Adevarat a inviat? Sau a dat Jiji banu' jos pentru asta? - Serban Huidu
1512
post-template-default,single,single-post,postid-1512,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Adevarat a inviat? Sau a dat Jiji banu' jos pentru asta?

Am petrecut sarbatorile la origini, in nordul Olteniei, langa manastirea Horezu, acolo unde inca mai gasesti traditiile in toata splendoarea lor! Biserica, altadata plina ochi de enoriasi veniti sa ia lumina, duce acum dorul celor plecati la lucru, suprinsi de criza la mare departare de locurile natale.

Din pacate, nici in zilele astea Romanica nu se face bine! Pungasi si ipocriti sunt eliberati, ticalosi, care-l invoca pe Dumnezeu in tot si toate, se zbenguie pe ecrane si in primele pagini, presedinti, candidati, politicieni, saltimbanci si infractori ne-au invadat sarbatorile.

Indecent de des, oameni care n-au nici o legatura cu credinta, n-au nici o treaba cu morala sau invataturile crestine, invoca la nesfarsit numele Domnului, intr-o incercare disperata de a ascunde slabiciunile proprii.i

Este o magarie fara margini sa vezi oameni care fura, injura, siluiesc, scuipa, inseala, zbiara, urla si arunca cu bani, facuti din specula, in stanga si in dreapta, cum se inchina „evlaviosi” si plini de „smerenie” in fata altarului zambind stramb la camerele de filmat.

Ma intreb, oare sfantu Ilie nu poate tinti un traznet in crestetul acestor nefericiti? E drept ca justitia divina actioneaza si nu uita, nu iarta, nu face discriminari, dar sunt tare curios, cum de-i tine pamantul pe oamenii astia, care calca in picioare orice norma a moralei crestine dar defileaza, in special televizat, cu „dovezi” ale „credintei” lor.

Din nefericire, asta la noi e meteahna veche: suntem pe primul loc in Europa la prostitutie infantila, furturi si talharii, violuri si violente familiale. Dar si pe primul loc la capitolul credinciosi, cu 90 la suta dintre cetateni declarand ca Il recunosc si respecta pe Dumnezeu.

Asa ca, de cate ori vin sarbatorile, ma gandesc ca Romania e de fapt, pe primul loc in Europa la ipocrizie nu la credinta, ca noi facem mai mult ce face popa nu ce spune popa! Mama lui de proverb, ca mare dreptate are!

In rest, Serbatori fericite, si sa stiti ca a inviat si anul asta, ca sa ne mantuiasca, desi la cum s-au inmultit pacatosii in ultima perioada, nici mantuirea nu e garantata!

manastirea Arnota judetul Valcea

89 Comments
  • jocker12
    Posted at 03:07h, 20 aprilie

    Romanii gindesc cu ouale, Sherban.

  • fara_nume
    Posted at 04:16h, 20 aprilie

    „pentru cea mai mare parte dintre oameni…dragostea de dreptate nu e altceva decat teama de a nu suferi de pe urma injustitiei”…

  • fara_nume
    Posted at 04:27h, 20 aprilie

    „Şi încă n-am spus totul, căci dintre adevărurile pe care
    le-am supus judecăţii înţelepţilor, iată-l pe cel mai uimi-
    tor şi mai crud : semenii noştri consideră cu toţii drept
    suprema înfăptuire a politicii acestui secol ştiinţele, ar-
    tele, luxul, comerţul, legile,divertismentul si multe altele… tot ceea ce, legîndu-i social-
    mente pe oameni pe temeiul interesului personal , îi
    aduce într-o stare de dependenţă mutuală, îi face să aibă
    nevoi reciproce şi interese comune, obligîndu-l pe fiecare
    să contribuie la fericirea celorlalţi spre a şi-o dobîndi pe
    a sa… Ideile sînt frumoase, fără îndoială, şi înfăţişate într-o
    lumină atrăgătoare… cercetîndu-le însă cu luare-aminte
    şi fără părtinire, găsim că foloasele pe care păreau a le
    prezenta la început sînt în realitate cu mult mai mici…
    E într-adevăr un miracol să-i fi adus pe oameni în
    imposibilitatea de a trăi laolaltă altfel decît concurîn-
    du-se, discreditîndu-se, înşelîndu-se, trădîndu-se şi ni-
    micindu-se reciproc! Aşa că trebuie să ai grijă să nu te
    arăţi niciodată aşa cum eşti : căci acolo unde există doi
    oameni cu interese-comune, sînt poate o sută de mii care
    au interese opuse… Nu poţi izbuti altfel decît înşelîn-
    du-i sau distrugîndu-i pe toţi ceilalţi… Iată izvorul nefast
    al violenţelor, trădărilor, perfidiilor, al tuturor ororilor,
    inevitabile într-o stare de lucruri în care fiecare, prefă-
    cîndu-se a contribui la fericirea sau buna reputaţie a
    celorlalţi, nu încearcă decît s-o înalţe pe a sa deasupra
    şi în dauna lor…”

    Amin!

  • Elvisica
    Posted at 07:22h, 20 aprilie

    Asa e frate Serbanica,traiam intr-un zoo cu fete umane, cu animalute care striga la Dzeu si se dau de ceasul mortii ca sunt mari crestini de frica sa nu fiarba in cazanele ,poate,dar ce e mai frumos decat sa-l vezi pe Jiji cu o mima de mare sfant dupa ce le-a promis razbunare „sfanta” celor care au indraznit sa-l bage in staul !The show must go on ,isn’t it ?

  • lavinia
    Posted at 08:41h, 20 aprilie

    asa este serbanica ai dreptate ………dar nu avem ce face.Asta este Romania de astazi cu bune si cu rele ( mai multe rele decat bune ).
    Poate o sa dea norocul peste noi si emigram :))
    PASTE FERICIT in continuare alaturi de familie

  • Valics Lehel
    Posted at 08:49h, 20 aprilie

    Eu am o alta teorie. Daca i s-a aratat „ingerul” lui Jiji in celula si i-a zis.
    „Jiji Becaliiii – ti-am aratat ca te pot baga dupa gratii foarte usor. Acum o sa te eliberez, dar vezi ca te pun inapoi la fel de usor cum te scot. Deci de acum canti, te manifesti cand si cum zic eu, vezi modelul Vadim, e activat cand vreau eu.”
    Si asa fu … Jiji a inviat din morti, a iesit din inchisoare (a dat la o parte pe gardieni) si a inceput sa predice cu tot ce e divin. Asteptati insa partea a doua, cand va intra in tabara care trebuie si va decarta unde trebuie.

  • acidutzu
    Posted at 09:15h, 20 aprilie

    Adevar graeshte gura pacatosului…mai draga Serbanica, din pacate astea sunt vremurile, tre sa ne conformam;

    mai pasarica (daca nu ma insel asta inseamna acidutzu) eu refuz sa ma conformez! nu vreau sa le dau satisfactie si pace!

  • vio
    Posted at 09:35h, 20 aprilie

    Suntem plini de venin , si postrea asta a ta o dovedeste din plin. Ne curatim cica , dar la iesirea din biserica , dupa spovedanie sau rugaciune , incepem sa lovim cu vorbe si fapte in dreapta si stinga . Nu mai tinem cont de morala crestina sau de reguli , NOI , suntem cei mai importanti , ceilalti nu mai conteaza.Desi ar fi trebuit sa fi asemenea invataturilor primite in perioada sarbatorilor , tot venin versi pe gura . Sa nu ma intelegi gresit , nu sunt nici badian si nici vreun sfint , dar societatea asta ne modeleaza in asa fel , incit uitam sa mai fim oameni.Cu acelasi respect. Vio
    plecatdeacasa.blogspot.com

  • mariusica
    Posted at 09:58h, 20 aprilie

    HRISTOS A INVIAT , SERBANICA!!! Si eu am petrecut sarbatorile-inca petrec:d-departe in Moldova la manastirea Varatec acolo unde categoriile de oameni pe care i-ai enumerat mai sus inc nu stirbesc cu prezenta lor taina sfanta a Invierii, in aceasta noapte in care toti cretinii se dau mari credinciosi si pangaresc biserica si pe Cel De Sus cu prezenta lor.Chiar, cum dr…acu ii suporta Sfintii pe astia???

  • Mihai
    Posted at 10:22h, 20 aprilie

    Adevarat A Inviat! Trebuie sa credem noi in primul rand ca A Inviat si sa avem noi credinta in suflet. Nu pot spune ca nu ma intereseaza de restul, dar daca ne patam si noi (nu ca nu am fi patati toti, intr-un fel sau altul) atunci se pierd valorile morale si orice speranta sa mai ridicam tarisoara asta din mocirla in care se zbate!
    Justitia divina se misca poate prea incet pentru unii din noi, dar e singura care isi mai face treaba fara amanari, fara recursuri, fara prescrieri, fara chitibusuri avocatesti, cu o constiinta nepatata! Am incredere in justitia divina, dar pana la ea mai avem de plans-ras-plans in tara asta asa cum e ea!
    PS:(Offtopic)Nu inteleg de ce in zilele astea se confunda religia cu biserica. Religia si implicatiile ei spirituale sunt ceva sfant (ceva care sa ghideze, nu sa conduca-manipuleze prin biserica), biserica este umana si supusa legilor, erorilor,greselilor si manipularii venite din interior si exterior deopotriva.
    Cu respect (si scuzele de rigoare daca am batut campii), Mihai.

