urban-si tragi apa dupa! - Serban Huidu
1609
post-template-default,single,single-post,postid-1609,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

urban-si tragi apa dupa!

Este incredibil cu unii rahati plutesc dupa ce tragi apa, este incredibil cum putorile dau din coate in libertate si mai si striga in gura mare ca miros frumos!

V-am explicat pe indelete cum e treaba cu justitia, nu as fi vrut sa intru in polemica, dar domnul pute de te indoaie urban, de la inaltimea statutului de politician si ciocoil nou s- a ingramadit sa plezneasca urduros din fleanca pe blogul personal cam asa!

Ce treaba au badea si radio zu in toata povestea asta, numai mintea bolnava a unui jegos cu lipsa de argumente poate flatula.

Cat priveste povestea cu afinul, o sa va explic ca sa nu ramana nexplicat: monstruletul asta ahtiat dupa bani, a bagat in faliment firme ca mari si cu renume fara nici un regret, (nu discut aici cazul lor, ca nu ma intereseaza), cat priveste firma socrului meu, cu care nu am nici o legatura, Gigel de ilfov s-a gandit sa faca aceeasi miscare.

Numai ca de data asta nu i-a mers! Mana in mana cu un judecator exclus din magistratura si reprimit nu se stie cum, dl urban a bagat in faliment o firma care da de lucru la 1000 de oameni si care plateste taxe cu carul la buget. Pentru ce? pentru o factura de 7000 de ron, care nu a ajuns niciodata la destinatie.

Cand a vazut in ce s-a bagat, marele recuperator s-a retras, nu inainte de a semna o hartie, prin care se spala e cap de orice forma de intoarcere in justitie impotiva lui. De ce? Pentru ca ea, curtea de apel a respins ca viciu de procedura, deci nici macar pe fond, cererea de insolvabilitate pe cere tovarasul urban a initiat-o si judecatorul exclus din magistratura a executat-o!

Deci Curtea de apel a demonstrat reaua intentie a initiatorilor, care nu au facut altceva decat sa incerce sa vada: tine au ba? Asadar nici macar nu trebuia sa existe o insolventa, dar pentru domnul urban si judecatorii de casa asta nu conteaza! Mai mult, din istoricul firmei s-a sters insolventa, asa ca firma inca astepta scuzele lui urban si ale asociatilor!

A fost actionata in justitie Posta romana pentru netrimterea facturii, si cred ca judecatorul va fi supus unor verificari interne in urma sentintei Curtii de apel. Asa ca domnu urban esti off-side nene, si aici nu te scoate nici mircea badea nici radio zu! Asa esti tu, ti-o mai si iei uneori peste boticul de ciocoi nou cu jipan si loc in parlament!

In cazul acesta domnul urban a dat peste niste pietre tari, dar ma intreb cati nevinovati au cazut in ghearele lui si ale asociatilor? Pentru semnalarea abuzurilor folositi cu incredere [email protected] ca sa aflam si noi din faptele de vitejie ale mega bataiosului cu coruptia, sa ne veselim un pic!

Concluzia e una singura bai badaranule: se strange lațu ma mitocanule, se strange lațu si nici mircea badea si nici radio zu nu or sa te scoata din el, iar de platit sigur o sa platesti, ca exista o instanta pe care nimeni de pe lumea asta nu o poate controla!

54 Comments
  • YossPraff
    Posted at 06:07h, 26 iulie

    Eram sigur ca e ceva de genu’ asta. Daca nu mai au ce lua de la oamenii de rand pe care i-au cam lasat in posteriorul gol, incearca mai sus. Si asta pe cine afecteaza in general cel mai mult? Tot pe oamenii de rand, care isi pierd si locurile de munca pe langa faptul ca nu-si mai pot plati datoriile din cauza salariilor subtiate de impozite. Dupa aceea raman fara case, ca pe stat nu-l intereseaza de ce nu ti-ai platit tu datoriile, ajung boschetari in cazul in care nu se arunca in fata trenului sa scape mai repede. Cat mi-as dori sa se intoarca impotriva lor tot ce fac. Si totusi cred ca la un moment dat toti vom avea parte de o judecata cinstita, chiar daca pe alta lume…

  • Bogdan
    Posted at 10:40h, 26 iulie

    Nu inteleg de ce dar simt o tristete profunda. Recunosc ma uit la toate blogurile cu pricina: ale lui Badea, al tau si al oamenilor care inca mai incearca sa schimbe ceva. Nu vreau sa fiu rautacios si nu vreau sa ma intelegi gresit; mie oricum mi se pare o tampenie sa fi fanul cuiva dupa ce ai citit un post de pe blogul lui personal sau sa-l urasti daca scrie vreo tampenie.

    Tristetea asta o simt pentru ca vad ca din ce in ce mai multi oameni buni sunt trasformati de rahatu asta de tara. Si poti recunoaste si tu ca nu ai avut dintotdeauna ceva de impartit cu Badea spre ex.
    Te vad si pe tine cum incepi sa arunci cu noroi inspre unu, inspre altu. Si toate din cauza nenorocitilor care s-au nascut si au fost crescuti cu mentalitate de paraziti.

