morti, raniti, sange, gloante, crime si rating frate! - Serban Huidu
1520
post-template-default,single,single-post,postid-1520,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

morti, raniti, sange, gloante, crime si rating frate!

Citeam si ma cutremuram nu demult, de o initiativa a unor alesi, care si-ar fi dorit o lege prin care stirile sa fie jumatate „pozitive” si jumatate „negative”. Si ce-a mai ras toata presa de presupusa imbecilitate. Recunosc ca asa o prostie nu mai auzisem de mult, iar un gestapo al presei, care sa „judece” ce stiri sa intre si ce nu, poate numai cna-ului i-ar fi pe plac, ca la ce hotarari se iau acolo, Dumnezeu cu mila!

Asta seara mi-am adus aminte de propunerea asta legislativa, si brusc mi-a devenit mai simpatica, deoarece am inteles ce i-a determinat pe nefericitii de parlamentari sa se gandeasca la ea (nu spun ca e buna, mi se pare in continuare o imbecilitate, dar am inteles ce i-a manat la lupta.)

Ma uitam la „the Reader” (cred ca cel mai bun film al ultimilor ani, vi-l recomand cu placere voua celor care nu sunteti insetati de superproductii cu pumni a la hollywood) si in spate televizorul relua stirile protv- singurul program al televiziunii din Pache care face audiente remarcabile. Am ramas ingrozit: crima din galati a fost acoperita timp de 10 minute, in cel mai scabros mod cu putinta: un scelerat impusca oameni pe starda in plina zi, iar la stiri seara sangele de pe trotuar devine imaginea emblematica repetata absesiv a statului neputincios, cu cetateni insetati de senzational! Sangeeeeee, cat mai mult sangeeeee, intr-o competitie morbida: televiziunea care a aratat cel mai mult cadrul cu hemoglobina imprastiata pe trotuar probabil a facut si ratingul cel mai mare.

Nu se termina bine stirea cu sangele de pe trotuar, ca vine reluarea unei stiri, de ieri parca, unde un tir a nenorocit nu stiu cati oameni nevinovati aflati in masina. Din nou: oameni plini de sange, urlete, strigaturi, relatari de la fata locului, resturi umane carbonizate si fumegande….Incredibil Incredibil! Cum o lege data ce cna, interzice aparitia imaginilor in toata splendoarea lor, cu carotide atarnand prin copaci si cranii rostogolindu-se pe strada, televiziunile au alta gaselnita: daca vreti mai multe imagini de la locul faptei, accesati site-urile lor, unde cadavrele, nefericireile, sangele si mortii scapa de cenzura cna si sunt filmate in detaliu sa se bucure si telespectatorul de spectacol pana la capat! Credeti ca s-a terminat? Ei bine nu! Vine inca un accident, de asta data de pe monitorizatul si parafilmatul Dn1, alti morti alta „distractie”!

Tot azi am avut parte de un cutremur. A gresit prezicatorul de la otv cu o saptamana, da’ s-a inselat si la intensitate, si la milioanele de morti pe care ii visa. Imediat televiziunile au intervenit cu o „editie speciala”. Din nefericire, n-a fost sa fie de asta data: nici un mort, nici o casa daramata, nici o nenorocire intamplata. Regrete pe toata linia, producatori desumflati. Si atunci, ce-i de facut? Unde e senzationalul, unde e drama? Unde e conflictul?

In lipsa de morti, raniti, urlete, sange, toti au citat din declaratia iresponsabila a lui Oprescu, care previziona jumatate de milion de morti la viitorul cutremur. Mestere la jumatate de milion de morti, ala nu mai e cutremur, e cataclism, si oricum e mai usor de suportat, dupa ce clasa politica din care faci parte, ne-a condus 20 de ani. E ca o alinare!

Revenind la televiziunile lui peste, este inadmisibil oameni buni, sa ne complacem in nemernicia asta. Mai mult decat orice, media in ziua de azi influenteaza destine, dezvoltarea oamenilor, contribuie la formarea unor siteme de valori. Stiu ca e o exprimare care suna ca dracu’, dar asa e. Atunci ce e de facut?

Am observat ca privarea de libertate de la moda.( daca o faci, te tin 2 saptamani de proba la bulau, dupa aia te elibereaza si fac toate televiziunile emisuni in direct, din fata casei tale) Eu i-as priva 48 de ore de libertate pe urmatorii: Adrian Sarbu, Dan Voiculescu cu Camelia cu tot, Sorin Ovidiu Vantu, Dan Diaconescu plus toti directorii de programe si sefii stirilor, de la televiziunile importante din Romania.

I-as inchide intr-o sala, si i-as obliga sa se uite o zi nonstop, la stirile lor de cacat. Dupa asa un supliciu merita si un bonus: I-as pune sa se uite o zi intreaga, la „Natural born killers”, un film de-al lui Oliver Stone, despre ravagille pe care le produce televiziunea, atunci cand oameni cu moralitatea la limita, o au in maini ca instrument de isterizare a maselor. Credeti ca s-ar schimba ceva sau scopul va scuza in continuare mijloacele?

103 Comments
  • Elvis
    Posted at 04:48h, 26 aprilie

    Ai dreptate ! Singurul lucru pe care il poti face este sa tii pe mute emisiunile cu stiri si cum da ceva ciudat ,cum te muti pe Discovery World,Explorer,Animal Planet sau National Geografic ! Poate dai peste vreun documentar interesant ! Daca nu ne protejam ,maine ,poimaine,o sa deschidem fereastra si o sa vedem scenele din filmele cu mafia lui Al Capone,chiar sub fereastra noastra !Deja au inceput…!

    avem Al Capone de pipera!

  • vio
    Posted at 07:00h, 26 aprilie

    Sunt uimit , la scoala , cind copii imi spun sau imi povestesc cu placere ce mizerii se mai intimpla la emisiunile cu scursuri si mocirle umane, dar in acelasi timp si cu aceeasi placere imi povestesc despre filme bune vazute , despre emisiuni demne de respect . Si atunci ma intreb , nu cumva trebuie sa ordonam lucrurile intr-un fel si sa incercam sa reglememtam situatia asta ?
    plecatdeacasa.blogspot.com

    iti inchipui ce insemna o reglementare incaputa pe mana unor bolnavi care sunt acum producatori la stiri? sau mai rau pe mana unor pudibonzi gen cna? iti spun eu, orice reglementare suks! publicul trebuie sa-i sanctioneze si sa stii ca sunt multi care deja au inceput…..

  • fost posibil subiect de stiri sangeroase
    Posted at 08:03h, 26 aprilie

    Draga Serban,

    Traim cu adevarat in tara in care daca nu curge sange nu esti interesant. Saptamanile trecute am sunat la 112 sa chem si politia si salvarea sa il pot interna pe tatal meu care este diagnosticat cu schimbare de comportament, adica acum e painea lui Dumnezeu, lucid, extraordinar, in secunda numarul doi este violent si puternic (cu noi, cei din casa), foarte puternic. A venit politia si a constatat ca nu e vorba de o urgenta (suni la 112 cand viata, proprietatea sau mediul sunt in pericol – si sincer ma temeam pentru viata mea si a mamei mele, dar nesansa a facut ca pana sa ajunga domnii in uniforma tata sa isi revina si nu sa ne infiga un cutit in spate). Era sa ma aleg cu o amenda, asa ca de la 1 mai ma mut. Nu pot sa mai administrez situatia si sunt prea tanara sa mor si brusc am devenit si prea egoista din cauza lor, care ar trebui sa imi acorde sprijin (i-am chemat sa ma ajute si au venit sa ma umileasca intr-o situatia si asa umilitoare), nu vreau sa ma mai expun chiar daca asta inseamna sa expun vecini la care tin atunci cand nu va mai fi cine sa opreasca gazele cand el ameninta ca ne arunca pe toti in aer. Plec. Sunt rea si nu vreau sa fiu subiect de stire sangeroasa. Ei doar asta vor, asta asteapta. Cred ca e vorba de conlucrare intre politie – spitale – televiziuni. Politia nu intervine, spitalele nu interneaza oameni bolnavi psihic (daca ei nu vor sa fie internati, le dau drumul pe semnatura) si intr-un final fericit pentru ei, cei avizi de stiri, nenorocirea aduce audienta, adica raul se transforma in bine, aduce profit?!? Mi-e sila si sunt convinsa ca nu sunt singura. Dar oare mi-e sila mai mult de stirile la care te poti uita cu greu sau de ei, cei care profita de pe urma nefericitilor si a dramelor?

    nu suntem nici prima nici ultima natiune insetata se senzational, de pe urma nefericirilor se hranesc multi, diferenta intre noi si tarile civilizate e ca exista mecanisme care te pot apara si proteja de hienele astea. imi pare rau pentru drama ta, probabil ca e cel mai intelept sa te muti.

  • just me
    Posted at 08:09h, 26 aprilie

    Pentru unii ca astia mentionati mai sus,scopul scuza intotdeauna mijloacele..Altfel ,n ai cum frate sa ti iei iaht,avion,vile peste vile si masini de milioane.Eu decat sa vad mizeria numita STIRI,mai bine ma uit la Tom& Jerry..Intre astia 2 e o lupta de cand ma stiu dar nu moare niciunul..
    Si cred ca cel mai bine ar fi ca stirile astea sangeroase ( care la inceput erau difuzate la ora 5 ,acum le vezi la orice ora) sa fie transmise de la 12 noaptea incolo..Nu se gandeste nimeni ca se mai uita si copii??Ne miram apoi cand vedem la aceleasi stiri,ca tineri isi omoara parintii..sau copiii se ucid intre ei??
    Sa ne pazeasca bunul Dzeu pe toti..

  • gabi
    Posted at 08:46h, 26 aprilie

    salut serban!
    imi place la nebunie tot ce zici tu aici,numai k din pacate nu putem noi schimba nimic!suntem mult prea mici,aproape invizibili.
    in legatura cu subiectul de azi;eu nici macar nu deschid televizoru in perioada stirilor,pe care le uit la 10 minute dupa vizionare oricum,in schimb ma uit frate la emisiuni de divertisment,in nestire.ma uit pentru ca vreau SA RAD.intr-un timp radeam eu si la stiri,dar acuma cu atatea porcarii si tampenii cate se intampla…nu mai pot.mi-e greata,sila,evenimente neplacute intalnesti la tot pasul in viata de zi cu zi.si atunci?ma bucur k exista un Huidu,un Gainusa(era sa zic o Gainusa,ioi) si toti cei care ma fac sa rad! nu de alta,dar viata e asa de scurta si vreau sa o traiesc frumos.va imbratisez cu mare drag,mult succes in continuare.

