Dezbatere? studiu de caz- Madonna in Romania - Serban Huidu
1645
post-template-default,single,single-post,postid-1645,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Dezbatere? studiu de caz- Madonna in Romania

Avem 2 opinii: una imbratisata de majoritate si cealalta mai deschisa spre toleranta. Sunt curios care-s comentariile si concluziile voastre argumentate! Incepem cu optimista- este o doamna care mi-a scris un comment la un post in care era off-topic acum e numai buna de citat:

Nu am obiceiul sa scriu….nici pe blogg-uri, nici sa dau comment-uri la articole.In general citesc mult…vad ce se intampla in tara asta, ma consum, ma revolt…Aleg blogg-ul tau pentru ca m-am recunoscut in articolele tale de revolta.

Dar poate ca este adevarat ce se zice…avem conducatorii pe care ii meritam, suntem ceea ce meritam sa fim.
Ti s-a intamplat vreodata sa astepti ceva cu emotie? Sa iti bata inima cu putere atunci cand se intampla, sa ti se faca pielea de gaina ?Ei bine, asa ma asteptam eu sa fie aseara la mult asteptatul eveniment

Mi-am luat bilet la concertul Madonnei inca din prima zi in care s-au pus in vanzare.Dezamagire totala…Am mers cu pofta de spectacol si am plecat cu aceasi pofta nebuna de atmosfera. Vazusem si eu cateva filmulete de la concertul din Londra si prin urmare imi crescusera asteptarile.Concertul in sine mie mi-a placut. Sunt multi care se plang ca nu a fost pe stilul old school. Mi-ar fi placut, recunosc, sa aud Material Girl, dar asta nu inseamna ca nu i-am savurat prezenta.

Ce nu am savurat a fost publicul.Primul lucru care m-a frapat a fost modul in care isi aparau locul pe care stateau.Pt ca ma asteptam sa fie un concert civilizat am vrut sa ma folosesc de facilitatile lui….bautura, baie.
Dar surpriza, cine pleaca la vanat locul lui s-a ocupat.Cand sa ma intorc in multime, la prietenii mei,nu mai puteam sa trec. Pt ca trebuia sa dau explicatii..de ce ma plimb, de ce trec pe acolo

La un moment dat, o domnisoara de mahala s-a hotarat sa nu ma lase sa trec…pentru ca ghici ce ? nu vroia ea…nu putea sa inteleaga de ce m-am dus la baie sa o deranjez…ca ea nu se duce niciodata.Nu am stiut ca la concert locul e fix. Poate doar in tribuneApoi stupoare..pt ca nu incepea concertul am huiduit-o in loc sa o chemam. Pt ca asa ne chemam noi artistii.

De dansat si cantat pe cantelecele ei, nici vorba. Asta ar fi insemnat sa traim.Dar noi eram prea ocupati sa huiduim….sa huiduim pt ca a zis ca a citit presa internationala. Pentru ca a zis ca nu aprecieaza discriminarea tiganilor si homosexualilor.Pentru ca si-a permis sa puna La Isla Bonita pe ritmuri tiganesti ( foarte frumos, de altfel)Ne uitam la telenovele cu tigani, dar in spectacolul Madonnei am luat-o personal.

Suntem intr-adevar niste discriminatori incuiati. Aseara l-am huiduit pe maestrul Voicu pentru ca era tigan si pe Freddie Mercury pt ca era homosexual.Credeam ca discriminam prostia, hotia, lipsa de educatie.Si nici nu stiu de ce credeam asta…. M-am uitat in ultimul timp la televizor, dar nu am vazut bine. Sau nu am vrut sa vad ce fel de oameni promovam.

Hitler ( pe care as vrea sa punctez ca nu il apreciez) avea orgasm in timpul discursurilor publice. Daca era aseara la concert, cred ca nu eram in stare nici macar sa ii provocam erectie.In concluzie, cand o sa mai astept atat de mult un concert….o sa merg in alta tara…ca sa nu raman dupa cu pofta de atmosfera
Romania, te iubesc !…sau…Sa traiti bine !
Petra

urmeaza acum pozitia anti, atat de draga romanilor, pe care am primit-o pe mail si este nesemnata dar scrie cu nerv autorul!

Ii avertizez pe toti fanii Madonnei ca acest articol contine cuvinte licentioase si injurii al adresa idolului lor, asa ca ii rog sa citeasca altceva.Aseara am fost la concertul Madonnei si m-am simtit inselat, furat, batjocorit.

Ca sa fac o mica metafora, m-am simtit exact ca atunci cand mergi la curve si discuti cu pestele inainte. Asta iti promite cea mai buna / priceputa femeie, cel mai tare show, cea mai tare partida din viata ta. Tu, excitat, platesti cel putin 120 RON si normal ca te astepti sa ai parte de o partida buna. In schimb primesti o camera de cacat si surpriza, mai sunt 1000 de oameni cu tine acolo, inghesuiti, care stau la rand. Dupa ce astepti ca un bou 2 ore vine o frigida care se arunca pe spate cracita si zice “Hello Romania, I want tofuck you!” Si tu te urci pe ea numai ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ: asta nu geme, nu da ochii pe spate, nu face nimic. Se misca ca un robot apoi la sfarsit spune ragusita “Good bye Romania, have a nice day”.

Madonna m-a dezamagit maxim. Recunosc ca nu aveam mari asteptari de la una care s-a futut cu un Iisus negru in clipul Like a prayer. Oakenfold a incalzit atmosfera pe la 20 si lumea se dezmortea incet incet. Ceea ce nu-mi explic eu este de ce am stat o ora dupa ce si-a terminat DJ-ul numarul asteptand-o pe cantareata ca niste prosti. pe la 21:15 a aparut un idiot in celofan (WTF?) care a facut cu mana la oameni si a disparut dupa ecrane.

Cantecele ei au fost remixate toate, asa ca cei care vroiau sa reasculte hiturile lor preferate au fost cel putin dezamagiti. Vocea Madonnei este de cacat, parca o auzeam pe Zavoranca zvarcolindu-se in lanturi printr-un beci de spital.MARELE SHOW promovat pe TOATE televiziunile a fost MARELE CACAT. Nu a existat un singur moment care sa te lase cu gura cascata. Tot ce am vazut erau niste dansatori care faceau sincron pe scena in diferite costume, timp de aproape 2 ore, si efecte video pe ecranele uriase. Cel mai tare moment a fost aparitia pe scena a unei formatii de lautari care au cantat cateva melodii cu Madonna. PAI EU AM DAT 120 DE RON PE BILET SA-L ASCULT PE GUTA FA? Daca vroiam asta ma duceam in Costinesti, mancam o hamsie si spargeam pusculita pe masa sa dau monezi la lautari si sa fut minore fugite de acasa.

Cel mai tare moment al serii (care va fi dezbatut pe larg la toate televiziunile, sunt sigur) a fost indemnul Madonnei de la mijlocul concertului: Am auzit ca in Europa de Est tiganii sunt discriminati. Iubiti tiganii! Iubiti homosexualii! Am huiduit-o pe tarfa pana am ragusit, impreuna cu ceilalti oameni de langa mine. Pai vii tu fata mea de peste mari si tari sa-mi spui mie ca trebuie sa love the gipsy? D-asta am venit noi la spectacol, sa ne dea lectii de moralitate simbolul imoralitatii? Pai ia sa mearga copiii tai la scoala si sa vina cu ochii umflat, fara bani si cu hainele rupte de pe ei, ca i-au prelucrat tiganii in drum spre casa. Atunci ii mai iubesti? Sa stea puradeii insirati in fata casei tale, sa-ti fure gardu sa ti-l vanda la fier vechi, sa-ti ciordeasca oglinzile la Cadillac doar ca sa ti le vanda inapoi cand pleci de acasa. Ii mai iubesti? E usor sa dai lectii cand te uiti la televizor si iti dai cu parerea despre chestii pe care nu le stii si nu le poti intelege, nici tu nici asistenta aia proasta care ti-a spus ca ar fi o idee buna sa spui asta pe scena.

M-am saturat de americanii astia cacaciosi care ne dau noua lectii de etica si moralitate. Acum 60-70 de ani negrii nu aveau voie sa mearga la scoala si Ku Klux Klan ii ardea pe rug. Peste 4 milioane de americani (15% din populatie) faceau parte din KKK in anii ‘20. Pai pe vremea aia in Romania nu se juca hora iubirii cu tiganii si ungurii, dar nici nu erau razboaie civile sau actiuni atat de discriminatorii. Terminati-va odata cu prostiile astea, ca nu sunteti buricul pamantului frate, si romanii se poarta FOARTE bine cu tiganii. Cel mai bun exemplu este modul in care reactioneaza tarile “civilizate” cand astia au inceput sa migreze prin Europa: le dau foc la satre, ii amprenteaza ca pe vite, ii vaneaza pe strazi. Astia sunt marii moralisti ai lumii..

Sa nu mai zic ca am vazut imagini aseara cu staff-ul ei care se intorcea la hotel. Majoritatea nici nu aveau tricou pe ei, se plimbau balalau intr-un hotel de 5 stele cu un prosop in jurul gatului. Pai la voi in America va dadeau aia afara din hotel si va luau la suturi. Dar asa cum spuneam si ieri, jos chilotii in fata voastra..

Nu-mi pare rau ca am fost la concert, e un eveniment la care trebuie sa mergi. Imi pare rau ca toata isteria mediatica din jurul evenimentului a creat niste asteptari mult prea mari in randul oamenilor fata de ceea ce ne pot oferi organizatorii si nu in ultimul rand, Madonna.

Acestea sunt cele 2 opinii exprimate liber si democratic voi de partea cu sunteti? postul meu despre concertul Madonei il gasiti aici, iar cel despre discriminati aici!

84 Comments
  • maya
    Posted at 14:32h, 03 septembrie

    nu cred ca ar fi trebuit sa faca acel indemn.ea nu a trait printre tigani sa stie si nu ii cunoaste.daca chiar doreste poate sa ii adopte.
    de concert nu am nimic de comentat

  • Sirg
    Posted at 14:42h, 03 septembrie

    Artiştii ar trebui să se rezume la a face muzică, şi show prin muzică şi dans sau efecte de scenă. Ce treabă au ei cu politica? Toţi avem opinii politice şi de tot felul, dar cel puţin eu vin la un concert pentru muzică şi spectacol, nu pentru politică şi prelegeri. Nu-mi place de Madonna pentru că se crede mai mult decât o cântăreaţă, ea se comportă ca un fel de prinţesă sau regină. Staruri precum ea pierd contactul cu realitatea şi cred că sunt regi pe pământ iar noi, pentru că venim la concertele lor, supuşii lor.

    Dacă vrei să transmiţi un mesaj, fă-o prin textul melodiilor tale, aşa cum a făcut John Lennon, Bob Dylan şi mulţi alţii. Atunci sigur vor veni la concert cei care iţi acceptă ideile.

    Trist e că aceste staruri folosesc teme de genul ăsta ca să fie mai controversate şi ca să le crească publicitatea care se face pe seama lor. Mă îndoiesc că pe ei îi doare undeva de ţigani sau alte cauze, pentru că e greu să îţi pese cu adevărat atât timp cât tu stai în palatul tău luxos de pe plajă. Cui îi pasă nu are timp să stea în palat pentru că se implică şi se murdăreşte.

  • explorish
    Posted at 15:01h, 03 septembrie

    nu snt de partea nici unuia (chiar daca au scris micheteaux), pentru ca nici unul nu s-a dus la concert cu mentalitatea care mi se pare mie potrivita: sa se distreze. doamna s-a dus exaltata, domnul pentru ca, citez, „trebuie”. la asa atitudine, asa experiente.
    altfel, am auzit si eu ca madonna n-a reusit sa „faca atmosfera” (rolling stones, depeche sau chiar motorhead au reusit), asa ca e posibil ca nici cei care s-au dus sa se distreze sa nu fi fost mai multumiti. asa ca adevarul e probabil, ca de obicei, undeva la mijloc.

  • LVR
    Posted at 15:13h, 03 septembrie

    O concluzie logica, zic eu, tiganii se afla acum in cel mai mare numar in Romania (in Europa de est in general) pentru ca aici au fost acceptati. Fie ca ii discriminam sau nu, sigur o facem sau am facut-o de-a lungul timpului, mai putin decit tarile din vest. Altfel, erau cei mai multi pe acolo, nu pe aici. Parerea mea e ca ar trebui sa se abtina multi sa dea sfaturi unui popor care e gazda buna, aleasa chiar de tigani.

  • Crisan Sorin
    Posted at 16:22h, 03 septembrie

    Cum sa incep eu sunt de parte amandurora, adica pe deoparte tzontzonica aia care dupa parerea lu tantea aia trebuia sa se pise pe ea nu mi pare normal asa ceva, pe de alta parte organizatorii au fost cel putin de cacat pt ca la un eveniment la care iti vin o groaza da spectatori iti trebuie putzina organizare cu cap dar aici vine vorba aia la cine cap ma la romani, el sa isi i-a banu ce daca fraieru care l-a dat sta ca vita s-a facut plinu’ sanatatea la neamuri si apa la papusoi. pe partea cealalta tanti asta madonna ca si altii de altfel din toata eoropa de vest si nu numai ar trebui sa isi vada de supa lor sa nu ne mai cante noua povesti de astea ca discriminare sau alte partzuri urat mirositoare, vino frate in romanica noastra sa vezi ce bine e sa fii tanar……..sa cauti ca disperatu un loc de munca, sa gasesti un loc de munca la care un patron analfabet, adica ce daca tu ai facultate el are zece clase da are bani, i se rupe pula de tine ca el are chef sa iti dea 7 milioane salariu si nu po sa ii zici nimic ca te da afara si nimeni nu ii zice nimic si ciorile astea imputzite fac miliarde si legea 18 pui flori pe ea, si noi sclavii platim evident impozit sa poata sa i-a ciorile ajutor social asa ca domnilor civilizati din toata lumea in frunte cu madonna lasa ti ne in pula mea in pace cercetati inainte de a comenta. Vorba lu dom’ ministru sa ii ducem frate in desert ca maine poimaine vor si astia autonomie.