  • Rainy
    Posted at 11:16h, 20 aprilie

    Bine punctat. Unul din principalele motive pentru care mi-e sila de multi dintre compatriotii nostri: habotnicismul prefacut cu care trebuie sa iasa in evidenta. Si, din pacate, nu e vorba doar de cei care fac parada la televizor, ci si de romanul simplu, care merge des la biserica pentru a socializa sau a da din coate la coada la moaste. Si, mai nou, am vazut ca printre cocalari e la moda o noua amenintare, „dau acatiste la biserica”. Foarte trist modul in care inteleg multi romani credinta.
    In fine, trecand peste toate aceste lucruri mai putin placute, sarbatori fericite si tie, ce a mai ramas din ele. 🙂

  • alecz
    Posted at 12:14h, 20 aprilie

    super articolu:) oricum trebuie sa ii acceptam pt ca in tara totul este corupt si nu o sa il vedem vreodata pe unul din verii becali sau orice mare mafiot la mititica trebe sa ne conformam cu asta fie ca ne convine fie ca nu,trebe sa mai moara vreo 5 generatii pana cand o sa putem spune ca suntem curati bineinteles dak cotuptia nu o sa continue:)…HRISTOS A INVIAT

  • Goaga Marian
    Posted at 12:33h, 20 aprilie

    Hristos a inviat ! Serbane esti mareu pe faza, felicitari, multa putere de munca, si…. inspiratie pe masura.Tuturor membrilor din echipa le doresc tot ceea ce poate fi bun pt.eforturile ( poate nu zadarnice )de a aduce ceva mai bun in ROMANICA, asa cum o numesti TU . Stima , respect si multa consideratie, Marian Goaga, oltean ca locuieste in Banat. Multa BAFTA !!!

  • pepe
    Posted at 12:51h, 20 aprilie

    Hristos a Inviat!
    Pai nea Serbane, asta se aplica si la oamenii care sunt liberi. Ce nu ai vazut la biserica oameni care injura, jignesc, umilesc, fura ( poate ca nu la scara asa de mare). Cand ii vezi ca tin posturile la sange, fac poteca la biserica si tin plini de evlavie o lumanare, ti se face sila,scarba. Sa nu mai vorbim despre popi.Asa ca farisei sunt multi. De asta nu calc in biserica si nici nu dau bani la biserica si la cersetori.

  • Alina
    Posted at 13:04h, 20 aprilie

    In ceea ce ma priveste nimic nu ma mai uimeste. In fiecare an sarbatorile asa-zise „crestine” sunt doar un motiv pt excese alimentare si nu numai. Macar inca respectam traditia conform careia sarbatorile se petrec in familie. Intoxicatii alimentare in familie, urmate de internari in spitale, tot in familie…
    Seara de inviere e doar un alt motiv de a comenta ce mai e nou si cine cu cine s-a mai certat.
    Tot in Oltenia, am asistat anul acesta la un fenomen unic. In noaptea de Inviere, cu vreo 5 min inainte ca preotul sa iasa cu lumina, lumea a inceput sa plece, chiar foarte grabiti. Inca nu am inteles de ce si unde se grabeau. Poate isi uitasera lumanarile acasa, mai stii?
    Paste luminat!

  • mihai.dicton
    Posted at 13:27h, 20 aprilie

    Cu bani poţi cumpăra religie, dar nu şi mântuire.
    corect! dar cred ca mai de graba biserica o cumperi cu bani nu religia!

  • Cristian
    Posted at 13:31h, 20 aprilie

    Ei asa nu fii rau Serbane. Saracutii au fost eliberati sa-si petreaca sarbatorile de Paste cu familiile. Hai sa eliberam toti detinutii sa-si petreaca sarbatorile de Paste cu familiile…. sau sa faca altceva. Dar de hai si noi, gestul conteaza.
    Cine a zis ca lumea asta se duce pe calea pierzaniei a uitat sa adauge ca noi suntem pe linia 1 a frontului.

  • berbecali
    Posted at 13:35h, 20 aprilie

    Falsa smerenie de Paste.Anul acesta Pastele s-a rezumat doar la partea lui comerciala si expresiile de genul”hai ba sa luam lumina” sau „cat mai comenteaza preotu’ ca mie somn” au fost omniprezente.romanul de rand (manelistul de rand),si-a umplut ca de obicei carutul cu mancare,seara(ca un bun „crestin”),sau mai bine zis cretin s-a dus la biserica cu candela intr-o mana,cu o casca mp3 playerului in ureche ascultand ultimul hit a lui guta si tigarea aprisa in cealalta mana,s-a impind in multime,”haidi ba ca se da lumina” si vesnicele injuraturi pe care le auzi de obicei,ajung la versurile celor de la Parazitii”serbam anul nou de paste caci craciunul e o gluma”.intors acasa specimenul nostru a si aprins alta tigare(o sa imi aprind un mare joint din lumanare)a baut ca porcu si a dat pe zero tv sa il vada pe „mantuitorul din piperia”.In ziua de Paste a iesit cu satra la padure unde a baut iar ca porcu.manelele au urlat de a rasunat toata padurea si ragaiturile erau singurule care acopereau melodia,in urma specimenului a ramas numai gunoi si eventual ceva in care sa calci ( un mic „odorizant”.Nu ramane sa zic decat „Bine ma c-a inviat”.

  • Teniescu
    Posted at 13:59h, 20 aprilie

    lol. foarte tare titlul. 😀

  • niku
    Posted at 14:02h, 20 aprilie

    intru totul de acord cu spusele tale despre mai
    mari tarii sau mai bine zis primi hoti ai tari incepand de la marinar shi apoi prin fotbal politie adica cam peste tot dar legea e facuta pentru cei fara bani, pe cei cu bani doar le atrage atetia cate un pic cum sa intamplat cu penescu gigi ceva comisari de la politie shi asa mai departe dar sa gandim la bine nu la tot cei rau ca doar ii INVIEREA DOMNULUI

  • Bogdan
    Posted at 14:18h, 20 aprilie

    Sunt ateu, dar respect credinta fiecaruia atata timp cand nu intervine cu lucrurile pamantesti. Credinta este, sau mai bine zis ar trebui sa fie un act spiritual, in nici un caz o metoda de a rezolva probleme sau de a te spala pe maini. Judecata de apoi (chiar daca exista) nu este problema judecatorilor si in nici un caz nu trebuie sa inlocuiasca justitia de zi cu zi.

    Noi oamenii am construit biserica, noi am definit si modelat regulile societatii de astazi, acuma mai ramane doar sa le suportam.

    Haideti sa profitam de aceste zile, sa ne relaxam alaturi de familie si prieteni.

  • icsuleasca
    Posted at 14:29h, 20 aprilie

    Io-s un gen mai special, ca sa nu zic ciudat de-a dreptul…
    M-am spovedit o singura data-n viata, la 25 de ani, cind m-am botezat si m-am si maritat. La biserica nu merg niciodata atunci cind merge lumea. In cazul de fata, de Pasti. In schimb, mi-am trimis copilul si sotul de Pasti (usoara ipocrizie sau dimpotriva?)
    Cred in Dumnezeu ca si concept, cred cu tarie, cred poate mai mult decit altii. Nu sint fanatica. Nu consider ca am nevoie de o interfata a Lui (adica tot ce tine de cler)! Si mai ales, n-o sa inteleg niciodata de ce se duc prosoape de plastic sau de care-or fi la biserica, cocosi albi sau negri, batiste si tot felul de mincaruri. Refuz absurditatea acestor traditii, pentru ca nu inteleg cum m-ar putea aduce ele mai aproape de Dumnezeu, sau cum mi-ar spala pacatele faptul ca ma bag sub poala popii, sau deschid o carte de rugaciuni cu termeni ciudati pe care gura sau gindul meu ii rosteste mecanic! Cred ca cele mai frumoase si sincere trairi ale noastre reprezinta Dumnezeul din noi. Ele sint si cele mai intense. Si mai cred ca sintem obligati sa le descoperim, sa le cultivam si sa ne inchinam lor…Astfel admit ca raiul exista uneori si pe pamint.
    A…si inca ceva: am prieteni preoti, cu studii postuniversitare in filosofie, sau “doar” teologi, care sint de acord cu mine –cu cele mentionate mai sus- daca ne vedem in orice alt context decit in incinta bisericii. Cautind sinceritatea, nu ne vedem acolo niciodata.

    facem parte din acelasi grup! am , ca si tine, un imens respect pentru credinta si unul mic mic de tot pentru biserica (de institutie vorbesc). ùnii ne-ar spune gnostici, altii pagani sau mi stiu eu cum! din Fericire sunt destul de multi ca noi chiar daca nu recunosc acest lucru! cred ca te poti intalni cu Dumnezeu in cea mai mica bisericuta din vrful muntelui, dar Il poti regasi mult mai greu intr-o magauaie cum se vrea a fi „Catedrala mantuirii neamului” cel mai imbecil proiect de ca casa poporului incoace!

  • sarmisegetusa
    Posted at 14:51h, 20 aprilie

    Adevarat a inviat!

