incalzirea globala-o isterie multinationala cu un scop bine stabilit! - Serban Huidu
1615
post-template-default,single,single-post,postid-1615,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

incalzirea globala-o isterie multinationala cu un scop bine stabilit!

Am citit un articol excelent, despre unul dintre putinii oameni de stiinta, care se opun teoriei omniprezente, conform careia, omul incalzeste planeta! Articolul este aici.

A fost facut si un documentar pe Channel4, in Marea Britanie, care demonstra clar cat de aberanta este teoria incalzirii globale, si cum fac unii bani cu nemiluita din exploatarea credulitatii oamenilor simpli. Sistemul de lobby este atat de puternic, ca documentarul a fost interzis, si doar o parte a lui poate fi vazuta pe net! Ba au luat si amenda de la cna-ul lor!

Sa va dau niste exemple: La mijlocul anilor 90 era celebra:˝gaura de ozon”, de deasupra polului sud. Mama, venea apocalipsa , fara stratul protector de ozon o sa ne prajim cu totii, s-au incheiat tratate internationale, s-au schimbat toate tehnologiile de fabricat aer conditionat sau de imbuteliat spray-uri. Va dati sema cate miliarde s-au bagat in toate prostiile astea? Ca sa se constate, ca gaura de ozon era un fenomen normal si ciclic, iar acum e inchisa complet! Huoooo!

Alt moment de isterie mondiala, a fost la sfarsitul anilor ’90 cand,˝virusul mileniului ˝ ne pandea. Cica ele, calculatoarele mai vechi, nu aveau 4 cifre la indicarea anului in data, si la 1 ianuarie 2000 cand ar fi aparut 00 in loc de 99 sa vezi catastrofele dracu’: centrale atomice sareau in aer, barajele deversau apele, toate rachetele nucleare o lua razna si alte asemenea tampenii! Urmare? Toate companiile si-au schimbat calculatorele si a urmat boomul de la Bursa din industria it.

Anul 2000 a venit si n-a crapat nimeni. Silicon Valley a dat falimet, dupa o crestere artificiala si rezultatele se vad si astazi: unii au facut bani cu lopata de pe urma naivitatii altora, cu complicitata mass-media!

La fel si cu incalzirea globala: ea exista si este reala, dar nu o influntam noi. Omenirea, cu toata epoca industrializarii de la 1700 incoace, nu a aruncat in atmosfera nici o sutime din cat dioxid de carbon a aruncat, la o singura eruptie, vulcanul Pinatubo de exemplu. Perioade de incalzire si mini glaciatiuni se intampla si pe parcursul a 2-3 sute de ani, iar noi inca suntem prea mici pentru a influenta planeta.

E foarte interesant ca anii cei mai caldurosi de secolul trecut, nu sunt nici pe departe cei de la final, ci anii 40.
Poate va intrebati totusi, de ce isteria asta mondiala si cine sa profite? Simplu: in anii ’70, vesticii vindeau Chinei si Indiei tehnologie. Acum, aia inca au tehnologia veche si nu vor sa o schimbe. Ba ne bat la popou cu ea si au megaproductie. Facem pariu ca, se vor executa cateva tratate mondiale, amaratii aia vor plati un porcoi de bani, sa nu mai polueze, si o sa dispara ca prin minune incalzirea globala de la televizor si din gazete?

later edit: pe mine, ca european, ma ingrijoreaza mult mai tare scaderea temperaturii si a debitului celui mai mare curent oceanic: gulf-stream, ceea ce pentru Europa, inseamna o racire globala in viitorul apropiat!

alte filmulete, cu oameni de stiinta indignati de propaganda desantata a incalzirii globale, gasiti aici

107 Comments
  • Oribilul
    Posted at 05:37h, 31 iulie

    De idioti si fanatici care pun botul la o teorie neconfirmata nu o scapam niciodata. Din pacate si presa are o mare parte din vina prin articolele pe aceasta tema care nu au nici o legatura cu stiinta.

    O alta parere asemanatoare aici.

  • marcy
    Posted at 06:10h, 31 iulie

    Buna dimineata Serban!Esti MARE,ca intotdeauna!!!!!!! 🙂

  • Constantin
    Posted at 07:37h, 31 iulie

    Ma gandeam si eu la asa ceva, mai demult. In toata istoria geografica a Pamantului, perioadele de incalzire au alternat cu perioadele de glaciatiuni. Actuala constructie a Europei isi are bazele in civilizatia care a luat nastere in jurul anului 1000 d. H., cand, datorita incalzirii pe care a cunoscut-o clima Europei, situatia economica s-a imbunatatit simtitor, iar populatia a crescut, ceea ce a dus la nasterea unor noi orase si inflorirea culturala din secolul al XV-lea, pe care o cunoastem sub numele de Renastere. Secolul al XVI-lea, spre exemplu, a fost unul deosebit de calduros. In Letopisetul scris de Grigore Ureche este mentionata o seceta cumplita care a lovit Moldova spre sfarsitul secolului XVI, seceta in care, scria cronicarul „colbul se asezase pe langa garduri cum se aseaza troienele de omat iarna”. Exista si o carte scrisa de doi istorici romani din Bucuresti, „Cavalerii apocalipsului” se numeste, care ne vorbeste, printre altele de situatiile climatice spectaculoase din evul mediu in Tarile Romane: inundatii, seceta, foamete etc. Si astea tot din cauza industrializarii s-au intamplat, nu-i asa?

    nu! sa nu exageram, in vremea aia doar Doamne Doamne era responsabil de topirea calotoi glaciare! In plus Stefan cel mare a taiat codrii Cosminului, Basarab a facut prapad ecologic la Posada, iar Vlad Tepes este stgmatizat si astazi de Amnesty international pentru tepele bine infipte in popoul turcilor!

  • nixon
    Posted at 07:42h, 31 iulie

    Anii 40: seceta excesiva
    Anii 50 ierni dure
    Anii 60 normal (la fel ca si anii 80)
    Anii 70 inundatii si veri extrem de instabile (ca acum)
    Anii 80: normali
    Anii 90: la fel ca in anii 40, si ciclul s-a reluat
    Singurele probleme pe care ni le facem cu manuta noastra sunt razboaiele, distrugerea padurilor,rezervatiilor si inducerea artificiala a crizelor financiare.

    bravo domn presedinte, cu mentiunea ca iarna 85-86 a fost foarte a dracu moncher, cel putin in Bucuresti!

  • __Vali
    Posted at 08:24h, 31 iulie

    „Silicon Valley a dat falimet, dupa o crestere artificiala si rezultatele se vad si astazi”

    Ei as ! Silicon Valley trece, ca mai toate toata lume, prin ceva dificultati economice dar ramine inca unul dintre cele mai „fierbinti” locuri pentru investitori si technologie avansata.

    eu vorbesc de prabusirea de la inceputul anilor 2000 nu de ce se intampla astazi!

  • Nicu Mocanu
    Posted at 09:07h, 31 iulie

    Salutare,

    foarte interesanta aceasta teorie, intr-adevar este o isterie generala cu incalzirea globala.
    Acum se pare ca a venit randul industriei auto sa faca bani pentru ca toti producatorii se intrec in oferte de masini electrice la preturi foarte mari

    In alta ordine de idei imi place ca vad ca scrii aproape zilnic pe blog, cand va intoarceti la Kiss?

  • pepe
    Posted at 09:18h, 31 iulie

    M-ai lasat paf. Acum sunt total confuz. Pe cine sa cred? Ufffffffffff 1

  • Sirg
    Posted at 09:24h, 31 iulie

    Efectele incalzirii globale sunt fara precedent, si exista o sumedenie de cercetari pe tema asta. Bineinteles ca exista si o parte din lumea stiintifica ce cauta sa se faca si ei auziti prin altceva.
    au si argumente in acest sens….tu vorbesti din ce ai respirat de la AL Gore!

    Indiferent care e adevarul, nu sunt de acord cu pozitia ta si asta ca genul asta de mesaj descurajeaza orice actiune de tip ecologist sau de responsabilizare a oamenilor in raport cu natura.
    nu e adevarat! ecologia este foarte importanta si traim in medii poluate, viciiate si trebuie sa facem cava in acest sens, macar sa ne crestem copii in spiritul responsabilizarii ecologice!

    Poluarea este ceva care ne afecteaza pe toti, nu numai prin faptul ca accelereaza incalzirea globala. Dar consumul de combustibili fosili si defrisarile masive duc la desertificarea unor zone alta data fertile. Vezi si desertificarea in Romania.
    exista si zone unde in urma unor baraje destept facute s-a iverzit o zona importanta….de exemplu in turcia la barajul Ataturk. stii ce au facut ecologistii fundamentalisti? ditamai protestul ca s-a schimbat echilibrul ecologic!

    A spune ca incalzirea globala e o farsa de proportii, e ca si cum ai incuraja lumea sa polueze in continuare, pt ca noi „suntem prea mici ca sa influentam planeta”. Chiar crezi asta? Aminteste-ti sau cerceteaza numai cat rau s-a facut prin accidentul de la Cernobîl, accident care a afectat populatii si zone intregi pentru zeci si sute de ani. Sa nu uitam de accidentele petroliere, care distrug ecosisteme intregi, poluarea masiva din SUA care a accelerat si agravat o serie de fenomene meteo grave. Nu incurajez pe nimeni sa polueze si cele descrise de tine sunt reala si grave! totusi mistificarea adevarului, asta cu oamenii care incing planeta e grava si nu duce la nimic bun! hai sa facem bine nu sa producem isterie si un talibanism verde, din care sa profite niste industriasi fara scrupule!

