Justitia in Romania? Un rahat arogant, corupt si incapabil! - Serban Huidu
1475
post-template-default,single,single-post,postid-1475,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Justitia in Romania? Un rahat arogant, corupt si incapabil!

Am citit acum cateva zile, o initiativa imbecila in care, un neica nimeni din domeniul juridic, propune in codul civil, ca cei ce fac misto si garagata de persoane publice sa le ceara ma intai acordul nefericitilor! Este ca si cum daca vrei sa-i faci o caricatura unuia trebuie sa-i ceri acordul! Nu vreau sa scriu aici despre cat de nedemocratica este aceasta initiativa, sau cat de jenanti suntem sa schimbam pentru a nu stiu cata oara codul civil, si asa mai departe, ca as scrie 100.000 de pagini!

Numai cine nu s-a manjit niciodata in salile de judecata nu-mi da dreptate! Nu ma judecati pentru limbaj, el e astfel folosit pentru a amplifica dispretul si greata, care ma apuca atunci cand vorbesc despre ‘justitia” romana, care mai nou e ingaduitoare pana si  cu cei ce comit incesturi, conform noilor regementari sasaite la o conferinta de presa de actualul ministru, fost pnl, actualmente psd si aprobat de pdl sau invers!

Suntem tara cu cele mai lungi termene, cu cele mai multe procese solutionate de curtea europeana a drepturilor omului, si membra Uniunii cu cele mai multe cartonase galbene si rosii la capitolul justitie! Practic, cu actuala generatie de incompetenti, corupti, manjiti si slugi politice, nu se mai poate face nimic! Trebuie doar o bomba atomica sa rada tot! Propun sa efecutam ca la fotbal, arbritaje straine: prefer sa platesc dublu sau triplu un judecator german in care sa am incredere deplina, decat sa dau spaga unui jegos din Romania pentru a-mi furniza dreptate la plic!

In rest opinia mea, despre reglementarea care incearca sa ne astupe gura in noul cod civil, ramane aceeasi, laolalta cu cuvintele de „ápreciere” la adresa justitiei romane-aceasta balega puturoasa de care ne tot lovim de atat’ amar de vreme!

„Acest punct este neconstituţional. Şi se bate cap în cap cu Legea dreptului de autor. Având în vedere Justiţia română, pregătirea profesională pe care imbecilii din Magistratură, din Justiţie o au, un astfel de cod este chintesenţa gândirii lor de rahat. De aia merg lucrurile aşa în ţara asta. Voi face în continuare mişto şi de băşinoşii de la Curtea Constituţională şi de Justiţia română care dă verdicte după 20 de ani şi care eliberează infractorii cu atâta uşurinţă… Nu există în Europa o astfel de cretinătate! Este inadmisibil să avem atâtea procese la Curtea Drepturilor Omului, iar ei să ne sfideze după robele lor de cacat. Ca robele lor îngălate e Justiţia română. Atâta timp cât la Curtea Constituţională sunt toţi obosiţii care au făcut şcoala la Moscova, la ce să te aştepţi?”.

178 Comments
  • Claudiu
    Posted at 00:38h, 22 martie

    Sunt de acord ca sunt numai basinosi cu scoli moscovite dar nici cu zdrentele astea noi din justitie, cele cu examenele de la scoli platite ,nici cu ele nu imi este rusine…O sa avem o tara ocidentala in momentul in care nu vor mai locui romanii in ea!

    • CHARLIE
      Posted at 04:50h, 26 iulie

      La e te referi? Vrei sa spanzuri toti judecatorii.

      evident nu

  • Elena
    Posted at 00:45h, 22 martie

    da ce suparat esti!!!nu ca nu ai avea dreptate.Oricum nu se schimba nimic in tara asta,nu in bine,asa ca ce ti bati gura de pomana!!

  • Mirceagone
    Posted at 00:50h, 22 martie

    Apoi Huidu ce sa faci daca asa sau obinuit toti astia cu mita cu spaga.Pana la urma tot Dumnezeu ii va judeca .
    Apoi eu cred ca Justitia Romana ar trebui copiata dupa cea a germaniei.Si cu cativa spuerinalti sefi si cand prind pe unu de mita zbang cu el la racoare sa cine stie mita data sa fie folosita in folosul comunitati:D
    Stii vorba aia:Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpu!

    • perpelici
      Posted at 14:26h, 11 iunie

      Da Huidu are perfecta dreptate , cu o singura exceptie. Aceste mizerii imbracate in roba nu au facut studiile la Moscova ci in Romania. Magistratii din Moscova sunt luati ca exemplu in harmalaia judiciara din lumea vestica , care deasemenea este o buna parte corupta. Rusia nu mai este bastionul raului de dupa 44` , asa dupa cum o caracterizeaza politica vestului. In corpul de magistrati care azi sunt la CEDO , 12 au terminat studiile in Rusia.

    • CHARLIE
      Posted at 04:56h, 26 iulie

      EXISTA o zicala: pana la D-zeu te omoara sfintii. Nu poti conta sa ajungi la D-zeu pentru dreptate/

  • topixu
    Posted at 00:53h, 22 martie

    E strigator la cer, sincer!

    Nu era de ajuns faza cu incestul, asta e picatura ce rastoarna paharul!

    Se simt probabil sifonati de faptul ca sunt caricaturizati; imbecili.

    Datorita faptului ca am doar 17 ani, si ar trebui sa viu „viitorul tarii”, chestii ca acestea ma face sa doresc din ce in ce mai mult sa plec la studii in alta tara si sa raman acolo!…

    … pur si simplu raman fara cuvinte!

  • Florin
    Posted at 01:06h, 22 martie

    intr-adevar, aceasta reprezinta o abatere a dreptului la libera exprimare si totodata o abatere a dreptului la libertate. maine, poimaine vezi ca au de gand sa-l resusciteze pe ceausescu. fuck you romania

  • Maria :)
    Posted at 01:14h, 22 martie

    sunt de acord cu tine…dar vezi…nu se schimba nimic…pacat…aceiasi oameni si aceeasi Romanie again & again….!!!

  • IOANA
    Posted at 01:32h, 22 martie

    JUSTITIE….oare exista asa ceva in ROMANIA,saracu batran ,la 73 de ani bonlav de inima, ca nu a ascultat un ordin judecatoresc i-au dat trei ani de puscarie iar alora de intra cu sabii si pistoale in institutii publice ii ancheteaza in libertate.ORICE AM FACE IN ROMANIA …BANII SUNT SINGURA SOLUTIE.

  • Ioana
    Posted at 01:40h, 22 martie

    Suna a ” draga..imi dai te rog frumos voie sa te injur si sa te fac de cacao?” . Aiurea. Numai aiuriti. Pretentiile noastre de ” Tara Europeana” vor deveni cu timpul inexiste, absente. Asta pentru ca nu ne vom trezi niciodata din prostia si rahatul in care suntem pana in gat..

  • filip
    Posted at 01:43h, 22 martie

    cum ii spuneam si lu` bendeac … n`ai cu cine ma niste TARANI… chiar si pe vremea lu` ceasca vestitele gaguri cu garneatza nu au fost interzise , iar pt cine nu stie garneatza era o parodie pt eternul conducator
    bafta serbane, oricum nu cred ca vor face asta

  • glm
    Posted at 01:49h, 22 martie

    asa mai serbane! vezi ca poti? bine ca ai depasit subiectul ala cu radioul, era total neinteresant pt mine, in schimb asta… asta, da! aici e una dintre bubele mari ale natiei noastre. daca sapi si mai adanc vei vedea ca foamea romanului pentru a face o facultate (chiar pe bani grei) fie si a obtine o diploma falsa platita greu (vezi cazul celor 15000! de diplome obtinute fraudulos) va naste nistre monstrii care maine -poimaine te vor conduce din fotoliul de parlamentar, primar sau de ministru, magistrat, politist, etc. si isi vor etala cu nonsalanta incompetenta si prostia. ei vor da legi strambe, ei te vor judeca incorect, ei vor trage doar la caruta lor ca dl. basescu care nu rateaza niciun weekend sa se distreze (citeste „sa traiasca bine”) dandu-se ca un adolescent vioi cu snow-mobilul sau dansand cu foc, aratand poporului cum se sacrifica conducatorii „traind bine”. Sau uita-te la EBA, nici nu stie sa vorbeasca cursiv limba asta romaneasca, dar vrea sa conduca destinele acestei tari in europarlament… si tu vorbesti de justitie? s-au pompat bani fara numar in salariile lor, ca ei sa devina incoruptibili, si, ce crezi? au devenit?… esti prea bland cand ii judeci si ii cataloghezi. exista cuvinte si mai dure… oricum, ca sa nu ma intind, prezentul este mult mai bun ca viitorul, asta sa-ti fie limpede. reciteste ce am scris despre viitorii licentiati si vei intelege. eu sunt la adapost de toate astea, dar imi pare rau ca noroiul timpurilor pe care le traim improasca pe multi care merita ceva mai bun.

  • cristi
    Posted at 01:51h, 22 martie

    muie lor. tare mi-e frica de ce-o sa fie cand n-o sa mai inghita boborul…

  • yo
    Posted at 02:14h, 22 martie

    nu stiu cat trebuie sa mai suportam toate cacaturile lor,astora de la putere,sincer ar trebuii o noua revolutie

  • marian
    Posted at 02:23h, 22 martie

    Serbane trebuia sa te astepti de la astfel de oameni, din cate vad , referitor la articolul din Cotidianul individul respectiv cica e profesor la Universitatea din Bucuresti . Scuze dar tipul cred ca e cretin , sau au ramas in facultati numai aia care isi tarasc basinile pe la cursuri si au facut facultatile pe la Moscova .
    Dar asta e viata nu ai ce sa le ceri important e ca tu si cei care sunte-ti in aceeasi breasla , si care ati devenit cat de cat oameni de presa normali zic eu , pentru ca cea ce faceti e normal oriunde in lume sa va vedeti de treaba vostra si sa ii criticati in continuare.
    Problema e foarte grava si nu poate fi rezolvata prea curand .
    Din moment ce prin facultati si printre cadrele universitare care ar trebui sa deschida mintile acelor tineri sunt acesti retarzi mintali si indobitociti ai regimului stravechi comunist si care pur si simplu nu mai mor odata o sa avem parte numai de astfel de legi idioate . ( ma refer in proportie de 90% la toate facultatile)
    Sa iti dau un exemplu , am terminat facultatea din Ploiesti UPG , sunt profesori care au 70-80 ani , ce pretentii ai de la ei sa iti predea ceva in conditiile in care materia este depasita moral cu 20-30 ani , ei predau ceva ce sa facut prin 1965-1980 . NU ai cum sa educi o populatie , NU ai cum sa publici o carte un material un document de actualitate, care sa respecte legile europene si ale secolului acesta daca tu ca profesor sau refernt stiintific traiesti in secolul trecut si ai ramas cu acea mentalitate de dobitoc comunit .
    Scuze dar daca situatia continuua o sa fie vai si amar de tara asta.Problema e ca toate pleaca de sus , atata timp cat ai la putere oameni gen Iliescu , Vadim, Vanghelie , Basescu , Nastase sau Geoana care au fost educati in spiritul acelor vremuri nu ai cum tu ca tara sa scoti capul in lume si sa spui ca esti europeana. Am vazut un articol in presa din Gemania spunea ceva de genul am aderat la UE cu 20 ani prea devreme , eu cred ca tipii de acolo au fost indulgenti , dupa mine sitiatia reala e ca am aderat cu peste 50 ani prea devreme .

    PS Voi sa va faceti treaba asa cum stiti voi mai bine si pentru orice eventualitate eu stau in Olanda si o sa vin daca e sa va sustin la CEDO gratis .

  • Andrei
    Posted at 02:27h, 22 martie

    Aceasta este Romania in care traim!nu mai am cuvinte ce sa spun.Uneori imi este rusine in calitate de cetatean.Ce sa mai faca in viitor parlamentarii mai trebuie sa puna taxa pe Aerul care il respiram si gata ca pe restu aproape pe tot s-a pus.Serbane STIMA SI RESPECT ai pentru emisiunea pe care o faci.In rest iti doresc numai bine si tie si colegilor tai de emisiune.Bafta in toate.Ceao.

  • victorblog
    Posted at 03:11h, 22 martie

    La asta ai dreptate. Miştoul este tot ce ne-a mai rămas pentru a ne delecta.
    Oricum nu numai punctul ăsta e aberant în noul cod. Mai sunt o grămadă, puse acolo doar pentru a fi puse. Cu regret vreau să spun că voi zbura din România cu prima ocazie serioasă. Voi veni în vizite, totuşi. Numai bine… :))))

  • Radu
    Posted at 03:29h, 22 martie

    ce este drept e ca exagerati, a-ti depasit demult bunul simt in televiziune…pare un fel de far west televiziunea si nu numai…unde fiecare difuzeaza si spune ce vrea…dar stii cum e cu libertatea si unde se opreste nu?!…ceea ce vad acum nu e decat o brambureala totala, nu mai stii de nord sud vest est…sunt toate date peste cap, toti intelectuali dar nici unul cu creier…si cica noi romanii am fii aia mai cu cap din europa…asta iti baga in cap la scoala, „esti roman, esti mai pregatit decat ceilalti” hai mars…singurul lucru pe care il pui deoparte in romania e marlania…si cum ca lately e si publicizata …cu atat mai usor…fac o comparatie intre ce vad in italia la tembelizor si putinul pe care il vad in romania ( cronica putine stiri divertis si alte cateva emisiuni…) poi daca atunci cand ma uit la ceva aici am impresia ca am in fata oameni culti pregatiti sa vorbeasca, in romania se pare ca pica totul ad-hoc…se deschid camerele de luat vederi si ce o fi o fi…ca doar nah, ce vrei sa inteleaga „taranu'”…va plangeti de justitie?!…las ca nu suntem fundul ceaunului in europa…se poate si mai rau…cat despre ideea nenealui ala…sunt de acord, daca ar putea sa aduca un echilibru…ca prea s-au suit in nori/infumurati domnisorii de pe la tv…[persoanele de fata se exclud…chiar daca, va permiteti prea multe libertati pe la cronica…sunt si unele chestii de bun simt…faceti jocul prostului cantand pe tonul lui…cu jigniri care mai subtile care mai putin subtile…sunteti mai inteligenti de atat…dar boh..?!]

    sper doar sa nu gasesc un 4th world country cand mai trec prin draga mea metropola moldoveana…ca-n rest, unde speranta nu mai e nimic nu e

    „va permiteti prea multe libertati la cronica”! domnu’ Himmler? vai domnu’ Dan da’ce cap mare aveti! da’ ce putin creieras inauntru! bunul simt nu se reglementeaza, nici macar echilibrul de care vorbesti! ce ne permitem asa de nemaipomenit la cronica? sa radem de declaratii publice? subliniez publice? de oameni care se dau in stamba in viata publica? subliniez inca o data publica?! cand ai vazut la cronica o persoana privata, in intimitatea ei de care s-a facut hai? alegi sa fii public, monden, in atentia lumii? atunci accepta si reversul medaliei: s-ar putea ca unii sa rada de tine, sa te injure, sa te dispretuiasca!