  • vali
    Posted at 08:48h, 26 aprilie

    initiativa aia legislativa e imbecila prin inaplicabilitate!nu prin scop!
    nu poti pune o ….comisie sau mai stiu eu ce for sa stabileasca ce e pozitiv si ce e negati,asa, la modul general,intr-o stire.daca ar trebui sa faca ceva,ar trebui sa se interzica sirile stirile care prezinta crime,violuri,incendii,talharii,accidente.de ce? da de ce da!?cui foloseste ca se prezinta asemenea stiri?!cine are de castigat?in afara de posturile tv!asemenea lucruri nu fac decat sa negativeze gandirea telespectatorilor,sa le creeze o stare de asteptare negativa,de anxietate.daca tot e sa prezinti asemenea fapte fa-o scurt, fara detalii!!
    si chiar nu se mai intampla nimic bun in tara asta?din jurnalele de stiri lipsesc cu desavarsire stirile normale sau nu stiu cum sa zic..cu fapte bune,cu realizari ale unor concetateni,cu reusite…poate suna comunist,dar nu tine de comunism tine de …civilizatie pana la urma!vrem sa evoluam inclusiv in plan psihic si spiritual?pai cum daca bombardam tinerele generatii cu modele de urmat cum ar fi …talhari,violatori, hoti,criminali?!ce sperante raman tinerilor cand vad numai necazuri la televizor.singura televiziune care mai da cate o stire „banala” ca sa zic asa,e dinozaurul de TVR,dar il apreciez pentru asta!mai aflu ca in tara si in lume se petrec si altfel de lucruri.
    ar fi multe de spus.cei care au avut initiativa aceea nu sunt imbecili,insa e foarte greu sa o aplici,sa ii gasesti un cadru legislativ.uneori,e nevoie de masuri mai „nedemocratice”pentru a atinge un scop mai inalt.si aici ma refer la interzicerea acelor stiri pe care le-am enumerat mai sus,nu la altceva.si unii ar spune ca e inceputul unei dictaturi si uite asa,intram intr-un cerc.
    pace!

    nu poti sa impui ce sa dai si ce nu…..poti sa ii faci pe cei ce sunt responsabili de asta sa inteleaga, sa discearna si sa fie mai cu capul pe umeri!

  • marian
    Posted at 09:19h, 26 aprilie

    Serbane unde nu-i cap vai de picioare
    Crezi ca boii aia de reporteri sunt foarte departe de carnatul ala care a stat doua saptamani la bulau ca mentalitate .Asta e Romania, unde te uiti numai emisiuni de rahat numai analfabeti si scroafe la televizor halal educatie.
    Si aia nu sa ii ti 48 ore sechestrati, ci sa ii bagi la bulau alaturi de prietenul lor si de restul pachidermelor de prin televiziuni pentru maltratarea limbii romane si distruderea educatiei. CNA nu e altceva decat tot instrumentul lor mai bine zis o adunatura de boi si scrofeline care habar nu au ce inseamna televiziune si emisiuni.
    Intrebarea e pana cand si unde o sa ajungem ?

    Sincer a ajuns sa imi fie scarba sa vin acasa incep sa urasc romania

  • fara_nume
    Posted at 09:33h, 26 aprilie

    astazi se cunoaste pretul tuturor lucrurilor…si valoarea nici unuia…

  • Taylor
    Posted at 09:49h, 26 aprilie

    Uite de asta nu ma mai uit la nici un program de stiri de 1 an jumate. Nu am cosmaruri la noapte…, dar m-am saturat de atata sange, violuri, sau alte „stiri”, care au ajuns prea strigatoare la cer.
    Daca vreau sa aud ce se intampla prin tara, sau stainatate, ascult dimineta KissFm, si ma mai si amuz. 🙂

  • nobody
    Posted at 09:49h, 26 aprilie

    mai e ceva in care am putea sa credem dupa ce am trait 20 de ani de „democratie” in Romania?

  • ionut
    Posted at 09:55h, 26 aprilie

    buna Huidu, ce se intampla cu stirile din romania e ceva abominabil, am 24 de ani si stau singur, atunci cand m-am mutat singur nu am vrut sa-mi iau televizor, prefer sa citesc o carte buna decat sa ma uit la stirile lor de doi bani sau la filmele pe care le-am vazut cand aveam 12 ani si de atunci le tot dau reluare, parca nu ar avea bani sa achizitioneze unele noi. Au devenit un fel de telenovele pentru cei slabi cu duhul, romanul cu o cultura subtire prefera sa se uite la stirile de la ora 5 in loc sa faca ceva util,stirile acelea ar trebui date dupa ora 12 pm la ce grad de violenta are. Nu ma mai mira nimic traim intr-o tara in care sunt provocate nontalentele, iar valorile adevarate zac nedescoperite sau in cazul cel mai fericit isi gasesc celebritatea pe alte meleaguri. Am 24 de ani si imi e rusine ca sunt roman, nu a mai ramas nimic in noi care sa aduca aminte de stramosii nostri daci sau romani, sau poate nici nu neau fost stramosi.

  • Andra
    Posted at 10:01h, 26 aprilie

    Dar ce sa mai zicem de copiii care nu neaparat urmaresc continuu dar sunt supusi la asemenea imagini…spre exemplu surioara mea vrea sa urmareasca tot ce urmaresc parintii mei. daca ei urmaresc stirile Mara vrea sa urmareasca stirile. are 3 anisori, pana la 20 poate calca pe careva cu masina sau ia o arma si trage…ca duh…la stiri vede astea. eu evit sa le urmaresc, prefer sa dorm linistita noaptea si sa visez frumos, dar Doamne Dumnezeule, stirile de la ora 5 sunt ingrozitoare. Sinucideri, Crime, violuri care mai de care mai sangeroase, brutale, bolnave…prezentate in cel mai mare hal! dar sa ne gandim ca si copiii nostri se uita, au acces ulimited la secventele pe care stirile din tarisoara noastra iubita le prezinta. ca sa nu intram in alte domanii cum ar fi desenele animate…

  • vasix
    Posted at 10:06h, 26 aprilie

    Serbane, eu nu ma mai uit la tv de aproape 4 luni decat la Hallmark (post de babaci cu filme decente gen Midsummer Murders si Inspector Morse), din cand in cand miercurea la Prima TV 🙂 si cam o data la 3 zile la stirile de la ora 22 de pe TVR2 (cele mai bune pt mine personal). In rest, ma trezesc cu radio dimineata si seara citesc cate o carte care ma binedispune. E o reteta sigura pt liniste si „ignoranta”. Din pacate nu se poate aplica si la tine pt ca ar trebui sa-ti schimbi domeniul de activitate :))

  • mihai
    Posted at 10:11h, 26 aprilie

    Ce parere aveti despre cutremurul de sambata seara.

  • mariusica
    Posted at 10:16h, 26 aprilie

    Serbanica si eu prezic ca va fi un cutremur miercuri.Stii ce sanse am?.Cam de 15%,mult mai mari ca la loto.Televiziunile insa speculeaza prostia crasa a oamenilor,din pacate ele difuzand ceea ce se cere.Pt ca sa fim seriosi ca un program nu are audienta el este fie schimbat fie scos din grila.Revenind la prostia oamenilor, cum draqu sa fii atat de prost sa-i bagi in buzunar lu’ panarama aia de zero tv bani cu nemiluita dand sms-uri in draci si participand la un sondaj tampit si fara sens atata timp cat speciliastii cu scoli inalte de la Fizica Pamantului au spus ca n-o sa fie o replica.Sictir televiziunilor din Romania.PS Si eu iti recomand un film „cutremurator” , a fost aseara la Cinemax post pe care-l urmaresc alaturi de Movies24, AXN sau alte canale care le-au scapat aseara stirea despre cutremur si crima de la Galati.Dar sa revin la film se numeste „Rendition” tradus la noi „Transfer de captivi”

    miercuri seara era la otv nichita care a anuntat ca si-a luat un kil de clor si pana la sfarsitul emisiunii se omoara. culmea era ca sondajul spunea 80% ca i-a venit mintea la cap! va dati seama ca banii tot la buzunarul lui senzationescu s-au dus!

  • Oana
    Posted at 10:51h, 26 aprilie

    Buna Serban!
    In Romania noastra in continuare comunista nu se va schimba nimic inca multi ani de acum incolo. Nu atata timp cat exista manelisti ce apar la tv prin supermarket-uri facand cumparaturi si hranindu-se innainte sa plateasca,nu atata timp cat legile se aplica doar pentru cei care nu mai au nimic la viata lor decat pe D-zeu care sa-i sacpe si bineinteles nu atata timp cat fiecare se gandeste la ghiozdanul lui,desi ar trebui sa se gandeasca la cerebelul ascultatorilor care e tot mai imbibat in nestiinta din vina lor. Dar cum sa se gandeasca cand la fel e si al lor? Ma rog asta apartine altui subiect,revin la intrebarea ta si iti raspund: nu cred ca s-ar schimbaceva nici daca le-ai sterge memoria,daca i-ai pune sa faca stiri din nou te asigur ca tot asa le-ar face. Dar daca totusi te hotarasti sa incerci…te ajut si eu cu placere. Cu bine!

  • Dragan George Bogdan( Bogdan4ya)
    Posted at 10:53h, 26 aprilie

    Pai daca altceva nu stiu sa prezinte, nu vezi ca ceva bun nu este promovat la emisiunile astea tv de tampire a populatiei ca altceva nu sunt. pai cand la tv se dau fel si fel de filme si emisiuni care prezinta chestii foarte violente mi se pare si normal sa se intample asa de multe nenorocirii ca romanu’ si nu numai e obisnuit sa copieze ce se intampla la tv ca cica e cool, asa se face. In ziua de azi ti-e frica sa mergi pe strada la brat si cu seful de la politie sau cu ministru de la MAI :)) suntem demni de mila, sau oare ne meritam soarta pentru ca avem o justitie care nu-si face treaba, ba mai mult sunt mana in mana cu infractorii.

    Bogdan.

  • Trandafir
    Posted at 11:12h, 26 aprilie

    ai dreptate , si ce ? degeaba te straduiesti sa tehnoredactezi niste idei ca pe ei tot in paishpe ii doare …scot banu’ gros, avioane , iachturi, case , vile …
    eu sunt caz fericit , mi s-a stricat telecomanda ..si nici nu cred ca imi cumpar alta …dar mai sunt niste milioane ce sunt torturate…astia mai au de transmis live din camera de garda a spitalelor..si asa au transformat studiourile pro in camera de garda///
    greseala este a celor ce se uita si pana la urma asta e o nimica toata …sa zicem ca e eveniment , bla bla..se mai sperie idiotii care alearga si se cred regii soselelor sau vinetu’ de capitala …dar mai grav mi se pare ca inca ruleaza emisiunile lui diaconescian, alea din rectu’ antenei,si asa mai departe.
    sunt curios cum sunt pe afara stirile…

    iti spun eu: sunt stiri in adevaratul sens al cuvantului: s-a intamplat un accident informeaza: unde cand de ce, care sunt consecintele-blocaje si pe unde ocolesti. atat! in majoritatea tarilor europene stirile sunt stiri nu telenovele cu accente tenebroase ca aici!