    Comparatiile cu virusul 2k si gaura de ozon sunt irelevante, cat despre gaura de ozon, ea e o realitate prin faptul ca stratul de ozon s-a subtiat, dovada fiind numarul mare de imbolnaviri cu cancer de piele si alte afectiuni.
    stratul de ozon nu s-a subtiat, numarul cancerelor nu s-a marit el ramane intr-un procent de 6% din populatie, te rog nu mai vorbi fara sa stii! vezi? asta e diferenta? poluarea e grava, minciuna e si mai grava!

    Ca incheiere, calota glaciara din Antartica sta sa se desprinda dupa o topire accelerata anormala, iar daca ar ajunge in ocean, ar creste nivelul oceanelor suficient ca multe orase si comunitati sa fie grav afectate sau scufundate.
    aici mi-ai demonstrat ca ai mintea spalata cu totul! bravo!ai vazut filmul aia american cu glaciatiunea in 3 zile? si l-ai crezut? foarte bine suie-te intr-un varf de munte si sati acolo de frica sa nu te scufunzi!

  • Monica P
    Posted at 09:51h, 31 iulie

    Nu e chiar asa…..nu se poate ca omenirea din zilele noastre sa nu lase nici un fel de amprenta asupra pamantului, atmosferei, apelor…
    lasa si e grav ce se intampla….de aici pana la descrierile apocaliptice e distanta mare!
    Insa sunt complet de acord ca s-au cheltuit sume enorme de bani pentru prevenirea incalzirii globale….si nu se vede nici un efect.
    si ce-ti spune asta? ca principalii poluatori-tarile dezvoltate, china si india au dureriin basca de fapt, vor sa castige niste marafeti!
    Daca fiecare din noi ar face un minim efort de a merge mai putin cu masina, de a recicla (refolosi) diverse produse nu ar fi nevoie de miliarde de euro ca sa contracaram efectele incalzirii globale si am mai sterge din amprenta pe care in mod sigur o vom lasa pe fata pamantului.
    e bine sa crestem intr-un spirit ecologist, sunt state unde ecologia e ca o a doua natura, asta nu exclude sa fim cu capul pe umeri si sa stim unde sa ne oprim cand e vorba de manipulare!

    Numai bine,

  • ionut androne
    Posted at 09:56h, 31 iulie

    Chiar dacă comportamentul nostru nu afectează acest proces ciclic menţionat de tine mai sus…noi, oamenii, trebuie să ne schimbăm modul de a trăi!

  • ludovicianul
    Posted at 10:08h, 31 iulie

    Oamenii sunt cel mai usor de manipulat cand vii cu amenintari apocaliptice. Iar daca mai ai in spate si o echipa de imagine puternica (vezi Al Gore) succesul este garantat. La fel ca toate lucrurile rele (gaura de ozon, gripa porcina) mass-media face propaganda doar cand lucrul este negativ. Eu nu am vazut nici un reportaj la TV care sa zica: „Oameni buni stati linistiti. Gaura de ozon se inchide”. Ca sa nu mai zic cat de suspect mi se pare ca desi numarul de cazuri de infectare cu gripa porcina a trecut de mult de 100.000 de mii nu se mai isterizeaza nimeni…

  • romania inedit
    Posted at 10:17h, 31 iulie

    Eu cred ca totusi trebuie scazuta poluarea si trebuie redusa dependenta de petrol a economiei mondiale !
    si eu cred acelasi lucru…in plus cred ca e o crima sa arzi hidrocarburi cand ai la indemana surse de energie alternative cu duiumul!

  • Codrin
    Posted at 10:45h, 31 iulie

    Manipulare la nivel mondial, asta e mina americanilor, ei sunt specialisti in pacaleli de astea, vezi aselenarea, perl harbor, 9/11, etc. Partea naspa e ca si ai nostrii au inceput sa le puna in practica. Vai de viata noastra scurta si saraca.

  • raducu
    Posted at 10:47h, 31 iulie

    am gasit documentarul, varianta intreaga, nu ca pe youtube.. http://video.google.com/videoplay?docid=288952680655100870

    multam! e de vazut tot!

  • mariusica
    Posted at 10:55h, 31 iulie

    Din pacate draga Serbane , sau din fericire-depinde cum vezi tu un pahar umplut pe jumatate- nu vom trai sa vedem care din cercetatori au dreptate.Cert este ca niciodata doi oameni de stiinta din acelasi domeniu nu au cazut de acord asupra unei singure teorii din domeniul dumnealor de cercetatare.Asa se intampla si cu incalzirea globala , unde in anii nostri fata de anii 40 cand se atingeau temperaturi ridicate in locatii punctuale si timp scurt acum incalzirea se manifesta pe arii existense si pe un timp din ce in ce mai repetat si mai lung

  • cristi
    Posted at 11:15h, 31 iulie

    Corecta concluzia ta.Stai sa vezi cati bani or face uni cand o sa trebuiasca sa sa inlocuim becurile normale cu cele asa zis ecologice.

  • smasher
    Posted at 11:15h, 31 iulie

    perfect de acord… din pacate in mare parte mass-media=mass-manipulation(si sunt mult mai multe argumente la ideea asta, nu doar asta prezentat de tine) … din pacate in romania majoritatea nu au cum sa vada chestia asta pt k majoritatea oamenilor muncesc greu/mult sa’si castige banii si se uita la televizor ca sa se relaxeze si evident ca nu se uita la televeziuni de divertisment ci la stiri (pe motiv ca sunt informatzi … PE NAIBA! )

    mass-media = mass-manipulation.

  • radu
    Posted at 11:18h, 31 iulie

    sa nu exageram acum, tipul asta cam vorbeste aiurea…”nu o sa avem probleme cu mancarea, nu o sa piara nici o specie din cauza disparitiei habitatului..” si asa mai departe, zise astea isi pierde din credibilitate nenea asta…Daca ai vazut documentarul Home poti observa lucruri pe care probabil le cunosti deja in legatura cu speciile si mancarea, de care in short time o sa ducem lipsa…incalzirea globala, Da, e doar un mic mit industrial pus in picioare de acei micuti ciudosi pe ai mai mari care-si fac treaba in liniste si mai repede…pamantul a trecut prin shit-uri mult mai mari decat omenirea, dupa cum zicea si George Carlin, o sa se descurce, noi oamenii in schimb nu stiu exact cum o sa ne descurcam…pt ca asta-i problema, planeta-si urmeaza cursul iar noi se pare ca vrem sa il schimbam dupa propriul plac…

    deja avem probleme cu mancarea, nu noi cu alte continente mai infometate, deja suntem prea multi pe suprafete mult prea mici, dar de aici pana la a incalzi planeta cu nspe grade la 10 ani e o diferenta mare!

  • icsuleasca
    Posted at 11:25h, 31 iulie

    Poate ca sintem prea mici pentru a ne permite sa contrazicem niste minti antrenate, invatate, recunoscute international si generic drept savanti, specialisti etc, fie ca sint pro, fie ca sint contra teoriei incalzirii globale. Putem alege insa ce sa credem, in functie de perceptia proprie, subiectiva. Ma gindesc ca timp de sute de ani oamenii au fost masa de manevra, subjugati de rigorile religiilor si manipulati de cler, de biserica in general. Astazi ponderea celor mai pot fi imbecilizati prin intermediul bisericii a scazut simtitor. De aici poate se nasc (a se citi inventeaza) toate aceste teorii, care pot pacali relativ usor sub masca argumentelor stiintifice, oamenii lumii de azi. Ma duc chiar mai departe si ii condamn pe autorii teoriei incalzirii globale pentru lipsa de imaginatie…Inspiratia lor, punctul de plecare pentru aceasta idee pare a fi o alegorie…iadul este fierbinte, nu??? Si-atunci, putem da ochii peste cap, ne facem cruce, scuipam in sin si pocaiti din gura rostim: “a venit sfirsitu lumii, maica…”

  • Roxana
    Posted at 11:29h, 31 iulie

    frumos spus. poti sa faci ceva si despre industria chimica? ca am eu cativa prieteni care cauta alimente fara chimicale, si i-am sfatuit sa le caute la vaca… dupa care m-am razgandit, vaca are acid clorhidric in stomac… si propun nici sa nu mai respiram ca aerul e 72% azot, 21% oxigen si altele…
    daca as crede in incalzirea globala, ar fi pentru rablele care ma intoxica pe strada si pentru vecinii care fac carnati si aerisesc deschizand usa pe casa scarii. sunt sigura ca aia duc la cresterea incalzirii globale.

    pe de alta parte iti pot spune ca din punct de vedere stiintific totul este chestionabil (ca sa folosesc un barbarism). am trait in acest mediu si stiu sigur ca in aceasta lume democratica debate-ul este o practica des intalnita. Orice savant care poate veni cu o demonstratie argumentativa poate avea dreptate. e ca existenta raului si a binelui: nu poti demonstra ca exista unul fara celalalt. cred ca dreptatea despre incalzirea globala e pe undeva pe la mijloc. si da, ai perfecta dreptate ca industria a speculat acest fenomen ca sa se lanseze.
    inchei spunandu-ti un banc simpatic, care nu vizeaza persoanele de fata:
    intr-un tren se suie trei economisti si trei ingineri sa mearga la o conferinta. economistii isi cumpara fiecare bilet. inginerii iau un singur bilet. inginerii tin de sase si cand vine controlorul inginerii se inchid in toaleta. controlorul vine, bate la usa toaletei, astia strecoara biletul pe sub usa si controlorul il composteaza, il returneaza si pleaca. la intoarcere economistii cumpara si ei un bilet, iar inginerii nu iau nici unul. economistii mirati: „dar ce-o sa faceti?”. inginerii: ” o sa vedeti.” inginerii tin de sase si la un moment dat anunta ca vine controlorul. economistii se reped si se inghesuie in toaleta, un inginer bate la usa, economistii strecoara biletul pe sub usa, inginerul ia biletul si pleaca.

    eu, fiind de formatie inginer cu experienta in comert, va spun sincer ca un om cu formatie tehnica poate sa-l ameteasca pe unul fara de minune. cam asa cum ma ametesc pe mine mecanicii cand ma duc cu masina in service. 😀 de unde am tras eu concluzia ca toti suntem smecheri si ca de fapt incalzirea globala ne pacaleste pe toti cand le da argumente si la unii si la altii… pe principiul: live and let live…

    o zi racoroasa va doresc!

    toate ca toate dar mai usor cu economistii, am terminat ase-ul in 98 si-ti spun din proprie experienta ca eram foarte priceput la negociat cu nasii! o zi buna si la tine!

