Exercitiu de destindere - Serban Huidu
242
post-template-default,single,single-post,postid-242,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Exercitiu de destindere

In urma cu cativa ani Sergiu Nicolaescu a initiat o lege de sprijinire a cinematografiei, lucru laudabil in sine. Din pacate majoritatea proiectelor care au castigat finantare de la stat au fost cumetrii sau semi-cumetrii. La un moment a existat chiar si o revolta a regizorilor tineri care n-au primit bani de la CNC (Consiliul National al Cinematografiei). S-au gasit insa bani la buget, deci bani publici, pentru a finanta proiecte precum infectia de film pe care am vazut-o de curand la ProTV, unde niste manelisti peltici cu muci in nas si voci gajaite s-au vazut peste noapte colegi de platou cu Floriiiiiiiiiiiiiiiiiin Calineeeeescuuuu, ajuns pe ultima treapta a degradarii sale !!

Urmeaza cateva imagini din capodopereta facuta din bani publici si in acelasi timp locul 1 in Top Rusinica saptamana aceasta la Cronica Carcotasilor.

In urmatoarele postari il vom ravasi putin pe fanul no1 al acestui blog, Mircea Badea, care ma acuza pe mine ca folosesc limba de lemn, in loc sa pupe constiincios popoul celui care-i da de papa. Dar despre toate acestea in curand. 😉 Putintica rabdare !!

106 Comments
  • lae
    Posted at 17:31h, 03 octombrie

    esti puternic daca ai reusit sa te uiti la el!

  • lae
    Posted at 17:35h, 03 octombrie

    nu-s adeptul ideei conform careia poti fi ucis pe cale fonica :))) da’ „muzicalu” asta pe mine m-a scarbit …. n-am rezitat 5 minute la el.

  • bukakke
    Posted at 17:36h, 03 octombrie

    „Ăââăâăâ.. Te ubetâcî!” 😆
    Prosteleviziunea…. :mrgreen:

  • inbalarii
    Posted at 17:45h, 03 octombrie

    Cred că mai degrabă văd toată colecţia de filme Uwe Boll decât mizeria asta…

  • florin
    Posted at 17:52h, 03 octombrie

    nu m-am uitat la film, dar totusi cred ca e o exagerare.

  • baba007
    Posted at 17:57h, 03 octombrie

    eu unu de mult ii suspectam pe cei de la Pro de inclinatii spre genul asta de „audienta”. Inca de pe vremea zilelor lui Teo cand devenise un obicei sa apara cate 1-2 trupe de manelisti pe saptamana Live la Teo.

    In prostia lor ei sunt defapt inteligenti. Maneaua vinde orice in Romania. Nu vinde tuturor dar vinde majoritatii, deci de ce nu? Ies bani? Da-i bataie, atata timp cat e rating, audienta se pot baga si cele 30 de minute de reclame … platitie cu bani grei.

    Cat despre noi restu … bine ca exista telecomanda, net, ziare, berarii, stadioane. Pot spune ca sunt multumit ca nu ma poate obliga nimeni sa urmaresc manelarii in direct la ProTV.

    Calinescu … ce sa mai zici de el. Se vede clar ca e in cautarea gloriei de mult pierdute, din pacate drumul pe care a pornit cu porcaria asta de serial manelistic nu ii va aduce decat dispret si greata din partea celor cativa care inca il mai vedeau ca pe un om integru.

    Deci … marsh marsh Pro si evident marsh marsh si Calinescu :))

  • simi
    Posted at 18:03h, 03 octombrie

    acid, dragut…
    publicul adora sangele 😀

    ps: doar citisem, acum am vazut si video-ul si imi vine sa vomit 😐

  • Constantin Nimigean
    Posted at 18:55h, 03 octombrie

    Am rezistat la film de la capat la coada. Mi’au placut cateva pasaje iar unele efecte au fost foarte fain realizate. Madalina Ghitescu joaca fain, Florin Calinescu se joaca pe el insusi intr’un fel iar scenariul, modest, face ca povestea sa aiba inceput, mijloc si final… „impodobit” pe alocuri cu secvente muzicale interpretate de cei doi tineri, sa zicem, actori. Este un film slab dar cu cateva secvente si efecte fain realizate. Este un film cu manele inofensive… fara „sunt smecher si am bani”, „femeia mea e top-model” sau „pe la spate, pe la spate”. Nu este periculos iar daca va uitati la film, va veti da seama ca nu’i mare diferenta intre el si orice telenovela difuzata de Acasa, ritmul muzical difera… exact ca cele de la Ziua Verde in care dupa ultima piesa de la Mahala Rau Banda, care suna a manea clar, au intrat cei de la Timpuri Noi cu o faina replica… ma rog…
    Concluzia este ca daca vrem sa facem ceva/cumva sa se schimbe ceva/candva in tara asta… trebuie sa acceptam si gusturile muzicale ale oamenilor de langa noi atata timp cat nu se depaseste limita de bun simt care, in acest film, exista.

    PS: La problema cu ProTV va dau dreptate. si vreau sa auda si alti oameni care nu’s „online” de obicei dar nu stiu cum. CUM DRACU’ SA FII VESEL DIMINETILE IN METROU DACA LA MICUL DEJUN ITI BEI CEAIUL UITANDU’TE LA STIRILE PROTV SA VEZI ACCIDENTE, MORTI SI VIOLURI.

  • Marilia
    Posted at 19:21h, 03 octombrie

    Ochii mei! Urechile mele! Stomacul meu! Daca asta se cheama poveste de dragoste (mai ales cand e un remake kitschos si ieftin dupa West Side Story), atunci bun venit, singuratate! Daca Fat-Frumos-ii din ziua de azi seamana cu Copchilu’ de Aur, atunci cu draga inima raman domnisoara batrana!

  • linus
    Posted at 19:24h, 03 octombrie

    on topic : –
    off topic : astept sa vad ce poti in legatura cu Badea,care in seara de joi,da,a citit ceva dp blog,da’ am mutat prea tarziu sa-mi dau seama ce a zis…sfatul meu:UIMESTE-ne !!!

  • Igor
    Posted at 20:04h, 03 octombrie

    Nu stiu daca a existat inca recensamantul manelistilor si aici ma refer la acei romani care sunt afectati de acest virus dar cred ca acesti romani pot fi vindecati sau macar redus numarul lor. Propun clinica pentru de-manelizare ! Terapii de muzica adevarata, inoculate adevarate valori!
    Eu cred ca s-ar putea incepe o campanie de desteptare a romanilor in care sa se promoveze muzica adevarata, cultura adevarata (da stiu de carte cu noptiera, bun asa ! dar oare cati se bucura doar de noptiera?!:)

    Ce spuneti ?

