!!

  • SkizZ
    Posted at 03:44h, 02 noiembrie

    Blamezi sistemul ala defect dar nu uita ca acesta te-a salvat si pe tine de mititica.

    Ai citit mesajul sau doar titlul? Insemna ca am mai multi bani ca Jiji sau Nicolae! Daaaang!

  • wild
    Posted at 05:47h, 02 noiembrie

    Am citit mesajul si asa este bravo! Sa ma ierti ca te-am judecat dupa tot ce au scris nesimtitii in zilele alea!

  • Mery
    Posted at 05:49h, 02 noiembrie

    Aoooleeuuu, ai făcut un articol si acum îți iei critici in freza, in tara noastră este mai bine sa ramai indiferent decât sa_ti pese …

  • ionut
    Posted at 07:08h, 02 noiembrie

    Tu te ai folosit de acest sistem sa scapi?

    Niciodată

  • Mona
    Posted at 07:22h, 02 noiembrie

    O sa ma scuz de la început pentru orice fel de greșeală gramaticala, pentru a nu va face sa va pierdeți timpul cu postări de genul ai uitat o virgula, un „i” sau cine știe ce alt lucru fără prea mare importanta și care probabil nu o sa va dea voie sa va concentrați asupra mesajului în sine. Mi se pare foarte trist, dezamăgitor faptul ca omul acesta încă mai este criticat chiar dacă tu roman prost nu ai habar despre ce s-a intamplat. El încearcă sa explice cu totul și cu totul altceva, dar voi romani sătui de viata încercați sa luați o bucata din el. Da. A avut un accident în care au murit oameni, familii au fost distruse, toți suntem cu părere de rău fata de ei și ni se rupe sufletul pentru ca nimeni nu merita asa ceva, dar cați dintre voi v-ați pus în locul „criminalului” sau „supravietuitorului”? Cați dintre voie sunteți basma curata? El încearcă sa treacă peste clipele pe care le-a trăit, sa își continue viata, iar voi romani cu facultate nu sunteți capabili sa lăsați la o parte criticile și sa vorbiți strict la subiect. Ca sa ma fac inteleasa, spun cu „facultate” pentru ca cei de la tara care or avut 2 clase au suflet fata de voi. Ma simt dezgustata când vad cat de făloşi sunteți voi pui de draci, fără educație, bun simt, respect, înțelegere și multe altele pe care le vedeți și voi. Probabil era mai ușor sa enumăr calitățile. Sper ca v-a-ți prins de ce. Ia mai lăsați-l pe omul acesta sa-și vadă de viata lui. Voi aveți impresia ca ii este ușor sa doarmă noaptea când știe ce s-a intamplat? Romani prosti. Nu apreciați deloc ce aveti. Unde-I Țepeș sa va gâdile puțin imputitilor. Nu va interesează subiectul căutați altul nu mai tot judecați ca de schimbat ceva în tara nu sunteți capabili, dar de judecat și criticat sunteți experți jegurilor.

  • lucien
    Posted at 09:17h, 02 noiembrie

    Huidu… no use! Cretinismul este o boala.. cu care mai mult de 50% din romani sunt infectati! Iar pentru a vindeca aceasta boala e nevoie de o cultura\inteligenta, putin, peste medie. Pentru ca tu sa fii convins ca toti cei cu o inteligenta putin peste medie au trecut de mult peste cazul tau, iar sulitele pe care tu le primesti in continuare sunt de la ceilalti care… chiar nu pot mai mult de atat, care sunt atat de frustrati de viata lor limitata, incat nu pot trece cu vederea ca un semen de al lor s-a reabilitat, dupa meritata suferinta si pedeapsa si si-a recastigat dreptul de a-i fi bine. Oricum am mai zis si mai de mult, esti cam singurul blogger care isi lasa comentariile rautacioase postate pe pagina, cei mai multi le sterg, RESPECT! Si oricum in prezentul articol nu este vorba de cazul tau… nu voi intelege niciodata acest cretinism.

  • Victor
    Posted at 09:26h, 02 noiembrie

    Toti ati avut grija sa va amintiti de accidentul lui huidu dar nu vedeti esenta articolului scris acum, in fine , nu iau partea nimanui dar ce nu intelegeti fratilor lucruri se pot intampla ca si accidentul de acum 4 ani dar in cazul de fata dreptate huidu!!!!!