    Nu are rost sa amestecam insemnatatea Sfintelor Sarbatori Pascale cu banii lu’ Jiji sau cu toata mizeria umana din tara noastra.
    Adevarul este ca ai pus punctul pe „I”, Serbane.
    „Credinciosii” fac ce face popa nu ce zice popa.
    Numai ca, acum nici nu mai stii daca sa mai faci ce zice popa?! Pentru ca „POPA” zice multe de cand i s-a marit salariul. „POPA” a intrat deja in campanie electorala! Niciodata din ’90 incoace n-am plecat dupa 15-20 de minute de la inceperea slujbei de Inviere. „POPA”, cand a iesit cu Sfanta Lumina afara din biserica a inceput si terminat repede cu si apoi a inceput sa-i salte in slavi pe „Preamaritii din capul statului” cu tot nemul lor cel viu si adormit (Basescu, Boc si altii).
    Biserica de la care am luat lumina ani de-a randul, unde ne intalnim toti cei are am copilarit in zona(doar aici am crescut impreuna), unde de obicei mai intarziam aproape o ora poate si mai mult dupa ce se termina slujba schimband cateva vorbe si planuind cum sa ne vizitam in functie de cat intarziem fiecare in vizita la patinti, acum cand „POPA” a luat-o razna cu slujba, „cand a prins posturi staine” ne-am intros cu spatele toti si ne-am refugiat la cel care statea cel mai aproape de biserica (adica vis-a-vis ), pentru ca daca mai ramaneai acolo riscai sa ti se intoarca stomacul si sa-ti versi chiar si matele de ce campanie electorala incepuse „POPA”.
    Sunt curioasa daca in aceste conditii, cu salarii atat de mari o sa mai cera „POPA” cu zecile de milioane pe o cununie, un botez sau o inmormantare?!
    Hai, ca-mi fac pacate……… si noi de fapt…… „traim bine”…..dar nu vrem sa recunoastem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Southern star
    Posted at 14:52h, 20 aprilie

    Paste fericit draga Serbane, tie si tuturor de la Cronicuta,

    Din nou sunt complet de acord cu ce spui pentru ca excat la asta ma gandeam ieri, daca nici de Sfintele sarbatori nu scapam de asa zisii „Sfinti”, este foarte trist si cumva demoralizant, am obosit intr-un fel sa vad aceste caricaturi de oameni prefacandu-se, dar sa stii ca ai dreptate, eu chiar cred ca acolo sus intr-o zi vor avea multe de explicat!
    Dragul meu Serban am vazut ieri ceva care pana si pe mine m-a lasat masca, in emisiunea Cireasa de pe tort, editie speciala, gazda era Dl Varlan care din cate stiu eu, este un om care a muncit ani la rand sa aibe o cariera, cred ca se pricepe la meseria lui, si atunci ce vad, „Doamna Columbeanu” incepe sa il faca in toate felurile, ma gandeam ce se intampla?
    Zi-mi tu ce drept are acea…”doamna” (nu pot sa scriu ce gandesc despre ea) sa il judece si sa il ridiculizeze pe acel om cu care nu cred ca a mancat din aceeasi farfurie, sa ne amintim ca nu demult dansa purta genti pe cap! Si-mi ziceam ce Dinu Paturica, aici sunt adevaratii parveniti, imi venea sa sparg ecranul de nervi pentru ca nu mi se pare corect, hai sa nu uitam de unde am plecat si sa nu credem ca niste cuvinte invatate din Dex ne fac mare „Domni”!
    Strigator la cer, inca o dovada a nivelului de cultura al acestor specimene triste care se agata de orice fir de iarba pentru un pic de publicitate.
    Acelasi lucru l-am observat si la nefericita de Nikita, care are tupeul incredibil de a te judeca pe tine, incredibil, acum are prieteni in Dorobanti, ma rog nu stiu ce au special acei „baietasi” care cum spuneai tu stau ore la o apa cu lamaie pe trotuar, foarte trist si foarte nedrept pentru ca tu nu poti fi nici macar mentionat pe o pagina cu asemenea aratari!
    Asta este, tot speram ca intr-o zi va fi si mai bine!
    Va pup si va respect profund, ramaneti asa pentru ca sunteti singurul nostru contact cu realiatea!

    PS: Am mare respect pentru Dezbracatu, am avut mereu, dar din pacate, am vazut la emisiunea lui niste creaturi care nu au ce cauta acolo si sunt putin dezamagita, cred ca sunt destule adevarate vedete acolo care ar fi mult mai potrivite sa comenteze decat Tarky si sexy braileanca, cred ca Parazitii sau Mafia sau Adi Despot ar fi mult mai potriviti si ar face emisiunea mult mai siropoasa, sunt oameni care chiar au muncit pentru cariera lor!
    Sper sa nu va suparati asta cred eu!

    asta face Dezbracatu dintotdeauna…taie nasul la vedete1 si daca se balacaresc unii pe altii cu atat mai bine pe bune!

  • Laura
    Posted at 14:58h, 20 aprilie

    Asa e ,Adevarat a-nviat !!!
    Nu sti ce ai pierdut ca nu ai stat in Bucuresti si ca nu ai mers sa iei lumina de la o biserica de cartier …aici s-au creat alte traditii.Ce e mai frumos decat ca intr-o seara sfanta sa stai pe un scaun de plastic in fata bisericii ,cu o punga de seminte din care sa scuipi cu foc in jurul tau ,asteptand …Nici tu nu sti ce astepti, sa termini cutia de bere ?! sau …parca aveai o lumanare prin buzunar s-o aprinzi, la o adica, ca parca asa face toata lumea.
    Si tot traditia cere ca,daca te enerveaza ce zice popa ala prin difuzor tu sa-ti faci datoria si sa acoperi vocea lui cu telefonul mp3 player din dotare …tot Guta e mai sfant !!!
    Si tot traditia zice sa nu-i lasi sub nicio forma pe cei din jurul tau sa stea o jumatate de ora fara sa auda o injuratura …ca doar e seara sfanta si tu ..respecti traditia !!!
    Si totusi …parca mai lipseste ceva !!! Niciun scandal,nimic !!! parca nu e sarbatoare …dar lasa ca mai e o sansa putin mai tarziu ca doar noaptea e lunga si dupa ce ne-am luminat mergem la o manea d-aia sa ne unga pe suflet ,ca doar nu degeaba ne-am luat asta seara pantofii aia luciosi cu varful ascutit !!!

    E asta a insemnat sa mergi sa iei lumina in noaptea de Inviere intr-o biseica din Bucuresti ,nu cred ca e nevoie sa spun zona sau cartierul pentru ca peste tot ,sau aproape peste tot puteai sa ai „norocul”sa dai peste asa ceva sau ceva asemanator!!!
    Stiu !!! cine m-a pus puteam sa stau acasa sau sa plec din Bucuresti …sau din tara 🙂 EEE!!!Data viitoare !!!

    frumos scris, frumos descris, „credincios”popor! la anu’eu iti recomand grecia! http://www.kisstravel.ro

  • Ana
    Posted at 14:59h, 20 aprilie

    frumos articol dar enervant de realist….

  • Judy
    Posted at 15:25h, 20 aprilie

    Nu te inteleg…ziceai intr-un post anterior ca jiji merita sa fie arestat, dar nu pentru asta…

  • just me
    Posted at 16:05h, 20 aprilie

    HRISTOS A INVIAT!!!

    JUDY,Spunea ca Jiji nu merita sa fie inchis pentru asta…dar merita sa ramana inchis pentru multe altele.Genul Al Capone..parerea mea..
    Fatarnici au existat intotdeauna,ei l au condamnat pe Iisus la moarte ,ei care se rugau in colturile pietelor sa fie vazuti de lume..Farisei sunt si azi..Mi e sila sa ma mai uit la stiri..sa l vad pe jiji si pe altii cum se roaga..Ar trebui interzise camerele de filmat in biserica..Sunt curioasa..Dzeu ce zice cand ne vede??
    Pe zi ce trece mi-e mai scarba,mai greata..”OPRITI PAMANTUL!!! VREAU SA COBOR!!!”

  • Şerban Tomşa
    Posted at 18:01h, 20 aprilie

    Juste observaţii ! Ascuţit condei aveţi ! Şi pe mine mă deranjează ipocrizia. Sigur că „poporul suveran” are şi de la cine să o înveţe. Locul activiştilor de partid a fost luat de oamenii în sutană, care fac şi pe agenţii electorali ai partidelor mari, aflate mereu la putere. În răstimpuri, oamenii în negru dau fuga la cârciumă, unde îşi înjură adversarii politici, mai trag cu urechea la cele spuse de neprieteni – pentru a raporta mai sus – şi dănţuiesc de mama focului… Experienţa arată că o fiinţă umană nu face aproape niciodată ceea ce i se spune să facă, dar se comportă aşa cum acţionează indivizii care o înconjoară. Omul are darul imitaţiei, mai ales în ceea ce priveşte prostia… V-aţi fi crucit dacă aţi fi văzut reacţia câtorva asemenea farisei, care nu respectă niciun canon, la apariţia unei cărţi de ficţiune – întâmplător, un op semnat de mine – care conţinea şi câteva capitole neortodoxe ! Şi care categorie socială a urlat în cor, cu mâna întinsă şi cu burta revărsată întru slava neamului nostru, pentru a cere eliberarea lui Jiji ? Ar fi făcut acelaşi lucru şi pentru oamenii săraci şi amărâţi, arestaţi pe nedrept ?
    Vă doresc să aveţi Pace şi Lumină în suflet ! Să vă împliniţi toate gândurile frumoase !

  • Laura
    Posted at 18:43h, 20 aprilie

    Multumesc mult !!!Doamne ajuta sa-ti pot urma recomandarea !!!
    Cu drag …

  • george
    Posted at 20:03h, 20 aprilie

    daca am consuma energia pierduta calcandu-ne in picioare sa luam aghiazma, lumina etc, muncind tarisoara asta ar fi mult mai departe. te cuprinde scarba….

  • wally_vartejaru
    Posted at 21:01h, 20 aprilie

    hristos a inviat!eu am fost la manastirea Lainici tot in Oltenia ca unde e mai frumos ca la noi acasa.Eu cred ca oamenii nu se mai duc la biserica SA IA LUMINA ci ca sa-si etaleze toaletele(nu se include aici toata lumea),sa mai plece de acasa….De florii am fost tot intr-o manastire mare dar era prea de dimineata si preotii nu se trezisera nici ei prea bine iar de enoriasi ce sa mai vorbim era cam pustiu.

  • cici
    Posted at 21:32h, 20 aprilie

    Hristos a inviat! Mi-a placut ce ai scris …cel mai frumos PASTE e atunci cand iei lumina si il petreci cu cei dragi ,eu asta am facut.