  • M0n0
    Posted at 17:03h, 03 septembrie

    Sunt COMPLET de acord cu parerea a doua. PUNCT!

  • Southern Star
    Posted at 17:08h, 03 septembrie

    Buna Huidu,

    Am citit ambele pareri dar nu pot sa zic ca sunt 100% de partea cuiva, am insa o intrebare, cum se face ca toate trupele mari din lume (cele tinere nu cei de 90 de ani care nu au unde sa mai mearga!), se opresc la Viena sau Budapesta? De ce pe noi ne ocolesc toti si asta o stiu sigur de la o trupa rock foarte cunoscuta care a fost intrebata pe site-ul lor cand vin in Romania si habar nu aveau ce-i aia (trupa din Europa!) de ce noi nu suntem buni pentru asa ceva?

    M-am gandit ca nu avem unde, fals vezi concertul extraordinar al lui Jako, poate nu sunt bani dar si asta este fals pentru ca de Madonna avem bani, poate nu ne promoveaza nimeni in afara, oo ba da „rromii” in toata lumea si cand o trupa vede grozaviile pe care le fac peste tot unde se duc cred ca oripilati ne pun intr-o oala infecta numita Balcani! Trist dar asa este, cand insa vine cineva, (din 50 in 50 de ani) mai „important” sa zicem suntem priviti ca niste exploatatori ordinari care discriminam tiganii!!??

    Unde ii discriminam? Sunt peste tot, fura sparg, omoara, fac bande, au locuri asigurate in scoli in care oricum nu invata, se bat violeaza si au facut Romania sa fie luata in deradere in lume din cauza ispravilor lor, si tot noi ii discriminam? La naiba, ce rai suntem, problema e ca ea habar nu are, divele de calibrul ei fac orice ca sa atraga atentie, sa sicheze sa fie altfel, cum ar fi adopta 10 copii din Africa doar sa para ca le pasa, cuceresc prin declaratii cel putin socante pe care le culeg de pe CNN sau Worldnews si vin in tara ta si te invata cum sa te porti cu oamenii ca sa para pacifisti prin asta, totul este un scenariu bine pus la punct de marketing!

    Problema este ca acuma din cate am auzit suntem subiect central in toata Anglia cum ca am trata tiganii cel putin cum trata Hitler evreii, si trist este ca lumea asculta si crede si pe noi nu ne mai spala nici Dunarea!

    Au avut dreptate sa huiduie dintr-un punct de vedere pentru ce este umilitor si revoltator sa ti se reproseze ceva ce nu este adevarat de catre cineva care nu are nici un drept sa te insulte in tara ta, daca isi vedea de show, care oricum nu a stralucitm poate scapa de huiduieli dar ganditi-va ca iar suntem buba Europei, iar avem o imagine oribila si neadevarata, de ce Madonna nu a spus ce au facut Irlandezii cand i-au invadat tiganii din Romania?? Sau aia nu este discriminare ca ei au sange albastru??

    Si asa nimeni nu vede adevarata fata a acestei tari, macar oamenii din ea ca restul e varza, nu e corect sa fim detestati si ocoliti pentru ca suntem facuti si noi tigani, eu n-am nimic cu nimeni doar ca nu mi se pare corect sa ti se ofere o gramada de sanse si tu sa continui sa faci rau si sa tragi o tara in jos folosindut-e de rasism, foarte trist!

    Ca si pana acum sunt profund dezamagita de tot ce se intampla in tara asta si nu cred ca va fi vreodata bine atata timp cat nu ne gandim la oameni ci la bani si putere, trist pentru ca puteam fi mult mai mult!

    Va iubesc si va respect enorm!

  • Andreea
    Posted at 17:09h, 03 septembrie

    Concertul Madonna- niste picioare care nu mai sunt de mult sexi, totusi la vedere. O voce care poate fi oricand batuta la fundul gol de Monica Anghel si nu numai. Mult tam-tam. Si bani cheltuiti aiurea pe timp de criza. Un gust amar.

  • mariusica
    Posted at 18:53h, 03 septembrie

    Serbane daca stau bine sa ma gandesc ambii au dreptate si bineinteles si tu in mai vechile comenturi.Cert este ca atunci cand se aduna o gramada mai mare de popor acestia se impart firesc in 2 tabere:pro si contra.Este logic si normal asa cum am invat in liceu la o anume materie.Ce nu am inteles din evenimentul asta mediatic-inca stau sa ma gandesc daca a fost vorba de asa ceva- este isteria care a cuprins media , mai ales pe alte aia cu elipcopterul , mai ceva ca atunci cand a venit raposatul papa Ioan.Este probabil si vina Madonnei ca nu a stat de vorba cu ei ori cu fanii dar sa faci din o persoana care nu s-a evidentiat cu nimic dpdv al interpretarii ci doar al showului un eveniment de top stories timp de o saptamana mi se pare jenant chiar si pt oteleviziunile din Romania(vezi aici si relatarea reporterului din elipcopter care a incurcat chiar si fusul orar , omul visand ca in Londra).Sa nu ma intelegi gresit imi place Madonna mai ales perioada post maturizare incepand de la Evita si terminand cu ultimul album , dar sa facut prea mult tam tam si inutil.Recent a concertat tot in capitala tarii o mare voce dupa parerea mare care nu s-a bucurat de un rand la jurnalele de seara si care a fost extrem de civilizata cu jurnalistii.Pentru cine n-a inteles este vorba de Anastacia o mai mare voce decat Madonna.Iar in ceea ce priveste discursul acesteia din urma cu privire la discriminare pun pariu ca nici macar nu a stiut ca in populatia tarii se afla o minoritate importanta din minoritatea respectiva.Adica cu alte cuvinte a vorbit ca se afle in treaba si a fost huiduita pt ca nici macar ea nu credea ceea ce vorbeste asa cum nici nu a scris ea respectivele randuri.

  • Ella
    Posted at 19:21h, 03 septembrie

    Am citit cu mare interes cele doua opinii cu privire la concertul Madonnei. Din prima iti spun ca nu sunt fan al industriei Madonna, pentru ca este intr-adevar o industrie.

    De la mii de kilometrii distanta de Romania am simtit efervescenta acestui spectacol, a se citi circ.
    Pe de alta parte, dreptul la libera exprimare, si ca sa adaug, la gusturi si valori, ar trebui sa fie garantat pentru toata lumea.
    Ce pot sa spun este ca ambii au dreptate. De ce? Pentru simplul motiv ca au, unuia ii place, asteapta cu infrigurare concertul, iar pe celalalt desi merge si el ca la pomul laudat, il dezgusta. Ceea ce s-a reusit, culmea, este faptul ca pentru amandoi, concertul s-a terminat dezamagitor. Da’ parca ar fi prima data cand o luam in freza pe banii nostri…

    Ceea ce Madonna ar fi trebuit sa faca, caci de asta venise parca, era sa cante si atat, desi la capitolul voce…nu mai detaliez.
    Pareri, mai mult sau mai putin personale, ar fi trebuit exprimate intr-un interviu daca se dorea neaparat. Cel mai bine desigur, era sa nu se amestece in lucruri care sunt atat de departe de ea.
    In rest, ea este un produs expirat, plin de fite si mofturi. In Canada era sa fie arestata pentru obscenitati, ma mir cum a scapat.

    Ceea ce insa m-ar fi deranjat ca cetatean al capitalei in acel moment ar fi fost devierea traficului. Pai cand a fost NATO anul trecut, mai treaca-mearga, dar pentru Madonna, sa se ocoleasca chiar si un metru mi se pare absolut deplasat. Pai de ce sa sufar eu ca sa faca aia bani. Nu ca ai fi respectat in vreun fel, dar ca sa fii batjocorit in acest hal, e absolut prea mult. Chiar fiecare cetatean,care a auzit sau nu de Madonna, trebuie taxat pentru ca trebuia sa treaca pe acolo. Vorba individei care trebuia sa mearga la baie, si a deranjat-o pe domnisoara Soarbe Zeama.
    In orice caz, un lucru sa fie clar, oamenii de bun-simt nu o apreciaza in nici un fel.
    Si ca sa inchei…toate curvele au noroc.

    Ella

  • nicushor
    Posted at 19:24h, 03 septembrie

    Salut Şerbane,
    Ambele păreri pro şi contra au miezul lor de adevăr. Madonna este o artistă şi cu un succes mondial la public. Orice s-ar spune calităţile sale în entertainment nu pot fi negate. Apoi, vin şi spun că reacţia sonoră la părerile Madonnei mi se par normale. În momentul cînd violentezi simţurile şi convingerile unor conştiinţe vei primi în schimb un răspuns. Aici a fost de huiduială la adresa unei babe care tot încearcă să arate că în spatele imaginii de coardă materialistă fără scrupule poate transmite şi mesaje social-politice. Dar ea nu poate trece dincolo de a recita un text care o gîndilă cumva pe neuronul său de blondă. Acum îmi vine în minte ce făcea John Lennon în faţa presei cînd explica ce a vrut să exprime printr-un cîntec sau album. Mai încoace mai fac la fel U2 şi poate un pic Coldplay. Una peste alta cred că acest concert de la Bucureşti i-a făcut mai multă reclamă decît a crezut. De acum PR-ul va lucra şi o va arăta ca pe o martiră şi probabil ca pe o voce într-o lume ostilă. Pt. adolescenţi devine deja nociv. Pt. mine va rămîne tot o rapandulă avidă de succes cu nişte cîntecele bunicele.

  • Anda
    Posted at 19:54h, 03 septembrie

    Subscriu la al doilea. Madonna a venit sa dea lectii crezand ca e desteapta, dar a dovedit doar ignoranta. Nicaieri nu e discriminare mai mare decat in SUA, desi aici probabil ma contrazic multi care posteaza aici si au fetisul Canadei si al Statelor Unite. Pot sa o iau ca pe o jignire la adresa mea ca popor, adica noi suntem niste analfabeti care avem nevoie de sfaturi de la ea, si fiind ea Madonna noi o sa ascultam orbeste. Ma intreb cate dintre mesajele astea ale vedeteelor nu au doar rolul de a le creste imaginea? Cati dintre ei sunt sinceri? Cati adopta copii din tarile lumii a treia doar din dragoste materna? Eu nu cred ca foarte multi. Madonna a avut o pozitie de superioritate fata de Romania si pentru asta nu cred ca trebuie iertata doar ca e o mare diva. Sigur, multi o sa sara cu vesnicul plans de mila, ce rau e la noi si ce bine in America de Nord ( asta nu are legatura cu Madonna, dar ma deranjeaza sa tot citesc aceeasi placa in peste jumatate din coemntariile de la tine de pe blog, s-a cam transformat in reclama de emigrare).

  • Fane
    Posted at 21:30h, 03 septembrie

    Mie mi-a placut !
    A fost exact cum m-am asteptat ! Am scris si eu o recenzie mai putin spumoasa :http://pestrit.blogspot.com/2009/08/bine-tanti-madonna.html

    In rest asta e !
    Nu poti sa multumesti pe toata lumea ! Nici nu cred ca asta e important !
    Noi sa fim fericiti ! Dar am citit si recenzia ta trecuta despre concertul unde ai fost tu in Europa si nu erai asa incantat !

  • Cristina
    Posted at 21:38h, 03 septembrie

    Cand o sa locuiasca ea in Romania, atunci sa-si deschida mecla aia de baba sclifosita, pana una alta, nu ea trebuie sa suporte injuraturile primite de la cocalarii din Romania.

    Pai eram cu o prietena pe strada si avea niste pantaloni scurti, mergeam sa papam ceva la McDonalds si .. niste tigani, borati, spurcati, infecti, ordinari, nespalati au inceput sa o strige in toate felurile posibile: „Fa curvooo, cati metri de pula au intrat in tine?” CA CE? CA AVEA PANTALONI SCURTI?

    Are noroc baba ca-i un „star” ca altfel la cum arata, era violata-n toate gaurile posibile, si verbal si fizic .. nu ca n-ar fi fost dupa ce s-a trezit lesinatura sa vorbeasca ea de discriminare, doar ca n-a fost de tigani ci de romani si n-a fost fizic ci doar verbal. Daca nu era pe scena la momentul actual, praf si pulbere iesea din ea.

    Deja m-am saturat sa ne purtam civilizat cu jegosii astia, NU MAI MERITA! Nu poti frate sa te gandesti sa ai o familie in tara asta plina de testiculele astea nespalate, NU POTI! Si mai ales ca acum un an, unu i-a taiat gatu’ altuia FIX IN STATIA DE TRAMVAI, cu sabia.

    Am 20 de ani SI N-AM DE GAND SA MA CASATORESC, FAC COPII ATATA TIMP CAT N-O SA DISPAR CU TOTUL DIN ROMANIA, DEPARTE DE TIGANII ASTIA SPURCATI!

  • Cris
    Posted at 21:39h, 03 septembrie

    Am fost anul asta la un concert Santana! Nu tu lumini, ecrane, sau dansatori dar treij’da mii de oameni au stat in picioare si au dansat fara incetare aproape doua ore cat a durat concertul. Si stiti de ce? Pentru ca a fost simplu, s-a cantat live si mai ales s-a canta fantastic de bine. Nu imi venea sa cred ce a facut cu chiatara. De neuitat! Mi-am si spus la sfarsit ca a meritat fiecare cent sa fiu acolo.

    Eu ma duc la un concert sa ascult live nu palyback sau remixat… Pt asta bag CD-ul sau ma uit la Tv. Iar despre Madona… numele si atat ca mai toate starurile North Americane care mai mult sunt industrie de facut bani decat adevarati performeri.

    Pacat….