  • Adrian
    Posted at 11:43h, 31 iulie

    Da, dar nu e nimic rau in schimbarea filtrelor de benzina sau si mai bine schimbarea benzinei cu o alternativa viabila, sau in impanzirea pamantului cu panouri solare, sau cu aparitia mai multor spatzii verzi, sau cu protejarea unor specii de animale, sau cu sortarea gunoiului etc etc

    Adica, chiar daca e o manipulare ordinara(si sper sa fie doar asta!!!), din care boierii(cei putini) scot bani fff multi de la pulime(cei multi), sincer nu ma deranjeaza. Din contra!!!

    Ce bine ar fi sa ne manipuleze cineva si sa ne faca autostrazi si parcari!!!

    Oricum, ca cei putini sa conduca pe cei multi, trebuie sa-i manipuleze; asta e regula de pana acum; DE MANIPULARE NU SE SCAPA!!!

    sau scapi de o manipulare si dai de alta…

    Important e ca suma manipularilor spre bine sa se echilibreze cu suma manipularilor spre rau…
    si asta se cheama echilibru, armonie…

    nu spune nimeni ca ecologia nu e importanta si ca in Beijing atmosfera e respeirabila sau ca nu sunt bune normele euro pentru masini, sau ca Germania nu arata superb plina de paduri si verdeata si cu tehnologii non poluante! nu! dar isteria de care vorbeste domnul ala in ultimul clip este cea care m-a determinat sa scriu!

  • Adrian
    Posted at 13:25h, 31 iulie

    Bun exemplu Germania!!! Poti linistit sa vi si cu Elvetia!

    Oricum, isteria, ca orice forma de exagerare, dezechilibreaza balantza armoniei(scuzat sa-mi fie usorul patetism) si din punctul asta de vedere iti dau dreptate, intrucat este deranjanta.

    Ma tem insa, ca mesajul tau sa fie citit cu superficialitate si deci sa genereze monstrii mai mari… si sa intoarca si pe cei care deabia incepusera sa se civilizeze la comportamente mai vechi…(aici vorbesc mai mult de politicienii lui peste)

  • PussyCat
    Posted at 14:40h, 31 iulie

    foarte bun articolul citat !

  • smasher
    Posted at 15:55h, 31 iulie

    apar doar posturile care trebuie sau wtf? :blink:

    e delay ?

  • anna
    Posted at 16:31h, 31 iulie

    Sa te uiti si la Global Dimming. Alt film super, cu un stop mai mare de adevar.
    Nu ma pricep asa bine la subiecte de genul asta, insa filmul mi-a atras atentia.

  • gbr
    Posted at 17:59h, 31 iulie

    salutare,

    stii ce e frumos ? ca sunt sigur ca alti savanti au aparut si au aratat dovezi referitoare la incalzirea globala cum ca ea exista…

    savantii nu prea au aparut sa spuna ineptii, dar ecologisti-talibani da!

  • ZaffCat
    Posted at 18:00h, 31 iulie

    Multumesc pentru informatii. Pare logic si de bun simt ce se sustine in film. Drept urmare l-am pus pe tot la mine pe blog 😉
    Si ai dreptate, de fapt mai enervanta este ipocrizia si faptul ca nu conteaza decat ce este „trendy”…

  • kraft
    Posted at 18:10h, 31 iulie

    Ma bucur ca ai abordat acest subiect! Eu am facut-o chiar de Ziua Pamantului cand eram sfatuiti sa stingem lumina o ora caci … asa vom salva planeta! Da … bineinteles!
    O manipulare ca multe altele, insa mai bine pusa la punct! Teoria incalzirii globale = taxe, multe taxe si profit!
    Incalzirea globala nu are legatura cu activitatile umane (mai multe aici: http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=5086)! Din pacate, insa, propaganda este fantastica asa ca smecheria va mai tine cativa ani!

  • Adi T
    Posted at 20:17h, 31 iulie

    Ai vazut „An inconvenient true”? Mi se pare un film corect, fara prevestiri apocaliptice, conspiratii etc. nu cred ca e ceva rau in a fi mai cumpatati indiferent daca noi oamenii influentam sau nu procesul asta de incalzire. Faptul ca se defriseaza la greu (in tara noastra e jale) si in loc nu se mai pune nimic nu-i un lucru bun (decat pentru cel care are de castigat $$ din asta). am vazut cu totii urmari ale poluarii intr-un timp scurt iar acum sa negam tot si sa bagam capul in nisip ca strutii… din pacate se vorbeste mult si se face putin pentru asta-i marea problema.

    eu nu vorbesc aici de poluare ci de manipularea maselor cu aceasta noua ineptie denumita: omul incalzeste plenete…nu, omul murdareste planetea, o polueaza, face multe minunatii, ii taie padurile etc. dar incalzirea globala asa cum ne estea ea prezentata nu prea e influentata de noi!

  • nicushor
    Posted at 23:38h, 31 iulie

    Salut Şerbane,
    M-a contrariat editorialul tău dar cu ajutorul răspunsurilor de sus mi-am dat seama într-un final unde baţi. Trebuie că ai uitat să întregeşti ansamblul creionat prin scris. Imaginea este trunchiată în ceea ce ai relatat tu sau oricare alt om de ştiinţă. Fiecare din noi are simţuri pe care le poate încerca. Un exemplu la îndemînă pt. tine care locuieşti în Bucureşti. Mergi pe jos prin oraş şi pe la intersecţii în mijlocul zilei şi apoi să faci o tură în afara Bucureştiului. Diferenţa va fi imposibil să-ţi scape. Aşadar, cum spunea cineva mai sus, adevărul bate undeva la mijloc. Orice explicaţii vom găsi cu privire la dezbaterile de idei ale momentului mă lasă rece.
    eu nu contest poluarea si efectele ei negative, mor ca nu pot sa traiesc altundeva in afara Bucurestiului, dar aici e vorba de altceva!

    Eu văd gunoaie aruncate de pitecantropi şi pitecantroape pe jos şi deja mă simt poluat. Merg în Nordul ţării şi spun atunci şi nu altă dată că am respirat un aer curat. Nu vreau să relativizez discuţia pt. că m-aş contrazice. Există poluare şi încălzire globală aşa cum există şi o ciclicitate evenimenţială cînd se pot schimba datele problemei. E normal ca cei menţionaţi de tine să-şi schimbe strategiile. Dar să nu întoarcem capul la kktul prin care trecem. Atunci chiar că am dat-o în bară şi încălzirea globală chiar ni se va părea cea mai productivă perioadă a omenirii =)) ca să fiu în ton cu inepţiile debitate de acel who the f…is he?. Vreau doar să arăt că problema încălzirii este reală cum de altfel o poţi şi ignora şi să spui că de fapt ai nevoie doar de un ventilator şi gata încălzirea, nu?:D

    incalzirea globala exista, dar este mult prea putin influentata de noi….este o isterie generalizata cu incalzirea asta!

  • kaLoo
    Posted at 00:50h, 01 august

    chiar ca toti sunt speriati si sunt cu tot cu padure si padurar… foarte tari documentarele, mi-am mai schimbat putin parerea….

  • glm
    Posted at 02:07h, 01 august

    Vezi documentarul „Home” si poate vei avea si o alta perspectiva asupra naturii imorale si rapace a oamenilor care, desigur nu poate influenţa climatul pamantului, dar poate grăbi sfârşitul prevestit de Dumnezeu in care doar o mana de oameni mai crede… Pe mine mă doare in cot de încălzirea globală, oricum politicile macro (de orice fel) nu le fac eu, iar unele afirmatii desuete de pe-aci cum ar fi sa mergem
    mai putin cu maşina nu au nici o valoare
    practica. Oricum, pentru cine cunoaşte
    pământul cu tot ce este pe el va arde si asta nu pt. ca zic eu ci pentru faptul ca asa a hotărât Dumnezeu si hotărârile lui sunt bune si implacabile.

  • Gogu
    Posted at 13:25h, 01 august

    E de la ei.

  • genie7
    Posted at 16:36h, 01 august

    Ai auzit de Codex Alimentarius? Pana sa ne omoare incalzirea globala, ne omoara porcaria asta. Sper din tot sufletul sa nu se aplice legea asta, altfel ne ia naiba pe toti.
    (Bine, exceptandu-i pe aia „mari”)

  • giulia
    Posted at 20:32h, 01 august

    De inversarea polilor ce zici? Dar de calendarul Maya?

    O imensă piatră din America Mijlocie găzduieşte celebrul calendar Maya care cuprinde cicluri de 1.872.000 zile. De ce tocmai această cifră? Unităţile de măsură specifice civilizaţiei maya ne uşureaza calculul: o zi terestră este numită KIN; 20 de zile formează un UINAL; 18 asemenea „luni” formează 360 de zile, numit TUN; 20 asemenea „ani” (7.200 zile) formează un KATUN; 20 de katun-uri formează un BAKTUN, iar 13 baktun-uri întregesc acest ciclu de 1.872.000 de zile (aproximativ 5.125 ani)

    Maurice Cotterell a descoperit că sunt necesare 1.366.040 zile pentru ca polii magnetici ai Soarelui să se inverseze. Inversarea polilor magnetici este de acum un fenomen acceptat şi întâlnit la toate corpurile astronomice (stele sau planete). Cotterell a calculat această perioadă folosindu-se de intersecţia orbitei soarelui la ecuator (26 zile) cu orbita sa la poli (37 de zile). Această descoperire a fost posibilă datorită măsurătorilor realizate de sateliţi.

