Pentru fanii Varanului - Serban Huidu
2501
post-template-default,single,single-post,postid-2501,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Pentru fanii Varanului

Am citit toate comentariile legate de postul meu anterior şi m-am îngrozit! Mulţi îl laudă pe Voiculescu pentru că dă de lucru la oameni, dar uită de unde a plecat şi cum! Mulţi nu sesizează interesele meschine şi cred că Varanul este salvarea României.

Adică dacă nu îl înjuri pe Băsescu la fel de mult ca Antenele eşti probăsescu. Acum public o conversaţie pe care am avut-o cu un fan Mircea Badea acum un an. Ceea ce e de remarcat e că omul nu e dus complet. De aia e şi periculos Varanul, că îi perveteşte pe oameni cu iluzia bunăstării, când el nu e în stare să faca nimic ce ar fi mai presus de interesul lui. Ceea ce e scris îngroşat e comentariul meu!

Iată textul:

1. Esti liber sa traiesti in continuare intr-o lume in care tu si altii ca tine sunteti mai presus de conditia umana, adica mai presus de subiectivismul implicit al acesteia. Si nu, inca o data iti spun, nu ma refer si nici Mircea nu se refera la ceea ce se vede pe post si este masurabil in „timpi de antena”. Ma refer la trairile launtrice ale fiecarui om, nu la aparente, la care vad ca tineti toti foarte mult. Cu totii avem preferinte in orice domeniu, atata timp cat ne interesam si comentam despre domeniul respectiv (adica politica), iar cei care-si striga sus si tare echidistanta nu sunt altceva decat niste ipocriti si niste lasi, carora le este frica sa-si asume o pozitie publica. Mircea Badea si-a asumat de acum 6 ani o pozitie publica aducatoare de foarte multe flegme. El a criticat puterea si atunci cand ea era apreciata de popor, dar si atunci cand ea era pe un val descendent si asta inseamna sa ai coloana vertebrala si sa nu te indoi precum bate vantul. Nu uita Huidule ca unul dintre primele lucruri pe care le inveti la Facultatea de Jurnalism este sa vezi intotdeauna partile rele ale celor care sunt la putere si sa le critici. Ghinionul (sau norocul, cum vrei sa o iei, apropo de linsajul media) lui Basescu a fost ca oricat ar fi vrut, cei de la Antena 3 nu i-au gasit nici macar o caracteristica pozitiva, pentru ca personajul este un smenar politic, in sensul cel mai apropiat de cel de strada. Un smenar care stie sa se joace cu mintile de multe ori simpliste ale oamenilor de rand. De aceea a iesit presedinte, nu pentru ca l-au victimizat antenele. A iesit presedinte pentru ca poporul roman este orb in majoritatea lui si pentru ca targetul unei televiziuni de stiri este limitat, la o astfel de televiziune nu se uita cei ca Bercea Mondialu’. De aceea, teza ta referitoare la victimizare cade cu gratie in cea mai adanca prapastie, de aceea e expirata si profund neadevarata, pentru ca pe Basescu l-au votat mult mai multi oameni decat ar putea vreodata sa spere ca au televiziunile de stiri ca public.

Ce-ti mai place sa mergi pana in panzele albe! Basescu e rau ca a iesit presedinte. Din nefericire, greselile trusturilor media din ultimele saptamani de campanie i-au dublat sansele. Patriciu cu copilul lovit, Vantu si vizita si imperturbabila tirada a antenelor. Accepta asta. Sunt oameni care s-au dus la vot doar pentru ca marinarul a stiut sa speculeze situatia de singur impotriva tuturor! Si nu vorbi de ratinguri ca te inseli dramatic. A fost o dezbatere de 2-3 luni, care a incununat ani de zile de Basescu pe tapet. Cumulate audientele au niste cifre naucitoare. Cauta pe net ce inseamna „daily reac”h ca sa vezi despre ce e vorba. Daca cineva dadea un minut pe antena 3 si ii auzea pe Stan si badea injurand la Basescu era suficient pentru a-si face o idee.

2. Teza cum ca Mircea nu vorbeste despre Voiculescu este de asemenea gresita si el a explicat de foarte multe ori de ce nu o face, dar se pare ca sunt unele minti limitate care confunda respectul pentru cel care te plateste cu obedienta totala. De ce? Pai simplu: pentru ca e la prima mana, concluzia e imediata si facila, nu vorbeste despre el pentru ca il plateste si vorbeste despre Basescu tot pentru ca il plateste. In realitate: (1) Mircea aduce trustului aluia foarte multi bani; Gresit! E numai o iluzie. Pe hartie sunt bani. In realitate calupurile sunt pline de spoturi la tot felul de produse din grup: Felicia, Antena2, radio zu etc. Ele sunt trecute la venituri. In realitate sunt niste bartere amarate. Am in fiecare luna totalul incasarilor din publicitate, stiu exact cati bani face. Pe sponci. Totusi performanta lui este viabila- nu cheltuie mare lucru.

(2) nu e obligatoriu ca toti romanii sa simta o repulsie asa de mare cum simti tu si altii cand il vad pe Voiculescu (romani printre care ma numar si eu);
Asa este, eu am fost crescut in spiritul bunicului meu care si-a pierdut 18 ani din viata in puscariile comuniste. Amintirea lui ma face sa vomit cand vad cum securisto-turnatorii si-au cladit imperii media-economice in loc sa ia o pauza dupa 1989. Pe tine nu te deranjeaza, eu il urasc cu sinceritate. Si-l mai urasc pentru folosirea mijlocelor din doatre in atingerea scopurilor politice. Aliantele de tip : Antena1-PSD.

(3) poate ca Voiculescu a gresit in trecut, dar cu siguranta Basescu a gresit in trecut si continua sa o faca si in prezent, fapt care pe mine personal si pe cei care il plac pe Mircea ne deranjeaza mult mai tare decat faptul ca Voiculescu turna la Securitate. Eu si cei care mine o ducem prost in ultimii 6 ani in principal din cauza lui Basescu (la care se adauga, evident, si „greaua mostenire”), nu din cauza lui Voiculescu, care cica vrea „sarea” vezi Doamne.
Basescu n-a facut NIMIC din ceea ce a promis! Este o catastrofa ca unul ca Basescu conduce Romania, dar principalii vinovati sunt cei care au perpetuat o mostenire politica preluata din comunism, o clasa politica plina de interese si corupta in care Basescu pare raul cel mai mic. Aici draga mirceabadianule, Voiculescu si securistii ce inca ne conduc, au avut un rol crucial! Ei si uneltele lor gen Mircea.

