Saving the Planet-marea ipocrizie! - Serban Huidu
2025
post-template-default,single,single-post,postid-2025,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Saving the Planet-marea ipocrizie!

Am primit atasat de un comentariu acest video cu un monolog care ma reprezinta 100%. Cat de ipocriti, neputinciosi si mai ales lipsiti de realism sa fim, astfel incat sa credem ca putem salva Planeta. Sau cum spune George Carlin: „Planet is fine, people are fucked!” Respectele mele!

httpvhd://www.youtube.com/watch?v=eScDfYzMEEw

86 Comments
  • dorel
    Posted at 17:08h, 24 aprilie

    Am incercat sa privesc cu rabdare clipul, dar individul e un cretin ignorant, un rateu penibil al speciei noastre. Cu asemenea specimene cu care de altfel, te identifici cu-atata mandrie, ne meritam soarta, dar cu siguranta mediul inconjurator nu ne merita pe noi. Pana si Badea are mai mult respect pentru natura.

    Dorel esti si ramai un Dorel!

  • chris
    Posted at 17:50h, 24 aprilie

    foarte tare!!!asta e un alt mod de a pune problema…si este destul de realist!share with us!

  • CristiG
    Posted at 17:55h, 24 aprilie

    Actiunile pe care trebuie sa le intreprindem (noi, umanitatea, adica) nu au ca scop sa salvam planeta ci sa ne salvam pe noi. Carlin are dreptate, nu suntem nici o pala de vant in istoria de 4.6 miliarde de ani a Pamantului. Trebuie sa intelegem ca toate schimbarile pe care le provocam vor schimba mediul in care traim si asta ne va afecta in primul rand pe noi. Si trebuie sa fim speriati – dinozaurii au trait pe Pamant timp de 160 de milioane de ani inainte sa dispara si nu au produs atatea schimbari mediului cat am produs noi in 200 de mii de ani de existenta (sau mai bine zis vreo 200 de ani de industrializare). Carlin mai are dreptate intr-o privinta: planeta e in regula, oamenii sunt problema, ne cam distrugem singuri. De asta trebuie sa actionam.

  • gavryll
    Posted at 19:54h, 24 aprilie

    Doamne…cat de adevarat…

  • iuliageorgiana
    Posted at 20:15h, 24 aprilie

    Imi pare rau ca nu pari sa faci nici o diferenta intre ecologismul rezonabil si cel fanatic,2 notiuni care nu au decat numele in comun.Fanatismul rosu-verde de inspiratie anticapitalista care isi doreste sa ne vada pe toti la nivelul de dezvoltare din anul 5000 I.d H.,e o forma moderna de anarhism.Este ilogic,pt ca asa cum a spus Charbonneau”protectia naturii presupune un minim de organizare,dar aceasta fiind antiteza naturii,a o organiza inseamna de obicei a o distruge”.Dar extremisti nu sunt decat cativa.
    Complet diferit este ecologismul pertinent,care incearca sa amelioreze sistemul,pastrand avantajele,si care e doar o etapa a dezvoltarii societatii capitaliste.De ex,e in interesul industriei sa lupte contra lucrurilor facute de mantuiala.Pt ca ele inseamna pierdere de bani-si este impardonabil intr-o societate concurentiala,care poate nu e inca Romania-dar o sa fie!!!
    Poluarea inseamna lucru facut de mantuiala ,pt ca inseamna sa te debarasezi de materii industriale UTILIZABILE,deci COMERCIALIZABILE.Respectul fata de mediu intra deci intr-o logica viabila pe termen mai lung,e adevarat,dar una capitalista.De ce altfel ar avea un asemenea succes?

    tocmai ca fac diferenta…dupa cum ai vazut am la blogroll Bucurenci si mai mult verde!

  • Costea
    Posted at 20:26h, 24 aprilie

    Şerbane iar te mănâncă Bendeac de parţile moi.
    Te-a făcut mâncător de şaorma la Dristor.
    Jegosul ala care invită manelisti în emisiune are curajul să vorbească?

    asta e ce a inteles el din viata. Nu-ii bai 15 minute de logo cu cronica carcotasilor pe antene e nesperat de multa publicitate. in rest slabuta parodia. Subtire rau!

  • mike
    Posted at 20:40h, 24 aprilie

    nu te simpatizez da’ asta imi place. George Carlin a fost un geniu si trebuie promovat si la noi.

    sunt cel mai mare fan!

  • Licurici
    Posted at 20:43h, 24 aprilie

    Si mai mult decat ipocrizia constienta, ca si asta cu salvarea planetei, mai e aia de zi cu zi, pe care se pare ca nu o vede nimeni, de la lucruri minore , pana la campaniile PRO Tv cu cutremuru’ din Chile, de parca lumea nu stie ca acolo a fost dezastru si ca Chile nu e ,,varfu” tehnicii, de parca astia de la PRO TV n-au auzit de Japonia…a mai fost si cu gripa porcina si cu plantele etnobotanice,cu drepturile animalelor duse la extrem ( astia ,,verzisorii” prezic ca n-o sa mai mancam carne…de parca vegetalele nu-s tot viata…de parca problema nr 1 sunt drepturile animalelor…) pana si voi la carcotasi, cu exemplele cu politia americana ( de parca criminalitatea la noi e ca si-n SUA)

  • Dan
    Posted at 21:56h, 24 aprilie

    Eu nu inteleg de ce aprofundezi asa de tare acest subiect?! Eu am inteles mesajele tale, dar cere e ideea pt care lupti asa de tare?!?

  • icsuleasca
    Posted at 22:29h, 24 aprilie

    E imposibil sa nu-ti placa tipu. Are umor si pune punctul pe i. Pe mine m-a cucerit cu discursul despre Dumnezeu…

  • eu,numai eu
    Posted at 23:22h, 24 aprilie

    Ne sapam groapa singuri.Daca reducem poluarea,incetinim defrisarile si nu mai murdarim apele,nu mai aruncam gunoaiele peste tot,ne vom face noua bine.
    Pacat este ca pe langa noi,au de suferit mii de specii,care sunt afectate,dispar si se sting usor.Ele nu pot striga,sau poate striga ajutor dar nu le auzim.Suntem egoisti,ne alocam noua toate resursele planetei.Dar nu suntem singuri pe Pamant!
    Ce sa mai ne gandim la specii protejate,cand noi nu vedem suferinta semeniilor nostri de langa noi!
    E pacat!Totusi sunt convins ca noi,prin exemplu nosstru,putem schimba multe.Conteaza sa crezi si sa faci ceva.Nu doar sa vorbesti….sa nu fii ipocrit.
    Poluarea ne afecteaza pe cai nebanuite.Exista legaturi,conexiuni.Faceti cum credeti,dar veti regreta candva ca nu ati facut mai multe pt mediul in care traiti.

  • mariusica
    Posted at 23:40h, 24 aprilie

    Omul are perfecta dreptate.Din pacate pentru noi oamenii.Iar pentru indivizii ca Dorel care probabil n-au inteles discursul pentru ca din engleza nu inteleg decat FUCK si O MY GOD( din urletele starletelor porno) se disting urmatoarele concluzii: planeta va supravietuii omenirii multe milioane de ani asa cum a supravietuit si altor specii care au populat-o.Iar noua putin ne pasa de salvarea ei atat timp cat suntem constienti ca noi oricum vom disparea primii.Asa ca pt multi dintre noi se aplica spusele unui rege frantuz care nu-i dau numele pt ca fanii cu numele Dorel ai lui Badea oricum nu stiu despre cine este vorba:Dupa mine potopul.Poate ca distrugerea planetei de catre omenire este si o mica razbunare stiind faptul ca planeta noastra este nemuritoare pe cand noi suntem simpli locatari dintre doua glaciatiuni.Asa ca mai putin cu salvarea planetei pt ca ea are singura grija de ea asa cum singura grija a ecologistilor este sa aiba de lucru si sa nu faca coada la somaj.