  • Roxana
    Posted at 22:10h, 03 septembrie

    La cati am pupat noi pana acum in popou, de ce nu si Madonna? Ca doar ne-am invatat. De cele mai multe ori nici nu ne ridicam de jos. Si bag seama ca aici toata lumea sta pe spate. Frustrare la greu, cuvinte grele, ne coborim cat mai jos putem. Spre rusinea mea recunosc ca pe strada si eu reactionez la fel la tigani. Dar in scris am pretentia ca ma cenzurez, macar de dragul gramaticii si al ortografiei. Pacat ca avem o limba asa frumoasa, pe care de cand ne uitam la Bruce Willis o tot pigmentan cu toate „afoniile” posibile. Va intreb si eu ce m-a intrebat pe mine un englez stabilit de 8 ani in Romania: de ce luam toate prostiile din Vest? Chiar simtiti nevoia sa va bagati si scoateti la fiecare rand, asa in public? Sau sunteti si usor ipocriti si proveniti tocmai din rasa discriminata, care altfel nu stie sa se exprime?
    Cat despre homosexuali, in afara de Naomi, pe care o suspectez de „publicitate aranjata” eu n-am auzit de homosexuali persecutati. Dar pana la urma, stafful Madonnei – cf nu stiu carui post tv – se pare ca a refuzat sa cumpere sau sa primeasca – nu mai stiu exact – ecramica autentica romaneasca pe motiv ca e chinezeasca. Ce va asteptati de la tara care a fost inchisoarea Europei sute de ani, care a distrus cultura amerindienilor, si pe care numai nebunia lui Hitler a facut-o bogata in stiinta? Eu nu ma astept la nimic.

  • Doinita
    Posted at 22:15h, 03 septembrie

    De acord cu comentariile,dar hai sa privim si altfel: doamna este o reprezentanta a poporului american pntru care primordial este banul!Si ea asta face : BANI!!!!!!! Nu am fost la spectacol,nu m-a tentat,dar am urmarit comentariile si reportajele de la stiri.M-a enervat insistenta cu care au urmarit-o reporterii (au facut la fel si cu Anastacia?- si canta de o mie de ori mai bine decat Madona).In fond,cine este Madona? O „cantareata”care a iesit in evidenta prin extravagante,aderare la un cult religios,relatii cu baieti mai tineri decat ea si in niciun caz prin voce.
    Toti spun „da,dar sa arati atat de bine la varsta ei”.Va spun eu,sunt femei total necunoscute care arata mai bine la aceasi varsta.La ele este vorba de stilul de viata,la Madona este sport,fitness si machiaj cat cuprinde.
    Problema discriminarii – vina consilierilor ca au pus-o sa vorbeasca – ea cred ca nici nu stie unde este Romania pe harta.
    Sa nu credeti a ii iau apararea,nu-mi place Madona,singura melodie care mi-a placut vreodata din repertoriul ei este „Take a bow”,dar asta este industria – nu conteaza cum,important este sa faci banul – si ea inca il face……..Si pe langa ea inca o armata de oameni.
    Si inca ceva – comparati-o cu Tina Turner – acolo da spectacol,voce si chiar la o varsta mai inaintata (tin minte concertele vazute cu ea cand avea varsta de 60 ani).
    In ceea ce priveste organizarea concertelor si calitatea spectatorilor,cred ca ne mai trebuie 50 de ani.
    Sper ca ,totusi,dupa acest concert sa invete si organizatorii romani cate ceva (eventual sa ia modelul englezilor).Si sper sa avem sansa sa vedem si artisti adevarati,nu numai pe cei in curs de expirare.

  • iuliana
    Posted at 22:33h, 03 septembrie

    N-a fost mai bine ca nu m-am dus la concert? E usor sa dai sfaturi Madonnooooo…
    Mai bine iti bagai pe gat cu miscari de du-te ,vino, o sticla de cola asa cum faceai cand erai tanara si aveai cureaua lata… Sigur scapai de huduieli!Naomi mai lipsea pe scena…Bine ca s-a terminat si a plecat!
    ps. inca ii astept pe cei de la u2.asta ca sa vb si de lucruri serioase, nu de rapandule …

  • liana
    Posted at 22:43h, 03 septembrie

    Serban, evident ca ambele variante au partial dreptate.
    Nu am fost la concert,(m-as fi dus netinuta dar nu suport aglomeratia)dar oameni in care am incredere si care s-au dus mi-au spus ca in afara de organizare care a fost de toata jena, spectacolul a meritat banii.
    E data dracu’ muierea si sunt convinsa ca asa este, fiindca nu e usor sa te mentii in varf aproape 30 de ani. Mai cetatenilor care o contestati, realizati ce inseamna sa fii in topul mondial 30 de ani???? Nu spun ca are mare voce dar cu siguranta e foarte ambitioasa, desteapta si muncitoare si nicidecum doar un produs de marketing. Daca ai o cat de vaga idee despre marketing (ca stiinta) iti dai seama ca nimeni nu investeste intr-un produs aiurea. 30 ani, oameni buni!!!!! Adica in limbaj de marketing e inca „vaca de muls”.
    Cate „staruri” au rezistat atat??? Desigur ca sunt si din acestia (Tom Jones, Iglesias, Rolling Stones etc, etc) dar chiar credeti ca daca nu erau tari ca si valoare artistica si forta de caracter ar fi ajuns aici?
    Pun pariu ca multi dintre cei care o blameaza nu atrag atentia nici pe scara lor de bloc si probabil nu vor fi niciodata nici sefi de birou, asa ca n-au cum sa-si dea seama de niste chestii saracutii…
    Mie imi place fiindca este cu siguranta o profesionista, stie ce vrea de la viata, a facut toata viata ce-a vrut asa ca… pana una alta, bravo ei!!!
    Este adevarat ca, cu faza cu tiganii „a dat-o de gard” dar banuiesc ca a fost prost sfatuita. Si in plus, e americanca si astia au doza lor de lipsuri…
    Numai discriminati nu sunt tiganii la noi.
    Sa-mi spun si eu un „of” findca veni vorba: Madalin Voicu, tot bate moneda ca e tigan si el si copii lui, etc… Prin urmare isi neaga jumatatea de origine romaneasca (si inca inteleg ca de neam boieresc ar fi mama lui)??? Adica „da mai bine” sa fii tigan? Nu stiu, intreb si eu. In plus, banuiesc ca copii lui sunt facuti cu romance deci sunt si mai putin tigani. Dar,-nu-i asa- sa ne dam tigani ca o fi la moda!
    Tot ce sper este sa se elimine vizele cu SUA, sa plece tiganii si pe-acolo si castigam de 2 ori: mai scapam de ei si vede si Madona cu staff-ul ei cu tot cum sta treaba. Poate la urmatorul concert vine cu alta idee.
    Dar stiti ceva? Eu pun pariu ca nu mai vine NICIODATA. Si inca ceva: O MERITAM! Las’ ca noua ne canta Loredana si Guta si Wonder Child si poate Monica Columbeanu, de ce nu?

  • raducu
    Posted at 22:56h, 03 septembrie

    le-am citit articolul, si cam ca majoritatea lumii, ma aflun undeva intre amandoua parerile, desi inclin un pic spre a doua. De ce? Pentru ca e usor sa vorbesti din exterior despre un fapt, de care auzi la televizor sau citesti pe net, care de multe ori poate fi deformat sau deplasat de la realitate, stiind mass media din ziua de azi( nu numai din Romania). Sincer, eu nu vad discriminare in Romania asupra tiganilor, doarece la scoli i primim, locuri de munca li se dau, de multe ri li se fac cartiere cu locuite multe mai bune decat cocioabele in care stau ei. Eu inca nu am vazut romani care sa taie tigani pe strada, care sa dea foc „caselor” lor, sa i spanzure sau sa nu i primeasca in magazine. E adevarat, ca la noi in tara traiesc mai multe parti ale etniei rome, de la tiganul ala nesapat de pa strada pana la cel de pe langa Targu_mures, daca nu ma insel, gabori, care inca pastreaza traditia rroma, si care pana la urma ei sunt cei care sunt rrommi adevarti. Din pacate madonna numa de ei stie, nu si de cei care fura de crapa, violeza, etc..Asa sunt multi oameni in lumea asta, se informeaza prost inainte de a da din papagal.
    Totusi, nici comportarea unora din cei care au fost la concert nu a fost de bun simt.eu asa consider huiduielile, carora locul le este, consider din nou, pe stadion. Eu inca traiesc cu ideea ca sa huiduit cand s-a auzit gipsy, ca nu cred ca toti cei din public au inteles toata fraza madonnei.

  • mirella
    Posted at 23:00h, 03 septembrie

    Io nu mai zic nimic, numa’ reproduc ce am scris pe blogul personal a propos de cacealmaua asta (nu, că n-am scris mult, şi aşa e prea mult pentru cucoana din temă):
    Titlu’: Concert madonna, tribut pentru ţigani…
    Conţinut:
    „Şi a fost concertul „Madonnei”.
    Nu reiau tonele de scrieri despre acest subiect, nu are sens, căci de venea Isus în carne şi oase la Bucureşti, nu stîrnea nici pe departe vîlva respectivă.
    Am auzit, însă, că a fost huiduită…, oooh my god, dar de ce? De ce nu? Se apucă madam’ madonna a comenta discriminarea auzită de ea prin Europa de Est. Adicătelea gîndea la ţigani! Ca atare în finalul concertului care, zic gurile rele nici n-a fost live, s-au trezit bucureştenii (spectatorii vreau să zic), cu un spectacol de dans sută la sută ţigănesc… Ţigani adevăraţi! Că tanti madona habar nu are ce-i aia Europe de Est, (nu) putem înţelege…
    Ea oricum habar nu are… De nimic.
    În România, ţară în care ţiganii o duc infinit mai bine decît oricare alt român, nu au nici o lege, nici tată nici mamă, sînt promovaţi prin toate canalele media, inclusiv televiziunea naţională. Dar voila, tanti madona le plînge de milă!!!
    Ar trebui să ştie ceva cucoana respectivă, căci atunci cînd te duci într-o ţară (de care abia ştii unde se află pe hartă) înainte de a lansa commenturi şi păreri îi afli, încerci să îi cunoşti realitatea, nu dai cu presupusul. Dar asta ne arată nivelul IQ-ului deţinut de Madonna Louise Veronica Ciccone şi pe care pînă acum poate doar îl bănuiam…
    Cred că nu mai pune tanti madona piciorul curînd pe plaiurile rromâneşti… Cel puţin nu in this lifetime…”
    Servus!

  • Eugen
    Posted at 23:05h, 03 septembrie

    Este si vina noastra, ca-i bagam pe toti in aceeasi oala, si a lor, ca stau acolo, si a statului, ca a facut oala prea mica…Eu n-am fost acolo ca sunt departe de tara da’ nici nu credca m-ar fi tras…Cat despre Madona, daca n-o huiduia nimeni, dupa doua minute nici nu-si mai aducea aminte ca-a zis.

  • Alina
    Posted at 23:07h, 03 septembrie

    Mda, ce sa zic, nu am fost la concertul Madonnei, dar sunt de accord cu primul articol scris de d-na sau d-soara Petra; daca ti-ai luat un bilet la un spectacol inseamna ca ti-ai dorit sa il vezi, sa vezi personajul principal, fie el cantaret, actor etc.
    Cand am auzit ca a fost huiduita, nu m-am mirat deloc, pentru ca in Romania nu te mai uimeste nimic de mult timp; la noi daca nu iti place ceva, daca nu esti de accord cu parerea celui auzit incepi sa hulesti, sa injuri; la noi nu se stie de respect, nu se stie ca fiecare are dreptul la o opinie, la noi totul este cu fundu’-n sus.
    Intr-o tara civilizata cu oameni civilizati nu vezi asa ceva, acolo se asculta si daca nu iti convine parerea celui de langa tine nu sari la gatul lui, aceea e parerea lui si trebuie respectata.
    E loc sub soare pentru toata lumea, nu trebuie sa judecam noi pe cel care e homosexual, tigan sau mai stiu eu ce are fiecare.
    Si in ceea ce priveste vocea Madonnei, nu ii iau apararea, dar ca sa canti 2 ore si sa dansezi intr-una…nu poti canta 2 ore corect nici daca stai pe loc si nu te misti; imi pare rau ca judecati fara argumente ci numai asa , sa va dati si voi cu parerea.
    Probabil acel „La naiba” insemna mai degraba ” duceti-va dracu’ ” !!!

  • deea
    Posted at 23:50h, 03 septembrie

    Nu am fost la concert, desi mi-as fi dorit dar am auzit din mai multe guri k organizarea a lasat mult de dorit. Asta nu ma mira, tocmai ce am venit de la o piesa de teatru ce s-a jucat in herastrau si lavalierele actorilor nu au functionat tot spectacolul. Ce sa fac, am ciulit urechile si mi-am zis iar(pentru a cata oara?!!!!!!) e ca la noi!
    Despre Madonna, cred ca nu suntem in masura noi sa spunem daca are sau n-are voce, daca e morala sau imorala pentru ca este o artista totala recunoscuta la nivel mondial. E adevarat nu era locul potrivit sa tina predici impotriva discriminarii dar nici noi nu eram tocmai cei mai potriviti sa huiduim.
    Din pacate majoritatea s-a dus acolo hotarata sa gaseasca ceva de criticat si prea putini au mers in ideea ca e un eveniment care nu ne este oferit noua, romanilor, saptamanal.Da ce sa-i faci?!…asa-i la noi, vorbim, barfim, criticam dar nu facem nimic ca sa schimbam…

  • Coral
    Posted at 00:40h, 04 septembrie

    Eu sunt de acord cu cea de-a doua parere…m-am saturat sa ni se faca tot timpu morala de parca am fi crescuti in jungla. Tiganii au drepturi la noi in tara dar de cat sa fie cinstiti mai bine fura, dau in cap etc. Nu cred ca Damian Draghici e discriminat, din contra mi se pare un om valoros.
    M-am saturat sa merg pe strada la fiecare colt sa apara puradelu sa cerseasca si daca nu ii dai sa te injure. M-am saturat sa merg la terasa sa beau ceva si sa vina sa se uite la tine in gura pana ii dai si m-am saturat de aia in toate puterile ce cersesc in loc sa mearga sa lucreze.
    M-am saturat sa aibe vile poleite cu aur si altii se chinuie sa faca rost de bani pentru o operatie sau pentru medicamente.
    M-a enervat la culme fosila asta ce are iubit de varsta lu fie-sa..am ajuns sa fim headline pe yahoo.com „Madonna was booed in Bucharest for defending the gypsies”. Da sa-i adopte pe toti si sa-i duca la ea in curte ca nu ne suparam. Si mai citisem undeva ca in concertul din Bulgaria a modificat ceva vers cu „I’ll stick defending the gypsies”…

    Oricum sincer m-am saturat de tot, vreau sa plec…nu stiu unde..poate in Siberia 😀

  • Cristina
    Posted at 01:21h, 04 septembrie

    @Alina: Si banuiesc ca nici tu nu locuiesti in Romania ci esti plecata pe undeva prin afara tarii.

