Legea electorala - Serban Huidu
354
post-template-default,single,single-post,postid-354,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Legea electorala

M-am uitat la toate comentariile de pe site-ul lui Ciutacu si am constatat uimit ca, niciunul dintre cei care m-au facut albie de porci, n-au avut curiozitatea  sa vada macar ce rahat mananca gura lui Huidu! Adica niciunul nu m-a combatut pentru ce am spus in emisiunea respectiva, ci doar pentru ce sunt in opinia lor citez: „penibil, gras, arogant, fara talent, cititor de texte a la Gainusa etc”!

Sa vedem totusi despre ce era vorba in emisiune: despre oamenii publici care candideaza, despre uninominal si despre pseudolegea electorala care este de doi lei. Argumente ? Imediat!

Precizez ca emisiunea era in direct, nu mi-a scris Misu texte si, spre disperarea multora, am explicat simplu, la obiect, si in limbaj usor de inteles de public, hibele unei legi care e contestata de multi si care ne va aduce in parlament, in loc de burtosi si somnorosi, persoane publice care nu le au, nici in clin nici in maneca, cu politica, dar au un pret care poate fi mai mic sau mai mare !

Si nu, nu vreau sa candidez nici acum, nici peste ‘nspe ani! Am ceva mai bun de facut cu viata mea!

Amanunte pe www.secularhumanism.ro

82 Comments
  • coco
    Posted at 16:32h, 16 octombrie

    Salut Serbane,

    Vreau sa-ti spun k te-am urmarit in direct la emisiune si chiar la inceputul ei am avut si eu gandul „ce naiba cauti tu acolo?”, dar pe parcursul ei mi-am schimbat parerea! Ai vorbit chiar foarte bine si am ramas sicer impresionata (aveam si eu parerea „cu Gainusha care scrie textele”). Asa k pe cand o alta emisiune pentru k vorbesti foarte bine!

    Salutari din Amsterdam! 🙂

  • danny
    Posted at 16:38h, 16 octombrie

    huidule esti cel mai tare! dictie ca a ta n-o are nici unu din jurnalistii astia care se dau zmei pe la te ve

  • HtH
    Posted at 16:42h, 16 octombrie

    Nici nu intru pe blogul balosului sa vad ce se scrie …

    Nu stiu daca ai observat cum sunt injurati ziaristii de la Cotidianul chiar sub articolele lor. Au bagat moderare deci acum sunt sterse din timp dar sa fi vazut virulenta specimenelor … Eu cred ca „parerologii” nu faceau asta in „timpul lor liber”, daca ma intelegi. Modul in care aparau anumiti politicieni si desconsiderau criticile care le erau aduse (politicienilor) ii tradau imediat.

    Nu pune suflet, intelege-i – prostitutia politica e ultimul resort pt a castiga un ban in tara asta. Simplul fapt ca ai aparut la Rtv te-a bagat in vizorul lor. Nu a contat ce ai zis. Nu intra in cerintele postului sa disece conversatii sau sa-si foloseasca propriul creier in vreun fel.

    „Jurnalistii” de la antene sunt vanduti si se vede prea bine. Incearca sa acopere acest fapt identificand antagonisti, aratand cu degetul inspre ceilalti desi, din cate poate vedea orice om, la Cotidianul sunt pareri diverse, chiar diametral opuse, in timp ce la ei … felix tv…

    Btw jenanta colaborarea politicului cu religidiotii…. pd-l propusese sa faca biserica un fel de minister ca sa spele banii, daniel asteapta cu bratele deschise. De ce n-ar sprijini niste partide amarate ? Cu comunismul si nazismul n-au avut nici o problema…

  • luptatorul
    Posted at 16:44h, 16 octombrie

    Dupa atatea zile de porcaieli pe blog, tot nu s-a inteles cum trebuie: ca sa fii analist politic trebuie sa indeplinesti cumulat urmatoarele conditii:
    1. sa faci scoala de analisti politici
    2. sa faci politica
    „Domnul cu borfeturile” indeplineste ambele conditii. Sau stai…poate doar a doua…

  • liviu
    Posted at 16:45h, 16 octombrie

    Mai baiete se pare ca te incapatinezi sa vrei sa ai dreptate.
    Ei, uite cum sta treaba: tu esti platit sa ne distrezi pe noi, lumea, in general vorbitoare de o aproximativa limba romana si nu pe altii. Cu alte cuvinte esti platit sa faci pe scamatorul si nimic mai mult. Treaba ti-a iesit de minune, pentru ca tu te comporti natural, iar in mentalul colectiv esti perceput ca „Huidu = Scamator” asa ca pe nimeni nu intereseaza daca tu ai o opinie vis-a-vis de orice subiect serios, pentru ca nu ai „greutatea” sa o sustii. Asta-i viata de artist: Noaptea vesel ziua trist.
    Mai bine, daca tot ti-ai facut blog, povesteste care sunt de fapt suparaile tale intime si nu incerca sa folosesti tertipuri ieftine de „aburire” a populatiei. Lumea s-a prins ca ceva nu este in regula cu tine si te taxeaza ca atare.
    Daca tu te incapatinezi in continuare sa vrei sa ai dreptate, te intrb doar atat: Te tine cureaua? sau nici dinaia nu ai?
    In rest cheltuieste-ti banii sanatos cu cine ti-e drag tie.