  • Alex
    Posted at 09:41h, 02 noiembrie

    Acest „sistem” pe care dam tot vina e creat in asa fel incat nimeni sa nu fie vinovat. In acest „sistem” presedintele nu e vinovat pentru ca el doar reprezinta, parlamentarii nu sunt vinovati pentru ca ei doar aproba legi, justitia nu e vinovata pentru ca ea doar aplica legile create de parlamentari, politia nu e vinovata pentru ca ea doar executa ordinele judecatoresti, administratiile locale nu sunt vinovate pentru ca ele doar se supun puterii centrale, s.a.m.d Medici, pompieri, oameni de rand. Nimeni nu e vinovat pentru ca „sistemul” e doar o retea in care responsabilitatile nu sunt ale nimanui in totalitate ci plutesc intr-un abstract tipic romanesc. Dupa ce-ai scapat din mijlocul focului sa te intorci sa-i salvezi si pe altii, asta inseamna sa iesi din „sistem”. Acei oameni care, desi ar fi putut spune „raspunderea nu e a mea, e a pompierilor, a medicilor”, totusi au intrat inapoi sa dea o mana de ajutor sunt un exemplu pentru romanachii care nu stiu altceva decat sa spuna „nu e traba mea, e raspunderea altcuiva iar in ultima instanta de vina e un concept abstract pe care noi il numim sistem”. Aceasta mentalitate a distrus tara asta si tocmai aceasta mentalitate este sustinuta in continuare pentru ca romanului ii este frica de mesajul responsabilitatii. La noi sa se arate cu degetul, dar sa nu se spuna „si eu am raspundere”.

  • Bogdan
    Posted at 09:47h, 02 noiembrie

    Am fost bolnav de ura si nesimțit cat cuprinde dar m-am tratat! Te rog frumos sa ma ierti pentru ineptiile pe cate le-am scris fara sa gandesc!

  • Bughiu
    Posted at 11:32h, 02 noiembrie

    Din pacate fapta este consumata! Singurii care sufera cu adevarat sant …familiile celor decedati,d-zeu sa-i ierte,pe linga ei sant si familiile ale caror copiii se zbat inca intre viata si moarte…Vinovati?!?! Dar e destul de simplu: TOTI impreuna,oameni de rand si autoritati la un loc.S-a mers ani de zile si se merge inca pe principiul….”lasa-ma sa te las”….sub obladuirea BANULUI!! Nu stiu de ce in mass-media exista atata….stupoare?!?! Cazul…vamesilor ,de exemplu,se stia de catre toata lumea,om de rand si autoritati stiau ce se intampla in vami…..se stie de spaga din spitale,scoli,justitie…din viata de zi cu zi!!! Ambele ”tabere” s-au complacut in situatie,toate ”apele” au fost si sant limpezi….tulburate fiind doar cand si cand de astfel de intamplari nefericite!!Timpul se va scurge incet si sigur si se v-a da uitarii aceasta tragedie! Lucrurile vor intra dinou pe ”fagasul normal” al societati noastre,nimic nu se va schimba niciodata atata timp cat aceasta ”intelegere”tacita va exista intre ”legal” si ”ilegal”….mai ales daca cel ce ”croieste”legi,autoritaile, le incalca el insusi,exemplul findu-i urmat si de cel ce trebuie sa le respecte,bune rele cum or fi ele….

  • Ioana Ionela
    Posted at 13:18h, 02 noiembrie

    Felicitari, Huidule! Daca nu erai tu sa-ti dai cu parerea, ramanea un mister pentru noi toti! Te-ai trezit tocmai TU sa dai vina pe sistem.
    In locul tau as sterge articolul..

    asta Ionela fac doar pasii! Si cand viata e grea se sinucid….Nu nu asuma-tu ce ai de asumat si nu mai face.

  • Iulian
    Posted at 13:19h, 02 noiembrie

    Am sa schimb sistemul incepand cu mine! Nu voi mai fi ignorant si am sa vad in jurispridenta cum sunt pedepsite accidente ca ale tale! Iartă-ma ca te-am judecat dupa informatii primite de la tabloide….

  • jj
    Posted at 13:38h, 02 noiembrie

    Am aflat ca afara ningea in octombrie si ca masina ta avea cauciucuri de vara si totusi nu am putut sa nu te acuz! Am avut un suflet mic măcinat de ura.