  • jocker12
    Posted at 05:56h, 22 martie

    ai dreptate ca limbajul poate amplifica dispretzul shi greatza, dar nu rezolvi nimic in cazul in care arunci o galeata de mizerii in capul lor….intr-adevar, proiectele astea de lege sint periculoase, dar de ce nu incerci sa stai de vorba cu vreun profesor, somitate, careva care se pricepe la cod civil. Apoi incearca sa gaseshti legislatzia in tzarile Uniunii Europene care acopera astfel de situatzii shi cu exemple concrete ridica vocea la ei….
    Daca injuri nu faci decit sa te cobori la un nivel care nu recomanda nici dialog nici ascultare. Depinde ce vrei, in fond. Vrei chiar sa te uneshti cu totzi ceilaltzi „grei” din presa scrisa, radio shi tv shi sa le aratatzi ageamiilor ca avetzi dreptate, sau vrei sa faci galagie, sa ridici trombonul shi sa ii faci pe totzi sa itzi intoarca spatele?
    Ia stai cu un judecator de vorba….vezi ce zice?

    Am realizat ca ai tendintza de a evita sa te uitzi in oglinda, explicind intotdeauna ca provocarea este cea care te face sa sisii ca un motan suparat….Nope Sherban….Tu eshti responsabil pentru reactziile tale….Nu te apara spunind ca a sarit popa in fintina shi tu….hop dupa el….ca nu se putea altfel….
    Eu cred ca asta este momentul cind totzi jurnalishtii din Rom ar trebui sa faca roata shi sa discute, sa aiba un alt fel de atitudine….fara bashcalie….pentru ca bashcalia va creea bashcalie shi in joc sint carierele voastre, anii in care atzi tras de v-au sarit ochii din cap.
    Cauta-l pe Turcescu, pe Tuca, CTP, alde Tolontan shi totzi ceilaltzi….Vorbitzi cu preshedintele, vedetzi el ce zice? Ii convine toata nebunia asta? Dar cind il luatzi la mishto il amuza? Implicatzi-l….Shi itzi spun eu ca o sa se uite la voi ca nu are loc de intors….
    Shi crede-ma, astfel de gresheli nu se repara cu bita, injurind, spurcind shi scuipind flegme mucilaginoase pe hainele judecatorilor….

    Varianta cu judecator strain este comica, insa ei nu pot interveni pentru ca habar nu au de legile romaneshti….Apoi e o problema de jurisdictzie…

    Nu eshti curios sa vezi cine e Marian Nicolae? Ce culoare are? Ce preda el la Universitate? Ce echipa e aia care da proiecte de legi strimbe? Cine ii conduce? De la ce partid? Vorbitzi cu el? Sa vada dushmanul ca sintetzi serioshi nu glumetzi shi ushor de pacalit.

    Daca nu gaseshti ajutor, poate il cautzi pe fostul ambasador roman la Londra…ca sigur cunoashte oamenii potrivitzi care sa itzi deschida citeva ushi.

    stiu exact cine e domnul nicolae si cine il conduce, dar astfel de informatii suna ca teoria conspiratiei….codule e prost si gata! se va schimba ca nu-s chiar de capul lor! si aia cu judecator stain nu e chiar asa de comica! exista un cadru legal paneuropean in care toate legile tarilor trebuie sa se incadreze, mai mult sau mai putin asa numitul aquis-european, dáia nenea nicolae nu poate face ce vrea el si dáia Romania mai are o sansa!

  • axie
    Posted at 08:43h, 22 martie

    chiar as fi vrut sa te intreb cu ce-ai gresit asa de tare incat l-ai calcat pe coada pe Urban? Poate are mustrari de constiinta…..adevarul doare.Nu il baga in seama, tine-o tot asa, sunt prea multe specimene de genul in tara asta.

  • 1881
    Posted at 08:44h, 22 martie

    ai inceput sa vorbesti si tu ca mircea badea 🙂

  • no name
    Posted at 09:25h, 22 martie

    ce bine ca am plecat.nici ca ma mai intorc .va mai salveaza o noua revolutie.pro pedeapsa cu moartea.

  • Flory
    Posted at 09:37h, 22 martie

    Nu imi este indiferent subiectul ci chiar ma revolta si ma scarbeste dar noi ramanem cu supararea si revolta iar ei vor continua la fel. Iar cand ajungi la mana lor iti dai seama ce oarba este justitia si ce amara si nedreapta este viata uneori.

  • gyusyy(Brasov)
    Posted at 10:00h, 22 martie

    salut Serban.
    sunt un tanar locuitor al acestei tari.am doar 24 de ani,dar mi-a fost dat sa vad multe:umilit de autoritati publice,spaga in spitale(dela femeia de servici pana la director),cotizatii la politie(pentru a nu imi lua permisul)etc.teoretic,exista doua solutii de a rezolva „jegul in care traim”.
    1)sa nu ne prezentam la vot in toamna(pentru ca sintagma”lasa ca alegem pe altu’ mai bun”)este o mare prostie si o mare gresala(toti sunt la fel).
    1.A) daca punctul 1. nu da roade,ultima solutie (…in conceptia mea) ramane punctul 2.
    2)sa emigram intr-o tara civilizata(sa scapam de mlastina asta) de exemplu”canada”,care ne asteapta cu bratele deschise.sunt sigur ca acolo o sa scapam de umilinta,spaga,nepasare,jaf la drumul mare si de un stat, care nu stie sa isi respecte bunul lui cel mai de pret”CETATIANUL”.
    in Romania,cel mai de pret lucru pe care il poti avea este:BANUL,PILELE,CUNOSTINTELE SI RELATIILE.
    sanatate iti doresc Serban si sa auzim numai de bine.

  • mihai galati
    Posted at 10:07h, 22 martie

    mai nea serban,exista un dumnezeu deasupra,toti si-o ia pe rand,cand crede dumnezeu de cuviinta,sau o fi blestemul lui TEO ?

  • fractalgirl
    Posted at 10:39h, 22 martie

    Ca nu suntem de acord nici noi (tele)spectatorii,cu aceasta decizie, este de la sine inteles. De ce insa consumam atata energie oripilandu-ne si imprastiind invective, nu mai inteleg. Hai sa facem ceva! Sa semnam petitii de protest, sa ne adunam in piata universitatii, hai sa fim mai vehementi. Hai sa nu ii lasam sa creada ca ne este indiferent daca se atenteaza la libertatea noastra de exprimare si daca prin „lege” ni se dicteaza ce gen de emisiuni sa urmarim noi in timpul nostru liber. Acelasi subiect a fost abordat de Mihai Bendeac pe blogul sau. Comentatorii postarii cer solutii concrete. Deci… cum ramane?

  • mariusica
    Posted at 11:03h, 22 martie

    Asta e panarama de tara in care traim, n-avem ca face.Ar mai fi totusi o solutie:sa plecam draqu cu totii din tara si sa-i lasam singuri aici sa faca ce doresc, ca nu se mai satura de tampeniile care le debiteaza mintea care n-o au.Ce ziceti?Eu unul ma ofer voluntar sa raman ultimul sa le inchid lumina ca oricum au mintea in bezna totala.

  • Black Sound
    Posted at 11:23h, 22 martie

    Si din pacate chestia asta e doar o picatura in oceanul de idiotenii propuse de „noul cod civil” (probabil cea mai grava fiind cea legata de proprietate). Si nu stiu cum, dar parca in ultima vreme s-au tampit si mai mult, cel putin in justie s-au luat niste hotarari … haotice (ca sa nu spun mai rau) se fac propuneri care incalca in mod vadit Constitutia (eu nu vorbesc de Drepturile Omului ca alea … sunt si ele)si desi se striga „vedeti ca nu e constitutional” pe undeva am sentimentul de Don Quijote … fara mori de vant.

    Problema nu e ca cineva propune lucrurile astea, problema ca ele sunt si adoptate, si ne vedem pusi in situatia de a aplica niste legi care nu au nici o legatura cu logica si cu bunul simti (dupa cum spuneam Drepturile Omului si Constitutia par in ultima vreme a fi optionale).

    Nu o sa ma aventurez sa fac aici o lista a lucrurilor care nu sunt cum trebuie in „proiectul de cod civil”, am facut asta in alta parte. Nu mai ca din pacate niste incompetenti care nici macar nu reprezinta romanii (ca daca ei cred ca au credibilitate cand nici jumatate din romani nu au votat se inseala) sunt cei care impun un anumit traseu, pentru care ulterior tot noi o sa tragem, si o sa primit suturi de la toate organismele internationale.

  • edy
    Posted at 11:30h, 22 martie

    Ai mare dreptate…dar intr-o tare de cacat,justitia nu poate fi si ea decit de cacat la patrat…

  • Florina
    Posted at 11:37h, 22 martie

    Buna Serban…Bine spus k mai bine iti platesti un judecator strain(pt k asta e legea la noi), dar ce te faci cu omul de rand care abia isi permite un avocat?…Cu respect!

  • tzepeshdracool
    Posted at 11:46h, 22 martie

    JEGURI ORDINARE!!!

  • Ema Dragan
    Posted at 12:00h, 22 martie
  • mutulik
    Posted at 12:07h, 22 martie

    Scriam pe blogul meu despre reactia disproportionata a autoritatilor fata de valul recent de infractionalitate din Romania ultimului an si despre efectul direct in evolutia criminalitatii.
    Cata vreme Politia, antrenata, inarmata si cu atributiuni bine definite prin lege, are pretentia ca victima sa-i duca hotul de mana la sediu, cata vreme asteptarile acestei institutii fata de firmele private de paza sunt invers proportionale cu dotarea, pregatirea si atributiunile angajatilor acestora, criminalitatea stradala in Romania va evolua nestingherita.
    Intangibilitatea “pestilor mari”, autori ai unor fraude sau infractiuni de coruptie condamnati de presa dar nu si de instantele judecatoresti, toate acestea ii incurajeaza infractorii sa continue pe acest drum, cu certitudinea ca nu vor pati nimic.
    Trist si ingrijorator, caci urmatoarea victima pot fi eu! … Sau tu!?

  • Mihai S
    Posted at 12:25h, 22 martie

    Mai bine să nu ai de-a face cu justiţia. Daca da, pe lângă vechiul PCR (pile, cunoştinţe, relaţii) mai nou ai nevoie de mulţi bani. Şi-am mai observat ceva interesant la cei din justiţie (e valabil toată ţara, nu numai la centru), majoritatea-s impărţiţi în tabere politice, ei între ei se ştiu mai bine ca ăla e cu psd, altu’ cu pnl sau pdl ; deci mai tot ce atinge politicul devine murdar. Pentru a înlocui un asemenea sistem politic murdar (cu justiţia la pachet) ar trebui o minte diabolică !

  • Cristina
    Posted at 13:15h, 22 martie

    Ce sa faca ei ma? Atata le trebuie, numai sa incerce. De data asta chiar ca depasesc limita. Eu una m-am inrosit cand am vazut ceea ce vor ei sa bage. Cu alte cuvinte, daca vrei sa scrii ceva rau despre labagiul de Iliescu vedeala-s mort in cacat, trebuie sa-i ceri permisia? Si ala crezi ca ti-o va da tie? (Generalizez aici) NORMAL CA NU. Cu alte cuvinte, ne intoarcem inapoi la comunism, pe vremurile cand n-aveai dreptul sa scrii ceva despre jegosii, libidinosii care te omorau si te puneau la perete. Vai de viata mea. Astia tot n-au inteles ma, TOT N-AU INTELES. Romania nu-i tara voastra baaaaa taraturilor, Romania este tara NOASTRA, VOLKS. Voi nu veti fii de cat niste caricaturi de doi lei, care ne fac de rusine cu guvernamentarea voastra. Sper sa muriti in chinuri sa ne bucuram si noi de ceva bun, sa speram un viitor mai bun pentru copii nostri. Iar daca, Carcotasii vor fii inchisi din aceasta cauza pentru ca pana la urma, ei tot ce fac este SA imite caricaturile. Va asigur eu ca NOI, CEI CARE FACEM AUDITIE. Nu vom ramane la acest punct mort.

  • MIEZOO
    Posted at 14:12h, 22 martie

    Aceasta/e tentativa/e de lege/i…HG…OG…sau cum mama drek so mai numi cea ce ei nascocesc ei sunt date in una din momentele de dupa motaiala din parlament,dupa ce se trezesc se „consulta” cu,colegu de motait,ies la tribuna si propun legi…HG…OG…se incurajeaza unu pe altu dau motive…exemple „nenorocitu ala de huidu si gaina aia de la cronica…medicameennteeeeeee” la urma decid .
    Ca doar au timp stau mai mult degeaba si „inventeaza idei” „Parazitii”

  • marius
    Posted at 14:22h, 22 martie

    sincer inainte era america tara tuturor posibilitatilor acum e rominia .trebuie facut ceva in tara asta, legea e incalcata tot mai des si culmea tocmai de cei din guvern, parlament ,chiar si presidentie . ei merg pe premiza legea e facut sa fie incalcata. uuuuh rusine lor .unde esti tu tepes doamne.