  • dansoera
    Posted at 01:24h, 25 aprilie

    Nu stiu daca trebuie salvata planeta sau cat de mult se incalzeste/raceste, dar de imputit se-mpute rau. As merge cu bicicleta sau scuterul prin oras, dar din k00rul masinilor bara la bara, numa’ ozon nu iese. Si asta-i doar o fateta a vidanjei din care tragem toti cu paiul.

  • eu tot eu
    Posted at 02:59h, 25 aprilie

    Inaintea oricarui semn de civilizatie, si oricarei inventii, cat de mare era rata supravietuirii omului si la ce medie de varsta deceda acesta? Hmm…in „epoca de piatra” rata de supravietuire a omului era foarte mica, adica fara inventiile de astazi ii era foarte greu sa supravietuiasca. Normal, nu era bun acest lucru. Acum, in prezent , omul moare de cele mai multe ori din cauze naturale, petrecandu-si toata viata in comfortul si luxul secolului 21.Dar iata ca nici acest lucru nu e bun, ca vezi Doamne ne distrugem singuri. Cum dracu sa te distrugi singur mai omule cand ai evoluat dintr-un cercopitec neanderthalian care murea la 15 maxim 20 ani, intr-un om care merge pe doua si traieste pana la 70-80 si 100 de ani ? Asta inseamna distrugere oameni buni? Incredibil, si tot ce ma deanjeaza la persoanele care comenteaza pe aceasta tema, este ipocrizia, pt ca inainte sa intre pe acest blog si sa-l asculte pe acel domn, ei nici macar nu se gandeau la asa ceva, insa cum romanului ii place sa isi dea cu parerea peste tot, si sa se bage in seama aiurea, iata rezultatul !

  • dorel
    Posted at 03:02h, 25 aprilie

    @mariusica – nu am spus ca planeta o sa crapa din cauza noastra. Un documentar BBC recent prezinta clar ce ramane dupa noi daca disparem pur si simplu: natura invinge. Ma refer la realitati concrete, ne facem rau singuri poluand apa, solul si aerul prin toate metodele posibile. Succes la gratare in natura, nu uitati sa lasati PET-urile si hartiile in padure ca oricum le culeg fraierii de ecologisti de ziua planetei.

    n-ai auzit ce zicea nenea ala….Voi vreti un mediu mai curat pentru voi nu va ganditi la binele Planetei. Dorele nu fii ipocrit ca nu te prinde. Dorele, mai bine vorbeste cu nea Gogu sa-ti dea o basculanta a ta!

  • iulian agapie
    Posted at 09:04h, 25 aprilie

    nustiu cum sa zic dar eu nu nu stiu engleza, spre rusinea me daca as fi inteles dadeam si eu cu parerea inteleg doar franturi ca nu am studii superioare sau facultati
    dar traiesc si eu pe planeta asta, asa ca toti vorbesc „numai pe limba lor”in rest numai de bine
    apropo am vazut aseara pe bendeac cum facea misto de voi cu cronicuta e jalnic,e nesimtit, voi santeti de zece ani si implicit de nota zece

    pacat ca nu ai inteles. Bendeac pe limba lui piere.

  • GOLLUM
    Posted at 10:40h, 25 aprilie

    L-am vazut pe George Carlin de cativa ani, am aproape tot ce am gasit pe net cu el. Are un fel de a pune problema cu care putini au curaju s-o faca, desi gandesc la fel. Ca avem numai clisee in cap referitor la probleme d-astea sensibile (vezi si despre religie, moarte, etc). Oricum, supertalentat. Desi uneori exagereaza, dar asta e si farmecu. Cat despre Bendeac, e in cadere libera. Timpu o va dovedi. Incepuse superbine cu Mondenii, dar asa-i romanu, il ia valu…

    iti dai seama cati l-au injurat in America? Iti dai seama pe cati a deranjat? Iti dai seama ce curaj iti trebuie, sa spui cu voce dare ce gandesti cand stii ca asta te face un proscris in fata majoritatii? Parca mai stiu eu un caz….

  • GeorgelA
    Posted at 10:43h, 25 aprilie

    Salut!Cam asa trebuie privita problema poluarii care rezulta din activitatea umana!Nu ca ar afecta cu ceva planeta care exista de 4,5 miliarde de ani sau ca ar infuenta aparitia sau disparitia speciilor de plante sau de animale (de-a lungul evolutiei vietii pe Terra au aparut si ,inevitabil, au disparut mult mai multe organisme decat ne putem inchipui sau decat exista in prezent) dar ne facem rau noua si parerea mea este ca ne acceleram disparitia ca specie, nu ca distrugem planeta.Noi o sa creem un virus, si nu Pamantul, ca sa ne rapuna pentru ca suntem prea aroganti ca sa realizam ca ne autodistrugem.Pamantul are grija singur de el, de noi cine are?Trebuie sa ingrijim planeta pentru interesul nostru asa cum tot pentru interesul nostru ii folosim resursele!Cat despre ecologismul impins pana la extrem parerea mea este ca ne aflam in fata unei noi forme de violenta care ar trebui sa ne dea de gandit!Sa auzim de bine!

    Extraordinar de bine zis!

  • Serban
    Posted at 10:48h, 25 aprilie

    Carlin ruleaza….nu se compara cu niciun alt comediant…pacat ca nu mai e…

    nu era comediant. Era „nebunul” care spune lucruri triste folosindu-se de umor. Mai stiu eu unii….

  • mady
    Posted at 10:54h, 25 aprilie

    realist omu’ dar parca vad ca numai in sala nu si afara,toti ne dam cu parerea dar nimeni nu face nimik…las ca vine 2012:))

  • Marius
    Posted at 10:55h, 25 aprilie

    Am citit comentariile de pe youtube si cele de pe blogul tau. Si sincer nu ma mira fabptul ca 80% nu au inteles ce a vrut sa zica omul asta. Adevarul e ca suna mai frumos, mai putin egoist sa zici „haideti sa luptam pentru a salva planeta” decat sa zici pentru ceea ce trebuie sa luptam cu adevarat , si anume sa ne salvam pe noi. Ai reusit sa extragi din cele 9 min perfect esenta acestui monolog si anume “Planet is fine, people are fucked!”.

    Am vazut mai demult la mogul pe Antena 3 un documentar, au si emisiuni bune mogulii sa stii :), se numea Life after people, e si pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=wBtHICMmDJk , e unul din cele mai bune documentare pe care le-am vazut. Se pleaca de la ideea ca toti oamenii se evaporeaza in acelasi timp, in prima faza e dezastru, speciile domesticite de noi au serioase probleme in a supravietui dar pe parcurs se adapteaza (cele care supravietuiesc) explodeaza toate centralele nucleare, marile constructii ale omului incep sa cedeze una cate una….ideea e ca dupa foarte multi ani planeta incepe sa regenereze, nivelule de poluare o sa ajunga sa fie sub cel de acuma. Dar planeta nu o sa dispara.

    Dar se pare ca spalarea creierelor functioneaza. Omul asta nu zice sa ne apucam acuma sa omoram animale in proste si sa aruncam tot plasticul pe jos (asa cum inteleg o mare parte din cei care au vizionat monologul lui), daca facem asta o sa disparem nu planeta. Cei care cred asta probabil ca sunt convins ca in cativa ani o sa ne prajim din cauza fenomenului de incazire globala de care noi suntem singurii raspunzatori (desi in istorie au fost perioade si mai calduroase decat acuma, asta fara industrializare), cred in lupta antiterorismului, sunt 100% convinsi ca omul a ajuns pe luna etc.
    Succesuri!

    Exact asta este: un monolog despre ipocrizia omului care crede ca el controleaza tot. De aici si ecologismul frenetic. Nu controlam tot si cu atat mai putin Planeta, facem rau si ne facem rau noi noua. Cine vrea sa inteleaga bine cine nu o sa lupte cu lumina electrica de earth day!