  • Innuendo
    Posted at 13:38h, 02 noiembrie

    Vreau sa imi cer scuze….stiam ca nu ai difuzat la cronică niciun accident! Stiam ca nu râzi de lucruri grave! Stiam ca ai dreptate dar am fost bolnav de ura si acum m-am tratat! Te rog frumos sa ma ierti!

  • adi_db
    Posted at 13:47h, 02 noiembrie

    Imi pare rau Serbane sa te contrazic dar eu sunt de parere ca nu sistemul este vinovat. Sistemul este precum o planta. Daca gaseste teren fertil prinde radacini si se dezvolta. Asa si cu acest sistem nenorocit. Terenul fertil suntem noi. Samanta a fost plantata de mult timp la noi. Dincolo de ’89. Cu mult inainte. Si daca pentru timpurile vechi am mai avea o explicatie, pentru timpurile actuale nu mai avem nici o scuza. Azi nu te mai impusca in Romania pentru demonstratii. Nu ne-a oprit nimeni sa luam atitudine si sa doboram „sistemul”. Noi toti (inclusiv oamenii de rand) am cultivat sistemul cu buna stiinta, constienti fiind ca nu e bine ce facem, ca odata si-odata acest sistem ne va manca de vi. Si va face victime. Multe. Azi vedem cum sistemul a omorat 30 de oameni si a bagat in spital o suta si ceva (multi fara sanse). Ieri nu vedeam ca mii de cluburi in Romania functioneaza ca bombele cu ceas. Daca venea pompierul si inchidea 50% din ele, saream toti de cur in sus ca dictatura, ca birocratie, etc. Nu vedem nici cum pe o strada undeva o fetita este omorata pe trecerea de pietoni de un sofer care nu a vazut-o deoarece pe trotuar erau parcate 5 microbuze ilegal. NU vedem nimic rau in a da spaga la RAR sa iti faci ITP la masina veche de mai bine de 10 ani. Ca de, esti sarac si ce sa faci? Sa mergi cu autobuzul? Da, Serbane si eu am dat spaga pentru ITP, si eu am zis ca ce plm atatea acte si cerinte pentru un patron sa faca o carciuma? Nu ne putem da deoparte de raspundere. Pentru cei ce au murit in acel club, pentru cei ce mor zilnic in Romania in accidente stupide SUNTEM VINOVATI TOTI! Toata populatia Romaniei cu varsta peste 16 ani este vinovata. PEntru ca dincolo de orice comportament al nostru (cocalari, manelisti, inteligenti, finuti, criminali, normali, etc.) TOTI am stiut ca drumul nu e bun. Ca ce facem noi nu e bine. Si in loc sa spunem STOP ca o natiune cu vechime si cu pretentie de elevati, am tacut Serbane. Am stat cu capu-n cur si am dat spaga sa mai putem merge un pic cu masina noastra. Daca plangem acum copiii aia morti si raniti, o lacrima este si pentru noi. Daca in secunda asta ar exista un tribunal universal care sa ne judece, am fi condamnati cu totii. Ar mai ramane copiii fara de vina. Atat. Mi-e si groaza cand ma gandesc la ce am fost si sunt partas. Mi-e groaza sa ma gandesc ca altii au murit pentru ca eu sa pot fi liber iar eu am participat la crearea unui sistem ce ne ucide pe toti. Mi-e groaza cand ma gandesc ce lume i-am construit lu’ fi-miu. Eu sunt cel care a pus umarul la asta. Eu, insignifiantul din Romania am participat si particip la uciderea multor oameni.Intelegi? Tu incerci sa spui ceva dar trebuie sa spui direct oamenilor ca sistemul suntem noi. Eu te-am sustinut atatia ani si am fost convins ca avem nevoie de oameni ca tine TOCMAI pentru ca spui lucrurilor pe nume. Te stie lumea si poti transmite mesajul ca trebuie sa ne schimbam. Trebuie sa spunem pe fata si sa ne recunoastem vina. Ponta, Iohannis, Vanghelie, Oprea, patriarhul si popii, politistul mort, accidentul din munti, tinerii arsi in clubul ala, spitalele din tara, scolile si dascalii analfabeti, etc. sunt produse de noi. Nu de altii. De romani!!! Asta spune oamenilor. Or sa te injure si n-or sa recunoasca la inceput. Dar trebuie sa avem taria si puterea de a ne recunoaste vina si de a ne schimba. Altfel suntem terminati! Scuze pentru postul lung. Dar ma frigea buza sa ma descarc. Si daca tu mi-ai dat apa la moara….