  • marius
    Posted at 14:25h, 22 martie

    ai ma chiar asa ,nu am stiut ca esti deo seama cu mine . tineo tot asa esti tare .

  • TiBi
    Posted at 14:45h, 22 martie

    eh. sa ne calmam. asta e Romania!

  • crystyna
    Posted at 15:48h, 22 martie

    Doamne!Ce justitie?Cum e posibil asha ceva?Dc sa ceri aprobarea persoanelor ‘publice’ sa faci garganta de ele?Nu stiam k ele sunt ‘Dumnezul’ Romaniei,tzara noastra de……..

  • Cristina
    Posted at 16:21h, 22 martie

    Imi cer scuze pentru greselile din postul anterior dar chiar ca m-au apucat spumele.
    Uneori chiar ma intreb de ce au murit atatia oameni in `89. Astora chiar nu le pasa? Ei chiar nu dau nici un scuipat pe viata romaniilor? Mda, noi suntem buni doar cand vine vorba de impozite si alte taxe pe care le baga.
    Rusine sa va fie ca vreti sa faceti acest lucru, n-aveti dreptul, asa cum aparent, nici noi nu vom mai avea dreptul la replica.
    Hmm, presimt o revolutie. Ma intreb de ce .. ehe. Daca incepe revolutia, de data asta nu va mai ratam. Nici pe tine nenea Iliescu care ne-ai pus minerii in cap si i-ai trimis sa omoare atatia oameni. Criminalule, in iad sa arzi cu tot neamul tau si toti comunistii care-ti sunt prieteni. Huaaa.

  • maya
    Posted at 17:56h, 22 martie

    atata vreme cat majoritatea in fata unei asemenea vesti vor spune asta e tara in care traim si nu putem face nimic nu se schimba nimic.acceptam imbecili ce ne conduc si legile ce le dau.cand de fapt noi,cei multi,ar trebui sa fim reprezentati de ei.pentru ca taranii(si nu ma refer la cei de la tara) tot din popor vin ,numai ca ei au pupat multe funduri nu ca au meritat datorita eficientei,cunostintelor si culturii lor nemarginite

  • Roxana
    Posted at 19:44h, 22 martie

    imi place la nebunie mentalitatea romaneasca de elvetie in al doilea razboi mondial… pana acum n-ati bagat de seama cate legi contradictorii exista in Romania?… sau din moment ce nu v-au afectat puteau exista? traim intr-o tara in care aceasta chestie de schimbare a codului civil e un mizilic… se emit legi care intra in vigoare cu un an inainte sa apara normele de aplicare… legile sunt interpretate aleatoriu de catre functionari si judecatori… nu exista unitate de la un capat la altul al tarii nici macar la punctele vamale… si situatia dureaza de ani de zile… vrei un judecator strain? :)))))))))))))) buna gluma… 1. nu cred ca vei gasi unul dispus sa vina si 2. strainii aplica si ei legea… pana la un judecator strain haideti sa vedem ce ne lipseste noua… si va spun eu: curajul de a iesi in fata… si atunci cand iese unu in fata, romanu’ inventiv zice: „lasa-l pe-ala sa se bata ca prostu ca eu ma duc dupa aia la coltul strazii si-mi rezolv problema…”… te serveste urat sau iti da restul prost o casiera la hypermarket si o aprostofezi, toata lumea de la coada incepe cu gura: „las-o, dom’le, ca-i si ea obosita… si hai misca-te mai repede ca vrem si noi sa platim”… se reped tiganii sa te jefuiasca si sa te bata-n tramvai, primesti sfaturi binevoitoare: „lasa, dom’le, nu mai zi nimic, ca-s multi…”….

    asa ca, se schimba codul civil… romanu o sa zica: „lasa, dom’le…” ca doar suntem toti ai lui nenea Iancu… si nu legile trebuie schimbate in minunatul nostru plai, ci mentalitatea asta de lasa-ma sa te las…

  • Roxana
    Posted at 19:46h, 22 martie

    erata: romanu’ inventiv zice: “lasa-l pe-ala sa se bata ca prostu ca eu ma duc dupa aia CU O SPAGA la coltul strazii si-mi rezolv problema…”

  • tutulik mutulik
    Posted at 22:36h, 22 martie

    Pai datorita acestei justitii de „cacat” cum zice Serban, avem acum o gramada de „pistolari” in tara.Uitati-va de ex la o editie de stiri:cu siguranta pe o strada,intrun cartier,intrun club,sau oriunde altundeva un smeker a scos pistolu si a tras.Am impresia ca traiesc intrun film western,toata lumea are pistol,si interesant dupa ce comit o gramada de infractiuni sunt tot in libertate.Timp in care eu daca dau un pumn la cineva,mi se face dosar penal.

  • aradean
    Posted at 01:48h, 23 martie

    „Oricum nu se schimba nimic in tara asta,nu in bine,asa ca ce ti bati gura de pomana!!”Asemenea afirmatii imi provoaca greata!da’ le dau „ignore” caci mi-e lehamite!

    E nevoie de mass-media libera ca de aer.Doar voi puteti schimba ceva pt ca noi desi multi suntem lipsiti de mijloace sau cel putin nu le cunoastem.
    E nevoie de inca o emisiune in care sa lasati umorul deoparte si sa PUNETI PUNCTUL PE i.Persoana publica sau nu puneti-i la zid si noi va vom ajuta cu relatari cazuri absurde…etc.

    E un pas mic pentru voi dar un pas mare pt noi!

  • Elena Dobre
    Posted at 09:58h, 23 martie

    Nu sint de acord cu faptul ca nu putem schimba nimic, ba da se poate schimba cu conditia sa vrei.Si chiar legislatia… Ce daca vor unii sa bage ca legi niste timpenii, e obligatoriu sa le inghitim?

  • georgiana
    Posted at 11:04h, 23 martie

    Si ce mai e nou sub soare?Personal ,eu n-am intâlnit inca român multumit cu legile noastre(ceea ce e de inteles!).Cât despre tonul articolului,a vorbi urât e oricum datorie nationala.Pamfletul si caricatura o sa supravietuiasca sigur,reglementarea despre incest(ca ai ales-o pe cea mai scandaloasa)are mai mari sanse sa fie aprobata.Nu e trist când dreptul la râs e mai important decât drepturile copilului?

  • Ancuta
    Posted at 13:34h, 23 martie

    …poate s-au simtit incoltiti de satirile voastre, stii multa lume se supara de adevar…..poate da gripa aviara in ei ……..

  • robert
    Posted at 13:46h, 23 martie

    esti un tip destul de Ok si cred ca ar trebui sa preiei o initiativa legislativa. N etrebuie 250.00 de semnaturi ca sa facem o lege prin care sa ii legam pe judecatori si procurori .
    simpla si cu 3 articole :
    1. Judecatorii si procurorii vor raspunde penal si civil, simplu, fara avize de la CSM si Minister pnetur erorile lor si pentru platile efectuate de stat pentru eorile lor. Acest artocl se refera si la erorile comise nainte de aparitia legii.
    2. Judecatorii si procurorii isi vor pierde licenta de proefesie si nu vor mai actiona in campul dreptului (deci nici avocat, consilier juridic sau jurist) daca comit ! (una) eroare in penal sau 2 in civil prin care statul sau o persona fizica este lezata de o suma care sa depasesca 10000E, indiferent daca prejudiciul s-a recuperat de la magistrat.
    3. Justitia nu se mai poate implica in rezolvarea cauzelor financiare legate de actul Guvernare. mai precis justitia nu mai „actualiza” salarii sau amenda ordonante ce interzic cumul pensiilor cu salariile.
    daca facem asta am rezolvat problema justitiei
    e o idee! sa nu spui de doua ori!
    Serban

  • deea
    Posted at 14:55h, 23 martie

    asadar se considera ca cei care doar fac misto de parlamentari si de oamnenii publici in general sunt mai periculosi decat violatori /criminali in serie.
    e mai periculos sa te iei de cineva de la putere[cat tupeu [-( ] decat sa ai „sansa” sa fi violat si/sau omorat pe strada.
    da si unii romani imbecili…ar trebui sa realizeze ca noi suntem mai multi ca cei de la putere, daca cineva poate schimba ceva, sunetm noi…da deh…
    lasa…sa ramana lumea fara carcotsi mondeni etc[doamne fereste]… sa fie numai nikita, ciumac si naomi…sufletu’ meu

    p.s. nu am citit restu commenturilor asa ca nu stiu cati au scris ca mine

  • deea
    Posted at 15:00h, 23 martie

    decat cei care sunt violatori/ criminali *

  • khryos
    Posted at 16:38h, 23 martie

    Te agiti degeaba. E un cerc vicios in justitia romana care nu o sa se sfarsasca atata timp principalii factori in baza carora unii ajung magistrati , avocati, notari, etc. il reprezinta descendenta dintr-o „nobila” familie care sa contine un astfel de jeg. In Romania nu exista magistrati curati, nu exista unul care sa nu se fi „manjit” odata si apoi totul intra intr-un lant al evenimentelor din care si sa vrea, nu mai poate iesi; dar niciunul nu vrea. Nu stiu de ce voi, cei care sunteti perceputi in Romania ca niste formatori de opinie, in locul luptelor dintre voi(vezi razboiul mediatic cu Badea), sa va puneti umar la umar sa scoateti in evidenta nesimtirea, coruptia, jegul din politia si din justitia romana, poate, cine stie, mai explodeaza mamaliga odata. Puteti face mai mult, aveti spatiu atat pe TV cat si pe Radio, incercati sa treziti adormitii. Oricum nu sunt de ajuns acele cartonase de care vorbeai, ar trebui unul rosu, definitiv si apoi sa ne adresam direct justitie Curtii Europene.

  • cp
    Posted at 17:59h, 23 martie

    ,,…Politica nu inseamna joc pentru puitere, ci sacrificiu in slujba colectivitatii nationale¨.(Marin Preda 1975)
    ¨Un popor care nu respecta trecutul si datina crestina, un popor care isi pierde credinta, un popor care nu cultiva iubire pentru mortii si stramosii sai, este un popor condamnat¨.Ion Antonescu `
    va doresc dragi conducatori corupti sa va vad pozele fiecaruia seara de seara la OTV

  • Ionut
    Posted at 18:42h, 23 martie

    slab .. f slab! eu in locul tau inchideam pravalia!

  • julya
    Posted at 19:58h, 23 martie

    pe buna dreptate…daca n-ar mai fii asa prosti si ar stii sa vorbeasca nu ar mai face nimeni misto de ei..dar cum s-au nascut cu turbulente mintale(unii) nu ai ce le face, asa vor fi pana la moarte..ce cretini..de ce nu se ocupa de ceva mai important, de criminali, violatori ca in fiecare zi auzi de cel putin o crima, un viol/incest etc…sa le vina mintea la cap odata!

  • cici
    Posted at 21:32h, 23 martie

    Salutare, sunt de acord cu tine …dai ce-i de facut!!!De ce numai la noi se judeca cu c…. si pana cand?

  • Mewmew
    Posted at 21:38h, 23 martie

    Da intr-adevar se fac multe magarii in justitie….dar nu trebuie judecati toti dupa majoritatea!!Ce speranta sa mai aiba studentii din facultatile de Drept (astia ca mine) daca aud la TV ca toti cei care fac parte din sistemul judiciar nu sunt buni de nimic si fac totul pe bani?DA…e adevarat ca majoritatea proceselor se castiga in functie de cata mita ai dat judecatorului dar nu toti sunt asa….mai exista si oameni care fac aceasta meserie din placere si nu datorita faptului ca primesc mita!!Sunt de acord ca unile legi sunt de rahat….ca nu stiu uneori ce voteaza cei care le promulga….ca stam foarte prost la capitolul justitie….a noastra chiar e oarba dar in alt sens decat ar trebui…dar acum nu inseamna ca nu se poate face ceva….insa trebuie inceput de jos – sa dam mai multa crezare juristilor si nu la prima greseala sa ii catalogam ca incompetenti sau corupti….insa mentalitatea romanului (in opinia mea) e urmatoarea : daca sunt acuzat de ceva ce nu am facut macar sa fac sa nu fiu luat de prost asa ca toti ajung corupti la in moment dat pentru ca asa li se pare ca o sa fie priviti cu respect. Poate m-am repetat dar nu imi place sa aud doar lucruri de rau despre viitoarea mea profesie (oricare ar fi ea) pentru ca nu mai poti sa ai nici o speranta ca poti schimba ceva daca esti luat de rau de la inceput!!!

  • Pingback:Rasul este interzis! |
    Posted at 23:55h, 23 martie

    […] sociala… un interes comun realizat ieftin. De asemenea si Serban Huidu are pe blogul sau un articol despre aceasta aberatie. Un scenariu ca la carte ai zice… o piesa jucata pe bani publici si […]

  • bakowia
    Posted at 00:02h, 24 martie

    huidule pregateste-ti valiza de canada io mi-am facut-o, asta daca nu vrei sa traiesti in al III-lea reich social-democrat-liberal. asta dovedeste cat de mult deranjati si trebuie sa va ambitioneze. cate semnaturi trebuie pentru a anula o lege face-ti si voi o petitie ceva? parasuta aia de doi lei de la realitatea cine e? si cand o luati la misto? vreau sa o vad miercuri la carcotasi.

  • Judy
    Posted at 00:04h, 24 martie

    codu lui musollioni din ’45 :)) ce tare esti!!!!!

    a fost facut in 43 si intrat in vigoare in 45….e facut pe vremea lui Musollini!