3. Ba da, Mircea are logica de necombatut, pentru ca el nu a vorbit 6 ani pentru cei ca Adi Minune sau Printesa Ardealului. El a vorbit pentru cei care mai au inca un gram de creier in cap incat sa nu creada ca Basescu e de dreapta (dupa ce a fost de stanga), ca Basescu a adunat atata avere din salariul de bugetar, ca Eba si Ioana si-au luat masini, genti si apartamente de milioane de euro pe munca cinstita si pe competente, ca PDL este un partid format in exclusivitate din ingeri, ca Mafia din Romania se reduce la PSD, ca Emil Boc este competent si sustine Parlamentul unicameral (dupa ceea ce a sustinut in lucrarea de diploma), ca Videanu si Berceanu vor binele poporului, ca Udrea a ajuns ministru pe baza competentelor si lista de intoxicatii banale poate continua la nesfarsit.
TOATE aceste lucruri s-au regasit si in Cronica! Toate fara exceptie. Si in emisiunea in care a fost invitat am avut scenete dure cu astfel de subiecte. Te rog sa te uiti. In aceeasi logica l-am avut in emisiune si pe Felix cel ce si-a turnat familia. Aici logica lui badea paleste, cade si moare. Pentru ca la subiectul asta intoarce capul in alta parte si-i loveste pe cei ce l-au ajutat si i-au dat o paine: Sarbu, Prigoana etc! Halal Morala si Logica!
Ei bine, pentru cei care nu pun botul la astfel de caterinci a vorbit Mircea in toti acesti ani si sunt convins ca nu a pierdut nimic. Cei care il apreciaza sunt tot acolo si dupa ce Basescu a redevenit presedinte. Nu logica lui Mircea l-a facut presedinte, ci ignoranta si prostia celor 5 milioane de cetateni, care in loc sa se preocupe de locurile lor de munca, de salarii si de pensii, au gasit de cuviinta sa se preocupe cu moguli si intoarcerea comunismului, singurele teme de campanie ale marinarului vestit. Ajutat din plin in acest demers de moguli si de fostii securisti. Daca antenele si realitatea nu-l bagau in seama pierdea alegerile crede-ma!

Iar acum se vad rezultatele, trebuie doar sa te uiti in strada. Personal sunt convins 100% ca foarte multi dintre cei care ies acum in strada fac parte din publicul tinta al OTV-ului, nu al antenelor, multi dintre ei crezand cu tarie in teoria pixelului albastru, demonstrata „fara echivoc” de mister Funeriu, intre dansul pe masa ale Magdei Ciumac si fumigatiile clarvazatoarei Ildico. Ala e publicul care l-a refacut pe Basescu presedinte. Mircea & co. au un public bine conturat, care nu s-a schimbat dupa realegerea marinarului, dovada fiind audientele.
Total in acord cu tine! multumeste-i si lui Felix pentru asta!

Asadar, draga Huidule, in ochii mei si a celor ca mine, teoriile tale (si nu numai) sunt undeva pe treptele inferioare ale unei logici elementare, sunt pentru cei care „judeca” instinctiv (daca se poate spune asa si uite ca se poate), imediat, carora li se pare adevarat un refren, fara ca macar sa se osteneasca a-i deslusi sensul. Teoriile tale sunt de tip MANELIST, dupa ureche, simpliste si usor de combatut. Din pacate!!!

Nu maestre….din nefericire esti la fel de taliban, pentru a sesiza adevarul despre politichie, ca si cei ce au gresit in cazul realegerii lui baselu. Deschide ochii si vezi de ce l-au votat 5 milioane de oameni. Aia 5 milioane nu sunt doar manelisti sau otvisti cum iti place sa crezi, ci si cei DEZAMAGITI de Basescu, si care nu l-ar fi votat niciodata, daca linsajul media din ultimii ani, intetit in lunile de campanie, nu i-ar fi dat lui
Traienel un scop in viata. Continua sa crezi ca Antenele nu au nici o vina si-l faceti „presedinte” si pe Boc peste 5 ani!
R

48 Comments
  • zoso
    Posted at 09:00h, 11 septembrie

    Continua sa crezi ca Antenele nu au nici o vina si-l faceti “presedinte” si pe Boc peste 5 ani!

    badea şi gâdea sunt cei mai buni agenţi electorali ai lui băsescu.

  • gabi
    Posted at 10:44h, 11 septembrie

    Problema e mai complicata si lipsesc unele informatii.Doar unii le au.
    In alta ordine de idei, ai putea sa scrii o carte,ai un real talent la scris.Despre orice ai scrie,as fi prima care ti-as cumpara cartea.
    Ti-am mai spus: nu te irosi datorita unei asa-zise uri !

  • punctul pe j
    Posted at 14:30h, 11 septembrie

    „Pentru ca la subiectul asta intoarce capul in alta parte si-i loveste pe cei ce l-au ajutat si i-au dat o paine: Sarbu, Prigoana etc! Halal Morala si Logica!”

    Gresit, manelistul asta de Sarbu nu la ajutat pe Badea ci pe el insusi. Nu l-a angajat de mila, ci pentru profitul propriu

  • Mama,mama, ce de-a lectie!
    Posted at 17:19h, 11 septembrie

    Sfinte Sisoe, ce grai mestesugit are fanul! Asta nu a scris note informative, asta le-a inventat.Ce nu pricepe el, si ca multi altii de fapt, dincolo de naucitoarea teorie, este ca BAse a ajuns presedinte doar pentru ca poporul n-a mai vrut sa se intoarca la Iliescu, NAstase, Mitrea si altii ca ei.Geoana nu a contat la alegeri, era un nepriceput purtator de cuvant.Cand i-au luat cuvantul a devenit instataneu un nimeni.Pe de alta parte, s-ar putea ca peste cativa ani, sa ne gandim cu simpatie la Base! Chiar si numai pentru ca bea visichi cu 4(?) cuburi de gheata. Felix-varanul ce stie sa faca? In afara de a angaja niste mirceni,ciutaci, etc. jurati cu mana pe inima ca nu vor mai manca merdenele pe strada, la micul dejun?