    Inclin sa nu cred… tu ce zici ?

  • bursucul
    Posted at 00:16h, 02 august

    Serbane pina la ora actuala se pare ca ai ales o tema cam nepotrivita;)
    ps sau poate este lumea in concediu pe litoral
    toate cele bune

  • Tzepeshdracool
    Posted at 00:27h, 02 august

    Incalzirea globala este, cel putin din cate stiu eu, ceva normal, exact ca si glaciatiunea ce o va urma.Daca faci o ratiune destul de simpla, iti dai seama ca e normal ca glaciatiunea sa duca la incalzire globala si invers.In plus, se face atat de mult caz pe seama asta, incat unii cercetatori extrem de „destepti”, genii la ei pe palier, s-au gandit ca daca arunca ceva sulf prin atmosfera, vor reduce incalzirea globala(am vazut asta pe discoveri).Taticuuuu…cat de prost sa fii sa introduci sulf in atmosfera???In primul rand ca e toxic, iar in al doilea rand…ne jucam cam mult cu focul.Mama natura n-ar aprecia prea mult asta, si s-ar putea sa ne „scuipe” cu ceva ploi foarte acide…E doar o parere, in plus eu nu sunt om de stiinta asa cum sunt ei.In concluzie, incalzirea globala e un fenomen cat se poate de natural, dar din care se pot scoate bani frumosi, asa ca baietii destepti se folosesc de asta.(Off topic: Cam cum e si cu criza asta, in special la noi)

  • BLOG VEDETE
    Posted at 02:04h, 02 august

    cei care o tin sus si tare ca planeta se va distruge sunt la o extrema iar tu esti la cealalta….nu poti sa negi ca sunt probleme legate de poluare, incalzire globala, stratul de ozon etc. mai ales in bucuresti e canicula mai tot timpul, te sufoci pur si simplu si sa nu-mi spui ca acum 7-10 ani era la fel.

  • tibi
    Posted at 04:34h, 02 august

    ca orice eveniment ..noi balcanici il dicutam ca pe fotbal ..ba ca e bine ..ba ca nu e ..unii ca au citit in nu stiu ce carte ..altii ca au vazut nu stiu ce film…..mi se pare o provocare idioata doar

    numai un tampit poate sa nu creada ca omul (care trecu’ de pragul de 6 miliarde) nu face rau planetei si ca acest rau nu are efecte asupra ei.
    Daca nu credeti atunci o sa va spuna stranepotii vostri care or sa vada veverite doar la muzeu .

    nu vorbim aici de poluare si atacarea mediului, ci pur si simplu de incalzirea globala. punctual! si de isteria generata in jurul ei atat! poluarea si raul pe care-l genereaza masele mari de populatie exista si e cava negativ, si poate fi combatut. cat priveste populatia ganditi-va ca cele 80 la suta din cel 6 miliarde acula mai putin de 2 la suta din suprafata uscatului. deci mai e loc! sa-ti traiasca veveritele pe care ti le pot arata in mijlocul bucurestiului, cel mai poluat oras al Romaniei!

  • carmen
    Posted at 13:38h, 02 august

    O cometa trece pe langa planeta Pamant: „Ce faci soro? cum o duci?”, tera: „Bine in general, am niste vietuitoare numite oameni care ma mai supara, da trec repede”

  • vio
    Posted at 17:12h, 02 august

    Agenturili strainii!
    Ele se fac vinovate de aceste teorii sau conspiratii. N-as fi atit de categoric in ceea ce priveste gaura de ozon sau reducere calotelor glaciare. Daca este un fenomen ciclic, asta putem doar presupune pentru ca nu avem la dispozitie decit timpul biologic nu si pe cel istoric sau geologic.Cert este ca gaura de ozon s-a format SI datorita eliberarii de clorflorcarbon in stratosfera, asa cum, desi am fost in perioade reci (dpdv al glaciatiunilor si perioadelor de racire sau incalzire ) calota glaciara s-a topit sau ma rog, s-a redus.
    Sa fim categorici cind nu prea suntem informati nu prea ne sta bine.
    No ofense!
    Respect.
    plecatdeacasa.blogspot.com

  • neinfectat de comunism
    Posted at 18:56h, 02 august

    fraieri vor fi mereu…

  • George
    Posted at 21:08h, 02 august

    Salut!Este foarte adevarat ca aceste cicluri, glaciatiune-incalzire,fac parte din evolutia Pamantului de-a lungul milioanelor de ani scursi de la formarea sa ca planeta.S-ar parea ca ne aflam intr-o perioada de incalzire inevitabila care,dupa parerea mea,este putin grabita de activitatea umana.Cu alte cuvinte,avem si noi o oarecare vina.Dar de aici si pana la a sustine ca noi suntem principalii vinovati este cale lunga!Sunt de acord cu cei care sustin ca aceasta campanie „verde” are o finalitate economica.Adica producatorii de noi tehnologii (declarate tot de catre ei protectoare pentru natura) trebuie sa vanda rodul muncii si cercetarii pentru ca altfel nu si-ar mai avea rostul si nu ar mai primi bugete in continuare.Nimic rau in asta!Asa evoluam si ne usuram munca.Dar nu trebuie isterizata populatia cu scenarii catastrofale numai pentru ca unii vor castig imediat si cat mai mare.De obicei nu cei care creaza un produs nepoluant sunt asa de insistenti in implementarea (a se citi vanzarea)lui ci samsarii,cei care profita fara a avea nici un merit.Ei folosesc mass-media pentru a manipula oamenii simpli care cred ca a venit sfarsitul lumii daca se isca o furtuna mai puternica sau daca dogoreste soarele mai tare decat stiu ei ca trebuie.Acesti oameni care vor sa arate realitatea asa cum este trebuie sprijiniti si incurajati sa-si duca lucrarea pana la capat.Poluarea locala cu gaze de esapament,ape reziduale,gunoaie,chimicale,etc.poate duce la aparitia de noi boli, noi virusi, nicidecum la incalzire globala.Trebuie ca toti sa inteleaga si sa faca diferenta dar aici este vorba si de gradul de cultura si informare.Sa auzim de bine!

  • Misu
    Posted at 22:59h, 02 august

    stiam, dar foarte bine ca ai promovat.
    am incerc sa conving atata lume cu argumente si nu am reusit.

    eu am gasit intamplator pe Azureus (bittorrent client) un film gratis, promovat de ei intitulat:
    The Great Global Warming Swindle.
    il puteti gasi si aici: http://video.google.com/videoplay?docid=288952680655100870

  • Misu
    Posted at 23:00h, 02 august

    acum am vazut ca e vb de acelasi film. scuze.

  • Travel Guru
    Posted at 10:14h, 03 august

    Sunt de acrod ca exista oameni care profita de toata isteria asta cu incalzirea globala. Insa nu trebuie nici sa cadem in extrema cealalta, a pasivitatii si indiferentei fata de mediul inconjurator.

  • raducu
    Posted at 14:16h, 03 august

    @Sirg:
    acu o ora am vazut pe discovery un documentar…si daca se topeste calota tot nu credte nivelul apei, deoarece apa ocupa acelasi spatiu si cand e inghetata si cand se topeste…un lucru care ar trebuii sa te ingrijoreze si care se topesc su ghetarii montani.mno aia da, aia pot determina cresterea nivelului apei din oceane.

  • mickey
    Posted at 14:27h, 03 august

    Totul este ciclic, mai putin consumul de petrol. Crezi ca suntem bine? Crezi ca e normal ce se intampla???
    Am taiat tot ce se putea taia, am stors planeta de petrol, inca putin si o sa realizam cat de grava e problema. Ce daca ne incalzim? poate ca e adevarat sau poate nu, dar cu siguranta ramanem fara petrol. Cu sigurnata ramanem fara paduri, si fara animale.
    Prima masina cu motor electric a aparut in 1900, daca nu exista foamea asta nenorocita de bani acum eram bine de tot. Acum aveam o planeta sanatoasa. Daca nu investeam atat in razboaie acum aveam o planeta sanatoasa, daca banii pt inarmare ar fi redirectionati catre lucrurile cu adevarat importante acum aveam o planeta sanatoasa. Dar viata noastra nu are sens. Ce sens are sa fii bogat daca e bogat si vecinul? Ce rost are sa traiesti bine cand si ceilalti din jurul tau traiesc bine? Omul simte nevoia de recunoastere. Omul este un animal orgolios.
    Conform afirmatiilor postate de tine nu exista incalzire globala. Acum te intreb, crezi ca exploatam intr-un mod sanatos minunata noastra planeta??

    exista incalzire globala dar nu este influentata ata de mult de oameni precum vor unii sa credem….in alta ordine de idei tot ce ai scris tu e adevarat si nu e bine!

  • me
    Posted at 15:23h, 03 august

    ii dau dreptate lui sirg

  • Burta plina
    Posted at 16:32h, 03 august

    Trebuie sa existe niste oameni care sa dea semnale de alarma . Pericolul pandemiilor , al prabusirii internetului , al disparitiei unor specii ,etc sunt reale . Pentru ca ne place sa ne plimbam cu jeepuri prin orase , sa aruncam pet-uri si gunoaie peste tot vom ramine aici unde suntem 😮 tara murdara ,cu oameni murdari . Ne intereseaza doar orizontul nostru de viata de 70-80 ani ,iar dupa noi potopul. Cel putin asta reiese din articol.