  • Mhanu
    Posted at 21:49h, 20 aprilie

    Din pacate marea majoritate a celor pe care i-am vazut la biserica nu faceau altceva decat sa vorbeasca la telefon sau cu cei de langa ei despre fete,baieti sau unde sa mearga sa bea dupa ce termina”ala” de vorbit(„ala” fiind preotul).Cu durere vad ca pe zi ce trece ne racim tot mai mult,iar rautatea,ura,invidia,etc ne conduc(pe majoritatea).Am plecat de la biserica cu un gust amar.Pacat…

  • vvsorin
    Posted at 23:02h, 20 aprilie

    ISUS
    SI OM SI DUMNEZEU?

    Unii spun ca Isus a fost si om si Dumnezeu.
    Ceva ar trebuii sa mai spuna acesti indrazneti, sa ma convinga. Daca a fost om nu putea sa fie Dumnezeu si invers. Prin aceste afirmatii reduc valoarea lui Dumnezeu ei spun ca Isus a fost un amestec. Aceste invataturi ridica omul la o cota Dumnezeiasca, pur supranaturala aratand ca este fosibila zeificarea oamenilor pentru ca Isus Omul a putut fi si Dumnezeu dar in acelasi timp si om.

    Ce intelegem?

    1. Dumnezeu a rezolvat problema mantuirii prin modul cel mai simplu si mai usor, pentru ca numai un om-Dumnezeu mult mai superior ca omul-om putea sa rabde si mantuiasca prin cruce.
    2. Isus in viata normala de om a fost flamand, setos, in primejdie, dar ca super om adica Dumnezeu era suveran, putand sa reziste ispitelor, sa stea flamand, setos si chiar sa moara.
    3. chiar daca a fost tradat de Iuda ca fiind omul sarutat, inaintea judecatilor si la condamnare a fost Dumnezeu, adica un Superem Om pentru ca numai Dumnezeu putea sa accepte moartea in tacere.
    In gradina ghetsimani in rugaciune era om, dar pe cruce Dumnezeu, spun unii.
    Daca DAM DREPTATE acestor invataturi putem declara ca Isus a suferit prin faptul ca era Dumnezeu, si aceasta afirmatie nu ii ridica valoarea lui Isus ca Mantuitor ci o coboara fiind mai jos ca omul Isac fiul lui Avraam care nu avea natura dumnezeiasca si a acceptat sa fie jertfit. Si Profetul Ilie sau Moise au fost mai presus pentru ca ei ca oameni au rezistat 40 de zile sa posteasca. Fratilor sa nu mai aratam ce nu stim si altora prin expunerea discursurilor fara valoare, ce incadreaza necunoasterea scripturilor. Diferenta dintre Isus si oameni este doar prin intrupare, El fiind de la Duhul Sfant iar noi oamenii un rezultat al perpetuarii rasei umane avand la baza porunca lui Dumnezeu.
    Stim ca Isus este fiul lui Dumnezeu, si ca a venit de la Dumnezeu, dar numai ca om nu si Dumnezeu, de aceea a rabdat si murit ca om, a inviat si pentru ca sa facut ascultator indurand moartea Tatal la inaltat nespus de mult, din nou la valoarea de Dumnezeu, pentru ca in Numele luk sa ingenuncheze toti. Filipeni 2:6-11

    ce legatura are asta cu fariseii din ziua de azi?

  • ALADIN(CAPTU'SATULUI)
    Posted at 00:20h, 21 aprilie

    Pai,am vazut emisiunea Cronica,cand acele gunoaie lua in bataie de joc numele lui Dumnezeu,mai bine zis,niste oameni de-o culutura mai nou foarte raspandita pe meleagurile Romaniei.Si cine-i de vina oara?Eu cred ca Mass-media deoarece promoveaza astfel de specimeni care-si gasesc din ce in ce mai multi adepti.Pana la urma prostia-i cea mai consumata in Romania,apoi vine hotia „Pai daca fura ala eu de ce sa n-o fac?”.Acesti rromani isi arunca buruienile in culturile noastre si incep sa ne sufoce incet incet,cine-a zis ca rromanii o sa conduca tara asta a avut dreptate.Cica Ceausescu n-a fost bun,n-a fost dintr-un anumit punct de vedere,insa Romania s-a dezvoltat cel mai mult sub conducerea lui,n-a avut datorii fata de nimeni si multe tari ne sarutau dosul,acum suntem bataia de joc a tuturor.Ce sa mai zic de rromi sau alte natii care nu miscau in front insa astazi ne conduc.

  • glm
    Posted at 01:26h, 21 aprilie

    La unele intrebari ale tale poti sa gasesti raspuns in psalmul 73. Iar faptul ca tu zici ca „a’nviat si anul asta” e total lipsit de respect la adresa lui Dumnezeu si dovedeste faptul ca nici pe departe nu-L cunosti pe Dumnezeu si pe Fiul sau, Isus. Poate vei zice ca-i un fel de-a spune, dar sa sti ca e total gresit fiindca El, Isus Cristos a inviat o singura data si e viu in veci, ce face omul (romanul) zilele astea e total fals si fara valoare, o face doar pentru pantece si spre amagirea ca se pune in randuiala fata de Dumnezeu. Deloc! Mai rau, va da socoteala pentru mascarada asta numita sarbatoarea pastelui. Numai evreii au dreptul si obligatia sa serbeze pastele si nici pe departe asa cum o fac romanii sau altii. Dar tu nu ai timp sa afli sau sa cunosti lucrurile astea, esti prea ocupat cu emisiunile radio-tv, cu viata asta efemera aici pe pamant, lucrurile lui Dumnezeu sunt „povesti”, iar asa-zisele sarbatori de peste ani iti tin loc de surogate in a-L cunoaste pe Dumnezeu cu adevarat. Ai si o scuza pertinenta, dar nu te disculpa, coruptia morala, spirituala a celor care trebuie sa vesteasca curat cuvintele lui Dumnezeu care duc la viata vesnica in care nici unul dintre care zic (absolut gratuit si fara judecata, ca niste oameni fara constiinta sau discernamant)”Cristos a inviat” nu cred. Asa ca, ia aminte! trece an dupa an, Cristos „invie” iar si iar, dar tu insuti nu iei nici o hotarare cu privire la viata ta aici pe pamant, dar mai ales cea vesnica in care fie crezi, sau nu crezi, insusi Dumnezeu a adeverit-o prin „acest” Isus pe care toti zic ca-l serbeaza, dar majoritatea nu cred in lucrarea lui de salvare ,cu atat mai putin in inviere. Si sa mai sti ca mantuirea e absolut garantata, restul depinde de mine, de tine, de noi, cum ascultam si il respectam pe Dumnezeu. Si asta in nici un caz vizitand niste ziduri numite manastiri, arzand lumanari ca disperatii cu suflete impovarate de intuneric si ascultand o lalaiala neinteligibila a unor oameni poleiti cu aur pe vesminte dar spoiti cu gunoi in ei insisi, ratacind si inseland gloatele, tinand la o traditie care aduce si va aduce totdeauna un castig material garantat pentru foarte multi. Si la final, caci m-am lungit, tot un avertisment pentru tine cat se poate de serios si cu adancime: mantuirea nu se capata in neam, in grup sau in familie, este personala, fiecare individ ia o hotarare si face un legamant direct – acolo in camaruta lui, in inima sa (nu prin intermediari) cu Dumnezeu. Dumnezeu a facut totul: l-a jertfit pe insusi fiul sau Isus Cristos in locul meu, al tau si al intregii lumi, ca oricine crede in aceasta jertfa sa aiba pacatele iertate (si sa nu mai faca altele ca de la an la an sa aiba Isus ce ierta!) si viata vesnica. Nu-ti strica un pic de adevar venit chiar de pe paginile Scripturii, cartea prin care poti sa-l cunosti cu adevarat pe Dumnezeu, fiindca chiar El a insuflat-o. Ce trece de aceste cuvinte este fara rost si pierdere de timp, de aceea ma opresc si sper ca si tu o vei face macar pentru un scurt moment ca sa te intrebi: daca Dumnezeu l-a jertfit pentru mine pe Isus, fiul Sau, eu cum voi raspunde? Da-ti un raspuns, dar nu „de paste”, ci cand vei intelege greutatea acestei jertfe.

    tot ce ai scris tu aici se poate reduce la o singura propozitie: Invierea este esenta religiei crestine, este sarbatoarea de capatai a oricarui credincios. La fel, invatamintele lui Isus din Nazaret pot fi reduse la una singura: iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti! restul de cuvinte folosite de tine reprezinta cu delir habotnic cu care eu nu sunt de acord!

  • glm
    Posted at 01:53h, 21 aprilie

    Am uitat sa-ti spun ca eu sau tu sau oricare, individual, nu dau si nu vom da socoteala pentru faptele si purtarea tuturor „jijilor” din Romania sau de pe planeta, asa ca, e si asta un mod al nostru de a ne disculpa in fata lui Dumnezeu si a semenilor cum ca noi suntem sus pe-un piedestal al moralitatii (nu iau in discutie ca chiar am fi – cel putin in ochii nostri), iar acesti „jiji” sunt putrezi pana in maduva oaselor. Toti suntem la fel inaintea crucii Mantuitorului, numai ca unii dintre noi cred ca Isus ne-a iertat pacatele si am luat hotararea s-o rupem cu paganatatea si pacatele in care traiam, iar altii le faptuiesc cu placere (pacatele) si se mint ca daca ard lumanari de paste si impodobesc bradul de craciun sunt iertati… Deci: intre mine, Serban Huidu si alde „jiji” nu-i nici o diferenta pana la piciorul crucii, acolo eu mi-am lepadat povara de pacate, tu poate ai s-o faci intr-o zi si jiji la fel – nu sunt 3 categorii de oameni, sunt 2. Nu te mai lamenta pentru o lume plina de stricaciune (n-ai s-o poti schimba), fa-o pentru tine insuti, si fa-o repede, tu insuti, te poti schimba (in biblie se vorbeste de „nastere din nou” – mai adanc…). Pe cel de langa tine nu ai sa-l schimbi niciodata, oricate emisiuni satirizante ai face, fii egoist in relatia ta cu Dumnezeu: roaga-L sa te mantuiasca pe tine ca dup-aia, te asigur ca te vei ruga tu insuti ca si de-i ca jiji sa se intoarca la Dumnezeu cu adevarat.

    eu nu cred teoria asta! oamenii pot fi schimbati, lor le trebuie exemple. ce face jiji e un exemplu negativ, pe care trebuie doar sa-l constientizeze ca fiind negativ. Asta facem noi! in ceea ce priveste credinta, fiecare dintre noi alege relatia pe care o are cu Dumnezeu. Asta cu lepadat povara de pacate, ne spovedim si dupa aia facem de 10 ori mai multe pacate ca ne spovedim din nou, vinde-o la altcineva eu nu o cumpar!