  • Mewmew
    Posted at 11:51h, 26 aprilie

    Poate ca daca nu ar mai fi atat de multe stiri despre crime, violuri si alte nazdravanii nici nu s-ar mai intampla, cel putin nu asa de des. Oare nu chiar faptul ca se prezinta zi de zi tot felul de orori ii face pe cei care le infaptuiesc sa actionze? Nu zic ca nu ar trebui sa se prezinte stiri de genul asta dar nu in cantitatea care se foloseste azi si nu cu atatea detalii pentru ca la dezechilibrati atat le trebuie, un model. La o adica de ce nu incearca sa o depaseasca pe Agatha Christie si dau modelul unor crime perfecte? macar sa nu se chinuie „oamenii” ca sa gaseasca moduri in care sa-si acopere urmele…sa umble cu carticica dupa ei si de fiecare data cand au au chef o sa urmeze instructiunile. Pun pariu ca asta ar fi si mai incitant pentru televiziuni „O alta crima facuta ca la carte” oare ce raiting ar aduce?

  • bro
    Posted at 12:03h, 26 aprilie

    la urma urmei totul tine de tine, daca vrei si stii cum sa te feresti. si nu e nici mare branza, schimbi canalu, sau nu-i dai drumu deloc. cred ca ne-am dat seama de f mult timp ca stirile, de la orice televiziune romaneasca, sunt de … toata jena.

    nu vrei sa te uiti la tampenii… nu te uiti! nu pierzi absolut nimic. exista Discovery, exista HBO, nu e nevoie sa le enumar.

  • bro
    Posted at 12:07h, 26 aprilie

    si apropo de commentul 19 a lui Mewmew, as fi si eu curios de niste grafice care sa arate cu cat au crescut crimele din momentul in care li s-a facut publicitate la stiri.

  • geovi
    Posted at 12:50h, 26 aprilie

    Domnule Huidu,
    Ce bine mai spui matale de ingratii astia ,unde dai de stiri dai si de anunturi macabre.MOARTEA a devenit o stire de zi cu zi, care zic eu ca nu e pe placul multora!!Nu vad o stire despre un eveniment monden , nu vezi o stire despre o descoperire ,nu vezi o stire despre olimpicii romani,de exemplu mi-ar place sa-i cunosc pe cei de matematica sau ce inventii au mai nascotcit capetele luminate de la noi ,numiti inventatori!Numai moarte, sange si accidente mortale = stiri de zi cu zi de-ti strica cheful de viata ,noroc cu voi si Cronica voastra!!!Iar cu pedeapsa stiristilor,esti prea bland… trebuie sa mai adaugi multe chinuri pentru acestia!!Sa fii iubit!

  • cosmina
    Posted at 12:53h, 26 aprilie

    Nu-mi vine sa cred cat de bine ai surprins toata treaba asta cu stirile si mai ales alea de la pro tv,iti zic eu. sincer dupa aceasta postare mi-am schimbat 150 de grade parerea despre tine pe care o aveam,nu ca asta te-ar afecta cu ceva,doar am vrut pur si simplu sa-ti spun.Oricum e jalnica situatia,fara sa mai incep sa descriu ceea ce deja tu ai spus,desi lista nu s-ar rezuma la doar atat!

    daca erau 180 de grade era perfect!

  • icsuleasca
    Posted at 13:29h, 26 aprilie

    CNN are o regula: IF IT BLEEDS, IT LEADS! Numai ca televiziunile care au ca role-model colosul amintit interpreteaza gresit aceasta reteta. Sau nu?
    Spre deosebire de CNN, BBC isi invata elevii ca asta e un exemplu de “asa nu”! La Scoala de Jurnalism a BBC, nici macar la cursuri nu rulau imagini singeroase neblurate! Sa amintim in treacat faptul ca BBC a pus lacat pe unde in Romania…de ce oare? Nu condamn televiziunile ca difuzeaza porcarii (porcarii in acceptiunea oamenilor sanatosi la cap si pentru care bunul-simt nu e doar o chestiune de maniere in societate), tot asa cum nu condamn Kiss Fm ca are un playlist care te face sa bitii din cap (de nervi) la un moment dat. Incerc sa gindesc macro, nicidecum la nivel personal. E simplu: asta se cere. Atita timp cit romanii (sau cei alesi sa aiba peoplemetre) au o fascinatie pentru morbid, pentru putrefactie, pentru singeros, nu se va schimba nimic. De ce apar cadavre la TV? De ce mi se umple ecranul de silicoane cind zapez? De ce sint promovate buzele tuguiate si pasibile de riduri timpurii, care evident, n-au nimic de spus? De ce ne legam doar de emisiunile care fac rau doar celor masochisti? Eu intrezaresc o speranta, atita timp cit exista un Catalin Stefanescu, Garantat 100% (nu-mi zice ca e o picatura intr-un ocean!) si mai sint si altii… E chestiune de alegere, nu blamez televiziunile sau radiourile care gasind un rahat il zgindaresc si pute. Nu e vina lor ca pute! E vina noastra, a celor care optam sa-l mirosim!

  • Bogdan
    Posted at 14:01h, 26 aprilie

    E adevar in ce zici tu, dar si televiziunea care va gazduieste emisiunile propovaduieste acelasi tip de stiri… din pacate! Si chiar mai rau, toate emisiunile alea cu porceala si tiganeala la televizor sunt un fel de marca inregitrata a Prima… eu stiu ca o mare parte dintre noi asta vor sa vada, scandal, caci atat ii duce capul, dar totusi…

    ti s-a parut ca am scos prima din lista?

  • bogdan
    Posted at 14:30h, 26 aprilie

    f bun filmul dupa ce am citit pe blog m-am uitat la el.ceva ce merita vazut.respect

  • cas
    Posted at 15:18h, 26 aprilie

    Protevelu e cel mai scarbos . Uita te la telenovela lor cu fuste lungi si la basinile care emana de dincolo de gardu de la Buftea. Crede-ma ca stiu ce zic din pacate .. Ei au fost primii care au lansat genul asta de stiri si asa spune si Sarbu „omu se uita la tv pt „specacol” . D’asta Dansez pt tine ramane una din cele mai jalnice emisiuni de milogeala si pomeni sub masca divertismentului .samd. Antena mi se par mai seriosi in afara de Abces care e emisiune menita sa contrabalanseze Happy Hour. .. Ideea e sa faceti voi ceva de calitate cu Cronica si sa tarati dupa propriul intelect celelalte minti care se uita la voi si si-au pierdut e mult directia . 😉 –asta e cand ti-am facut cu okiu; plina de subinteles

  • cas
    Posted at 15:19h, 26 aprilie

    erata …”spectacol” nu „specacol” …Am gresit dar iata ca asa gresit se apropie mult de ideea la care vroiam sa ajung..

  • Adrian din Arad
    Posted at 15:20h, 26 aprilie

    Sincer … uite un motiv pentru care eu am renuntat la televizor. Sunt totusi „bombardat” de aceste stiri si pe net. Site-urile de stiri se iau dupa cele de televiziune. In curand nu mai scapam de loc de crime si SENZATIONAL nici pe Internet … ce sa mai zic de ziare? … am ajuns sa avem o tara in care omu’ nu stie decat sa stea in fata la TV si sa digere cele mai nasoale stiri posibile, dupa care se baga in pat si viseaza monstrii … nu e de mirare ca vom ajunge sa avem criminalitatea de 10 ori cat am avut-o pana acum. 🙁

  • CLAUDIA
    Posted at 15:20h, 26 aprilie

    Ceau Serbane,chiar nu stiu de ce mai avem nevoie de televizor sa vedem mizeriile altora care care si pe de asupra le mai si platim in fiecare luna? nu mai ai nici de unde alege ceva informativ ,educativ,la capitolul umor sunteti preferatii mei pe care va ascult in fiecare dimineata,din masina pana la servici si aici cu castile in urechii imi faceti ziua mult mai frumoasa siusoara.Nu v-as da pe nici un post de tv de doi bani .Nu stiu ce m-as face fara voi ,ce mi-a placut ultima data la cronica a fost cu Geoana…..saracul!ati nimerit-o si cu fitosii de bani din cluburi in noaptea invierii care nu sitau sa lege doua vorbe,sper sa bateti toata audienta la toti scarlaitii care cred ca fac tv?.Va multumesc ca existati..CARCOTASI

  • Şerban Tomşa
    Posted at 16:17h, 26 aprilie

    Aţi propus spre discuţie o problemă foarte serioasă. Este trist că violenţa etalată de mass-media este receptată cu o sadică delectare de toată populaţia neatinsă de cultură de la noi, care este majoritară. Mai rău, amatorii de sânge, de crime, de violuri şi de accidente devin tot mai mulţi, televiziunile orientate către senzaţional consolidându-şi întâietatea în ceea ce priveşte audienţa. În fond, asistăm la o recădere în barbarie. „Ştirile” la care vă referiţi îl trezesc, în inconştientul fiecărui telespectator, pe strămoşul şi fratele nostru din preistorie, pitecantropul. Se duce de râpă fragilul strat de civilizaţie din creier şi rămâne sălbaticul. Filmele „artistice” americane – cele cu bătăi, explozii, împuşcături şi sex sălbatic – merg şi mai departe. În loc de arcul cu săgeţi, noua variantă a „babuinului” posedă arme de foc şi maşini performante. Vânatul doborât este înlocuit cu valiza cu bani. „Eroul” are parte şi de un bonus : femeia fatală care îl iubeşte „la nemurire”, în mod dezinteresat… Subtil, este introdus în mintea tuturor un „model” de existenţă, cu rezultate catastrofale pe termen lung. S-a intrat într-un cerc vicios : violenţa şi prostia sunt promovate acum nu numai pentru a stârni interesul telespectatorilor, ci şi pentru că aceştia din urmă le solicită. E un raport de interdependenţă. Există şi cerere, şi ofertă. Nu văd ieşirea din această situaţie, deoarece banul este singura ţintă şi atâta vreme cât el este obţinut uşor, aproape totul este permis. Să se impoziteze tâmpenia ? Să fie introdus un criteriu de protecţie a fiinţei umane în redactarea ştirilor sau o taxă descurajantă pentru violenţă ?

    frumos scris! interesant discurs!