    @Sirg: La faza cu „un artist ar trebui sa stea in banca lui” n-ai avut dreptate pentru ca, multi artisti au fani … iar fanii au tangenta de a asculta un idol. Nu stiu ce artist din Anglia a spus ca el dona sange pentru Cancer in timpul unui concert si a 2-a zi, au fost PESTE o mie de persoane care si-au donat sangele pentru ca artistu a spus ca el a facut-o. Deci in unele cazuri, sa-ti deschizi clanta si pentru altceva decat: „Put your hands up, your hands up” ajuta.

    Apropo Huidu, ai vazut diploma din aur care i-a fost daruita Madonnei de catre regele tiganilor?! Am uitat cum dracu il cheama. Na belea. Cand aurul ala putea sa ajunga la un adapost pentru animale sau un orfelinat, a ajuns la babaciunea aia care are miliarde de dolari. Tu-i in rasa.

    Ah da .. si faptul ca-n Bulgaria, Madonna si-a schimbat versurile: „Voi apara tiganii daca asta vreau .. assholes” Vai.. nu mai zic nimic ca deja devin obscena.

  • jocker12
    Posted at 07:34h, 04 septembrie

    sherban….ce sa mai zic….citeshte ce spun agentziile de presa shi ce au cerut Rajan Zed shi rabinul Jonathan B. Freirich, primul preshedintele societatzii universale de hinduism, iar al doilea personalitate a comunitatzii evreieshti din Nevada:
    „Earlier Wednesday, two Americans — a Hindu and a rabbi — urged Madonna to take up the cause of Gypsies in Europe.

    Rajan Zed, president of the Universal Society of Hinduism, and Rabbi Jonathan B. Freirich said Madonna could be „effective” in focusing public opinion on the problems faced by Gypsies. The two men — both of whom work in Nevada — said the „Roma issue should be one of the highest priorities of the human rights agenda of Europe.”

    Zed and Freirich have both spoken out on behalf of Europe’s Roma population before.

    Romania has the largest number of Roma in Europe, with the population as high as 2 million. Human rights advocates say Gypsies probably suffer more humiliation and endure more discrimination than any other people on the continent.

    The nomadic ethnic group lives mostly in southern and eastern Europe, and the European Union’s Fundamental Rights Agency has said Gypsies face „overt discrimination” in housing, health care and education.

    They often lack the official identification needed to get decent jobs.”

    Cei doi au afirmat ca rromii traiesc in Romania in conditzii de APARTHEID.

    mai multe amanunte la linkurile de pe pagina
    http://www.wikio.com/themes/Jonathan+B.+Freirich

    Guvernul roman ar face bine sa dea legi care sa echilibreze conditziile rromilor, altfel o sa va doara cind Comunitatea Internatzionala va reactziona in favoarea minoritatzilor…..

    Ce a facut Madonna este numai inceputul ……

    tiganii nu mai sunt o problema a Romaniei ci una a Europei. Cum poti sa cuzi o tara de rele tratamente aplicate minoritatilor cand in Romania 12 ani udemr a fost la guvernare! hai ne lasi?!?!

  • mandela
    Posted at 08:51h, 04 septembrie

    Oare de ce traim din amintri? După 20 de ani de la „REVOLUŢIE” ne bucurăm încă la lucruri interzise până atunci. Chiar dacă sunt expirate, le înghiţim aşa cum sunt, pentru că nu le-am avut. Poate că în 20 de ani ar fi trebuit să ne schimbăm mentalitatea faţă de U.S.A.”ŢARA TUTUROR POSIBILITĂŢILOR”.

  • Stefan
    Posted at 09:27h, 04 septembrie

    In sfarsit un blogg interesant. La subiect:
    Madonna este un produs american, foarte bine vandut in primul rand datorita sex-appeal-ului si in al doilea rand datorita nonconformismului. Este suficient sa ne uitam putin la temele abordate in cantece si vom descoperi ca la momentul la care au fost lansate atingeau cele mai sensibile aspecte ale vietii americanului de rand:
    1. Religia – the black Jesus videoclip
    2. Conditia Femeii in societate – material girl
    3. si asa mai departe
    Ok, din aceasta ecuatie de succes vom elimina:
    – sex-apeeal-ul, a imbatranit(urat as completa, parere personala).
    – nonconformismul, ideile pe care le promoveaza prin cantece nu mai socheaza.
    Cei care au fost la concertul ei au avut ocazia sa vada pe banii lor rezultatul: un produs expirat.
    Nu comentez prestatia ei din punct de vedere muzical, nu am fost acolo si nici nu ma intereseaza. Cat despre reactia romanilor la indemnul pe care l-a lansat cu privire la discriminare… probabil ca nu as fi huiduit dar as fi plecat. Sa imi scuze doamna care a scris e-mailul atitudinea, dar lectii de moralitate de la Madonna… NO WAY! Unde mai pui ca acest apel atat de important pentru ea nu s-a repetat si la bulgari, care sunt tot in Europa de Est daca nu ma insel. In concluzie, personal nu ma las impresionat de oameni fara coloana vertebrala.

    scurt si la obiect, mi-a placut analiza!

  • Andreea
    Posted at 10:04h, 04 septembrie

    Si homosexualii sa-i iubeasca ea, in particular sau.. cum doreste, acolo la ei acasa unde i-au inventat.

  • micutu
    Posted at 10:51h, 04 septembrie

    „[..]urmeaza acum pozitia anti, atat de draga romanilor, pe care am primit-o pe mail si este nesemnata dar scrie cu nerv autorul!”

    in caz va intrebati cine-i autorul comentului anti:

    http://mielu007.wordpress.com/2009/08/27/o-curva-frigida-si-moralista/

    Ori io fi fost rusine sa se semneze, ori vrea sa-i caute lumea pe google blogul. 🙂

    Toate cele bune!

  • Laura
    Posted at 11:34h, 04 septembrie

    Pentru mine ce-a zis sau ce-a facut Madonna nu (prea) conteaza. A venit sa le imparta la bastinasi margele de sticla colorata si sa-i invete toleranta. Vorba lui Bart Simpson ” eat my shorts!”.
    Ma doare insa comportamentul romanilor, care erau gazde si trebuiau sa fie ospitalieri(” paine si sare”, nu?). Daca iti intra un musafir in casa si face o boacana la masa il huidui??? Cei sapte ani de acasa te invata sa fii politicos, sa treci peste incident cu gratie si eventual… nu-l mai chemi pe respectivul a doua oara. Da’ noi , nu, fluieram si ne dam in stamba tocmai cand ne mai arunca Europa o privire(ca in general ne ignora in ciuda convingerii noastre ca suntem buricul pamantului). Si Europa cea atat de „politically correct” a strambat din nas si ne-a mai pus o eticheta urata. De ce nu stim oare noi romanii sa fim diplomati cand trebuie?
    Sunt curioasa (mama ce ma mananca degetele sa scriu ca „ma curioziteaza”- na, c-am scris!) daca in clipa aia de gratie cei care huiduiau ar fi zarit printre spectatori niste „minoritari est europeni” lucrand la buzunarele spectatorilor asa-i ca ar fi continuat sa huiduie facandu-se ca nu-i vad? Ca din experienta mea suntem si lasi pe langa ca ne lipsesc 7 ani de acasa.

  • Stefan
    Posted at 13:06h, 04 septembrie

    Hei, stai un pic! Una e sa fii ospitalier, alta e sa tot inghiti porcarii doar pentru ca sunt din vest. Nu spun ca solutia este sa huidui, dar trebuie sa avem personalitate. Personal nu pot sa accept o nivelare la nivelul valorilor si al preferintelor de dragul globalizarii. Am dreptul la exprimare? Atunci mi-l folosesc, eu as fi plecat de la concert in locul lor.

  • EU
    Posted at 13:14h, 04 septembrie

    Sunt total de acord cu doua parere (cea „anti”), mai ales in ceea ce priveste ignoranta americanilor si impresia lor k sunt superiori din orice punct de vedere.

  • hristos
    Posted at 19:13h, 04 septembrie

    madona ,ca si michael jackoson sunt niste produse de marketing .pina la urma niste victime. problema e ca la un moment dat ceva sau cineva le face sa creada ca sunt mesia si incep sa ne dea tuturor sfaturi .cine? o curva si un pedofil.exemplul lor e luat si pe la noi de niste oameni care incep sa creada ca daca fac misto de greselile altora sunt lideri de opinie .sunt societatea civila . poate , dar sunt obositi . de la numarat banii. hai pa.

  • danut
    Posted at 21:20h, 04 septembrie

    Am citit si eu aceasta dezbatere sau studiu cum se numeste ,dar sunt putin nedumerit.Sa-mi spui si mie Serbane de un concert organizat in Romania si in care totul a iesit ca la carte,sa fie asemanator cu cele din Londra ,de exemplu,unde noi ne-am dus la un spectacol,ne-am comportat civilizat s.a.m.d. Noi nu stim decat sa huiduim,sa spargem seminte si sa ne imbatam.
    Nu stim sa organizam un concert de genu asta,avem impresia ca e miss piranda la polivalenta
    Avem impresia ca daca vedem un concert la tv chiar asa e si in realitate,sau poate ca la tv concertul Madonnei la Bucuresti a iesit foarte bine:)
    P.S. Totusi astept un exemplu Serbane

  • uiflorin
    Posted at 22:39h, 04 septembrie

    Eu nu m-am dus la spectacol, nu ma intereseaza Madonna, nu ascult muzica ei in mod curent. Singura melodie care imi place este „You’ll see”. In rest, vocea este prea slaba pentru a ajuta cumva. Nu suport evenimentele in aer liber pentru ca romanii nu stiu sa se comporte civilizat in casa lor, daramite la o adunare impreuna cu alti ‘jde mii de semeni. Mi-a fost de ajuns un meci al Stelei in Cupa Campionilor in Ghencea, in ’94-’95, can un tigan s-a urcat pe un stalp de nocturna si s-a pisat de sus iar alti domni civilizati au aruncat cu nisip peste tribuna. Sunt de acord in principiu cu a doua postare, ipocrizie si fitze pe banii celor care asteapta un act artistic.

  • Mielu pe baricade
    Posted at 00:22h, 05 septembrie

    Salut Serban, salut tuturor. Eu sunt autorul comentariului „contra”. Nu m-am semnat in mailul pe care l-ai primit tu pentru ca nu am stiut de existenta lui, nu ca mi-ar fi fost rusine, asa cum a spus micutu. Baietii care au inceput sa-l dea mai departe puteau sa puna si ei un link, ceva, dar asta e, ii dau in judecata mai tarziu 🙂

    Pe mine ma fascineaza, sincer, sa vad cat de departe a ajuns dezbaterea asta, cu chain_mail & stuff. Sunt si altii care au avut pareri contra insa eu m-am exprimat cel mai palstic sub impulsul supararii pe moment si poate d-asta s-au rupt in dou statisticile unui blog pe care in mod normal intrau maxim 20-30 de prieteni pe zi 🙂

    Asa cum am spus-o si in articol, consider ca „esecul” acestui concert a fost o combinatie de asteptari false, organizare proasta, 50 de ani de comunism si snobism american.

    multam ca ai ridicat cortina de pe numale anonimului! Fratilor iata autorul: Mielu de pe baricade!
    e tare adevarata fraza de la final, dar nu numai concertul madonei este o concluzie amara a celor 4 componente, ci toata societatea asta de cacat in care traim!

  • Quadratus
    Posted at 13:25h, 05 septembrie

    Serbane, stiamata doamna nu are dreptate- si nu o sa se inscrie nimeni la pozitia ei numai pentru ca, vezi tu Doamne, nu se incadreaza in majoritate.Is satul de ipocrizie ca de mere padurete.

  • M
    Posted at 13:40h, 05 septembrie

    Imi place cea de-a doua parere dar nu sunt de acord ca trebuia neaparat sa te duci la concert…Eu am considerat ca nu merita si nu m-am dus. Cum sa nu ia apararea tiganilor daca si ea face la fel ca ei:orice ca sa-i pacaleasca pe altii si sa le ia banii!

  • andreea mihaela stan
    Posted at 15:10h, 05 septembrie

    Am scris imediat dupa concert si inca mai cred ca
    tehnologia unui astfel de concert este mult superioara logisticii pe care un organizator roman o poate oferi. Prea multora dintre noi le place sa astepte si sa fie apoi dezamagiti. E un ciclu de care unii sunt avizi. Pentru ca pur si simplu le place sa se planga, cu pasiune si placerea de a spune „ti-am spus eu, ma?”. Totusi, eu am fost acolo incercand sa primesc ce e bun si nu am chef, pur si simplu nu am chef sa mai aud romani plangandu-se pana si de calitatea circului. Că painea e amara, am inteles (nu stim sa gatim, ne e lene, etc). Da’ nici circul nu ne mai face placere?? A ajuns un chin sa te distrezi???? Eu una:http://nouaiubire.blogspot.com/2009/08/am-facut-sex-cu-madonna.html

  • jocker12
    Posted at 19:06h, 05 septembrie

    cu respect sherban…..