  • neinfectat de comunism
    Posted at 18:52h, 03 august

    mai daunator pt aerul nostru sunt politicienii romani…ei emana cantitati imense de CO2 de la atatea mese imbelsugate platite din banii contribuabililor…

    misule intra la misto si la mine pe blog, pls..

  • liana
    Posted at 20:44h, 03 august

    Serban, citeste FRICA (The state of fear) si te lamuresti imediat. E o carte f bine documentata si fff buna. Merita!
    Eu sunt lamurita de cand am citit-o…
    Sa-mi spui ce parere ai dupa ce o citesti. O sa scrii cu siguranta pe blog ceva interesant. Te zvarcolesti ce interese sunt in jurul „incalzirii globale”. Mai vorbim!

  • teodora
    Posted at 20:46h, 03 august

    http://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU
    doar o alta perspectiva, filmul e gratuit se poate vedea si pe website-ul propriu
    http://www.goodplanet.org

  • Sirg
    Posted at 08:29h, 04 august

    Serbane, continuand de la ce mi-ai raspuns la comentariul meu anterior @8, tin sa te asigur ca nu am mintea spalata de documentare ci mai degraba sunt convins ca omenirea poate accelera incalzirea planetei, mai ales in cazul in care ne aflam intr-o perioada de incalzire (naturala, ciclica, etc), prin intensificarea actiunilor ce dauneaza mediului. Oamenii in loc sa opreasca ce fac rau, continua si fac tot mai mult rau.
    Nu am vazut documentarul cu glaciatiunea in 3 zile, dar e simplu sa te uiti pe Google Earth la Antartica, la anumite zone, si sa le compari cu fotografii mai vechi, din reviste de acum 10-20 de ani. In general, incerc sa ma bazez pe fapte si argumente pe care le poate verifica oricine, care sunt la indemana oricui.

    Ce spui este foarte corect, dar din punctul meu de vedere, daca aceasta „manipulare” duce la efectele pe care ni le dorim si la o planeta mai curata si mai sanatoasa, sunt gata sa o accept, chiar daca ar fi manipulare. Foarte bine daca China va polua mai putin, SUA, si asa mai departe.
    Oricum, ce e cert e ca vom afla adevarul despre incalzirea globala, ma refer la cauzele ei, mult prea tarziu, cand s-ar putea sa nu se mai poata face nimic. Statele puternice tergiverseaza iar ecosistemele au de suferit. Responsabilitatea voastra, ca jurnalisti, e sa informati corect si obiectiv, eu iti inteleg pozitia. Totusi, astfel de pozitii sunt foarte greu de sustinut, deoarece ai nevoie de o multime de date sustinute de experti din domenii diferite, la randul lor cu un cuvant greu de spus in lumea stiintifica.

    Eu nu cred orbeste – incerc sa ma conving prin ceea ce vad si singur – privind la multitudinea de orase puteric dezvoltate si nivelul de smog, ca sa nu mai spun de restul gunoaielor produse, este greu de grezut ca zeci de ani de astfel de poluare nu are un impact asupra climei regionale, daca nu a continentului sau chiar a planetei.

  • Mihaiko
    Posted at 09:15h, 04 august

    E plauzibila si teoria asta.Totul pentru a oprii dezvoltarea tarilor subdezvoltate. Un pas urias in stoparea dezvoltarii statelor mai putin industrializate cu „sperietoarea” gaze cu efect de sera, s-a realizat deja prin Protocolul de la Kyoto,incheiat in 1997, ca urmare a efectelor Incalzirii Globale. In acest protocol fiecarei tari ii este atribuita o cantitate de emisii de gaze cu efect de sera, pe care nu are voie sa o depaseasca. Cantitatea de emisii a fost stabilita in raport cu emisiile realizate in anii 80-90. Deci, daca vrei sa te dezvolti, nu ai voie sa emiti mai mult decat ai facut-o in anii 90,… cam ramai la acel nivel… sau: cumperi tehnologie nepoluanta de la cei care o detin, adica de la statele puternic industrializate. A aparut asa si bursa carbonului, in care statele care au renuntat deja la dezvoltare industriala (aici intra si RO)si care emit mult sub cota atribuita (stabilita conform emisiilor din anii 80-90), au „cota de emisii in exces”, pe care o pot vinde. Tin minte ca Videanu chiar vrea sa vanda cota nostra de emisii pt 1,5 mlrd. dolari, a aparut ceva si in presa luna trecuta, dar asta-i alta poveste.
    Ideea este ca Protocolul de la Kyoto, semnat pentru a stopa „incalzirea globala” cauzata de emisiile de carbon, limiteaza drastic posibilitatea de dezvoltare a statelor slab dezvoltate.

  • Cosmin Iacob
    Posted at 10:07h, 04 august

    suna a teoria conspiratiei. imi placeeeee!

  • Blogul antiplictis... cu B mare
    Posted at 10:23h, 04 august

    Tutorial de manipulare(II)…

    Serban Huidu publica astazi pe blog un articol despre cum incalzirea globala s-a transformat intr-o isterie multinationala. Pe buna dreptate. Omul este cel mai usor de manipulat atunci cand ii sunt prezentate scenarii apocaliptice. Daca ai in spate si …

  • Prometeu
    Posted at 13:35h, 04 august

    Cum se spala banii din „energiile verzi”
    „CAI VERZI”

    Ordinul 565/2009 aprobat de Nemirschi permite inlocuirea sau completarea sistemelor clasice de incalzire ce folosesc energii conventionale cu sisteme ce ce folosesc energie din surse regenerabile.
    Vechiul program „Casa Verde” s-a aprobat binenteles nu in forma conceputa initial unde beneficiarii erau persoanele fizice ci la discretia consiliilor locale unde Reptilele Primariilor si ala Consiliilor judetene vor decinde sa trimita dosare spre aprobare la AFM.
    Programul a fost demarat pentru spalarea banilor pe care Romania ai primeste din „certif CO2″si a fost transferat Politicului.
    Data de 30.07.2009 este data ultima de depunere a dosarelor pentru prima sesiune de finantare.Astazi s-au depus 6 dosare…mare succes…Primariile trebuie sa dea 20% bani care spun ca nu sunt in stare sa-i aprobe in consiliile loccale, restul fiind primiti de la AFM, adica 80%
    Problema e ca primariile nu au sa aprobe acei bani(20%) la oriceine ar veni sa depuna un proiect;aproba acesti bani doar Buhaitul Baron Local care are un interes sa-si bage firma preferata.Si uite asa se duse ‘uli si marele program trambitat de 2 ani ,la elaborarea caruia au participat o multime de satrapi lucratori la stat si care azi isi primesc in continuare salariile fara sa fi simtit ce e criza ;criza suportata de Forfaitii lui Pogea care-si vand gainile din curte sa nu vina Fiscu sa le puna sechestru.
    Huidule…Huidule cand vom scapa tata de PLUTOCRATIA SECURISTA ca astia pe noi ne-au ingropat dar cu copii nostri ce au???
    Semnat:Jean Valjean

  • dust
    Posted at 13:45h, 04 august

    fff. interesant, cea ai zis mai sus!

  • PussyCat
    Posted at 13:55h, 04 august

    save the whales :))

  • bypredo
    Posted at 22:41h, 04 august

    dap l-am vazut si eu..de fapt stimabilul Al Gore a descoperit roata.

  • Radu Ciocan
    Posted at 00:05h, 05 august

    „The Great Global Warming Swindle” e un film cu arata cercetari stiintifice ce demonstreaza ca man made global warming e bullshit curat.

    Un episod din Penn & Teller: Bullshit este tot despre asta:

    „Environmental Hysteria – April 18, 2003 – Question mainstream opinions on various environmental issues, including global warming, with a criticism of Greenpeace and Julia Butterfly Hill. Includes an experiment where people at an environmental rally sign a petition to ban water, disguised under the name Dihydrogen Monoxide, without thinking out the proposal critically. ”

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bullshit!_episodes
    http://isohunt.com/torrent_details/108852945/penn+%26+teller+Environmental+Hysteria?tab=summary

    Incalzirea globala nu e decat o alta sperietura apocaliptica gen 2012 sau profestiile biblice:
    http://www.raduciocan.ro/2008/12/apocalipsa-sfarsitul-lumii-se-apropie/

  • oana
    Posted at 10:59h, 05 august

    mai bine sa ne traim clipa..si sa nu ne gandim prea mult la viitor,sigur sa incercam sa facem ceva pentru copii nostrii,dar suntem prea mici pentru a misca ceva in aceasta lume mizera.oricum este de apreciat ca te preocupa si inca o data dovedesti ca faci parte din acea specie de barbati …pe cale de disparitie.am avut norocul sa te cunosc personal,un om exemplar pe care orce femeie si l-ar dori alaturi.consoarta ta este o norocoasa …ce mai.
    ps.astept sa facem un tur cu moto..sau macar un raspuns 😀

  • pixie
    Posted at 18:40h, 05 august

    despre pofetia din 2012 ce crezi? sunt chiar foarte curioasa!e o adevarata isterie pe tema asta.unii cred ca incalzirea globala e semnul ca vine sfarsitu lumii.imi aduc aminte ca pe la ora de istorie parca nu mai stiu exact si cd a fost marea ciuma lumea credea ca vine sfaritul lumii.si nu a venit.acum sunt curioasa cu 2012-le asta e ciudat intr-un fel.