  • Hector Brutacu
    Posted at 20:08h, 03 octombrie

    Mircea Badea ?! Who is Mircea Badea?!?!
    Asta nu e ala care avea fabrica de chibrituri?!

  • morbo
    Posted at 20:17h, 03 octombrie

    noroc cu sportul de la pro. acolo sunt 10 clase peste imitatorii (in cel mai bun caz) lor. in rest, spre deosebire de alte televiziuni, macar manelele vin in ambalaj mai curatel. doar pentru stiri (altele decat sportive)sunt cu adevarat de condamnat – mai mult decat altii, adica.
    si cu badea…hai ma, alta placa decat asta cu voiculescu nu aveti? si te mai miri ca te acuza de limba de lemn. ”te acuza”…remarca si el un fapt, nu te acuza.

  • anda
    Posted at 20:20h, 03 octombrie

    Toate bune si frumoase cu scenele ok, doar ca daca o televiziune difuzeaza asa ceva, incurajeaza prostia. E absolut normal sa existe si oamnei cu IQ scazut si gusturi inexistente, dar nu trebuie sa si incurajezi. De ce pana acum cativa ani nu existau atat de multe pitipoance? Se poate ca si manelele sa fie de vina, nimeni nu s-a gandit pana acum? Vad copii de 10 ani cum ies de la scoala cu manelele la telefon. Si striga dupa mine, care am 20 de ani, ma rog, sa zicem ca par cu cativa ani mai mica, dar nu de varsta lor. Nu imi amintesc sa fi facut si colegii mei la fel. Sa tot fie asa filme, si maine poimaine o sa ii vedeti pe toti cu dume expirate, iubire mare de doua zile, inselaciuni si relatii bazate pe interes.
    Nu m-am uitat la film pentru ca nu rezista la asa ceva, dar e destul si faptul ca promoveaza manelele. Da vai, si ce „cul” e ei, moare amandoi la sfarsit din iubire, ea sinucigandu-se. Ca sa vezi dupa aceea la stiri campanii exagerate despre emo, care toti s-ar sinucide. De ce nimeni nu a ridicat vreun semnal de alarma pentru prostia promovata de manele?

  • Cristina
    Posted at 20:28h, 03 octombrie

    un bullshit si nimic mai mult
    pacat de actorii buni care sunt in serial (si nu ma refer la manelari)
    l-am vazut , impropriu spus vazut pentru ca n-am rezistat sa ascult manele acelea imi venea rau de le ele
    din prima faza nu parea atat de rau…i mean, tipic romanesc (deci cretin :)))) dar manelele au pus capac
    romania, ce sa-i faci…. :-<
    si Badea…. lasa-l sa ramana cu parerile proprii :-j

  • silvia
    Posted at 20:30h, 03 octombrie

    Cah, Cah, Cah!!!!!!!!!!

  • linus
    Posted at 20:47h, 03 octombrie

    Originally Posted By Hector BrutacuMircea Badea ?! Who is Mircea Badea?!?!
    Asta nu e ala care avea fabrica de chibrituri?!

    daca ai vrut sa fi amuzant,nasol,nu ti-a iesit,daca asa ti-l amintesti tu,da,el e !

  • nico
    Posted at 20:51h, 03 octombrie

    Se zice ca ‘al mai destept cedeaza’, asa ca lasa-l pe Badea sa se agite in propria-i zeama acra si nu mai instiga la violenta. E destula in fiecare zi ca sa mai faci si tu asta. Va iubim prea mult ca sa auzim si de la voi d-astea. Te rog.

  • Pufulet
    Posted at 20:54h, 03 octombrie

    Eu zic sa nu te iei de Badea ca ma supar .Eram fanul amandurora dar daca va luati la bataie eu tot cu el raman… dar oricum asa voi avea si eu ceva de scris pe blog.

  • mihai
    Posted at 20:57h, 03 octombrie

    Mda, penibil. Daca si asta e actor…

    P.S: Serbane, imi pare rau sa iti spun, dar cred ca te face Mircea Badea. 😉

  • Pingback:Micul conflict Badea - Huidu « Mircea Badea Fansite
    Posted at 21:02h, 03 octombrie

    […] EDIT: Mda.. deja incepe. “In urmatoarele postari il vom ravasi putin pe fanul no1 al acestui blog, Mircea Badea, care ma acuza pe mine ca folosesc limba de lemn, in loc sa pupe constiincios popoul celui care-i da de papa. Dar despre toate acestea in curand. Putintica rabdare !!” – Ultimul alineat de la Exercitiu de destindere. […]

  • gabi
    Posted at 21:07h, 03 octombrie

    foarte interesant

  • Pingback:ePenibil »  Violent
    Posted at 21:37h, 03 octombrie

    […] Daca nu ati ajuns pe acolo, incercati sa vedeti ce iese. Mie unu mi-a placut si asta nu doar pentru ca le-a dat MUIE unora de care eu uitasem, ci pentru ca pare mai liber la idei si la vorbe decat la radio sau […]

  • monstrumarin
    Posted at 22:25h, 03 octombrie

    „unde niste manelisti pelitici cu muci in nas si voci gajaite”. ce mi-a placut fraza asa!

  • sorin
    Posted at 22:26h, 03 octombrie

    Cat de penal sa fii ca trust, sa faci filme cu manele, cand toata lumea injura acest gen de lalaiala? Spre surprinderea mea chiar a avut audienta si sincer a fost un film parca facut pe strada. Viata din Romania

  • uZZy TM
    Posted at 22:29h, 03 octombrie

    Nici macar nu citesc ce au zis altii, desi sunt convins ca au zis cam tot ce gandesc si eu.Ma exprim si eu.
    1: Proteveu’ s-a manelizat de multa vreme,asta stim deja ca nu mai sunt romani de mult, ci sunt Rromani.De muuuult.s-au tiganizat si asta nu e nimic nou.
    2: Filmul nu l-am urmarit dar sunt convind 101% ca a fost praf…pulbere fina, mai ales dupa „distributie”
    3: Calinescu a decazut si el de mult, desi e Timisorean de al meu, sincer, si-a facut-o cu „manutele alea doua” =))
    4: Mircea Badea e un dobitoc prin definitie, si el saracu e certat de mult cu blogosfera romaneasca, si oricum e vai muschiu lui si cu tot cu carăţile lui cred ca daca am norocul, sau dupa caz …are ghinionul sa ne intalnim o data face 2 face, e destul sa ii dau o vibranta ca VanDame din Trasniti si piCA CA secerat 😈

  • Teniescu
    Posted at 22:33h, 03 octombrie

    Daca e Pro TV e cu manele, clar.