  • vali
    Posted at 07:38h, 21 aprilie

    Oameni buni!
    nu mai amestecati credinta cu religiile!
    toate religiile din lumea asta nu au nici o legatura cu Dumnezeu!toate nu au facut decat sa prezinte in scrierile lor,un dumnezeu mic,ranchiunos,plin de ura,care accepta fapte reprobabile in numele lui….adica un alt om!Dumnezeu nu poate fi asa de mic cum ni-l prezinta toate religiile!fara exceptie.
    ca avem tara plina de habotnici, nu ne face un popor credincios!ca tara e plina de jiji si alte specimene,ar trebui sa ne ingretoseze,e adevarat!

    cu asemenea ocazii,toata lumea intra intr-un delir ca sa zic asa,toti devin credinciosi……e o mare porcarie!Dumnezeu nu incape in biserici,sinagogi si alte cosmeliute!
    ce face poporul ales!?are parte de razboaie si framantari de cand e el!masochistii ar spune ca ii incearca Dumnezeu! nici un creator nu-si chinuie propria creatie!!
    nu e cazul sa ma „extind”aici!
    imi pare rau de cei care cred cu adevarat si pe care poate ca i-am jignit cu spusele mele!fiecare sa creada in ce vrea,dar sa-i lase si pe altii in pace.imi cer iertare celor care chiar cred in religii si acestea le sunt un sprijin in viata!
    Pace!

  • tirguneamt
    Posted at 08:50h, 21 aprilie

    In inima Moldovei preotii se afiseaza cu Mercedesuri , se intrec in a aparea in vesminte bisericesti scumpe si cruci cit mai mari. Sunt un fel de cocalari religiosi. Unii din ei au afaceri si multi sunt implicati in politica . Copiilor li se dau la scoli note la obiectul religie ,iar catolicii si ortodocsii sarbatoresc Invierea separat. Pastele si Craciunul au devenit marile chiolhanuri anuale si nu au nimic in comun cu credinta.

  • ghimpe_1
    Posted at 09:30h, 21 aprilie

    Ipocriti, idioti, cretini, sarlatani, marlani, speculanti, sa-i ia dracu pe toti! N-o sa ne vindecam niciodata de ipocrizie si grandomanie, n-or sa dispara niciodata personajele becaliene sau vangheliene sau turnatorii pt ca asa suntem noi : n-ai cu cine ma , n-ai cu cine.
    Pe langa toate tampeniile astea, ma bucur ca am avut un Paste acasa la parinti unde traditia a ramas aceeasi de cand eram mic! BAFTA!

  • Florentina
    Posted at 10:30h, 21 aprilie

    Poate ca suntem gnostici, pacatosi sau poate atei dar adevarata credinta vine din interiorul fiecarei persoane daca alegi s-o exteriorizezi este alegerea ta dar eu prefer s-o port in suflet si foarte rar ajung la o biserica. Stiu de la bunici urmatoarele lucruri: cand vrei sa te rogi – te retragi si te reculegi in liniste si departe de tumultul vietii de zi cu zi iar unal doilea este ca nu poti alege religia ce vrei s-o urmezi ea te alege pe tine.Bunicul meu avea o intrebare „De ce a murit Constantin Brancoveanu” si le-o punea tuturor celor ce veneau cu promisiuni intr-o alta religie; raspunsul era simplu ca nu a renuntat la religia lui. Asta sunt si asa vreau sa raman.

  • glm
    Posted at 11:42h, 21 aprilie

    Nu am obiceiul sa intru in polemica, dar se cuvine sa fac niste rectificari deoarece vad bine ca nu m-am facut prea bine inteles. „Dumnezeu a facut totul: l-a jertfit pe insusi fiul sau Isus Cristos in locul meu, al tau si al intregii lumi, ca oricine crede in aceasta jertfa sa aiba pacatele iertate (si sa nu mai faca altele ca de la an la an sa aiba Isus ce ierta!) si viata vesnica.” Asta am scris, zic eu, destul de clar, poate te-ai grabit si ai citit gresit cand ai tras concluzia asta: ” Asta cu lepadat povara de pacate, ne spovedim si dupa aia facem de 10 ori mai multe pacate ca ne spovedim din nou” – deci, nu eu ti-am vandut teoria asta, eu nu pot sa te mint cum o fac „preafericitii” veacului asta; de la ei cunosti o astfel de invatatura absolut falsa. Apoi, nu am zis ca nu sunt de acord cu ce faci tu in emisiunile tale, scotand la suprafata si satirizand mocirla si ipocrizia cotidiana. Am zis doar ca nu vei putea schimba catusi de putin decaderea umana, ai fi putut cunoaste lucrul asta citind in aceeasi biblie pe care din ce in ce mai putini pun mana. Faci emisiuni radio si tv de mult timp. Cate otv-uri au aparut de atunci? Chiar Prima tv promoveaza cu succes emisiuni obscure (ca sa nu zic mai rau). Vezi vreun progres? Cat priveste „delirul meu habotnic” are un suport logic puternic, chiar daca tie iti scapa si cu care nu esti de acord, si, problema ta este ca tu nu ma blamezi pe mine ci o faci contra logicii si adevarului lui Dumnezeu… asta e!… Poate preferi sutanele calugarilor a caror manastiri le vizitezi, sau lalaiala fara noima a popilor cand fac „slujbe”. ” Invierea este esenta religiei crestine, este sarbatoarea de capatai a oricarui credincios. La fel, invatamintele lui Isus din Nazaret pot fi reduse la una singura: iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti!” ce frumos le enunti…, dar ma tem ca cei mai multi le stiu, le rostesc, dar nu le traiesc. Sper ca tu sa nu fi printre ei.

  • CorinaRTL
    Posted at 12:08h, 21 aprilie

    Hristos a inviat! „Povestea” asta este ilustrata cel mai bine in Pilda „Vamesul si Fariseul” (Evanghelia dupa Sf.Luca [18,10-14]…. Asa-ca daca Jiji cunoaste asa de bine „cele sfinte”… ar face bine sa nu se mai bata atata cu pumnul in piept „cat de evlavios” este.
    Va doresc o zii buna!
    PS: Serban, TOT RESPECTUL, pentru ceea ce scrii pe blog-ul tau!

  • Iuridei
    Posted at 12:16h, 21 aprilie

    nu inteleg sensul acestui scurt articol, cum nu-i inteleg pe politicieni. adevarat ca boala vine de acolo de sus, dar de unde!? sa fie presidentia!? sau … din partea bisericii!? sincer … in cine putem avea incredere. daca pleci de acolo … de sus, vezi cariile din viata mondena. pentru orice … chitibus, apar la TVB1 sau OTV, asa de mult plang incat babalacii ii chiar si cred. si eu acum … nu cred ca imi descarc … indignarea sau ce o fi … ma plang, doar-doar cineva citeste si … si ce o sa faca. oare cand nu o sa ne mai vaicarim … „In inima Moldovei preotii se afiseaza cu Mercedesuri , se intrec in a aparea in vesminte bisericesti scumpe si cruci cit mai mari.”, dar s-a gandit cineva de unde are banii de… mertane sau bijuterii. uite cum gandeste romanul, cu prostia lui. eu … ca si in fiecare an am avut parte de inviere frumoasa, dar nu fara incidente, am luat lumina aceea care … uneori te arde. ma bucur ca nu sunt discutii de acest gen in familia mea mare si fericita, cel putin asa sunt aparentele. Oare a inviat? aici vorbesc de credinta omului, cu care ne laudam. da asta facem, „eu merg zilnic pe la biserica si ma rog, aprind si lumanari” asa spune … intreaba si tu daca nu crezi, cel care citesti acum, sau poate sti tu pe cineva care spune asa si dupa aia …”nu stiu de ce merge totul prost”. JIJI om atat de pacatos … si-a facut biserica!? DE CE? v-am salutat si … aveti grija ce vorbiti, poate va salta DNA. hahahahaha

  • alexia
    Posted at 12:45h, 21 aprilie

    Adevarat a inviat! Superba Manastirea Arnota!

  • angelina
    Posted at 13:01h, 21 aprilie

    Serban draga stii ce a zis Isus? Sa dea cu piatra cel ce n-a gresit.

    Ca tot vorbim de ipocrizie, mai Serbane dar averea socrilor tai si averea din care te infrupti zilnic cu atata evlavie si tot cu atata evlavie ii improsti pe toti in dreapta si stanga profitand de context si de spatele tau asigurat de averea nevastei, ei bine averea aia a fost adunata prin munca 100% cinstita? Zau ?