    „Mircea Cartarescu: „Cat de usor e sa pui toata imaginea proasta a Romaniei in lume pe seama tiganilor!”

    Sa te tot lamentezi in privinta confuziei pe care strainii o fac intre romani (cetateni onorabili, pasnici, muncitori, plini de toate virtutile stramosesti) si tigani, „natiunea inlocuitoare”, cum apare in bancurile noastre tampite si rasiste. De fapt, problema tiganilor in Romania se datoreaza politicii romanesti fata de ei, si nu „inferioritatii lor rasiale”.

    Poate-ar trebui reamintite din cand in cand radacinile istorice ale acestei probleme. Romanii din Muntenia si Moldova i-au robit pe tigani acum cateva sute de ani si i-au legat de glie. Au fost singurii din Europa care-au procedat astfel. Din starea lor fireasca de nomazi, tiganii au fost constransi sa se aseze pe mosiile proprietarilor lor. Din starea de oameni liberi, au fost transformati in vite vorbitoare, asemenea sclavilor negri americani.

    Timp de cateva sute de ani au fost cumparati si vanduti, familiile lor au fost despartite, copiii de mama si femeile de barbati, tinerele au fost violate constant de proprietarii lor, „cioroii” au fost tinta dispretului si a discriminarii generalizate. Un cutare voievod ii suia-n copac si-i dobora cu sagetile: numea asta vanatoare de ciori. Legati de glie si prasiti ca animalele, tiganii din Tarile Romane s-au inmultit aici mai mult decat oriunde in Europa. Noi am creat, deci, problema noastra tiganeasca.

    E vina noastra istorica. Mai mult. Siliti sa devina sedentari si sa munceasca pamantul, tiganii si-au uitat ocupatiile traditionale. Au incetat sa mai fie caldarari, aurari, muzicanti, ursari, lingurari etc. Au devenit in schimb agricultori lenesi si indolenti, cum au fost intotdeauna toti sclavii. Cum sa muncesti cu ravna cand nu muncesti pentru tine? Cand ori muncesti, ori nu muncesti, aceleasi bete le iei pe spinare?

    Cu timpul, tiganii au devenit o masa amorfa, degradata, care abia-si mai amintea de fosta libertate. Au devenit lasi, clevetitori, betivi, artagosi, plini de boli
    si de pacate. La fel se-ntampla cu toti robii, oriunde-ar fi ei pe lume. Tinerii cu sange fierbinte au continuat sa se razvrateasca in felul lor: au furat cai, au jefuit, au falsificat bani, au violat, au omorat. Tinerii romani lipiti pamantului din aceeasi vreme nu faceau altfel: luau calea haiduciei, devenind hoti de codru.

    Paradoxal, lovitura de gratie data de noi acestei populatii stravechi a fost eliberarea tiganilor din robie, in urma entuziasmului pasoptist al noii elite romanesti, filo-occidentale, din secolul al XIX-lea. Nu e prima data-n istorie cand umanitarismul a dus la catastrofe teribile. Tiganii robi au fost adunati in fata a sute de conace de boieri luminati si li s-a spus: „Fratilor, de-acum sunteti liberi! Duceti-va unde vedeti cu ochii”.

    E de neimaginat dezastrul uman pe care l-a provoct aceasta „dezrobire” lipsita de cea mai vaga urma de pregatire logistica si psihologica. Sute de mii de tigani au devenit deodata liberi sa moara de foame. Pusi pe drumuri fara bani, fara haine, fara mijloace de trai, fara o credinta, fara o cultura, doar cu omenescul gol-pusca din ei, curand au infundat in masa puscariile. Nimeni nu stie cati au pierit atunci de atata libertate. Si cati au pierit pana azi.

    Ii tot injuram pe tigani, dar ce-am face in situatia lor? Cum e sa te nasti tigan, sa traiesti tigan, in mijlocul unui popor care te uraste si te dispretuieste? Sa zicem ca treci de handicapul cultural ca te-ai nascut intr-un mediu mizer si nenorocit, ca taica-tu e vidanjor si maica-ta spala scarile, ca fratii tai sunt in puscarie, ca la scoala ti-au gasit paduchi in cap si te-au izolat de toti ceilalti copii, care rad de tine, ca nu e niciun copil cu pielea intunecata desenat in abecedar. Sa zicem ca ajungi la maturitate un muncitor cinstit, la fel ca toti ceilalti.

    O sa ti se zica vreodata altfel decat „ba, tigane”? N-o sa ti se scoata pe nas, in veci, la cea mai mica ocazie, ca „tiganul, tot tigan”? Or sa te angajeze vreodata la fel ca pe romani? Or sa aiba vreodata incredere-n tine? Iesi din mocirla ta cu un efort supraomenesc, ajungi o intelectuala. Vei fi vreodata altceva decat o „tiganca imputita”? Ajungi inginer, cantaret, doctor: n-o sa te trimita ministrul de externe (era sa scriu „de extreme”) in pustiul Egiptului? Si-atunci cum sa nu turbezi, cum sa nu inchizi acest cerc vicios in care ne zbatem: ma urasc pentru ca sunt rau, si sunt rau pentru ca ma urasc…?

    Ne revoltam cand strainii ne vad ca pe un popor de infractori. Dar noi insine ii privim pe tigani in exact acelasi fel. Si prin asta ii silim sa fie asa. Cu atitudinea noastra rasista fata de ei si cu totala pasivitate a statului, a Bisericii, a tuturor celorlalte institutii, fata de aceasta problema, subliniez, romaneasca si nu tiganeasca, perpetuam de fapt drama intalnirii celor doua etnii. Ducem mai departe peste secole mizeria si delincventa din partea lor, dispretul si ura din partea noastra, impletite in acelasi cerc vicios. Si totul se plateste pana la urma, cum se vede in episodul nefericit de la Roma.”

    Cartarescu e Cartarescu! Frumos scris, iar perspectiva istorica e putin stiuta de public! Perfecta dreptate, suntem ultima natiune sclavagista a Europei, dar noi nu mai vorbim aici despre mostenirea grea! au trecut 150 de ani de la dezrobire si vreo 50 de comunism intre timp. Societatea evolueaza, si tiganii, unii dintre ei evolueaza. Nu am vreo strangere de inima sa ascult un batran lautar de la Clejani cantand melodii vechi, si nici sa dau bacsis gras unui taximetrist tigan care m-a dus acasa in toi de noapte! Dar am o problema cand un roi de fuste s-a urcat in autobuz si au talharit-o pe mama a doua fetite in fata acestora, de au ramas amandoua in stare de soc! Si cand sa le aresteze politia urlau ca sunt discriminate! Europa nu-si permite in 2010 o populatie inadaptata…e trist dar asa stau lucrurile! Am scris cum la reanimare, in spitalul de urgenta, era un coleg de-al meu de la prima, plus 20 de tigani cu burtile taiata, sigur neplatitori de vreo contributie sociala sau medicala. Cand am scris despre asta mi s-a reprosat de ong-uri ca nu sunt politically correct, si asta ma deranjeaza, hai sa vedem si obligatiile nu numai drepturile!

  • ihry
    Posted at 20:16h, 05 septembrie

    foarte bine ca a fost huiduita. daca vrea sa o faca pe desteapta atunci sa se informeze. Nu sa vina aici si sa ne buseasca o deaia cu „Noi suntem pentru egalitate si impotriva discriminarii”
    Oamenii aia s-au revoltat pentru ca tiganii NU sunt discriminati in Romania.

  • neinfectat de comunism
    Posted at 20:59h, 05 septembrie

    daca vrei entertainment te duci la showul madonnei..daca vrei circ ieftin te uiti la politicienii romani…daca vrei rezultate, emigreaza…

    va astept la mine pe blog unde discutam cum raportul Oxford Analytica ingroapa presa in rahat tonomatelor romanesti…

  • Roxana
    Posted at 02:27h, 06 septembrie

    Joker, o sa folosesc si eu o replica a lui Mircea Crisan despre dl hindus si dl evreu: „mananca si ei o paine”… Evreii au ajuns sa aiba statul Israel dupa ce ani de zile au tinut finantele Europei si pentru ca au fost persecutati in cruciade si gazati de Hitler. Tiganii nu au facut nimic din astea.
    Iar americanii au cea mai mare rata a discriminarii din lume la populatia mexicana, care nu are nici un drept in SUA. Asa ca dl din Nevada sa se mai apropie de casa. gresit sunt plini de drepturi mai nou, pe aeroportul din new york zici ca esti la mexico city-toate indicatoarele sunt in spaniola pe bune! Cat despre hindu, nici nu mai vreau sa comentez.
    Cred ca Romania are cea mai mare politica de toleranta. Madonna isi face publicitate cand sprijina cauzele astea, asa cum diversi indivizi care traiesc doar din convingerile lor isi fac publicitate cu ei. Asta e de fapt industria de marketing, care nu promoveaza neaparat ce-i mai bun. Cred ca de marketing o sa avem noi parte la prezidentiale cand or sa apara iar trei porcusori, unu de fan, unu de chibrituri si unu de zid, care sa faca misto de lup. Marketing inseamna, cel putin, la ora actuala (lasand la o parte definita conceptului), sa-ti bag eu pe gat ce vreau. E ca la licitatiile cand iti aduci 2 prieteni sa-ti faca contraoferta ca sa castigi.
    Iar pana si faptul ca Madonna a deschis gura sa spuna ceva negandit spune multe despre cauzele pentru care se lupta in lume. Si scuza ca asa i-a spus cineva nu tine. Eu nu voi intelege niciodata de ce statul roman nu reactioneaza la toate aceste defaimari ale diversilor juranalisti si personalitati politice legate de tara noastra. Avem destule bube si asa, sau probabil e mai simplu sa indrepte atentie intr-acolo sa nu se mai vada coruptia la nivel inalt.
    Desi Madonna e cea mai mica dintre cei care s-au exprimat legat de Romania. Eu i-as blama in public pe evreu si pe hindus, ca nu cred ca e cazul. Si i-as mai da si in judecata, sa vina sa demonstreze ca tiganii sunt discrimati. I-as duce pe la palatele lor sa vada cum fura curent, sau in Rahova si-n Ferentari. Sau l-as pune sa mearga pe o strada intr-un cartier tiganesc. Sau sa organizeze un interviu de joburi si sa scrie: alegem numai tigani. Dar asa ei vorbesc aiurea. Si noi ii lasam, ca asa suntem noi. Ba inca ii mai gasim scuze si blondei aleia pe care o asculta atata lume ca spune aiureli si o aude o lume intreaga.
    Romania nu Discrimineaza tiganii, cel putin nu declarativ, nu legislativ- romanii insa urasc tiganii, asta nu putem ascunde, din fericire sntem destul de lasi in a intreprinde ceva malefic, adica ii blestemam, ii boscorodim si atat! nu avem in gena rautatea aceea crunta de a aplica solutia finala!

  • ARCU DE TRIUMF
    Posted at 14:39h, 06 septembrie

    N-am fost la spectacol desi as fi vrut. Imi place Madonna pentru cum arata in anii 80 si pentru hiturile care s-au mentinut si pe care le-a scos de-a lungul timpului. Dar nu sunt mare fan. Si nu in ultimul rand pentru dansul ei si al trupelor din videoclipuri. Pro-fe-sio-nisti. Desi fac acelasi lucru, aceleasi miscari in spectacole de zeci de ori, ai zice ca e prima data. Kestia cu tiganii fu o eroare, o gafa, dar care nu-i apartine 100%. Ea a avut o impresie din ce-a citit pe ici pe colo, din ce-a auzit si-a aruncat-o. Acum, cand te duci intr-o tara straina si vrei sa arunci o duda de-asta e bine sa intrebi pe unu si pe altu daca se potriveste. Ca risti sa patesti ce-a patit ea. E adevarat, ar fi fost mai indicat sa auzi hiturile ei si nu tot felu de mixuri, de abrambureli cu lautari si improvizatii. Dar poate ca e si vina consilierilor ei, a agentilor lu peste care isi iau milioane din asta. Sa nu-i punem ei in carca tot ca poate nu merita. Pana la urma a fost aici, tarziu dar asta e. Asa e la noi, toate vin tarziu. Foarte tarziu.

  • Andrei Lefter
    Posted at 19:24h, 06 septembrie

    Partea a doua, aia de rau, parca am mai citit-o undeva… A, da, mi-am adus aminte – de aici: http://mielu007.wordpress.com/2009/08/27/o-curva-frigida-si-moralista/

  • Lucian Dobrovicescu
    Posted at 19:57h, 06 septembrie

    Eu iti propun si o a treia varianta. Imi pare rau ca par lipsit de modestie propunandu-ti propria mea parere, dar, ai rabdare si citeste-o. Zic ca merita. Multumesc anticipat!

  • Lucian Dobrovicescu
    Posted at 19:58h, 06 septembrie
  • Marisse May
    Posted at 21:38h, 06 septembrie

    Eu vreau să îl găsesc pe Anonim! Să îl rog să îmi traducă România! Apoi să ne mai strângă pe câţiva pentru un „haz de ei” şi un „vai de noi” scăldat în hohote de râs!! Pupăm pe Şerban pentru alegerea oratorului!

  • bella
    Posted at 22:27h, 06 septembrie

    domnisoara de mai sus greseste cand spune ca ii huiduim pe oameni de alte etnii. A ales drept exemple Madalin Voicu, un om cu studii, care nu a furat de la oameni pe strada, nu a batut copii ca sa le ia banii si nu s-a dus in miezu noptii sa se impuste pe strazi cu alte satre sau sa fure capace de canalizare sa le vanda la fier vechi. Apoi a luat si Freddy Mercury, un om de 12 ori mai valoros decat Madonna, care stia sa faca un adevarat show, care facea concerte in care canta, nu se bataia in timp ce backing voice-ul il salva de la inec!