  • anomis
    Posted at 23:03h, 03 octombrie

    nu stiu de ce, dar intotdeauna am avut senzatia ca nu traim in tara pe care ne`am dori s`o avem. cred ca ne`am nascut ori prea tarziu, ori prea devreme. traim printre carlige de rufe. e vorba de bunul simt pe care nu il avem si nu l`am avut niciodata. suntem cei cu care ar trebui sa stergem pe jos din cand in cand, sa vedem si noi cum e sa te denigrezi, sa te dezintegrezi, sa te sufoci sub propriile tale creatii. Romania , acum e romania. si atat. nu tu majuscula, nu tu nimic. poate doar niste futute puncte de suspensie , ca un moment de reculegere. se duce de rapa cultura, patriotismul..si pana la urma o sa ne facem cu mana din tren..pana cand n`o sa mai avem pe cine sa salutam de la geamul ala murdar..care si fara sa vorbeasca spune „adio”.. astia suntem noi. niste muraturi. asta e romania. un cacat depresiv. si ne iubim. si o iubim. si ce daca..?

  • Psycho
    Posted at 23:18h, 03 octombrie

    astia suntem .. manelisti … si fani stirile de la ora 5 :))

  • YceM@n
    Posted at 23:22h, 03 octombrie

    Hmm…Florin Calinescu de mult nu mai e ce a fost..S-a prostit cu multe filme,seriale si mai stiu eu ce in care a aparut…Odata a fost „ceva” acuma dupa parerea mea este un „nimic”…Nu mai produce nici un hohot de ras..Poate doar compasiune..Hmm..Cat despe filmul de manelisti mi se pare o idee idioata..Uite cum se arunca bani publici aiurea in loc sa fie folositi cu cap…In fine..Sunt asa de obisnuit cu chestiile astea..:|

  • Marian Radoi
    Posted at 23:35h, 03 octombrie

    Ma gandeam sa scriu de sclavia din Romania, sa aduc aminte de ceva… dar m-am razgandit…

  • diana
    Posted at 00:11h, 04 octombrie

    De ce trebuie sa fiti voi in razboi??? (Serban Huidu vs. Mircea Badea). Sunteti singurii care va legati de prostia din tara asta. Sincer imi pare rau ca nu va intelegeti. Emisiunile voastre sunt singurele emisiuni pe care le urmaresc de pe „frumoasele” noastre posturi de televiziune. PACAT, mare pacat ca ati ajuns aici…:(

  • untipscump
    Posted at 01:06h, 04 octombrie

    …filmu’ e de rahat,
    …scenariul e de rahat,
    …bine macar ca indeamna tinerii manelisti cocalari la sinucidere, dak nu au parte de dragoste ,
    …cu Badea, eu zic sa nu te pui, ca-ti da o karata-n bot :)) ,
    …miros pe undeva o „gelozie,” ca nu ai luat premiu iemi 2008 pt divertisment :)), lasa serbanica ca vine acus 2009 😛 !

  • max
    Posted at 01:13h, 04 octombrie

    numa bulaneala mai lipsea din filmu asta si totul era perfect.sa crape toata maneaua …cui nu-i convine..sa-i imping namolu la deal .peace

  • max
    Posted at 01:18h, 04 octombrie

    Originally Posted By Constantin NimigeanAm rezistat la film de la capat la coada. Mi’au placut cateva pasaje iar unele efecte au fost foarte fain realizate. Madalina Ghitescu joaca fain, Florin Calinescu se joaca pe el insusi intr’un fel iar scenariul, modest, face ca povestea sa aiba inceput, mijloc si final… „impodobit” pe alocuri cu secvente muzicale interpretate de cei doi tineri, sa zicem, actori. Este un film slab dar cu cateva secvente si efecte fain realizate. Este un film cu manele inofensive… fara „sunt smecher si am bani”, „femeia mea e top-model” sau „pe la spate, pe la spate”. Nu este periculos iar daca va uitati la film, va veti da seama ca nu’i mare diferenta intre el si orice telenovela difuzata de Acasa, ritmul muzical difera… exact ca cele de la Ziua Verde in care dupa ultima piesa de la Mahala Rau Banda, care suna a manea clar, au intrat cei de la Timpuri Noi cu o faina replica… ma rog…
    Concluzia este ca daca vrem sa facem ceva/cumva sa se schimbe ceva/candva in tara asta… trebuie sa acceptam si gusturile muzicale ale oamenilor de langa noi atata timp cat nu se depaseste limita de bun simt care, in acest film, exista.

    PS: La problema cu ProTV va dau dreptate. si vreau sa auda si alti oameni care nu’s „online” de obicei dar nu stiu cum. CUM DRACU’ SA FII VESEL DIMINETILE IN METROU DACA LA MICUL DEJUN ITI BEI CEAIUL UITANDU’TE LA STIRILE PROTV SA VEZI ACCIDENTE, MORTI SI VIOLURI.

    stirile de la 5 sunt o inspiratie pt romani ..asta ne dorim…..cand o sa vreau sa ma sinucid ,o sa caut metode la stiri ca sunt destule

  • elena
    Posted at 01:21h, 04 octombrie

    vad ca singurul lucru care te deranjeaza la Mircea Badea este faptul ca lucreaza la antena 3. atunci de ce nu ii face Prima o oferta?
    nu sunteti foarte diferiti, amandoi urati prostia,ipocrizia,parvenitii. decat razboi,mai bine o alianta,nu crezi? in definitiv,va adresati aceluiasi public (matur si cu o oarecare cultura).
    oricum, astept cu nerabdare „confruntarea”.

  • Constantin Nimigean
    Posted at 02:16h, 04 octombrie

    @Marilia – toti ne’am nascut critici de film? este un film prost, foarte prost sau bun… depinde de fiecare cu ce’a invatat, cu ce’a trait sau cu ce educatie a pornit in viata.

    @Igor – ce inseamna muzica adevarata? tu poti spune ca muzica simfonica iar un nene din club a poate spune ca Iron Maiden. taica’miu ar zice ca cea populara iar cativa prieteni de’ai mei ar zice alternativa. o avocata ar spune valsul iar o hippioata ar zice Zeppelin… deci!? care este muzica adevarata?

    @anda – „De ce nimeni nu a ridicat vreun semnal de alarma pentru prostia promovata de manele?” – raspuns: pentru ca toti fac ce faci si tu. se plang si promoveaza „vai-vai”-ul… si tot manelistii vin cu proiecte care par a solutii… cum a fost acel concert sustinut la sala palatului de florin salam si paula seling. va intrebati de ce, nu’i asa?

  • G.
    Posted at 03:29h, 04 octombrie

    Despre telenovela cu manele, eu una cred ca Pro-ul a primit bani chiar de la cantacios ca sa se promoveze…..va dati seama ca a doua zi in toate casele „respectabile” rasunau ritmurile din film

    Despre conflictul Badea – Huidu …. este cumva asta o metoda de a va face publicitate reciproc (fie ea negativa)?