  • bakowia
    Posted at 00:08h, 24 martie

    e si o latura buna il interzice si pe badea.
    asta nu e o latura buna: badea trebuie combatut, daca te tine sa-l combati nu interzis1 asta e cea mai mare prostie!
    Serban

  • Alexandru
    Posted at 00:13h, 24 martie

    Chestia asta cu noul cod este una dintre multele situatii care te fac sa te gandesti „de ce mai stau pe aici”?(in Romanica).Era de asteptat sa nascoceasca asa ceva din moment ce voi sunteti singurii care intr-un mod frumos spuneti niste realitati destul de dure! Nu imi place politica dar in seara asta domnul Ponta a reusit sa puncteze si el ceva frumos! Cat despre doamna Bica „tendetioasa”(sau cum o cheama), cred ca este cea care spala sosetele lui Basescu, Udrea, si tuturor celor care s-au simtit lezati de Carcotasi si Mondenii!(ca prea este revoltata).Mi-a placut show-l facut de tine si Bendeac!Hai ca inchei ca am lasat un comentariu cat noul cod penal,civil,etic,moral…etc-ul mai tarziu!Cius!

  • Southern star
    Posted at 00:41h, 24 martie

    Salut Huidu,
    Sunt o tanara din aceasta tara, dezgustata profund de tot ceea ce se intampla. Am crezut intr-o zi, recent ca am auzit undeva despre acest cod care interzice practic libertatea de a ne exprima si am crezut ca e un cosmar. Dar din pacate azi am auzit acelasi lucru, dupa emisiunea in care tu si Misu sti fost prezenti sunt profund dezgustata de justitia din Romania, nu ca inainte nu as fi fost, dar acum parca ne intoarcem de unde am plecat si ma sperie acest lucru.
    Eu ma uit la emisiunile voastre, mai ales la a ta de foarte multa vreme pentru ca sunt singurele emisiuni unde pot sa vad oameni destepti si culti, oameni care au idee despre ce vorbesc, oameni ca arata realitatea care uneori doare, ne dati realitatea si asta este ce vrem sa vedem nu incultii aceia cu care incearca mizeriile acelea de asa numite televiziuni sa ne intoxice. Sincer am ajuns sa nu ma mai uit la nimic in afara de Cronica si Mondenii pentru ca ma revolta ce se intampla mai ales la unele „emisiuni” care nu merita nici macar dispret, la care se uita oameni care nu au alte asteptari, ne-am saturat de naomi, nikita si specimene de acest gen!
    Nu cred ca este posibil ca acest cod sa intre in vigoare pentru ca ar fi sfarsitul libertatii in media, cel putin a libertatii de a arata lipsurile si marile probleme cu care ne confruntam. Nu as vrea sa spun ca ma scarbeste situatia din Romania si ca uneori imi vine sa fug de aici unde apuc, asta ar fi foarte trist, dar oare pot sa mai spun ca am sperante in mai bine cand vad cu stupoare cum singurii oameni care merita sa fie ascultati sunt pusi la zid, nu credeam ca voi apuca aceasta zi nefasta in care pana si a rade este interzis.
    Noi, cei care va urmarim si va intelegem avem nevoie de voi, avem nevoie de acea realitate pe care ne-o aduceti printre atat de multe mizerii!
    Ramaneti asa cum sunteti!

    multumim! ne descurcam din ce in ce mai greu da’nu ne lasam nici de-ai dracu!

  • Dan
    Posted at 00:50h, 24 martie

    Mie mi se pare mult mai delicata problema decat o tratati voi. Si sunteti si parte implicata deci nu ar trebui sa va substituiti adevarului absolut. Eu sunt de acord ca justitia nu merge ca suntem in Romania dar la fel nici televiziunea nu merge din acelasi motiv.

  • Danutza
    Posted at 02:19h, 24 martie

    Si eu am ramas masca atunci cand am auzit chestia asta cu codu` civil. Nu mi-a venit sa cred… Am sa ma prezint sa-mi exercit dreptul la vot…dar…doar prin anularea buletinului. punct.

    citind blogul lui Mihai Bendeac, presupun ca nu deranjeaza pe nimeni..s-a facut o petitie online unde se poate semna impotriva porcariei, si Mishu a postat acolo link’ul ( http://www.petitieonline.ro/petitie-p34613045.html )

    Mult succes Serbanica! Si capu` sus! Da-i dracu` cu legile lor, caci nu prea cred ca o sa fie chiar asa usor.
    Oricum, spiritul ceausist pluteste la greu prin tara asta si nu va pleca prea curand. Asta e!
    Multa bafta si respectele mele!

  • alin77eu
    Posted at 02:22h, 24 martie

    apucate de starans semnaturi te ajutam

  • Vio
    Posted at 09:20h, 24 martie

    Stii ceva Serbane ? Acum postarea ta se poate citi si in lumina emisiunii de aseara . Cred ca adevarul este la mijloc , ca intotdeauna . Voi sariti pe judecatori pentru ca , pina la urma este piinea voastra in joc , iar noi sarim la ei pentru ca isi bat joc de oameni , crezindu-i prosti si imbecili, interzicind intr-o oarecare masura libertatea de exprimare .
    Acuma numai persoana publica sa nu fii , ca daca intri in gura lui Bendeac esti varza . Apropo de Bendeac , nu ti s-a parut prost crescut ?Tu , macar ai reusit sa stai si sa asculti , desi era evident ca abia respirai pe scaunul acela incomod , dar Misu a fost cam nesimtit.
    plecatdeacasa.blogspot.com

    e mia tanar si exaltat….da’e un baiat bun sa stii! si foarte bine ca intre cineva in gura lui, inseamna ca are „gura mare”!

  • bubu
    Posted at 09:46h, 24 martie

    salut huidule,
    ce sa zic in anumite probleme gandim la fel marea majoritate dar nu avem mijloacele necesare (pe care voi le aveti) de a face ceva pozitiv de exemplu sa ne strangem intr-un loc anume pentru a discuta liber si pentru a le demonstra ca nu mai merge. Idei sunt milioane pun ramasag, si daca se aleg cele mai bune se poate rezolva ceva.
    Ia sa vorbiti la radio, la TV, si in presa sa se stranga lumea in parc la izvor de exmplu sau unde credeti voi intr-o sambata sau duminica, pentru a vorbi liber sa vedem ce va fi( cred ca vor fi foarte multi care vor veni din solidaritate) sau daca vreti bagati un sondaj ceva nu stiu ce sa zic orice va ganditi voi mai bine; in rest numai bine abia astept cronica.
    Hai sucesuri bre !!!!! 😀

  • Annette
    Posted at 10:34h, 24 martie

    Atata timp cat o persoana publica indiferent de aria de activitate fie ea politica, divertisment, monden etc. vine la televizor si se maimutareste, jicneste (zdreanta, dobitocule, tiganca imputita sau scuipa prezentatorul tv)cum sa nu poti sa faci misto de ei? acesti oameni care sunt jicniti si batjocoriti cum se pot apara? Judecatorii din Romania se stie ca sunt controlati politic si in cazul unui asemenea proces normal ca cel care va avea castig de cauza va fi cel care a umilit un jurnalist. De ce? „Ca banii vorbesc!”.
    Se tot dau exemple de tari in care aceasta lege functioneaza foarte bine si ca nimeni nu a comenat nimic. Intrebarea mea este cati judecatori, avocati si procurori sunt corupti din aceste tari? La noi 90% sunt niste comunisti care tin de scaunul lor cu dintii!
    Poate domnul profesor univeristar este un fan a lui Ceausescu si duce dorul acelor zile in care taceam si inghiteam aceasi prosteala!
    Daca s-ar interzice asemnea emisiuni, articole de presa cu ce am mai ramane? Cu Sexi braileanca, Nikita, Oana Zavoranu etc.?
    Vor sa ne indobitoceasca si mai mult, sa nu mai putem avea opinii, sa nu mai gandim, sa acceptam toata porcariile care le citim si le vedem?
    Oare cat va mai tine aceasta situatie de prosteala si ipocrizie?

  • EDY
    Posted at 10:43h, 24 martie

    Bravo Huidule ! scurt si la obiect !

  • Robert
    Posted at 11:02h, 24 martie

    Salut,
    Io ti-am mai zis …. cind plecam?
    Trecem incet de la dictatura comunista la dictatura prostimii.

    atat de adevarat si crud….

  • CorinaRTL
    Posted at 11:55h, 24 martie

    Ma bucur foarte mult ca este un om in Romania care are curajul sa spuna lucrurilor pe nume, dar din pacate nu este suficient pentru a schimba o tara care se afla intr-o situatie „precara”. Eu cred ca daca romanii ar fii uniti si ar avea curajul sa se impuna in fata acestor „paraziti” s-ar mai putea face ceva.
    In ceea ce priveste „ideea mirifica” de a schimba codul civil eu cred (si sunt convinsa ca multi altii cred) ca mai degraba ar trebui sa se interzica emisiunile „pentru publicitatea vedetelor” in care vin „persoane publice” cu tot felul de povesti care mai de care mai aberante. In ceea ce priveste doamna „Bica” (jurista de la emisiunea de pe realitatea din 23 martie)… nu cred ca sunt de interes pubilc stirile de la ora 5, in care suntem „informati” ca (de ex) un betiv notoriu si-a ucis nevasta din gelozie si alte „evenimtente” de genul acesta!”VAI DE MINE, DOMU’ DAN!!!” Iar imaginea persoanelor publice, nu cred ca producatorii de emisiuni de divertisment o „creeaza” …. acesta imagine o „produc” singuri!
    Am citit ce a scris Robert si mi se pare o idee foarte buna. As vrea sa vad ca „macar” se incearca se se puna in practica.

  • Aneeza, Paris
    Posted at 12:10h, 24 martie

    Am semnat shi eu petitziile, sper sa ajute la ceva.
    Am emigrat din cauza acelorashi specimene de cenul celor care au „creat” aceste noi coduri ce interzic umorul shi pamfletul. M’am intors in Romania in 1997 pentru a pleca din nou in 1998.
    Sherban, Mishu (Gainusha shi Bendeac) mai bine facem un TV, radio in exil pe modelul Europei Libere.
    Ar trebui sa vorbim cu domnul Emil Hurezeanu.
    S’ar putea numi Free Romania:)registered mark
    Mult curaj shtiu cat este de greu pe baricade in fatza tupeishtilor shi nesimtzitzilor de ambele sexe.

  • taitta
    Posted at 12:46h, 24 martie

    Bravo Serbane, felicitari, nu te mai iei de Badea, acum il copiezi in populism tembelist, cel putin el are stil cand e invitat undeva, dar tu aseara la Realitatea parca erai un oligofren de liceu. Tot timpul te plangi de OTV de jegul de la televiziuni care promoveaza toti handicapatii si cand vor politicienii sa dea o lege cum e in afara vai nu se poate ne pune pumnul in gura. O intoarceti ca la Ploiesti, ca vezi doamne materialul uman nu e asa bun ca in Italia si judecatorii nostri nu au discernamant, le trebuie o bomba atomica. A scris undeva Badea despre curve, cam asa faci tu, mereu zici ca numai in Romania ba nu e una, ba nu e alta, ba nu e legea ca in tarile civilizate. Tata daca ai fi trait in Germania cum ziceai tu, daca alegeai meseria asta mureai de foame, mai rau te lega a doua zi. Dar la noi traiesti fericit asa ca merge, ca ai vazut cata prostime tea felicitat pe blog, care inghite totul la gramada fara sa stea 5 minute sa gandeasca putin cum zicea Plesu

    ne patroneaza un grup german….lucrez pentru pro7-sat1 ag! vrei sa-ti dau niste linkuri sa vezi ce emisiuni de umor au aia acolo? rad de la Angela Merkel pana la ultima vedeta de televiziune! si sunt muuuuult mai rai decat noi! asa ca scuteste-ma cu imbecilitatile debitate! si bucura-te de Romania asta cat mai ai timp….deocamdata te reprezinta, dar se schimba!

  • andrei
    Posted at 13:13h, 24 martie

    da ce podcast aveti domnu dan si ce lipsa umflata de ocupatie..

  • Blandiana
    Posted at 13:17h, 24 martie

    Revenim la comunism?

  • razvan
    Posted at 13:49h, 24 martie

    prin acest nou cod civil li se pune practic pumnul in gura jurnalistilor…cineva spunea ca am scapat de comunism….imi vine sa rad…am scapat de ceausescu nu si de locotenentii sai care se plimba prin politica din Romania agale si nepasatori ca si cum ar fi cei mai mari democrati…oricum daca vreti sa intrati pe un blog in care puteti sa va expuneti frustrarile si dorintele il recomand pe cel al subsemnatului…www.gosarazvan.weblog.ro

  • CRETU
    Posted at 13:57h, 24 martie

    !!! SCURT SI LA SUBIECT !!! Pe tema aceasta putem vorbi mult si bine ca tot nu se schimba nimic in jegul acesta de tara. Am 25 de ani si foarte sincer va spun: TREBUIE SA MAI INCEAPA INCA O REVOLUTIE !!!
    Poate acum nu baga nimeni in seama mesajul meu dar sunt sigur ca aceasta revolutie va veni cat de curand. APROPO: Nu inteleg un singur lucru: …..grecii, francezii…..stiti foarte bine ce s-a intamplat in aceste doua tari……..de ce sunt atat de uniti cand au o problema de interes national si noi nu putem fi???

  • Ceausescu
    Posted at 14:07h, 24 martie

    Pe 25 decembrie anul asta ma intorc de pe unde am plecat acum 19 ani ca sa bag la menghina si sa strang bine pe distrusii astia care conduc tara mea draga! Am deja vreo 50 de jartele penale … Asteptati-ma cu sufletul deschis! Voi veni in curand ..

  • anna
    Posted at 14:25h, 24 martie

    vreau sa ii anunt pe cei kre doresc sa semneze petitia k o pot face pe http://petitiaonline.ro/petitie-p34613045html.dak nu merge va rog sa intrati p blogul lui bendeac k acolo gasiti link-ul.makr sa incerkm sa oprim aprobarea acestei cretine… nici nu stiu qm sa o numesc k eu una nu o consider „lege”.