  • Zoki
    Posted at 16:47h, 16 octombrie

    Serbane… scuze ca nu ma refer la post dar ai o eroare pe blog „syntax error
    [Break on this error] <!DOCTYPE html PUBLIC „-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN”\n”… nu e cine stie ce dar e de la template… l-am incercat si eu da na….

  • Marele Han
    Posted at 16:49h, 16 octombrie

    Pai bine ma, tu te asteptai de la fanii Intact sa gandeste? de la oamenii hraniti ani de zile cu Cio Darwin, Felixecurat, VineCrizaDeciEVinaLuBase si cu marlani de traditie gen ciutacu si badea? esti hahaler naiv, monser, nu se face

  • Cody
    Posted at 16:50h, 16 octombrie

    Beton de beton Serbane, chiar nu ma asteptam de la tine sa fii asa coerent si cursiv – abia acum vad secventa din emisiune si chiar imi place, fara ‘stouri . E prima oara cand te vad intr-o ipostaza neumoristica si nu pot sa zic decat ca te-ai descurcat mai mult decat onorabil . Tot nu inteleg ce a avut Ciutacu cu tine ?

  • RITA
    Posted at 16:54h, 16 octombrie

    MAI LASA-L PE CIUTACU SI TOTI AI LUI IN ….
    TU NU TRE SA TE EI LA INTREACA CU EI, FACI BINE CEEA CE FACI, 10+

  • Dragos
    Posted at 17:00h, 16 octombrie

    Off topic: Serbane, voi nu aveti niciun cuvant de spus asupra publicitatii care se baga pe post in timpul emisiunilor voastre? Va ascult cu cea mai mare placere in fiecare dimineata (si fac cel putin o ora pana la serviciu), dar ma apuca crizele cand aud cea mai idioata reclama ever!! Ceva cu „atacul oului ochi, in bucatarie….” (de proasta ce e, nici n-am retinut exact la ce se face reclama)

  • linus
    Posted at 17:10h, 16 octombrie

    Frate esti slab(nu la fizic ma refer…),n-ai inteles,aia nu te-au injurat sau cum ai zis tu ca te-au facut albie de porci,pentru ce ai zis la Realitatea,ci pentru ca:nu esti din antene si mai rau ai ceva cu ele,pentru ca nu-l inghiti pe mogul,pentru ca nu le place ceea ce faci,pentru ca atata pot unii dintre ei,pentru ca sunt niste complexati etc.,d-asta fratioare,iti zic eu ca sa stii…

  • catalin
    Posted at 17:13h, 16 octombrie

    Cu emisiunea e ok(fiecare are dreptul la o parere) .Cu ”borfeturile” si ”Domnu’ ciutacu’ borfet puteti sa o denumiti pe mama dumneavostra ” nu sunt de acord,ma asteptam din partea ta sa-i dai o replica mai….inteligenta sa vada ca esti mai destept ca el.

  • ge0rgian
    Posted at 17:16h, 16 octombrie

    Important nu e ce ai zis,ei doreau doar sa te faca pe tine in toate felurile.E atitudine tipic romaneasca,nu conteaza faptele ci doar laturile cu care poti sa arunci intr-un om.

  • DevilJoker
    Posted at 17:17h, 16 octombrie

    Ai foarte mare dreptate Serbanica.Dar ce sa-i faci…mai bine termina tu conflictu cu Badea,daca ala nu vrea.

  • mircius badius
    Posted at 17:34h, 16 octombrie

    bai frate cand o sa incetati cu criticile si cu palavrageala asta si o sa luati si voi atitudine la problemele din tara asta…sau pe voi nu va intereseaza pt ca sunteti „vedete”…de carton

  • EmilHurezeanu
    Posted at 17:37h, 16 octombrie

    Repede repede ca sa vada cine trebe 🙂

  • rh
    Posted at 17:46h, 16 octombrie

    am si eu o cateva intrebari.
    De ce nu mi s-a aprobat comentariul la postul cu ciutacu?
    1. pentru ca am sugerat ca ar fi frumos ca sa va rezolvati problemele intre voi fara a implica familiile celorlalti?
    2. Pentru ca am spus ca desi imi plac bebelusele, totusi ele singure au decis sa apara pe sticla deci se pot astepta la diverse aluzii? Sau pentru ca am amintit de o alta bebelusa care nu a fost asa neprihanita?
    3. Sau pentru linkul catre o emisiune a lui badea in care spunea ca l-a sunat huidu si il lauda?
    Va ascult de ani de zile si la radio, ma uit si la cronica, ma uit si la unele emisiuni ale lui badea, dar e prima data cand ma intreb daca nu cumva v-am supraapreciat.

  • Niky
    Posted at 17:56h, 16 octombrie

    Cand ai dreptate, ai 🙂
    Sunt placut impresionata de comentariile tale. Pacat ca nu va pastrati coloana vertebrala in razboi. Noi astia care mancam popcorn si asistam vrem sa vedem actiune cerebrala! Bineinteles ca SI Ciutacu, SI Mirciulica mai exagereaza.
    Poate va impacati vreodata. Ati functiona mai bine intr-o echipa.

  • Un borfet
    Posted at 17:59h, 16 octombrie

    [ … M-am uitat la toate comentariile de pe site-ul lui Ciutacu …]

    Eu as zice sa citesti mai bine comentariile de pe blogul tau, ca sa-ti dai seama ce gandesc oamenii despre tine.