  • alunelu
    Posted at 03:31h, 04 octombrie

    chiar ca nu ai minte daca te apuci sa te iei in gura cu badea. mai bine tine-te de prompter si continua cruciada! o sa-ti fluture franjurii mirciulica. abia astept! 🙂

  • ailaic
    Posted at 03:44h, 04 octombrie

    Il apreciez pe Mircea Badea, mai putin cand se ia total aiurea de lume si cand vorbeste de politica, unde urmeaza perfect acelasi template impus de Felix.

    Exemple: se ia de Huidu (ce pm ti-a facut ma?), se ia de Radio Guerrilla (cel mai bun radio din Bucuresti, parerea mea), toate ziarele sunt proaste mai putin Jurnalul National si lista poate continua.

  • rit.Satanum
    Posted at 08:32h, 04 octombrie

    Salve, vreau sa spun si eu 2 vorbe:
    – am vazut filmul cu 1 luna inainte sa apara pe micile ecrane, nu apucam bine sa ma asez in pat ca trebuia sa ma ridic sa apas pe tasta Right sa pot trece de manele
    si fie intre noi .. instig la violenta prin video: http://robertlindsay.blogspot.com/2007/08/russian-neo-nazi-beheading-video.html , in felul asta omorati cativa si restu trimisi in India cu amenintarile de rigoare .. pacat ca romanii n`au curaj sa scape de jegurile astea umane
    – cat despre Mircea, ii vorbeste in + gura dar la orice subiect are ipoteze plauzibile, reale si bine completate, iar pt. asta il admir .. acelasi lucru si despre tine Serbane, dar totul a inceput ( cel putin televizat ) de la greselile lui date la cronica, fiind intentionate ..
    las` ca va impacati voi

  • Claudel
    Posted at 08:35h, 04 octombrie

    Daca esti puternic in asa fel incat sa excluzi faptul ca ei canta acolo manele si etc, si te uiti doar la partea actoriceasca, pentru unu care nu a avut nici o gara pana acum cu actoria, tre’ sa le dai o bila alba macar pentru asta

  • miriam
    Posted at 10:11h, 04 octombrie

    @sorin „toti romanii sunt manelisti”…pai cum „toti”? Daca eram toti…nu postam aici pe blog supararile noastre

    In vara asta am fost in concediu prin secuime. O sa ziceti ca acolo sunt unguri si deh…Ei, in statiune erau mai ales romani de te miri unde, dar…10 zile nu am auzit o manea. La restaurante, pe terase, canta in surdina muzica italiana (la lacul Ciucas din Tusnad, cu servire super, peisaj pe masura si o muzica…hehe sa te simti om).
    La strandul din Tusnad (cam neintretinut, el, in sine), dar se auzea muzica buna, gen aia care o ascultam pe kissfm, cu ultimele mixuri…super fain!
    Mai incolo am facut un weekend la Moneasa…iarasi se auzea doar muzica cuminte, in surdina.
    Doar ca…ici si colo…cate un pustan mai dadea drumul la telefeon sa isi acopere dorul de manele…dar erau putini din astia.
    In schimb, am auzit, de la un coleg, cadru universitar ca a avut cumplit de suferit pe plaja in Antalya. Adica acolo totul super: cazare, servicii…insa…pe plaja rasunau una-ntr-una manele de cel mai prostu gust, cu tensta pornografica.
    Ei…daca e asa…TOT MAI BINE-N TARA MEA!

  • Andra
    Posted at 10:49h, 04 octombrie

    Imi place cronica si o urmaresc,dar daca ar fi sa aleg intre Mircea Badea si cronica as alege fara sa clipesc In gura presei.

  • Adrians
    Posted at 10:50h, 04 octombrie

    Pai este un pic cam greu ca un regizor tanar care are o idee despre un film bun sa primeasca bani deoarece in fata lui intra tot felul de jeguri. de „cumertii” asa cum le-ai spus tu ce fac un film de 2 bani cu si despre tigani. Desi sunt atat de multe subiecte, se poat face atat de multe filme cu si despre romani, este cunoscut faptul ca pro si intact promoveaza tiganii si asta nu ar trebui sa ne mai mire …. dar totusi, pana cand toata mizeria asta cu tigani analfabeti tot timpul pe posturile tv ????
    http://adriansilvan.wordpress.com/2008/08/25/roman-nu-inseamna-tigan/

  • uZZy TM
    Posted at 11:04h, 04 octombrie

    ^ legat de subiectul asta, am scir sis eu acum multa vreme, si acea postare a avut cele mai multe comentarii, semn ca nu ne convine cand suntem facuti tigani,dar lasam pe altii sa ne reprezinte prin tot felul de imnuri si magarii.Trebuie sa facem ceva cu adevarat nu sa plangem pe bloguri.

  • vladutz
    Posted at 11:31h, 04 octombrie

    deci huidule>Tu sh cu gainusa avetzi cea mai tare emisiune p care am vazut-o vreodata.Dar ce s mai zic>tzinetzi-o tot asa.SUNTETI CEI MAI TARI.prahova

  • maveriks
    Posted at 12:17h, 04 octombrie

    DE UNDE PUTEM LUA SI NOI MELODIA DE LA BASSHUNTER REMIX(MANEA)???:))))))

  • fiore
    Posted at 13:13h, 04 octombrie

    ai dreptate sa te iei de badea,exagereaza in tot ceea ce spune…ce treaba are el cu pensiunea lui gainusa?!!!! ce daca e pe fonduri sapard,ce nu a luat toata lumea fonduri?,ca d-aia se dau sa se investeasca in afaceri (trebuia sa aplice si el pentru fabrica lui de chibrituri ca atunci poate ar fi fost mai putin frustat). si nu a fost nevoie sa stea mihai la coada la targoviste pentru ca dupa cate stiu eu de treburile astea se ocupa firmele de consultanta.pensiunea e una foarte frumoasa,am fost si eu o data pacat ca nu am gasit si camere libere pentru ca peisajul era superb.cat despre casa ta din delta nu inteleg de ce a tinut neaparat sa ne aduca el la cunostinta asta pentru ca nu mi se pare un lucru grav sa ai o casa de vacanta(mai ales daca e facuta din bani castigati cinstit). oricum,in ultima vreme e cam lipsit de inspiratie pentru ca a inceput sa citesca bancuri pe internet si sa le relateze ca si cum i s-ar fi intamplat in viata lui reala.
    cat despre voi…numai de bine…keep up!