  • carla bud
    Posted at 18:53h, 11 septembrie

    Serban, cand postati cronicile (radio si tv) pe net. Locuiesc in strainatate si netul e singura sursa sa le pot vedea.
    Te pup

  • Ana Maria
    Posted at 19:37h, 11 septembrie

    Se spune in ultimul timp ca, presa a devenit a patra putere in stat, dupa cea executiva, legislativa si cea juridica. Din punctul meu de vedere, daca ne uitam cu atentie la tot ce se intampla in jurul nostru (ma refer aici atat la ceea se intampla in Romania, cat si la ceea ce se intampla in celelalte tari), putem spune ca presa este a doua putere in stat, dupa cea executiva. Presa, in loc sa fie “cainele de paza al democratiei” a devenit forta redutabila de sustinere a actualelor guvernari. Consider ca majoritatea televiziunilor din Romania, in loc sa creeze emulatie, nu fac altceva decat sa dezinformeze, sa te indoctrineze politic. Apar la televizor in fiecare zi pseudointelectuali care nu fac altceva decat sa creeze o masca in spatele careia sa ascunda adevarata realitate. Nu vreau sa enumar televizunile care fac asta, pentru ca Serban o spune mult mai bine decat as putea spune eu…Inchei cu citatul lui Benjamin Disraeli potrivit caruia “politica nu are principii. Are numai interese”.
    Referitor la ceilalti oameni care comenteaza pe blog, as vrea sa le aduc aminte ca blogul este o publicatie web in care poti defula. Cred sincer ca putem defula si cu altfel de commenturi decat “marsuri” , “handicapat” si “taci ca puti”. Zic ca putem mai mult decat atat!
    Felicitari Serbane pentru ceea ce faci si pentru efortul pe care-l depui!

  • vlad
    Posted at 20:53h, 11 septembrie

    Ok, nu sunt fan Badea, nu-mi place. Insa in dialogul asta al argumentelor castiga detasat fanul. Sorry, parerea mea…

  • Niki Vrinceanu
    Posted at 22:55h, 11 septembrie

    Exact acum vorbește Badea de tine în direct. Verifica-ți traficul, fac pariu ca ți l-a dublat.

    fanul6

  • eo
    Posted at 22:57h, 11 septembrie

    hahaha…ti-a dat MAXIM aseara Mircea Badea :))))))))

    fanul4

  • istvan
    Posted at 22:58h, 11 septembrie

    huidule, putzi a prost! retardatule!

    fanul 3 care a invatat cateva cuvinte in limba romana: prietene, puti, retardat etc

  • eternul dorel
    Posted at 23:07h, 11 septembrie

    Serbane, daca ai fi corect pana la capat, conform argumentului cu bunicul rapus de puscariile comuniste(si al meu a fost) ai detesta sincer si vehement pe COMUNISTUL FARA DOSAR ajuns presedinte. Faptul ca tu si colegul tau v-ati comportat ca japitele in prezenta unui chiombului va face complici la epoca de aur a bascismului. Am zis-o si ma repet, sunt vremuri atat de mizerabile incat nu ne permitem luxul sa fim neutri si impartiali, nu suntem Elvetia, care are o economie si o viata politica sanatoasa. Imi pare rau c-o spun, dar ura voastra(justificata oarecum) pentru trustul intact a avut ca efect si-o simpatie pentru regimul neo-basist. Cat despre pamfletele „dure” ale cronicii, anunta-ma si pe mine cand pamfletele voastre vor atrage amenzi de sute de milioane, atunci o sa va cred pe cuvant ca nu purtati ordinul de credinciosi in grad de cavaleri basisti. Toate cele bune, domnule Mishu !

    atat stii basist….imi pare rau dar nu il pot linge in cur pe Varanul de Voicuescu! un turnator securist imputit!

  • pandele
    Posted at 23:11h, 11 septembrie

    Huidule, si eu sunt fan Badea si ai avut o discutie si cu mine pe blogul tau .. sa fie vreo 2-3 ani. Imi amintesc ca argumentele tale s’au rezumat la niste jigniri amarate..ar trebui sa o rememorezi si pe aceea.
    parca ai facut ase-ul?
    „bartere amarate” , relatia pe care o prezinti tu intre antene si alte firme legate sunt „bartere” ?
    vai de capul tau daca asta ai inteles tu ca inseamna barter. definitiile din manualul de economie le numeri pe degete iar barterul e una dintre ele . esti praf! un incult .
    sa spui ca antenele il ajuta pe basescu , fara voie, e cea mai mare dovada de prostie.
    hai.. sterge si comentariul asta, ase’istu lu peste prajit!
    esti obsedat de badea, fraiere 😀


    inca un fan! Jigniri? de la mine? ma confunzi…

  • turcu
    Posted at 23:21h, 11 septembrie

    @vlad nu cred ca discutia era defapt o disputa si nici ca trebuia castigata de cineva. Sorry, parerea mea… Sincer, cred ca nici fanul nu a inteles echidistanta lui Huidu. Mi se pare un paradox faptul ca un om cu o scriitura atat de coerenta ca fanul, este atat de naiv… Judecata instinctiva este fenomenul de care tocmai el, care vorbeste, da dovada. Punctul comun al tuturor de pe acest blog este unul si acelasi: Basescu este un presedinte dezastruos. Aici suntem de acord cu totii. Dar nu pot sa nu ma intreb: ce s-ar fi ales de tara asta daca iesea Geoana? Pentru ca, sa nu uitam, regimul Basescu este copilul din flori al regimului Ilici. Din cauza acelei conduceri s-au instaurat toate aceste ictere ale Romaniei: coruptia, nepotismul, incompetenta in functii publice, etc. Nu Base e de vina pentru ce a ajuns tara asta, el doar intretine saracia. Dar saracia, din toate punctele de vedere, ne-a fost adusa tocmai la revolutie; atunci cand, un popor ranit si naiv, a crezut de buna credinta tot ce s-a spus la televizor. I-am inlaturat pe Ratiu si Coposu, crezand ca Iliescu ne va mantui. Si ne-a mantuit…

  • pandele
    Posted at 23:27h, 11 septembrie

    nu o sa trec de primul paragraf pe care l-ai postat fara sa fac 3 observatii care, cred eu, te descalifica, din pozitia omului ce isi vrea logica alaturi.