  • Emil
    Posted at 11:07h, 25 aprilie

    Iarasi cu Bendeac? Dar nu va mai uitati, vedeti mai bine Scooby Doo sau altceva, daca va deranjeaza In Puii Mei ! Nu aveti habar ce este acela divertisment, prostilor ! Dar cine este Huidu ca sa nu il parodieze nimeni ? Al doilea Messiah ? Ce blasfemie… Ca sa stiti si voi, o persoana care nu moare de snobism si nu ii slujeste pe carcotasi ca pe doi zei, stie ce este acela un pamflet si v-ati uita la amandoua, nu ati face selectia dupa alte criterii, si nu dupa divertisment. Fara suparare Serban, dar undeva are dreptate: Iti amintesti de faza de anul trecut din 1 aprilie cand ai bagat 10 gogosi in gura ? Oricum cum am mai spus-o si o spun: Asa cum snobul isi alege hainele la moda, chiar daca doar se schimba de pijama, asa isi alege si emisiunile la care sa se uite !

    pai aia e….cam greu sa faci parodie la parodie, faza cu gogosile la asta se referea. Nu imposibil si nici interzis! e foarte bine, dar exista asa un fel de reguli nescrise, un fel de tabu. Cand le calci fortezi si asta se intoarce impotriva ta! cat despre snobi mai degraba se uita la emisiunea „la moda” i n puii mei decat la obositii aia de carcotasi. Te cam bati cu propriile arme.

  • DAN
    Posted at 12:06h, 25 aprilie

    stim serbane de multa vreme ca :
    “Planet is fine, people are fucked!”
    nasol e ca omenirea merge exact pe sistemul :
    ”dupa mine potopul”.
    planeta asta se va scufunda mai devreme sau mai tarziu pentru ca n-ai absolut nici o sansa sa schimbi un intreg sistem mondial daunator mediului.
    nici epoca de piatra plus cea a dinozaurilor la un loc nu au fost daunatoare pt planeta asta in comparatie cu ceea ce se intampla in zilele noastre,unde numarul de masini ajunge sa fie in curand mai mare decat cel al populatiei si unde defrisarile padurilor se fac intr-o maniere mult prea nesimtita iar de plantatie nu se ocupa nimeni.
    dar nu-i nimic,fiti fericiti ca e posibil sa nu mai fim p-aci prin zona cand o implozie va cuprinde intreaga planeta si asta e de bine nu?
    macar nu o mai simtim pe propria piele…

  • lucacelbun
    Posted at 12:07h, 25 aprilie

    George Carlin a fost un ateu.

    dar avea Liberul Arbitru la el! asta a fost alegerea lui trebuie sa i-o respectam!

  • mango
    Posted at 12:47h, 25 aprilie

    asta e ca in bancul ala: se intalnesc in galaxie Pamantul si Marte:
    – Ce faci mai, Pamant?
    – Nu prea bine…mi-au iesit homo sapiens…
    – Stai ma linistit, c-o sa-ti treaca.

  • Laura
    Posted at 14:59h, 25 aprilie

    Adica nu contam deloc? Nu suntem buni nici la facut rau? Purici?( „Musti de-o zi pe-o lume mica de se masura cu cotul” zicea, cine oare?) A damn nuisance? Asadar de asta isi fac oamenii rau unul altuia fara motiv? Pentru ca simt ca planeta nu-i prea ia in seama? Si toata energia lor negativa trebuie canalizata…undeva? Ca ma gandesc eu, cate pungi de plastic sa tot produci ca sa-ti justifici existenta asta efemera?
    God, people, we are fucked!

  • D Mihaela Iacob
    Posted at 15:13h, 25 aprilie

    Invitatiile la ignoranta si la dinti ranjiti prind intotdeauna la „mase”. E mai simplu si mai caldut sa faci misto de ce nu poti..face decat sa iti muncesti mintea cu ceva care sa-ti dea un rost atat tie, cat si umbrei pe care o tarai dupa tine- atat cat o tarai. Ignoranta si cinism- n-am de ce sa aplaud asa ceva.

    Gresit! Realism si a spune lucrurilor pe nume! Intotdeauna am apaudat asta! E si cinism la Carlin e adevarat,dar din pacate ignoranta e la dumneavoastra doamna!

  • ioana
    Posted at 15:56h, 25 aprilie

    Buna ziua domnule Huidu,
    Sunt o admiratoare a dvs. si a dn. Gainusa, sunteti foarte talentati si inteligenti, v-am urmarit toate emisiunile de-a lungul timpului.Dar, de cand va intemeiati emisiunea, in principal, pe prostia si prostitutia celorlalte televiziuni, marturisesc sincer ca mi-e greu sa va mai urmaresc.Eu consider ca prin redarea lor concentrata la cronica, se face raul a doua oara.
    Am vazut retrospectiva dvs. si mi se par mai bune acele emisiuni.

    raul e deja facut. Trebuie cineva sa le spuna oamenilor asa nu. Pentru ca exista ceva mai rau decat raul in sine, indiferenta oamenilor buni!

  • Florin
    Posted at 17:43h, 25 aprilie

    astept un post despre cum o sa il faci albie de porci pe Mihai Bendeac pentru ca a avut tupeul sa isi bata joc de tine si sa il faca pe Mircea Badea sa fie fericit … can’t wait !

    nici macar atata lucru nu merita!

  • yume
    Posted at 18:47h, 25 aprilie

    respectele mele:D sincer..voi santeti printre putinele emisiuni la care ma uit cu drag si Huidu pot sa zic ca sant o fana a ta 🙂 inaite eram si a lui Bendeac dar acu sincer nu prea imi place:|…s-a schimbat si respectele mele pentru George Carlin

  • Liliana
    Posted at 18:54h, 25 aprilie

    Daca George Carlin are o alta parere decat a altora asta nu inseamna ca este nebun. De fapt, te pun pe ganduri spusele lui, te intrebi daca nu cumva are dreptate.Chestia asta cu incalzirea globala face parte probabil din ciclul de viata al acestei planete. E bine sa ascultam parerile tuturor, nu-i musai sa fim de acord cu totii si sa-l infieram pe cel ce nu-i de acord cu noi!
    PS- in ce-l priveste pe Bendeac,nu merita ! Crearea unei emisiuni concurente umoristice nu trebuie decat sa fie de bun augur pentru telespectatori, concurenta aduce…calitate. Dar el nu a venit cu un format nou,original, „In puii mei” are „ciupeli” de la Mondenii, Divertis si…acum de la Cronica carcotasilor. Pur si simplu plictiseste ! De fapt, singurul lucru bun si care e amuzant este „bucatica” de sceneta cu „Nea Ilie et.comp.” dar care si aceea e „importata” de la TVR unde a rulat o perioada buna de timp! Asa ca, no problem, „In puii mei” s-a dovedit un fiasco total iar atacul lui Bendeac la adresa cronicii se datoreaza… neputintei de a avea o emisiune mai acatarii!

  • bakowia
    Posted at 20:15h, 25 aprilie

    E bun tipu’ pacat ca a murit. Cauta sa vezi ce spune despre religie sau consumarism.Pacat ca exista prea multa lume retardata.

  • dorothy
    Posted at 20:30h, 25 aprilie

    E cool.

  • grigo53
    Posted at 20:31h, 25 aprilie

    suntem intradevar foarte rai. nu grabim distrugerea pamantului ci pe a noastra, dar atata timp cat stiu ca mai am doar cateva zeci de ani de trait pe aici sper sa nu apuc sa vad cum disparem. suntem cel mai al naibi virus care se putea intampla planetei. eu zic sa stam linistiti si sa asteptam ca planeta sa de un reboot(pentru a cata oara oare?). si peste nspe milioane de ani un nou homo sapiens intr-o adevarata padure cu copaci de zeci de metri inaltime va sta si se va zgaii ca prostul in fata unor bolovani (care candva au fost Casa Poporului) si se va intreba ce civilizatie avansata a reusit sa construiasca minunatia aia cand el nu e in stare nici sa faca focul. Doamne ajuta.

  • ioana
    Posted at 20:38h, 25 aprilie

    Am observat ca majoritatea celor care comenteaza pe blogul tau se strofoaca care mai de care sa lase commenturi cat mai interesante doar doar le vei raspunde…Ce mai sufera romanul de nebagare in seama:(

  • D Mihaela Iacob
    Posted at 22:25h, 25 aprilie

    „”Gresit! Realism si a spune lucrurilor pe nume! Intotdeauna am apaudat asta! E si cinism la Carlin e adevarat,dar din pacate ignoranta e la dumneavoastra doamna!””
    Eh, domnule Huidu, traim si noi astia, ignorantii, in umbra eruditilor ca dv.

    nu vad legatura dar ma rog. Poti fi ignorant si erudit in acelasi timp. Depinde de domeniul de interes!