  • cristinajo
    Posted at 17:06h, 26 aprilie

    Dragul meu, cel mai trist lucru pentru mine, este ca traiesc in aceasta tara. In conditiile in care, acum 8 sau 10 ani nu credeam ca voi spune asta vreodata. Intre timp, m-am maritat, am facut un copil si cursul vietii continua. Copilul meu, va merge la anul in clasa I. asta ma INGROZESTE! ca va trebui sa inceapa scoala in aceasta tara de super cacat, cu rahati peste tot, si inca din aia cu ochi.La stiri am incetat sa ma uit demult. Nu ma regasesc si le refuz. Nu vreau sa mai existe.
    Si apropo, acum 2 saptamini, inainte de Pasti, a intrat unul la mine in curte si mi-a furat niste lucururi. Unul din ele, era de o valoare sentimentala mare. O soba veche , din fonta, de vreo 200 de ani. a intrat prin gardul cu vecinul
    ( gardul este in constructie, acum amenajam), ziua, in amiaza mare. Am si ciine , e adevarat dar a auzit ca era cu muncitorii in spate. Crezi ca facut politia ceva?
    Culmea, politatiul de zona, sau sectoristul cum i se mai spune il cunoastea ca pe un cal breaz pe boschete.DECI????!!!!!
    Nu s-a intimplat nimic. soba nu am recuperat-o , nici altea alea ce a mai luat pe acolo. Ajunsesera deja la fier vechi. Si asta La Timisoara, in plin oras, ziua in amiaza mare!!!
    Asta e o stire zonala, cu jaf ziua in amiaza mare in ditamai orasul.Dar nici un militian la datorie.
    Nu ma mai mir de nimic.
    Cu vadita ingrijorare si totodata perplexa,
    Cristina

  • ionut
    Posted at 21:49h, 26 aprilie

    Serbane cateva sfaturi:
    In primul rand cea ce spui e corect DAR, ar trebui sa te uiti si in ograda proprie si voi la Prima nu sunteti departe cu stirile horor,
    de facut televiziune sa fim seriosi , copiati tot ce e afara , si voi a-ti copiat pe italieni , acum pe nemti, baietas ( sa inteleg ca esti un sefut pe acolo) cand faci ceva faci cu pasiune si cu ratiune nu hai sa facem si noi ceva .
    Departe nu sunteti de aia de la antene , si voi aveti cateva emisiuni de genul abces din rect , a-ti bagat-o pe pupaza aia de blonda sa faca emisiune scuze dar mai intai trebuie sa te duca capul si apoi trebuie sa te apuci de ceva , era mai bine sa ramana dansatoare si sa tina gura inchisa .
    Si voi aveti invitati de soi , gen tolea, scrofelina,ogica sau mai stiu eu care .
    Asta sa va dea de gandit pentru ca televiziune nu stiti sa faceti aveti de invatat , cu copy paste si plagiaturi nu se face ceva trebuie sa vi cu ceva nou , cu alte cuvinte nu sunteti departe de aia de la obositor.
    Vorbe, balarii si laude suntem satui noi romanasii , treaba e sa faci ceva, pana atunci ciocu mic si mergi pe burta si cand o sa realizezi ceva deosebit si care nu a fost plagiat sau copiat de pe la altii atuncea sa scoti capul si sa spui mai noi suntem cineva .
    Pana atunci iti spun ciocu mic si joc de glezne ca de vorbe suntem satui .

    ti s-a parut pe undeva prin postul meu ca am exclus primatv ? eu nu cred. nu sunt nici un sefutz pe la prima si nici nu mi-as dori! fac ceva: scriu si-mi exprim nemultumirea de aici pana la solutii nu mai e cale multa!

  • xgaby
    Posted at 22:57h, 26 aprilie

    Dl. Tomsa a surprins perfect fenomenul.. Cenzura nu e agreata ca solutie dar cumva trebuie sa existe un control asupra acestor televiziuni pentru care conteaza numai banul. Eu cred ca e o iluzie sa speri ca cei care le conduc vor da dovada de constiinta si vor intelege ca trebuie sa nu mai difuzeze orice fel de stiri si emisiuni. Sa fim seriosi.. astea fac audienta, astea aduc bani! (prietenul Mircea badea stie 😉 )
    Deci, ce-i de facut?
    Ati remarcat ce solutie au gasit pentru a limita viteza masinilor? Pun chestiile alea de cauciuc perpendicular pe carosabil incat vrand nevrand incetinesti, ca sa nu iti strici masina. Sunt sigur ca exista solutii de genul asta si pentru televiziune. Ideea asta cu mutarea emisiunilor de acest tip dupa ora 24 este o idee foarte buna..

  • snakeyear
    Posted at 03:30h, 27 aprilie

    Vad ca majoritatea persoanelor care cometeaza aici au cam aceeasi parere despre situatia in care se afla Romania si mai ales despre cea in care se indreapta. E un semn bun ca exista atatia oameni care realizeaza gravitatea situatiei. Pentru cei care s-au saturat de atata negativism, care nu se mai uita la tv pentru ca jurnalismul in Romania nu le mai ofera nici o satisfactie, le ofer sa intre pe http://www.lumebuna.ro ! Va garantez ca acolo n-o sa gasiti nimic rau, defaimator la adresa tarii si ai oamenilor care o locuiesc . Scopul acestei pagini web este de a imbunatati imaginea Romaniei atat acolo, cat si in strainatate prin articole, stiri si discutii despre realizarile , succesele, inventiile, dar si nevoile romanilor din ziua de azi, lucruri care lipsesc cu desavarsire din mass-media actuala si pe care oamenii, din cate vad eu pe siteul acesta, le duc dorul. De asemenea oricine sa poate implica activ prin sustinerea programelor si a cauzelor desfasurate pe acet site : http://www.lumebuna.ro . Stiu ca aceasta initiativa nu reprezinta o schimbare a situatiei actuale, dar e un pas inspre bine…cred ca o doza de stiri pozitive ajuta la curatirea mintii si a sufletului de toate celelalte negative, chiar daca doar temporar.

  • Janis
    Posted at 04:51h, 27 aprilie

    De acord! Am vazut ca si la Antena 3 au vorbit 15 minute despre crima asta, in direct chiar. Mi s-a facut sila!

    The Reader merita sa castige Oscar-ul pentru cea mai buna productie. E un film complex, cu mesaj si diferit de tot ce s-a facut pana acum vis-a-vis de intamplarile cu evreii de dupa cel de-al doilea razboi mondial.

  • Ancuta
    Posted at 10:01h, 27 aprilie

    e mult mai bine de mine ca nu mai uit la stiri, sincer acum la ce ma ajuta pe mine sa stiu cate crime oribile s-au produs, ma cultiva in vreun fel, numai ca de ceva timp….a-ti inceput sa da-ti si voi dimineata cam multe stiri, sub oblonul satirizarilor…cei drept….dar prea m-ati zapacit cu nichita….si multe alte ciurucuri….

    Best regards….

  • Storm
    Posted at 11:01h, 27 aprilie

    Daca vrei sa-i reeduci, o zi cu propriile stiri nu-i destul, si nici vizionarea filmului „natural born killers” N-ar fi mai bine sa-i trimiti la psihiatru? Zic si eu.
    Cat despre cutremur, bine ca s-au cutremurat si doamnele din bloc, admiratoare infocate ale postului 0 Tv, sa nu zica ca s-au spovedit degeaba. Stii ca am fost sfatuita sa parasesc bucurestiul de sarbatori?

  • Albu Sibiu
    Posted at 11:01h, 27 aprilie

    Lasa-i sa se distreze, Serbane, cat inca se mai poate. E cel mai usor mod pentru ei, corespondentii locali, de a face o stire „de national”. Documentare putina, imagini senzationale, poate si un stand-up de la fata locului. Castiga pe moment dar au numai de pierdut pe termen lung. Publicul predilect al lor are un prost obicei cauzat in primul rand de varsta: tinde sa moara. Chiar cred ca noi astia tinerii nu prea mai pierdem vremea pe la televizor. Gata, i-a trecut farmecul! Problema este ca imaginile de pe internet le depasesc ca violenta pe cele de la tv (cum ai spus si tu, nu se cenzureaza). Pana la problema e la spectatori iar modelul asta de televiziune (sa-i zicem american) tocmai pe mediocritatea publicului se bazeaza. Cum o tratezi aia? Prin educatie, nu teoretica, ci sociala. De uitat tot se vor uita oamenii, oricand si oriunde dar macar ii va incerca o senzatie puternica de dezgust, de greatza, care se va canaliza mai apoi asupra stiristilor. Si asta tot ar fi un castig, nu?

    Apropo, m-am taiat la deget. Pe cine sa sun mai intai? Antena 1 sau ProTV-ul? 112 face legatura direct si la televiziuni?

  • julya
    Posted at 11:19h, 27 aprilie

    no comment! asta e tara in care traim, plina de maimute-sef, cu televiziuni, cu fel si fel de afaceri „curate”, dar pe care nu’i vede nimeni. de ce sa ne mai miram de stirile prezentate de andreea esca, care cn stie cu cat este platita sa prezinte nijte cacaturi,pe care noi le facem,sau noi permitem asta, de ce sa ne miram de crime, violuri si alte infractiuni…mai bn era pe vremea lu’ ceasca’…tre’ sa ne resemnam..asta e romania din ziua de azi!cum ai spus si u, Dumnezeu cu mila!!!

  • Ani
    Posted at 11:56h, 27 aprilie

    Eu cred ca ne meritam din plin televiziunile… asta vor sa vada majoritatea la TV. Am trecut acum cateva zile pe langa un incendiu… si ce crezi ca facea romanul nostru de rand … cu telefonul sau chiar aparatul foto se inghesuiu cat mai in fata sa prinda o imagine cat mai buna… Doamne ferste sa intrebe dc e nevoie de ajutor sau ceva… ei erau pregatiti… poate poate sare careva pe geam si prind ei imaginea!!!
    De foarte mult timp nu mai avem ce sa urmarim la stiri, de ziare … nici nu mai vorbesc.

  • liana
    Posted at 12:07h, 27 aprilie

    buna serban!
    astea cu televiziunile este cauza pierduta! nu cred ca vreodata in aceasta viata, in aceasta tara se va face ceva
    eu vreau sa-ti propun o tema interesanta: in curtile scolilor / liceelor, functioneaza niste chioscuri de unde elevii sunt obligati sa se aprovizioneze (in cazul in care n-au pachetel de-acasa)deoarece nu au voie sa iasa din curte in timpul orelor
    ai idee ce preturi practica hotii astia?
    pai de exemplu la liceul Rosetti, o apa plata „la jumate” e doar 2.5 lei
    oare au voie sa puna astia ce preturi vor in conditiile in care copii sunt obligati sa ia de la ei?
    o ancheta ar fi interesant de facut – parerea mea –

  • Claudia
    Posted at 15:06h, 27 aprilie

    Din pacate asta este ceea ce atrage. Eu le spun tot timpul copiilor: sa fii rau e usor, oricine poate face „prostii”, dar sa fii bun e mai greu. Asa e si cu televiziunile, e greu sa captezi atentia acestui popor de manelisti cu stiri interesante, pe care probabil ca nici nu le-ar intelege, e mai usor cu stiri de „senzatie” care seamana mult cu telenovelele alea la ca care se uita toti(toate) incultii(incultele). Ca sa nu mai zicem de stirile sportive care de fapt sunt stiri fotbalistice cu si depre fotbalisti si familiile lor (dintr-o data a devenit definitoriu ce fac ei, ce mananca …ca sa nu spun si altele). Incepem sa culegem roadele a ceea ce am semanat!

  • Mach
    Posted at 16:14h, 27 aprilie

    Metre, io nu mai am televizor… I l-am dat bunicii ca oricum are mai mult timp decat mine. La 82 de ani ai ei, pe bune daca o intereseaza altceva decat Dansez pt tine! Daca vreau stiri le vad pe net. Daca vreau filme, uite cenematograful. Si gata! De ce sa le bag banii astora cu publicitatea mamii lor. Las ca a mai plecat unul de la rating… si sper ca si altii sa faca la fel.
    Bine, ca sunt multi tampiti care nu stiu sa lege doua cuvinte si care se bucura la o buca, sau la un glonte mic in cap. Aia nu or sa inteleaga niciodata mai mult de o manea.
    Voi la Cronica nu puneti la bataie in loc de bilete la Depeche si niste belete dus pana in Canda, Germania, Austria sau Ungaria? Daca da, trimite-mi un mail ca stau si in cap pt un bilet! 😛 Oricum nici acolo nu am sa imi iau TV, dar macar sa am multumirea ca nu mai vad semintari si manelisti!