    Inainte sa stergi commentul asta incearca sa gandesti nitel ca inainte si Badea era un om bun pana l-au schimbat multe si a inceput sa faca ce stii. Si despre tine incep sa gandesc ca ai fost un om bun deoarece cu fiecare post ti se maresc nervi pe infectii astia. Si inca un exemplu: Bendeac la fel si el se schimba incet incet in tara asta transformata in hazna de cei care fura cu zambetul pe buze.

    Numai bine va doresc!

  • Dragos
    Posted at 11:32h, 26 iulie

    justitia e oarba.

  • Un Ardelean
    Posted at 12:00h, 26 iulie

    Dupa ce am citit despre urbanu asta tot nu imi dau seama cine e.Dar cu atat mai bine.Nu cunosc prea bine realitatea din Romania,pentru ca culeg capsuni pe terasele din Barcelona.Dupa ce au citit un articol dintr-un ziar din Romania si au auzit chiar pe presedintele tarii numind pe romanii plecati in Spania,capsunari,cei de aici au inceput sa cultive cu frenezie capsuni,peste tot,daca tot e plina tara lor de romani sa aiba ce sa le dea de lucru.
    Eu cred ca TOTI PARLAMENTARII,fara exceptie sint CORUPTI si-i intereseaza doar interesele si afacerile PERSONALE.
    Iar de presa ce sa mai zic,o parte din cei care scriu sint platiti de oameni politici,de afaceri(ce gluma buna),iar o alta parte santajeaza pe politicieni,afaceristi(bisnitari) si staruri(ha ha ha) sa nu scrie defaimator despre ei.Probabil mai exista o mica parte care nu intra in aceste categorii,ca doar exceptia confirma regula.
    Anul asta voi ajunge in vacanta acasa,sa-mi incarc bateriile si sa imi dau seama cu adevarat de ce trebuie sa mai raman „la cules de capsuni”.
    Sa auzim numai de bine(ceea ce din pacate nu cred ca se va intampla).

  • LeHHeL
    Posted at 13:00h, 26 iulie

    Uita-te si pe net ce fac (faceau), SPAM la greu, si cand au luat amenda au atacat statul pt 1000 RON amenda. Sunt de ceea mai joasa speta, dar asta e.

  • mario30
    Posted at 13:04h, 26 iulie

    nu te lasa huidule…cu atitudinea care o ai ma faci cateodata sa nu mi fie rusine sa spun ca sunt roman.

  • Ionut
    Posted at 13:07h, 26 iulie

    Nu ma supara vizual ca vad ca amintesti de badea (cel ce te terfeleste in emisiunile sale) si radio zu (care bate la voi in bucuresti la audienta si cica si in tara va ajunge din urma), ce ma supara …
    stiu ca aste nu te supara, ci chiar iti fac placere!

    1. lipsa semnelor de punctuatie stiu, te deranjeaza 2 virgule lipsa-sufar!
    2. haosul din ideile expuse aici ai o problema de intelegere, dar fiind fan badea si zu, iti trebuie idei putine si fixe, daca sunt mai multe deja ti se pare haos. Nasol, ca materie cenusie nu am de unde sa-ti dau!
    3. faptul ca mananci litere si nu folosesti majuscule cand e cazul urban si badea nu merita majuscule, celalti da!
    4 etc daca te deranjeaza si ˝etc˝ sa stii ca n-am ce-ti face, e chiar o problema, propun sa-l scoatem din limba romana

    ca un `rautacism` as putea spune ca esti semi.analfabet si ca au dreptate cei ce zic ca: „noroc cu Gainusa ca face textele ca Huidu e pulbere!” asa o fi!? ai putea sa schimbi placa asta dupa ce citesti blogul de fata. Neintelegand ideile, si fiind mai mult preocupat de semnele de punctuatie, e putin mai greu….imi pare rau!

  • Florin
    Posted at 13:33h, 26 iulie

    Incredibil dar adevarat. Sincer, nu ma frapeaza ceea ce a facut si face stimabilul (fiind un lucru normal pentru Romania), cat ma frapeaza poza cu ranjetul lui de pe blog. Pentru mine asta a avut „impactul” cel mai mare. Rusinica, Rusinica, Rusiniiiccaaaa domnule Urban daca nu pentru ceea ce faceti, macar pentru tupeul pe care il afisati

  • Irina
    Posted at 13:49h, 26 iulie

    Prietene, candva te admiram. Acum din pacate prea o dai in barci. Vad ca te oftica parcul auto al domnului senator, te tot legi ca are „jipan”. Ia-ti si tu, frate, nu te mai tot uita in ograda lui. M-ai dezamagit, ma asteptam sa cunosti faptul ca atunci cand faci niste acuzatii trebuie sa le si probezi. Altfel, sunt doar vorbe in vant. Te provoc sa vii cu probe. Poate ma convingi. Deocamdata nu ai reusit.Iar finalul („de platit sigur o sa platesti!”) din punctul meu de vedere suna a amenintare. Asa o fi oare?

    cam ce probe trebuie sa aduc? pentru ce pentru lipsa de bun simt sau vrei sa vezi hotararile judecatoresti? iti satu la dispozitie! exista o instanta pe care nimeni nu o poate controla…si in fata ei toti suntem egali si acolo toti platim, mai mult sau mai putin!

  • cosmin
    Posted at 15:47h, 26 iulie

    aaaaaaaaaaa………. teai impacat cu mircea badea ………:)):)):))???