    1. in primul rand cum il ataci pe voiculescu. voiculescu a facut averea pe nashpa (trecut incert ) si are obiective foarte nasoale (predictiile tale..) . discurs imbacsit basist-otvist

    2. voiculescu ne prosteste cu iluzia bunastarii. cu alte cuvinte, noi astia de suntem fanii lu badea, vrem sa vina voiculescu sa ne aduca lapte oua…. ai vazut tu discurs al lui voiculescu cu promisiuni imbecile cum iti pot arata eu 20 portiocalii /zi? ..

    3. prietene, sa iti dovedesti tu intelepciunea prin chaturi pe care le ai cu „un fan ” al lui badea? nu ai masura.. in ceea ce priveste penbilul

    (il lasi si pe asta?) 😀

    fosind cuvantul ‘prietene’ te descalifici singur! Cand bagi un ‘conferentiare’?

  • lucian
    Posted at 23:33h, 11 septembrie

    @Mama,mama, ce de-a lectie! „Ce nu pricepe el, si ca multi altii de fapt, dincolo de naucitoarea teorie, este ca BAse a ajuns presedinte doar pentru ca poporul n-a mai vrut sa se intoarca la Iliescu, NAstase, Mitrea si altii ca ei.” – şi eu, fostul şi actualul fan Mircea Badea (că noi, fanii MB, avem nişte urme de convingeri în viaţă şi nu ne sucim de la o zi la alta, după cum bate vântul) spun că poporul a ales BINE!!! Ai dreptate, iar dreptatea asta va fi şi mai evidentă când băutorul profesionist de whisky va mai tăia cu încă 25% salariile poporului ăstuia atât de deştept şi de sătul de comunism, cum spui tu. Să vezi atunci reformă şi fericire pe capul românului că a scăpat de Iliescu!!!
    PS: dacă mă gândesc numai la câţi cetăţeni cu creierii făcuţi terci sunt în ţara asta, ca tine (cărora li se pare un lucru bun că preşedintele demonstrează în direct la TV cum se bea whisky), îmi este suficient ca explicaţie pentru faptul că destinul minorităţii cu câteva reminiscenţe de materie cenuşie, din care fac parte, este condus de acest personaj sinistru.

    Asta a scris mesajul pe care l-am piblicat! Din pacate e iremediabil pierdut!

  • pandele (aka maximus)
    Posted at 23:39h, 11 septembrie

    serbane, am gasit :
    http://www.serbanhuidu.ro/2010/badea/comment-page-4/#comments

    eu am zis asa: In calitate de observator obiectiv al situatie, si avand in vedere ca, intr’o perioada trecuta, imi erai f simpatic, incerc sa iti raspund eu la intrebari. In plus, o sa iti dau si un sfat

    tu ai raspuns asa: .. scrii tampeniile aste cu aer superior de explicatie filizofica a idioteniei “ti-o dau la cioc!” Bravo esti un fan adevarat, badea e mandru de tine! “esti cult in cap” adica un imbecil cu ifose! hai mars la staulul lingailor ca ai inclinatie si aplicatie! zat!

    „jigniri, de la mine? ma confunzi!” sa stii ca daca esti mediocru, asta nu inseamna neaparat ca esti usor de confundat 😀

    (Asta sigur o stergi- esti mai predictibil ca motanul? oare?) hahahahah

    Iar tu esti un fan adevarat!

  • Alex
    Posted at 23:46h, 11 septembrie

    Este adevarat ca tot trustul intact, este o agentie de noua ordine mondiala care zi de zi si noapte de noapte are o politica de a spune adevarul combinat cu o politica de dezamorsare si dezamagire a populatiei, pentru a preveni revolte impotriva guvernului?

    Este adevarat ca ii spui Varan lui Voiculescu pentru ca este reptilian?

    Este adevarat ca emisiunea subiectiv de la antena 3, are acel ochi urias pentru ca vrea sa arate ca acea emisiune este tinuta de masoni si al lor all seeing eye?

    Am mai citit undeva ca sunt mare mason! Eu sa ma pup de trei ori cu Vanghelie?

  • Alex
    Posted at 23:47h, 11 septembrie

    Am scris masini mai sus in loc de masoni!

  • cris
    Posted at 23:50h, 11 septembrie

    iar ti-a dat badea la boase 🙂 las` ca maine la reluare nu-s copiii acasa 🙂

    Ma tavalesc deja!

  • lucian
    Posted at 23:52h, 11 septembrie

    @Ana Maria: întotdeauna m-am minunat teribil când am citit comentarii în care se înfierează cu foc presa că nu este capabilă de nimic altceva decât de propagandă şi de susţinerea unuia sau a altuia dintre politicieni sau partide, chestiune referitoare la care am câteva de spus:
    (1) e absolut omenesc, cum am precizat şi în discuţia mea cu Huidu de acum un an, ca orice om de pe planetă, deci inclusiv cei care lucrează în televiziune sau presă, să aibă preferinţe, de orice fel, inclusiv politice. Cu alte cuvinte, e cel puţin hilar atunci când cineva, om fiind (nu extraterestru, în sensul ăsta), susţine că e echidistant şi obiectiv.
    (2) faptul că antenele îl înjură cât e ziua de mare pe Băsescu e numai un mit perpetuat la infinit în spaţiul public şi culmea e că tocmai cei care nu se uită la antene îl perpetuează, adică tocmai cei care habar n-au cam ce se transmite de la ora 0 la ora 24 (neuitându-se şi prinzând, probabil, în zbor, nişte secvenţe în care aud numele Băsescu). E doar un refren stupid (sau ticălos, adică repetat intenţionat – ceea ce e mult mai grav) pentru maneliştii cititori de tabloide, care înghit fără să mestece tot ce li se „serveşte”!
    (3) faptul că tu (şi alţii ca tine) creditezi instituţiile media cu o asemenea putere de convingere asupra maselor de oameni mă face pe mine să trag concluzia, în mod logic, că nu creditezi masele de oameni cu un coeficient prea mare de inteligenţă. Ceea ce e corect, cel puţin în România, dar după cum se vede din rezultatul alegerilor din 2009, prostia cetăţenilor nu a fost speculată de către tabăra anti-băsescu, ci tocmai de către cea pro-băsescu, devreme ce masele au considerat necesar ca individul în cauză să mai capete un mandat. Deci e corectă aprecierea ta asupra gradului de inteligenţă al românilor. În schimb, e incorectă referirea la cei care au reuşit să speculeze în interesul lor această prostie a românilor.