  • alex n
    Posted at 00:02h, 26 aprilie

    OK… te-am mai auzit spunandu-ti parerea despre ecologism si mediu si alte asemenea. Dar niciodata nu credeam ca te vei regasi 100% intr-un asemenea videoclip. Unul plin de erori de logica si mai ales argumentare. Mai mult de vreo 3 minute n-am putut urmari pentru ca mi s-a facut sila.
    atunci nu emite pretentii. Daca esti superficial si nu asculti ce zice omul pana la capat nu spune ca-ti e sila. Eu zic sa-l mai asculti odata! Si cu mintea deschisa. Pana la urma s-ar putea sa intelegi.

    Mi-e sila de unul care spune ca planeta e super ok, ca noi sa ne vedem de ale noastre. Uite o intrebare pentru tine: ti se pare normal ca hidrocarburile formate in sute de milioane de ani si ascunse in pantecul planetei sa fie scoase si uzate in o suta de ani? Din acest proces de ardere rezulta dioxidul de carbon care cu greu este „prelucrat” de plante, din ce in ce mai reduse la numar, in materie organica. De ce sunt mai reduse la numar? Pentru ca omul, in maiastra lui inteligenta taie la ras si spanzura fara sa se gandeasca la consecinte. Mai mult dioxid de carbon => efect de sera => incalzire.

    Vorbesti exact din cartile de ecologie, care se chinuie sa ne spele pe creier de 30 ani incoace. In 200 de ani de industrializare omul a aruncat in atmosfera de 100 de ori mai putin dioxid de carbon decat Pinatubo intr-o singura eruptie. Calculand toti anii respectivi la un loc. Omul asta nu spune ca nu poluam, ca nu facem rau, ca societatea omeneasca nu este intr-o teribila eroare! Nu! El spune ca suntem atat de aroganti sa credem ca putem salva Planeta! Nu! Planeta se va salva singura noi nu ne putem salva. ca sa-l citez ” we’re fucked! Deci nu te mai grabi cu concluziile.

    Da, stiu, o sa zici ca la ce iarna a fost acum numai incalzire nu e. Dar tocmai asta ar trebui sa-ti dea de gandit (nu am timp sa-ti expun teoria chibritului). Iar plantele lipsa de mai sus duc la o scadere masiva a habitatului unor specii. Da, nu se duc toate speciile din cauza noastra, ci doar majoritatea. La faza cu punga de plastic am inchis videoclipul. In primul rand, inghite tu o punga de plastic sa vedem daca o sa te simti bine cateva zile. In al doilea rand nu e vorba de o (una) punga de plastic, ci de miliarde. Nu-ti trebuie multa minte sa stii ca plasticul nu este un material organic si este fotosensibil. Adica se descompune in lumina. Proces care dureaza de la sute la mii de ani. Cu urechile putin ciulite ai fi aflat de insulele de gunoi din Atlantic si Pacific. Dar ma rog, continua sa traiesti in lumea ta mica-mica si imputita.

    Nea cutare, plasticul e obtinut din hidrocarburi. Adica tot din petrol. Adica ce nu ardem facem plastic. Deci petrolul din pamant care are o fractie de plastic se strange in aceane. La final peste 200.000 de ani cand noi nu vom mai fi Planeta va supravietui. Cum? Stie ea. Carlin subliniaza ca suntem prea mici si prea aroganti asa ca tine, sa ne credem buricul pamantului. Si uite ca vulcanul asta mititel ne-a demonstrat ca asa e. BTW e principalul poluator al europei anul asta. eu zic sa te duci cu pancarde la el!

    Nu e vorba ca un om salveaza o planeta, dar din moment ce suntem 7 miliarde si intr-o crestere exponentiala, avem datoria sa nu ne bagam pula in tot si-n toate pentru ca la un moment dat n-o sa mai avem unde duce gunoiul. Pentru ca oamenii in general si romanii (alaturi de multe alte natii) in special nu au o educatie a mediului. Si da, poti sa iei o bicicleta daca ai de mers 10 minute, nu cu masina.]

    cu nasul in esapamentele din Bucuresti? Si pe praful de aici? Multumesc am doua biciclete si le folosesc zilnic. Asta nu ma face mare ecologist ci doar biciclist.pana sa vorbesti de romani te rog sa dai o tura prin china si india si dupa aia vea avea numai cuvinte de lauda despre noi. Ca tarile bogate au aroganta de a impune norme scumpe cu privire la mediu, dar nu se intreaba realistic vorbind cand 5 miliarde de oameni din cei 7 mor de foame cat de eco friendly pot fi. Numai niste fraieri ca tine pun botu’ la porcariile astea utopice. Incerca sa fi realist. Lasa cartile, ele sunt ok ca si modele, in real life e alta mancare de peste.
    Iar Earth Hour nu este menita sa salveze lumea, ca nu suntem zei. Este doar pentru a arata ca ti-ai dori sa se consume mai putin combustibil fosil, ca ti-ai dori ca nea gigel sa nu mai arunce tot ce poate pe jos (din masina, mergand in parc). Este pentru a-ti arata tie in primul rand ca esti om si esti mic si singur nu poti face nimic. Dar daca se strang 500 de milioane de oameni, atunci poate, si chiar sper sa fie asa, dupa o mediatizare cum a fost anul asta, cineva sa tina un amarat de ambalaj de guma in mana si sa-l arunce cand gaseste un cos.

    Evenimentele astea sunt la fel de ipocrite ca si organizatorii. Concerte cu zeci de mii de watti, lasere lumini( de parca alea nu ar consuma curent) Trnsmise cu tehnologii gen satelit care fac praf stratosfera pai de ce sa ne folosim de ele daca suntem ecologisti convinsi ? etc. Toate in tarile dezvoltate. Energie fara combustibili fosili. Bravo! Si mie-mi place. Ce te faci cu cele 5 miliarde de oameni care abia isi duc zilele?!?!? pe aia ii condamnam la moarte ca nu au „cultura ecologica”? Tu nu vezi cat esti de ipocrit?! Spunei unui papuas cu 10 copii sa nu taie padurea din spatele casei ca e plamanul verde al lumii… Esti exact ca cei descrisi de Carlin, ca cei ce vor o lume mai curata pentru ei si curtea lor, in care troneaza un mare Volvo. Sau priveste cum sunt ecologiste marile companii poluatoare ca Amocco sau Shell sau BP. Se intrec in sponsorizari la Earth Day sa va inchida gura si atat! Mai gandeste-te!

  • monapadu
    Posted at 08:53h, 26 aprilie

    super! 🙂
    Si apropo de ipocrizia cu care e tratata problema „incalzirii globale”… culmea ei mi se pare urmatoarea stire:

    „VACILE DIN ARGENTINA, DOTATE CU SACI PENTRU PARTURI”
    Vacile din Argentina vor purta pe spate saci speciali pentru acumularea flatulentelor. Specialistii de la National Institute of Agricultural Technology din orasul Castellar au creat un astfel de dispozitiv, care este conectat la aparatul digestiv al animalelor, pentru a studia astfel daca parturile animalelor cu pricina contribuie la incalzirea globala, asa cum s-a speculat.

    Cercetatorii sustin ca fiecare vaca emite zilnic peste 800 de litri de gaze care contribuie la incalzirea globala, anunta Reuters.

    Rumegatoarele sunt vinovate de 30% din emisiile nocive mediului inconjurator din Argentina, dat fiind ca in aceasta tara exista 55 de milioane de rumegatoare.

    Pe langa sacii gonflabili conectati la aparatul digestiv al animalelor, specialistii au supus rumegatoarele la dieta, administrandu-le anumite substante care sa reduca emisia de gaze care contin metan.”