  • linus
    Posted at 13:36h, 04 octombrie

    Originally Posted By dianaDe ce trebuie sa fiti voi in razboi??? (Serban Huidu vs. Mircea Badea). Sunteti singurii care va legati de prostia din tara asta. Sincer imi pare rau ca nu va intelegeti. Emisiunile voastre sunt singurele emisiuni pe care le urmaresc de pe „frumoasele” noastre posturi de televiziune. PACAT, mare pacat ca ati ajuns aici…:(

    idem la faza cu emisiunile urmarite,fiind genul meu amandoua !(satira+pamflet) a da si sa nu uit de Mondenii !

  • Alinush
    Posted at 14:07h, 04 octombrie

    Ce panarame fratele meu. Numai la Pro TV se poate asa ceva, au vazut ca prinde la public si hop, hai cu manele cantate prost. Defapt manele asta inseamna, a canta prost.

  • anda
    Posted at 14:17h, 04 octombrie

    @ constatin.
    imi pare rau ca nu ai inteles c ram vrut sa zic. voiam sa subliniez ce influenta au manelele. si sa ironizez faza cu sinuciderea, care in ultima vreme e prezentata foarte mult ca fiind legata de emo si atat.
    si cel mai mult imi pare rau ca am uitat sa scriu ca si din cauza unor oameni ca tine, care se uita din simpla curiozitate, protv are audiente. stau si ma gandesc ca poate destui s-au uitat doar sa vada ce le-a putut capul. dar, guess what, asta a facut ca audientele lor sa creasca si sa se simta mari si tari. asta ca s anu mai intelegi ca imi plang de mila, ba chiar sunt destul de radicala pt vremurile in care traiesc 😀
    si cred ca daca vezi o aberatie de film si ai un IQ decent, poti sa il numesti idiot fara sa fii critic de film. pentru ca exista o granita a bunului-simt unde nu mai e vorba de gusturi.

  • Giuco
    Posted at 14:29h, 04 octombrie

    Tetrailes bahtalo.
    Manelele are against everything I stand for.

    @Serban De ce nu va puteti intelege cu Badea? Mie mi se pare ca va cam sapati singuri groapa. De ce? Pentru simplul fapt ca militati cam pentru aceleasi lucruri in general, si cand loviti unul in altul, practic loviti in voi insiva. Mie sincer imi placeti ambii, pentru ca reusesc sa fac abstractie de conflictul dintre voi, si sa incerc sa ajung la miezul mesajului care vreti sa-l transmiteti in emisiuni. Nu spun ca trebuie sa fiti frati de cruce acuma, in niciun caz, dar stii cum se zice „cel mai inteligent cedeaza”, si sunt sigur ca daca s-ar opri de o parte raspunsurile la atacurile celeilalte parti, in timp ar disparea conflictul. Think about it ! 🙂

  • simona
    Posted at 14:41h, 04 octombrie

    iti dai seama cati manelisti vor face rating la protv??
    o doamne…sorinel actor….o doamne!!!

  • internetul
    Posted at 14:44h, 04 octombrie

    Of, iar placa asta cu Mircea Badea care il pupa pe Voiculescu in dos si etc ? stim…stim, de ani de zile aceeasi placa….si se pare ca nu ne deranjeaza prea tare . Pentru ca suntem romani si stim cum e sa lucrezi pe salariu la patron, asta e diferenta intre tine si el….el inca e unu` dintre noi si nu e un motiv de ras ca un om e sarac.
    Nu vad de unde dorinta asta a ta Serbane de a`l improsca cu noroi de fiecare data cand ai ocazia….daca esti mai bogat/destept/puternic decat el, de ce te deranjeaza? Lasa`l sa abereze.

  • internetul
    Posted at 14:45h, 04 octombrie

    Enfin, macar tu sa te distrezi 🙂

  • my_space
    Posted at 16:53h, 04 octombrie

    Badea reuseste sa spuna lucrurilor pe nume, chiar dc este dur uneori…insa el poate sa tina o emisiune in direct timp de 45 minute, pe cand cronica carcotasilor este inregistrata, si, unde mai pui k si acolo se greseste..(culmea, se dorea a fi una fara greseli, fiind inregistrata).
    Dar pana la urma fiecare cu gusturile lui: unii se uita la Badea, altii la Cronica Carcotasilor.

  • Constantin Nimigean
    Posted at 16:57h, 04 octombrie

    Originally Posted By andasi cred ca daca vezi o aberatie de film si ai un IQ decent, poti sa il numesti idiot fara sa fii critic de film. pentru ca exista o granita a bunului-simt unde nu mai e vorba de gusturi.

    si ce granita a bunului simt a fost trecuta de acest film pe care, ma rog, nu l’ai vazut?

    de Natural Born Killers ce zici? e un film bun? e de bun simtz? are nota mare pe imdb.

    discutiile astea nu duc nicaieri iar eu nu ma uit la televizor mai mult de 20 minute pe zi.

  • eolithik
    Posted at 19:05h, 04 octombrie

    huidu…hai mai repede pls cu posturile pentru Badea….imi place acest mic razboi intre voi si el…..e amuzant……

    …mie unul imi place cum scrii….

    o seara buna!

  • Far Away
    Posted at 19:36h, 04 octombrie

    e pacat ca sunt ignorate adevarate talente pentru promovarea altora, a caror talent lipseste cu desavarsire

  • elena
    Posted at 20:33h, 04 octombrie

    mi’e rusine ca in romania exista pitzipoance (vezi http://www.pitzipoanca.org), mi’e rusine ca in romania exista manele si manelisti (vezi vecinii de scara si de apartament), mi’e rusine ca in romania exista posturi TV de cea mai joasa speta (vezi cam toate posturile TV existente ), mi’e rusine ca in romania stirile nu mai sunt stiri ci par mai mult o rubrica de barfa facute de pirande si cocalari.
    nu imi place nici kissfm..
    cronicutza mi’a placut de la bun inceput.. nu lasat sa se duca de rapa un format de emisiune care mai tine lumea conectata cu realitatea. in italia „cronicutza” numita striscia la notizia a implinit 20 ani de difuzare. as vrea sa ajungeti si voi la fel de departe. luati exemplu. spre binele vostru si lasati barfa si ciondaneala cu altii care nu va suporta.

  • Codru
    Posted at 22:27h, 04 octombrie

    bravo serbane, ai intrat in spiritul blogarelii, numa’ tu nu te mai luai de limbistul de badea.