  • cosmin
    Posted at 14:34h, 24 martie

    A fost super tare emisiunea de aseara de pe realitatea. Am ras desi imi venea sa ii bag la doamna Bica (sau cu o cheama) pe gat tot codul ei civil/penal. Sincer imi este scarba de ceeea ce pot debita niste profesori universitari si mai ales cu cata nonsalanta ne explica ca nu este rau ceea ce fac ei ci este chiar bine si necesar de parca toti cetatenii sunt prosti. Oricum sa ii ia naiba pe cei care pot scrie asemenea ineptii!!!
    Numa bine si la cat mai multe emisiuni (sper ca aveti o sceneta despre ce s-a intamplat aseara).

  • PITI
    Posted at 15:11h, 24 martie

    Din ce in ce mai rau cu Romania asta si eu cred ca nu se va aproba legia e o prostie (pacat ca mam nascut aici)

  • PITI
    Posted at 15:13h, 24 martie

    „Romania hmhm nici nu merita sa fie scria cu R mare

  • (Rachete) Patriot pentru prosti
    Posted at 16:47h, 24 martie

    Aberatii despre Romania scrise de scursuri. http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Romania
    Atitudinea ta conteaza!

  • coco
    Posted at 16:54h, 24 martie

    nu-i mai suport pe imbecilii astia care ne conduc.imi vine sa plec din tara asta de 2 lei, dar nu fac asta raman in continuare si lupt.dar sper sa nu fie in van.

  • Mad
    Posted at 17:12h, 24 martie

    Astia se ocupa de codul civil in conditiile in care tara asta pute a prostie si a coruptie din galaxia Andromeda!?!?!
    Esti foarte bland in limbajul folosit la adresa acestor ipocimene comuniste, Serbane! Ar trebui impuscati fara sa le mai cerem explicatii!

  • Cata_V
    Posted at 17:24h, 24 martie

    O singura intrebare am Serbane….! De-aia ii platim p-astia cu atatea taxe si impozite din buzunarul nostru gaurit? Chiar ei se plictisesc acolo undeva sus si nu mai au la ce sa se gandeasca? Chiar am rezolvat toate problemele tarii(autostrazi,sistem sanitar,educatie,saracie) incat numai asta ramasese de rezolvat. Cat despre duduia de la Ministerul Justitiei parca era o fetita din curtea gradinitei(nu a scolii) care era suparata ca-i critica cineva noua papusa(noul cod civil) si mai avea putin si incepea sa planga.Cat o fi costat-o postul sau diploma?

  • andrei
    Posted at 18:29h, 24 martie

    am intrat pe blog doar pt ca am urmarit emisiunea de aseara ..23.03.09..de pe realitatea in care ai fost invitat alaturi de alti stimabili colegi de breala si de domnisoara judecatoare ca si reprezentant al ministerului justitiei. Aceasta emisiune nu a facut decat sa mi porneasca un fior ff rece pe spate si in principal nu datorita propunerilor legislative aflate in dezbatere cat mai ales datorita reactiei domnisoarei judecatoare la cele aflate in discutie. Voi cei de pe platou poate nu ati observat dar la absolut orice idee venea din partea voastra raspunsul era un suras rece in coltul gurii si un zambet cumplit de arogant afisat de cineva care era totusi un slujbas al statului si platit din banii nostrii….Care este rolul infatuarii atunci cand explici o lege care provoaca vii dispute, iar tu esti doar un slujbas subordonat teoretic cetateanului si nu unsul zeilor pe pamant?
    Parca ma uitam la un fetita care inchisese niste bondari intr un borcan si zambea cand se uita la ei cum se agita degeaba….
    Ideea este ca infatuarea asta ma sperie teribil si poate putem face ceva contra ei. Iar cum ideea mea este ca sursa acestei infatuari teribile a judecatorilor este faptul ca ei pot profesa imediat de pe bancile facultatii…Deci sa facem un desen .AI 24 de ani ai terminat facultatea si ei examenul de admitere in magistratura….si desi in urma cu doar cateva luni erai un student mai mult sau mai putin normal acum brusc devii cel care detine adevarul absolut…si l imparti si cum vrei tu …Eu as propune o initiativa legislativa din partea socitatii civile prin care sa obtinem ca judecatorii sa profeseze nu imediat cum au terminat facultatea ci dupa 10 sau 20 de ani de practica ca si avocati sau procurori. Asa ceva exista in USA. Ideea este ca un om la 45 de ani harsait prin tribunale este mai predispus la intelegere fata de unul de 25 de ani, iar cei care incep la 25 de ani aproape de zei nu prea coboara la 45 de ani printre muritori.
    Poate vorbiti intre voi si se poate organiza o campani de srtangere de semnaturi pt modificarea legii…sau pt referendum nu stiu nici eu exact, dar cred cu tarie ca merita macar incercat.
    mesajul este in special pt huidu si nu neaparat pt blog.

    multumim! inca mai cred ca uniunea in care am intrat va interveni si in cazul justitiei din romania, insa e foarte foarte greu tot sistemul trebuie reformat, mult prea multi judecatori si procurori sunt de cea mai joasa speta!

  • Mihai Grecia
    Posted at 19:54h, 24 martie

    Hmm….eu nu zic ca nu-i asa.Intr-un singur punct as face o corectura: Romania nu-i singura tara cu termene de judecata cu anii si alte racile si tare ale sistemului judiciar. Eu va pot da un simplu exemplu, din experienta proprie: primul termen la un proces penal in Grecia, invinuitul a primit o amanare de 1 an si 2 luni mai exact: 11 mai 2010 !!!
    Un alt exemplu din cele vazute cu proprii ochi in aceeasi tara: proces litigiu munca termen amanare 11 luni ! din noiembrie 2008 in ianuarie 2009…s.a.m.d.
    Nu am inventat noi roata (ci uite ne extragem seva chiar din tara care a inventat democratia:)

    nu-mi da exemplu Grecia te rog! nu incercam cu germania?

  • Mihai Grecia
    Posted at 19:56h, 24 martie

    Rectificare la primul:
    ….11 luni din martie 2008 ….

    Si asta e ceva curent…nu exceptia !

  • Fabius
    Posted at 20:53h, 24 martie

    Nevasta mea este judecator, are 29 de ani, sta la judecatorie de dimineata pina sera tarziu, din cand in cand nu doarme noapte pentru ca ii pasa.si castiga suma „exorbitanta” de 800 de euro lunar.daca ar merge in sectorul privat ar castiga de 3 ori mai mult, cel putin, dar nu vrea pentru ca crede in cea ce face. In schimb primeste amenintari,directe de la justitiabili si indirecte de la marlani care ar vrea sa o lichide cu o bomba nucleara. O data si o data ar trebui inteles ca judecator nu trebuie sa fie just, dar sa aplice legea, care de mai multe ori e proasta.

    era vorba de sistemul juridic nu de unii oameni sau altii!
    e drept ca afirmatia e dura, dar stii si tu la fel de bine ca si mine ca am dreptate!
    sotia ta isi face treaba? foarte bine sper sa fie viitorul ministru al justitiei, sper sa razbata in cariera, dar asta fara inlaturarea celor ce
    detin parghiile puterii in magistratura si justitie in general nu se poate!
    marlanul saluta justitia si pe judecatorii onesti cati sunt ei!
    Serban

  • alex
    Posted at 22:23h, 24 martie

    GRESESTI! CODUL CIVIL ESTE ACELASI NESCHIMBAT DE LA ALEXANDRU IOAN CUZA

  • bakowia
    Posted at 23:04h, 24 martie

    Jegurile lui badea nu pot fii combatute prin logica si bun simt. Prefer sa fie interzis decat sa apara la tv pt.ca doare cand vezi cita prostime il urmareste. Ceea ce imi doresc e sa interzica antenele si sa lase doar divertisul. Lasa ca va ajuta dl. Ponta!???

  • ana maria
    Posted at 23:35h, 24 martie

    ma intreb oare ce o fi in capul alaora care fac alele stupide legi?aaa…nimic…pacat ca noi ii alegem sa ne reprezinte si ei fac tot ce vor…cik vor sa alinieze Romania cu tarile din Uniunea Europeana..pana acum UE nu prea ne-a adus multe beneficii si-a facut sa ne schimbam traditiile prin legile lor absurde si „moderne”..e trist ptr ca e o involutie…
    vor legaliza prostitutia si relatiile intre homosexuali..va dati seama ce tara vom deveni?(oricum si acum avem o multime de travestiti) vor sa ne puna cipuri ca la animale ca sa ne controleze mai usor..iar acum vor si sa ne abtinem a ne spune opiniile prin ironizare si pamflet…I.L.Caragiale satiriza politica prin operele sale..voi o faceti prin aceste emisiuni care ne fac viata mai frumoasa..dar care ne fac sa vedem cum sunt toti de fapt…
    Au vazut ca va merge bine..si ce-au zis..”hai sa le facem ceva si astora”..de parca ei nu se cunosc destul de bine „valoarea”..aper sa faceti ceva ptr k nimeni nu poate sa ne ia drepul l opinie..

  • soso9587
    Posted at 01:25h, 25 martie

    Sincer huidu de cind am intrat vorba vine am intrat in uniunea europeana au tot promis ca fac si dreg dau legi peste legi la care daca te duci dincolo nu ai sa vezi tu atitea legi plues deasta dincolo uite un exemplu spania crezi ca nu exista emisiune gen Circotasi credema este si nu au dat legi si legi ca numa de astea sunt buni sa dea l;egi si sa doarma in parlament niste imbecili Romania e o balega de mult timp pacat ca vati dat seama numai acum , tre sa va obisnuiti cu idea ca nu se va schimba niciodata nimic , doar vorba lu Huidu O bomba peste ei da si asa nu scapam de ei ………

  • taitta
    Posted at 11:25h, 25 martie

    Imi place Serbane ca esti consecvent in tembelizarea romanilor, imi ridici mingea la plasa, ai dat cel mai prost exemplu cu Germania, in primul rand eu lucrez 6 luni pe an Germania, de ce nu le spui la prosti si cealalta fata din Germania si lasa-ma cu emisiunile umoristice ca eu nu ratez nici mondenii nici pe voi si chiar imi plac. De ce nu le spui ca atunci cand un ziarist a scris despre fostul cancelar ca se vopseste la par, a dat ziarul in judecata si a primit despagubiri. De ce nu spui de Helmut Kohl care a fost descoperit clar pt trafic de influenta de 30 mil euro recunoscut de el. Si nu numai ca nu i s-a intamplat nimic pt. ca s-a considerat ca a facut multe pt. tara(cea ce poate ca e normal) dar nici nu a vrut sa-i demaste pe cei care l-au mituit cea ce e grav. Doamne fereste sa fie oprite emisiunile umoristice, dar fii sigur ca nicaieri in Europa, in America nu exista o atat de mare libertate a presei, un atat de mare jeg ca in presa romana, scrii ce vrei injuri ca la usa cortului, vezi doamne dupa surse, ce ma intereseaza asa am auzit. Ce parere ai de presedintele Frantei pe care l-a vazut tot mapamondul beat critza la conferinta aceea cu Putin si ziaristul belgian care a indraznit sa scrie ca a fost beat, a fost obligat sa-si ceara si-a cerut scuze. Tata nu sunt nici politician, nici om de afaceri, nici politist, nici profesor, nici macar vedeta, dar „imi pasa” cum ziceti voi si vreau sa fiu corect informat, nu sa mi se spele creierii si din pacate Romania chiar se schimba in ceva diabolic din cauza voastra si mai ales din cauza schizofrenicului de Mircea Badea, care vrea sa traiasca in jungla, intr-o lume anarhica.

    maestre, nu spune nimeni ca presa in romania este perfecta, si eu sunt oripilat de ce se scrie in ziare, dar exista metode de atac si acum! textul acela de lege se referea exact la parodii si umor! era tintit clar! si am vazut in germania o emisiune care folosea particula negativa din limba germana, aia care se pune la finalul frazei, pentru a o face pe Merkel imbecila, impostoare, proasta si bagau la final un nicht! hai sa fim seriosi, papusile alea din franta sunt un show de 30 de ani, pe jos matura cu toti si nimeni nu le-a facut nimic!
    in plus cred ca e inca nevoie de libertate exacerbata in romania, suntem pre aproape de scanteia si informatia de dinainte de 89!

  • marina
    Posted at 13:21h, 25 martie

    „Plangeam aseara cnd te-am vazut la realitatea…plangeam aseara…Vai da c dreptate mare ai Domnu’Huidu…Da’ cine sunt nenorocitzi astia mama draga…” =))) =)) =))

  • Cata
    Posted at 13:47h, 25 martie

    Justitia ? NU observati ca daca 1 criminal trage cu arma (ne avand permis)sau se plimba cu pusca pe strada este cercetat in libertate sau mai mult estelasat in pace .

    Cand traia Ceausescu NIMENI nu sufla , umblai tu cu arma pe strada? umblai cu sabia sau cutitu ?
    Ce a facut Ceausescu nici in 100 de ani ce de la conducere NU vor realiza ce a facut fostu COMUNIST .

  • KTLiN
    Posted at 17:03h, 25 martie

    Inca o data punctu pe J. Da’….stii ce ma surprinde pe mine?? Dupa ce am citit postul tau, am frunzarit si comentariile si am ramas observat o chestie ce nu da prea bine. Prea multe mesaje de genu: traim in Romania, asta e, ce putem face? Doare a dreaq de tare resemnarea asta si probabil asta e si motivul, pentru care-si permit cocalarii astia politici sa ne faca in foi de vitza….