    Uff, noroc ca am aparut noi, oamenii, sa ne preocupam de parturile bovinelor, caci altfel saraca planeta s-ar sufoca sub valuri de caldura…

  • Krath
    Posted at 13:30h, 26 aprilie

    George Carlin a fost un tip cum nu sunt prea multi in ziua de astazi. Majoritatea oamenilor ar muri mai degraba decat sa gandeasca. De fapt marea majoritate o si fac. R.I.P. George Carlin. Ma bucur ca ti-a placut .

  • Krath
    Posted at 13:40h, 26 aprilie

    Pt. DOREL

    Te rog frumos sa te tarasti intr-o tufa si sa mori. Multumesc.

  • Krath
    Posted at 13:44h, 26 aprilie

    Domnul George Carlin nu era un comediant, era un lider de opinie carea dadea glas unor adevaruri cu o tenta de umor negru. Va rog sa ma scuzati pt abundentza postarilor.

  • Krath
    Posted at 13:54h, 26 aprilie

    Pt dorel , alex. n

    Voi baieti va straduiti cu tot dinadinsul sa scapati esentialul, deci ma simt dator sa va traduc.
    La scara planetara omenirea ca intreg sau individualitati e absolut insignifianta. Deci si voi 2 chiar daca protestati. De fapt desprea asta este nu despre incalzirea globala sau mersul pe bicicleta. Si pe planeta o doare-n (_*_) chiar daca e salvata chiar daca nu. Da voi , cei ca raportati tot universul la propriilea voastre ego-uri meschine si marunte pricepeti greu treaba asta.

    misto spus!

  • alex n
    Posted at 16:54h, 26 aprilie

    Mai Serbane, n-ai inteles mai nimic. De ce sa ma uit la ceva din care nu am absolut nimic de invatat? Doar asa, sa-mi pierd timpul? Ce poate aduce nou in viata mea un om care reduce toata poluarea la o punga de plastic? Uite ca eu n-am 30 de ani, am doar 22 dar fiind masterand in biologie moleculara la universitatea numarul unu in europa in acest domeniu am observat chestii si am tras concluzii de unul singur. Nu e vorba de salvat planeta pentru ca planeta n-are nevoie de ajutor (doamne-ajuta sa nu mai fim in viata cand se va intampla acest lucru).

    E vorba de PROTEJAREA mediului inconjurator. Adica sa afle si gogu din deal ca nu e bine sa taie ca prostu toti copacii din padure ca dupa aia primavara o sa-i manance pamantul casa. Sau ca nu e bine sa tai juma din padurea amazoniana ca asa ai visat noaptea pentru ca astfel multe specii pe care inca nu le-am cunoscut si care ne-ar putea arata ce suntem noi de fapt ar disparea. Eruptia unui vulcan este un fenomen imprevizibil si cu care noi nu am putea si nu ar trebui sa interferam.

    Insa daca am putea reduce emisiile noastre (care se aduna, nu se scad din cele ale vulcanului) de ce sa nu facem asta? Putin mai jos te plangi de aerul din bucuresti. A cui e vina? A vulcanului? Sau a tuturor, de la cetateanul de rand pana la primar sau cine dracu are in grija tot in bucuresti? Vrei aer curat, incearca sa-l obtii. Nu cred ca nu ti-ar placea ca baietii tai sa creasca fara ca tu sa ai macar o data pe cap grija ca ar putea face astm sau cine stie ce alte boli din cauza aerului!

    Eu n-am zis ca pungile de plastic fac rau planetei. Am zis ca pungile de plastic sunt daunatoare faunei. Si din nou, daca putem face ceva pentru a opri acest lucru, de ce sa nu facem? Si chinezii si indieni erau inclusi in acea comparatie (vezi alte natii), dar din cate vad eu gandirea ta este: daca aia polueaza, eu de ce sa nu poluez?

    Tu vezi pana unde mergi cu elucubratiile? eu vorbeam de earth hour, un simplu gest, de a stinge lumina o ora, iar tu deja ajungi la concerte si alte asemenea (concerte de asemenea amploare din cate stiu eu sunt doar la live earth, al carui scop nu este constientizarea oamenilor pentru o mai buna educatie a mediului, ci strangerea de donatii pentru oamenii din zonele descrise de tine ca muritoare de foame; sa fim seriosi, cati ar dona ceva ca asa li se nazare?).

    iar papuasul nu taie padurea din spatele casei. papuasul are un respect pentru natura mai mare decat noi, „civilizatii”. poate taie un copac sau niste ramuri la nevoie, insa nu taie la ras ca sa bage banul in buzunar cum fac smecherii din romania si, din nou, din tarile „civilizate”. Asa, ca fapt divers, sa nu ai o impresie gresita: nu, n-am masina, nu am avut masina, nu vreau masina, nu am nevoie de masina.

    Si imi pare rau daca tu crezi ca doar pentru ca am grija sa arunc o hartie la cosul de gunoi sau ca reciclez ce pot, sau ca sting becul cand ies dintr-o camera sunt un ignorant, un fraier si un arogant. Pentru ca din nou, nu este vorba de „salvarea” ditamai planetei, ci simplu: de o educatie care sa PROTEJEZE ce se mai poate proteja.

    asta spune si omul ala daca-l asculti pana la capat. Noi ne facem rau noua. noi nu vtrm sa salvam mediul pentru ca asa e bine ci pentru a ne fi noua bine!

  • Mike
    Posted at 19:39h, 26 aprilie

    Nu trebuia sa-l pui pe Carlin aici. Marea majoritate a romanilor sunt prea prosti pentru al intelege. Iti dai seama ce era aici daca postai clipul cand discuta el despre religie? Poporul asta e prea prost si prea ignorant pentru astfel de oameni care au curajul sa deschida subiecte sensibile.

    o sa-l pun si pe ala. Cu „divin plan” si Joe Pesci! Nici la americani poporul nu e prea destept de aia e de admirat Carlin ca a vut curajul sa spuna si sa-si sustina ideile. Imi place de el si ma regasesc in tot ce spune

  • lilak
    Posted at 20:17h, 26 aprilie

    @Mike: Iti dai seama boule de realizarile acestui popor prost sau cumn ii spui ? De ingeniozitatea si creativitatea acestuia ! Sau esti un grec ratacit in Romania care cauta sa s__a p__a ? La Kalomira grecule, s-o lingi intre picioare, ca buna ar fi viata fara voi ! Va credeti cei mai destepti si praful e de voi !

  • silvia
    Posted at 21:20h, 26 aprilie

    ahh o stiam pe-asta 😀 tipul isi face bine treaba

  • Mike
    Posted at 01:56h, 27 aprilie

    Dupa cum spuneam, un exemplu al prostiei este chiar cel cu numele de lilak. Dupa cum se exprima imi dau seama ca scoala nu i-a fost de ajutor deloc. Mai lilak, prostii din popor la care ma refeream sunt chiar astia ca tine, care se simt atacati si combat prin injurii.

  • Dorel
    Posted at 10:14h, 27 aprilie

    @Krath – cocalar ignorant, marsh la gratare cu mititei, baragladine si gutza, asta e tot ce-a emanat din putzul gandirii tale ?

  • Glomerula
    Posted at 11:39h, 27 aprilie

    Tipul si-a facut treaba bine,ca din pacate,a crapat…Pt toti „gigi-contra”…ma simt putin responsabil de aceste discutii,pt ca am replicat in cadrul altui subiect,unde era vorba de animale,sacrificarea lor,etc totul impins la un nivel „planetar” , prin linkul catre acest moment dintr-un show al lui George Carlin.Personal am savurat show-urile lui moment cu moment,tot ce mi-a picat in „mana” cu el am „devorat”.Sa va spun simplu parerea mea,desi nu stiu cine isi bate capul sa o asculte 🙂 (citeasca)
    90% din ce spune are logica,are SENS.Multi dintre noi in esenta gandim identic (pe alocuri) dar ne lipsesc mijloacele sa exprimam simplu si concentrat ce simtim,asa cum a facut-o el.Remarcati ca majoritatea celor ce ne incanta cu stand-up-urile,tot ce expun,chestii hilare pt noi,sunt actiuni pe care le traim,pe care le facem…si de cele mai multe ori remarcam cu surpriza „da dom’le! asa e! ”
    Vedeti dvs,cam asta e STAND-UP…sa te ridici,si sa iei pozitie…Pacat ca la nivel „local” in afara de Cafe Deco (despre care ma abtin sa comentez) nu avem ceva notabil…
    Va salut pe toti

  • Stefan
    Posted at 16:24h, 27 aprilie

    @Mike: Spui ca poporul Roman este prost si ignorant in timp ce tu te situezi(de la sine putere) intr-o elita a intelectualitatii, esti un titan al logicii, un geniu, o minte stralucita, detinatorul absolutului. Voiam doar sa iti arat intr-un mod politicos, fara nici o intentie de a starni polemici, lumina in care te-a pus comentariul pe care l-ai facut.