    Incearca sa faci LIVE o emisiune zilnic, nu sa citesti niste pagini scrise de Gainusa si pe urma mai vorbim.

    In momentul asta se vede bine diferenta intre tine si Gainusa … el nu s-ar fi bagat niciodata sa comenteze asa cum ai facut tu …

  • Andy
    Posted at 18:01h, 16 octombrie

    De ce fiecare blog pe care il scri(in ultima vreme) trebuie sa fie cu tine, aparandu-ti onoarea de bloger sau de analist politic? ba te iei la cearta cu ciutacu( stiu ca el a inceput, dar daca erai baiat destept, nici nu-ti pasa de ce zice el….) ba te iei de mirciulica de la antena3…

    Pe noi nu n-e doare de un kko de jurnalist care zice ceva sau alt ceva… pe noi n-e doare de buzunaru nostru gol, si de cei care „n-e conduc” de parca am fi un avion de hartie aruncat in fantana.

  • Un roman in Canada
    Posted at 18:15h, 16 octombrie

    Serbane eu is lamurit cu romanii mancatori de rahat. Am postat aceleasi fotografii pe site-uri, unul e romanesc (badorgood.com) si celalalt e strain (photo.net). Ce crezi? Pe site-ul romanesc 80% sunt critici si nici alea macar constructive iar pe site-ul in engleza, 80% sunt aprecieri si remarci cu mult bun simt. Ma abtin de la a face analiza ca e de prisos…
    Revenind la problema ta, inca nu ti-au descoperit beietii „buni” blogul ca o sa vezi tu acusi-acusi ce o sa faca lumea clabuci aruncand cu mizerii pe-aci.
    S-au poate l-au descoperit dar ii bagi la spam 😛
    Mie personal, imi placeti amandoi, si tu si Gainusa inca de cand eram pe plaiurile mioritice (citeste apocaliptice).
    Ma bucur ca ai trecut pe blog asa reusind sa tin si eu pasul cu spiritul carcotasilor de voi 🙂
    Don’t give up! 😉

  • victor
    Posted at 19:36h, 16 octombrie

    salut, cred ca aia care au scris pe blogul „felixcian” sunt paharnicii de la „curte”, pupatori-incasatori, mancatori de „chec” dintre degetele de la picioarele lui felix.
    Apropo de felix, intra pe blogul meu la insemnarea „pisica prostituata” si ai sa vezi exact specia din care face parte ciutacu.
    Multa bafta!

  • Carmen
    Posted at 19:37h, 16 octombrie

    Sa ma ierte domnu Ciutacu, dar cu cel mai mare respect, habar nu am cine e ;)).

  • canadianul
    Posted at 19:41h, 16 octombrie

    Serbane ,

    romanii folosesc comparatia ” ochelari de cal” , englezii spun ” talking just one side” ……

    Ce vrei tu ? si mancat si baut si cu banii’n traista ????
    Asta nu se poate, mai omule. Amicii de partea cealalta nu te au la matze si cu asta s-a terminat judecata lor ! Nu sunteti cu noi ? Sunteti impotriva noastra ! Nu exista linie mediana si nici neutra in conceptul lor despre o persoana publica ! Asa ca : nu te strofoca sa-i faci sa priceapa ceea ce nu vor sa priceapa !

  • Dragan George Bogdan( Bogdan4ya)
    Posted at 19:42h, 16 octombrie

    sunetul e bun, imaginea e relativ decalata. si acum revenind la subiect ….legile sunt facute de cei care conduc in proportie mare tot pentru ei, acum incearca sa se scoata ca cica nu mai votezi partidul ci votezi persoana, dar cel putin eu la mine in zona in „comitetul” de care apartin eu nici nu stiu ce candidati participa pentru un loc in fotoliul confortant de la parlament nici ce „promisiuni” desarte s-au gandit sa zica la lume ca sa-i convinga sa-i voteze. Sau dupa 1 nov incep campaniile astea de promovare a candidatilor :-ss in fine nu vad ce om politic ar fi capabil din orasul meu sa ma reprezinte pe mine ca cetatean al orasului, sa-mi reprezinte interesele la nivel national, si situatia asta e din ce in ce mai ingrijoratoare. Si cred ca ai dreptate facand referire candidatura pentru un post in politica, pentru ca sincer nu te vad un om lipsit de scrupule, care sa aiba un grad de nesimtire peste pragul admis de lege :))

  • Carmen
    Posted at 19:45h, 16 octombrie

    Despre mine:
    Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun?
    de Victor Ciutacu. Stii oamenii cu adevarat geniali nu sau laudat ci au fost modesti si siau demonstrat genialitate prin fapte, asa ca shut the fuck up CIUTACULE ca pana ajungi ca Einstein mai dureaza doua secole. Si am fost foarte modesta si in cazul asta

  • john doe
    Posted at 20:17h, 16 octombrie

    Cu mici exceptii, ai demonstrat ca stii despre ce-i vorba mai bine decat multi dintre cei care vor candida.

  • Sabotor
    Posted at 21:00h, 16 octombrie

    Pai ei nu au cum sa combata ceea ce ai spus deoarece cam ai dreptate. Asa ca s-au rezumat la ceea ce stiu ei mai bine: sa latre. Simplu, nu?