  • sarmisegetusa
    Posted at 16:19h, 26 iulie

    Serbane,
    Din pacate Romania este plina de-alde „urban” si „suburban”!!!!! este plina de foarte multi care nu inteleg un text din citire la prima vedere. Cei care au postat la numerele 7 si 9 sunt catastrofa! Se pare ca prgnozele pe termen scurt si pe termen lung arata ca in Romania urmatorilor ani vor exsista din ce in ce mai multi ca cei de la si . Politicienilor le convine pentru ca sunt o mare multime (cu creierul neted) manevrabila.
    Spre mare nenorocire a acestei tari, in momentul de fata e condusa de o alianta care a pus in functiile de conducere de la toate nivelele si din toate domeniile numai „GOZURI”. Pentru necunoscatori cautati in DEX!
    Probabil ca la o „furtuna” putrnica aceste gozuri s-ar pierde, dar pana atunci ne sufoca si ne polueaza cu incompetenta lor.

  • monica
    Posted at 16:35h, 26 iulie

    eu nu am auzit,pana mai ieri,cand am intrat pe blogul tau,de acest urban-poate deranjez si eu pe unii,unele k nu am folosit majuscula:D…dar sicer nici nu as avea de ce sa fi auzit de el. In afara de faptul k are si el un blog unde te injura pe tine,k sa aiba si el traffic,altceva omul asta nu mai are de spus…de aceea,serbane,te-as sfatui sa nu iti mai bati capul cu el,pt k ce pretentii poti sa ai de la o pers care spune k tu esti frustrat din cauza lui badea,”adversarul tau”, si radio zu?(dak la radio pot spune si eu k da,exista o concurenta,insa la tv,adversarul lui badea este realitatea,in nici un caz tu,cu emisiunea ta…sunteti pur si simplu doi oameni care se antipatizeaza reciproc.eu oricum va plac pe amandoi:P}? Iar dak el crede k te loveste unde te doare mai tare zicand de badea si zu,eu ii zic doar atat:fiecare dintre voi sunteti cei mai buni in ceea ce faceti,si anume tu ne faci de fiecare data sa radem cu cronica ta,iar badea,pai si el ne amuza cu comentariile lui despre astfel de lepre,ca si urban,care nu stiu altceva decat sa fure…

  • mircea
    Posted at 16:47h, 26 iulie

    din pacate poate multi citesc putini pricep . Aici nu este vorba de cine e fanul la nu stiu cine . nea senatoru se crede smecher acum dar i se va infunda , sper , si lui.

  • Nevermind
    Posted at 17:18h, 26 iulie

    Apa costa, sa stii. Sa nu mai zic ca trebuie trasa de multe ori dupa acest personaj…
    Din pacate pentru el, pot sa si dovedesc (mai salvez din cand in cand spam-urile lui) ca este o nulitate. Punctual.

    PS: @urban… Remember me, pumpkin? 😀

  • Irina
    Posted at 17:29h, 26 iulie

    Pt sarmisegetusa: nu stiu cine esti, dar e clar ca incerci sza-l sustii pe serban. Altfel nu inteleg de ce ma consideri pe mine si pe Ionut „o catastrofa”. ALooo, e democratie, am dreptul sa cer probe, am dreptul la opinie (indiferent daca laud sau critic) !!! Nu accept sa iau de bun tot ce mi se spune, pt ca asta ar fi un comportament de imbecil care se ghideaza dupa zicala „crede si nu cerceta”. Uite eu nu vreau sa cred, eu vreau dovezi ca Iulian Urban nu e cel mai activ senator (asa cum arata statisticile), ca fura, ca minte si asa mai departe.

    Pt Monica: frumusico, lucrezi cumva la Politie, de stii tu ca „Urban nu stie altceva decat sa fure”? Cum puteti face asemenea afirmatii fara sa le probati ? Mai ales c a spui ca nici macar nu ai auzit de „acest Urban” pana ieri. Si-atunci, de unde stii ca fura? Nu il apar pe senatorul PDL, dar e revoltator ce faceti aici ! Aruncati aiurea cu noroi intr-un om care nu v-a facut niciun rau ! Informati-va inainte de a vorbi si nu mai judecati lumea „dupa ureche” sau doar ca sa va dati cool, trendy si fancy in fata lui Serban Huidu.

  • bampi
    Posted at 20:35h, 26 iulie

    e de apreciat ca sunt inca oameni care incearca sa faca ceva, sa schimbe ceva… problema e ca va luptati cu morile de vant, voi sunteti cativa si va luptati cu un sistem care imediat ce se simte intr-un fel sau altul amenintat, se apara indiferent de mijloacele folosite… si e greu, e destul de greu sa castigi o batalie de genul asta… dar e bine macar ca lumea citeste, oamenii vad ce se intampla, si poate cu timpul tot mai multi o sa realizeze ce se intampla de fapt in tara asta!

  • anonymus
    Posted at 21:13h, 26 iulie

    Bravo Domnule Serban,sincer apreciez ce faci si ceea ce a-ti postat dumneavoastra este doar un exemplu cu ce fac politicienii,daca ar fi dupa mine singura solutie pentru combaterea recesiunii ar fi impuscarea tuturor politicienilor pentru ca ei reprezinta „r” in cuvantul rahat.

