pentru ca suntem in 2016 si Evul Mediu ar trebui sa fie atat de departe!
4081
post-template-default,single,single-post,postid-4081,single-format-video,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

…pentru ca suntem in 2016….

Subiectul fierbinte in societatea romaneasca este zilele acestea admiterea sau nu a Parteneriatului Civil intre oameni de acelasi sex. Pentru ca suntem in 2016. Se pare ca si subiectul atentatelor de la Nisa si din Germania au palit. Situatia din Turcia nu ne mai intereseaza.

Doar latraturile desantate ale unora ce se cred in Evul Mediu si care cred ca Flacarile Iadului vor arde Neamul care admite ca sunt si oameni diferiti pe lumea asta, se aud peste tot. Un asemenea tratament, o asemenea ura nu am mai vazut de ceva vreme in tara asta. Toti ipocritii cu „precepte morale” zbiara ca asa ceva nu este posibil. Ca oamenii diferiti nu au ce cauta langa noi.

Dupa ce afirma asta se intorc la obiceiurile lor: injura, mituiesc si inseala cu nonsalanta doar sunt aparati de „preceptele morale ” solide si de spovedania ce te iarta de toate pacatele.

Am pentru judecatorii Curtii Constitutionale un sfat si un filmulet. Este vorba de Justin Trudeau care, dupa ce a fost ales premier al Canadei in 2015, a prezentat un cabinet compus 50% din femei. Cand a fost intrebat de ce asta a reprezentat o tinta pentru el a raspuns simplu: „pentru ca suntem in 2015”! Cred ca a venit vremea ca ei sa arate acelasi curaj si sa realizeze ca suntem in 2016 iar vremea ascunsului adevarurilor sub pres a trecut!

14 Comments
  • geo
    Posted at 14:43h, 21 iulie

    Serban, ai copii? daca da, atunci te intreb ce vei face daca al tau copil va vedea pe strada doi barbati sarutandu-se cu patima (sau doua femei) si te va intreba ce inseamna? sau cand va vedea un barbat imbracat ca o paiata, in fusta si pe tocuri? accept orice si pe oricine, atat vreme cat nu-mi insulta bunul meu simt….ce face omul in dormitor, cu cine si de cate ori…e treaba lui. nu trebuie sa stie nimeni. asa cred ca e normal, firesc…..cand iesi insa pe strada sa strigi in gura mare ca, barbat fiind, iti place sa ti-o tragi cu barbati, si ca esti discriminat…..aici e deja alta discutie…chiar boala. acesti….oameni se discrimineaza singuri…..nu ma intelege gresit. am prieteni buni homosexuali, dar nu striga treaba asta pe strada……

    isi cer dreptul de a avea o familie! Nimic mai mult! nu mai scrie cu puncte puncte!

    • Un om "normal"
      Posted at 19:41h, 21 iulie

      Sunt un om zic eu hetero, am o sotie si imi ma straduiesc sa am un copil.Daca al meu copil ar vedea pe strada doi barbati saruntandu-se as gasi o modalitate prin care sa ii explic ca acei doi oameni se iubesc si l-as educa sa ii accepte si sa ii respecte, in nici un caz nu l-as educa de mic sa ii urasca si sa ii dispretuiasca cum sunt sigur ca tu ai face. Sunt de acord ca daca doi oameni se iubesc sa isi poata intemeia o faimile indiferent de orientarea lor sexuala. Sunt de asemenea de acord sa poata infia si creste copii. Sunt suficient de sigur ca o familie gay/lesbi ar creste mai bine un copil decat o face 30% din populatia romaniei (betivi, alcoolici violenti care isi maltrateaza copii, fata copii pe banda rulanta pt alocatie si cresc 20 intr-o camera de lut). Dar in 2016 Romania este cu 100 de ani in urma statelor civilzate din cauza unor inapti mintal care isi educa copii sa respinga tot ce este anormal pt ei si care voteaza cu facatoarea de copii a secolului 21. Se poate scrie un roman despre ura si respingerea romanilor fata de tot ce este altfel (oamei bolnavi, copii cu probleme, oameni cu religii sau orientari sexualte asa zis diferite) si ne intrebam de ce ajung unii copii sa se sinucida, sa fuga de acasa sau sa recurga la gesturi de neimaginat, dar care aparent erau niste copii „normali”. Dramele sau emotiile lor ascunse nu au putut poate de multe ori fi exprimate si alinate datorita mentalitatii de ev mediu din tara asta de rahat in care unii din noi sunt din pacate obligati sa traiasca.