  • ailaic
    Posted at 21:04h, 16 octombrie

    Cred ca ii bagam prea mult in seama pe intacti. Niciodata nu vor fi obiectivi atata timp cat sunt platiti bine sa nu fie.

  • O-laie
    Posted at 21:05h, 16 octombrie

    Am vazut emisiunea fiind curios de argumentele fiecarei vedete invitata. Legea actuala este o gargara fata de ceea ce-si doreau initial oamenii.
    Ciutacu e blocat pe Basescu si probabil ca a scris cand nu mai avea tigari. E trist cand oameni tineri sunt dusi in lesa mai ceva decat pe vremea piticului.

  • Mircea badea
    Posted at 22:23h, 16 octombrie

    Iarta-ma!

  • YceM@n
    Posted at 22:30h, 16 octombrie

    Huidule,tot Cronica Carcotasilor este cea mai buna emisiune.
    In ceea ce priveste parerea domnului Ciutacu e una lipsita de argumente si total invidioasa!E vremea sa ne exprimam si noi ideile,fara a baga in seama ce spun anumite personaje,ca prea mult am stat in spatele unei steme!Si dupa ce am dat-o jos,tot asa a fost!

    In fine,dupa parerea mea Ciutacu nu merita nici o ceapa degerata.Iar argumentele lipsesc si in cazul bebeluselor!Domnisoarele alea 4 care danseaza in emisiune sunt intruchiparea inocentei.Daca dansul se gandeste la altceva (probabil pentru ca n-a avut o femeie in viata lui) e problema lui

    Ps:Am fost cam rau cu privire la prop din paranteza :D…Sorry da nu ma pot abtine..

    Eu fac pe actorul in timpul liber si intotdeauna imi place sa comentez la problemele care nu imi convin.

  • YceM@n
    Posted at 22:33h, 16 octombrie

    Aaa…Ca veni vorba de faptul ca esti „gras”.Eu nu te cred gras!Deci dupa mn tu esti bine facut.Decat sa te sufle vantul ca pe nea’ Ciutacu mai bine sa stai pe picioarele tale nu?

  • Nuzuu
    Posted at 22:37h, 16 octombrie

    Bravos huidu… te sustinem pana in ziua in care Badea si Ciutacu il vor ataca pe
    Voiculescu.

  • Clau
    Posted at 22:53h, 16 octombrie

    omule..esti mare!pacat ca in romanica asta cu doi de „R”..sunt muuulti pseudo intelectuali.omu nu are nevoie de texte mari si tari.eu unu…mai prost fiind…inteleg mai usor limbjaul tau…sau al lui dinescu..de ce nu.

    tine-o tot asa

  • alex
    Posted at 23:15h, 16 octombrie

    normal ca nu a comentat nimeni ..ca nu s-a uitat nimeni cine naiba te asculta pe tine ?!!!!!!!moartea poate

  • Adrians
    Posted at 23:30h, 16 octombrie

    In primul rand ciutacu este un idiot, un om fara scrupule, un om ce nu stie sa se poarte cand este invitat undeva. Eu unul desi il cunosc il detest, urasc faptul ca traiesc cu el pe aceeasi planeta, un om de ultima speta.
    PS: stau si ma gandesc de ce naiba vb uneori atat de mult despre el, acel om ce se vrea blogger care sterge comentariile nefavorabile lui iar pe altele le editeaza …

  • ui
    Posted at 23:36h, 16 octombrie

    Ai ai ai… moderatorul accepta numai posturi ‘pozitive’… daca spun ceva rau despre dictatorul hudiu, sunt executat.

    nu-i nimic, la astea sunt bune screeshoturile.

    May your shit come alive and kiss you!

  • george
    Posted at 23:43h, 16 octombrie

    Cred ca ii bagam prea mult in seama pe intacti. Niciodata nu vor fi obiectivi atata timp cat sunt platiti bine sa nu fie.

  • sorin
    Posted at 00:12h, 17 octombrie

    Serban…fiecare cu suporterii:). Incearca si trebuie sa ignori persoanele negative. Scandalul deschis este cea mai proasta arma. Mergi pe principiul „Cainii latra ursul merge”

  • laurentiu
    Posted at 00:20h, 17 octombrie

    hai sa iti explic o chestie: nu e nici o diferenta intre tine si oana zavoranu. de ce? simplu: chiar daca nu e deloc compatibila cu functia de deputat, ea candideaza. nu pot spune ca nu o face din „dorinta de mai bine pt popor”, desi ma indoiesc, dar nici nu ii pot lua in serios candidatura pt ca e mahalagiu si nu diplomat de cariera.
    la tine e acelasi lucru: nu pot spune ca nu ai avut intentii bune cand ai vorbit despre legea aia de rahat, dar TU ESTI MASCARICI! cu asta te ocupi, asta faci si asta iti asumi de fiecare data cand intri in emisiune. asa ca nici prestatia ta nu o pot lua in considerare. imi pare rau! BEBELUSHELE, DANS!

  • sabi
    Posted at 00:41h, 17 octombrie

    Am vazut emisiunea in „live”, chiar m-ati surprins in mod pozitiv. Felicitari!