  • stefi
    Posted at 00:09h, 05 octombrie

    n-am fost acasa ca ma uitam :)), dar am vazut ca l-au mediatizat foarte muuult. Cu Florin Calinescu cam ai dreptate, dar deh’ se da si omul dupa cum bate vantul…daca de acolo ii ies bani…

  • georginiu
    Posted at 09:50h, 05 octombrie

    N-am reusit sa privesc nici macar sfert din procaria aia. RUSINICA sa le fie. Am ajuns o tara de manele imputite. Facti ceva, nu vad si eu o emisiune unde sa mai se promoveze si alte genuri decat manele. E de apreciat batalia surda dusa de carcotasi sa mai scoata rock-ul in fata. Mai parodiaza manelele dar cred ca pentru prostimea indobitocita de manele…ei chiar cred ca e pe bune..si le place. De cinema…hai s-o lasam moarta. Ar trebui desfintata institutia aia de care ziceti ca si asa ne mananca banii degeaba ca doar e platita dor de la buget din cate inteleg. Uite exemplu de film..ala a lui Mungiu care n-a avut nevoie de finantarie lor manarite.

  • Paul Bert
    Posted at 10:11h, 05 octombrie

    Ce porcarie a putut da o televiziune care cica se respecta…Vai si amar…de ProTV ce a ajuns…de banii dati asa degeaba mai bine faceau un horror sau un film de comedie tare…
    Serbanica,nu te lua in gura cu toti prostii,cum ar fi Mircea Badea…da-i pace sa traiasca in cuaternar….

  • florin33bv
    Posted at 10:49h, 05 octombrie

    Gandindu-ma ca de cand eram la scoala generala imi place rock-ul cred ca iti faci idee ce parere tare am despre acest film.

  • Mihaik93
    Posted at 12:53h, 05 octombrie

    :)) am vazut si eu triler-ul filmului dar e penibil :))

  • lmisu
    Posted at 18:03h, 05 octombrie

    Dar copacul,unde e copacul!!!

  • ketherius
    Posted at 18:41h, 05 octombrie

    La asa piata, asa oferta!

  • uZZy TM
    Posted at 18:48h, 05 octombrie

    Originally Posted By internetulOf, iar placa asta cu Mircea Badea care il pupa pe Voiculescu in dos si etc ? stim…stim, de ani de zile aceeasi placa….si se pare ca nu ne deranjeaza prea tare . Pentru ca suntem romani si stim cum e sa lucrezi pe salariu la patron, asta e diferenta intre tine si el….el inca e unu` dintre noi si nu e un motiv de ras ca un om e sarac.
    Nu vad de unde dorinta asta a ta Serbane de a`l improsca cu noroi de fiecare data cand ai ocazia….daca esti mai bogat/destept/puternic decat el, de ce te deranjeaza? Lasa`l sa abereze.

    … Oricum BADea e praf, inca de cand am intrat in blogosfera am vazut ca e dobitoc 😉

  • Hell Boy
    Posted at 19:35h, 05 octombrie

    Ma apuca toti dracii cand vad cum sunt priviti cei ce nu asculta manele. Parca am fi ciudatii pamantului, o boala…
    Macar avem noroc cu unii ca voi, prin ceea ce faceti.
    Azi maine o sa avem un parlament plin de manelisti si pe Jiji in fruntea lor… vorba cuiva de la Baia Mare: fereasca D-zeu!!!

  • dee-dee
    Posted at 19:54h, 05 octombrie

    cei de la pro tv nu stiau ce sa mai faca ca sa degradeze :)) si s-au gandit sa difuzeze prostia asta :))…oricum sunt praf-pulbere fina de mult ..de cand era teo la ei si a inceput sa aduca manelisti in emisiuni.

  • Pingback:I’m BACK « D’aLe Lu’ uZZy™
    Posted at 21:55h, 05 octombrie

    […] scrie, şi mai ales că este puţin mai necenzurat decât pe radio sau tv, şi mai îmi place că îl atacă pe gunoiu omu’ cu carăţile, recte Mircea BADea, care oricum e un frustrat în general.Singura problemă pare să fie hostingul pentru că mie […]

  • Cameleon
    Posted at 23:42h, 05 octombrie

    @nico – foarte mare dreptate ai! Mie-mi plac amandoi! Dar cand se iau unul de celalalt… nu stiu… imi lasa asa un gust amar… Macar carcotasii ‘injura cu stil’ – daca se poate spune asa ceva – pe cand Badea incepe sa fie deja foarte pueril… Pacat.

  • Ivy
    Posted at 00:30h, 06 octombrie

    Asta numesc eu prostie publica.

  • Ana
    Posted at 01:15h, 06 octombrie

    Va urmaresc emisiunea de foarte multi ani….si imi place!!! Imi sunteti dragi si va iubesc dar, nu inteleg de unde razboiul acesta intre voi si Mircea Badea, cand defapt ati putea forma o echipa excelenta impreuna pentru a combate prostia si imbecilitatea din tara asta. Repet imi place emisiunea voastra e ok , si merg pe principiul no carcotasi no televiziune …..dar daca nu ar exista Bdea….nu nu ar mai fi nimeni care sa sustina adevarul si dreptatea in tara asta .Badea lupta impotriva minciunilor si a imbecilitatilor din presa romaneasca iar voi faceti acelasi lucru dar in televiziune asa ca….i-a mai bine lasati cearta la o parte.Poporul va vrea uniti!!!!D

  • george
    Posted at 01:58h, 06 octombrie

    Cand vezi porcarii de genul asta te retragi tacut intr-un colt al camerei si te intrebi: cum sa fi domne prost si sa nu-ti dai seama? Adica eu m-as simti cam aiurea sa aflu de prin vecinii ca sunt un cocalar belit cu doua clase. Ce ma sperie pe mine e faptul ca mai exista public pentru asa ceva: cioflengarii care asculta manele pe telefon in tramvai (aia care au un miros combinat intre Boss si lipsa folosiri unui sapun), vecinul tau care si-a cumparat recent o bluza Harrison (sau cu sigla HP am vazut ca-i mai nou la moda) si pipitzele care la intrebarea „Ce muzica asculti?” iti raspund sec „de toate”. Cat despre marele frustrat al Romaniei, domnul Mirciulica, nu vreau decat sa fiu acolo cand mai face spagatul…sa-i trag unul din scaune. Sa nu te mai iei de el ca poate iti baga si tie un montaj cu sacul ala de box 🙂 Super tare blogu’ Huidule, keep it up!

  • huidu
    Posted at 02:08h, 06 octombrie

    @morbo: sportul de la pro nu exista de fapt….sunt doar informatii mondene despre cat a mai tras mutu pe nas, ce gagica misto a mai penetrat chivu si cati bani a mai pierdut piti pe la cazinou! unde e sportul!?!?

  • SirNeo
    Posted at 02:58h, 06 octombrie

    Calinescu a ajuns rau de tot !

  • ceatarna
    Posted at 08:57h, 06 octombrie

    bai ala e Pierce Brosnan????:-? …. talenentat frate….si cand te gandesti ca trenul marfar are mai multe clase 😐 …. mai bine l-ar inv sa scrie si sa vorbeasca….