  • 8vious
    Posted at 19:06h, 27 aprilie

    Serbane, filmul „The Reader” e facut de Hollywoodul pe care nu-l agreezi foarte tare.
    ba il agreez foarte tare! acolo se fac, vrem noi europenii sa o recunoastem sau nu, cele mai bine filme! de retinut totusi ca ambii actori sunt englezi iar producatorul Minghella era mai european decat vroia el sa o recunoasca
    Ca iti place sau nu, si tu faci parte din mass-media asta pe care o critici foarte acid. Sunt de acord ca stirile de la televiziunile romanesti sunt prezentate intr-un mod foarte neprofesional. Detaliile sunt amestecate si toate reportajele par facute la intamplare.
    Prezentarea unor stiri „sangeroase” nu ar fi o idee foarte rea daca ar speria macar cativa soferi care fac slalom in trafic sau merg cu viteza excesiva. Dar ca mai peste tot in lume, romanul se gandeste ca toate accidentele astea de la TV, nu o sa i se intample lui (care e un sofer excelent), ci numai altora. Ultimele paragrafe din articolul tau imi par un pic ipocritice. Inca o data zic, si tu faci parte din mass-media asta, iar emisiunea voastra, cu toate partile ei bune, este foarte comerciala.
    este o emisiune comerciala pentru ca se adreseaza unui public larg si se intretine singura, fara sa faca prea multe compromisuri, intr-o piata sufocata de deseuri!

  • Gogu Fenta
    Posted at 23:48h, 27 aprilie

    Nu ma mai uit la televizor de ani de zile si in special la stiri, foarte rar cand ma mai uit pe la un meci, o muzica sau un film. Tocmai din acest motiv, decat sa vad toate aberatiile pe care astia le numesc stiri (tata lucreaza la stiri la televiziunea unde aveti si voi emisiunea, si tot nu le suport).
    Nu mai retin pe ce blog am vazut, cred ca pe visurat scria Lucian Stanciu ca lucra la un ziar bunicel cand statea in romanica, si ce era sub 2 morti nu intra ca stire, politica interna a ziarulu…..deci ce mai e de comentat?
    Si eu zic la fel ca cel ce a scris inaintea mea, TV e o cauza pierduta cat timp producatorii de stiri si reporterii sunt cum sunt, prefer internetul. Sa nu zicem de ziare, ca am vazut articole pe care pana si eu, fara vreo pregatire in jurnalism, eram in stare sa le fac mai bine si mai corect gramatical (ca nici atata lucru nu stiu).

  • FlorinZ
    Posted at 09:16h, 28 aprilie

    Cu catva timp in urma ai avut o tentativa de a comenta pe blog o analiza a capitalismului si a comunismului.
    Te-ai razgandit, dar era un subiect bun.
    Am trait primii 25 ani din viata in comunism. Fara sa fiu un adept al comunismului nu pot sa nu observ si „binefacerile” aduse de capitalism odata cu schimbarea (droguri, violenta, interlopi, subcultura facuta temeinic de televiziuni, jaful banului public, etc).
    Nu era bine cu televiziunea in comunism, (de altfel oamenii socializau, nu prea se uitau la TV ca nu aveau ce sa vada), dar oare e mai bine acum, sau mai rau?
    Poate reiei topicul capitalism versus comunism, ar fi interesant.

    il reiau….se baza pe un citat de pe net care nu prea era al lui Marx, desi semana si cu retorica lui si cu ideile lui!

  • Stefan
    Posted at 09:33h, 28 aprilie

    Parazitii- Articolul 39:
    „Cea mai mare plaga a mass-mediei sunt stirile, caci acolo oamenii aud si vad lucruri sau fapte pe care nici macar nu si le-ar fi putut imagina inainte” Bob Dylan. Cred ca asta spune tot.
    Apropo ce se mai aude cu accidentul pe care l-a facut acum ceva vreme „marele ziarist” Cornel Nistorescu?
    Inca ceva domnule Serban Huidu, atunci cand Jiji (gigi becali) era arestat ai facut afirmatia ca Jiji ar trebui sa fie in puscarie, dar nu pentru sechestrare. Ai cumva dovezi sau argumente care sa iti sustina aceasta afirmatie?

    pai au fost la ora de maxima audienta! cand spunea ca da bani jucatorilor la negru si nu zeci, nu sute ci milioane de euro! pentru o astfel de frauda fiscala infunda parnaia de mult in tari cu fiscul tare! la fel milioanele de euro invartite cu nonsalanta, cum crezi ca sunt acolo! ia incearca sa scoti 100.000 de euro cash daca ii ai, din banii tai sa vezi ce monitorizat o sa fii de autoritati. in cazul lui jiji asta nu se pune….atunci aia nu se „äutosesizau”. singurul care a incercat ceva a fost Serbastian Bodu dar a fost repede redus la tacere.

  • █▌▐▀▌▌█▐▀▀████
    Posted at 09:35h, 28 aprilie

    moartea e o marfa care inca nu da gres – se vinde cum se vindea candva pita calda. cred ca si pe canalul de teleshopping vor arata subliminal niste mutilati, niste ceceni care isi fac dreptate cu baioneta si brisca – nu mai de dragul audientei. eu daca nu ma uit la televizor ma simt foarte bine – si sincer nu mai sunt curios nici de politica, nici de crime, nici de criza asta care scoate acu ce e mai stralucit din conducatorii nostri iubiti.

  • sarmisegetusa
    Posted at 10:10h, 28 aprilie

    Stirile TV!

    Daca nu sunt crime,violuri, accidente,incendii, batai si jafuri in plina strada atunci inventam!!!
    De vineri 24 aprilie la OTV apare non stop Nikita care se balacareste cu mama ei (sora si care mai este pe acolo) in direct, care ameninta ca se sinucide si alte jeguri din astea.
    La PROTV intre 2 crime si-un viol se fac opere de caritate la „dau din craci pentru saraci” …adica „dansez pentru tine” …dansez in draci!!!! Si aici s-au inventat cazuri , pentru ca asa ceva n-am vazut pana acum. Au aparut si balacarelile in direct, cel putin vineri au fost „dementiali”. Tot in editia de vineri, IULIA a vaturat ,inganat si inghitit cuvinte, propozitii aproape ca s-a inganat tot timpul, modul ei de vorbire era la fel ca cel al oamenilor usor retardati. Eu stiam ca asta nu se ia prin aer dar vad ca la unii se mai intampla, devine contagioasa „problema”. Daca ar fi sa ia in serioz cazurile pentru care ar trebui sa se danseze,poate ca ar fi luat in serios si problema de sanatate a micutei Bianca (fetita cu apartul acela la picior ca sa-i lungesca osul si care trebuie operata zilele astea. Daca nici acesta nu era un caz care sa necesite atentie chiar si in afara de concurs (parintii fetiteti sunt oameni modesti) atunci trebuie sa inteleg ca toate cazurile se confectioneaza si gata, hai la dans. De fapt cazul l-am prezentat la mai multa lume chiar si voua si bineinteles ca nimeni n-a miscat un deget. Dupa cate am vazut vineri , oare de ce nu ma mai mir?! Aaaaa, era sa uit, ca sambata OTV-ul s-a ocupat numai de „sinuciderea” Nikitei, o aratau cand se culca in mijlocul soselei cu politia dupa ea. PENIBIL!!!!!!!

  • cami
    Posted at 10:45h, 28 aprilie

    Cred ca am intrat intr-un cerc vicios: televiziunea ne serveste felul pe care pretinde ca il savureaza poporul mai cu drag, fripturica in sange…
    De sesizat, multi se sesizeaza de absurditatea, salbaticia, grosolania, prostul-gust nici nu mai vorbesc, de toate anti-valorile si anti-reperele sociale sau culturale care sunt afisate atat de ostentativ pe micul ecran, sub titlul de divertisment. Dar mi s-a intamplat sa discut cu persoane aparent revoltate de genul asta de emisiuni iar in realitate cu greu se abtin sa nu le urmareasca, sa nu le comenteze, fiindca le umple viata de doi lei cu senzationisme ieftine si usor de digerat. Neamule, suntem un popor simtitor: ne induiosam de nenorocirea si tragedia altora, cu cat mai multa si mai absurda, cu atat ne induiosam mai tare. Daca religia nu mai e in stare sa trezeasca in noi simtaminte morale, las ca televiziunea poate.
    Evident, ne cautam aiurea valorile si reprezentantii. Nu sunt la stirile de la ora cinci si nici la porcariile care promoveaza pseudo-vedete de care n-a auzit nimeni si nu intereseaza nici pe dracu. Daca lumea s-ar ghida dupa principiul „daca nu ai ce spune mai bine taci” s-ar autocenzura singura. Sa inteleg ca devenim treptat un popor de insi degenerati?
    Asadar, cred ca hiba trebuie cautata, ca de obicei, la educatie.
    Iar daca n-ar fi toti analfabetii astia, toate pitipoancele si toti nevertebratii/ratatii/dexechilibratii astia la tele, cum am mai putea sa savuram noi Cronicuta …:))))

  • glm
    Posted at 11:20h, 28 aprilie

    nu exista solutii la decaderea mass-media. noi, consumatorii, avem singura solutie de a schimba canalul sau a stinge tv-ul (ti-o recomand si tie).esti, totusi, prea idealist sa crezi ca se poate face ceva cu privire la curatirea sangelui si rahatului de pe ecrane, are sa fie si mai rau, ai sa vezi. a fost odata ca niciodata cand si din mine urla umanismul si foamea dupa dreptate, cum se intampla azi si la tine, ma tem insa ca o sa ti se taie repede odata cu trecerea anilor si ai sa ramai cu zisul, ba chiar o sa te „aliniezi” „cerintelor”. ata ete…

  • netgamero
    Posted at 12:29h, 28 aprilie

    Nici eu nu ma mai uit la stiri de multa vreme, sunt satul de crime si porcarii care le vad in fiecare zi live, cand ajung acasa vreau sa ma relaxez. Dar nu pot la TV, trebuie sa caut stiri pe net, pentru ca am mai multe posibilitati de selectie, si citesc doar ce imi place. Probabil pentru PROTV „spectacol” inseamna crime, sange, oameni nebuni si emo. M-am saturat de tara asta, nimeni nu se mai gandeste la educatie, cultura si civilizatie. Toti vrem sa traim ca in Europa de Vest, dar nimeni nu face nimic in privinta asta, doar vorbe, fara fapte. Foarte rar vezi cate o emisiune in care poti invata cum sa construiesti ceva, sau sa realizezi ceva pozitiv; doar emisiuni horror si distructive la tv. Si ne miram ca ajung copii din ziua de azi sa fie emo. TV-ul are un impact foarte mare asupra romanilor, dar nu vedem nimic constructiv. Cred ca si guvernantii se uita la emisiunile astea tampite, pentru ca dau niste legi foarte ciudate, exact invers de cum ar trebui. Suntem romani, si asta ne ocupa tot timpul (atunci cand nu mancam seminte….)