  • izzi
    Posted at 18:48h, 25 martie

    aaaaaaaa deci s-au suparat animalele din parcul zoologic din parlament ca se spune adevarul. stii ma tot intreb cum de nu dau astia legi bune si pt noi nu numai pt ei ca io nu am vazut niciodata pana acum parlamentari in greva

  • izzi
    Posted at 18:59h, 25 martie

    deci asta-i un fel de : deci domnu felix motanel imi dati voie sa imi bat joc de mircea spaghatu badea care traieste cu parintii si acum si de dvs spundu-va ca daca va aduc o mata{pisic} o s-o puneti in locu lu mircea ca poate asa „poate” faceti si voi audienta ca vad ca la dvs in antene numai animale aduceti in special la acces direct

  • gergorex
    Posted at 20:09h, 25 martie

    Serban ai perfecta dreptate,dar spune si solutia care rezolva problemele…e greu.Trebuie sa nasca 2-3 new generation ca poporul roman sa aiba alta mentalitate(nu balkanica).Eu nu mai stau in tara,dar prin prizma cronicii si dupa vorbele amicii mei(unguri si romani)ca-m dau seama ce se intampla in romanica….fugiti oameni buni

  • andreiutza
    Posted at 22:01h, 25 martie

    Dle Huidu, as putea spune ca esti un tip ok, doar pentru ca esti oltean, dar in rest nu am nici cuvinte sa descriu ceea ce esti si cum esti.
    Tu te crezi „cel mai tare din parcare”, din pacate lucrurile nu stau chiar asa… as putea spune ca esti „cel mai frustrat din parcare”. De ce te legi tot timpul de Mircea Badea? Te crezi superior cumva? Tu nici pe departe nu ii ajungi macar la degetul mic de la picior omului astuia. Nu zic asta fiindca sunt super fan Mircea Badea, dar si din cauza „glumitelor” din Cronica Cracotasilor- care nu va atinge niciodata cota de audienta a lui Mircea Badea.
    In emisiunea din data de 25.03. 2009 (am avut si eu curiozitatea de a ma uita la emisiune dupa o perioada de un an, cred) ai fost cel putin penibil… incearca sa faci glume de bun gust…
    Ai fi putut sa iei lectii de la colegul Bendeac, care e cel mai bun in ceea ce face de la Prima Tv.
    Ar fi muuuuuuuuuuuuuuuult mai multe de spus, dar as vrea sa ma opresc aici.

    P.S.: Ne faci de rusine, pe noi, oltenii, cu aroganta si asa zisa „mintea ta ascutita”

    rau e sa nu gandesti cu mintea ta si sa cazi in admiratie tampa fata de niste personaje cretinoide cu pretentie de „salvatorii neamului”! trezeste-te pana nu e prea tarziu sectanta mica ce esti, intre guru badea si dan senzationescu nu e nici o diferenta!

  • Flory
    Posted at 00:22h, 26 martie

    Revoltator! Numai in Romania se puteau da niste legi de genul asta!

  • bursucul
    Posted at 01:56h, 26 martie

    O altă atingere adusă vieţii private este considerată: utilizarea numelui, imaginii, vocii sau asemănării cu o altă persoană în alt scop decât informarea legitimă a publicului. Huidu.Gainusa.Bendeac se ridica in picioare pentru ascultarea sentintei date de judecatoria sectorului 1 Bucuresti .
    Astazi 25 Martie anul 2009 in procesul intentat acestor piriti de D-na , cu semnul intrebarii Naomi, Nikita,Alina Plugaru,Magda Ciumac, chivuta,D-nul Becali,Vadim,Giovani,voiculescu,completul de judecata format din lolek si bolek.au decis in Unanimitate ca inculpatii respectivi prin natura si Scopul actiunilor comise,se fac Vinovati de nerespectarea, incalcarea repetata si flagranta a articolului 80 litera i din codul civil.
    1Prin utilizarea numelui,vocii sau asemanarii cu o alta persoana,inculpatii au prejudiciat IN mod , subiectiv si premeditat , Informarea Legitima a publicului referitoare la Comportamentul, Caracterul anumitor persoane exprimat ,culmea. in PUBLIC.in vazul si auzul milioanelor de telespectatori.
    2Ipostazele create prin imitatie de inculpatii de la Cronica si actorii din emisiunea Mondenii,sugereaza imaginativ telespectatorilor,fatete de personalitate, care nu se regasesc in ,realitate,in conduita Personala a persoanelor in .cauza.imitate.
    Prin aceste lucruri abdominale ,opinia generala a fiecarui roman despre starurile societatii sufera distorsionari majore in cunoasterea echidistanta care este Imperativa in formarea unei imagini CORECTE si cit mai aproape de adevar in privinta cerebrala si morala a persoanelor mediatizate.
    3In consecinta,prin toate actiunile facute de realizatorii de pamflete,sa adus.se aduce atingere vietii private,si automat precedente de disconfort psihologic adus Stimei de sine si inflatie propagata negativ asupra imaginii Sociale a Unor ,ma rog,very important person.
    Ce au de replicat inculpatii la aceste capete de acuzare?
    Satira,ironia au fost dintotdeauna formele de raspuns concepute dé gindirea nonviolenta si lucida a oricarui om in fata prostiei umane.
    Ridicolul,ipocrizia,snobismul,mirlania sunt stari care nu pot fi sanctionate pe cale legala,caci aceste stari nu dauneaza integritatii fizice,dar dauneaza valorilor umane si implicit se aduce o Atingere NESANATOASA vietii mintale si educationale din cadrul unei societati,prin infuzia permanenta a prostiei la ore maxime de audienta.
    Sentinta finala
    Aceste argumente ridicate de ,suspecti,nu se constituie ca fiind temeiuri solide prin care ei sa aiba DREPTUL sa redea si sa justifice .un alt mod mai hazliu de a fi,a unor persoane.
    Sentinta in pronuntare fara drept de recurs,toate emisiunile de divertisment constituie un real pericol pentru promovarea culturala a oamenilor care prin calitati lor ,deosebite,elevate se fac in fiecare zi remarcati in atentia telespectatorilor mai cu capul pe umeri ca mari mitocani,snobi in viata.

    esti futurolog….asa e in viitor?!

  • Bac magnifico
    Posted at 09:26h, 26 martie

    Auzi mon cher,de ce nu o fi si la noi in Romanica asta proasta,cum e peste ocean,adica cu jurati de aia alesi din poporul asta prost??dang dang.hai Pa.

  • Loredana
    Posted at 12:59h, 26 martie

    priviti si partea frumoasa a vietii : Crina Coco Popescu. Nu ar trebui sa vorbim mai mult despre astfel de fenomene? (parerea mea)

  • PACO
    Posted at 13:04h, 26 martie

    e asa e in Romania ce sa-i faci

  • bogdana
    Posted at 13:08h, 26 martie

    Domnu robert(comnent nr:48) are o idee super tare, o sustin!!!
    Si daca va ganditi sa o puneti in practica… va pun la dispozitie semnaturile tuturor cunostintelor mele (ca am putere mare de convingere). E un inceput nu?
    Te pupic Serbane!!!

  • rares
    Posted at 15:34h, 26 martie

    Vai domnu’Dan da ce cap mic are Naomi ăsta.Dacă esti cumva supărat pe el/ea ce o fi pentru ce a zis miercuri la cronica,ştii tu …De ai fi tu salcie la mal m-aş face râu la umbra taaaaaaaaaaaaaaaaaa… sa ştii că te-a confundat cu Mistreţu’deci să nu te tai imprejur cu sapa sau să îţi tai venele cu lama de că te-a confundat.PS.ţi-am scris ca să îţi lasi venele lungi:))

  • Cor
    Posted at 16:47h, 26 martie

    Mai Serbanica nu mai fii suparat sunt mai mult ca sigur ca o sa renunte la aceea initiativa, pai altfel unde mama lui d-nul Dan o sa ne mai uitam la voi sau la Mondenii.

  • Gandeste-liber.com
    Posted at 18:33h, 26 martie

    Ce bine le zici tu mai Serbane!

  • Alex Briscan
    Posted at 22:27h, 26 martie

    Justitia? eu cred ca nu mai exista o semnificatie a acestui cuvant in DEX. Cu parere de rau dar pt a castiga bani multi este suficient sa fii un simplu judecator. Coruptia este in floare acolo unde nu ar trebui. Miliardele nu se fac prin afaceri ci prin sentinte… bune pt anumite grupuri. VERTICALITATE!

  • djeo
    Posted at 22:57h, 26 martie

    Sa subliniez ce a comentat cineva aici: ai inceput si tu sa vorbesti ca mircea badea… .Ma rog,fiecare cu parerea lui,eu cred ca toti vorbim de aceleasi probleme ,nu ca ne inspiram din ce zic unii sau altii,sunt problemele cotidiene,care ne raman fixate pe constiinta si ne streseaza.Pur si simplu badea are treaba lui ,tu treaba ta,ca nu va impacati asta tine de voi.

    Apropo,ti-am zis odata ca proful meu de teorie generala a dreptului e seful Curtii Constitutionale,la care tu mi-ai raspuns ca e un brontozaur comunist :)),a fost oarecum funny deoarece fizicul sau se regaseste in descrierea facuta de tine 😀 .O sa revin cu 2 bloguri interesante(al meu si al unui amic),pe care nimeni nu le-a abordat pana acum.

  • geo
    Posted at 23:38h, 26 martie

    o fi o coada de valium pe aici???

  • ID0N
    Posted at 03:37h, 27 martie

    UHHUMM! Kre’Ka Si Ceausescu „S’a Rasucit In Mormant” La O Asa Mirifica Propunere!
    HERMAN0S Kre’Ka AR Fi Timpu’ Sa Puneti In Aplicare Coarnele Ku „KAP VIDIA” !!!!!KARK0TEALA MAXIMAA!!!!!
    RESPECT D0N LUQUE!

  • PACO
    Posted at 13:38h, 27 martie

    simona sensul are blog daca vrei intra la mine pe blog si ia linkul

  • iulik!!
    Posted at 15:14h, 27 martie

    Fraaaate.. ma doare capul de ce mesaje ai primit!!! PE BUNE!!! Cati destepti se arata dupa razboi… pfoa:|.. pacat ca nu m’a anuntat si pe mine nimeni de talk-showul acela de a fost la realitatea:(… in fine!!! Eu credeam ca doar carcotasii sunt rai.. dar vad ca sunt unii SI MAI RAI..!!! Cred ca ne’a mai ramas decat sa ne rugam la Doamne Doamne..!!! Dar si la Biserica cand te duci.. dai de scandal si injuraturi!! Este vreun loc SFANT in LUMEA ASTA??? sunt si eu curios.. un loc unde nu se aude de toate nenorocirile astea.. inclusiv politic:D!!! Vreau si eu un bilet dus intr’acolo!! Targetul din ploiesti te saluta!!! si totodata te invita sa’ti mai frecventezi casuta de mail:D!!!

  • Diana
    Posted at 15:26h, 27 martie

    Vaaai, da! cum de va permiteti asa de multe la Cronica, domnu Huidu, asa dupa dupa cum spunea un distins domn? Dupa cinci zeci de ani de comnunism la unii li s-a topit o parte din creier – va spun eu!
    Nu va lasati, baieti, nici voi, nici cei de la Mondenii, ca astia de care facem noi bascalie nu au auzit de bun simt, si de aia nu mai au nici o limita.
    As vrea sa vad si eu ziua aia cand o sa-i paleasca indrazneala de o sa ocupe puscariile cu actori si realizatori ai emisiunilor-pamflet. Atunci vin si eu din Japonia, ca sa ma predau, pentru ca nu gasesc mai mare placere decat sa ma uit la emisiunile voastre – si o fi si asta un delict, nu?
    Nu uitati ca sunteti o manifestare a constiintei poporului asta amarat, si ca emisiunile voastre reprezinta fiecare o gura de aer curat in miasmele care guverneaza Romanica. Nu va lasati, dragii mei!

  • Concediaza-ti seful!
    Posted at 16:56h, 27 martie

    mai, unii chiar nu inteleg notiuni precum satira, caricatura, pamflet samd

  • co5min
    Posted at 20:49h, 27 martie

    frate….. esti jalnic…… nush cum sa iti spun da……. esti ….vorba aia …. varza rau……
    nu stiu de ce aitat ura pe cei de la ZU zi pe mircea badea…. pana acum nu mi-ai atras asa atentia dar azi de dimineata am ascultat in RATB kisu’ si vb asa cu invidie de cei de la ZU… ca faceti si voi arogante … apoi ati inceput sa va luati si de cei de la postul national de radio ca nu au unde sa faca emisie(ceva de genul asta era discutia) cu asta m-ai dezgustat de tot ……..chiar nu va ma agreez….nu stiu ce sa mai zic ….e si concurenta …dar in cazul vostru apare de prea multe ori prostia…..\\


    si tu inteligent fiind folosesti numai puncte puncte!
    felicitari!

  • B
    Posted at 11:27h, 28 martie
  • andreea
    Posted at 14:51h, 28 martie

    Mai Huidule 🙂 vad ca ai spirit de initiata si chiar ai face ceva in tara asta daca ai fi lasat:) ia sa incepem noi cu o actualizare a podcastului MACAR LA 2 ZILE !!!! ce zici? ai face un bine multor oameni… daca ai ureche anumite persoane care se ocupa cu administrarea site-ului…

    in rest, keep up the good work 🙂

  • [email protected]
    Posted at 17:12h, 28 martie

    gluma naturii.

  • kingquizz
    Posted at 18:56h, 28 martie

    Fiecare trebuie sa gaseasca ceva pentru a se scarmana in fund – respectivu a gasit.

  • DYUTZA
    Posted at 19:22h, 28 martie

    oare s-au intors vremurile pe care le credeam apuse?????????oare de ce au murit fraierii aia in ’89 sa ne inchida gura din nou???????????oare ar trebui sa stam cu mainile in san si sa cugetam ?????????????? PE EI PE MAMA LOR DE IMPUTITI..

  • TiBi
    Posted at 19:41h, 28 martie

    ca bine ai grait!