  • Alecsandra[Blaj]
    Posted at 22:11h, 26 iulie

    Bvo huidu:X:X:X cel mai tare
    Pacat ca pe blog pot intra toti idotii !!!
    Justitia e oarba,sistemu` e tot stricat.E clar:-j
    Tine-o tot asa!suntem cu tn:*:*

  • monica
    Posted at 22:11h, 26 iulie

    Pt Irina-„justitiara noastra”,dak tot e sa fim ironici,sa stii k atunci cand dau un comment pe un blog,nu o fac cu intentia de a intra in polemici cu altii,care,ca si mine de altfel,isi exprima pur si simplu o parere despre post-ul respectiv,sau,asa cum tu insinuezi,(si consider k aici faci aluzii eronate nu doar la adresa mea,ci a tuturor celorlalti care au incurajat,intr-un fel sau altul,cuvintele lui serban)in dorinta de a ma da trendy,bla,bla,bla,…in fata lui serban,deoarece,crede-ma,nu as avea nimik de castigat.Spui k e democratie(f adevarat),k ai dreptul la o opinie(din modul in care ceri sa ti se dea dreptate,nu prea iti sustii convingerea) si k vrei dovezi…ai dreptate,si de aceea,iti cer si eu dovezi care sa imi demonstreze k urban e cel mai activ senator(nu k face parte,cik conform statisticilor,din cel mai activ partid,k asta am gasit si eu pe net)-spun asta pt k opinia mea nu era in totalitate necunostinta de cauza…da,am spus k nu am auzit de el pana la post-ul lui huidu de ieri,dar,dupa cum bine cred k stii si tu,timpul nu sta in loc,asa k de ieri pana azi m-am mai informat si eu,de pe net,ce-i drept,iar singurele lucruri pe care le-am aflat sunt k face parte din PDL si ca este cunoscut,de f multi blogg-eri,ca unul ce trimite spam-uri pt a-si promova propriul blog(unde il injura,evident,pe huidu.)Asa k,te rog frumos,inainte sa dai replay-uri celorlalti,in care ceri ceva de care tu insati nu ai fost in stare(puteai sa dai un link ceva,care sa dovedeask calitatile necunoscute ink de noi, ceilalti muritori,ale lui urban),gandeste de 2 ori,si scrie 1 data…P.S.-ms de compliment,nu,nu lucrez la politie si nici nu as vrea,dar sa stii k dovezi in sensul asta nu am sa iti dau. Vezi k se poate si fara ironie?:D

  • gbrgeorge
    Posted at 22:37h, 26 iulie

    vezi Serbane ? tu ai scris despre cazul asta si acum o sa scrie si el ceva ca sa te contreze. Adevarul e undeva la mijloc si sincer o sa urmaresc ptr ca sunt curios cine o sa castige.

  • YossPraff
    Posted at 02:45h, 27 iulie

    M-a mancat undeva sa intru din nou pe site-ul „frumuselului”. Si ce-am vazut? Un nou post unde se da erou cu legea in spate (iar cei care au curajul sa nu-si plateasca datoriile indiferent de situatie ar trebui impuscati), continut de comentarii „sarutinfundiste” (bravo, l-ai facut praf pe Huidu, esti cel mai bun… la pat, cand mi-l repari si mie?), era normal, dar dintre toate comentariile cel mai tare m-a amuzat cel al unui viteaz de internet (putea fi si ruda cu respectabilul domn sau vreun subordonat dornic de promovare) care a spus ca s-a intalnit cu tine cand a iesit de la nu stiu ce casino (nu stiu ce a vrut sa demonstreze cu asta, probabil s-a laudat ca a fost sa doneze bani pt. copiii orfani) si ar fi vrut sa faci cunostinta cu saliva lui. E cam nasoala treaba pt. ca saliva lui poate contine ceva lichid seminal sau materii fecale de la domnul Urban. Oops, poate nu trebuia sa spun asta. Sa-mi fie rusine! Apropo, Serbane, sa stii ca eu sunt cel mai mare fan al tau si iti dau aceste comentarii ca poate cine stie, ma bagi si pe mine la TVR 2 sa prezint „Ceaiul de la ora 5” in locul Marinei Almasan. Sper sa nu ma uiti.

  • sarmisegetusa
    Posted at 09:13h, 27 iulie

    pt.Irina,
    Nici eu nu stiu cine esti, dar m-am luat dupa ‘commentul’ tau atunci cand te-am caracterizat si asta reiese dupa cum ai postat acolo. Mai tii minte la limba si literatura romana cand ni se cerea caracterizarea personajului?! Citeai un text si apoi caracterizai (iti amintsc putin, se pare ca nu realizezi de unde am facut caracterizarea ta. Asa am procedat. Nu il sustin pe Serban ca sa dau COOL in fata lui. Daca imi cauti comentariile facute la unele din postarile lui (pentru ca n-am comentat la toate) ai sa vezi ca-l mai trag si de urechi. Dar nu-l jignesc asa cum fac majoritatea celor rau intentionati cxare scriu pe-aici.
    Din urmatorul tau comentariu (unde imi raspunzi) reiese ca habar nu ai ce este aceea democratie stimabilo. de fapt esti neinformata. Nu te impiedica nimeni sa te informezi si sa vezi ce face si ca fac altii ca el. Nu te impiedica numeni sa te informezi nici pe vremea impuscatului (daca voiai neaparat, puteai face asta si nu trebuia sa traiesti in intunericul comunismului).
    Asa ca, avand in vedere cele scrise de tine aici, ma face sa cred ca tu sa iesi in evidenta. Dar pentru asta iti trebuie cap si ceva mai multa materie cenusie. Ca sa vanturi pleava si taratele pe-aici poti s-o faci „ca e democratie” – te-am citat, dar te faci de ras. Sfatul „astrologului” INFORMEAZA-TE fetito!!!!!!!!