  • huidu
    Posted at 00:47h, 17 octombrie

    Original scris delaurentiu
    hai sa iti explic o chestie: nu e nici o diferenta intre tine si oana zavoranu. de ce? simplu: chiar daca nu e deloc compatibila cu functia de deputat, ea candideaza. nu pot spune ca nu o face din „dorinta de mai bine pt popor”, desi ma indoiesc, dar nici nu ii pot lua in serios candidatura pt ca e mahalagiu si nu diplomat de cariera.
    la tine e acelasi lucru: nu pot spune ca nu ai avut intentii bune cand ai vorbit despre legea aia de rahat, dar TU ESTI MASCARICI! cu asta te ocupi, asta faci si asta iti asumi de fiecare data cand intri in emisiune. asa ca nici prestatia ta nu o pot lua in considerare. imi pare rau! BEBELUSHELE, DANS!

    asta am facut toti acesti ani, am fost bufonii regelui! din nefericire pentru tine nu ai aflat ca la emisiunea asta a noastra, cu un zambet amar de bufoni asta am facut: am spus lucruri mai adevarate si mai triste decat multi „analisti” scuipatori!

  • Cody
    Posted at 01:18h, 17 octombrie

    Din cate inteleg eu – pentru unii trebuie sa fii analist de meserie ca sa-ti dai cu parerea despre ce se intampla in tara asta si se uita foarte usor ca si analistii aia care se considera de top o dau foarte des prin balarii – e suficient ca sa-ti dai seama de asta sa compari ce spuneau acu’ cativa ani vizavi de un subiect si ce spun acum . Bleah – multi o cotesc dupa cum bate vantu . Si ce tot are lumea cu bebelusele ? Ii roade raca sau ceva ? Da – bebelusele danseaza si o fac chiar foarte bine !

  • Shogun
    Posted at 03:12h, 17 octombrie

    Prietene, cand m-am carat din tara singurul meu regret era ca nu am sa mai pot urmari Cronica.
    De ceva vreme am inceput sa ma uit pe net, dar vai, te-ai rasuflat. Imi pare rau, sincer. E vremea sa vii cu o idee noua. Cam ca dusmanul tau, Badea, de ex.
    Apropo de Badea, pacat de voi, cred ca impreuna ati face un trio beton…

  • ivat
    Posted at 07:18h, 17 octombrie

    Pt Huidu (o zicala dintr-un film „strainez”):

    „Nu te pune cu prostul ca te face sa te cobori la nivelul lui si acolo te bate cu experienta!”

    Pt cei care au dat raspunsuri aici :
    ar putea sa mearga totusi sa posteze si pe blogul cu pricina, sa-si exprime opiniile pro sau contra.
    Pina la urma urmelor este un atac direct si la spectatorii acestei cronici.

    „Bellum omnium contra omnes”

  • Unuplusnoua
    Posted at 12:25h, 17 octombrie

    In general aia care apuca sa isi vada comentariul postat de blogul lui Ciutacu sunt in marea lor majoritate niste mari pupincuristi. E practic imposibil ca un om atat de antipatic cu este el sa genereze 99% comentarii pozitive la „articolele” lui.

  • Jola_Goddess
    Posted at 12:55h, 17 octombrie

    @liviu
    Mai baiete, eu zic sa te duci sa bati campii in alta parte, fiecare om are dreptul la opinie, mai ales daca este invitat sa faca treaba asta.
    Eu zic sa nu mai vorbesti degeaba si sa te uiti in continuare la Ciutacu, se vede ca esti de-o teapa cu el.

  • PanthaRei
    Posted at 12:55h, 17 octombrie

    In Romanica mai nou e dictatura…nu mai poti sa-ti exprimi o parere ca sar cu totii la gatul tau (iar injuraturile de mama sunt la mare moda). Parerea mea……….dar mai bine nu mi-o exprim ca s-ar putea simti lezat Serbanica si o sa ma injure si pe mine.

  • kiki
    Posted at 14:12h, 17 octombrie

    mie mi-a sters Ciutacu toate mesajele de pe blogul lui pt ca mi-am permis sa-i cer frustratului care face bale la gura cand vorbeste sa-mi arate si mie o poza cu nevasta lui ca sa-l inteleg de ce s-a luat de fetele alea frumoase de la voi din emeisiune si in general de ce se adreseaza el asa unei fete! toti de la antene sunt noste complexati si frustrati si toti vor sa para misogini dar ei nu sunt decat niste bieti ratati care n-au avut niciodata o fmeie frumoasa in fata lor la un suc macar! eu am vazut emisiunea de la realitatea si chiar a fost ok! adica nu inteleg cu cei mai „analist” fie si politic arogantul si nesimtitul de Ciutacu decat tine ?!?

  • linus
    Posted at 14:59h, 17 octombrie

    Ba de ce zic astia la fiecare sfarsit de topic:”Bebelusele,dans!” n-am inteles.BAI „globerilor” ati ramas fara cuvinte si la sfarsit o bagati pe asta cu „bebelusele,dans!” sau care e faza ca nu am inteles?

  • liviumihai
    Posted at 16:17h, 17 octombrie

    huidule
    intr-adevar parca ati mai scazut in calitate (in romania nu merg scenetele alea pe care le mai faceti voi cu familia „nustiucum’), ideea e ca trebuie sa va diversificati si voi; e naspa ca ma uit la voi doar pt gafele din tv, pt ca atunci cand faceti comentarii, sincer, sunt din ce in ce mai slabute…daca gainusa face textele, se pare ca a cam atins un varf acum un an, apoi a inceput coborarea…acolo trebuie sa umblati, la timpii dintre gafele tv, unde sunteti cam slabuti..
    pa si bafta

  • Mihai
    Posted at 16:42h, 17 octombrie

    De ce nu imi postezi comentariul?