  • deyutza
    Posted at 00:31h, 29 martie

    Imi plac emisiunile voastre foarte mult si va respect!Dar am o propunere:HAI SA FACEM CEVA!Pentru ca asa suntem ca niste babe de 80 de ani care se vaita de o durere de spate care nu o sa le treaca niciodata.Hai sa facem ceva serios,sa facem un plan,sa luam niste decizii,sa punem in aplicare niste lucruri serioase.Cine e cu mine?Uite ne adunam mai multi care impartasim aceleasi idei,facem un blog adik il fac eu dak vreti si luam hotarari impreuna,facem dracu cva.Deci cine e cu noi :P?adresa mea de mail e [email protected].

  • Alexandra D.
    Posted at 12:45h, 29 martie

    8-|
    trăim în România…

  • calina
    Posted at 20:01h, 29 martie

    Totusi e un lucru bun faptul ca un nene s-a gandit sa introduca acest… „aspect” (sau cum sa-l numesc) in codul civil; e un semn cat se poate de bun. Asta inseamna ca se simt cu musca pe caciula! Aleluia, era si timpul sa reactioneze!
    Au omis o singura chestiune: sunt parodiati doar oamenii penibili, caraghiosi, cei care nu ar avea ce cauta in viata publica (nu dau nume pentru ca toata lumea ii stie) si, bineinteles, incompetentii denumiti generic „politicieni”. Niciodata, dar absolut niciodata, nu cred ca cineva a parodiat sau va parodia oamenii capabili, oamenii de cultura, oamenii care chiar au ceva de spus la televizor.

  • Mircea Badea
    Posted at 20:21h, 29 martie

    „Asadar bloggerasi tampiti,sunt taticu’,vostru.E adevarat,taticul unor tampiti,da’ totusi taticu’.Cand ma vedeti,imi ziceti saru’mana.Ca lu’ taticu!”

  • Corneliu
    Posted at 20:52h, 29 martie

    Si asta e doar inceputul … daca e reales basescu s-a terminat… vor acapara complet scena politica si nimic nu o sa le mai stea in cale… o sa ne intoarcem la dictatura … si cum n-am avut nici o revolutie in ultimii 25 de ani 🙂 … o sa asteptam o noua lovitura de stat 😀 daca nu ne omoara incalzirea globala 🙂

  • cristalizare
    Posted at 09:49h, 30 martie

    Dumnezeu m-a ocrotit si nu am avut niciodata nevoie sa intru in contact direct cu justitia din Romania.Desigur, tot ce gandesc si pun in practica aceste capete luminate ale tarisoarei noastre ne va afecta intr-un moment al vietii pe fiecare. Poate nu va fi azi sau maine, poate va fi peste ani si ani iar atunci cu siguranta va veni si intrebarea „de ce eu? ce am facut sa merit asta?”. Raspunsul: NIMIC. Niciodata nu facem nimic, poate ne-am obisnuit din inertie sa fim calcati in picioare, scuipati si umiliti incat a devenit un firesc al lucrurilor.
    Obisnuinta este a doua natura a omului, ne-am obisnuit asa in starea aceasta de a nu reactiona.
    „De ce sa reactionez? ma priveste pe mine? eu sunt un om simplu nu am eu treaba cu ce fac aia acolo.”

  • parazita
    Posted at 20:17h, 30 martie

    Bendeac are dreptate, ai ma Serbane impaca-te cu Badea :))

  • GazduireWEB
    Posted at 22:47h, 30 martie

    eu unul sunt total contra schimbarii codului civil!!!!!

  • Martianul.ro - Stiri Pamflet
    Posted at 23:15h, 30 martie

    Eu o rezolv repede’ mut site-ul pe numele unui amic din Bolivia. Si sa-l urmareasca initiatorii proiectului de lege 😛

    Pentru radio si tv insa …. Carcotasilor … infiintare radio si tv in insulele Vanuatu , transmisie prin satelit. Organizati rezistenta din munti si noi o sa ascultam cu radio incet ca Europa libera pe vremea impuscatului.

  • Scritube
    Posted at 08:35h, 31 martie

    eu as scrie 100.000 de pagini doar in primul capitol despre justita corupta din Romania.

    Tu nu?

  • vali
    Posted at 08:51h, 31 martie

    Salut Huidule! Sunt cam de varsta ta si am trait cam aceleasi vremuri.Imi place emisiunea voastra(si cea de la radio si cea de la tembelizor). In general sunt ok.Probabil depinde si de programul vostru si de dispozitia si inspiratia din zilele de filmari,respectiv diminetile de radio.Sincer sa fiu nu agreez nici un personaj din cele satirizate de voi sau cei de la mondenii,dar parca si unii si altii,ii bagati prea mult in seama pe unii dintre „cultii”, „cinstitii”, „inteligentii” pe care i-a dat neamul asta!Rotiti-i putin!Asa,ca sa-i mai uitam cate putin pe unii dintre ei si sa ni se faca dor!Acuma sincer sa-ti spun,mi se face greata de unii dintre ei ,astfel ca am ajuns sa evit jurnalele de stiri(migrez catre TVR1,ca aia parca-s mai domestici un pic)si in rest….VH1, MTV, UTV, KISSTV(care apropo,se aude execrabil la noi la UPC Suceava,sonorul fiind decalat fata de imagine iar KISSFM se cam incurca in reclame cu reclamele de pe local), discovery chanell,travel and living, discovery science…prostii de astea!
    Va urez sa aveti parte de sanatate si astfel sa avem si noi parte de voi!

  • co22
    Posted at 11:57h, 31 martie

    da justitia, este intradevar de rahat.. din pacate m-am confruntat recent cu un proces, ca intervenient, in care am stat 4 ore acolo pentru a se da un alt termen, in cazul in care era destul de clar ce si cum, pt ca nah.. era proces rutier, tipa care m-a lovit a dat politia in judacata ca a luat o decizie.. si pt asta eu trebuie sa pierd timp si bani in tribunale, pt ca nu mi-a acordat prioritate? asta dupa ce am stat o luna cu masina in service? pt ce se lungesc termenele?

  • aditzu'
    Posted at 17:35h, 31 martie

    wa frate ma fis pe scolile lor de kkt,faceti o petitie inn kare sa va dati lebertate de a spune tot ce doriti 😀

  • izzi
    Posted at 21:03h, 31 martie

    oare nu ne interzice sa mai iesim din locuinte sau mai stii sa respiram sau poate ne pun taxe si pe aer…… da oricum cine respecta legea in romania?simplu nimeni in special „iubitii” nosti alesi care nu fac absolut nimik pardon fac ceva, dorm si respira

  • izzi
    Posted at 21:08h, 31 martie

    apropo am citit mai sus un comment in care scria ca pe vreme lu’ ceausescu nu erau atatea crime.stii care era treaba atunci massmedia nu spunea nimic pt ca nu ii lasa nimeni dar acum uitate si tu cum moare cineva pro tv-ul nu lipseste niciodata „traiasca stirile de la ora 5”.dar adevaru e ca nu erau chiar atatea crime dar tot erau destule

  • izzi
    Posted at 21:12h, 31 martie

    oricum baieti va sustinem nu va lasati „ei cu ei noi cu voi”

  • :)
    Posted at 21:38h, 31 martie

    DACA AL TAU POPOR E ATAT DE PROST,DE CE MAI TRAIESTI IN EL? ORI TE BUCURI ,TU INDIVID AL POPORULUI ,DE INTELIGENTA TA … CU CARE INCERCI SA DISTRUGI MORAL, APROAPELE . ORI TU INDIVID AL POPORULUI , ESTI CONSECVENT SI PURURI CREDINCIOS NEAMULUI TAU,LUPTAND PENTRU BINE? daca tot esti atat de bun , fata de mine si toate vietuitoarele , incearca sa-ti dai seama de ce dracu scrii cu mai mult de trei puncte(ai atatea idei incat nu au loc in tine),faultezi gramatica si… .
    Ce imi place sa ma exprimez si sa fiu atat de prost ca traiesc in Romania si ca citesc blogul lu ăsta si ca sunt frustrat dupa parerea ta si ca merg la brat cu voi in timp.ce bine o fi!niciun Cuza,Țepeș,Viteazul ori Stefan la un loc n-or sa faca acest pamant si oamenii,mai buni decat acum.

    p.s.-esti un bine ,doar in domeniul in care lucrezi(de interes),in afara sa nu esti decat ,un om

  • Fitze cu Dezbracatu
    Posted at 01:43h, 01 aprilie

    Huidule chiar asa ai inceput sa faci propuneri in vazul lumii pitzipoancelor blonde dornice sa ajunga vedete!Ai vrea-o pe sora Evei Kent cateva seri nebunule!

  • mihai
    Posted at 17:42h, 01 aprilie

    Sa vina Cuza sau Vlad Tepes si sa se faca dreptate ca asa nu se mai poate Huidule. Daca e nevoie de o mina de ajutor pt o demonstratie pe cale naturala sau de stringerea de o semntura pt anularea legi o sa o ai cu incredere.Huidule doar traim in romania ceva asemanator cu Congo. Te pupa tata.

  • Lisa
    Posted at 20:43h, 01 aprilie

    Salut,
    La cite probleme am acum, nesiguranta locului de munca, stresul de 100 de ori mai mare, dramuirea banului si toate ce urmeaza, certuri, depresie etc…singurele lucruri care ma mai faceau sa zimbesc erau emisiunile de la prima(mondenii, cronica), dimineata la radio circotasii si miercurea academia catavencu(imi demonstrau ca mai am creier si nu am devenit robotel).Daca ni le iau si pe astea ori o sa ajungem un popor de depresivi ori de alcoolici. Traiasca Romania!Ce prosti am fost ca atunci cind am putut nu am emigrat in CANADA si am crezut ca mai putem schimba ceva.Suntem niste marionete.Sper sa rezistam pina la capat.
    PS Huidu(imi place foarte mult de tine dar n-am sa-ti fac declaratii de dragoste! sic! il iubesc de fapt pe Gainusa-creierul lui) te felicit pentru noua „functie” dar te-ai gindit la ce te bagi? eu cred ca in maxim doua luni o sa-ti blestemi zilele.. te-ai gindit la prioritati? familia, copii…anii trec….

  • Lisa
    Posted at 20:45h, 01 aprilie

    Mai am o intrebare, daca ai vrea sa-mi raspunzi.. ce Petrea Marinescu faci de ai atita energie?????

  • fan carcotasii shi mondenii
    Posted at 18:49h, 02 aprilie

    din pacate traim in romania nu intr-o tara civilizata.politicienii astia idioti vor sa ne ia singurul lucru bun din romanica.. umorul…, in loc sa se ocupe cu lucruri cu adevarat grave… huidu, tine-o tot asa!!!:)

  • silvia
    Posted at 21:12h, 02 aprilie

    Nu numai justitia e asa..intreg guvernul a ajuns d tot rasul. In loc sa puna si ei sanatatea omului p primul loc,mai mult ii preocupa autostrada aia care e in curs (care cine stie dak o vor finaliza), ii preocupa emisiunile de divertisment (se simt atacati, cand de fapt singuri se tavalesc in mocirla). De exemplu eu am o mare problema cu asa zisul minister al sanatatii. La inceputul saptamanii am auzit de doua cazuri de leucemie, unul al unui baiat de 18 ani si altul de 8 ani. Am auzit si o declaratie a unei doamne doctor de la Spitalul Fundeni in care a mintit ingrozitor, pt ca seara sa aud opusul la ce a declarat dumneaei. Zic seara pt ca atunci am auzit la televizor cazul baietelului de 8 ani, care de 1 an de zile asteapta un donator si bineinteles banii pt a ajunge in alta tara pt a I se face transplantul de celule stem, in alta tara pt ca la noi nu este infiintat acel registru al donatorilor neinruditi. Eu sunt studenta in primul an la Jurnalism, si impreuna cu alta colega ne am permis sa prezentam cazul si la facultate (ne am gandit ca nu stiu totii de el) si suntem cativa care au pus banii pt el. M am gandit sa ti scriu si tie p blog, p langa tema care o ai tu cea cu justitia apar si altele, iar aceasta cu sanatatea in Romania consider ca merita si ea mai multa atentie. Adica ma gandesc, doar suntem oameni nu suntem roboti sa fim manipulati si eventual reparati dak nu ne este bine. Tu ce zici Serban, crezi ca putem fi si noi oameni si sa ajutam aceste persoane care sufera de o boala mai urata, cum este leucemia? Crezi ca putem forta un pik mana statului pt a se infiinta acel registru mai repede?

  • tiberiu
    Posted at 23:25h, 02 aprilie

    INTREBARE : AVEM NOI JUSTITIE IN ROMANIA?
    JUSTITIE IN TARA ASTA E PENTRU FRAIERI, PENTRU NOI ASTIA MICI CU SALARII DE CACAT. AIA MARI DE SUS CU BUZUNARE PANA LA CALCAIE, NU AU AUZIT DE JUSTITIE, SAU PWENTRU EI JUSTITIA E CEVA CE SE POATE CUMPARA MAI RAU CA PERMISELE DE AICI DIN ARGES.
    CAM CE VOR SA FACA SECURISTII ASTIA ACUM CU EMISIUNI DE SATIRA SI UMOR, CRED CA A FOST VISATA DE UNU CU BURTA MARE IN TIMPUL SOMNULUI DE FRUMUSETE IN FOTOLIU DIN CASA POPORULUI (PARDON, CASA PROSTIMII).AM AJUNS IN TARA ASTA IN ASA HAL INCAT CENZURA DE PE VREMEA LUI CEASCA ERA MINCIUNA, PE LANGA CE FAC SECURISTII ASTIA AZI.
    SERBANE, O SINGURA RUGAMINTE : NU CEDATI! TINETI-O TOT ASA, SI PE EI SI PE MAMA LOR!! BAFTA

  • AmaruL
    Posted at 12:06h, 03 aprilie

    Cunosc, birocratie din romania este de toata frumusetea, dintr-un tantar ei fac un armasar, dar ce pot sa zic doar traim in romania tara tuturor posibilitatilor.