  • marun
    Posted at 09:18h, 27 iulie

    Serbane, inteleg ca supararea ta are legatura cu firma lui tata-socru. Te intreb ceva:
    1) de ce nu si-a achitat datoriile?
    pentru ca era o factura care nu ajuns la destinatie, si in plus erau niste lucrari efectuate defectuos!
    2) de ce nu a trimis pe nimeni in instanta ca sa il apere?
    pai a trimis si a si castigat!
    3) cei fata de care tata-socru are datorii, cum sa isi plateasca angajatii?
    pai cum facem ca nu prea are?

    Pana sa scuipi venin, analizeaza situatia in mod obiectiv! Daca tata socru a fost senator PSD , PNL, PDL dupa cum a batut vantul puterii, nu inseamna ca nu trebuie sa isi plateasca datoriile.
    a fost senator psd….pana in 2004, acum suntem in 2009 ce relevanta are?
    In general imi place cum gandesti, dar acum esti…de kkt! Ai intrat in tagma lui Becali cand ii injura pe procurori
    recuperatorii nu sunt procurori….sunt niste hiene! poti sa obligi o firma sa te plateasca daca ai dreptate direct cu justitia nu cu recuperatori….crede-ma!

  • Mad
    Posted at 10:21h, 27 iulie

    Huidule esti sigur ca individul nu vrea de fapt sa-si faca publicitate pe spinarea ta? Ca eu nu am auzit in viata mea de acest senator sau ce-o fi el. Cred ca de fapt asta e problema lui. Nu aparuse prin ziare si nici pe la tv si in mintea lui de cretin s-a gandit ca poate daca intra in polemica cu tine sau cu altcineva il mai baga si pe el televiziunile in seama. Sunt sigura ca daca nu erai tu, era badea sau bendeac sau oricine altcineva care ar fi putut sa-i aduca putina faima.

  • Ion
    Posted at 13:10h, 27 iulie

    Am senzatia ca acesti catva tineri minunati care vor cu adevarat sa schimbe ceva in tara aceasta, o spun fara sa vreau sa jignesc ca „nu vad padurea de copaci”, oare nu inteleg fenomenul sau nu au curajul sau putinta sa se lupte cu „raul cel mare”. Iti dau un mic indiciu si cum esti baiat destept vei afla mai multe singur.
    Sunt sigur ca ai multe cunostinte despre marele nostru savant N.C.Paulescu Care a descopert insulina. A scris o carte (o gasesti aici)
    „Spitalul….http://www.scribd.com/doc/2926781/NPaulescu-Spitalul-Coranul-Talmudul-Cahalul-Francmasoneria

  • ludovicianul
    Posted at 14:01h, 27 iulie

    Vorba unui slogan „Romania va creste prin bun simt si responsabilitate”. Bunul simt e plecat in concediu iar responsabilitatea exista dar e folosita in alte scopuri…

  • cami
    Posted at 19:37h, 27 iulie

    cica ” Nu poti sa ignori faptul ca RadioZu face audienta mai mare decat tine.Punct.”…:|n’are cu ce altceva sa se laude…..si singurul fustrat este „domnul” URB…:))….bafta:*

  • FanX
    Posted at 20:20h, 27 iulie

    Nu exista justitie. Aplicam legea junglei in Romania

  • George
    Posted at 20:37h, 27 iulie

    Vezi daca nu ai contracarat cand trebuia?Domnul (sub)Urban a prins curaj si a crezut ca te poate „indoi” si prin apropiati.Daca ai argumente sa infrunti nedreptatea trebuie sa o faci la timp si cat mai hotarat.

  • daniel v.
    Posted at 21:28h, 27 iulie

    huidule,
    hai sa-ti mai zic o fenta a recuperatorilor…
    daca ai o datorie pe care au preluat-o ei, incepe calvarul… nu conteaza ca tu intre timp ai platit (integral sau partial):
    – te suna niste dudui dobitoace care te bat la cap cu datorii de cateva ori mai mult decat stii tu; daca le ceri un desfasurator (ca doar au preluat si datoria si eventualul litigiu) din care sa afli de unde au aparut sumele asa de mari aceleati pitipoance care suna spun ca nu ei tre sa dea ci te trimit la creditorul initial;
    – creditorul initial le-a cedat lor debitul…
    – de fapt de ce nu vor ei sa dea desfasuratorul ? pt ca ar vedea datornicul cum datoria e umflata si rasumflata cu comisioanele de la urban si asociatii!!!!

    amaratul care dupa o pana de plata isi revine financiar nu mai e atent si plateste ca boul; plateste niste taxe care sfideaza bunul simt! un fel de camata ca la interlopi, pt jipanul lui iuliu si asociatii…

    vai de mine, cum poti sa vorbesti asa despre o meserie nobila precum cea de recuperator? ei care sunt curati ca lacrima si care respecta legea?! japitele dracu! o sa li se infunde si lor stai linistit, toata lumea plateste, mai devreme sau mai tarziu!