  • Jurnalul
    Posted at 00:16h, 07 septembrie

    Huidu,

    Scoate repede mana din buzunarele romanilor ca ore ai furat tu si cu Gainusa de nu mai puteti cu ce salarii aveti.

    as pute sa scot mana din buzunarele nemtilor, ca ei ma platesc, dar stai linistit, suntem ca in bancul de la Radio Erevan: nu am furat am platit si nu salarii ci impozite!

  • vio
    Posted at 01:22h, 07 septembrie

    Am citit si eu cele doua pareri. Si chiar si alte comentarii. Am fost la concert desi nu sunt fan Madonna, dar am zis ca un asemenea concert nu-i de ratat. Pesemne ca am avut prea mari sperante, prea mari asteptari. Pot spune ca nu mi-a placut show-ul in sine. Am tot asteptat pana la sfarsitsa simt fiorul acela de mare concert, de mare spectacol, de ceva unic, am asteptat degeaba. Stiu ca nu suporta comparatie, dar am fost la Michael in 1992, crede-me ca si acum simt emotiile de atunci cand revad concertul. A fost ceva de vis, unic. Repet,nu suporta comparatie, dar si Madonna se autointituleaza queen of pop, pai ma asteptam la ceva pe masura unei queen, nu sa o aud cum falseaza groaznic, simteam cum imi zgarie timpanele. Stiam ca nu are voce, dar nici chiar asa. Ca show ma asteptam sa fie spectaculos nu doar ok, iar de dans ma asteptam la dans nu doar la aerobic. Cat despre prostia ei cu comentariile despre discrimanare clar a fost o prostie. Cred ca cel care a avut ideea si-a pierdut jobul in secunda doi de dupa huiduieli. SI sa stiti ca unul dine cele mai bine primite momente ale concertului a fost tocmai La isla bonita pe ritmuri tiganesti, a sunat super tare si a fost si aplaudat. Imi spunea cineva ca publicul n-a susutinut-o, dar nu a fost asa, la primele acorduri si-a primit portia de aplauze si strigate, dar din pacate pentru ea cred ca play-listul nu a avantajat-o. Cant te stii ca nu ai voce nu poti canta live tu si o chitara si sa ai si pretentia sa fii aplaudata. A sunat groaznic. Neasteptat de groaznic.Cat despre orgaizarea romaneasca a fost intr-adevar romaneasca, adica de cacat. Neasteptat de prost. Totusi suntem in 2009, cred ca putem mai mult. Am inteles ca Madonna este un produs de marketing, dar nu-mi dau seama cum de se mai vinde si ma refer strict la concerte, ca altfel suna bine. Si apoi scena nu a fost prea inalta, ecranele prea mici si sunetul prost, foarte prost. Pacat am fost plina de speranta si am plecat total dezamagita. DAca erati acolo sa vedeti oamenii cum au iesit de la concert, fetze obosite, oameni plictisiti, nimeni euforic asa cum trebuia la un concert Madonna, totusi.ok. Multumesc ca m-ati ascultat. Imi pare rau ca nu mai avem ocazia sa mai vedem un show adevarat Michael sau un concert adevarat Queen. Asta e.

  • darius
    Posted at 03:25h, 07 septembrie

    Nu pot sa cred ca am asistat la un genocid impotriva limbii romane. Am citit ambele mesaje. Pe primul in 3 minute, iar pe al doilea de 3 ori(doar ca sa il inteleg o data). Sunt socat de asasinatul lingvistic al celui de-al doilea autor. Iti faci publica o parere folosind exemple amanuntite din bordel. Cumplit! Faci un artist „tarfa” si te adresezi unei doamne cu „fa”. Ce trist! Si mai vrea ca noi, cei care citim, sa il consideram ce? Un formator de opinie?
    Nu iti cere nimeni sa adulezi pe cineva. Insa daca nu iti place, iti exprimi parerea intr-un mod cat se poate de obiectiv si argumentat. Nu poti aparea cu limbajul si cacofoniile alea doar ca sa iti etalezi frustrarile.

    In alta ordine de idei, ma intristez sa vad atata ura si falsa modestie. Am aruncat o privire si in comentarii. Este urat. Noi suntem urati! Avem un suflet atat de negru din cauza rautatii care ne domina.
    Sunt multi care spun ca Madonna este un artist si trebuia sa cante nu sa transmita mesaje. Toti se intreaba „de ce a oprit ea spectacolul pentru a transmite un mesaj?”. E simplu: A facut-o pentru ca a putut! A urlat imaturitatea din romani. Ce a demonstrat Madonna? Ca face ce vrea pentru ca poate. Ce au demonstrat romanii? ca sunt niste needucati, niste imaturi, niste rasisti. Intr-un cuvant- ca sunt PRIMITIVI! Ca nu au depasit conditia de NEANDERTHAL.
    Nu spun ca rromii ar trebui izolati. Nici ca ar trebui sa ii ridicam in slavi. Spun ca fiecare om trebuie tratat dupa principiul „dupa fapta si rasplata”. Egal. La fel si cu homosexualii. Nu ii incurajam. Dar nici nu ii deportam. Daca pastreaza o limita a decentei in public si nu ne deranjeaza, atunci de ce ne agitam sa ii judecam? Pana la urma nu asta este adevarata definitie a democratiei? – individul are libertatea deplina de a face orice isi doreste, cu conditia de a nu-i deranja din niciun punct de vedere pe cei de langa el.
    Sa mai mentionez ca in timp ce ne preocupam de „problema” homosexualilor si a tiganilor, adevaratele probleme ne scapa? Ne iau ungurii tara iar noi ce facem? Jucam vanatoarea de vrajitoare cu… tiganii si homosexualii.
    Suntem vai de noi! Si ce ma sperie mai tare, e ca la cei 22 de ani pe care ii am, nu am gasit inca un motiv care sa ma tina in tara.
    Tare bine-ncepe imnul nostru!

    cel de-al doilea comentariu este mai ˝colorat˝ asta nu inseamna ca nu e savuros! cum comentam noi tot, si cat de carcotasdi suntem asta e altceva, iti admir pozitia chiar daca nu sunt 100% de acord cu ea!

  • Adriana
    Posted at 09:56h, 08 septembrie

    Am ajuns la o concluzie, romanul nu va fi niciodata multumit. Un concert presupune si el ca si toate celelate care ne inconjoara avantaje si dezavandaje, prin urmare ne putem asuma riscurile in cazul dezavantajelor daca tinem musai sa mergem la concerte si nu tipam dupa,cat e tine gura ca nu ne`a convent nimic, normal cand ne convine noua ceva??? Stia toata lumea valoarea Madonnei Mult show, putina voce… asta s`a prestat. Va asteptati la altceva!??? Teaaapaaa ! 😀

  • ludovicianul
    Posted at 11:25h, 08 septembrie

    Nu am fost la concert asa ca nu imi exprim o parere despre el. Declaratiile Madonnei insa nu isi au rostul. Nu americanii sunt cei care trebuie sa ne dea noua lectii de moralitate si cu atat mai putin Madonna. Toti strainii astia au un talent deosebit in exprimarea parerilor doar pe baza unor informatii culese din zbor si fara a fi in cunostinta de cauza.

  • Vasile MM
    Posted at 13:58h, 08 septembrie

    Madona a ajuns unde a ajuns datorita noua , a tuturor celor care da-mi bani pe cd-uri si pe bilete la concerte , nu datorita calitatilor muzicale , iar in legatura cu moralistii din vest , n-avem ce povesti , la ei inca se aplica pedeapsa cu moartea , ei au fost primii care au incalcat toate drepturile promordiale ale omului , dobandite de acesta prin nastere , si tot ei vor fi primii care vor aprinde fitilul la capatul caruia va fi bomba care va trimite lumea asta in neant…

  • @ndrei
    Posted at 17:46h, 08 septembrie

    Serban,
    As dori sa comentez – sper ca nu te superi – numai DOUA FRAZE, cate una din fiecare mesaj citat de tine.
    Prima: „La un moment dat, o domnisoara de mahala s-a hotarat sa nu ma lase sa trec…pentru ca ghici ce ? nu vroia ea…nu putea sa inteleaga de ce m-am dus la baie sa o deranjez…ca ea nu se duce niciodata.”
    si
    A doua: „PAI EU AM DAT 120 DE RON PE BILET SA-L ASCULT PE GUTA FA?”
    In opinia mea cele doua fraze de mai sus exprima un punct de vedere comun: romanii sunt prea satui de tigani, dar si de romanii tiganizati (acea categorie recunoscuta de prea putini!!!) incat sa nu reactioneze violent, asa cum au reactionat la indemnul de a renunta la „discriminare”, indemn venit ca o ironie, de la… simbolul imoralitatii (am citat din nou din al doilea mesaj)
    CINE PE CINE DISCRIMINEAZA???
    Eu pe tiganii si romanii tiganizati din tara mea? Sau tiganii si romanii tiganizati pe mine???
    Si am indrazneala sa intreb asta asta in conditiile in care eu, la fel ca majoritatea romanilor, incerc sa-mi vad de viata mea, sa-mi platesc toate facturile si impozitele, sa nu arunc gunoi pe strada sau direct in fata blocului sau pe holurile blocului, sa nu ma cac sau sa sa ma pis pe trotuar sau, mai rau, in liftul blocului, sa nu fac scandal, sa nu ascult muzica preferata la maxim, sa nu fur si sa nu agresez pe nimeni si in general sa nu-mi bat joc de ceea ce (inca) mai putem numi civilizatie in aceasta tara jegoasa, dar „poleita”, cam la fel cum arata un tigan sau un roman tiganizat in BMW-ul lui, ‘cumparat’ cu… banii nostri.
    Problema cea mai mare insa este ca toate aceste gunoaie umane se vor comporta in continuare dupa cum organele de ordine, legea, societatea si atitudinea noastra le vor permite. Si cum deocamdata politia din Romania le permite si chiar este mana in mana cu ei, cred ca nu trebuie sa mai dam vina IN INTREGIME pe ei pentru mizeriile pe care le fac. Rahatul pleaca de fapt din alta parte. Ei nu sunt decat „orificiul” prin care se scurge in fata noastra.
    S-o vad eu pe Madonna ca ar fi de acord sa locuiasca cu copiii ei o luna intr-un bloc dintr-un cartier marginas al Bucurestiului, fara aureola de vedeta (incontestabila dealtfel!) si inconjurata de mizeriile pe care gunoaiele umane de care am vorbit mai sus i le-ar face aproape zilnic!…
    Te salut si ai toata stima din partea mea pentru tot ceea ce faci!

  • minute
    Posted at 13:26h, 09 septembrie

    Tinand cont de tiganii nostrii, si de momentul tiganesc nesavurat de populatia existenta la concert, satula de manele si de tot ce e tiganesc in romanica noastra, in sfarsit, tinand cont de toate astea, va reatez o discutie (in spirit de amuzament ofcourse) petrecuta a 2-a zi dupa concert la un centru de reciclare fier vechi din… sa zicem Lizeanu:
    -(cumparatorul etnie roma, telefon PDA HD ETC…) Ia zi tata ce ai la tine?
    -(vanzatorul, jerpelit, cu o roaba plina de fier vechi acoperita cu o prelata rupta pe la colturi)
    Un reflector de-a lu` Madonita, cat dai pe el?

    Din cauza asta nu a mai tinut discursul despre discriminare in Bulgaria, si-a bagat piciorul in ei de tigani!

  • @ndrei
    Posted at 14:19h, 09 septembrie

    Serban,
    As dori sa comentez – sper ca nu te superi – numai DOUA FRAZE, cate una din fiecare mesaj citat de tine.
    Prima: „La un moment dat, o domnisoara de mahala s-a hotarat sa nu ma lase sa trec…pentru ca ghici ce ? nu vroia ea…nu putea sa inteleaga de ce m-am dus la baie sa o deranjez…ca ea nu se duce niciodata.”
    si
    A doua: „PAI EU AM DAT 120 DE RON PE BILET SA-L ASCULT PE GUTA FA?”
    In opinia mea cele doua fraze de mai sus exprima un punct de vedere comun: romanii sunt prea satui de tigani, dar si de romanii tiganizati (acea categorie recunoscuta de prea putini!!!) incat sa nu reactioneze violent, asa cum au reactionat la indemnul de a renunta la „discriminare”, indemn venit ca o ironie, de la… simbolul imoralitatii (am citat din nou din al doilea mesaj)
    CINE PE CINE DISCRIMINEAZA???
    Eu pe tiganii si romanii tiganizati din tara mea? Sau tiganii si romanii tiganizati pe mine???
    Si am indrazneala sa intreb asta asta in conditiile in care eu, la fel ca majoritatea romanilor, incerc sa-mi vad de viata mea, sa-mi platesc toate facturile si impozitele, sa nu arunc gunoi pe strada sau direct in fata blocului sau pe holurile blocului, sa nu ma cac sau sa sa ma pis pe trotuar sau, mai rau, in liftul blocului, sa nu fac scandal, sa nu ascult muzica preferata la maxim, sa nu fur si sa nu agresez pe nimeni si in general sa nu-mi bat joc de ceea ce (inca) mai putem numi civilizatie in aceasta tara jegoasa, dar „poleita”, cam la fel cum arata un tigan sau un roman tiganizat in BMW-ul lui, ‘cumparat’ cu… banii nostri.
    Problema cea mai mare insa este ca toate aceste gunoaie umane se vor comporta in continuare dupa cum organele de ordine, legea, societatea si atitudinea noastra le vor permite. Si cum deocamdata politia din Romania le permite si chiar este mana in mana cu ei, cred ca nu trebuie sa mai dam vina IN INTREGIME pe ei pentru mizeriile pe care le fac. Rahatul pleaca de fapt din alta parte. Ei nu sunt decat „orificiul” prin care se scurge in fata noastra.
    S-o vad eu pe Madonna ca ar fi de acord sa locuiasca cu copiii ei o luna intr-un bloc dintr-un cartier marginas al Bucurestiului, fara aureola de vedeta (incontestabila dealtfel!) si inconjurata de mizeriile pe care gunoaiele umane de care am vorbit mai sus i le-ar face aproape zilnic!…

  • andra
    Posted at 16:44h, 09 septembrie

    nu am fost la madonna dar sincer nici nu mi’am dorit sa merg…nu cred ca am auzit pe cineva care sa fi fost incantat de acest concert…in schimb am fost la rolling stones unde si acolo organizarea a fost naspa insa artistii au fost dementiali…a meritat fiecare banut.

    in schimb am fost la guano apes care pe langa ca au venit cu vocea dupa ei au si facut un concert foarte tare…tot respectul a meritat sa induram tot praful de la parcul izvor…de mult nu am mai luta parte la un concert asa de bun…am avut senzatia aceea de a ma ciupi sa vad daca nu cumva visez…foarte tare

    cat despre madonna, parerea mea este ca a ajuns un produs de marketing si nimic mai mult poate ca’i momentu sa mai stea pe acasa…
    toate cele bune

  • Dan
    Posted at 19:25h, 09 septembrie

    Si Serban considera cu ceva timp in urma ca razboiul din Iraq e mai legitim decat cel din Serbia. Asemanator si americanii considera ca discriminarea negrilor sau genocidul indienilor sunt mai legitime decat repulsia noastra fata de tigani.
    Oricum Madona e foarte ipocrita si din alt punct de vedere. Spune la un concert ca sustine tiganii cu ce motiv? Sa spunem ca era aplaudata intentia ei „buna”. Care ar fi fost consecinta? Fiecare roman cand i se fura portofelul se ducea cu un portofel nou in acelasi tramvai ca sa nu-l discrimineze pe saracul tigan care face si el ce stie sa aiba o existenta mizera ca ramasese fara benzina la bmw.