    Si acum referitor la filmulet.

    De acord, doar pentru ca toata lumea crede in ceva nu inseamna ca e adevarat, in acelasi timp doar pentru ca se trezeste un om cu ceva carisma sa spuna contrariul nu inseamna ca detine adevarul.

    Sunt de acord cu faptul ca suntem foarte egoisti. Crestini sau nu, romani sau americani sau orice alta natie, egoismul ne caracterizeaza si ne altereaza orice fapta oricat de bune ne-ar fi intentiile. Totusi doar pentru ca ne nastem asa nu inseamna ca suntem fara speranta.

    Cum ne vindecam de egoism? Cred ca intrebarea aceasta merita cu adevarat dezbatuta, pentru ca daca vom continua sa carcotim fara sa facem nimic vom ajunge mai rai si mai egoisti decat suntem acum.

  • Lia
    Posted at 22:50h, 27 aprilie

    „Era “nebunul” care spune lucruri triste folosindu-se de umor. Mai stiu eu unii…” Cine sunt aia, Huidu si Gainusa? 🙂

  • Hmmmmm
    Posted at 23:21h, 27 aprilie

    Nu cred ce spune Carlin… contrazice Biblia… nu in sensul ca omul distruge/salveaza pamantul ci in sensul ca, pamantul a fost afectat de pacatul omului (inainte de pacat nu a existat buruiana, spini si palamida) asa ca pamantul va fi distrus prin foc si refacut de Domnul Dumnezeu! Toate cele bune!

  • ZSorin
    Posted at 02:08h, 28 aprilie

    Fratilor, cand va apuca gandirea abstracta e mai greu cu capacitatea de abstractizare… care necesita un IQ cel putin peste medie.
    Au fost o gramada de filme documentare pe tema asta, desigur cu spalatoria de creieri tipica oricarui documentar, insa, in acelasi timp, cu substratul real al lucrurilor.
    Pentru a intelege de unde vine nevoia de asemena glume, recomand filmele Zeitgeist, Obama Deception si Making a Killing, dar mai sunt si altele.
    In special in seria Zeitgeist se poate vedea o discutie destul de serioasa despre problema religiei si rezonanta acesteia in politica si nu numai…
    In Obama Deception e vorba despre adevarata natura a politicii, iar in Making a Killing, despre medicatia psihotropa, desigur, cu putina spalatorie de creieri umanista, cum ca tulburarile psihice nu ar exista si ca sunt stari normale. Asta e o aberatie daca putem sa ne amintim ca exista cel putin un sanatoriu/judet, insa pe de alta parte popularizarea unor concepte le transforma in stereotipuri si astfel oamenii nu mai spun „sunt trist” ci tot mai des „sunt depresiv”… Pe scurt, e o idee ce e bine de retinut cand vine vorba despre tulburari si normalitate psihica, adica e normal ca un eveniment stresant sa te intristeze, insa o depresie severa nu este justificata de esecul la un examen, decat daca sunt alte baiuri precum o imagine de sine fragila.
    Imi cer scuze pentru posibilitatea ca referirea la aceste filme sa para o reclama, daca crezi ca e astfel, nu publica comentariul si in acest din urma sens nu voi avea nicio obiectie.

  • Alexandrina
    Posted at 10:15h, 28 aprilie

    Probabil cu milioane de ani in urma, erau aceleasi discutii intre oameni sau sub ce forma era atunci specia inteligenta si s-a ales praful. Eu sunt de acord cu ce s-a scris in „Amintiri despre viitor”,cred ca asta ne asteapta. Deja procesul de autodistrugere este avansat si nu cred ca se mai poate stopa…

  • Bogdan
    Posted at 11:01h, 28 aprilie

    Va salut politicos,

    Mi-a atras atentia aceasta postare pentru ca si eu sunt un admirator al lui George Carlin si am scris despre el la un moment dat. Raspunsul meu la ceea ce el spune in filmulet si ce se mai afirma si prin comentariile anterioare este aici : http://econotricks.blogspot.com/2009/10/save-your-future.html

    Numai bine!

  • raluca
    Posted at 15:19h, 28 aprilie

    Buna Serban,

    Am si eu o intrebare la tine.In ce conditii afisezi un banner pe blogul tau?Multumesc mult

    deocamdata nu vand publicitate aici!

  • Bogdan
    Posted at 15:20h, 28 aprilie

    Si o a doua parere. Cum vad eu lucrurile: http://econotricks.blogspot.com/2010/04/dezvoltare-sustenabilamic-tratat-de.html

    Numai bine!

  • dinka
    Posted at 02:00h, 29 aprilie

    Ti-am zis ca vine o vreme cand o sa faci caca pe gura?

    se pare ca tie ti-a venit vremea. sa nu vorbeste decat cu veceul in fata! Bafta!

  • Vlad
    Posted at 15:59h, 29 aprilie

    Frumos video`u :))

  • Alina
    Posted at 16:38h, 29 aprilie

    SUNT IN QATAR SI VA ROG VREAU SA VAD EPISOADE NOI PE SAIT PRIMA TV LA EMISIUNILE, FERMIER CAUT NEVASTA SEZONUL 2, SCHIMB DE MAME, CIREASA DE PE TORT, uite CINE GATESTE, SI MAI MULTE SUNT FAN SI IMI PLAC , DAR DIN PACATE NU SE OCUPA NIMENIIIIIIIII, RUSINICAAAAAAAAAAAAAAA SERBAN HUIDU FA CEVA PLEASEEEEEEEEEEEEE

  • Valentin
    Posted at 12:07h, 30 aprilie

    Traim o bucatica mica, un milimetru din viata planetei noastre si totusi reusim sa o betonam, sa o murdarim cu nevoile noastre. Ori civilizatia asta face, inmulteste omenirea si nevoile ei. Ce sa facem? Sa fim necivilizati? Pai aici noi romanii am fi in top. Si oricum, n-am imbraca scoarta terestra in mod ordonat si curat cu autostrazi si case si vile in stil german, am umple santurile cu peturi si coji de seminte. Uite un exemplu de civilizatie romaneasca:

    http://valentinbelea.wordpress.com/2010/04/30/cainii-nostri-cei-de-toate-zilele/

    Ai zice ca lasand natura sa-si faca treaba printre blocuri traim in stil ecologist:)

  • Catalin
    Posted at 14:51h, 30 aprilie

    L-am mai vazut pe comedianul acesta, e amuzant in felul sau, dar parca exagereaza intotdeauna despre subiectele din care face spectacol.

    Nu stiu daca sa fiu de acord cu el… „Pamantul is NOT fine…” da se poate vindeca singur, dar exista totusi un echilibru in natura care s-a format in milioane de ani, fiecare vietuitoare are un rol important, chiar si gandacii pe care ii calcam in picioare au un rol.

    Echilibru se tine tare, dar pana cand?

  • akyco_ana
    Posted at 15:01h, 30 aprilie

    Interesant!!
    Pentru cei interesati de efectul de sera recomand si „Global dimming”.