  • andreea
    Posted at 12:56h, 28 aprilie

    domnule, te inteleg perfect, nici nu iti dai seama cat de pe gustul meu a fost postarea asta. mie imi venea sa sparg televizorul, cand dupa cutremurul de sambata (pe care l-am simtit la mine si la el acasa adica in vrancea) dobitocii astia de la antena3, nenorocitii si imbecilii, au difuzat imagini cu dezastru din italia de acum ceva saptamani. cat de imbecila sa fie televiziunea asta din baneasa, sau de unde mama masii este ea, sa dea asemenea imeagini cand lumea nu stia nimic, nu stia daca vor exista replici, era icremenita pur si simplu. cna-ul unde e aici??????????/sa-mi spuna si mie cineva cine si cum ii sanctioneaza pe imbecilii astia, care baga spaima in oameni, care se gandesc ca daca la noi nu s-au daramat totusi casele, hai sa le aratam oamenilor ce ar fi fost daca…..IDIOTILOR!!!!!!

  • Randy
    Posted at 13:41h, 28 aprilie

    Serbanica, ne-am dat-o cu gripa asta porcina, ai grija cum se manifesta Mistretu’ in urmatoarele zile, pune-l sub supraveghere si daca prezinta manifestari, salveaza nenicule Romania! grija mare, monsericilor, e revulutie grohaitoare…

  • wally vartejaru
    Posted at 14:49h, 28 aprilie

    pai din cate am inteles eu,nimeni nu se uita la stirile de la ora 5 ,dar totusi atunci ,de unde vine audienta???Cred ca stirile astea nici nu ar tebui sa se dea la televizor,asa cum anumite filme de actiune, sau ce o fi ea,instiga la violenta si sunt interzise minorilor.si totusi la copil eu ce ii spun:mama la film,ca e totusi film,nu ai voie sa te uiti,dar uita-te la stiri ca sunt reale, nu?Poate ca ar trebui sa fie omul informat cu privire la o crima dar ele sunt date cu lux de amanunte si este facuta si reconstituirea…..

  • icsuleasca usor offtopic
    Posted at 15:02h, 28 aprilie

    Mda. Aseara am vazut, in sfirsit The Reader. Nu credeam ca ii voi aduce tributul suprem. Adica, sa pling. Ba fac mai mult decit atit…recunosc! Admit ca e cel mai bun film al ultimilor ani, si din punctul meu de vedere. Ultimul film care m-a impresionat foarte tare (si am bocit) e Leon (si sint ani buni de atunci). Mi-am facut temele si am vazut si Meet Joe Black: un scenariu asa tras de par nu mi-a fost dat sa vad…o aberatie din toate punctele de vedere (mai putin ochii lui Brad Pit…, dar pe aia ii gasesti in mai multe productii, sau poti oricind sa dai un search pentru ochii lui Marlon Brando, si te linistesti definitiv!)! Si am vazut si Leaving Las Vegas, care s-a insinuat imediat in topzecele meu. Mai vreau recomandari!

    leaving las Vegas cred ca cel mai trist film pe care l-am vazut…..superb!

  • mihai.dicton
    Posted at 15:21h, 28 aprilie

    „Scopul scuză mijloacele!” Iată marele argument pentru multe exagerări.

  • Scritube
    Posted at 19:36h, 28 aprilie

    Si eu sunt de acord ca “the Reader” e cel mai bun film al ultimilor ani.

    Frumos de tot.

  • BlogVedete
    Posted at 22:03h, 28 aprilie

    The Reader este un film exceptional intradevar dar cartea este mult mai buna si foarte captivanta. Imi amintesc ca o citeam pe tramvai sau pe autobuz in drum spre servici si am uitat la un moment dat sa cobor in statie potrivita. :-))

    intotdeauna cartea e mai buna decat filmul….pentru ca imaginatia ta e infinita iar cititul asta dezvolta-imaginatia!

  • sayadinna
    Posted at 01:18h, 29 aprilie

    te citesc cu placere:)
    keep up the good work

  • MIEZOO
    Posted at 02:11h, 29 aprilie

    In comparatie cu ce se intampla in state unde se vand si se fac trafic de arme intr-o veselie io cred ca stirile astea inca sunt inca stiri de nebagat in seama,dar tinand cont si de faptul ca inca sunt multe persoane care am trait in perioada Ceausista sunt cam de speriat mai ales ca majoritatea sunt cu copii (unii abea nascuti) si imediat le zboara gandul la securitatea lor.
    Dar ce putem noi face avand in vedere legislatia din Romania ??
    Sa ne facem dreptate singuri si sa ne bage la bulau si porma sa ne intalnim cu „prietenii” agresorului,ca m-am aparat sau sa ma las pe mana justitiei din aceias fascinanta Romanie ??
    Dar daca ma las pe mana justitiei oare o sa imi ajunga banii pt j’de procese ?
    Sange,crime unde unde,vreau si io 😉
    Datimi o pusca cu luneta si fac curat^^

  • UC
    Posted at 02:52h, 29 aprilie

    „“the Reader” (cred ca cel mai bun film al ultimilor ani,”

    Un pic exagerat

  • Mario
    Posted at 07:52h, 29 aprilie

    Eu am solutia:
    http://www.youtube.com/watch?v=ljrR9huIS7c

    antena, diametru cat mai mare.
    Au cei de la Pro 7 niste emisiuni si niste filme interesante.
    Sa vezi ce bine si ce adevarata e ziua de la RTL cand se da formula 1.

    http://www.youtube.com/watch?v=YCuEwhk1Co8&feature=related

  • Daniel
    Posted at 08:44h, 29 aprilie

    Mishule, dedicatie speciala pentru tine si febletea ta Nikita 😀 Abia astept emisiunea de diseara.

    http://www.lupamea.ro/articole.php?numar=1&rubrica=15&id=5596&title=Nikita–pericol-public

  • blog
    Posted at 13:54h, 29 aprilie

    te salut serban,

    imi place cum scrii , cum gandesti, cum te exprimi, cu multe din ceea ce spui tu sunt de acord , fireste mai sunt si lucruri ce nu mi se pare in regula dar e f bine ca e asa pt ca doar na’ e democratie… as dori sa iti spun depsre articolul http://blogcudetoate.blogspot.com/2009/04/acum-e-momentul-sa-cumperi-un.html
    are la baza un reportaj din trustul pro insa stirea e ff interesanta, eu am pus-o pe blog si de aici pana la comentariile interesanta a fost un pas … tu ce parere ai ?

  • phidas
    Posted at 17:37h, 29 aprilie

    Tocmai am postat cateva imagini intr-un slideshow cu masinile care vor iesi pe strazile sectorului 1 pentru a ridica masinile parcate ilegal. Link: http://bit.ly/bCYYK

  • andrei
    Posted at 20:56h, 29 aprilie

    da pocastu? unde e podcastu… ? nu mai e podcastu !!!

  • Sadd
    Posted at 08:50h, 30 aprilie

    ma uitam azi dimineata la stirile de la protv…din 10 titluri cat au avut ei acolo…mai mult de jumate au inceput cu…masacru,crima odioasa,viol…nu cred ca o sa mai tina mult nici moda asta cu sange…
    Oamenilor le place sa vada alti oameni carora le merge rau…dar nici chiar asa..zilnic..

  • Pingback:Jumi-juma | Dudau.ro
    Posted at 17:24h, 30 aprilie

    […] Cum vă sună acum iniţiativa CNA  de acum ceva timp, prin care se dorea difuzarea de către televiziuni a unor ştiri jumătate negative, jumătate pozitive? Aşa-i că sună ceva mai bine? […]

  • Oana
    Posted at 21:26h, 30 aprilie

    Ai foarte mare dreptate, dar nu stiu ce am pootea face. Poate dak ar fi mai multi care ar gandi k u si nu s-ar mai uita la toate porcariile d emisiuni gen OTV si la stirile d p PROTV in special, ar mai renunta la crime,premonitii chestii… vazand k le scade rating-ul.din punctul meu d vedere mai prosti st cei care se uita la aceste emisiuni decat cei care le fac.

  • le_saint
    Posted at 23:43h, 30 aprilie

    super filmul…tocmai l_am vazut…cand te gandesti ca nu au trecut decat 60 de ani….

  • DD
    Posted at 04:02h, 01 mai

    urmarim in fiecare zi la stiri crime,violuri,sinucideri etc.violenta este in sangele omului.e mai usor sa fii violent,sa faci rau,majoritatea oamenilor aleg calea cea mai scurta.crimele,violurile,sinuciderile sunt de cand lumea.Acum ni se pare ca s-au inmultit din cauza mediatizarii excesive.Dar nu e asa erau la fel de multe si pe vremuri dar nu existau mijloace de a le reda si societatea le musamaliza.
    Ideea este ca nu s-au inmultit violentele dar sunt asa de mediatizate incat au inceput sa ni se para normale,in curand o sa fim imuni la suferinta altor oameni,o sa ni se para firesc sa ne sinucidem din cauza ca AFLAM de la TV in fiecare zi ca si-a mai luat cineva viata si asa mai departe.

  • biggie_bj
    Posted at 00:36h, 02 mai

    merci mult…esti tare oricum super emisiune cronica ,da totusi oana e gagica ta?

    nu! in nici un caz! a fost prietena fratelui meu!

  • mickey999
    Posted at 10:09h, 02 mai

    Trebuie sa marturisesc: am inceput de vreo 4 ori sa scriu comentariul asta si tot de 4 ori am intrerupt pentru a gasi tot felu de scuze. Scuze ca sa-mi amagesc cit de cit greatza.Am fumat, mi-am baut berea, m-am intors la scris, mi-am curatzat arma, iar m-am intors la scris, mi-am recalibrat arcul , m-am intors la scris si iaca, a trebuit sa postez link-ul asta si din nou trebuie sa intrerup pentru inca o sticlutza de El Presidente .
    Mi-e rau, fratzica!
    Iaca despre ce-i vorba: http://www.acasatv.ro/noutati-acasa/emisiuni/exclusiv-integral-petrecerea-pe-care-a-dat-o-naomi-de-ziua-ei.html
    Daca asta e stire sau ce mama dracului o fi, si daca or mai fi multi imbecili ca mine care si-au pierdut timpul uitindu-se macar 1 minut la cacatul asta atunci concluzia e clara: prostimea cere si prostimii i se da!
    Stam si privim neputincioshi cum cretinii retardati sint „unsi” conducatori cica prin voia popoarelor. Sintem gata sa negam orice atita timp cit printre degetele unei miini hulpave pica niscaiva firimituri numite salariu, si punem toate cacaturile astea in spatele veshnicei aiureli: „am familie, copii si trebuie sa le asigur un viitor”. Asa ca mai bine tac”. Las Palmas , dude! Giocco del mano!! Monkey given to the Englishman!!! Drept pentru care permitem in continuare tv-ului si asa zisei prese sa faca educatie.Sa stabileasca „oferta” functie de „cerere”.
    Daca as avea 20 de milioane de parai, le-as plati trubadurilor de la NASA un drum cu taxiul pina pe Luna. Sa ma lase acolo si sa le-o arat alora de le zice paminteni , pe dinsa. Numai ea! Gospodaria mea. Dupa aia am sa-i bat obrazul lu’ Doamne-Doamne ca tare i-a mai lasat pe aia taiati imprejur sa faca mishto de intreaga lume.

    bine scris si zis! pentru unul care sta in america esti destul de legat de tara sa te uitu dupa astfel se subiecte! nu ca pe acolo nu ar fi!