    • Bogdan
      Posted at 00:58h, 03 noiembrie

      Asta e și părerea mea, Adi! SISTEMUL SUNTEM NOI! Și dacă nu o să trecem peste mândrii, ego-uri, și toată ipocrizia asta în care ne bălăcim, și de care profită cei cărora le zice Șerban „sistemul”, dacă o să dăm mai departe vina pe unii sau pe alții și n-o să ne recunoaștem propria vină, propria complicitate, n-o să schimbăm nimic, niciodată!

  • sorin
    Posted at 16:12h, 02 noiembrie

    Serbane .. oare de ce vorbesti tu despre system ! Intreb , nu esti tu cel care a ucis doi oameni !

    din respect pentru ei ar fi bine sa stii ca au fost 3 victime!

    Nu „sistemul” te-a pus acum pe tv .. chiar esti de neinlocuit acolo ??!
    Cei 20 de ani de meserie miile de ore de direct astea m-au pus acolo nu sistemul!

    Eu sunt un cetatea care imi platesc taxele la zi ..daca as fi facut eu ce ai facut TU , „sistemul” ar fi lucrat LEGAL pentru mine si as fi facut ani buni de puscarie ; in cazul tau SISTEMUL a lucrat „LEGAL” si ai scapat si esti bine mersi

    Nu! Citeste codul penal! O să vezi ca in astfel de indractiuni fara antecedente penale sa da sentinta cu suspendare! Fie la vedeta fie la contribuabil! Nu mai bate campii!
    NU vorbi de :funie in casa spanzuratului ”

    sa nu te mai aud

    Gândeste, informeaza-te nu fi o oaie din turma!

  • Radu
    Posted at 16:30h, 02 noiembrie

    Daca sistemul era sanatos …auzeai despre drama asta fiind dupa gratii

    Ca negrul ala din America ce a călcat o româncă gravidă pe trecere in America?! Justitia pedepsesre intentia si recidiva! Astă insemna sistem evoluat nu alcătuit din primare ca tine asa!

  • Vicus
    Posted at 18:56h, 02 noiembrie

    Ai luat pulsul națiunii și ai aflat că grosul te consideră criminal. Poate tu zici că ești ok, dar no, pentru un băiat de la televizor stai prost.

    Unii foarte vocali si prost crescuti fac asta…ratingul care creste si share-urile date la articol demonstrează asta! Si pe hateri ii consolez io!

  • Alx
    Posted at 19:10h, 02 noiembrie

    Intotdeauna am iubit Cronica!

  • Vasile
    Posted at 19:40h, 02 noiembrie

    Baftă Seban sunt alături de tine!

  • AlexM
    Posted at 20:41h, 02 noiembrie

    ‘Bai’ amatorule de cancan si obisnuit sa arati cu degetul ascunzandu-te in spatele monitorului!!! Serban si-a spus parerea lui pe blog, e alegerea ta sa o citesti sau sa inchizi browserul! Dar pana la a devia de la subiect vorbind de accidentul auto (pentru care a pledat vinovat si a platit 4 ani, in conditiile in care altii fac adevarate crime si scapa basma curata, despre ei de ce nu vorbesti? Nu ai curaj?), sau facandu-l albie de porci pentru ca esti un retard lipsit de cojones… Mai bine ai reciti inca o data blogul, analizand obiectiv cele scrise si atat!
    In articolul de fata ar trebui sa vedem nu numai cine sunt vinovatii, ci sa si fim cetateni onorabili si sa avem respect fata de concetateni interesindu-ne ce este de facut pentru a minimiza efectele unui astfel de incendiu pe viitor, si sa si actionam. Daca esti patron si ai angajati la sediu, inchizi firma o perioada, din respect fata de angajatii tai, si trimiti o cerere la ISU cerand clarificarea informatiilor privind toate dotarile necesare pentru prevenirea situatiilor de urgenta, s.a.m.d.. Asa cum a facut-o patronul Hangover, pe care il si cunosc. Daca sistemul iti cere spaga, schimba-l! Daca sistemul nu iti permite sa functionezi 100% legal, fara spagi, schimba-l! Fa ceva, nu butona doar si atat!
    Eu nu am avut din pacate suficiente cojones sa fac asta, nu am putut sa imi mentin firma pe linia de plutire, 100% legal, fara a da spaga (Nu am dat in viata mea spaga si nici nu o sa dau) asa ca am vandut tot si am plecat din RO… Trist… Sunt socat de ce s-a intamplat in Colectiv, si ma gandesc de trei zile daca nu puteam sa fac ceva sa nu se fi intamplat asta… Nu am ce face, viata merge mai departe, dar cu lectia invatata!
    Mai multe nu am ce zice…
    Terminati cu prostiile si ramaneti la subiect! Polemicile amana procesul de schimbare a sistemului. In loc sa dai din gura fa ceva.
    Spaga si polemicile ucid!