  • DaImpaler
    Posted at 07:08h, 10 septembrie

    31 AUGUST 2009

    Madonna si tiganii
    A venit si Madonna in Romanica noastra mioritica si asta e semn de bine, e ca si cum ne-a pus Dumnezeu mana in cap si acum putem spera la si mai bine…poate asa se mai gandeste si U2 sa nu ne mai evite in turneele sale de promovare. Si acum ca tot a venit regina muzicii pop si a dat peste cap toata suflarea media din Romania, sa ma bag si eu in vorba si sa comentez memorabilul episod in care Madonna a gasit de cuviinta, sufletista de ea, mancao-ar mama sa o manance, sa ne bata pe obraz ca vezi nene, la noi e mai greu cu dragostea de frate, si anume fata de Rromi.

    Acum, dragi tovarasi si prieteni, ca mi se umple inima de haz si de spirit de impaciuire, sa nu aruncam noi primii cu piatra. N-o fi stiut fata ce spune, la cat sta ea prin hoteluri si toata ziua e urmarita de paparrazzi si alte lighioane de astea scarboase. Acuma nu stiu eu daca sunteti voi gata sa judecati problema asta in ansamblu si daca puteti face cumva vreo legatura dintre acest mic incident cu Madonna si moartea lui Michael Jackson. Si nu ma refer aici exclusiv la moartea lui Michael Jackson, ci la viata lui, la controversele din jurul lui, la abominabila masinarie media care este pusa in miscare in jurul unui artist de talia lui. Desi sunt om de media, va rog sa bagati de seama tonul ironic pe care il folosesc cu privire la media si fac acest lucru fara vreun fel de gratuitate.

    Madonna nu mai e o persoana, ea este un mit, un Idol si mitul trebuie bine construit si intretinut. Cu cat mitul e mai mare, cu atat masinaria din spatele lui este mai performanta si mai ampla, cu atat oamenii care se ascund in spatele unui astfel de nume sunt mai multi si mai variati. Ma refer aici la considerabila adunare de compozitori, de textieri, de dansatori si coregrafi, de costumieri, de regizori care pun in scena turneele mondiale, apoi toata pleiada de agentii de presa partenere, de firme de catering, furnizorii de materiale care se pun in miscare pe plan local.

    Si de la unii la ceilalti, informatia circula nemijlocit, si la un moment dat cineva aude ca in romania uniunea europeana are o serie de programe cu discriminarea rromilor, saracii de ei. Dragii de ei, asa sunt de dezavantajati, de imi vine sa construiesc o casa pentru ei toti si sa le dau foc, exact asa cum a facut Vlad Tepes pe vremea lui.

    Acum, ca Madonna s-a gandit sa ne faca putina morala cu privire la discriminare, nu e gresit, ci e chiar de bon ton. A fost modul in care a facut-o unul neinspirat? Si asta e discutabil. Asa, rupt din context, sa ii spui maharului de Dorobanti, care a platit 800 lei pentru un bilet VIP, ca nu are grija de fratele lui tiganul de langa el, nu prea pare de bon ton. Dar ce spun eu? Ca toata suflarea de acolo a fost profund jignita si a huiduit-o pe Madonna cat de mult a putut. Si asa ca s-o fi simtit saraca cam stingherita acolo pe scena, in timp ce lumea numai nu arunca cu rosii si cu oua in ea.Urat de tot din partea noastra?

    Eu spun ca a fost nepotrivire, a fost o greseala de comunicare. Undeva cineva nu si-a facut treaba, sau i-a scapat un mic detaliu. Si ce a functionat cel mai tare a fost dezinformarea, scoaterea din context a evenimentului cu tiganii. Daca nu erau tigani, erau homosexuali, iar daca nu erau homosexuali erau extraterestri… Si vedeti, folosesc termenul de tigani pentru ca ma cac in ei de rromi. Ca de cand am intrat in Uniunea Europeana, minoritatile au ajuns sa aiba mai multe drepturi decat majoritatea. Dar dreptul meu de om normal cine mi-l apara, acela de cetatean Roman. Asa ca draga Madonna, sa ne pupi pe toti in cur cu toate ifosele astea despre protectia minoritatilor. Am avut atatea marsuri ale homosexualilor, atatea discursuri cu drepturile minoritatilor de imi vine sa vars. Vezi tu, micul tau artificiu de imagine nu a prea functionat la noi, stim noi ca tu ai facut asta din dragoste, dar asta e lumea reala, in care noi ne vedem de treburile noastre si ne ocupam de vecinii nostri asa cum credem de cuviinta.

    In alta ordine de idei, de ce a reactionat lumea asa, a facut Madonna ceva chiar atat de reprobabil? Iubeste ea tiganii mai mult decat pe ceilalti oameni? Eu nu cred. A fost evenimentul cu tiganii unul special doar pentru Romania? Din nou, nu. Este Madonna singura cantareata care a introdus influente tiganesti in programul ei? Sa ne gandim putin. Cumva Pisica Alba Pisica Neagra al lui Kusturitza va spune ceva? Dar Gogol Bordelo? Dar repertoriul tiganesc vechi deja de vreo 2 ani de zile al Loredanei Groza? Eu zic ca deja e un trend? E chiar atat de surprinzator ca Madonna a inclus in programul ei muzica de influenta tiganeasca in contextul in care intreaga industrie muzicala din zona abordeaza aceste influente? Faptul ca Madonna, care e un artist de talie mondiala, vrea sa fie cat mai aproape de public si de preferintele lui, ar trebui sa ne bucure.
    Dar eu spun ca cineva nu si-a facut temele cum trebuie si nu prea a inteles cum sta la noi cu dragostea de tigani si manelari. Deci daca e cineva de acuzat aici e de acuzat managementul Madonnei, firma ei de PR care nu si-a facut temele si nu a putut prevedea ca un asa statement nu ar prea fi pe placul romanului care a venit sa o asculte pe ea ca artista, si nu sa primeasca palme pe motiv ca nu ii iubeste pe niste cacanari.

    Caci am auzit si voci din acestea, care au spus ca tot au asteptat-o pe Madonna sa cante, sa dea un recital, si in loc au avut o lectie impresionanta de fitness. Madonna e un show intreg, si pentru asta s-au adunat 70000 de oameni in Parcul Izvor, pentru a o vedea in toata splendoarea, pe ea, un artist cu o cariera impresionanta de peste 30 de ani. Eu zic ca daca oamenii au vrut opera, sa se fi dus la opera. Sau sa se duca catre alte genuri muzicale. Tori Amos, de exemplu, poarta cu ea intotdeauna promisiunea unui recital de neuitat. De ce? Pentru ca ea e Tori Amos si pentru ca ea tine cu dintii la stilul ei unic si este profesionista in acest stil. Si atunci muzica ei se adreseaza numai unui singur gen de public.

    Dar ce sa faci atunci cand esti un artist de talia Madonnei si cand trebuie sa multumesti toata lumea? Ajungi sa ai o cariera in care ai cam trecut prin toate stilurile muzicale, in care intreaga viata iti este un experiment, o noutate. Iar atunci cand ajungi sa ai un concert de promovare al unui album, vei vrea sa dai un recital care sa includa toate influentele prin care ai trecut in cei peste 30 de ani de cariera muzicala, si in acelasi timp, sa te mai si adresezi publicului care e in fata ta. Nu sunt unul dintre cei mai infocati fani ai Madonnei, ca sa ma pun acum sa descriu intreaga ei cariera, dar ca si simplu privitor, am putut observa trecerea drastica de la un stil la altul, de la un album la altul, iar show-ul de la Bucuresti nu avea cum sa fie altcumva decat un impresionant remix al tuturor acelor stiluri.

    Asa ca daca nu stiu ce cantareata de pe TarafTV sau vreun alt post de televiziune obscur din Romania, care se crede mare artista, scrie pe Facebook ca Madonna nu a cantat, eu zic sa ma pupe in cur. Cand o sa ajunga ea sa tina un spectacol asa cum face Madonna, atunci sa deshida gura. Caci eu zic ca e usor sa iti faci imagine pe marginea unui astfel de eveniment, sau a unui artist de talia Madonnei. Ce mai, comentezi putin, mai arunci putin cu noroi, si gata esti mare, parca incepi sa stralucesti putin. Dar nu e asa dragi tovarasi, ca de aia exista valori pe lumea asta, si din fericire, inca e destul de greu ca publicul sa fie prostit chiar asa. Imi pare nespus de rau ca nu am fost la concertul Madonnei, pentru a putea fi in acelasi loc cu un om care nu s-a ferit vreodata de la a munci, de la a fi cat mai perfectionist, de la a fi un adevarat profesionist, care si-a construit imaginea cu ore nesfarsite de munca, cu o deschidere extraordinara catre nou si catre a experimenta stiluri din cele mai variate. Si care nu mai are nevoie de a-si arata sanii sau fundul pentru a se face remarcata, nu ca nu ar fi inca o femeie extraordinar de sexi si de frumoasa.

    Deci varianta mea este ca ne aflam in fata unui mare dezastru de comunicare, in care cineva care trebuia sa isi faca temele nu si le-a facut, sau nu a putut prevedea intreaga gama de efecte pe care le-ar fi putut avea un asemenea statement. Si eroarea s-a produs, iar apoi a urmat pohoiul, in sensul ca Media atat a asteptat, sa mai umple cateva mii de imagini cu afirmatii si comentarii.

    Constat induiosat ca fanii Madonnei sunt mai indobitociti decat cei ai lui Michael Jackson si Mircea Badea la un loc! Felicitari!

  • Eu si Tu
    Posted at 19:22h, 10 septembrie

    Si fara… nu am fi noi!

  • somerio
    Posted at 16:46h, 11 septembrie

    Eu sunt de acord cu parerea lu’ Mielu’. Adica a doua. Nici nu putea sa descrie mai bine modul in care a „concertat” madonna. Si stii ceva? Normal ca suntem rasisti. Normal ca uram tiganii. Inca de cand aveam 5 ani si ma plimbam prin fata blocului, cele mai multe conflicte si jigniri le primeam din partea tiganilor. Madonna sa-i ia acasa si sa le suga p..a la toti tiganii nespalati din Romania. Apropos, un articol informativ despre maresalul Ioan Antonescu + un sondaj… pe http://somerio.wordpress.com

    Mult succes !

  • Selena
    Posted at 15:02h, 12 septembrie

    @hristos: Micael nu era pedofil, sa-ti intre clar in cap!

  • petre
    Posted at 19:10h, 12 septembrie

    Era mai fain concertul dak nu avea momentul ala gipsy.A venit Maddona sa ne tina predica despre discriminare.

  • alicuza
    Posted at 19:51h, 12 septembrie

    Nu am fost la concertul Madonnei, nici macar nu m-am uitat la TV la el. Dar mama a fost. Si pot sa spun ca, spre dezamagirea mea, pana si propriul meu parinte a huiduit-o pe cantareata. Si de ce? Pentru ca poporul roman este profund indoctrinat prin toate mijloacele ca el este cel mai tare, cel mai valoros si nimeni nu are dreptul sa ne critice.

    Cand colo, oricine are dreptul sa ne critice, pentru ca la noi in tara ceva clar nu functioneaza cum ar trebui sa functioneze. De ce sa ne imbatam cu nationalism inutil? Problema cu tiganii este in principiu vina noastra. Nu noi i-am inrobit si i-am tratat ca pe suboameni? Nu noi am luat parte la uciderea lor sistematica in perioada celui de-al doilea razboi mondial? Am auzit multe povesti in care oamenii ascundeau sau aparau evrei, insa pe tigani ii dadeau dracu’ si ii lasau sa moara.

    Adevarat ca sunt o minoritate problematica, dar nu trebuie sa generalizam. Este oare vina lor? L-a dat cineva exemplu pe Madalin Voicu, un om scolit, cult. Putem sa ne plangem de el, cu toate ca e tigan? Nu cred! Daca ar avea acces la educatie, iar sistemul nostru de educatie ar fi mai bine pus la punct, acesti oameni nu s-ar pierde in hotii, droguri si violenta.