  • Jolly
    Posted at 23:59h, 11 septembrie

    Postul Antena3 a sintit ca poate face audienta cu accidentul meu nu a simtit empatie….si socrul meu a fost in PSD dar nu mai e de 6 ani! Cat o sa o mai tineti pe asta?

    Huidu,mi-e scarba de Badea pentru ca e basinos si mult prea plin de el, dar tu esti mult mai scarbos ca el.Eu nu inteleg de ce il critici cu atata inversunare pe carnatu’ de Badea, pentru ca nu ocupa nici un fel de functie publica, sau vreo functie in care are putere de decizie, si nici nu te ataca in vreun fel pe tine sau pe emisiunea pe care o moderezi.Am vazut si auzit ca-i spui in tot felu’ cum ar fi frezatu’ sau asa ceva.E clar ca esti frustrat ca tu ai cateva floace in cap si esti gras.Am vazut si auzit ca-i spui sclavu’ lu’ Voiculescu,nici asta nu merge pentru ca nu l-am auzit niciodata pe Badea spunand ceva de bine sau de rau de Voiculescu. Critica puterea foarte mult pentru ca asta e rolul jurnalistului dar am vazut ca si pe opozitie o critica si o umple de rusine de cate ori are ocazia.Cat despre iubirea ta pentru Basescu,fratioare,e evidenta.Se stie ca Basescu merge numai in emisiuni care il sustin si in care se simte confortabil,emisiunea pe care o moderezi impreuna cu Gainusa, este una dintre ele. Ce rost avea sa-l inviti in emisiune pe Basescu, in plina campanie electorala si sa te mai faca si prost :)))).Dar am dat un search pe google pentru a afla mai multe despre tine si legatura pe care o ai cu Basescu si care e evidenta si am vazut ca ai totusi indirect legatura cu partidul lui Basescu PDL, prin socru tau. Deci e clar de ce l-ai invitat in emisiunea pe care o moderezi,nu poate fi o coincidenta.Cel mai bine ar fi sa te concentrezi pe bataia de joc pe care o faci pe seama tiganilor si personajele pe care le imiti, ca o faci destul de bine,si sa lasi iubirile astea vremelnice pentru Basescu si ura contra lui increzutu’ de Badea.Toata lumea atunci cand te-ai accidentat pe partie, a simtit o empatie evidenta, inclusiv postu’ antena3 pe care il tot critici de cele mai multe ori fara rost.

  • lucian
    Posted at 00:05h, 12 septembrie

    @eternul dorel: asta cu amenzile de sute de milioane a fost bună ca argument! Dar presupun că ştii şi cum o va interpreta Huidu, nu? Drept ceva meritat, ca sancţiune pentru „exagerările” şi „dezinformările” antenelor la adresa regimului portocaliu, sancţiune venită din partea CNA, care se prezumă a fi, evident, o instituţie imparţială şi neînregimentată politic.
    Iar referitor la repulsia lui Huidu faţă de comunism e foarte corectă aprecierea ta, cum că mult mai multă aversiune ar trebui să simtă un om sincer faţă de un comunist mascat, deci şi mincinos (cum este Băsescu) decât faţă de unul „dovedit” (am pus ghilimelele pentru că procesul în care DV a fost declarat colaborator al Securităţii nici nu avea cum să se soluţioneze altfel, ţinând cont de circumstanţele şi condiţionările acelor vremuri – despre care a vorbit destul de clar şi MB)!

    Data viitoare fac praf un mouse! Si daca nici Voiculescu nu e un turnator ecurist dovedit nu stiu cine mai e!

  • lucian
    Posted at 00:16h, 12 septembrie

    @pandele: să ştii că prostiile în stare pură pot să pară, pentru minţile puţin populate, cele mai mari cugetări din lume. Pe efectul ăsta se bazează Huidu şi cei ca el, care susţin toţi că „badea şi gâdea sunt cei mai buni agenţi electorali ai lui băsescu”. Unuia cu cel puţin doi neuroni funcţionali îi provoacă uimire şi hohote de râs o asemenea zicere, în schimb unui manelist îi provoacă un sentiment de apreciere pentru cel ce o emite, manelistul având impresia că cine ştie ce mare cugetare a spus ăla. Altfel spus, dragi manelişti, un lucru pe care nu-l înţelegeţi (pentru că vi se poate părea paradoxal) nu e neapărat o mare cugetare, uneori e doar o PROSTIE (la fel de mare).

    Daca urmaresti argumentele o sa imi dai dreptate! Dar ai creierul prea spalat!

  • ion
    Posted at 00:38h, 12 septembrie

    SA TRECI PE LA CASERIA ANTENELOR CA SA PLATESTI RECLAMA PE CARE TI-A FACUT-O MIRCEA LA BLOG.NU POT SA-TI UREZ BINE PT. CA DATORITA CELOR CARE GANDESC SI VOTEAZA CA TINE(BASIST)TRUDESC SI INDUR PRIN TARI STRAINE.O PERSOANA PUBLICA SI TANARA CUM SPUI CA ESTI NU ARE CUM,NU ARE VOIE,MOTIV SA TACA LA SITUATIA IN CARE E ROMANIE FARA SA FIE BASIST.ASA CA…. DUTE LA HADI MENUNE SA-TI CANTE CEVA DE GENU…..REFREN…TA,TA NN NA..TATA NN NA….ESTI PE GIAGICHI CU BASE,SALAM,UDREA,MENUNE…UN MIC..O BERICIOAICA…O RAGAITURA…CEVA…

    Nu am votat cu nimeni dar decat sa scriu cu majuscule si puncte puncte ca tine mai bine votam si iti anulam tie votul!

  • Kentanu
    Posted at 00:50h, 12 septembrie

    De Sindromul Down nu suferi (cred) dar conferentiare, dupa cum te prezinti in public, ce sa zic, e prapad.
    Tu realizezi faptul ca toata viata asa o sa ramai sau te trezesti dimineata cu clisee penibile gen „speranta moare ultima” in cap ?

    Ai invatat in cuvant’ conferentiare’! Bravo! Cine vorbea de clisee!

  • mamleone
    Posted at 01:03h, 12 septembrie

    chair nu inteleg de ce te consumi intr-o uar stearpa fata de Badea, cun nu inteleg nici de ce se consuma el in ura fata de tine! caci e clar ca e o ura densa si reciproca! iar ca voiculescu e un securist imputit se vede si din alta galaxie! (fratele bunicului meu a fost prizonier in Siberia, ca soldat pe Frontul de Est) app am si eu o curiozitate? pe cine ai vrea conducator al Romaniei?