  • Radu
    Posted at 18:19h, 30 aprilie

    partea trista este ca ajungi sa auzi lucrurile astea de la un comic si sa le iei in ras, odata terminat spectacolul te intorci la induratul bombordamentului mediatic cu stiri catastrofice si fel de fel de ingrojorari…cat sa te desprinda de realitate si sa-ti ocupi bibilica cu preconcenpte de 2 lei…o chestie asemanatatoare traditiilor, nu stim de ce exista sunt major partea tampite dar continuam sa le trimitem mai departe…pacat ca nu ai postat si ce are de spus apropo de religie :P… spor la treaba cu emisiunea…am vazut editia de pe 21 aprilie si m-a lasat cu un amar intens stirea aia cu ceasurile de 3 milioane…prea usor s-a trecut peste, de parca ar fi de ajuns sa relatam ceea ce se intampla fara sa luam masuri…ce’nseamna ani si ani de bombordare cu „somnifere spirituale”…si-au innecat amarul in alcool probabil toti romanii ce-au dat jos comunismu alaltaieri

  • horatiu
    Posted at 21:13h, 30 aprilie

    tot respectul pentru domnul huidu ptr ca este un fan george carlin si tot respectul pentru acest comedian, probabil printre cei mai de seama ai americii. tot inainte cu blogul:)

  • lucia
    Posted at 22:22h, 01 mai

    „The Planet isn’t going anywhere. We are!”…:))…
    câtă ironie şi totuşi, cât adevăr…

  • Alex
    Posted at 10:40h, 04 mai

    Toata tarasania asta cu „Save the planet” nu este decat o strategie comerciala. Prima data ne-au facut sa credem ca lumea mai are putin si se duce la vale pentru ca noi am poluat-o si distrus-o in 50 de ani, a doua oara ne-au facut sa credem ca e foarte grav, s-au strans la Copenhaga si au facut o mare branza doar ca sa bage si mai tare frica in noi, toate cu ce scop?
    Nu stiu daca ati observat, dar cu aceasta marsavie sa inventat un cuvant care inseamna foarte multi bani: ECO. Orice gunoi vrei sa vinzi, daca ii lipesti un actzipild cu „ECO” ii poti mari pretul, pentru ca e ecologic. Iar celor care nu sunt „ECO” li se aplica taxe pentru ca dauneaza. Asta e idea principala care baetii destepti o implanteaza in mintile oamenilor: Planeta noastra e distrusa, salvarea ei sta in mainile tale, solutia, cumpara doar produse ECO!
    Nu spun ca nu traim intr-un mediu destul de murdar si poluat, si ca ar trebui sa luam masuri in privinta aceasta, ce spun e ca oamenii se folosesc de orice pentru a face BANI.

  • GD
    Posted at 14:26h, 04 mai

    @mike: las’ mai moale cu poporu’ român şi ignoranţa şi prostia lui.
    Spui de liliak că şcoala nu prea i-a fost de ajutor, pare-ţi-se, după felul în care se exprimă. Las’ ca nici cu tine nu mi-e ruşine când vine vorba de acordul predicatului cu subiectul: „Marea majoritate a romanilor sunt prea”… Majoritatea, in cel mai rău caz, „este”…

  • Mike
    Posted at 23:43h, 04 mai

    @GD: Se ma intampla sa gresesc, asta este trec peste,insa lilak cu vocabularul lui de mare smecher pe internet nu pare a fi o gresala ci chiar prostie pura. Totusi dintr-o data toti sunt patrioti cand spui ca poporul e ignorant. Foarte amuzant, pacat ca asta pare sa fie adevarul.

  • Mike
    Posted at 23:44h, 04 mai

    La cuv „gresala” am mancat un e.

  • igge
    Posted at 14:47h, 09 mai

    E trist daca omul acesta chiar crede ceea ce zice si devine alarmant daca mai multi cred aceste idei insirate cu zambetul pe buze.
    Din momentul in care a mentionat ideea ca extinctia unor specii nu este afectata de activiatea umana, m-am gandit daca are habar despre ce vorbeste. E adevarat ca exista selectie naturala si cei care nu se adapteaza din timp modificarilor mediului dispar, dar aceste modificari in mod normal, fara interventia umana,nu se intampla in decursul a catorva zeci de ani.
    Omul acesta probabil n-a auzit in viata lui de defrisarile masive (din Mexic, Brazilia, Congo, regiunea Amazonului etc. ) care restrang habitatul atator specii, distrugand lanturi trofice si afectand iremediabil ecosistemele. De asemenea, nu-i suna familiar nici poluarea oceanica si nu numai, cu metale grele ( plumb si mercur, cauzata de industrie, care se depoziteaza in tesuturile a tot ce inoata ), cu hidrocarburi ( care genereaza modificari genetice )etc. Plasticul ala dispare el in 400 de ani, dar pana atunci, ca si alti poluanti, o sa faca viata amara copiilor nostri.

    Pe de alta parte stiu ca doar stingand becul 1h de Ziua Pamantului si batand cu caramida in piept „sunt eco” nu schimba nimic. Inconstientii sunt pe pozitii mult mai inalte, infipti bine in niste mormane de bani.
    Dar a accepta atata ignoranta, a propaganda indiferenta e prea mult.
    Mi-as dori ca cei care sunt tentati sa accepte „de-a gata” aceste convingeri, sa le filtreze si sa judece singuri – sunt atatea surse de informare.
    Nimeni nu detine adevarul absolut.
    Clipul de mai jos nu vorbeste despre ce va fi candva, ci despre ce se-ntampla acum.

    http://www.youtube.com/watch?v=nXu3w2PqAZw&feature=related

    in ultima parte a commentului esti mai aproape de adevar…asta vrea sa spuna omu asta, ca suntem niste ipocriti. Vrem sa salvam planeta dar nu suntem in stare sa ne salvam mai intai pe noi!

  • Zsolt
    Posted at 20:47h, 10 mai

    Îmi place, ca stați lejereanu și comentați un oarecare tip, care a zis bine ce a zis….Comentați pe cineva pe care habar nu aveți cine este, ce face…comentați, fără a vă da seama că marele absurd și marea ipocrizie o traim chiar noi, zi de zi. Nu v-ați săturat încă, să fiți mințiți pe față? Nu v-ați săturat încă, să fiți priviți drept prostalăi și marionete de către conducerea țării? Nu v-ați săturat încă, de multitudinea de fețe gri de pe stradă, muzica de plastic, care bubuie din mașini, poțipoance expirate și cocalari cu ”Bemveuri mâncațiaș?” Nu v-ați săturat încă,de nea MITICĂ, în momentul în care lansează întrebarea magică ”…mie îmi iese de o bere șefu?” Nu v-ați săturat încă, de turcisme și balcanisme și șmechereli? Nu v-ați săturat încă,de lipsa bunului simț? Nu v-ați săturat încă,de flegme și coji de semințe pe străzi? Nu v-ați săturat încă, de faptul că orice ai vrea să faci, speranța firavă este călcată în picioare de Băsescieni și Boceni…și alte specii de nevertebrate? Nu v-ați săturat încă,de faptul că de 22 de ani NU S-A FĂCUT NIMIC ÎN ȚARA ASTA? Nu v-ați săturat încă, de fenomenul repatrierii intelectualilor? Nu v-ați săturat încă,să fiți niște târfe ordinare ale statului, care ne scuipă, ne fură și ne privește ca pe niște paraziți…dar la voturi suntem pe primul loc? Puteți sa-mi aruncați pe față ”de ce nu pleci de aici?”…De ce? Fiindcă aici m-am născut. Este și țara mea și cred în schimbare, în bun simț, dar în adevăratul sens al cuvântului…cred încă în dreptate, cred în tot ceea ce este frumos în țara asta…FRAȚILOR!!!!!!! Gândiți-vă bine…
    Zsolt, arheolog medievist din Ardeal.

  • Georgiana
    Posted at 08:54h, 11 mai

    Salut! Sunt o mare admiratoare a emisiunilor voastre si stiu ca promovati tinerele talente asa ca daca vreti sa ascultati Russian Roulette in interpretarea unei fetite de 14 ani , puteti sa o faceti asta accesand: http://www.youtube.com/watch?v=rrqaoKslEyk
    Sigur o sa va placa, si poate cine stie o sa vina la voi in emisiune sa il cante live!