  • Alina
    Posted at 22:54h, 27 iulie

    S-a mai gasit un „destept” care sa te atace; marii spagari, pardon avocati se cred curati si nevinovati ! Mi-e scarba, pur si simplu, de astfel oameni! Asta mai lipsea, nu stia cum sa se faca si el cunoscut. Offfff, Doamneeeeee !

  • Alter Ego Blog
    Posted at 10:49h, 28 iulie

    Cu Posta Romana nu rezolva nimic nici intr-un secol… cate facturi nu mi-au mai ajuns aveam acum 1001 procese pe rol daca era sa fac lucrul acesta…

  • Mihai
    Posted at 13:07h, 28 iulie

    Fan Mircea Badea !
    acu deviez de la subiect si va arat o okazie interesanta :)) http://www.okazii.ro/catalog/30043570/VAND-ORIGAMI-VASLUI.html

  • sir hc
    Posted at 13:45h, 28 iulie

    serban, e adevarat ca dl urban se trage pe linie genealogica din Papa Urban ,dupa cum spune dansul la prezentare???

  • mircea badea
    Posted at 14:44h, 28 iulie

    ce legatura are mircea badea cu treaba asta?

  • Ciolanus
    Posted at 16:11h, 28 iulie

    Asta imi place mie la justitia din ro: niciodata nu poti fi sigur daca esti vinovat sau nu. Te duci cu dreptatea in mana la tribunal si te intorci dator.

  • Preda Iulian
    Posted at 17:23h, 28 iulie

    De ce fac politica numai cei cu bani?? De ce nu poti obtine un post inalt daca nu cotizezi la un partid?? Intra pe http://www.momentevesele.ro si citeste pamfletul in versuri “Adio sperante” te rog !! Personajele sunt pur imaginare .

  • vasix
    Posted at 18:25h, 28 iulie

    draga Serbane, daca te cobori printre limbrici o sa ajungi sa colcai in acelasi matz gros ca si ei; elibereaza-te si vezi-ti de viata

  • M1cuTzU
    Posted at 21:02h, 28 iulie

    Nesimtirea din tara asta a atins noi limite , Huidule se pare ca si RadioZu plus mascariciu de Mircea Badea s-au aliat cu domnu „urban” dar nu conteaza , nea senatoru se va duce la fund 🙂

  • Florin Muresan
    Posted at 15:20h, 29 iulie

    Vezi ca lipseste un „m” la inceputul primei fraze la cuvantul „cum”!

  • Karelia
    Posted at 16:45h, 29 iulie

    @LeHHeL:
    Spam la greu fac si acum dar nu mai fac in mail, fac pe site-urile de job-uri. Din cei 2 urbani, iulian e avocatul perfect: nesimtit si arogant.
    Am fost la un interviu la el la firma de recuperare. M-am scarbit de la intrare, de la receptionere. Probabil ca nesimtirea este o conditie esentiala pt a fi angajat in acea firma.

  • PussyCat
    Posted at 17:39h, 30 iulie

    fa-l praf. merita !

  • Enzo
    Posted at 12:24h, 31 iulie

    N-am timp acum sa citesc toate comentariile asa ca nu voi fi punctual.
    Am si eu o intrebare?
    Am voie sa nu imi placa fata lu’ urban? (pentru gramaticieni stiu de ce am scris urban cu litere mici).
    Huidule am si eu o fabricuta si ma chinui la cei 24 de ani ai mei sa dau de lucru si sa imi platesc datoriile.
    Statul te fura si iti ia biruri mai grele decat mine ( stiu ce zic ) si sa vina urban sa imi spuna ca legea e una pentru toti .. scarbos .. ca si el ..

  • Quadratus
    Posted at 03:44h, 04 august

    Kamarazov in loc de Karamazov… „…sperand ca astfel sa faca macar un sfert din audienta blogului lui Mircea Badea, si care, pentru nevrotici , ori cei obsedati de dramele kamarazoviene, se poate citi aici…” O vrut si el sa sa dea dajtept, noah! Nu i-o iesit figura. Si-i face pe altii nevrotici… El nu-i nevrotic, ii nevolnic.