    In nici un caz pe astia! Ar merge Angela Merkel

  • cornel
    Posted at 04:14h, 12 septembrie

    daca in 1989 as fi banuit ca in 2011 cateva sute de mii de romani il vot stima pe turnatorul securist Voiculescu cred ca as fi plecat pe jos din tara unde vedeam cu ochii (spre vest :D)

  • Diana
    Posted at 04:34h, 12 septembrie

    Serbane, nu uita ca securistii e multi! Doar n-o sa vrei sa te felicite ca il ataci pe Felix. Si nu uita ca pe Felix il caracterizeaza cuvintele alea trei pe care genial le spune Dinica : Un turnator nenorocit!
    A, si pentru aia care spun ca Felix da la oameni de lucru – si in vremea comunistilor se dadeau case pe adeziuni sau turnatorii!
    Si un ultim lucru – ma alatur Carlei care te intreaba cand apare Cronica radio pe net. Numai la tine ne e speranta!

  • rambo din berceni
    Posted at 07:14h, 12 septembrie

    Asta e partea proasta la antene ca au facut prozeliti, talibani d-astia tineri care fara sa vrea preiau tot ce le da Gadea si Badea. Multi nu gandesc cu capu din dotare, ca daca ii vad p-aia la costum cu giacca e cravata si chiar ochelari e clar ca aia stiu, au informatii, e destepti ca citeste mult. Argumentu cu locurile de munca e asa o cuvertura care acopera toata gama de argumente pro capitalisti. Nu conteaza de unde a avut banii, nu conteaza ce manevre face pe langa, nu conteaza ca e jigodie, da de lucru la oameni. Subtirimea argumentului duce prin extrapolarea semantica si logica la faptul ca si traficantii de droguri dau de lucru la oameni deci e baieti buni, Madoff care a tepuit mii de oameni e baiat bun, Vantu cel balcanic la fel, unu care omoara o babuta sa-i ia banii de inmormantare si-si face butic e baiat bun. Tu si cu Misu sunteti printre putinii care refuza sa intre in gashca Danei Grecu 😀 si a fratiei antenelor si e meritul vostru. Daca ne-am stricat ca natie si ca popor, antenele au avut contributia cea mai mare, de-aia ne huiduim intre noi, de-aia ne batem in intersectii, de-aia n-avem autostrazi si nu putem sa facem bemveuri si am si ajuns bataia de joc a europenilor. Incet incet toti fanii o sa ajunga sa semene cu Gadea Badea Ciutacu Dana Grecu nu numai ca personalitate, dar si fizic 😀

  • klofuk
    Posted at 08:12h, 12 septembrie

    Huidulica! Esti prost frate si ti s-a stricat bibilica de cand ai luat copacii la tinta cu bibilica ta proasta si imbecila.Esti frustrat si cretin ma Huidulet Fundulet in creierut bagat in bradut.Pe langa Mircea Badea esti o NULITATE!!!!!

    inca un fan! funndulet nu la mine la tine tu stii ce sa faci cu el!

  • fane
    Posted at 10:15h, 12 septembrie

    sper sa vina al 3 lea razboi mondial sa muriti cu totii!!! curve de oameni ce sunteti romani frustrati cu foamea de bani in glanda MURITIII

  • Marina
    Posted at 10:18h, 12 septembrie

    spui ca Basescu a fost reales pt.ca Antenele si-au facut emisiunile doar cu el in lunile de campanie.
    Si tu l-ai difuzat in emisiune pe Basescu ba chiar l-ai invitat.

    si pe el si pe Geoana! daca antenele si realitatea nu l-ar fi dat puteai sa imi reprosezi! Asa nu….

  • eternul dorel
    Posted at 11:05h, 12 septembrie

    Inca ceva, chiar nu inteleg Serbane, esti un om realizat, ai grupul tau de fani, ai trecut peste un incident care in mod normal ar schimba perspectiva omului asupra vietii, de ce insisti sa fii asociat in continuare cu un grup promiscuu de sustinatori indirecti ai Chiombului? Exista deja intelectualii lui bas, jurnalistii lui bas, chiar era nevoie si de „pamfletarii lui bas”? Si de ce relansezi acest mega-scandal mediatic, din care se vor scurge nenumarate insulte? PS: ce bine l-au pus la punct procurorii lui bas. pe marele turnator 😀 Au scuipat un verdict, cetateanul votac spune ca „justitia si-a facut datoria” iar felix sta in continuare calare pe trust. De ce nu se face un proces serios privind circuitul banilor dupa 89? Aa, pardon, uitasem ca si bashescu e un securist ordinar, fost FSNist si oportunist veneric al anilor 90.

    Pentru ca nu sunt sustinatorul lui! daca nu il ling pe Voiculescu asta nu inseamna ca sunt sustinatorul lui Basescu!

  • Heimskur
    Posted at 12:16h, 12 septembrie

    Huidule esti doar un frustat obsedat de Voiculescu, nu zic ca Voiculescu e bun, sincer nici nu prea stiu cine este, cand aud numele Voiculescu imi vin in minte patru cuvinte: mogul,turnator,Felix,securist (conform celor auzite in media, mai mult sau mai putin adevarate), la fel cum atunci cand aud numele Huidu imi vine in minte cuvintele: cronica carcotasilor,ginerica,accident ski.
    Pentru faptul ca cineva din familia ta a avut de suferit (direct sau indirect) de pe urma lui nu inseamna ca trebuie sa arunci cuvinte in cei care lucreaza in trustul lui Voiculescu.

    Ai spus mai sus: „Pentru ca nu sunt sustinatorul lui! daca nu il ling pe Voiculescu asta nu inseamna ca sunt sustinatorul lui Basescu!”. Mergand pe acelasi tip de argument Mircea Badea nu e sustinatorul lui Voiculescu doar pentru ca nu abordeaza subiectele legate de trecutul lui, a explicat de prea multe ori de ce nu vorbeste despre asta.

    Eu ma uit la Badea, nu ma uit la Voiculescu, daca lucreaza in trustul lui nu inseamna ca el este trompeta Voiculesciana, a demonstrat-o de nenumarate ori in 7 ani de emisiune, dar tu, ori esti prea prost ca sa intelegi, ori esti prea frustrat si ti se inchide creierul cand il asculti, exact ca unii „credinciosi” care, cand aud cuvantul dumnezeu li se inchide creierul si trec pe modul piosenie.