  • RUXANDRA MANU
    Posted at 19:11h, 21 iulie

    pentru Geo
    Daca pentru tine a-ti intemeia o familie inseamna doar sa ti-o „tragi” cu partenerul te plang.Familia inseamna mult mai mult decat atat.Raspunde-mi la intrebarea :cand ai ajuns batran si „nepunticios” ce faci divortezi caci dupa tine ce famile e aia daca nu ti-o „tragi”

  • Alex
    Posted at 19:28h, 21 iulie

    Vrei nu vrei sa accepti, homosexualitatea este o deviatie psihica, cauzata de cele mai multe ori de experiente nefericite, si in mult mai putine cazuri este „organica” (aproximativ 10%). Multi dintre acestia sunt oameni labili psihic.
    Problema nu este ca vor familie, o pot avea si acum, nimeni nu ii opreste sa traisca impreuna. Problema este ca recunoasterea legala deschide drumul catre adoptii, iar influenta pe care ar avea-o s-ar putea dovedi necorespunzatoare pentru o dezvoltare normala a copiilor.
    Orice ai face, pentru o dezvoltare echilibrata este necesara o femeie si un barbat, asa cum a evoluat lumea asta de milenii (sincer, chiar reinventam noi roata?).
    Faptul ca exista oameni diferiti, este minunat, dar in situatia asta se poate deschide o gaura foarte neagra pentru oameni.

    P.s. vezi ca si tu ai pre multe puncte in titlu >P:)….

    • Un om "normal"
      Posted at 11:38h, 22 iulie

      Sa inteleg ca din punctul tau de vedere un copil se dezvolta echilibrat doar daca are parinti de sexe diferite, indiferent daca parintii il maltrateza, il cresc in conditii mizere, il trimit la munca campului la 5 ani, ia bataie de la tatal betiv, are 20 de frati toti subnutriti, daca este fata eventual isi mai ia si cate un viol de la concubinul mamei. Nu mai vorbim de cei care au parinti de sexe diferite dar care au plecat la munca in afara, si-au abandonat complet copii in grija unor rude neputincioase, si multe altele. Vrei sa iti fac o lista de vreo 100 de pagini cu motivele mai sus exprimate si cu cazuri concrete din toate zonele tarii? No vorbim aici de Moldova, Oltenia sau Transilania, sunt exemple care se petrec peste tot in Romania, in cartiere marginase, in sate uitate de lume, indiferent de zona. Daca nu au ajuns la stirile de ora la 5 sau nu au fost inca mediatizate nu inseamna ca nu se intampla. Am curasjul sa declar inca o data ca 30% din copii acestei tari nu primesc nici o educatie adecvata si nici nu sunt crescuti intr-un mediu prielnic dezvoltarii lor normale desi au Mama si Tata si ca un cuplu Gay sau Lesbi i-ar creste de 10 ori mai bine in general si de 100 de ori mai bine ca tine in particular.

    • Ahka
      Posted at 22:37h, 23 iulie

      Bravo

    • CosmiN
      Posted at 03:57h, 29 iulie

      @ Un om „normal”
      @ Si un un punct de vedere pt Serban

      Ai scris „Sa inteleg ca din punctul tau de vedere un copil se dezvolta echilibrat doar daca are parinti de sexe diferite, indiferent daca parintii il maltrateza […]”
      Alex nu a lasat sa se inteleaga ca acela era punctul lui de vedere (pe care l-ai dedus tu)! Nici nu a abordat subiectul!
      Nu a spus asta. E un argument des folosit pro casatoriilor gay, dar, pe bune, e lipsit de logica. Cei care sustin parteneriatul civil sau casatoria intre gay, nu argumenteaza niciodata cu ‘salvarea copiilor maltratati de catre parinti iresponabili’!!! Deci clar cade argumentul asta!

      NU stiu de unde si pana unde multa lume foloseste argumentul acesta in apararea homosexualilor?!
      Daca ar fi un argument bun, ar trebui sa aud lume spunand ca familiile de gay sunt solutia pentru copiii maltratati! Pe bune, asa e?
      De cand si pana cand (sau ce statistici / studii spun ca) familii de hetero => risc crescut de a-si maltrata copiii, iar familii de gay => risc neglijabil de a-si maltrata copiii?
      Argumentul asta contine implicit ideea asta!!!