  • stella
    Posted at 11:00h, 06 octombrie

    despre ofticosul de mircea badea ce sa mai zic?…..lasati-l in pace ca face apoplexie….trebuia sa se arate cand l-a caftit doroftei cu o mana la spate si cu un ochi inchis, nu cand loveste intr-un biet sac de box…oricum, cred ca la el se mai uita doar cei care au insomnie sau care nu au ales sa se uite le otv….

  • Pingback:komAk`s blog | Te iubetc!
    Posted at 11:30h, 06 octombrie

    […] Via Huidu Taci fa vorbesc si eu cum pot « Pauze la scoala […]

  • Tee
    Posted at 12:05h, 06 octombrie

    N-am reusit sa urmaresc … „chestia” asta pana la capat. Mi se pare ca altceva nu mai are ce sa apara, oamenii astia (manelistii) deja au inventat tot ce se putea… sau mai au multe idei idioate oare???? 😮
    Aaaaa… ba da, mai lipseste sa faca un film cu fetele Indigo, daca tot ne-au facut de rusine prin America ….
    http://www.youtube.com/watch?v=Fk9yB-Y_X0A&feature=related
    ….. razi si plangi…

  • nudautografe
    Posted at 12:23h, 06 octombrie

    uzzy tm, gata, stim toti ca ai blog, ca esti bloger, ca ai intrat in blogosfera, ca scrii 10 commenturi pe zi ca sa dea lumea click pe linkul ala spre blogul tau. gata, ajunge, ai scris in toate commenturile aceeasi idee: „fratilor am blog si-l urasc pe BADea ca se leaga de blogeri si eu sunt mare bloger in blogosfera care sunt. si il urasc pe BADea care este.”. esti zeul blogosferei, gata, daca o spunem toti in unison o sa te opresti? ESTI ZEUL BLOGOSFEREI.

  • ina
    Posted at 12:55h, 06 octombrie

    clar te facea mircea badea mai huidu mai! la orice ora,fara nici cel mai mic efort! sunt convinsa ca orice ai zice tu…replica are! Badea rullz! 😀

  • stefy
    Posted at 13:51h, 06 octombrie

    ook… am citit aproape toate commenturile, parerile sunt impartite….
    Eu am atat de spus: nu ascult manele si nu am nimik impotriva celor care o fac atata timp cat nu ma forteaza si pe mine sa le ascult (de ex: vecinu’ de la 4 cand da muzica mai tare, dobitocul din cartier caruia cand ii suna telefonul canta un nene pa nume Florin Salam, parizer si ce-o mai fi, un alt dobitoc cu bmw-eu care trece pe langa mine si da muzica mai tare in speranta ca asa ma atrage, dar teapa nu ascult manele si nu ma dau in vant dupa bmw-uri)…
    In ce-l priveste pe Badea, na ce sa zic, e ok omul, dar marea lui problema este ca se oftica…(asa cum s-a ofticat cand a luat bataie la box). Daca stau bine si ma gandesc Badea s-a ofticat prima data pt ca a fost dat la cronica… si ce??, pai asta e scopul emisiunii… asa cum la tine este sa comentezi anumite stiri. Hai sa fim serios Badea ce esti asa de ofticat? Tot respectul pt tine ca ti o emisiune in direct, neregizata bla bla, un fel de „altfel”, dar de aici si pana la a te oftica ca esti dat la Cronica pt ca ai facut anumite greseli e mult. Conflictul asta pana la urma asa a inceput si cu siguranta a pornit mai mult de la Badea, drept urmare draga Badea te superi foarte repede si din pacate te crezi foarte bun(nu zic ca nu esti bun in ceea ce faci dar nu excelent) si ca sa te razbuni incepi sa arunci cu pietre la randul tau… Emisiunea Cronica Crcotasilor, incepe ceva de genu: „acesta este un pamflet si trebuie luat ca atare” deci ce nu ai inteles?
    Cat despre tine Serban sa o ti tot asa ca e bine si incearca sa pui capat acestui conflict pt ca nu are rost sa-ti irosesti energia pt un om care nu stie sa-si asume greselile…

    P.S. Sunt probleme cu frecventa kiss fm la Bacau… in ultima perioada va aud ceva de genu: „daaannnggg, dddaaannnggg….” face-ti ceva ca ma apuca nervii :P.
    Bye!
    O zi faina!

  • maya
    Posted at 15:08h, 06 octombrie

    serios cu badea nu isi are rosu.ii faci reclama gratuita.cum fac si altii care scriu de el p bloguri

  • Thavi
    Posted at 16:42h, 06 octombrie

    Vreau sa spun ca m-am uitat la flmul asta! Cateodata ma incapatanez si ma uit la cate-o tampenie ca sa vad cat de mare e! La ce nivel de penibilitate se poate ajunge…. Eh… asa am facut si cu filmul asta. Am zis HAI hai sa ma uit sa vad cat poa’ sa fie de prost. N-am rezistat sa ascult si manelele asa CA CAnd cantau Haia dadeam repepde inainte. „Acting-ul” este INFECT inclusiv Florin Calinescu. Imi pare rau ca Florin Calinescu a acceptat rolul. Il respect si-mi place insa acum chiar s-a injosit. Si nu spun asta datorita manelelor. Ci datorita faptului ca FILMUL IN SINE este prost nu muzica.. dupa cum spuneam peste muzica am sarit ca n-am rezistat. Acting de 2 lei intr-un film de 3 lei

  • dj_jr
    Posted at 17:14h, 06 octombrie

    te rog eu mult de tot nu te lua de badea sunt fan shi la voi shi la el shi sunt shi din tm …:D:D

  • Veveritza
    Posted at 20:44h, 06 octombrie

    S-a filmat acum vreo doi ani si jumatate daca nu mai bine…Spre rusinea mea am facut parte din figuratia de pe vremea aia..(ce’o fi fost in capsoru meu nuj)..Banii pentru fguratie pe vremea aia erau de kko…cam 20 lei….si dadeau sandwichuri si cafea…..avand in vedere ca s-a filmat mai bn de o zi scena cu Jean de la Craiova,Calinescu,LOredana,Tociu si Palade…FIlmarea,cel putin cateva cadre din muzical,au fost realizate la cladirea din spatele fostului Teleurobingo (la rondou la Cosbuc)…
    A fost jalnic…sa stai la coada sa iti iei banii pentru care statusei in picioare o zi intrega aproape nemancat…pent’ ca dansii dadeau de mancare odata la ceva ore…(bune)cam de 2 ori/zi.
    Ceva bun tot a iesit din experienta asta….mi-am facut un prieten,Radu Rupitza…
    Huidu,felicitari pentru farsa pe care i-ati facut-o ‘ghertoiului” de dimineata….Eu am un Aro dk doreste nenea…
    Filakia ..Kisses!!!