    Rusinica – rusinica.

  • Mihai
    Posted at 16:46h, 17 octombrie

    Avea dreptate Badea cand zicea ca ascunzi gunoiul sub presh, lasi doar comentariile care iti plac, modifici bubele gramaticale dar nu recunosti.

    Huidu. Analist. Perfect. PUKE.

  • Aziz
    Posted at 16:57h, 17 octombrie

    Eh analisti politici, sunt o adunatura de ipocriti care isi dau cu parerea cum le dicteaza cei care i platesc, dar vorba lu’ ala de mai sus, ei au greutate :)) nu ca tine, ma Huidule.

  • admin
    Posted at 17:07h, 17 octombrie

    @Mihai: Serban este plecat din Bucuresti in week-end. Eu aprob comentariile care mi se par ok si care au legatura cu subiectul, iar restul i le las lui. Aceeasi treaba s-a intamplat si weekendul trecut, iar Serban a aprobat toate comentariile.

  • Ma abtin
    Posted at 17:47h, 17 octombrie

    Daca ma gandesc mai bine cam au dreptate „feliscienii”.
    Faci ca tovarasii. „Reciti” ce-ti scriu altii.
    Huidule, dans!

  • Giuco
    Posted at 21:49h, 17 octombrie

    Poate ar trebui sa existe mai multi cu o minte analitica ca a ta in tara asta.

  • Giuco
    Posted at 21:50h, 17 octombrie

    @Serban De unde it culegi si ai acces la legile si informatiile de genul asta? Sunt unii dintre noi care am vrea sa ne informam si noi.

  • unu in plus
    Posted at 02:12h, 18 octombrie

    „Graba strica treaba”,vorba asta e valabila pentru cei din conducerea tarii,adica cum mama lui peste sa mearga tara asta bine cand se face totul la repezeala foarte grabit si majoritatea destul de in secret… cel putin aceasta este parerea mea.

  • unu in plus
    Posted at 02:22h, 18 octombrie

    „Graba strica treaba”,vorba asta e valabila pentru cei din conducerea tarii,adica cum mama lui peste sa mearga tara asta bine cand se face totul la repezeala foarte grabit si majoritatea destul de in secret… cel putin aceasta este parerea mea…

  • laurentiu
    Posted at 07:53h, 18 octombrie

    Original scris dehuiduasta am facut toti acesti ani, am fost bufonii regelui! din nefericire pentru tine nu ai aflat ca la emisiunea asta a noastra, cu un zambet amar de bufoni asta am facut: am spus lucruri mai adevarate si mai triste decat multi „analisti” scuipatori!

    acum nu stiu ce sa iti spun: sa te dezamagesc spunandu-ti ca a ta cronicuta e doar o emisiune de divertisment, sau doar sa tac stiind ca nu se merita. cred ca intelegi ca oricat de inspirate din realitate sunt subiectele tale… ramane o emisiune de divertisment…. vrei sa faci emisiune de analiza a starii de fapt a natiunii? nu mai pune femeile sa danseze pe mese, ca un experiment de 2 emisiuni si vezi ce audienta ai acum.

    Desi bufonii regelui au avut un rol foarte important in societate, opiniile lor nu a fost luate niciodata in considerare de catre rege. EI SE OCUPAU DOAR DE DIVERTISMENT! acum…daca un consilier ar regelui intra si il vedea pe rege ca lua deciziile in functie de bufonul sau…se cam supara…. cam asta e ciutacu, si cam asta are el cu tine…atata tot….

    nu il pup in fund pe balutza mica de ciutacu…pe care il respect cum te respectam inainte si pe tine….: dar cum poti sa te iei de maica-sa? serios….nu crezi ca te cobori singur la un nivel f aprope de 0?
    edit by serban
    daca citeai cu atentie ce a scris ciutacu si raspunsul meu vedeai ca nu e decat o exprimare la fel de dura ca si a lui: adica pe el il respecti ca face niste fete nevinovate „boarfe”, pe mine ca i-a spus cu vorbele lui: „ba pe-a mamei dumneavostra” ma acuzi ca am coborat la nivelul zero! de ce judeci cu 2 masuri stimate domn?

  • Daniel Lacatus
    Posted at 08:56h, 18 octombrie

    Destui sunt aceia care în nemernicia lor profită de naivitatea românilor.
    Suntem duşi de nas cu vorbe de duh, de drag de neam şi credinţă ortodoxă…..demagogie ieftină pentru prostime.
    Trăim vremuri din ce în ce mai grele. Fără noimă, fără neam şi fără Dumnezeu
    Românii nu trebuie să înveţe democraţie, trebuie în primul rând să înveţe să nu se mai lase călcaţi în picioare.

  • Laura
    Posted at 11:01h, 18 octombrie

    N-am intrat in viata mea pana acum pe blog-ul acelui domn ,acum.. ca multi alti am facut-o …am vrut doar sa citesc …dar am ramas socata si nu am reusit sa cuprind absolut tot …dar n-am putut sa rezist sa nu scriu ceva asa ca acesta a fost comentariul meu acolo (sper sa nu fie analizat dpdv gramatical ,nu de alta ,dar nu emit pretentii cum ca as fi vre-un geniu …de nici un fel).