  • Bogdan
    Posted at 21:55h, 02 noiembrie

    Citesc comentariile lăsate de alții la această postare și nu reușesc să înțeleg care este legătura dintre COLECTIV și Huidu…subiectul este despre incidentul întâmplat în acel club/local, nu despre incidentul în care a fost implicat Huidu. Rușine să vă fie că folosiți cuvinte nepotrivite adresate unei persoane pe care nici măcar nu o cunoașteți…dați dovadă de lipsa celor 7 ani de-acasă ca să nu continui și să lungesc subiectul. etc…condoleanțe familiilor în cauză.

  • Legionarul
    Posted at 23:02h, 02 noiembrie

    Eu, legiunea si Căpitanul te sustinem…

  • Mihai
    Posted at 03:29h, 03 noiembrie

    Tin sa precizez inca de la inceput ca sunt un om simplu cu cunostinte medii, sper sa fiu inteles !
    SERBAN sunt sigur ca nu ai vrut sa se intample accidentul de acum 4 ani..cel de care te acuza majoritatea de pe blog macar ai avut taria de a te retrage din viata publica…se putea intampla oricui MARE ATENTIE !!!…pentru asta tot respectul meu!(sper sa fi lamurit si subiectul asta )
    DAR revenind la cele intamplate de curand de ce trebuie sa stam cu mainile legate si sa asteptam,cat sa mai suportam mizeria in care traim ,suntem prima linie de la noi trebuie sa se dea tonul….ce sa asteptam.Ca tineri sa se trezeasca si sa schimbe ei ceva…nu o vor face pt ca nu vor putea nu au nici cele mai elementare cunostinte datorita sistemului actual. Noi trebuie sa luam altitudine! Noi trebuie sa fim modelul lor in viata.Noi trebuie sa ne sacrificam !da ca nu , suntem o generatie compromisa si ne meritam soarta!
    Din punctul unui om de rand…FRATILOR TREZITIVA…FAPTELE sunt cele care fac istorie,nu vorbele…

  • Purul adevar
    Posted at 16:51h, 03 noiembrie

    abia astept cronica! Multa bafta!

  • Cetatean
    Posted at 21:05h, 03 noiembrie

    multa bafta!

  • Paul
    Posted at 02:48h, 04 noiembrie

    Dar cam ce șpagă se da cand esti inapt sa conduci pe drumurile publice si omori 3 oameni????asta poti sa ne spui????

    Daca eram inapt si aveam totusi permisul asupra mea pledam nevinovat! altcineva era de vina!

  • Vali
    Posted at 03:05h, 04 noiembrie

    Nu vorbi tu de spaga in conditiile in care firmele tale si in special ale socrului tau fentau statul mai ceva ca Maradona.
    Eu nu am un leu datorie la stat! intereseaza-te! ce facea socrul meu e fix treaba lui! Eu m-am insurat cu fata lui nu cu el!

    Aveati protectie in baza lui socra-tu, nu am avut niciodata protectie iar el se mai si lauda in trecut prin diverse cercuri cum facea ca sa nu plateasca impozitele reale catre stat.
    Poate ne explici putin cum statea treaba cu TVA-ul… sau nu iti aduci aminte.
    Ce penali…

    Da! Penali si te rog sa faci o plangere daca stii! Eu nu am chiar nici o legatura cu asta mai mult am fost inselat cu peste un milion de euro-bani impozitati evident -de catre firma ce dadea tepe! asa ca sunt primul care sa te sustin in demersul tau….sau esti vitez doar pe net?!

