Mergeti la vot? - Serban Huidu
390
post-template-default,single,single-post,postid-390,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Mergeti la vot?

Ma uit la calendar si ma minunez ca acus-acus intram in campanie electorala si dupa aia vin alegerile! De data asta, prima oara dupa revolutie, cica sitemul de vot s-a „reformat”! Avem parte de vot uninominal, adica sa stim pe cine punem stampila si putem sa-i cerem cumva socoteala pentru ceea ce face, si mai ales ceea ce nu face! Legea e proasta, iar aplicarea ei si mai proasta! Dar despre asta am vorbit aici.

Ma intreb acum cu cine o sa ne intalnim in viitorul parlament? Cu chivuta Querida, cu plictisitul si scarbitul Calinescu, care cu manutele alea doua va vota o lege noua? Sau poate cu semigangsterul Ogica, aflat pe cai mari cu candidatura la Giurgiu? Viitorul ne rezerva niste surprize colosale! Si uite asa, cea mai importanta si costisitoare (ca democratia e scumpa al dracu’), institutie democratica, parlamentul, va renunta la burtosii somnorosi anonimi, pentru niste neica nimeni cunoscuti care ajuta partidele sa adune voturi si prostesc cetatenii saraci cu duhul sa puna stampila pe „talentul” lor!

Si atunci va intreb: pentru ce sa ma duc la vot? Pentru ce? Sa legitimez cu votul meu ceea ce mie mi se pare o mascarada? Sa ma duc la vot gandindu-ma la anii de dinainte de 90, cand votul liber si democratia pareau niste vise indepartate?! Mai bine ramaneau niste vise de neatins decat sa se transforme in cosmarurile din ziua de azi! Caci cum altfel pot fi definite candidaturile acestor vedete si vedetute, pe langa alti ghiolbani cu oi sau primari cu 2 clase, decat cosmaruri? Asa se reformeaza clasa politica? Cu Buzuca fara silicoane si cantaciosi de muzica „populareasca” deveniti peste noapte specialisti in doctrine politice? Haida de! Maine poimaine dr. Ciomu se va vrea la comisia de sanatate, Adrian Copiulul Minune la cultura, Miron Cosma la comisia de panselute si alte tarnacoape sensibile, iar Nicolae Guta de maimuta s-ar potrivi perfect la invatamant! Cu ai lui trei coroane puse una peste alta, de manelist dintos ranjit!

Alte idei si injuraturi gasiti pe site-ul:votezi.ro, unde, niste oameni cu cuvintele la ei incerca sa gaseasca raspunsuri la intrebari aproape retorice:

1-mai votezi? raspicat nu!

2-de ce nu? tocmai am explicat si am nevoie de un emetiral!

3-ce astept de la clasa politica? care e aia clasa politica? adunatura asta de repetenti intr-ale democratiei, ajutati de niste micuti artisti paranoici ahtiati dupa publicitate si glorie de doi lei?! Asta e clasa politica? Mie-mi semana mai mult a hazna frate!

Am de adaugat ceva: s-a tot vorbit de „originea politica” a familiei mele, si de „spatele asigurat” al carcotasilor: tata a fost consilier PRM la sectorul 4, timp in care Vadim ne-a dat in judecata si m-a facut in fel si chip in revista lui numa’ buna de sters cururi la privata, tatal lui Misu a fost primar PSD la Maneciu in Prahova si apoi dat afara din partid, iar socrul meu a fost senator PSD de Valcea! Toti trei au fost pentru ca n-au reusit sa inoate in vidanja si s-au inecat. Ei nu mai sunt in politica dar mirosul inca persista si-i altereaza, desi n-au nici o vina, si pe cei din jurul lor!

79 Comments
  • gupi
    Posted at 06:43h, 21 octombrie

    Serban, o gramada de americani s-au aliat intyr-un clip si au zis cam asa:

    http://www.youtube.com/v/VhDRVKDcXQo&hl=en&fs=1

    edit by serban
    misto clipul dar la cat de imbecili sunt americanii aia or sa ia drept bun sfatul si n-or sa se duca la vot! crede-ma nu sunt prosti, sunt incredibil de prosti! nu acelasi lucru as putea spune despre sistemul lor, care e al dracu’ de bun!