  • Seby
    Posted at 21:04h, 05 august

    De fapt , cică amus aprox 100 de ani (aproximativ că nu ştiu eu exact xD) când a erupt kracatoa(probabil nu iam scris numele corect) so ” poluat ” atât de tare că s-a răcit climatul peste tot… şi acum e din nou la normal… deci practic noi ar trebui să poluăm cât mai mult ca să se răcească ?orr what?

  • bella
    Posted at 18:37h, 06 august

    hahahaahah!!!!
    serbanica,te inseli!! acum au anuntat la tv ca niste cercetatori au spus ca de fapt sintem intr-un proces de racire globala ,nu incalzire!!! buna ,nu?

  • Maarten Sikke
    Posted at 20:05h, 06 august

    Ca sa fiu putin mai imbecil, eu as putea include si religia in lista profitorilor de prostie omeneasca, la fel ca si gubernele, si biserica de est sau cea de vest sunt la fel de „vinovate”, cu ghilimele de rigoare, pentru ca ei nu fac decat sa profite de pe prostia omului obisnuit, si cum traim in 2009, omul se poate informa foarte usor, deci si omul de buna credinta e la fel de vinovat ca si guvernele si religia, pentru ca are o minte cu care sa gandeasca si tehnici de informare.

    p.s. vizioneaza documentarele Zeitgeist.

  • stefan
    Posted at 21:11h, 06 august

    chiar daca se exagereaza oameni au distrus in ultima suta de ani foarte mult planeta, asa ca in mare parte sunt de acord cu teoria ta .
    PS: acum marea isterie este 2012 :))

  • neinfectat de comunism
    Posted at 23:46h, 06 august

    sunt off topic, sorry

    nu stiu daca va intereseaza,doar sa va avertizez ca Nutzi Udrea da in vileag o noua lista…la mine pe blog mai multe detalii …

  • ita
    Posted at 13:01h, 07 august

    Zeitgeist-un bullshit de 2 bani, cu o groaza de erori de cultura generala(vezi mai ales partea cu religia)..numerita pierdut timpul, mai ales ca e si a dracului de lung si plictisitor

  • Vice
    Posted at 18:12h, 07 august

    suna a teoria conspiratiei

  • luciano
    Posted at 10:59h, 08 august

    serbanica…incalzirea ca incalzirea dar sunt tare curios ce e cu gripa asta porcina care ne ameninta in toate colturile lumii…eu de ex. locuiesc in germania si aici cazurile se inmultesc de la zi la zi…

  • LucianL.
    Posted at 13:27h, 09 august

    Serbane, te plac, dar ai cam dat-o in conspirationism aici…ai dat-o grav.

    Cu chestii de astea simplutze de genul ,,India si China au industrii invechite, iar occidentalii ii pacalesc pe ei si pacalesc o lume intreaga” nu explici nimic.
    Daca e asa, de ce nu fac astia…chinezii, indienii un scandal monstru ?De ce accepta si ei ideea incalzirii globale ? Sunt atat de fraieri ?Sunt dobitoci sa plateasca mai mult in conditiile in care sunt niste MARI puteri ? Fenomenele politice, economie si sociale sunt prea complexe sa le explici asa simplu.

    pai se cam opun si polueza de rup! si china si india si statele unite au dureri in cot de normele de poluare, rusian nu mai vorbesc! retine eu nu spun ca nu poluam ci ca incalzirea asata globala de care se vorbeste si se isterizeaza lumea nu este atat de legata de poluarea umana(care e naspa) cum vor unii sa credem!

    Si de ce numai un numar infim…probabil sub unu la suta din savanti ( si in niciun caz cei mai buni din lume) sustin asta.Sa inteleg ca imensa majoritate sunt in slujba multinationalelor ? Toti-toti aia care sustin asta ? Toti????Oricine stie ceva despre gazele cu efect de sera ( nu trebuie sa fii specialist, citesti sau dai pe Google ) intelege ca INCALZIREA GLOBALA E PE BUNE. Fizica si chimia nu le poti pacali, Serban.
    uita-te la filmulete si ai sa vezi argumente solide….da! dioxidul de carbon ne incalzeste dar ce aruncam noi in atmosfera e incomparabil fata de ce arunca pamantul insusi!

    Iar chestiile astea conspirationiste…sunt ceva de genul alora care spun ca americanii au inscenat in studio aselenizarea, dar ca nu au mai ajuns pe luna de 40 de ani. De ce, li se stricase studioul ? :)) Aceeasi logica si la teoriile care contrazic teoria incalzirii.Frate, cat prind teoriile astea ale conspiratiei la tineretul nostru ( da, Serban, te consider tanar ).

    tocmai ca aici nu e nici o conspiratie, este purul adevar, argumentat de oameni seriosi, cat priveste aselenizarea, e clar ca a avut loc daca nici rusii nu au contestat-o si s-ar fi prins daca era fake!

    Sunt seducatoare ele, dar cad la o analiza solida.

    o sa razi aste alarmiste cad la o analiza solida!

  • Belo
    Posted at 22:53h, 09 august

    Sunt curios daca o sa dati pe post amanunte despre cat de FAKE e emisiunea HIPNOZA! Penibil de Fake….dar cred ca nu te lasa sefu` Sau ai atat tupeu incat sa arati cat de FAKE e?

    ba o sa dam asa cum am dat despre tradati in dragoste, schimb de mame, sau alte productii de cacao care sunt si pe la primatv! Hipnoza nu face exceptie!

  • Alter Ego Blog
    Posted at 17:25h, 10 august

    Interesant ceea ce spui, de fapt ce se spune in documentarul mentionat… sa inteleg ca totul se desfasoara sub umbrela conspirationista ?!

  • vălul de pe ochi
    Posted at 01:22h, 11 august

    E,nenea asta a descoperit din nou apa calda,dupa cum zice un „amic” de-al tau. Orice om cu bun simt care nu a dormit la ora de biologie din clasa a V-a cand se studia botanica stie ca plantele consuma dioxid de carbon pt a se hrani, si in procesul de fotosinteza elibereaza oxigen, desigur ele si consuma oxigen pt a respira. Scuze Huidule, te respect foarte mult, dar parerea mea e ca nenea asta vrea sa fie vedeta si cauta un mod care sa ii aduca notorietate, si ce modalitate poate fi mai potrivita decat contradictia opiniei generale. Sunt sigura ca aceste incalziri la care se refera el sun ciclice,la fel ca si glaciatiunile, ca extinctia unor specii este normala, la fel cum va fi normala si extinctia omenirii intr-o zi. Negarea acestui fapt denota infantilism sau in cel mai bun caz o inocenta in gandire. Teoria sa nu inseamna ca poluarea nu ne face rau, ca defrisarea, poluarea industriala sau chiar si poluarea automobilelor nu creste temperatura ambientului, nu afecteaza sanatatea noastra si a celelaltor componente ale naturii. Imi amintesc emisiunile la cronica in care chiar tu spuneai cat rau au facut Bucurestiului cei care au desfintat spatiile verzi si au construit cladiri fara numar… Sa nu imi spui ca nu e mai crescuta temperatura si nu e mai crescut gradul de discomfort cauzat de poluare in Bucuresti, Timisoara sau in oricare alt oras mare, industrializat decat intr-un oras de tara sau oricum din acelasi tip de zona geografica doar mai putin industrializat. Sunt sigura ca e si multa diversiune in scopuri economice, asta nu inseamna ca noi puteam sa ne culcam pe o ureche, sa defrisam cu nesimtire, sa construim la infinit si sa ne facem salon auto in garaj. Masurile ecologice tin de respect si de bunsimt, pt ca fiecare isi da seama, daca are educatie, ce trebuie si ce nu trebuie sa faca… Iar campanii de doi lei precum cea realizata in Brazilia pt a salva planeta facand pipi la dus sunt pt smintiti, singurul efect produs este cel de stupoare, urmat eventual de o criza de ras. Te salut, cu respect!

  • gomez
    Posted at 13:52h, 11 august

    E o idee gresita cum ca distrugem planeta ! Planeta asta o sa ramana si dupa ce noi o sa ne autodistrugem si o sa-si reia linistita cursul, probabil cu alte specii, si va ramane asa cu muuult dupa ce noi o sa disparem de pe ea. (Asta daca nu o facem bucatele cu cine stie ce armament 🙁 )
    Ca distrugem ecosistemul prielnic noua prin poluare, sunt de acord. Ca s-ar putea sa fie o aberatie incalzirea globala, si cu asta sunt de acord, desi imi trebuiesc mai multe informatii decat doua trei documentare de o parte si alta a baricadei ca sa ma conving daca e o inselatorie sau nu. (Asta in timp, prin analiza, etc). Cu ce nu sunt de acord: cu faptul ca nu acceptam o idee noua doar pentru ca ni se pare noua a fi o „teorie a conspiratiei”. Trebuie sa invatam sa gandim pentru noi, nu sa mergem in turme, asta trebuie schimbat in primul rand.

    P.S.: De murit, oricum o sa murim cu totii, ideea e sa lasam ceva demn in urma.