    Plus de asta, cine e Voiculescu? e cumva presedinte, e cumva vreun ministru? ce putere are el? cred ca e mai important sa vorbesti despre cei care fac rau tarii in prezent, nu de cei care au facut rau in trecut, asta nu dovedeste decat faptul ca esti doar un FRUSTRAT !

    nu e vorba de Voiculescu ca om ci de Felix turnatorul securist!

  • Ana Maria
    Posted at 12:49h, 12 septembrie

    @Lucian:
    (1)Sunt totalmente de acord cu tine. Fiecare are preferinte, fie ca vorbim de preferinte media, politice, culturale, etc. Insa cand vorbim de media vorbim de impartialitate. Practic, jobul tau este sa transmiti/relatezi o stire oamenilor. Faci comentarii, pui intrebari, insa fara a o face cu un subiectivism acut. Asta e jobul tau: sa fii impartial! Si eu poate am o zi mai proasta, sau poate am o anumita opinie despre cineva. Insa, cand imi fac jobul sunt total impartiala/obiectiva. Accept oamenii asa cum sunt, cu bune si cu rele. Crede-ma, natura jobului meu a facut sa intru in contact cu multi oameni (din media, politica si alte categorii sociale). Insa niciodata nu m-am “vandut” pentru a obtine anumite avantaje. Din pacate, jobul de jurnalist in Romania nu se poate face decat daca te vinzi. Daca nu, ii urmezi pe Adrian Ursu si pe Oana Stancu…Imi pare sincer rau ca s-a ajuns aici!

    (2)Nu mai uit la TV tocmai din cauza acestor pseudointelectuali care in loc sa-si faca jobul asa cum trebuie au ales sa se vanda…Daca s-a schimbat ceva in sistem, anunta-ma si poate asa nu mai folosesc TV pe post de bibelou…

    (3) Problema cu alegerile e mult mai complexa decat am reusi sa o dezbatem pe blogul lui Serban…Sunt mahnita de ceea ce se intampla la noi, de faptul ca oamenii nu au puterea sa aiba o opinie sustinuta/argumentata si de faptul ca suntem influentabili.

  • Victoras
    Posted at 13:13h, 12 septembrie

    Nu imi vine sa cred cata prostie pot sa vad cu ochii 🙂 doamne cum ii suporti Huidule :)) ahaha mor de ras cati idioti sunt pe blogurile astea, ce rost are sa intru si sa te injur 🙂 ce rezolv?, ce arat cu asta?, uitate si tu cati frustrati vai de steaua lor incredibil.
    Oricum de astia nu mai scapam niciodata dragule Huidu e pa de mult caracatita s-a facut cat 10 elefanti la puterea 100:).
    daca ii iei la bani marunti pe astia de injura sau vb numai tampenii nici nu stiu pe ce lume traiesc 🙂 sunt vai de ei..astia au votat cum trebuie si cu cine trebuie. 🙂 iti bati gura degeaba.

  • Un carcotas
    Posted at 15:17h, 12 septembrie

    Ba ce functioneaza mecanismul asta, te doare bila fratie!Tu iti dai seama Serbane ca in ritmul asta in 5-6 ani securistii o sa fie la moda?Ca o sa aflam de fapt ca ei n-au facut nici un rau tarii asteia?

  • Marcel
    Posted at 17:12h, 12 septembrie

    Salut Huidu, imi plac foarte mult emisiunile tale sunt de calitate si cu bun gust . Badea nu are simtul umorului el are in cap sa vorbeasca doar de Basescu sa sparga laptopuri si sa jigneasca oamenii atat . Te-a jignit intr-un mod oribil . Cred ca nu stie ce-s aia 7 ani de acasa sau probabil banii pe care-i are l-au facut foarte arogant . Nu-l lua in seama lasa-l in durerea lui . Asteptam emisiunile tale cu interes . sa ne traiesti Huidu si salutari tuturor din minunata voastra echipa !

  • razvan
    Posted at 20:07h, 12 septembrie

    Cand o sa-l ‘ataci’ si pe Basescu asa cum faci cu Voiculescu, nu o sa-ti mai zica lumea ‘basist’.

    De fapt, ar trebui atacat mai rau chiar, avand in vedere ca Basescu e presedintele tarii (plus ca e si foarte ofertant din punct de vedere al gafelor) iar Voiculescu e un nimeni.

    Nu e nimic rau in a fi basist, fiecare are opiniile lui si actioneaza in functie de interesul propriu.
    Pe mine nici nu ma intereseaza subiectul ‘e huidu basist sau nu?’
    As vrea in schimb mai putine jigniri intre oamenii din televiziune si mai multe injuraturi catre aia care-si bat joc de banii publici.

    Succes in noul sezon !
    Tare Misu cand cade de pe cal 😀

    l-am atacat fi pe pace! Inclusiv in emisiunea aia unde a fost si el si Geoana

  • Blue
    Posted at 21:42h, 12 septembrie

    Şerbane, la Intact, cred că a cam devenit o boală felul în care se comportă.
    Pe mine mă amuză teribil când îi văd cum fac spune, cum argumentează cât de rele sunt toate, cum, după mintea lor, subtil, încearcă să impună o anumită cheie în care trebuie înţeles ceea ce se întâmplă. Îmi amintes de exemplu, bucuria aproape orgasmică a Danei Grecu (din cauza respiraţiei sacadate vorbesc de BigO), când anunţa că urmează a doua zi un miting de vreo 60.000 de oameni, pe la mijlocul emisiunii, se vorbea de 70.000 iar la finat să avanseze cifra de 80.000. (În Piaţa Victoriei, zicea un poliţai că încap cu intrările blocate cam 50.000 de oameni. Să tot fi fost vreo 10-12.000 mii. Treaba e că, dimineaţă, cu ochii cărpiţi, vaca nebună (aşa o alint eu pe Gabi Fierea) era în piaţă să întâmpine mulţimea. Timpul trecea lumea venea şi nu prea. încet, gagica începe să se desumfle, şi se desumflă, şi se desumflă până imaginea s-a mutat în studio. Acolo erau Sorin Roşca Stănescu şi îcă vreo câţiva. Erau extrem de uimiţi că lumea nu pusese botul la ceea ce au tot spus ei în zilele anterioare. Asta se repetă la fiecare miting, moţiune sau alte alea. Există şi o tehnică de văzut emisiunile Antenei3. Cu sonorul tăiat. Cred că e cea mai haioasă chestie pe care mi-o pot imagina.