    „Domnule Ciutacu ,ca sa fi genial trebuie sa sti ,printre altele sa accepti o idee sau o parere corecta si buna de la orice persoana ,chiar daca ,in aparenta ,nu are nicio legatura cu domeniul respectiv…Comentariile lui Serban la acea emisiune au fost solicitate de cineva …nu a rugat el pe nimeni sa-l cheme acolo…asa ca nu a facut decat sa expuna o ipoteza ,argumentata si chiar documentata .Dupa expunerea acelei ipoteze un om genial ar fi apreciat-o daca i se parea corecta …sau ar fi ignorat-o daca nu ii spunea nimic .
    Tu ce ai facut ?! Nu ai contestat ceea ce s-a spus ci ai contestat un om …cine esti tu sa faci asta ?!
    Cat despre emisiunea carcotasilor ,ei bine daca ai intelege cu adevarat ce urmaresc ei prin abordarea pe care o folosesc ai vedea intr-adevar o idee geniala !!! Ca nu este tot timpul la acest nivel …da este posibil ,nimic nu poate fi constant si perfect pe o perioada atat de lunga ,dar din fericire ideea si scopul au ramas tot geniale !!!!

    Bine ,asta e doar …o parere ,
    Va multumesc ,

    De Laura pe 18 October 2008 la 10:39 am „

  • alexe_vet
    Posted at 16:04h, 18 octombrie

    Bravo Serbane, da-i in M.M. de sclavi!!!

  • Indianu
    Posted at 18:45h, 18 octombrie

    Serban, mai lasa-i pe Ciutacu si Badea ca le faci reclama degeaba… Si nu merita…

  • MIEZOO
    Posted at 16:05h, 19 octombrie

    F tare bai Huidule, au stat si au ascultat ca niste elevi cand le povesteaste un profesor,dar pacat ca nu au curaj sa te puna fata in fata cu „nea Tariceanu” ca ai monopoliza emisiunea .

  • MIEZOO
    Posted at 16:07h, 19 octombrie

    BTW la mine al tau blog functioneste ok , multe succesuri

  • Catalin Cristian
    Posted at 00:03h, 20 octombrie

    Huidu esti cel mai tare,,,va urmarim in fiecare miercuri,,sunteti cei mai tari,,tine-o tot asa..salutari de la Madrid:-h

  • laurentiu
    Posted at 10:11h, 20 octombrie

    Original scris delaurentiu


    edit by serban
    daca citeai cu atentie ce a scris ciutacu si raspunsul meu vedeai ca nu e decat o exprimare la fel de dura ca si a lui: adica pe el il respecti ca face niste fete nevinovate „boarfe”, pe mine ca i-am spus cu vorbele lui: „ba pe-a mamei dumneavostra” ma acuzi ca am coborat la nivelul zer! de ce judeci cu 2 masuri stimate domn?

    poate e adevarat ca judec cu 2 masuri, nu pretind a fi ca justitia, legat la ochi. dar parerea mea e urmatoarea: bebelushele nu sunt deloc nevinovate, pe cand mama lu ciutacu cred ca e. poti sa spui orice de ciutacu, nu ma deranjeaza, dar cand te iei de mama lui te cobori la nivelul baietilor de la mine de la bloc.
    „pe mine ca i-a spus cu vorbele lui: „ba pe-a mamei dumneavostra” ma acuzi „. Tie asta ti se pare in regula? Faza cu ” ba ma-ta-i …” o faceam si eu pe la 14 ani, ma jur! mai faceam si „cine zice ala este, ca magarul din poveste” dar asta si mai devreme….mai ai putin pana te cobori la nivelul ala… cand eram mic aratam „ciu-ciu” dusmanilor si asta ii enerva foarte tare! In fond, ciutacu te-a trimis sa te joci la scara ta, asa ca poti si tu sa ii zici sa isi ia jucariile si sa plece.
    P.S.: faza cu tonomatele de la antena e f f f f obosita. oricat de adevarat sau de fals ar fi treaba e f obosita.

  • mihaitha
    Posted at 09:49h, 21 octombrie

    M-am uitat la toate comentariile de pe site-ul lui Ciutacu si am constatat uimit ca, niciunul dintre cei care m-au facut albie de porci, n-au avut curiozitatea sa vada macar ce rahat mananca gura lui Huidu!

    Ai uitat ceva: in frunte cu Victor Ciutacu.

  • mihaitha
    Posted at 09:54h, 21 octombrie

    @laurentiu – da ce ma, le-ai cautat tu intre picioare de stii cat de nevinovate sunt? Hai jet ca vorbesti din filme! Ai fost ca la faza aia: „du-te in *** ma-tii!” „ba p-a ma-tii!” „ba, de ce ma injuri?!?” La americani chestia asta se numeste „double standard”. In lumea veche se foloseste un cuvant cu o rezonanta mai aparte: ipocrizie.