  • untipscump
    Posted at 08:20h, 21 octombrie

    :-O si Ogica a ajuns sa candideze .. si Calinescu..Vai de mama noastra 🙁 …ce sa fac??? Vreau sa candidez si eu 😀 !!!

  • danny
    Posted at 08:51h, 21 octombrie

    La intrebarea „mai votezi?” ai raspuns tu pentru toti :NU. Cat despre tot circul asta cu uninominalul, sa zicem doar ca nu-i a buna. La cati „inculturisti” sunt in tara asta nu m-ar mira daca zavoranca ar ajunge o figura importanta a vietii politice din romania.

  • al3xx
    Posted at 08:58h, 21 octombrie

    Cine sa mai mearga la vot si de ce?Ca sa intre in Parlament iar toate parasutele si slugile politice afiliate la partidele care ” au jucat” un rol important in revolutia din ’89?
    Pentru ce sa ma duc sa votez? Sa ajunga iar in Parlament toti astia de sunt pusi numai pe furat si marit burtoiu intre sedintele de somn pe care le au ei la locul de munca?
    Sa votez ca sa ce? Sa aud ca maghiara va fi introdusa obligatoriu in scoli, si ca maine poimaine va fi autonomie in Tinutul secuiesc sau ca nici dupa 100, 1000 , 2000 de ani nu vor putea lua de la rusi ceea ce e al nostru de fapt si de drept?
    Sa votez ce? Un politician ca Tariceanu ca sa vorbeasca el la televizor ca un mare cunoscator al tuturor problemelor ce sunt in tara si numai el le poate rezolva?
    Pai daca tot candideaza Ogica, de ce nu candideaza si Sile Camataru?Daca tot candideaza Zavoranca de ce nu candideaza si ” TU NEBUNA TU” alias Inelush cu dIamant Magda… \
    NU O SA MAI VOTEZ NICIODATA PENTRU CA DEGEABA O FAC!

  • Vidanja de serviciu
    Posted at 09:00h, 21 octombrie

    Toamna politica , inclusiv alegerile , din Romania seamana cu tulburelul.Butoiul ,adica Romania,e plin cu niste chestii tulburi ,din care la suprafata iese un fel de drojdie(politicenii) ; totul bolboroseste (un fel de talk show) ,dar nimeni nu intelege nimic. Ceilalti asteapta cu speranta sa vada ce va iesi din butoi ,dar de fiecare data cineva scoate dopul si continutul se rasufla. Voi merge la vot , dar cred ca pe liste ar trebui sa se regaseasca in primul rind persoane cu experienta in management (privat,public,de stat) , cu precadere juristi , economisti.
    PS Famiglia lui Serban e un exemplu clar de tulbureala politica.

  • Nog
    Posted at 09:11h, 21 octombrie

    Votez doar pentru reinstaurarea monarhiei! Alta este cand un conducator este educat de mic in spiritul conducerii si alta este cand un dobitoc „pe persoana fizica care este” sau un oier demagog parvenit ajunge undeva sus de unde poate sa-si duca prostia pe culmi noi si nebanuite, cu consecinte asupra noastra, a tuturor.

    Voi evita cabinele de vot cat pot eu mai bine.

  • Psycho
    Posted at 09:46h, 21 octombrie

    Cred ca de data asta zic pass … nu am pe cine sa votez si de ce as vota .. oare imi va fii bine .. nu …..