  • cetățean
    Posted at 07:26h, 04 noiembrie

    Același sistem și numele „Serban Huidu” au făcut diferența dintre „executare” și „suspendare”!
    Este jenant și rușinos că vă apărați în continuare! Este jignitor și lipsit de orice urmă de respect față de membrii familiilor celor uciși în accidentul provocat de neatenția dumneavoastră, dar și față de toți ceilalți locuitori ai minunatei Capitale Europene!
    Josnic!

    citeste Codul Penal-nu am profitat cu nimic-absolut nimic! Am pledat vinovat si am fost condamnat! Asa cum am spus atunci, eram gata sa ma supun oricarei decizii…de ce nu am respect? Ca spun cum a fost ? ca nu plec capul cand o parte dintre voi ma injositi? Nu il plec oricat v-ati dori asta!

  • oana
    Posted at 10:50h, 04 noiembrie

    Dupa atatia ani nu se face diferenta dintre un accident auto si omor ( cand iti da cineva cu paru in cap) de parca a intrat intentionat in logan

  • Darius
    Posted at 13:59h, 04 noiembrie

  • Amalia
    Posted at 16:47h, 04 noiembrie

    am citit codul penal si m-am informat! stiu ca un accident fara alte infractiuni (plecat de la locul accidentului, condus beat sau fara carnet) si fara antecedente penale se sanctioneaza cu pedeapsa cu suspendare! te rog sa ma ierti!

  • Ana
    Posted at 17:30h, 04 noiembrie

    Este foarte adevarat ceea ce spui! Insa intrebarea e alta: Vinovat e cel care da spaga sau cel care primeste/asteapta/cere spaga? In general depinde de cazul pentru care se accepta (de ambele parti) spaga. Daca vorbim de spaga in spitale, atunci suntem nevoiti sa o face pentru a ne putea salva vietile, dar in cazul discutat, cred ca vina e impartita pe din doua, patronii nu au fost constienti de pericolul la care sunt supusi clientii lor.

    Iar in ceea ce priveste critica la adresa ta, cred ca nu era necesar sa se intample nefericitul eveniment ( I SE PUTEA INTAMPLA ORICUI COMENTEAZA SI ARATA CU DEGETUL, SANATOS FIIND SI NU DUPA UN ACCIDENT CA IN CAZUL TAU, CHIAR SI CELUI MAI BUN CONDUCATOR AUTO )ca sa te invidieze/barfeasca/”manance de fund” cei din jur.

    • Cipinho
      Posted at 10:42h, 05 noiembrie

      Ana, vinovat e în primul rând cel care dă șpagă, chiar și în spitale. doctorii au căpătat prostul obicei să primească atenții de la oameni apoi s-au obișnuit într-atât încât acum li se pare anormal să nu primească nimic. să vină în occident că aici nu vor primi nimic niciodată în afară de salariu 😉
      până la 25 de ani am stat în România și de 2 ori am avut nevoie de spitalizare, prima dată la 14 ani, i-am zis mamei să nu cumva să dea bani din puținul ei la doctori că sunt obligați să ma facă bine. desigur ca injecțiile mi le făcea asistenta ca la animale dar strângeam din buci și o înjuram în gând de toți Dumnezeii.
      a 2-a oară eram deja adult cand am fost adus cu salvarea la spital de la muncă din cauza unei lovituri la cap. la spital nu m-a băgat nimeni în seama, m-au pus să aștept deși nu era nimeni. 5 minute mai târziu am intrat cu forța în cabinet și m-am răstit la toți băutorii de cafea de acolo. atât de rău i-am amenințat încât s-au speriat și m-au luat în primire fără să comenteze absolut nimic

  • Cipinho
    Posted at 18:28h, 04 noiembrie

    Huidu, recunosc fac parte din acel grup oameni care s-au mirat de revenirea ta în mass-media după cele întâmplate. nu știu dacă a fost cea mai bună idee fiindcă vor fi mereu contestatari din cauza acelui accident blestemat pe care l-ai provocat.
    Îmi dau seama că în plan psihic ai plătit un preț enorm și nu judec faptul că nu ai făcut pușcărie. Dar oamenii simpli nu fac diferența între o crimă cu premeditare și un accident de circulație care i se poate întâmpla oricui.
    ce vroiam să spun e că respect răbdarea de care dai dovadă să răspunzi tuturor mesajelor oribile pe care le primești, și pe deasupra folosind un limbaj decent. respect faptul că lovit din toate părțile ai reușit să te ridici de jos și să mergi mai departe.
    respect si implicarea și felul în care ai ales să dezbați problema de față și nu în ultimul rând un mare RESPECT pentru cei care au murit încercând să-i salveze pe alții

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.