  • PACO
    Posted at 13:14h, 03 aprilie

    Ce inseamna gestionar?Nu are nici o legatura cu gestiunea. E acel beleuzat care are gesturi,adica la ce gesturi ma refer? Pai cam astea ar fi:
    -are lant din aoleo-ma-tai-in-tabla pe care si-l etaleaza deasupra tricoului sau chiar a gecii de iarna
    -isi camufleaza rapanul de pe gulerul restul e pe blogul meu

  • andrei irina
    Posted at 18:43h, 03 aprilie

    te mai mira ceva in tara asta?mai ales ca stim ca e cam plina de(cum bine ai spus)neica nimeni sau naroji la vatra dar ma bucur ca mai sunt si oameni ca voi care stiti cum si unde sa-i loviti asa ca,domnu dan ce mai tara avem domnu dan……

  • Suparata
    Posted at 00:22h, 04 aprilie

    O asemenea masura este impotriva dreptului de libera exprimare, as putea spune chiar impotriva drepturilor omului, in oricare alta tara democrata din lume nici nu ar fi luata in considerare, ba mai mult s-ar face glume despre ea. Din pacate Romania nu este cu adevarat o tara democrata, Romania este o imitatie ieftina, o copie „made in China”, in acest caz Rusia, cu materiale de proasta calitate, muncitori plictisiti, care lucreaza doar la cantitate, nu si la calitate si de aici o gramada de rebuturi. Romania nu poate crea decat rebuturi, iar acel domn profesor a creat poate cel mai abominabil rebut. Sunt sigura ca nu a facut acel lucru dupa un insight sau dupa o lunga meditatie incununata de o inspiratie divina. Proiectul lui este mai mult ca sigur incununat de alte lucruri dar aceste aspecte le cunoaste numai dumnealui. Poate parea infantil, dar pt mine acest om este un hot, pt ca fura ultimul zambet de pe chipul romanului.

  • Andra Enculescu
    Posted at 10:42h, 04 aprilie

    Fratilor haideti sa punem de o revolutie! Cine se baga? :))

  • ady
    Posted at 01:15h, 05 aprilie

    Buna Serbanica! Vreau sa iti zic si eu ceva si imi pare rau ca nu are legatura cu articolul postat de tine. Atentie ca se cunoaste cand faceti emisiunile inregistrate la KISS FM. Eu va ascult foarte des si sesizez repede cand o emisiune nu este in direct! De ce nu le faceti live pe toate ???? Nu da bine! Parerea mea. In rest sunteti cei mai tari si va apreciez! Mult succes si la cat mai multe emisiuni live!

  • Alex
    Posted at 01:23h, 05 aprilie

    Eu nu inteleg de ce toate astea iti mai provoaca macar un pic de mirare sincer atat timp cat in tara asta se intampla toate pe dos.
    Stiu ca poate sunt off-topic dar uite-te zilele astea ca a fost arestat Gigi Becali, personaj care reuseste de fiecare data sa ma streseze, si in timp ce el sta intr-o celula cei care i-au furat masina sunt liberi.Si desi exista atatea vicii de procedura, inregistrari telefonica care dovedesc faptul ca totul a fost o mare inscenare, tot el e in puscarie. BINE CA SI MERITA! Dar nu pentru asta.
    Degeaba schimba ei codurile de procedura pentru ca oamenii nu se schimba, raman aceiasi corupti care nu pot fi schimbati din functii datorita reciprocitatii scaunului pe care stau.
    Esti baiatul lu’ cutarica , stai aici pana mori , esti inteligent si n-ai pile poti sa iti iei bocelutsa si sa te duci sa te angajezi la rosal.

    Si ca sa fiu si un pic in ton cu ce se vorbeste zilele astea…
    Cum dracu poate sa fie o persoana ca EBA capabila sa candideze la europarlamentare?
    Pai ce mari lucruri a facut ea pentru cineva in afara de ea? In afara de aparitiile in reviste si cluburi de fite? In afara faptului ca e o baseasca?
    Usor usor incep sa-mi fac bagajul si sa emigrez … incep sa ma satur si sa nu mai pot inghiti atata prostie.
    Daca Elena Basescu ia trenul spre Parlamentul European ma jur ca-i fac pana :))

  • nimeni
    Posted at 02:41h, 06 aprilie

    L-am vazut pe badea racnind de frica la televizor. El..badea..repetentul..corigentul..baiatul lu’ mama..el da lectii la judecatori, interpreteaza de la inaltimea ignorantei lui sistemul juridic, musca CSM-ul pin’la os, fara ca sa aiba vreun studiu, curs, o lectie macar de drept. Dar devine o autoritate peste noapte. De ce? De frica ..pur si simplu de frica..el acum stringe oameni, iar mesajul lui e: „fratilor, daca vin astia sa ma ia si pe mine ca am instigat, sa veniti sa ma salvati, ca si eu l-am aparat pe gigi”. Fugi potaie de-aici..du-te si linge-te la antene, ca poate-ti da cineva atentie pe holuri!

    lasa ca nici cu csm-ul nu-mi e rusine! niste incompetenti aia acolo….nu trebuie sa studiezi dreptul ca sa-ti dai seama!

  • nimeni
    Posted at 07:36h, 06 aprilie

    Nu vorbesc de corectitudinea CSM-ului sau a altor institutii. Ma refer la faptul ca un total necunoscator isi permite sa emita diagnostice si rationamente cu aerul unui expert. O impostura grosolana! Crezi ca ceva nu merge bine? Fa o sesizare, du-te la Parlament ca tu i-ai ales, vorbeste cu deputatul tau sau cu senatorul. Ceea ce vreau sa spun este ca da, sistemul e defect, dar la primul semn de indreptare nu te apuci sa-l scuipi si sa spui ca degeaba va indreptati ca tot defecti ramineti. Trebuie data o sansa tuturor..trebuie avuta buna credinta si mai ales morala.

  • karinna
    Posted at 18:47h, 06 aprilie

    exact asa e! Bravo, Serban!

  • PACO
    Posted at 02:11h, 08 aprilie

    am o poezie tare pe blog daca vrei citesti-o

  • Ktemaeis
    Posted at 01:10h, 13 aprilie

    Eu consider ca NU este o initiativa imbecila, decat in contextul in care emisiunea voastra este amenintata cuuuu… o adaptare si evolutie la normele unei societati civilizate. Deocamdata este adaptata la o mentalitate romaneasca inecata in ranjete prostesti. Si da: sunteti incredibil de buni in a le starni.
    este aprecierea ta, oamenii care se uita la noi te-ar considera pe tine de exemplu’ un constipat fara simtul umorului….e cum spuneam o chestie de gust pur subiectiva

    Comparatia cu caricatura nu este chiar reusita. Caricatura e o forma de arta, iar ce faceti voi se numeste circ. E adevarat ca aveti replici stralucite si pline de haz,insa promovati „maimutareala”, „aratatul cu degetul”, si o mitocanie crasa prin Dezbracatul.
    e iar parearea ta, dezbracatu nu face dacat sa ACCENTUEZE un anume tip de comportament urban-monden! asta face si caricatura: accentueaza unele trasaturi predominante ale subiectilor! cat de reusite sunt operele la final publicul decide.
    Luati ca exemplu, modelul unei emisiuni ca Daily Show a lui Jon Stewart. http://www.thedailyshow.com/ Este o emisiune plina 99% cu umor si 100% inteligenta. Inveti ceva din emisiunea aia, chiar daca parodiaza personalitati politice. N-ar trebui confundata notiunea de parodie cu cea de bataie de joc.
    Ai nu zau? pai aici te contrazici: gajaitul ala de jon e bun, dar cand ii pune testiculele sub nas lui clinton si ii face un vibrator in mama lui Hillary numai inteligenta nu e! dar de, trebuia sa te dai tu rotund cumva. in plus o astfel de lege l-ar reduce la tacere si pe el fii sigur! asta nu intelegi ca libertatea de expresie, fie ea si exacerbata, e mai buna decat orice forma de cenzura…
    Daca tot sunteti hiene faultiste, sa cereti acordul persoanelor vizate, pentru materialele voastre, inseamna respect. Totusi voi extrageti din context cateva greseli de exprimare si faceti haz, influentand publicul sa judece. O carcoteala cu stil, nu v-ar strica. 🙂
    i-auzi? profesore vrei sa ne inveti stilul? si mai ce? morala? poate niste dogme sau de ce nu, niste ode de pe vremuri! hai sictir ma jagardea o astfel de lege e neconstitutionala si nu o sa treaca in veci. alta e problema: jegosii ca tine care o astepata demult sa ne vada cu gura inchisa! chiar si asa te asigur ca exista medii care sunt necontrolate de „äutoritati”! ne mutam in ‘munti” si tot n-o sa ne inchideti gura! auzi la el: carcoteli çu „stil” si cu subiecti intrebati inainte daca sa facem sau nu baza de ei! incredibil!

  • Vince
    Posted at 11:01h, 14 aprilie

    Dar de asta ce ziceti? Ni se poate intampla si noua..oricand.

    http://anchete.realitatea.net/condamnare-cu-cantec_336322.html

  • Canadian
    Posted at 20:13h, 17 aprilie

    Este incredibil si in acelasi timp simpatic sa privesti la televizor din afara ce se intampla la Romanica…nu prea sunt cuvinte, dar este clar ca ceva trebuie schimbat…Romania a ajuns o telenovela…pacat pentru toti cei care trebuie sa inghita toate aceste episoade. Noroc cu „Carcotasii” sa mai puna un zambet cu pofta pe buze ;).

  • Alecsandra[Blaj]
    Posted at 13:06h, 25 iulie

    Apai pe mine in tara asta nimic nu ma mai mira:-j.Uite-te si tu cine ne conduce:|

  • DORU APOSTOL
    Posted at 00:17h, 18 august

    Un compliment mai minunat ca acest titlu,pentru justitia romana,nici nu se putea mai bine!SERBANE! Esti destept cu acest site!

  • Popesu Gheorghe
    Posted at 17:08h, 04 martie

    Toţi di justiţie la ora actuală au cel puţin 3- 4 apartamente, 2-3 vile,etc.fiecare avocat, magistrat, notar,procuror.Sunt la concurenţă cu marii hoţi şi tâlhari. Li s-au dat salarii mari ca să nu fie coruptibili. Degeaba ! Ei ţipă să nu li se taie pensiile sau salariile, deoarece sunt o pătură specială, aleşii marilor escrocherii care se deapănă azi în România.
    Ar trebui să să se sesizeze din oficiu de alarmantele voci corecte privind Marii trădători ai neamului românesc, UDMR care vor să distrugă statul român şi să separe Transilv ania de trupul ţării. De ce nu sunt chemaţi în faţa justiţiei Iliescu,A.Năstase,Mugur Isărescu, Ioan Dan POPESCU,Emil Constantinescu,P. Roman,Lazlo Tokeş,Marco Bela,G.Frundo, care prin faptele lor au distus cu bună ştiinţă economia ţării şi bulversat imaginea ţării, să spună cine şi cine i-a determinat să recurgă la trădarea ţării.

  • PANDELE
    Posted at 18:11h, 27 iulie

    Bravo ba Huidule, ai mare dreptate! Da’ te-ai lovit rau la cap, sa ai curaj sa publici asta pe net!
    Te haleste mafia din system, cat de curand!

  • Pingback:Un ucigas cu blog scrie despre justitia din Romania | Podul Minciunilor
    Posted at 15:17h, 09 august

    […] articol intitulat "Justitia in Romania? Un rahat arogant, corupt si incapabil!" Serban Huidu isi permite luxul sa-si dea cu parerea despre justitia din […]

    niste Cretinoizi scot din context un articol publicat pe blogul acesta cu ani buni inainte de accident! Nu spun la ce se refera articolul si comenteaza ca si cum ar fi scris acum! Nu va e rusine ma blogarilor sa fiti atat de parsivi? Nu! Ei sunt din Sibiu de la capitala….

  • NO NAME
    Posted at 09:45h, 21 octombrie

    Si totusi te-ai folosit de plic, din pacate:
    „prefer sa platesc dublu sau triplu un judecator german in care sa am incredere deplina, decat sa dau spaga unui jegos din Romania pentru a-mi furniza dreptate la plic!”

    niciodata in viata mea! Daca judeci asa inseamna ca am mai multi bani ca Jiji sai Nicolae!

  • Alex
    Posted at 18:13h, 01 septembrie

    Huidule sunt de acord cu tine. Dar tot justitia asta corupta si de rahat te a iertat si pe tine. Asa ca degeaba arati cu degetul. Rade ciob de oala sparta.

  • Notimportant
    Posted at 06:28h, 03 noiembrie

    Foarte bine spus, bravo!

  • Caragiale
    Posted at 08:43h, 16 ianuarie

    Scara valorica din Romania
    -pe primul fustei CLASA POLITICA- hoti, tradatori, analfabeti, curve, betivi, etc.-toate’calitatile”
    -JUSTITIA-coruptii
    -POLITIA-hotii
    -BISERICA-fariseii
    -SANATATEA-criminalii cu diploma
    etc.
    -pe ultimul fustei INVATAMANTUL-prostii
    ––––––––––––––––––-
    SUMA=POPORUL ROMAN

  • UN GLAS DIN MULTIME
    Posted at 12:35h, 25 iunie

    Judecatoare ce cauta in justitie?Cand incepe sa le manance intre degetele mari de la picioare gasesc un interlop sa le scarpine ( Vezi TERCEANU GEANINA ) sunt scarpinate iau 20.000euro si jura ca hotul NU ESTE HOT.Ce spuneti de judecatoarea din Vaslui,care in prima instanta i-a lasat liberi pe cei 7 violatori.Daca nu era opinia publica probabil ca individa astepta recunostiinta din partea violatorilor si anume sa fie si ea scarpinata de toti 7.( NESATULO )

Post A Reply to EDY Cancel Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.