  • SouthernStar
    Posted at 13:23h, 13 septembrie

    Draga Serban,
    Eu nu mai inteleg nimik, adica nu ii inteleg pe oamneii astia care ar sari si in fanatana cu capul inainte daca mirciulica sau felix le-ar cere acest lucru, trist este ca daca ii intrebi de ce tin asa de mult cu antenele nu prea au un raspuns coerent. Deci, concluzia mea este ca se baga si ei in seama si se identifica cu cei care care sunt la acelasi nivel, dura formulare? Nu cred! Nu in conditiile in care jumatate din tineretul din tara asta nu si-a luta bacul, cand jumatate nu stiu cine este Eminescu, cand jumatate nu stiu ce inseamna sa citesti o carte, dar toti stiu cine este badea si toti se uita la toate programele de tiganie de pe antene! Asta e trist! Ne legam de cine e pro basescu si cine nun este, aici nu este vorba de asta aici e vorba de efectul de turma, de dragoastea pentru scandal ieftin si cu iz de mahala pentru ca ce e interesant in a citi o poezie de la Bacovia, e as, nu mai bine ascultam ce indruga un incult salbatic cum e badea si il urmam orbeste in lumea limitata si plina de doctrine comuniste! Da astia sunt cei care te ataca pe tine, normal pentru ca doare inteligenta ta, si doare puterea pe care o ai, pentru ca doare faptul ca nu te pot include in mocirla lor, doare modul in care stai langa toate convingerile tale chiar daca unii te ataca si cand esti la pamant! Cea mai mare razbunare este neputinta de a te opri, de a ne opri pe noi care fara tine suntem pierduti printre acesti pseudo-oameni care nici macar nu stiu in ce cred si de ce!
    Am invatat de multa vreme ca daca esti altfel si crezi in ceva corect dar greu de digerat esti un proscris, si ca majoritatea va fi mereu impotriva ta, dar am invatat, tot de la tine Serban, ca numik nu este mai important in viata decat sa stai langa ce crezi orice s-ar intampla chiar si cand te ataca toti din toate partile.
    Cum am zis mereu, lasa-i sa vorbeasca pentru atat stiu sa faca din pacate, lasa-l pe acel asa numit om de televiziune sa te atace, niciodata nu te vor invinge si nici pe noi, stiu pentru ca de 10 ani nu au reusit si nici nu vor reusi, poate intr-o zi se va trezi tara asta si vor incepe sa isi deschida ochii care acum vad o lume sumbra pictata de niste falsi care promit dar defapt fura si distrug!
    Respect etern pentru ce reprezinti pentru foarte multi!

  • Hmmmmmmmm
    Posted at 14:55h, 13 septembrie

    Dupa logica ta, cu Basescu facut de Antene presedinte, pentru ca vezi Doamne l-au atacat tot timpul, inseamna ca voi l-ati facut europarlamentar pe Vadim Tudor! Dar pe de alta parte, tot tu te laudai ca daca nu a ajuns Vadim presedinte a fost si meritul vostru! Pai cum vine asta!?


    Mai au multe de invatat ghiolbanii din antena! Vezi tu? Tonul face muzica!

  • Dani
    Posted at 18:38h, 13 septembrie

    Pot sa inteleg aversiunea fata de securisto-comunisti.
    Intrebare: a avut presedintele actual al Romaniei vreo legatura cu securitatea? Cat priveste cealalta „calitate”, el insusi a recunoscut ca a fost comunist in confruntarea televizata cu Nastase in 2004, dar probabil „condamnand comunismul” i se iarta.

  • Marcel
    Posted at 10:09h, 14 septembrie

    Huidu esti un om de mare caracter , am citit cat de frumos ai povestit despre bunicul tau , esti un om sentimental si bunicul meu a facut 5 ani de puscarie politica pentru ca era chiabur , a fost prieten cu Dl. Ticu Dumitrescu. In numele bunicilor nostrii care au suferit pentru adevar nu trebuie sa plecam capul in fata celor ca Felix care considera ca daca au bani pot manipula aceasta tara. Badea nu stie ce inseamna dragostea de tara , pentru el Felix e marea lui dragoste ! Sanatate multa si te iubim , avem nevoie de tine !

  • Marcel
    Posted at 10:17h, 14 septembrie

    As mai avea de adaugat ceva referitor ca multi au spus ca Voiculescu da de munca oamenilor .Domnilor in Columbia deasupra stadioanelor elicopterele apartinand baronilor drogurilor (Pablo Escobar) , imprastiau manifeste cu urmatorul continut „Noi oamenii de afaceri din aceasta tara care am muncit si am dobandit averi , am creat locuri de munca , am construit gradinite , scoli si spitale iar acum suntem vanati si prigoniti in aceasta tara……”, Puteti citi mai multe despre ce spunea Pablo Escopar in cartea „Bomba drogurilor” …Asa ca stimati felixomani lasati-o mai moale cu „am creat locuri de munca” …Felix si-a turnat familia e un om fara scrupule si de 10 ani a furat libertatea presei in Romania .Voi cei care admirati personajul Mircea Badea sunteti vinovati pentru starea din aceasta tara pentru stagnarea economica si politica . Sunteti vinovati ca va lasati manipulati de asa zisa simpatie a lui Mircea Badea de fapt o sluga in mana unui om fara scrupule si probabil bolnav de grandomanie ca Ceausescu !

  • sfbacterie
    Posted at 20:30h, 14 septembrie

    Repeti si tu greselile pe care le reprosezi antenelor. Popularitatea lui Badea e data si de reclama facuta in fiecare din emisiunile voastre.
    Sunt sigur exista si alte subiecte in afara de Badea, Querida sau Capatos.

  • dany
    Posted at 18:35h, 16 septembrie

    frate deja esty obsedat de voiculescu ….

  • Adrian care are alergie la pisici
    Posted at 17:38h, 16 octombrie

    In primul rand Badea este un dobitoc, este perfect pentru rolul de jolly-joker care face publicul sa rada si atat. Despre motanul Felix nici macar nu merita sa discutam atat. Locul lui just este la „facultate”. Si il merita pe deplin, din plin, in plin…. to be continued…

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.