    Inainte de a-i cataloga pe altii, analizeaza-te un pic pe tine si adu-ti aminte ce motivatii ai avut atunci cand ti-ai luat deciziile majore de viatza. Ca sa nu zic mai mult.

    pai sa-ti spun eu ce decizii majore am luat si cum le-am luat: nu am luat si nu iau niciodata un leu de la socrii si nici de la alte rude. ba chiar banii mei au ajutat mai multe persoane decat iti inchipui! nu muncesc pe degeaba si tin sa-ti reamintesc ca anul asta fac 14 ani de media.

    Pacat ca m-ai dezamagit prin modul in care pui problema in articolul asta.
    Ia reanalizeaza-te si fa-ti un mic proces de constiintza, ca n-as vrea sa cred ca esti la fel de „cinstit” si tu precum nefericitul ala de Mircea Badea, a carui mama profesoara de limba romana si-a facut tipografie si a adunat o avere substantiala furand la propriu drepturile de autor ale unora si publicand lucrari pentru care nu avea nici-un fel de drept editorial.
    pai sunt mult mai cinstit….mama mea e inca cercetator, mai rau de atat nu se poate….inca am in minte margarina, painea si ceaiul cu care m-a crescut in anii 90, si cei 6(sase) dinti extrasi intr-o singura prezenta la dentist pe la 18 ani. Banii i-am facut prin munca si nu-mi e rusine cu ei!

    Dumnezu sa te lumineze ca sa nu mai calci in gura necuratului cum procedezi in acest articol.
    Singurii bani obtinuti din munca cinstita sunt aia din salariu. Restul ? Hotii mai mari sau mai mici. Ma rog smecherii de conjunctura.
    sunt foarte curios daca poti sa-mi indici o hotie efectuata de mine! foarte curios….

    Sunt foarte curioasa daca o sa validezi acest comentariu. Cu siguranta iti spun ca Mircea Badea n-ar face-o ca i-ar strica imaginea aia e mare macho de care este atat de mandru si auto-indragostit. Narcisism se cheama in cazul lui Badea.
    realism se cheama in cazul meu….eu nu am nimic de ascuns iar lucrurile astea se pot cerceta la registrul comertului de exemplu: cauta Sc hodoronc tronc srl care este firma mea si a fratelui meu! gasesti acolo cifra de afaceri, profitul, impozitul pe profit etc! totul la zi si totul curat! ce fac altii? chiar nu ma intereseaza!

  • Luca-Matei
    Posted at 13:30h, 21 aprilie

    Nu a dat ban. A imprumutat.

  • adriang
    Posted at 15:05h, 21 aprilie

    Adevarat a inviat!
    In rest, daca vreti sa aflati ce face „Iepurasul de Paste” dupa Paste, cautati-ma! :))
    PS – Serbanica, ce facem cu Brasovu? Hai Stiinta!

  • micutu
    Posted at 17:11h, 21 aprilie

    ….zvonuri, zvonuri :)))

    Serbanica dragule, ai cam calcat pe teren minat cu crestini astia – imdeiat s-au aratat binevoitori sa-ti zica ei de cele sfinte :)))

    Oricum, te simpatizez indiferent de credinta, si apreciez ratiunea ta ca fiind una corecta,

    Toate cele bune!

  • JB
    Posted at 18:47h, 21 aprilie

    Fiecare-si va primi pedeapsa sau rasplata, dupa faptele sale… precum in cer asa si pe pamant. Ramanand pe pamant, parerea mea e ca specimenele astea de care pomenesti se constituie in pedeapsa unora nu foarte pacatosi dar nici sfinti (omul simplu?). E o modalitate prin care ne pedepseste divinitatea: ni-i scoate in fata ochilor tot timpul, ne impuie urechile cu rasetele lor cretine, ne chinuie neuronii pe cand incercam sa ne dam seama de logica faptelor acestor nefericiti. Ca altfel nu-mi explic!

  • Fludoritza
    Posted at 23:51h, 21 aprilie

    Te-nteleg perfect. Anul trecut am petrecut si eu pastele in zona moldovei. Eram chiar incantata, pt ca sarbatoream Pastele in spirit traditional si autentic. Intr-adevar, traditii diferite (fata de Ardeal) dar, la pachet cu „blasfemia”. Coate-n gura pt o bucata de nafura, bancuri deocheate la coltul bisericii, decolteu pana-n „suflet”, matanii si lins de covoare pe toata lungimea bisericii etc.
    In schimb, anul asta am stat acasa de pasti. Mai exact, in inima Ardealului. Fiind de religie greco-catolica, am fost la bisrica la care merg de ani de zile. In noaptea de inviere, fiecare om a stat linistit si a luat lumina (fara atentionari cu umbrele in stomac si alte „figuri de stil”), s-a ascultat slujba in liniste, iar cine chiar nu a vrut sau nu a avut rabdare, s-a luat si a plecat, fara sa deranjeze pe nimeni.
    Asa, stau si ma intreb ce prefer?: traditie (doar la suprafata) sau o simpla rugaciune, la o biserica de cartier?

  • Tudor
    Posted at 10:09h, 22 aprilie

    Ti-ai pierdut obiectivitatea may Huidule. Mai lasa-l si pe Jibon in pace, ca e o marioneta saracul. Problemele tale personale cu el sunt alta mancare de peste. Este un personaj relativ simpatic, pe care nu-l mai baga nimeni in seama. Hai sa-l lasam sa misune pe plaiurile noastre, si sa-l arda asa scurt cu vreo 30 zile de arest cand da cu muci-n balta. Nu am idee ce sa facem cu el, dar nu-i de inchis douaj de ani. Parerea mea

  • geta
    Posted at 11:05h, 22 aprilie

    hristos a inviat!
    serban sa stii k yo sunt sigura k nu e greu s te suporte cei din jur pt k esti f cool!ma uit la croniqtza in fiekre mierqri,va asqlt si la radio si vreau s stiti k sunteti f iubiti. nu stiu c m-as face fara voi!va pwp

  • adda
    Posted at 11:17h, 22 aprilie

    carcotasilor
    :
    1.imi place emisiunea voastra,sunteti haiosi si le suneti tuturor pe nume…
    2. nu imi place ca va luati de jiji…spune’mi tu mie un alt om cu putere financiara care sa fi facut ce a facut el si sunt destui…ca GIGI vrea sa o faca pe prostu asta nu se intampla pt ca e prost ci pentru ca el se coboara la nivelul omului de rand si intelege suferintele poporului nu ca Irinel care nu mai poate de bine prin Bambu si lasa oameni someri pe strada…sau Tiriac care ere bani pana in varful nasului si el ea casele la oameni(asta prin banca pe care o detine) de ce sa-l criti ci pe GIGI toata ziua…mai ia’te si de alti…sau…Tiriac are atatia bani incat te face sa dispari de pe fata panatului

    eu VA pup si VA urez toate cele bune si mult succs in anul care vine(SA VA CREASCA AUDIENTA;))))

    vezi asta e problema….jiji face asta pentru a fi adulat si in fata camerelor….tiriac a cumparat o linie de facut paine pca care a donat-o unor copii ai strazii din brasov, adunati intr-o asociatie. painea facuta de ei e cumparata de selgros si metro si o mancam noi cu placere! asta numesc eu act de caritate! sa inveti oamenii sa faca ceva, sa se descurece sa aiba o meserie, nu sa dai cu banii in stanga si in drepata in scop meschin electoral! nu-mi place de Tiriac dar il respect pentru asta! si ca e domn si nu profita la imagine de pe urma donatiilor lui care nu sunt putine! nin plus oameni ca tiriac dau de lucru la zeci de mii de familii ale angajatilor lui. Speculanti ca jiji nu creaza nimic…. poate doar haos si delasare!

  • silvia
    Posted at 12:00h, 22 aprilie

    frumoasa poza 🙂 ai dreptate cu ce zici 🙂 poate intr-o zi o sa ne schimbam 🙂 eu inca mai sper……

  • Concursuri Online
    Posted at 15:30h, 22 aprilie

    Te invidiez pentru zona minunata in care te-ai recreat si ai ciocnit oua

  • eliza
    Posted at 15:59h, 22 aprilie

    buna,CARCOTASULE….. curiozitatea m-a facut sa iti citesc blogul..bine ca sa fiu sincera si publicitatea facuta de Bendeac in blogul sau..asa in fine vruiam sa iti zic ca o sa ne mai racim mult si bine gura de pomana in incercarea de a schimba ceva…romanul si omul in general tot cum ii convine lui face,asta e.Traim cu speranta ca o sa fie mai bine pe viitor si ca o sa devenim mai buni.In rest toate cele bune si tine-o tot asa ca faci treaba buna.
    P.S Ma bucur ca esti oltean si ca nu ti-e rusine sa o arati…te-am vazut la meciul CRAIOVEI cu dinamo.

  • Schumi
    Posted at 05:04h, 23 aprilie

    Uite asta e unul dintre motivele pentru care mi-e sila de Biserica (cu „B” mare). Unul dintre motivele pentru care nu ma mai duc prin jurul lor decat in zile linistite si cand nu e rost de lume. Celelate motive sunt strict personale.

    Intrebarea mai adanca e daca ai nevoie de o asemenea Biserica pentru a avea credinta. Nu, evident ca nu. Atunci de ce mama naibii sa te mai duci prin astfel de locuri? Nu mai calc prin biserici decat ca sa le vizitez ca niste pure monumente (alea care merita un asemenea statut). Restul, pot sa se duca invartindu-se, impreuna cu toti popii care si-au obtinut parohia pe spaga si nu pot sa-ti raspunda decat la intrebari legate de cati bani le poti vari in buzunare si toti trepanatii care fac succesul acestei minunate afaceri numita credinta.