  • Ana
    Posted at 22:50h, 06 octombrie

    Originally Posted By AnaVa urmaresc emisiunea de foarte multi ani….si imi place!!! Imi sunteti dragi si va iubesc dar, nu inteleg de unde razboiul acesta intre voi si Mircea Badea, cand defapt ati putea forma o echipa excelenta impreuna pentru a combate prostia si imbecilitatea din tara asta. Repet imi place emisiunea voastra e ok , si merg pe principiul no carcotasi no televiziune …..dar daca nu ar exista Badea….nu ar mai fi nimeni care sa sustina adevarul si dreptatea in tara asta .Badea lupta impotriva minciunilor si a imbecilitatilor din presa romaneasca iar voi faceti acelasi lucru dar in televiziune asa ca….i-a mai bine lasati cearta la o parte.Poporul va vrea uniti!!!!D

    @Ana

  • warchild
    Posted at 10:30h, 07 octombrie

    Huidule… faci emisiune buna, adik ma mai uit cand am vreme… dar badea e cu mult peste tine … adik tu trebuie sa iti umplii emisiunea de 2 ore cu jeguri de secvente care arata chestii care acum 4-5 ani nu s-ar fi aratat in cronica.Probabil lumea a inceout sa se fereasca de voi si sa se controleze mai mult… sa se controleza pana vezi ajunge in somaj tehnic.Va umpleti emisiunea cu … bebelushe care ce fac?!?!?! nimik productiv… decat sa atrageti un segment de public „labagiu” sa o citez pe Raduleasca.Badea face live, improvizeaza, e spontan… Voi … voi … faceti …….. NIMIC !!! dak ma tin biune v-as putea lua locul … imi aranjez un platou 2-3 camere … scriu nishte texte .. ma filmez 3 ceasuri … cu filmuletze de pe youtube … plec la montaj … scot rasete si tampenii … si am „cronica carcotasilor”!!!! Badea va face in nas !!!!

  • Crian
    Posted at 11:23h, 08 octombrie

    Deci Te IubeTC ce nu intelegi? Eu vreau sa Te IubeTC

  • rose
    Posted at 15:09h, 08 octombrie

    in ciuda tututror comentariilor majoritatea populatiei a urmarit filmul si binenteles ca si dupa razboi multi viteji se arata si fac comentarii tampite.huidu si gainusa ati fost buni la vremea voastra dar se pare ca ati cam imbatranit si trebuie sa i lasati pe altii mai buni ca Mircea Badea sa ne incante cu prezenta.cat despre florin calinescu nu cred ca a aparut in acest film ca sa scoata si el un ban ca nu avea ce sa manance sau pt audienta.multa lume il admira si cred ca este un om destul de inteligent,extraordinar si sincer fata de multi altii.

  • oana_f
    Posted at 17:05h, 08 octombrie

    Originally Posted By dianaDe ce trebuie sa fiti voi in razboi??? (Serban Huidu vs. Mircea Badea). Sunteti singurii care va legati de prostia din tara asta. Sincer imi pare rau ca nu va intelegeti. Emisiunile voastre sunt singurele emisiuni pe care le urmaresc de pe „frumoasele” noastre posturi de televiziune. PACAT, mare pacat ca ati ajuns aici…:(

  • oana_f
    Posted at 17:07h, 08 octombrie

    Subscriu. Si mie imi place de amandoi si imi pare rau ca nu se suporta…

  • Tee
    Posted at 10:18h, 09 octombrie

    Parerea mea este ca doi oameni maturi mai au divergente dar cred ca si le vor rezolva singuri, noi fanii nu ar trebui sa intervenim in problemele lor. Se pot „apara” singuri foarte bine. 🙂

  • geogik
    Posted at 17:21h, 09 octombrie

    He-He…Asta e baiatu’ ala cu ” Te Iubetc” de la nas se trage totul…ii sugerez sa cumpere o vocala

  • rares
    Posted at 18:24h, 09 octombrie

    ce draq aveti toti astia car intrati aici pe blogul lui Huidu si il sustineti pe Badea daca tot va place asa mult de el(Badea)spuneii sa isi deschida si el un blog si pupatil in ……. acolo nu aici .

  • ioana
    Posted at 20:26h, 09 octombrie

    probabil ca a vrut sa iasa un musical :)) daca era pe taraf probabil avea audienta maxima..:))

  • Iasmina
    Posted at 09:01h, 10 octombrie

    mahhh serban esti CEL MAI TARE…..ador emisiunea voastra si blogu e criminal!!! intru zilnic p el :P…si postu asta cu „copilu de platina” e bestial :))) rad indiferent de cate ori ma holbez la el

    keep on the good work.

    te pupa timisoara dulceeeeee

  • anca
    Posted at 09:40h, 10 octombrie

    sincer mi se pare ca sunteti cea mai urmarita emisiune de tv sau radio din toata tara…! sunteti foarte haiosi! si va admir ca aveti puterea sa faceti misto de toti .Cu toate ca nu ii intereseaza de noi oameni de rand suntem foarte fericiti ca sunteti vocea noastra.As dori sa pot odata sa vb cu voi la cronica dar niciodata nu am sansa sa intru in direct! oricum ar fi dragutz sa citesti mesajul acesta!

    si de articol SUNTETI NEBUNI si dasta va iubesc:*

  • anca
    Posted at 10:44h, 10 octombrie

    eu aleg Serban Huidu! nu exista nimeni ca el sau Gainusa!Mircea badea era haios cand era cu teo dar daca acum ea este la prima nu mai are haz! si pe langa asta are o emisiune de tot c****u!

    carcotasi rulzzzzzzzzzzzzzzzz!

    te pup!:*

  • Sorin
    Posted at 13:28h, 10 octombrie

    Chiar ca a fost cel mai slab film posibil si imposibil dat de PRO TV…

    O intrebare: Cum se numeste filmul de la 2.57 😕 ?

  • DeeDee
    Posted at 16:22h, 27 octombrie

    iach ..da` ProTV`ul stie sa faca audienta numai cu manele? 😐

  • dansan
    Posted at 05:27h, 30 octombrie

    Oare mai exista cinematografie in RO? Si daca da..unde? productiile televiziunilor ..nu se incadreaza niciodata in productii cinematografice. Sergiu nicolaescu e un mogul de produs bani. Dar de fapt ce ne mai trebuie productii cinematografice atat timp cat exista hollywood . In rest exista jocurile. se investesc acum mai multi bani in productia de jocuri de calculator decat s-au investit vreo-data in productia de filme! Actorii uneori isi imprumuta fizicul si vocea pentru personaje din lumea jocurilor ..xbox.. PC..etc.

    dansan.

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.