  • Stefan
    Posted at 10:52h, 02 mai

    De ce va mai uitati fratilor la tv? Eu nu ma mai uit la tv de 8 ani de zile si ma simt minunat, imi place la nebunie Cronica Carcotasilor, dar si asta o urmaresc pe net (aflu si ce se petrece la tv in felul asta si rad de mor). Apropo, e o emisiune, la inceputul lui aprilie care merge pe viteza a 5-a si vb prea repede carcotasii ca zici ca sunt Chip si Dale, poate reusiti s-o rezolvati. Inca ceva, toti care comenteaza in privinta emisiunilor de la tv presupun ca sunt intelectuali sau semiintelectuali. Fratilor nu va mai pierdeti timpul incercand sa educati manelistii si santieristii care se uita la Otv, protv, etc. Mai bine ii puneti la munca in folosul vostru, in felul asta voi o sa fiti fericiti (in Ibiza) iar ei vor lucra pentru voi.
    Sanatate si numai bine la toata lumea, chiar si lui Jiji, hahahahalero.
    Stefan

  • Sorana
    Posted at 11:19h, 02 mai

    Serbane…eu sunt cea mai fericita..stau la camin si nu am televizor si nici prin cap nu’mi trece sa iau …de internet duc lipsa si uite asa sunt una din cele mai normale studente…nu aud despre crime,violuri,accidente si cu atat mai bine pentru mine nu le vad.Si cand ajung acasa si dau de televizor schimb de pe cartoon pe muzica si invers sau documentare.Mijloacele de informare in masa sunt un dezastru sincera sa fiu…copii care se dezvolta in aceasta tara vor deveni si ei la randul lor violenti.U stii ce ma surprinde pe mine..Stiristii astia care vorbesc cu atata nonsalanta si deschidere chiar cu zambetul pe buze..astazi s’a produs un nou accident pe dn arata reportajul si pe urma si acum sa trecem la simona senzual care a stat in maini(ca sa nu zic altceva jignitor) si uite asta aceasta este cultura pe care o primeste tineretul din aceasta tara…si ne intrebam de ce mergem din rau in mai rau?

  • www.vorbemari.ro
    Posted at 17:13h, 02 mai

    Prostii… M-am saturat de toti cei care apar la TV, fie ca sunt politicieni, “vedete”, Nikite, Magde, Bahmutene sau Prigoniti. Unde sunt modelele copiilor nostri? Unde sunt elitele/intelectualii acestei natii?

  • aotn
    Posted at 10:38h, 03 mai

    ideea cu privarea de libertate pare chiar interesanta…dar ar fi mai bine daca pe diaconescu l-ai tine de doua ori mai mult timp si sa fie fortat sa se uite la episoadele lui tampite cu elodia:D

  • rog3r
    Posted at 13:51h, 03 mai

    mi-a placut Seven Pounds cu will smith…..f emotionant si finalul este genial….in rest ce mi-a placut din ce am vazut in ultimii ani : Into the wild , alpha dog , sweeney todd , eternal sunshine of the spotless mind , munich , kung fu panda , wall-E , the wrestler , saving private ryan , empire of the sun , zatoichi , stand by me , the outsiders , good will hunting , there will be blood, training day , atonement, lemony snicket’s a series of unfortunate events , the truman show , reservoir dogs , pulp fiction , city of god , the departed , taxi driver , braveheart , back to the future , la vita e bella , snatch , forrest gump , philadelphia , catch me if you can , goodfellas , se7en , no country for old men , la vie en rose , the patriot , slumdog millionare , the green mile , mistic river , the shawshank redemption , schindler’s list , one flew over the cuckoo’s nest , american beauty , american history x , das leben der anderen , el laberinto del fauno , the pianist , ratatouille , the nightmare before christmas , groundhog day , der undergang , the elephant man , letters from iwo jima , phycho , the shining , memento , vertigo , the prestige , oldboy , donnie darko , 3:10 to yuma…..:D

  • zaku
    Posted at 21:13h, 03 mai

    bai huiduitule vezi k liviu varciu asazisul tau”manelist” te-a facut de kkt rau de tot cu cadoul de la nespalatu ala de hrubaru!!!esti si vei ramane un nimeni cu tot kiss fm , kiss tv si prima tv sunteti nijte mari zerouri pe langa cei de la intact production..astia ne prezinta emisiuni in direct nu inregistrari!!badea rultz \m/ omu asta te impinge sa gandesti si sa fii realist !!!!huiduitu matii

    asa e ma! pentru tine badea „rulz” si liviu de la elei e „om de televiziune”! pentru unii ca tine-s facuti ei-capete de pompa fara creier!

  • vioarantai
    Posted at 17:28h, 04 mai

    http://craiovamaxima.mysport.ro/stiri/5787/soc-craiova-risca-sa-nu-primeasca-licenta-pentru-sezonul-2008-2009.htm ce parere ai de asta???pe cine frate deranjeaza craiova ca joaca fotbal???

  • dielda dinu
    Posted at 03:24h, 05 mai

    Sa-mi exersez in coltul asta de blog proiectul lor de lege. Sa incepem…
    VESTEA PROASTA este ca sunt niste tampiti ca pun asa legi.
    VESTEA BUNA este ca nu-i bagam in seama! Ha!

  • Ciolanus
    Posted at 15:25h, 05 mai

    Asta se cere, asta se da!
    Poate ca sangele prezentat excesiv este si pentru a-i sensibiliza pe alesi si pe organ ca oamenii nu mai au nicio scapare, sunt in pericol peste tot.
    Referitor la prezicatorii de cutremure, cand ei prezic zilnic un cutremur, nu e normal sa se mai si intample? De ce nu ni se spune de cate ori a mai prezis nenea ala si nu s-a intamplat nimic?

  • dany
    Posted at 16:44h, 05 mai

    „sange, urlete, strigaturi, relatari de la fata resturi umane carbonizate si fumegande …” – astea sunt motivele pentru care nu urmaresc stirile la TV, ci mi le selectez pe net.
    din pacate romanii iubesc scandalul si dupa regula „clientul este stapanul meu” televiziunile se orienteaza si ele dupa cerintele telespectatorilor.
    vina nu e exclusiv numai a sefilor de televiziune. e si a celor care le fac audienta.

  • Liyah
    Posted at 18:19h, 06 mai

    Nu m-am mai uitat la tv de aproximativ 3 ani…Cat mai aud din stiri..aud de la prieteni. Insa imi aduc aminte cu placere de Cronica Carcotasilor..Sper ca faceti aceeasi treaba buna in continuare si sper ca vom reusi cumva sa salvam viitorul tarii noastre si al copiilor nostri. Pentru ca, in momentul de fata, Romania noastra e pe moarte…

  • Emilia
    Posted at 20:54h, 06 mai

    Salut Serban!
    Parca mi-ai citit gandurile cu acest articol! Locuiesc in Chicago impreuna cu sotul meu de 6 ani si nu am fost inca inapoi in Romania in acesti ani. Anul acesta vom veni in luna Iunie si sunt curioasa mai mult nu de schimbarile sau neschimbarile ce s-au facut in tara ci de felul cum o sa mi se para mie.. In fine, nu despre asta voiam sa vb, ci despre felul cum au evoluat televiziunile romanesti (sau mai bine zis involuat, ca sa ma exprim corect). Multa vreme dupa ce am venit in state, nu am avut posibilitatea sa ne uitam la televiziuni romanesti, nu am avut net, nici macar computer, nici chiar televizor, eram ocupati, etc. Dupa asta cand am vazut emisiuni tv romanesti pur si simplu mi se facea rau de prostia, tiganismele, manelismele, si in general nivelul exagerat de incultura de pe posturile romanesti in comparatie cu televiziunile din America. Nu vreau sa ridic in slavi America pentru ca sunt si aici gretoseli de tot felu’ cum ar fi Jerry Springer show or Judge Judy unde este paruiala in grup; dar totusi ma uit la stiri aici si nu vad abundenta de sange si organe, nici parlamentari sau diferiti oameni publici injurandu-se in veselie ca in Romania. De fapt primu lucru care m-a socat asa ca o comparatie este incordarea si tensiunea prezentatorilor de stiri romani in comparatie cu calmul si relaxarea celor de aici. Per total mi se pare ca oamenii aici sunt mai morali si putin mai simtiti la tv aici si chiar si showurile lor gen Oprah sau Dr Phil sunt mai „serioase” pe cand omoloagele lor din Ro se incheie mai intotdeauna cu cate o paruiala sau un lucru de toata rusinea. Ca sa nu mai vb de incurajarea miscarii gay pe care aici nu o gasesti in Talk showuri sau la News. Nu credeam niciodata ca o sa ajung incat sa ma deranjeze atat de tare televiziunea romaneasca dar acest lucru s-a intamplat cel mai tare cand a venit socrul meu sa ne viziteze si a insistat ca vrea sa fie la curent cu ce se intampla in tara, asa ca sotul meu ii pornea stirile de pe antena 1 pe net in fiecare zi. Pot sa spun ca in fiecare zi dupa ce se uita la acele stiri sangeroase si violente, devenea agitat si el, pana cand a zis ca prefera sa nu se mai uite la scarboseniile alea. By the way, mi-a placut sceneta cu Oana si cutremurul pe care ati facut-o voi la Cronica. Romanii sunt si au fost mereu in cautare de senzational si il gasesc cu orice pret, ceva de genul hai sa facem din tantarel armasar. Aici chiar se intampla crime toata ziua, spre exemplu nepotelul unei colege de servici a fost impuscat pe strada de gasti, dar stirile nu sunt pline de crime sangeroase. La urma urmei nu ajuta nimanui sa vada toate aceste atrocitati zi de zi, ci mai degraba media si-ar putea directiona eforturile in a prezenta publicului rezultate pozitive vizavi de aceste crime si cum au fost combatute, dar poate ca daca asa ceva lipseste cu desavarsire din societatea romana, se descurca si ei cu ce au. Oricum pe voi va urmarim cu regularitate, tineti-o tot asa, si sa speram ca primavara nu este prea departe nici pt tarisoara noastra draga si ca una din zilelel astea va iesi si dulcea Romanie din Narnia cea rece si intunecata a prostiei. Toate cele bune va doresc din Chicago.