  • mariana
    Posted at 14:47h, 21 octombrie

    draga serbane te felicit pentru comentariul tau bun si sa stii ca mircea badea daca nu ar face toate scamatoriile alea in emisiunea lui imediat ar zbura afara ;si el cum nu stie sa faca altceva accepta circul pe care il cere felix.voi nu vedeti ca toti de la antene nu sunt normali ?oare de ce? pai din cauza euroilor .eu urmaresc circotasii si va spu ca sunteti cei mai buni la ora actuala .va iubesc si nu va comparati cu badea el saracu este frustrat ;invidios pe cei ce fac ceva bun asta este stilul lui si nu ai ce sai ceri mai mult.va iubesc

  • Theo Radu
    Posted at 14:59h, 21 octombrie

    Salut Serban,
    Eu nu inteleg de ce va atacati unu pe altu si de ce va luati de lucruri irelevante. Adica daca vrei sa ii zici ca e prost (la Badea ma refer) poti sa te iei de puerismele si frustrarile lui dar nu vad legatura cu faptu’ ca are datorii… Datorii si probleme financiare poa’ sa aiba oricine, nu tine de cat de destept esti.
    Si alta chestie pe care nu o inteleg si poate ma lamuresti tu… care e domne schema cu „locul meu de munca e mai smecher ca al tau…s.a.m.d.”. E doar un job de unde iei niste bani ca sa poti sa ai o viata in afara lui. Nu exista job mai bun sau cel mai bun, toate au si bune si rele… mi se pare o chestie de copii de 8 ani sa te bati cu cineva si sa te iei de firma la care lucreaza.
    Si Ciutacu… nu mai zic nimic de el ca n-are sens, s-a bagat si el ca musca-n lapte.

  • raul
    Posted at 21:28h, 21 octombrie

    Original scris deAndyDe ce fiecare blog pe care il scri(in ultima vreme) trebuie sa fie cu tine, aparandu-ti onoarea de bloger sau de analist politic? ba te iei la cearta cu ciutacu( stiu ca el a inceput, dar daca erai baiat destept, nici nu-ti pasa de ce zice el….) ba te iei de mirciulica de la antena3…

    Pe noi nu n-e doare de un kko de jurnalist care zice ceva sau alt ceva… pe noi n-e doare de buzunaru nostru gol, si de cei care „n-e conduc” de parca am fi un avion de hartie aruncat in fantana.

  • Anda Banita
    Posted at 15:33h, 23 octombrie

    Bravo, Serbane!

  • Valul de pe ochi
    Posted at 19:01h, 24 octombrie

    Citeam mai sus comentariile catorva persoane care il limiteaza pe Huidu la calitatea de om de divertisment, si ma intrebam, ce il poate face pe un om sa gandeasca asa? Omul a evoluat mereu, de accea am ajuns sa mergem biped, sa purtam haine si sa citim, ca un om este capabil de mai multe lucruri, asta e un fapt evident. Problema nu este a celor care indraznesc sa iasa din tipare este a celor care se incapataneaza sa le mentina. S-au obisnuit cu o anumita informatie, una noua, le va pune in miscare creierasul odihnit, discomfortul resimtit in orice schimbare de catre orice om, aici este amplificat. Si atunci ma intreb, este greu de acceptat schimbarea pt ca intradevar nu este buna sau pt ca le este lene sa procesez informatiile? Am putea explica acest fenomen si prin prisma conceptului de stereotip, adica o imagine generala formata din informatii putine, preluata de la alte persoane care ne ajuta sa procesam informatiile noi mai repede, dar ajungem din nou la lene cognitiva, pt ca nu avem de a face o o informatie noua ci cu una modificata, caz in care nu se mai cade sa folosesti stereotipurile.
    In concluzie, ca sa-mi ilustrez idea, intreb, daca toti ne-am jucat cu lopatica in nisip cand am fost mici, inseamna ca ramanem niste mucosi lopatisti?

  • CD/CA
    Posted at 16:57h, 25 octombrie

    Huidule,lasa`i tati :D,lasa`i in zeiciunea lor acolo,nu baga in seama toti prostii, btw,ai fost la concerul Iron Maiden,pe Hrubaru` l`am vazut,ma gandeam ca esti si tu p`acolo 😀

  • adam
    Posted at 20:02h, 01 noiembrie

    ciutacu crapa de ciuda.numai el se crede mare analist

  • RaInInGmaN
    Posted at 12:56h, 02 noiembrie

    mda…o sa merg la vot cum ar zice unguru bulan sa contravotez.sau cum ar zice parazitii ‘nu mai votez pe nimeni nici sa ma bata’.felicitari pentru cum i’ai lasat pe peneplenele de la emisiune cu gura cascata-habar nu aveau despre ce e vorba,cred ca stiau numai de existenta legii nu si despre ce contine ea.

  • mica_si_rea
    Posted at 21:58h, 11 noiembrie

    buna seara,
    am avut rabdarea sa urmaresc pana la capat filmuletul tocmai pentru a putea scrie ceva obiectiv. ai avut un discurs „Elena Basescu”. o poezie bine invatata, pardon „tocita”, si ai vorbit foarte repede pentru a nu fi intrerupt. pot sa te felicit in schimb pentru faptul ca, spre deosebire de Elena Basescu tu chiar ai memorat si ai reusit sa ajungi cu brio la finalul discursului.

    edit by serban:
    vezi? d’aia o sa am multe „succesuri”!

  • ruben
    Posted at 23:37h, 25 noiembrie

    Serban o sa fie viitorul presedinte al Romaniei

    edit by serban: multumesc nu!

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.