  • Cristi Caraghete
    Posted at 14:12h, 04 august

    De la „Baronul” arghezian au trecut ani gramada.Iata ca alti imbuibati,bobosati si facaturi avortone ale istoriei umplu paginile ziarelor,tabloidelor,precum restul mass-media.Portretul robot al speciei pe cale de inflorire :burduhos,slina atarna pe el kilograme,se cara la Paris sau pe Coasta de Azur,toarna pe el si in el kilograme de mancare,se reguleaza cu „prospaturi”,de regula intre 15-18 ani pe care le plateste cu banii storsi din afaceri ilicite.Asta ar fi o varietate din specia susmentionata.O alta varietate,aparuta mai recent,arata in felul urmator :lingusitor,pupincurist pe la sediile partidelor,primariilor si prefecturilor,mai slab decat prima varietate,mai distins si prin asta mult mai odios,caci a fi nemernic needucat e una,iar a avea o oarecare cultura,educatie ,sa ocupi posturi,de la inspector general,de exemplu,la director de institutie si altele,e mai…Mai sunt si alte subvarietati,adica sobolanii ce misuna pe langa numitele varietati de baroni prezentate.Sunt alta categorie si deocamdata nu fac obiectul acestei prezentari.Cum se dezvolta si se maturizeaza neme…pardon,baronul local:din cerectari rezulta la baza toapa care si-a scuturat de tarana calcaiele la bariera orasului(a nu se confunda cu demnul taran roman care are verticalitatea si demnitatea a ceea ce este-truditor al pamantului),sau un puradel cu oarecari inclinatii „hartistice”si care a stiut,caracteristic semintiei,sale sa insele,sa fure si sa minta ca sa se barce spre posturi cheie la nivel judetean sau national.Acestea sunt cele 2 varietati de baroni locali,emanati de vremurile in care traim.”Nu omul este peste vremuri,ci vremurile peste om”(Miron Costin).Pacat de vremuri,ca de astia nu.Starpirea se poate face in mod organizat,prin introducerea in custi de 3×4 m ,prevazute cu gratii,tineta si paturi suspendate.Sa intre cat mai multi,sa nu mai infecteze,afara,aerul pe care sunterm obligati sa-l impartim cu ei.

  • Cristi Caraghete
    Posted at 14:14h, 04 august

    Asa cum aratam in pamfletul trecut,o subvarietate a baronilor este sobolanul pupincurist.El apare,se dezvolta si vietuieste pe langa baron,parazitand impreuna cu acesta.Caracteristicile sobolanului pupincurist :ochi mici si rapaci,e gata sa apuce tot ce cade dintre falcile baronului,caruia ii face diferite servicii ,dintre care mentionam :ingurgitatrea dejectiilor produse de baron,lingerea acestuia in dos si in urechi,tavalirea umila in fata baronului spre potolirea acestuia cand nu-i ies afacerile,iar lista ar putea continua.Un studiu comportamental a aratat ca sobolanul pupincurist,zis si sobolanul mitica,umbla in haite,in preziua si in ziua alegerilor,votand de mai multe ori pe liste diferite sau in cazul prim,in preziua alegerilor face campanie pentru baron,laudand dejectiile acestuia ,aratand cat de dulci sunt.O caracteristica importanta a sobolanului pupincurist si tot odata un mister al naturii:lipsa de coloana vertebrala.Deplasarea acestuia se face taras in fata baronului si in 2 labe in fata electorului neinregimentat in nicio haita sau pe care-l dezgusta derbedeii .Sobolanizarea miticior,transformarea lor in sobolani pupincuristi e un proces de scurta sau de lunga durata,depinzand de interesul lor.Si acestia ,la fel ca si baronii,trebuiesc introdusi in custile mentionate in pamfletul trecut,cu niste modificari: gradul de confort al custii.Sa fim seriosi domnilor,nu o sa pretindem ca sobolanii pupincuristi sa aiba acelasi confort ca si sefii lor,baronii.De aceea propun:introducerea lor in custi peste limita de cazare,astfel incat sa stea si cate 20,30 la supranumerar intr-o cusca.

  • Cristi Caraghete
    Posted at 14:16h, 04 august

    Priviti domnilor,in fata domniilor voastre se afla mogulii.Ei sunt o specie mai nobila decat baronii,iar sobolanii pupincuristi nici nu exista pentru ei.Cu o singura exceptie:la alegeri cand se fac ca-i baga in seama,iar sobolanii transpira de fericire si nu-si mai spala labele cu lunile acolo unde au fost atinse de moguli.Indiferent ca sunt in frunte,in corpuri tembelizatoare(ca legiuitoare nu le putem spune),sau prin diferite institutii,mogulii se recunosc dupa mersul caracteristic si privirea incruntata:ei sunt importanti,ei au treaba,nu pot sa stea sa bage in seama amaratul de rand care abia are dupa ce sa bea apa.Mogulii te privesc scrutator,intrebator,vor sa-si dea seama daca sa te sfasie sau sa te lase in pace.Asta cand nu-si dezvaluie privirea lor normala care arata golul imens ce se afla sub cutiile lor craniene.Caci,aceasta este caracteristica lor de baza:sunt acolo datorita conjuncturii si imbecilizarii populatiei si nu datorita meritelor personale.Fie ca sunt elefantini sau arata ca un bat in gard,mogulii au simtul castei lor.Sa te fereasca Dumnezeu sa iriti pe vreunul ca sar toti,indiferent de haita.Numai ei intre ei au voie sa se sfasie spre a arata populatiei normale ce mult tin la acestia si de fapt cat de mult ii doare-n…spate de ei.Mogulii,de asemenea se caracterizeaza prin faptul ca lor le place sa se faca tambalau:nu suporta sa circule,de exemplu,decat in jip-uri cu girofar.Probabil sunetul sirenei si luminozitatea girofarului le fac placere.Exact ca o jucarie unui copil.De fapt,mental, nu au trecut de copilarie,desi la exterior pot aparea grizonati sau albiti.Ei bine domnilor,acestia merita expusi in custi ambulante,prevazute bineinteles cu gratii solide si incasata o taxa de la publicul vizitator.Macar asa sa secoata cheltuielie aberante pe care le-au facut pana acuma.Studentii,elevii si somerii platesc la jumatate.