    Dar, Serbane, eu am mari probleme legate de cuvantul ipocrizie, asta pentru cei care nu recunosc un lucru simplu: toti oamenii sunt ipocriti. Absolut toti, altfel am merge cu totii in fundul gol pe strada si am spune absolut orice oricui in orice situatie, si in mod evident nu o facem. Evident, unii sunt mai ipocriti decat altii, sunt grade, dar asta nu schimba nimic.
    Iar faptul ca si noi avem habotnicii nostrii prefacuti nu inseamna ca altii nu ii au pe ai lor, indiferent de nume. Prin insasi natura ei, Biserica (includ aici cam orice credinta posibila) se bazeaza pe ipocrizia umana si indeamna la prefacatorie, asta din vremurile cele mai indepartate. Asa ca, in cazul de fata de vina nu sunt amaratii care se ingramadesc sa ia lumina sau sa puna mana pe niste moaste, ci cei care indeletnicesc acest comportament.

    Ciau.

  • PrIzA
    Posted at 16:33h, 23 aprilie

    Ai si n-ai dreptate, sa-ti spun de ce. Nu trebuie sa generalizezi, nu trebuie sa ai nimic cu biserica, loc unde probabil si tu ai fost botezat si iertat de pacate. Nu introduce toti preotii in aceiasi oala, orice padure are uscaciuni. Biserica este casa DOMNULUI capul bisericii este IISUS iar noi oamenii suntem madularele. Sfintele taine se savarsesc in biserica, daca faci parte din cei care blameaza biserica probabil faci acelasi lucru si cu sfanta cruce, crezi in sfanta cruce ? il recunosti pe IISUS ca mantuitor ?

  • diana
    Posted at 17:26h, 23 aprilie

    6 dinti?la o singura extractie?cum asa??

    simplu: carii, infectii 18 ani, organism slabit etc! 6 extratii din prima! hrana de 2 lei, proasta si fara vlaga, margarina cu paine si ceai!

  • virginul27 ani
    Posted at 23:51h, 23 aprilie

    Adevărat a înviat! Aş putea scrie un roman despre furat şi alte tâmpenii dar cred că s-a cam fumat treaba asta la noi în ţară!

  • ALEX
    Posted at 02:10h, 24 aprilie

    SERBANE AI DREPTATE GIGI A PLATIT SPATIU LA PRO TV CA SA IMPLORE „PACE” CELOR CARE VOR SA-I DEA O LECTIE. NICI NU A ZIS „HRISTOS A INVIAT” DA A ZIS DE 10 ORI PACE CRETINU’ :))

  • TOT ALEX
    Posted at 02:19h, 24 aprilie

    MAI BAIETI NU MAI VORBITI VOI DE DUMNEZEU. PAI VOI VEDETI PISICILE VORBIND DESPRE OAMENI?
    LOGIC O CREATURA INFERIOARA NU POATE PRIVI PRIN PRISMA UNEIA SUPERIOARE, ASA CUM O PISICA NU INTELEGE DECAT O MICA PARTE DIN COMPORTAMENTUL OAMENILOR, ANUME AFECTIUNEA, SINGURUL MOD DE COMUNICARE INTRE NOI, OAMENII SI ALTE SPECII.

  • sorin
    Posted at 09:22h, 24 aprilie

    Au aparut mitocanii de biserica. Cat despre acesti „maimutoi” care se zbenguie la TV si vorbesc de Dumnezeu, o fac pentru c-au descoperit cat de usor se manipuleaza masele cu divinitatea. Niste pacatosi.

  • stefan sebastian
    Posted at 10:25h, 24 aprilie

    daca este Pastele,trebuie sa se auda maneaua neaparat,daca e Craciunul,2 manele,nu este slujba adevarata daca nu se aud 2 injuraturi in biserica,nu este ziua completa daca nu vedem la zero tv vreun negru mititel care vrea sa isi vanda copilul,uitam ca traim in romania daca nu il vedem pe tariceanu la tv imbracat in toale de mii de euro,vorbind de cosul de criza!solutie:GHILOTINA!si am ramane vreo zece mii in tara asta,si-o fi bine!si ink ceva serbanica,roaga-i pe prietenii tai de la parazitii sa participe la prezidentiale,eu unul sunt dispus sa fac campanie electorala pe banii si timpul meu,si cred k s-ar mai gasi altii k mine!

  • vio
    Posted at 10:30h, 24 aprilie

    Stie cineva al cui este blogul Mosche /Mordechai ?Adica cine este in spatele lui ?Eu suspectez ca este un ziarist de la antene .Ma ajuta cineva ?
    Nu este vorba de razbunare ci de curiozitate.Multumesc.

  • ALEX
    Posted at 16:07h, 24 aprilie

    DA stefan sebastian S-AR GASI SI ALTII. EU AS VOTA PENTRU CHELOO PRESEDINTE ORICAND. PARAZITII AU AJUTAT TINERII DIN ROMANIA MULT MAI MULT DECAT ILIESCU. AM CRESCUT CU EI SI LE SUNT RECUNOSCATOR CA M-AU FACUT SA CRED CA NU EU SUNT NEBUN, CI SISTEMUL ESTE PROST. PE SCURT ACEST SISTEM PSEUDODEMOCRATIC SI 100% CAPITALIST(ADICA IN CARE BANII CONTEAZA MAI MULT DECAT OMUL, IAR OMUL ESTE PRIVIT CA O SURSA POSIBILA DE FORTA DE MUNCA, DE PRODUCERE DE CAPITAL) NU ESTE CORECT. NICI NU STIU DACA A FOST VREODATA CORECT (VEZI SOARTA LUI IISUS NAZARITEANUL). SI NU DOAR PARAZITII. AS VOTA PE ORICINE CU CARE MA IDENTIFIC IN GANDIRE. I-AS VOTA PE HUIDU SI PE GAINUSA SI PE CRISTI TABARA SI PE ANDI MOISESCU FIINDCA STIU CA NU-S PORCI SI NU M-AR MINTI IN FATA. CAM ASTA-I PACE PACE PACE :))

  • mickey999
    Posted at 21:26h, 24 aprilie

    Pai judeca singur vio ….
    Avind in vedere ca blog-ul respectiv e al unei creaturi sioniste, si creaturile sioniste sint cele care detin 100% din media mondiala, e clar ca baietzasu’ lucreaza pentru (cea mai mare probabilitate) un ziar sau o televiziune , in cazul de fatza , din Romania.
    Da cu banul si vezi pe capul cui pica . Ai mari shanse sa-l nimeresti pe soldatu’ lu’ David care-ti stirneste curiozitatea! hahahahahahahaha
    The South Shall Rise Again…..ca bag seama ca inca mai doarme cu mina sub cap si nu pricep de ce!

  • Mirceagone
    Posted at 18:17h, 25 aprilie

    Adevarat ai inviat Huidu si ceilalti utilizatori
    Apoi este in manualu de romana de clasa a 8-a o poveste de ioan slavici care se numeste „Popa Tanda”
    Iti recommand sa o citesti cand esti la radio si sa tragi concluzile .Eu zic ca ar trebuiii sa existe si in tara un om ca popa trandafir si sa se lipesca ceva de sateni nostri.Si cred ca cel mai bun popa ar fiiiii Jiji nuuuu.Ci tembelizoru

  • izzi
    Posted at 20:24h, 25 aprilie

    de ce am fost noi ghinionistii care s-au nascut in tara asta oare, de ce nu as fi putut fi in locul unui neamt sau austriac.Da’ intr-un fel e bine si asa ca mai avem si noi motive sa radem cand vedem Cronica Carcotasilor chiar daca multe dintre subiecte nu sunt de ras.

  • DANA P
    Posted at 00:40h, 26 aprilie

    Ma sui pe-un bolovan….ala ua ,ala ua ,ba
    Si strigai la un cioban………………………
    -Iesi Gigi de la racoare……………………..
    Ca azi e vinerea mare , ……………………..
    Iesi si mergi sa iei lumina…………………..
    Inocent , fara de vina……………………….
    Ciobanul , ascultator………………………..
    ,,Roaga pe judecator”……………………….
    Sa-i dea drumul din celula……………………
    Ca e credincios , nu gluma …………………..
    Si nu pe usa din dos…………………………
    C-a fost la muntele-Athos…………………….
    Ci pe usa principala…………………………
    Ca doar nu e abureala ……………………….
    Gigi ca un Fat-Frumos………………………..
    Iesi din arest falos…………………………
    Se retrase la palat………………………….
    Dalmatian ne-patat…………………………..
    Caci completul fiind ad-hoc…………………..
    L-au eliberat pe loc…………………………
    Ciobanul e-asa curat ………………………..
    Lapte pasteurizat……………………………
    Geaba credeti c-a fost BLAT…………………..
    El e Sfantu’-ntruchipat……………………….

  • just me
    Posted at 10:16h, 26 aprilie

    @angelina: Huidule..nu esti singurul care isi aminteste gustul painii cu margarina si ceai..de la micul dejun si cina..din anii ’90..Inca mai simt mirosul de castravete din sadwichul cu salam al colegei din banca din fata..Era iarna..si castravetii scumpi..Doar margarina ce era mai ieftina..Imi amintesc cu amar..

    am mancat plastic atatia ani….doar ceaiul ala ce ne mai indulcea viata! cu zahar luat la ratie sanu cumva sa iesim din alimentatia (i)rationala a lui mincu! pastele mamii lor de comunisti1 ce e mai grav e ca lumea uita lucrurile astea repede si libertatea pare acum ceva firesc, pe vremea aia tanjeam dupa ea!