  • m0n5t3r
    Posted at 22:30h, 11 mai

    pt toți care îi dau cu ce mult distrugem noi prin defrișări și alte acțiuni din astea nasoale: căutați informații despre orașele mayașe și despre alea khmere (Angkor și celelalte din jur): erau orașe cu peste un milion de locuitori, care au fost părăsite din cauză că solul fusese epuizat și nu se mai puteau susține; guess what, acum sunt acoperite de junglă, după mai puțin de 1000 de ani, o durată infimă la scară geologică; ergo, Carlin are dreptate, ‘tis not the planet, it’s the people who are fucked, s-a mai întâmplat și avem dovezile îngropate în junglă în câteva locuri de pe Glob

    Mai vedeți și filmulețul ăla cu life after humans, către care a dat cineva un link pe pagina cealaltă de comentarii (sunt instructive mai ales imaginile din Pripyat, orașul de lângă Cernobîl, după 20 de ani fără oameni)

    Și mai faceți rost și citiți „State of fear” de Michael Crichton (când l-au tradus în română i-au zis Frica), chiar dacă e relativ jenant din punct de vedere literar. Merită pentru ideile pe care le transmite omul.

    A, și când vă mai oprește vreo don’șoară de la Green Piss să semnați ceva, documentați-vă înainte și nu credeți poezia pe care o spune (eu am avut noroc că în trecut am fost suficient de apropiat de fizica nucleară ca să mă prind că ce-mi spune ea legat de centralele nucleare e pe lângă subiect). Știu că e bună și că e greu, da uneori e bine să gândim cu capul de sus 😉

  • Anca
    Posted at 16:25h, 14 mai

    Rosia Montana

    Am mai scris despre subiectul asta o data, dar l-ai sters nu stiu de ce.
    Va ascult zilnic la radio si va admir , dar nu credeti ca este cazul sa trecem si la lucruri serioase?
    Ce se va intampla acolo este srigator la ceruri.Mutilarea tarii noastre si consecintele dezastruoase asupre mediului trebuie sa ne mobilizeze. Serbane, fii tu cel care incepe o miscare in sensul asta.Adunam semnaturi, scriem pe net, ne documentam , informam oamenii, mediatizam , iesim in strada, dar trebuie sa facem ceva.
    Politicienii astia corupti sunt in stare sa ne vanda cu totul.Isi iau ei comisioanele si noi suportam.Nu numai infometarea ne asteapta , dar vor fi otravite si apele si aerul cu cianuri.
    Ce-ar fi sa vorbesti despre asta la radio? LA televizor?Cu persoane competente pe care poate le cunosti?
    Indraznesc sa te bat la cap pentru ca am vazut o implicare la tine.Iti multumesc daca macar te gandesti la asta.
    A.aaaaaaaaa..Mi-a placut povestea cu controloarele .Am ras de m-a durut burta.Uite d-asta te iubesc.Dar ,treci si la treburi serioase.Nu e nici o ipocrizie in a ne apara mediul in care traim.Trebuie sa facem ceva.

    la Rosia Montana sunt interese economica iar ecologistii sunt din pacate manipulati de niste nemernici! evident ca nu vreau cianuri in Romania!

  • StelianI
    Posted at 20:03h, 15 mai

    Bun atunci, sa fim toti niste ignoranti.nepastori si autosuficienti,dar asa nu o sa mai fim ipocriti.Sa distugem totul,sa lasam in fiecare loc in care mergem amprenta chefului si avutiei noastre.De ce sa ne mai obosim sa conservam minunile naturii,daca crapa,crapa,asa a fost sa fie,macar nu suntem ipocriti.Eu crede ca asta e un grad mai mare al ipocriziei,sa pretinzi ca totul e in regula,si sa blamezi pe cei care poate chiar sunt sinceri cu scpoul de a justifica nepasarea,si de a sta degeaba cu constinta impacata.Omul a descoperit puterea sa distruga mai repede decat poate sa regenereze sistemul care ne inconjoara,dovezi avem destule:bombele atomice,reactoarele nucleare.

  • Liviu
    Posted at 11:04h, 16 mai

    George Cariln este unul dintre cei mai straluciti oameni care au trait pe aceasta planeta… contrazice biblia pentru ca biblia si alte carti pornesc razboaie , cat despre planeta noastra nimeni nu GEORGE CARLIN ESTE UN GENIU!!!!

  • Liviu
    Posted at 11:24h, 16 mai

    Am citit cateva din comentariile romanilor nostri si pur si simplu m-a bufnit rasul… dar nu ma mir ca romanii au devenit la fel de „eco”, si „politicaly correct” ca si alte state care in dorinta de a fi vazute bine de alte popoare sunt subjugate de catre propriul lor guvern … nu eram noi destul de inapoiati acum trebuie sa fim si sclavii americanilor care au pornit toata prostia asta eco … este cum a zis George Carlin :” suntem atat de aroganti sa credem ca in 200 de ani am distrus ceea ce Pamantul a realizat in 4 miliarde de ani” Nu mai fiti asa batuti in cap sa credeti tot ce vedeti la televizor …totul este facut ca la televizor sa para ca faceti ceva bun dar in realitate faceti ceva inutil care nu face decat sa bage bani in buzunar marilor organizatii non-profit!!!

  • Anca
    Posted at 11:40h, 16 mai

    Deci , nu te intereseaza subiectul Rosia Montana.N-ai treaba cu el ,tu pleci in Canada, nu-i asa?
    M-ai dezamagit cu chestia asta.foarte tare.

  • Adrian
    Posted at 09:29h, 21 mai

    Asta da… Ma inclin in fata lui pentru curajul care-l are sa spuna lucrurilor pe nume, pe cand noi altii ne ascundem dupa deget si sustinem ca „vrem” binele mediului inconjurator.

  • Anca
    Posted at 18:04h, 21 mai

    Serbane,

    Hai sa-ti spun o poveste , iar morala o tragi tu singur.
    Saptamana trecuta am fost in parc si m-a cuprins asa o nebunie…M-am apucat sa adun hartiile de langa un cos de gunoi.Doi pustani se jucau in spatele meu.Nu i-am bagat in seama.Ei, afla ca i-am vazut cu uimire cum aduceau si ei hartii si le puneau in cos.Iti dai seama ca am fost foarte uimita si m-am cautat prin geanta sa le dau niste bomboane.Le-au luat razand si , normal , m-am uitat dupa parintii lor. Mamicile vorbeau fara sa ne bage in seama.
    Eu cred ca totul tine de atitudine si de puterea exemplului.
    In tara asta se vorbeste prea mult si parca ne este rusine sa avem o atitudine, sa facem efectiv ceva.Bagam capul adanc intre umeri, adoptam pozitia strutului si ne vaitam .Pana cand?

  • Unu'
    Posted at 15:09h, 22 iulie

    „Planet is fine,people are fucked”.Asta e cea mai tare replica pe care am auzit-o.Cum ne vindecam de egoism?Hard to get,impossibile not.Interesant blogul.Cheers!

  • CaliVita
    Posted at 22:10h, 10 august

    Un prieten de al meu spune ca este o solutie pentru a salva planeta, si anume : Exilarea oamenilor

  • camelia
    Posted at 18:22h, 30 decembrie

    Sunt impresionata de necazul prin care treci. M-am rugat aseara la bunul nostru Dumnezeu sa treaca cu tine puntea si sa te lase sanatos pe celalat mal. M-am rugat sa nu mori pentru ca imi esti foarte drag, ne esti foarte drag, pentru ca ai doi copii ce au nevoie de tine (dar si tu de ei), pentru ca esti tanar si in mod sigur mai ai mult de parcurs din calatoria ta pe acest pamant. Si nu in ultimul rand, eu avand doi copii, m-am gandit la mama ta, la grija ei pentru tine in aceste momente de cumpana si ma gandesc ca nu ai voie s-o dezamagesti plecand. Te iubesc si-ti doresc sa fii cat mai repede cu putinta din nou alaturi de noi, spectatorii pe care ii delectezi alaturi de Misu. Iubeste-ma si tu pe mine si nu face o gluma proasta; lasa asta in grija lui Mircea Badea.

  • Comfy
    Posted at 05:31h, 08 septembrie

    Mare dreptate ai! De vrut se vor multe , dar doar din vorbe. De facut? se face nimic..

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.