  • PussyCat
    Posted at 15:39h, 11 august

    gata? ai pus pauza la blog ? 😀

  • Cosmin
    Posted at 11:06h, 13 august

    marea majoritate tot abereaza k suntem prea mici sa influentam una si alta. fratilor daca va considerati mici pai asa sunteti, mici si prosti adaug eu. mda, ce draq sa ne gandim la viitor k nu putem face prea multe, hai sa traim clipa, sper s-o traiti si la batranete sa plangeti pentru problemele care le au copiii vostri k voi nu ati influentat nimic k erati prea mici si ati trait clipa doar. nimeni nu vede cate distrugeri aducem planetei, asa mici cum suntem, ok poate incalzirea globala este inevitabila, poate nu avem noi cel mai important rol dar cu siguranta suntem al draq de implicati. acum vedeti conspiratii si manipularea maselor dar nu vedeti cum se defriseaza hectare de paduri fara sa se planteze nimic in loc. nu domne, noi suntem prea mici, ce mari pagube putem produce. toata lumea crede k este desteapta dak se uita si incearca sa demaste operatiuni la nivel global, inselaciunile facute de statele mari si alte chestii. inutil teoretic cat si practic absolut inutil.dak am incepe sa schimbam lucrurile marunte cum ar fi mentalitatea noastra in principal, a mea k individ, domne’ eu pot realiza mult mai mult pot schimba ceva in bine in tara mea , aici in ograda mea, poate il schimb si pe vecinu dak mie imi merge treaba bine si ii arat k judec corect, poate mai schimb si cativa prieteni pe parcurs, poate mai sunt si altii k mine. Foarte multi de poate dar mult mai putini decat in chestiile despre care discutati voi. Poate ceea ce ai scris tu Serbane nu este adevarat, te-ai gandit macar o clipa la acest lucru ? Sincer, as incerca in locul tau sa deschid ochii oamenilor si mintea referitor la ce se intampla in tara asta, daca depasesti granitele aduti aminte k majoritatea sunt prea mici. As putea scrie zile intregi pe acest subiect si as mai putea chiar devia cateodata dar mai las si pe altcineva sa isi spuna opiniile.

    Cu respect

  • Andi Popescu
    Posted at 03:06h, 14 august

    Pune-ti un plug-in pentru social bookmarks, ca dupa ce l-am citit, am vrut sa-l arunc direct pe Twitter.

  • Daniel BC
    Posted at 08:28h, 14 august

    Salut Serban,

    Incalzire nu; poluare, gunoaie, mizerie, risipa, miciuna…. cat incape.Ai fost foarte elocvent. Am trimis articolul la mai multi prieteni, mi-a placut.

    Aparent o situatie fara iesire, insa Dumnezeu ne promite in Biblie un pamant si cer nou, insa cel mai important lucru, ne promite ca prin credinta in Isus, Fiul Lui, sa devenim fiecare niste fapturi noi, liberi de pacat.

    Cu drag si fara frica,
    Daniel

  • bloghi
    Posted at 11:57h, 15 august

    nimic nou, Serbane?

  • Costel
    Posted at 13:04h, 15 august

    Chestia cu incalzirea globala are ceva de adevar dar,ecologistii, cum sunt mâna în mâna cu statele dezvoltate,facând prea mare caz de chestia asta, î-si vând noile tehnologii la un pret destul de mare.
    Aici în Spania, printre oamenii de rând, circula un zvon precum ca masina care functioneaza pe baza de apa (pe baza de hidroliza cred ca se cheama) a fost descoperita de multi ani în Valencia dar nu se stie nimic de acest lucru.
    Eu, personal, cred ca este adevarat dar nu intereseaza aceasta descoperire din cel putin doua cauze:
    1. Din interesul marilor tari producatore si exportatore de petrol
    2.Impozitul pe care fiecare tara î-l are pus pe litrul de combustibil.
    Asa ca reflexionati putin asupra intereselor financiare ale partilor implicateîn tota afacerea asta.

  • Ana
    Posted at 23:23h, 15 august

    Vorbim de poluare???
    Sunt alte lucruri care polueaza planeta… ex. guvernatii nostrii…:)interesele financiare sunt mai presus de natura
    Nu calcati iarba.. fumati-o un indemn ecologic folosit de generatia pro..:)
    Serban succes pe viitor… si poluarea fie la ea acolo…:)

  • Adi
    Posted at 01:36h, 17 august

    cand incepe cronica la kiss fm ?

  • Marisse May
    Posted at 22:47h, 17 august

    A fi la o extrema sau alta este de fiecare data o pozitie mult prea incerta pentru un punct de vedere coerent. Faptul ca manipularea prin presa exista este in mod evident o realitate si fiecare dintre noi care ne dam cu parerea, angajati sau nu, speram sa ne creada cineva. Cu incalzire sau fara, imi e dor sa ma dau cu sania de Craciun si nu mai pot face asta de ani buni nici in muntii nostri romanesti! In plus, nu mai fac demult plaja fara creme de protectie si asta pentru ca am incercat si fara!!! Sa vina omu’ savant si sa ma dea cu iaurt pe basici in timp ce imi explica cum e cu manipularea asta si adevarurile stiintifice!! Ii multumesc! Si voua care credeti dupa ce… veti cerceta!

    asa este ne incalzim(mai avem zapada la munte si uneori in bucuresti) dar chesti asta e ciclica, anii 80 au fost mai frigurosi 90 mai ploiosi etc! e greu sa pui asta pe seama oamenilor!

  • CORNELIU - SUA
    Posted at 02:25h, 18 august

    Am fost de acord cu dumneata cand a fost cazul, de data asta am alta parere. Faptul ca un numar de oameni de stiinta pe care ii poti numara pe degetele unei maini neaga incalzirea globala este dreptul lor. Dar majoritatea lor covarsitoare – iar aici includ specialistii de la mai toate universitatile de pe Vechiul si Noul continent, expertii NASA si ai altor institutii prestigioase – publica articole dupa articole in reviste stiintifice explicand observatiile facute la fata locului sau prin satelit asupra acestui fenomen si dovezile pe care le au pana in prezent. Modelarea matematica a climei este un domeniu vast dar inclusiv pe aceasta cale se confirma teoria si observatiile mai mult sau mai putin empirice. Dumneata ai dreptul sa crezi oricare parere doresti, dar a te lansa afirmatii categorice, a acuza neintemeiat, a da senzatia ca posezi adevarul absolut este trist – mai ales cand vine din partea unei persoane pe care o stimez cum esti dumneata. Cand nu esti specialist intr-un domeniu e bine sa asculti cat mai multi dintre cei care se pricep si apoi sa-ti formezi o parere. Sau sa nu-ti formezi nici o parere daca esti in dubiu, asteptand ca cei competenti sa ajunga la o intelegere asupra verdictului. Nu te pripi sa tragi concluzii dupa ce citesti cate (sau DOAR UN) articol izolat. Te expui inutil riscului de a fi ridiculizat si e pacat.
    Numai bine dumitale si participantilor la blog.
    Corneliu – Philadelphia, SUA

  • Daniela
    Posted at 16:40h, 19 august

    Daca ai asculta kiss fm ai sti ca incepe pe 24 august;)

  • Cristian
    Posted at 02:20h, 20 august

    Serban, e adevarat ca noi nu influentam prea mult acum incalzirea globala. Dar gandeste-te totusi cand vreun stat smeker precum Rusia, Japonia, America, mai face cate un test cu o racheta nucleara si arunca in aer dioxid de carbon cat arunca 2 vulcani.
    dioxid la nucleara nu se prea potriveste dar radiatii din belsug!

  • popkiller
    Posted at 22:44h, 20 august

    asa o fi, isterie, interese, bani, marketing sau whatever.
    moda eco m-a enervat si pe mine crancen si le-as fi crapat capul mai ales vedetelor care peste noapte brusc mancau sanatos si nu-si mai cumparau blana de prototiptil…plm
    ideea e ca nu trebuie sa cazi in extreme, eu vreau sa respir aer ceva mai curat si sa mai vad si copaci nu doar mall-uri, vreau sa ma duc la munte si sa nu vad peturi de plastic din metru in metru iar la mare as vrea totusi sa vad nisip nu beton.
    ai vreo problema cu asta?

    nu!
    ai mare dreptate aici!

  • Tristan
    Posted at 18:56h, 23 august

    Stimate domnule Huidu, da-mi voie sa fac o precizare. Ceea ce sustii numesc „teoria anti-conspiratiei”. E la moda sa fii sceptic si sa arati cu degetul pe altii ca sunt naivi si prosti. Dar poate am inteles eu gresit, totusi nu pari omul care sa lase in urma un munte de gunoi dupa un picnic in Parang.

    Este clar dovedit ca omul distruge planeta, putin cate putin. Priveste in jur, ajungem la alienare in mediul urban daca nu avem alaturi un parc sau un copacel.
    Se mai taie o padure amazoniana, se mai distruge un habitat, sau se mai polueaza un pic… De acord, poate se exagereaza efectele, si unii se imbogatesc. Dar e absurd sa pui in balanta sanatatea planetei cu valoarea banilor, pe care noi i-am inventat, nu natura. Prefer sa se imbogateasca o mie de cretini ca becali pe spinarea mea, stiind ca se salveaza astfel si un singur hectar de padure, sau o singura specie pe cale de disparitie, decat sa traim in ignoranta completa, fara a avea nici cea mai mica grija privind ruina planetara pe care o lasam generatiilor urmatoare.
    foarte corect ce ai scris, eu vorbeam doar de incalzirea globala in care nu cred, poluarea si distrugerea sunt prezente si inca nu-s tinute in frau!

  • Robert Watz
    Posted at 11:56h, 24 august

    Da,ai mare dreptate,toate prostiile astea sunt pentru bani,ce sa mai zic de sfarsitul lumii de cate ori s-a zis ca vine,in 99′ ziceau ca e 666 si numarul diavolului si aberatii..acuma ma face sa rad…comete si toate chestiile si in plus acuma se zice ca o sa murim totii in 2012…sigurat ai auzit de chestia asta…cu domnul „nostradamus”.De ce 2012??pai ca sa aiba timp ca sa faca bani pana atunci.Este foarte ciudat cat de naivi pot fii oamenii si altii profita din plin

  • nicole
    Posted at 19:46h, 25 august

    Serban,ce crezi despre asta?
    http://www.youtube.com/watch?v=eAaQNACwaLw

  • Georgiana
    Posted at 12:35h, 27 august

    Incalzirea Globala nu este produsa de noi,dar poluarea este produsa de noi.
    Noi oamenii civilizatii arucam gunoaiele unde vrem(in raurii,pe spatii verzii etc)si distrugem frumusetea mediului incojurator.