    POFTITI DOAMNELOR SI DOMNILOR CU INCREDERE! VIZITATI MENAJERIA NOASTRA ! PROGRAMUL POATE FI PRELUNGIT IN FUNCTIE DE DORINTA PUBLICULUI SPECTATOR ,A CARUI INCANTARE,SA VADA DUPA GRATII SOBOLANII PUPINCURISTI,BARONII SI MOGULII,VA FI DESIGUR IMENSA!

  • Cristi Caraghete
    Posted at 16:48h, 04 august

    Salut Serban ! Sper sa nu ma consideri exagerat de logoreic.Comment-urile anterioare au fost scrise ca un ciclu de pamflete imediat dupa euro-parlamentare,dar se potrivesc exact cu baronii locali,sobolanul pupincurist al motanului turnator recte nea spagat pe 2 scaune.

  • Nicu
    Posted at 10:57h, 05 august

    @Cristi Caraghete: Bai,”branzarule”(ca esti machidon dupa nume),ia sa te vad,ai curaj sa te iei de Jiji al vostru? Sau voi chiraiti numai de romani si de ai vostri nu?

  • Adrian
    Posted at 19:15h, 05 august

    O intrebare pentru D-nul care vrea probe de la D-nul Serban,urban v-a aratat cumva ceva dovezi de v-a convins ca el are dreptate?
    urban este in aceasi oala cu toti recuperatorii si parlamentarii din tara asta,si asa balanta mai degraba inclina inspre D-nul Serban.
    Si o intrebare pentru Serban,

    „pentru pentru Henry Wotton si altii ca el [care se fac sau nu ca inteleg] : http://www.urbaniulian.ro/2009/05/28/nu-mai-sunt-o-povara-financiara-pentru-romani/

    Ce parere ai?Ce altceva decat praf in ochi?

  • Cristi Caraghete
    Posted at 01:21h, 07 august

    @Nicu: da,sunt branzar,asa cum zici,dar nu cred ca pascuram oile impreuna ca sa te legi de mine.Cat despre Gigi,zice destule Serban ca sa mai spun si eu ceva.Nu crezi?!Oricum,branzarul aici de fata nu-ti va mai raspunde la nesimtiri.Hai eject !

  • Cristi Caraghete
    Posted at 11:26h, 08 august

    Serbane,scuza-ma,dar nu poti gasi o modalitate sa le astupi botu’ indivizilor gen „Nicu”?Si nici macar nu are curajul sa-si scrie numele.

  • Romanov
    Posted at 01:45h, 02 septembrie

    Salut,

    am gasit aceasta pagina cautand pe Google „jegos iulian urban”. Nu e cazul acum sa explic de ce cautam asa o combinatie. Astfel am dat de mai multe articole, printre care si al tau, care mi-au demosntrat ca nu ma insel: individu’ are o aura libidinoasa. Pentru ca nu v-am spus: eu pot vedea aura oamenilor si in fotografii. Foarte activ pe net, amendat pentru spam, amendat pentru incalcarea legii privind protectia datelor personale, este in acelasi timp recuperator cat si aparator al drepturilor consumatorilor. Eu am primit de la urbansiasociatii (suna a urban si talharii) o notificare sa platesc niste facturi de prin 2007 pentru Rebu in valoare de 50 RON !!! In acelasi timp sunt invitat sa-i solicit tot lui un sfat ca si protector al consumatorilor sub titulatura ‘Presedintele Asociatiei de Asistenta pentru Consumatori’. Asa un ipocrit mai rar! Dar ciudat, pe site-ul care ma spama acum un an, cel cu protectia consumatorilor (ar fi pacat sa-i facem aici reclama) niciun cuvant de rau despre rebu, clientiul lui pe partea cealalta. Si scrisoarea trimisa de ei are aura libidinoasa, imi apare asa ca de manelist de Ilfov atunci cand la final face trimitere la sediul din Bd. preciziei sector 6 si US Office: Albany NY.
    Spuneti si voi, nu-i asa ca ca citesc bine aura oamenilor?

  • vasile
    Posted at 20:56h, 10 iulie

    Buna ziua.
    Referitor la „avocatii” de la Urban si Asociatii as dori sa mentionez urmatoarele:
    De fapt Urban si Asociatii este o societate comerciala de intermediere.
    De fapt la Urban si Asociatii nu prea sunt avocati, de la patron la angajati.
    Mai exact Urban si Asociatii Credit Management SRL este o firma de comisionari, care altceva nu vaneaza decat atragerea prin incheierea unui contract a unui posibil client, pe care ulterior acestia sa il stoarca de bani.
    Ca si prestari servicii, nu fac cu nimic mai mult decat ati putea face si dvs. fara sa ii angajati, practic intermediaza ceea ce puteti face singur, dar pe o suma substantiala de bani + contravaloare serviciilor avocatilor si executorului pe care il angajeaza in numele dvs., dar a caror onorarii le platiti cel putin in avans.
    Ca si efect al actiunilor acestora, depinde de noroc, in cele mai multe cazuri acestia nu prea fac nimic dar au pretentia la comision in urma contractului malitios incheiat cu dvs., pe care il invoca de fiecare data cand va plictisiti de nepasarea si nesimtirea lor si doriti sa renuntati la serviciile acestora.

    Deci, niste sugatori derbedei, carditori, care in final nu cred ca pot duce corect la bun sfarsit nici macar recuperarea debitelor proprii (vezi portaljust.ro)! SP !

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.