  • Ita
    Posted at 17:43h, 07 mai

    Ma apuca nebunia.Nu mai am la ce sa ma uit..toata seara, cand vreu si eu sa ma relaxez un pik dupa servici stau si butonez telecomanda..inainte si inapoi.M-am plictisit de stririle neobiective, nu mai zic de noutatile de „mana a doua” de la Antena 1 si de protv nici nu mai vb. Mi se intoarce stomacu cand il aud pe mustaciosul „nu stiu cum il chiama” dar vesnic prezent la antena 3 care toata emisiunea tipa:”domnu’ Gadea, domnu’ Gadea” vrand sa para intelectual sau analist politic feroce.
    Asa ca celemai multe ori, daca nu e marti cu mondeni sau miercuri cu cronicuta, raman pe euronews sau urmaresc in reluare emisiunele de pe National.

  • Alexandra
    Posted at 03:00h, 08 mai

    Daca le-ar pasa magnatilor de ce efect ar putea sa aiba macabrul stirilor asupra psihicului privitorului de rand?
    Ete, fleosc!

  • sorin
    Posted at 19:15h, 08 mai

    Legile in Romania sunt date de cativa oameni care n-au nici o tangenta cu realitatea, iar mass-media promoveaza foarte mult aceste acte de violenta. Nu mai avem la ce sa ne uitam la TV. In afara de cateva emisiuni de la Prima, restu sunt doar pentru rating. Incet incet ajung sa regret ca mai sunt in Romania.

  • alex
    Posted at 20:22h, 08 mai

    Huidule, esti cel mai tare, frate.Tu si Mishu.

  • tenie2k
    Posted at 20:23h, 08 mai

    Salut.

    Din cate am vazut, si in celelalte zile , pe protv vezi stiri de genul „Vasile a omorat-o pe Maria cu 6 lovituri de cutit dupa care a transat-o”. Exact asa este in fiecare zii, dar totodata, nimeni nu face nimic. Asta-i din cauza coruptiei din CNA, care, stiu decat sa cenzureze si sa amendeze alte posturi decat protv-ul. Iti dau dreptate aici 100%

  • ramona
    Posted at 12:40h, 09 mai

    Salut!
    Eu am renuntat la televizor de un an si ceva, de acuma, mi-a fost al naibii de greu la inceput dar mi-am zis: hai ca nu poate fi atat de rau- ai net-ul daca vrei informatii la „cald”,muzica o auzi la radio impreuna cu stirile mondene(care-s alea, nu m-am lamurit inca!!) , a si sa nu uit de ziare si reviste de tot felul….
    Dupa un an si ceva de „abstinenta” TV, iata concluziile: mai toate ziarele cu tiraj national ce se lauda ca se afla in „primele 10″publica interviuri care se continua in varianta online, de unde si intrebarea mea,oarecum retorica:” De ce sa-l mai cumpar de la chiosc sau de ce sa-mi fac abonament?”; revistele de tot felul par a fi publicate de o singura editura,se aseamana izbitor articolele si imaginile intre ele, iar pretul de achizitionare nu reprezinta un criteriu de selectie al materialului publicat, toate sunt la fel, difera doar coperta ce ne prezinta dive de la noi si de pe aiurea, acelasi lucru se intampla si cu revistele pt gradinarit (unul din hobby-urile mele);
    ….asa ca, fortata de situatie, descarc muzica sau o cumpar(!?)iau castile aferente mp3-ului, o bicicleta nici prea fitoasa, dar nici de lasat in lant langa un gard, si plec….iar cand ma satur o iau la pas!
    ….si da nu sunt informata, nu stiu cine e iliuta-intre timp m-am prins si eu ce hram poarta, nu stiu ce baba a mai fost batuta sau alungata sau pupata in direct la nu-stiu-ce-emisiune-iarta-ma-surprize,surprize-sarut-mana mama-etc….celmai bun exemplu: m-a intrebat cineva „de ce a murit sotia lui Salam!?”…eu;”cine?”…

  • robert
    Posted at 14:44h, 11 mai

    cam ai dreptate, dar va trebui sa mai faci niste improvements prin societatea noastra si anume : sa schimbi formatul emisunii tale (povestea aia cu barna si paiul, iti e familiara?) sa interzici cuplurile jalnice precum tociu-palade si gadea-stan, dr si „jucatorii-solo” precum dan alb-negru, capatos, zavoranca, si mai ales sa : interzici achizitia de maini la mana a II-a mana in mana cu manelele din targ, precum si dobanzile la credite de peste 8%, sa initiezi o campanie masiva de plantare prin Bucuresti mana in mana cu una de interzicere totala turnurilor in inelul central al Bucurestiului (adica centura Mihai-Bravu-Stefan-Titulescu=Basrab-Oltenitei-vacaresti), sa interzici turismul pe Valea {Prahovei si pe Litoralul romanesc pana hotelierii nostri se impusca in linie si mai ales sa schimbi clasa politica, ca ne-am saturat de 20 de ani tot aia si tot acolo suntem…

  • gabriel popag
    Posted at 18:52h, 11 mai

    Te invit pe tine si pe toti cititorii tai sa sustineti proiectul http://www.ad-lot.com, o sulutie publicitara “de criza” a unui tanar student roman.
    O zi buna!

  • malpraxis
    Posted at 14:34h, 13 mai

    crima de la ora 5 inca dainui si biruie asupra poporului roman asa cum esca dainuie asupra prezentatoarelor de stiri :)) nu ca se promoveaza asemenea stiri e problema, pentru ca sunt niste stiri ca oricare altele, problema e felul in care sunt date pe tv.cei care fac stirile le fac de asa dramatism si de asa fel incat ca faca lumea sa se uite, dar si publicului place. trebuie sa recunoastem ca publicul este unul sadic daca se uita si le fac raiting astora. stirile care nu contin violenta in carciumi, violuri asupra babelor de peste 80 de ani sau asupra fetitelor de maxim 10 ani nu prezinta interes nici pentru cei care fac stirile nici puntru public…

  • Stoian Florina
    Posted at 20:40h, 19 mai

    Am vazut „The reader” si mi s-a parut genial.Foarte interesant subiectul.Filmul atinge puncte sensibile ale trecutului..Ma bucur ca si tie ti-a placut.

  • eduard constantin
    Posted at 22:23h, 19 mai

    Buna seara , Şerban! Hm ! Sincer , as avea atîtea sa-ti spun , unele in contextul celor relatate de tine in acest articol , altele legate de emisiunea ta , s.a.m.d. . Am sa ma rezum la a declara ca nu mai posed TV de 2 ani , de cînd m-am decis sa intru in rind cu „lumea” si sa-mi cumpar un PC ( bineinteles , cu retea net aferenta ! ) ! Intradevar , mi-a fost mai usor sa-mi scriu versurile , si am invatat o gramada de lucruri noi folosind PC-ul si Internetul , dar am ramas fidel ideii de a nu urmari stiri ! Nu de alta , dar toate sint ori false , ori distorsionate pt a conveni cuiva , ori exagerate dezgustator , ori , pur si simplu , de o realitate deja inutila prin crunta sa valoare, amploare si efervescenta ! Nu am putut sa nu observ , rasfoind comentariile celorlalti la articolul tau , ca ai primit reactii „critice” si de la un cartilagiu al noii culturi nationale , un manelist ! Cred , totusi , ca e pacat ca romanii sau prostit in asemenea hal ! Speram ca , dupa asa-zisa „revolutie” , abundenta informatiei libere sa ajute la evoluarea excrescentelor cerebrale a romanilor (ca au tipat cu totii ca „sint tinuti in bezna” de regimul trecut !!! ) , problema e ca s-a intimplat exact opusul : au aparut noile „televiziuni moderne” cu telenovele , cu tipuri noi de stiri , etc , si ….s-a terminat filmul ! Nimeni nu mai citea decit Sandra Brown , nu mai urmarea decit telenovele , s-a lansat noua cultura care a inlocuit-o pe cea autentic romaneasca , si anume cea nomada , a tiganilor , MANEAUA !!!! Ne mai miram ca romanilor le plac stirile cu singe , creieri ciufuliti si alte de-astea ?!? Cea mai mare prostie pe care a facut-o Ceausescu a fost aceea de a da Buletine de identitate ( si , prin aceasta , cetatenia romana !!! ) tiganilor ! Are , acum , cineva curajul sa desfaca aceasta greseala , sa ne scape de acest flagel ?!? Asta a fost cea mai cumplita forma de invazie a tarii noastre , nu cea a turcilor , a tatarilor , a grecilor sau a nemtilor ! Nu , asta , a ţiganilor! Uitaţi-va , de jur-imprejur , pe strada ! Spune-ti-mi , cit puteti voi de sincer , chiar si tu Serbane , de cite ori v-a fost frica de ei ?!?
    Iti urez succes in continuare , Serbane ! Ati fost , multa vreme , favoritii mei ( poate si pt bebeluse !!! ) !

  • Bluey
    Posted at 03:55h, 20 mai

    Huidu si totusi de ce ziceai ca e o imbecilitate legea aia cu stirile pozitive? Noi nu avem CNA pt ca la noi membrii CNA amendeaza caii verzi de pe pereti.CNA-ul asta ar trebui sa il alegem noi telespectatorii si sa cenzureze intr-adevar ce trebuie nu doar ce vor ei.
    Ar trebui interzise in primul rand stirile cu crime,furturi,violuri,pt ca la noi functioneaza foarte bine mentalitatea de turma si oamenii cu probleme ce vad la televizor aia fac.Trebuie sa fie si stiri pozitive,gen „Romania te iubesc” sa fie stiri despre oameni care au realizat ceva in viata,despre valorile care le avem si care din pacate nu au loc la televizor din cauza vedetelor de carton gen Fernando,Nikita,Buzuca,Naomi,Sexy Braileanca,Ogica,Magda Ciumac etc.
    Chiar avem in tara asta si oameni de valoare !!!
    Huidu ati putea lua voi initiativa asta poate ii treziti si pe ceilalti 🙂 Dati voi exemple de stiri pozitive celorlalte televiziuni…

  • elements
    Posted at 13:08h, 03 iunie

    nu inteleg! contesti/ironizezi actiunea organizata de badea, sau doar faptul ca purta ochelari? im ambele cazuri esti penibil.si mai da si tu mesajele pe site daca esti barbat!

    ironizez cum era imbarat cu maieu detaran de terasa un pic culturist, frezat si cu ochelari de james bond pe nas badica asa ca un cocalar!

  • BLOG VEDETE
    Posted at 00:16h, 04 iunie

    adevarul e ca copii sunt foarte influnetabili iar ceea ce vad la tv nu e nici pe departe un model bun

  • Malvina
    Posted at 17:07h, 05 iunie

    sunt de acord cu tn, de aceea de aproximativ un an eu nu ma mai uit la stiri decat prin internet.Cu toate ca fac parte din generatia de dupa revolutie,imi dau seama ca in loc sa evoluam involuam, si tot mai multe persoane din romania sunt atrase de de ”sange”, si nu numai in televiziune ci si in presa, unde nu se prezinta altcv de cat fete complet dezbracate, divorturi si barfe.

  • Spock
    Posted at 01:01h, 07 iunie

    Astfel de oameni sunt promovati la noi in tara si din cauza asta am ajuns unde suntem …. mai rau de atat nu e posibil

    http://www.220.ro/S5z714innI/Roxi-Manelista-Face-Misto-De-CARCOTASII

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.