  • Roxana
    Posted at 20:01h, 31 august

    Mare dreptate are cu ce spune. Si totul se intampla datorita faptului ca mediul este un domeniu politic si nu neaparat public sau juridic.
    De exemplu organizarea si functionarea Garzi Nationale de Mediu care s-a stabilit prin Hotararea de Guvern nr. 112/2009. Comisarul general este numit prin decizie a primului ministru iar restul comisarilor sefi sunt numiti de catre acesta din urma. Ceea ce inseamna ca Garda Nationala de Mediu este o organizatie politica si nu ceea c ear trebui sa fie. Ea este condusa politic iar tot ceea ce se intampla si toate mutarile sunt politice.
    Un alt exemplu, tratatul de la Kyoto care a stabilit foarte clar fiecare tara cat dioxid de carbon are dreptul sa produca in ficare an. Romania produce mult mai putin decat are dreptul. Dar noi oamneni inventivi ce facem? Vindem ceea ce nu producem. Adica, am vandut cantitatea de dioxid de carbon care nu o producem nemtilor, care produc mai mult decat au dreptul. Si toate astea se intampla, dupa ce imediat dupa revolutie, tot nemtii au vrut sa cumpere sterilul de mina de la Deva din care ei inca ar fi reusit sa extraga multe metale. Raspunsul autoritatilor romane a fost „Noi nu ne vindem tara!”. Si astfel, hectare intregi stau ocupate cu steril de mina. (Specific faptul ca din 1000 kg de minereu se extrag cam 27 de kg de cupru, restul de 973 de kg sunt aruncate/”parasite”)
    Legile cu privire la protectia mediului sunt ambigue si prost gandite.
    Iar Romania noastra este in continuare tara tuturor posibilitatilor.
    Un alt lucru legat de mediu, gresit si foarte mediatizat in ultimii ani este conceptual de casa ecologice. Ne credem mari ecologisti si ne construim care ecologice. Din lemn si alte materiale “ecologice”. Dar nu stim cati copaci sunt taiati pentru o casa “eco”, cate ecosisteme sunt perturbate si cate specii de plante, animale, insect si alte organisme si micro organisme dispar din aceasta cauza. Da, probabil ca se planteaza alti pomi in locul celor taiati, doar ca vor trece zeci si sute de ani pana aceia vor ajunge sa ii inlocuiasca cu adevarat pe cei vechi.
    Un alt lucru destul de ciudat este faptul ca existe firme care polueaza enorm, si nu vorbesc aici despre poluarea cu dioxid de carbon, vorbesc de poluare cu cianuri, nitrati, nitriti, azotati, azotiti, fenol si altele care sunt mult mai periculoase decat dioxidul de carbon care se consuma in mod natural si are un circuit foarte rapin. Si aceste firme platesc semestrial amenzi pentru aceste poluari, dar nimeni nu are dreptul sa le inchida. Aici ar trebui o lege mult mai dura care sa le dea un termen sa isi remedieze problemele si daca nu le rezolva atunci sa fie inchise.
    Alt lucru rau sunt banii pentru cercetare. Intreband la rectoratul universitatii la care studiez de ce nu se fac cercetari si pe mediu mi s-a raspuns ca “nu sunt fonduri pentru mediu”.
    Ceea ce vreau eu sa subliniez prin comentariul meu nu este neaparat un raspuns la ceea ce ai scris tu aici si nici un comentariu legat de cercetarea geologului Ian Plimer, este un semnal de alarma la ceea ce conteaza de fapt in politicile de mediu, la ceea ce se intampla in continuare pe planeta, la sistemul politic deficitar. In mare acestea sunt chestiuni care ar trebui sa ne preocupe, si nu efectul de sera, incalzirea globala, degradarea stratului de ozon. Efect de sera exista de cand exista pamantul, daca nu ar exista probabil ar ingheta in fiecare noapte. Iar incalzirea globala are loc pentru ca este un fenomen natural. Sa nu uitam ca a existat si o era glaciara care s-a incheiat din cauza unei incalziri. Si atunci nu a fost nicio fabrica sau industrie care sa fi determinat asta.
    Lucrurile se intampla pentru ca trebuie sa se intample.

  • Ovidiu
    Posted at 20:14h, 31 august

    Buna,
    as vrea sa fac doar o mica remarca, am citit si eu un articol online pe un alt site, am ramas placut surprins ca la rubrica de comentarii sa gasesc un adevarat debate cu date stiintifice pro si contra subiectului incalzirea globala, fara injuraturi, fara off toipcs :), aici se intampla la fel, deci se poate.

  • ROU.RO
    Posted at 11:16h, 03 septembrie

    Salut Serban,
    foarte bun articolul, dar din pacate se pare ca aceeaia care doresc sa induca isteria cu incalzirea globala, sau, ma rog, sa o mentina, se pare ca este vorba de oameni cu putere la nivel global, super tare cum de au reusit sa interzica documentarul , pe ce motive? dreptul la libera exprimare s-a dus de mult , trist .
    Din pacate se pare ca noi majoritatea suntem sursa de putere/bani/interese etc pt un numar foarte redus din populatia globului,cei cu putere.
    Nu vreau sa sun apocaliptic&shit dar am impresia ca daca va fi vreodata un al treilea razboi mondial, nu va fi intre state ci va fi intre cei condusi sub o forma sau alta (90%) si cei care ne conduc impreuna cu fortele care ii protejeaza(10%).
    Trecand de la subiect, de abia astept sa reinceapa cronica, si un mic sfat daca imi permiti,spune-le celor care se ocupa de update-ul de pe site unde apare arhiva sa le urce ceva mai repede daca este posibil, eu spre exemplu le urmaresc numai in reluare deoarece stau f rau cu timpul si nu reusesc sa le vad pe tv.
    spor la treaba 🙂

  • cristina
    Posted at 13:19h, 03 septembrie

    eu personal va ador{adik pe carcotasi},insa de tine serban imi place cel mai mult deoarece esti ff’rau’ cu bietii oameni din tel si de aceea imi place ce faci,cred ca cnv ar fi trebuit sa faca ce faceti voi akkm.Cand incepe cronica pt k mi-e dor de voi,pwp

  • ROU.RO
    Posted at 12:42h, 11 septembrie

    si mie imi plac foarte mult, dar vezi ca aici se discuta despre altceva 🙂

  • Romanas
    Posted at 19:53h, 14 septembrie

    In calitate de persoana cu specializare in domeniul mediului vreau sa spun ca nu sunt de acord cu dvs. Suntem destul de puternici sa influentam stabilitatea mediului si asta sa vazut si se vede de ani buni incoace: sumedenie de animale si plante pe cale de disparitie sau deja disparute, cantitati masive de substante cu efect toxic asupra noastra sau care prin reactii chimice afecteaza in mod indirect aerul si mediu (apropos inlocuirea tehnologiei de imbuteliere a spray-urilor si sistemelor de aer conditionat chiar au fost logice din punct de vedere stiintific…inca o data in calitate de biochimist spun ca au fost schimbari necesare). Ecosistemul global este influentat de orice element care dispare sau apare peste o anumita medie pentru ca este influentat „artificial” de catre activitatile umane. Parerea mea este ca in Romania accentul de a proteja mediul si natura este foarte superficial sau chiar ignorat si de aici si mentalitatea ca aceste schimbari care au fost sau care sunt sub dezbatere are fi exagerate. Locuiesc in Canada, si pot sa fac aceasta diferenta. Aceasta problema este luata foarte serios aici si as putea spune ca s-ar putea accentua si mai mult acest lucru ca sa se ajunga la parametrii (concentratii de gaze, toxine si asa mai departe)optimi pentru a restabiliza acest ecosistem devenit destul de fragil zic eu. Pe de alta parte sunt convins ca aceste probleme sunt sustinute de anumite personaje care au ca scop profit financiar, ca in orice altceva dealtfel. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa ignoram sau sa respingem ideea ca poate multe activitati in exces se vor intoarce sa ne dea batai de cap.

    In rest multa bafta Domnule Huidu si asteptam cu nerabdare Carcotasii!!:)

  • kraft
    Posted at 11:23h, 30 ianuarie

    Si eu am impresia ca teoria CO2 este o mare fasaiala! Mi-a luat ceva documentarea insa cred ca am reusit sa dezvalui cam despre ce este vorba de fapt!
    Bun! Daca incep sa apara semne cum ca teoria CO2 nu se sprijina pe date stiintifice ce facem cu taxele de mediu? Cand dispar?

  • Andrei
    Posted at 04:08h, 19 februarie

    @Romanas , nu va suparati domnu biochimist, aveti si dovezi stiintifice, sau doar de ordin jurnalistic(nu va suparati senior Huidu, dar unii din jurnalisti sunt principalii vinovati)? Din cele din urma am auzit destule si nu m-au convins.

  • Pingback:Adevarul rece despre incalzirea globala « CARBON 14
    Posted at 01:32h, 21 iunie

    […] conspiratii, nu-i asa ? Orice chestie controversata e o conspiratie. Citeam si pe blogul lui Huidu chestii din astea mai demult. Dar oricat mi-ar placea mie Carcotasii, trebuie sa spun ca argumentele lui mi se par […]

  • Marietta Bekhit
    Posted at 09:24h, 22 iunie

    Good article and straight to the point. I don’t know if this is really the best place to ask but do you people have any ideea where to get some professional writers? Thanks in advance 🙂

  • Vicus
    Posted at 15:29h, 31 martie

    Serban, vad ca inca ai ramas ratacit la cap.

Post A Reply to cristi Cancel Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.