  • memo VL
    Posted at 17:11h, 27 aprilie

    Sa traiesti Huidule! Eu nu sunt cu urarile de sarbatori,nu sunt credincios, nu sunt ateu,pur si simplu indiferent la treburile bisericesti,nu intru in biserica decat la nunti si botezuri,nici macar la inmormantari. Pastele ptr mine nu mai reprezinta o sarbatoare ci o zi in care ma adun cu prietenii la un gratar in cinstea a 2 preieteni care au murit in ziua de Paste.
    Nu pot sa intru in biserica sa-l ascult pe curvarul ala de popa care are cativa copii nelegitimi printre enoriasi( fapt real aici langa mine) cand imi vorbeste de lucruri sfinte.
    Apreciez munca ta,ma uit la cronica de cand erai tu singurel,ce-a mai buna emisiune de de divertisment,fara invitati platiti sa joace teatru de dragul ratingului(OTV,Abces DinRect etc)
    O singura intrebare am ptr tine(cam deviata de la subiect) poate iti faci timp sa raspunzi: „cum stai cu inima fratele meu?….la cate bebelushe ti-au jucat pe masa” :))

    PS:Tine-o tot asa ca faci bine ce faci!

  • Dan
    Posted at 14:22h, 28 aprilie

    Stimate domnule Serban Huidu,
    sincer chiar nu intelegeti ca sunteti penibil. Stiu ca nu o sa publicati ceea ce scriu acum aici, dar va rog frumos incetati sa existati public. In rest sa fiti fericit si iubit, dar ma dor ochii cand va vad si urechile cand va aud.
    Sunteti penibil,

    Cu respect.

    poate dati si ceva argumente….altfel sunteti mai penibil decat mine desi penibil nu se impaca foarte bine cu gradele de comparatie!

    deocamdata fara respect!

  • TOT ALEX
    Posted at 14:32h, 30 aprilie

    ASTA CHIAR NU INTELEG MAI DANE, IL SCUIPI PE HUIDU SI APOI INCHEI „Cu respect”. ASTA INSEAMNA CA ESTI UN CRETIN CARE SI-A LUAT-O VERBAL DE LA HUIDU SI INCEARCA O JIGNIRE INTR-O EXPRIMARE POLITICOASA DE LEMN. NIKITA TU ESTI?

  • DD
    Posted at 04:10h, 01 mai

    se zice ca daca esti om bun Dumnezeu iti da pedeapsa cat esti in viata iar daca ai facut multe rele te lasa sa duci o viata frumoasa pe pamant pt ca e mai mare pedeapsa in IAD.
    Oameni buni=Iad pe pamant
    Oameni rai=IAD(the real thing)
    De aceea vedem oameni pe care ii stim ca nu au cine stie ce pacate suferind.
    Cunoastem oameni care au facut lucruri stigatoare la cer care duc o viata ff frumoasa,lipsita de griji si ne miram/revoltam ca pe ei de ce nu ii vede Dumnezeu.
    Dumnezeu ii vede dar asteapta sa le dea pedeapsa dupa moarte,pedeapsa de care se zice ca e mult mai grea decat cea de pe pamant

  • tavi
    Posted at 11:52h, 01 mai

    Mai Serbanica mai,ce plin de venin esti tu mai…
    E misto sa traiesti din mistocariile facute pe seama altora,mai perfectule si mai imaculatule…
    Esti plin de venin mai Serbanica tata si stii cum e,roata se-nvarte.Astept sa vad treaba asta si sa te vad atunci cu cata demnitate si onoare o sa treci peste momente neplacute.
    amin
    nu sunt nici perfect nici imaculat si am trecut prim multe momente neplacute….
    Amin!

  • Chris
    Posted at 11:25h, 02 mai

    SAl, mai Serban ti-ai cam spalat pacatele cu un astfel de post, dar se cam bate cap in cap cu ce faci tu zi de zi, eu unul nu sunt fan al tau, glumele pe care le faci/faceti sunt de nota 3!

  • Randy
    Posted at 11:19h, 03 mai

    http://www.lupamea.ro/articole.php?numar=1&rubrica=15&id=5359&title=Oiana niste prieteni din Craiova, tari rau la reclame!:))) enjoy

  • intruder
    Posted at 14:16h, 06 mai

    auzi, asta cu „romanica” ai luat-o de la badea, nu? ce-ai mai vrea si tu sa fii ca el…a propos, pacat de mishu ca tre sa te suporte…ar avea rating mult mai mare daca ar fi singur…sanatate

    „prietene”, ca sa-l citez pe idolul tau, „esti infiorator de prost….iti curge scuipat din gura” am incheiat citatul!

  • Liyah
    Posted at 19:12h, 06 mai

    Mi-e scarba de Biserica [ca si institutie ] mai mult decat orice! Eu imi gasesc linistea si caut sa fiu un om bun prin mine, multumita parintilor care m-au crescut si m-au educat. N-am putut niciodata sa stau la biserica, desi am incercat. Iar pe masura ce am crescut si am citit atat de multe pe tema asta, m-am convins pe deplin. Biserica este cea mai corupta si mai marsava institutie posibila, iar cap de lista e Vaticanul.De ce sa mergem in continuare pe scuza ca frica de Dumnezeu e cea care impiedica omul sa omoare, sa fure si sa insele? E o tampenie colosala! Suntem o societate, avem legi. Problema e ca nu sunt aplicate cum si de cine trebuie!In momentul in care o sa avem o societate bine condusa, in momentul in care legile vor fi corect aplicate, iar educatia in scoli va fi cum era odata, atunci cred ca o sa ne putem lipsi cu mare usurinta de aceste institutii care „inghit” atatia bani si nu ne ajuta cu nimic. Asta e parerea mea. Dumnezeu e in noi si prin noi. Dumnezeu e pretutindeni. Cine are urechi sa auda, cine are ochi sa vada, cine are suflet sa simta…

  • mitu
    Posted at 00:33h, 08 mai

    bravo .. a dat gigi bani .. daca incerca sa ii dea bani judecatoarei sau .. ma rog cu-i faci tu referire ca a dat bani .. adica mita ,in sfarsit avea-u astia un motiv serios sa il tina in puscarie se vede ca ai ceva permanet cu becali .. meru faci aluzii din astea ca vezi doamne…in emisiune spuneai ca nu trebuia sa il bage in inchisoare pt. motivu asta …. si ai batut apropo la chestia aia cu valiza .. dupa tine aia a fost mita ? … nici nu a facut un flagrant cand dadea bani .. si chiar daca dadea banii echipe U.Cluj tot nu era mita …..stiu ca ai ceva personal cu el da daca tot te iei de el iate pe buna dreptate… Pa Pa …. sun un fan al vostru(al carcotasilor).

  • bunescu adrian
    Posted at 02:01h, 10 mai

    serbane jos palaria..nu prea urmaresc emisiuni la tv, dar cronica nu o scap cel putin duminica seara, cand o postati pe site. ma bucur nespus ca am vazut in sfarsit echipa carcotasilor (nu m-am dus numai pt bebeluse, ci si pentru cartea maestrului gainusa) pe 9 mai, la iasi , si am avut si onoarea sa primesc autografe de la voi. sper sa ma fi inselat cand mi s-a parut ca ai o problema cu moldovenii ( nu doar prin faptul ca erai cam „indispus” la iasi, am observat in unele materiale la cronica). orienteaza-ti antipatia mai degraba spre mircea badea, si asa ca nu prea l-ai mai tachinat in ultima vreme (e adevarat ca nici nu prea iti mai da apa la moara ). bafta tine-o tot asa cu cronicuta

    a fost foarte frumos la iasi si oameni de calitate! felicitari! era multa lume si trebuia un pic de ordine, dar in general imi plac moldovenii!

  • sterian
    Posted at 11:11h, 19 mai

    am o fetita de 5 ani, care stie ca multe cuvinte sant interzise, inclusiv pula( din pacate, inevitabil o aude , chiar si la gradinita, dar stie ca e interzis).hmmmmm, se aude radio kiss cu marea campanie si urmeaza intrebarea: mami, oamenii de la radio au spus pula, deci am voie???????asta a inteles un copil de 5 ani din campania voastra…..

    ati mai scris asta v-am raspuns mai sus! concluzi este ca nu va educati bine copilul, veti avea o fata frustrata care nu va vorbi despre sex ca e „rusine”! felicitari! si un sfat: nu interziceti, explicati!

  • sterian
    Posted at 10:33h, 22 mai

    dragule, nu interzic in nici un caz . explic. am o relatie foarte deschisa cu fiica mea, dar asta nu inseamna ca isi poate insusi toate cuvintele ”alese” ale limbii noastre, nu crezi? din pacate raspunsul tau m-a dezamagit , credeam ca poti mai mult. stiu ca si tu ai un copil, asa il inveti sa vorbeasca, doar ca sa nu devina frustrat???daca da, felicitari!si un sfat: explica curat,pe intelesul copilului.
    sfatul asta trebui sa ti-l dai tie!
    sper totusi ca vreun administrator a dat acest raspuns si nu huidu….ar fi mare pacat

    nu e nici un pacat eu raspund si nu-mi pare rau ca te-am dezamagit! nu ai inteles probabil niciodata ce am vrut sa spun….

  • .
    Posted at 01:11h, 23 mai

    Serban despre ce vreu eu sa scriu este parada gay de sambata ! anul trecut cat tu spuneai la radio sa nu esti de acord cu paradele lor ,eu zicem in sinea mea ca este dreptul lor…… DAR azi a fost o emisiune la Relitatea tv in care ei cer dreptul de a adopta copii ! acum mi-am dat seama ca prin indiferenta fiecaruia lasam niste lucruri nefiresti sa devina lucruri firesti si chiar trendy 🙁 .Eu te felicit pt atitudinea ta si pt ca ai curajul de a spune ca e nefiresc 2 barbati= familie .vezi nu am semnez pt ca nu sunt asa curajoasa ca tine, dar o sa incerc sa gasesc o modalitate sa sustin faptul ca iubirea dintre un barbat si o femeie e cea mai profunda si totodata rodnica pt ca ==> copii

  • s3lyne
    Posted at 12:44h, 31 mai

    euforia tv ….beeton!

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.