    Pe de alta parte si legile noastre sunt create pentru a permite hotia, furtul, coruptia, iar societatea si massmedia promoveaza incultura si materialismul. Pentru ce sa mearga copilu la scoala daca tata castiga atatia bani incat poate si a treia generatie de acum in colo sa traiasca din ei?

    Va salut cu stima!
    Alicuza

  • Cristian
    Posted at 20:08h, 13 septembrie

    Sunt curios daca ar fi intalnit aceeasi reactie in Italia dupa astfel de vorbe.

  • manelaru cocalaru
    Posted at 21:02h, 13 septembrie

    Salut, Serbanica. Bafta pe cronicute, pe d-astea !!!

  • Cristina
    Posted at 00:01h, 14 septembrie

    Un prieten a spus scurt si la obiect: ” De ce sa-i iubim noi pe homosexuali si tigani? Sa se iubeasca ei intre ei”

    Nu puteam sa nu spun faza asta :))

  • mRcosmin
    Posted at 01:33h, 14 septembrie

    La concert e ca la nunta: nu poti multumi pe toata lumea. 🙂

  • me
    Posted at 09:07h, 14 septembrie

    @vio: total de acord cu tine

  • @ndrei
    Posted at 17:59h, 14 septembrie

    @minute: BE-STI-AL!!!!! :))

  • roxana
    Posted at 12:23h, 16 septembrie

    Un comment descoperit pe un site:

    „Incredibila Romania. O toleranta a prostiei cum rar mi-a fost sa gasesc. Citind aceste comment-uri imi dau seama ca nu se vor schimba drumurile pe care le vom parcurge in viitor, ca nu ne pasa, ca ne doare-n c** de ceea ce ne inconjoara.
    Atunci, la mai multe manele! Aveti libertate, democratie, profitati.

    Cresteti-va copiii printre guti si salami si copii de aur.
    Luati-va pumni in gura cand clipiti. Cin’ v-a pus? Eu nu clipesc, nici macar in somn.
    Mangaiati scuipatul primit cu drag, scurs incet pe obraz; astazi poate aveti noroc si este unul mult si greu. Am sa-i rog sa ma scupie de doua ori, sa fie cu noroc.
    Multumiti pentru batele primite in urma tupeului vostru de a va intersecta cu ei, in trafic.
    Furati, dati in cap, fiti camatari, cersiti, prostituati-va, fraierilor!
    Nenea Pestele Matze Fripte Taie Frunze la Caini, al’ botezat si Freaca Duda, si-a luat Mercedes, ultima fitza si are palat de clestar, din banii vostri! Inteligentu’ nu plateste taxe si impozite si ingenuncheaza autoritatile; beneficiaza si de tratament preferential, ca, mai apoi, sa-ti multumeasca cu multa smecherie, flegmandu-te intre ochi si pe camasa pe care ai calcat-o aseara – tu, ca fraierul care esti pe persoana fizica, platesti curentul la tanti Electrica!
    Purtati-va hainele cu mandrie, faceti-i mandri pe D&G, Gucci si alti designeri din Europa. Maine ma duc la Dragonul Rosu, langa Europa, am auzit ca au venit niste fustite cu paiete si cizmulite din piele de leopard. Da, fraierilor, nu stiati ca vara asta se poarta cizmele?
    Achizitionati tot aurul din magazine, toate extra-ceasurile, pentru ca se vand ca painea calda – taraba din colt. Fraier ala care poarta cruciulita, pai ce, Dumnezeu o vede de unde e El cocotat? Cruce nene, nu vrajeala ieftina, sa atarne, sa-ti faca rana deschisa, doar asa ti se iarta pacatele si f*** o curva diseara, asta daca poti de burta si iese puta, ca raza de soare.
    Vreau sa-mi vad tara plina de cocalari si pitipoance. Pentru ca ma lupt sa devin una si nu vreau sa mai fac parte dintr-o minoritate, cat de curand inexistenta.
    Vreau sa simt trendul, vreau ca a lor gurita sa-mi spuna “Fa, ce pi**a buna esti, luati-as familia in p***”. Am sa le comunic si alor mei mesajul, sa vor simti bine la auzul bagarii in seama si nu numai.
    Vreau sa aud mereu sunetul semintelor sparte intre dintii lor de aur, vreau sa ma imbete intalnirea cojilor cu astfaltul – va revolutiona muzica!
    Vreau sa fiu cautatoare in ghioc, cercetatoare in stele, datatoare de viata si de moarte, sa lucrez strict cu magie alba, la miezul noptilor sa tai gatul cocosului si sa suflu in fundul gainii, sa-mi umplu buzuunarele cu tot ce fur, pardon, primesc : aur, sute de euroi si ce-o mai binevoi pagubitul sa-mi deie! CA asa-mi ajuta Dumnezeu si ma vede, si am credinta si nu fac rau; aduc bucurie in suflet, leg si dezleg, numai pentru binele pagubitului. Si nu-l amenint si nu-l hartuiesc si nici nu-l trimit pe fi-miu sa-i dea o lectie de spirit civic.
    Vreau sa admir pana la epuizare nuntile de sute de mii de EURO, dar si inmormantarile cu fast – pentru ca dracu te primeste pe lumea cealalta daca nu ai fost manelist in viata asta. Doamneee, de ce nu mi-ai dat har si noroc, sa ma nasc din start manelist, ce am facut sa merit lupta asta de metamorfozare? Meta, ce? Poate, ma-ta!
    Vreau sa vad si mai multi manelisti credinciosi, pentru ca Dumnezeu nu-ti iarta pacatele daca nu faci doua cruci si un semn cu degetul mijlociu – asta pentru ca babuta din dreapta ti-a facut observatie ca ai voce prea ragusita sau pitigaita, dupa caz. Lipeste-i ochii, moartea o cauta agitata si ea sta la biserica???
    Vreau sa se rescrie Biblia, sa introducem personaje contemporane si de valoare. Cred ca stiu, il scot pe Iuda din sistemul turbo, ca nu vreau macel cu sabii. Il stiu eu pe Iuda, e mai ninja de fel. Il bag pe Gigi Batausu’, ca el e mai pacifist.
    Vreau sa moara toti fraierii saraci si bolnavi, sa moara de foame, de frig, ce plm ma intereseaza pe mine cand am ditamai palatul, cand mananc si catelul si purcelul si pe dracu, daca vreau!
    Vreau sa bat si sa ucid toti cainii de pe strazi. Am vazut multe filmulete pe youtube, e la mare smecherie si fitoseala, sa fii cat mai bestie cu ei. Iau la rost si pisicile, dar, “haladitele” sunt prea sprintene.
    Vreau sa fiu batjocura tuturor statelor fara valoare ca a mea. Franta, Anglia, eu ma pi* pe voi, va dau jet de la distanta – expresie folosita chiar astazi, intr-un cuplu mioritic.
    Vreau sa merg la picnic, chiar in mijlocul naturii si sa las acolo si kkt, si pet, si punga –sa le adune Sfantul Duh, eu ma grabesc ca-mi canta Sorinel Pustiul Peste in duel de canto cu Dany Sihastru, pupa-v-as pe fruntile voastre.
    Vreau sa urlu si sa tip, sa moara dusmanii ca-s marginalizata si discriminata, ca nu am ce da la copii de mancare, 8 guri si unu pe drum, sa ma dea la televiziuni.

    Astept cu nerabdare sa dau nas in nas cu interlopu’, sa ma bage in masina, sa ma bata bine, un pic de viol nu strica -poate ma invat minte sa-mi pun dres-plasa maine.
    Jur sa-l implor sa ma lase sa traiesc! Mi-a promis simpaticul ca ma duce in Italia, s-o vizitez. I-am spus ca nu-mi parasesc tara, ca-s patriota. Mi-a zis, futu-** patria ma-tii, Matasari te asteapta. Ma bucur nespus ca raman in RRomania, imi iubesc tara si ea ma iubeste pe mine.
    Astazi l-am vazut iar pe interlop. A vrut sa ma ia cu forta in masina, dar i-am spus ca merg de buna voie. – Comentezi, faaa? m-a intrebat el.
    Nu am apucat sa-i raspund, ca si-a pierdut cutitul in mine.
    Ce bine este in RRomania, acum raman pentru vesnicie!!!”

  • milly
    Posted at 22:24h, 16 septembrie

    Asa…m-am uitat pe net sa vad ce si cum atunci cand am auzit de chestia de la concertul lui tanti Madonna. In prima faza erau comentarii doar in romaneste sau scrise de ziaristi romani in alte limbi. Cu alte cuvinte nu a prea bagat-o nimeni in seama si nu s-a escaladat incidentul prin strainatate pana nu am facut noi vant. Tot noi. Inafara de grasimea mediatica a incidentului, Madonna a fost cam nesimtita la faza asta. Adica a venit cu o chestie premeditata, bonus nedorit pentru publicul platitor de bilete, care oricum o luai dadea prost pt Romanica. Daca nu se huiduia, apareau aia din public oricum ca o masa de tarafisti si manelisti, care gusta muzici cu „lai lai” ca ii de-a lor. Daca s-a huiduit din diverse motive (poate unii nu aveau chef sa li se faca morala pe subiect atunci cand ei au venit sa se distreze)s-a interpretat in cel mai rau mod posibil si s-au rascolit spiritele de nu-i adevarat. Ce fel de contract a avut divessa in legatura cu concertul, as fi curioasa? Le-a spus organizatorilor de mica „bombitza” pe care avea de gand sa o arunce in public? In alte tari isi permite sa faca asa? Un gest total incorect, indiferent de fondul conflictului, dupa parerea mea. Nu imi mai place Madonna. Putea sa fie concert Rona Hardner si era cam tot pe acolo. Sa se duca cu Cabala ei cu tot acasa si sa ne scuteasca de asa zise apeluri cu ifose care nu fac decat sa cada prost.

  • Mario
    Posted at 23:03h, 17 septembrie

    si pana la urma cat e scorul?

  • Phloreen
    Posted at 17:44h, 19 septembrie

    Imi cer scuze de limbaj de pe acuma, deci daca sunteti slabi cu inima dati skip repejor, plz.Sunt doar revoltat ce cei „deschisi la minte” care o tot lauda pe marea Madona, artista lu peste!!! E plina lumea de sugative din astea, m-am saturat sa nu ma pot uita la Tv ca numa … prostii gasesc.

    Madona=curva, blasfemitore, sugatoarea-mama, exemplu pentru alte curve si NUMAI ASA! Asta care s-a lansat si promovat in muzica numa prin f**** e mare artista? Pai atunci s-a dus drq lumea asta. Nu am nimic cu sexul ca act, dar tine-l in casa ta, nu iti bate joc de copii.

    Cum sa iti bati joc de propria religie? Cum sa dea ea lectii de moralitate cand ea nici macar nu stie ce insemana asta, cand face parca numai pe dos.
    Fereasca Dumnezeu! Bulgarii si alte natii au vrut sa o goneasca, sa nu isi mai desfasoare spectacolele la ei, dar rom[m]ani, lingai in c**, repede i-au deschis portile sa apara si pe la noi. Uuaaa!!! De ce ma ia rusinea ca sunt roman, ca ma identific ca nationalitate cu voi? De ce?
    De ce romanii nu sunt cei din cartile de istorie, unde exista dreptate, justitie, frumos, curaj, curatie? De ce?

  • Adrian
    Posted at 10:32h, 20 septembrie

    Eu sunt din generatia care o asculta cu multa placere pe Sandra L zisa si Cretu dar si pe Jennifer Ruch cu vocile lor incomparabile o depasesc pe Madonna zilelor noastre, vezi pe http://www.youtube.com/watch?v=URSkeqJf20c
    Numai de bine sa auzim cu cantareti mai celebrii pin performantele lor si mai onorabili decat lasciva megastara pe care doar banii o intereseaza din turneul ei mondial.

  • Gina
    Posted at 11:15h, 15 octombrie

    Urat din partea ta sa spui intr-un raspuns la un comentariu de mai sus ca fanii lui Michael Jackson sunt indobitociti. Am citit de doua ori sa ma conving ca nu ma-nseala privirea.

    Esti dezgustator, oricat de simpatic mi-ai fost candva, ai reusit sa-ti dai cu firma-n cap. Daca taceai, filozof ramaneai.

    A admira si a respecta un geniu nu inseamna indobitoceala. Prea ai ajuns sa crezi ca le stii pe toate. Daca ti-a mai ramas un pic de bun simt ai face bine sa-ti retragi cuvintele si sa constientizezi ca nu esti tu in masura sa judeci milioanele de oameni care-l pretuiesc pe Michael asa cum merita.

  • Gina
    Posted at 11:22h, 15 octombrie

    Unu’ aici se crede Hristos. Cata modestie!
    Bai Hristos, de ce nu aplici si tu aceleasi tehnici de marketing, sa fii la fel de celebru, daca asta e suficient ca sa devii megastar? Hai, incearca, si voi fi fanul tau nr. 1! Succes!

  • radu c.
    Posted at 12:20h, 15 octombrie

    tot respectul pentru cel care a scris al doilea email….chestia cu tiganii e o porcarie pt ca nu toti tiganii fura,iar cu cei care fura nu avem nici o problema,ba chiar ar trebui apreciem mai mult decat pe noi insine pt ca au ales in loc de furtul care nu ar fi mare mirare sa munceasca cinstit iar aceia au tot respectul in timp ce negrii din america sunt discriminati doar pentru ca sunt negrii.si plus de asta mai e si faptul ca americani au dus negrii la ei ,nu negrii au venit peste ei deci si-au facuto cu mana lor

  • Dona paula wine
    Posted at 21:24h, 21 februarie

    prima dona in my opinion you are mistaken I can defend the position Write to me in PM, we will communicate

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.