    • CosmiN
      Posted at 03:58h, 29 iulie

      @ Un om „normal”
      @ Si un un punct de vedere pt Serban

      Fara aroganta iti spun, un profesor bun de logica te poate ajuta sa intelegi. Nu orice argument care are impact, este si relevant. Incerc (si eu) sa iti explic:

      Fie ca luam varianta credintei in D-zeu, si acceptam ca el a instituit familia intre barbat si femeie, fie ca luam varianta medicilor specialisti (sincer, si mie mi-au explicat asta medici ‘adevarati’, cu pregatire serioasa), ajungem la concluzia ca homosexualitatea este o DEVIATIE sexuala si/sau psihica. Gandeste-te, ca si zoofilia, incestul si pedofilia sunt in aceeasi categorie. Poate parea exagerat ce spun, dar e o argumentatie logica!
      Asa cum am mai scris, cei care sustin parteneriatul civil sau casatoria intre gay nu o sustin pentru ca asta sa fie o solutie pentru copiii cu parinti betivi si iresponsabili! Ci pt ca ar tine de democratie, si de ideea a-l lasa pe fiecare sa creada si sa faca ce vrea, atata timp cat nu face rau altuia.
      Gandind logic, PE ACELASI PRINCIPIU, se pot legaliza (si eventual aproba parteneriatele aferente pt) zoofilia, necrofilia, sexul in public, sau poligamia. Si dupa legalizarea tuturor acestor comportamente sexuale deviante, urmatorul pas ar fi darea in adoptie a unui copil unui zoofil. ‘Ca doar e doar o capra (de exemplu) in plus in casa, care nu face rau nimanui, si copilul va fi mai iubit si mai ingrijit decat in familia care il maltrata!’

  • marius
    Posted at 16:01h, 23 iulie

    ai dreptate, si ma bucur ca iei atitudine.
    insa, exista niste probleme de moralitate, cand citesc
    ‘mituiesc si inseala cu nonsalanta’ .
    tu daca nu mituiai si nu isi foloseai relatiile din presa eri in inchisoare acum. nu trebuie sa am probe pentru a spune asta; ai fost gasit vinovat pentru acel accident, logic era sa petreci multi ani in inchisoare.

    Nu! Cretinel plin de ura! Daca toti cei implicati in accidente rutiere ar fi condamnati cu executare atunci s-ar construi un penitenciar pe an! Am fost condamnat 4 ani cu suspendare cu un termen de incercare de 6 ani. Daca in 6 ani sunt condamnat o singura zi fac si cei din aceasta condamnare! Daaaang!

    • CosmiN
      Posted at 03:57h, 29 iulie

      @ marius

      Daca tot vorbesti de logica, logic era sa ai probe in legatura cu mita care ar fi fost data. ‘Pentru ca’ inainte de a fi gasit vinovat, a pledat vinovat

  • Ahka
    Posted at 23:01h, 23 iulie

    Cum ar fi daca ajung toti copiii crescuti de cupluri de acelasi sex, sa aiba relatii doar cu oameni de acelasi sex? Ce s-ar alege de omenire? Pt unii poate nu e rau ca si-asa suntem prea multi pe pamant, nu? Nu imi plac oamenii care isi exprima in mod vulgar semntimentele in public, indiferent de orientarea sexuala! Dar ne amagim crezand in conceptul „born this way”! Am calatorit mult si am vazut multe cupluri gay tolerate in Europa America sau Canada desi se manifestau in public. Ma dezgusta teribil! Si cunosc povestea unui copil crescut de un cuplu de lesbiene care a devenit gay si care nu se regasea…a avut mari dezechilibre emotionale pana cand in urma unei terapii a realizat ca este straight si in final s-a casatorit cu o femeie.

  • Kitana
    Posted at 01:05h, 24 iulie

    Dar ce i poti spune unui copil cnd tac-su o cafteste pe mama? Ca e normal, nu ? Eu am vazut gay de mana prn parc in Londra, in Spania, in Ceha. Absolut nici un copil nu o tras-o de mana pe muma-sa sa intrebe ce fac ei.

  • Petru
    Posted at 14:52h, 24 iulie

    Scopul oricarei discutii ar trebui sa fie progresul indivizilor care o poarta, nu cine are sau nu dreptate.

    In multe comentarii observ o rautate si o ura, Huidu are drepate, oamenii astia exista si trebuie luati in considerare drepturile lor.

    In functie de contextul istoric, sistemele filozofice evolueaza, trebuie sa ne extragem valorile morale si din alte surse, nu numai din religii.

    Nu are importanta in ceea ce credem, are importanta ceea ce facem si chiar si religiile incurajeaza toleranta.

    Canada, Olanda, Danemarca, Suedia, Finlanda, Marea Britanie si mullte alte tari care sunt considerate predominat civilizate (net superior fata de Romania) sunt asa pentru ca oamenii sunt asa pentru ca constientizeaza ca lipsa tolerantei pentru minoritati naste conflict.

    Ignoranta naste monstrii, sa iei dogmele unei singure religii drept adevar inseamna cel putin ignoranta.

  • Petru
    Posted at 14:57h, 24 iulie

    *trebuie luate in considerare si drepturile lor

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.