    Noi votam pe cine vrem dar iese cine trebuie

    Decat sa o votez pe Zavoranca mai bine il votez pe Solcanu la naiba .. imi e mai simpatic

  • Indianu
    Posted at 10:02h, 21 octombrie

    Eu ma duc sa votez; voi vedea cu cine. Macar dupa aia am dreptul sa-i injur…

  • Hector Brutacu
    Posted at 10:04h, 21 octombrie

    NU.
    Nu am votat nici la locale ,nu voi vota nici acum si nu cred ca voi mai merge sa votez vreodata .
    Cu cine sa votezi?!? Indiferent de partid,de persoana, de stanga … centru ,est spre vest, nord spre nicaieri…sau de dreapta… IN ROMANIA cu totii au aceeasi culoare si acelasi miros( DE CACAT). Singurul lor interes este acela al afacerilor proprii,al poptolului din burdihanurile familiale si al benzinei/motorinei din rezervorul limuzinei de lux.
    …Si sa nu vina vreun inteligent sa-mi spuna ca daca nu votez,dupa aceea nu mai am dreptul de a comenta si a ma revolta !!! Ba am acest drept, ca d’aia platesc taxe si impozite . Votul nu este o obligativitate . Este doar
    UN DREPT GARANTAT DE CONSTITUTIE.

  • OLiX
    Posted at 10:06h, 21 octombrie

    Serban, da-mi voie sa te dezamagesc, Querida tocmai a renuntat la candidatura :)) a zis ceva de genu` ca-i era jena .. =))

  • acestea
    Posted at 10:12h, 21 octombrie

    Atunci , dat fiind faptul ca rezultatele votului uninominal eram previzibile, de ce a militat atat de mult Basescu pentru ele ? Prosti nu suntem sa credem ca nu se astepta la asa ceva, cum tot prosti ne-a crezut cand a ramas uimit de loganurile de 70 mii si de salariile bugetarilor. Deci in cunostinta de cauza, Basescu a promovat din rasputeri votul uninominal care ne aduce toata „tiganimea” in parlament. Halal presedinte, si inca mai are tupeul sa vorbeasca pe la Damasc de cei din presa care arunca romania in noroi…., pai dumitale dom` presedinte, ce ai facut cu votul uninominal ? Ai ingropat romania in noroi, intr-adevar…e o diferenta.
    Dar pana la urma …cu ce o sa fie mai diferit noul parlament „colorat” fata de vechiul parlament ? Cu nimic…doar ca ducem circul la un nou nivel acolo unde noi vom avea parte doar de Circ si Paine in spirit intr`un spirit sclavagist din ce in ce mai conturat.

  • Dragan George Bogdan( Bogdan4ya)
    Posted at 10:21h, 21 octombrie

    Cu siguranta voi zice pass ca si pana acum pentru ca sunt oarecum scarbit de clasa politica actuala, daca as vota as pune stampila la partidul ecologist sau la partidul verde( glumesc) oricum se fac foarte multe magarii la sectiile de votare, mai ales cand se „numara” voturile, daca sunt politicienii in stare sa aiba voturi din partea unor cetateni stimabili cu varste de pana la 1 an :)) sau de unii decedati saracii. e trist cand ai asemenea clasa politica te face sa-ti iei campii si sa te muti in Canare :)). si referitor la pilele politice de ce sa facem pe noi is bune mai ales daca pilele alea sunt la putere . cel mai mult detest politicienii cu tenta de curva, adica aia care schimba partidele in functie de momentul cand sunt la guverne, aia is pseudo politicieni si oameni cu valente scazute spre 0.

  • urzeala
    Posted at 10:29h, 21 octombrie

    ? Eu cu cine votez ? (hiu) scuze ptr. sughit

  • gerula
    Posted at 10:39h, 21 octombrie

    Serbane ,prosti suntem si noi romanii,stai linistit.Daca ar candida si motanu’ lu’ Cheri(z)da, sunt sigur ca ar primi voturi( si nu putine).Noi romanii suntem asi la a incurca marfa cu ambalaju’.Toti suntem priceputi la toate.Romanul stie absolut tot si nimic mai mult.
    Eu ,sincer, n-am mai votat din ’96 si nici n-o sa mai votez.Dar sunt destui care vor vota cu asa zisi” oameni cu notorietate”.Cum se spune :”alesii sunt oglinda societatii care i-a ales”?

  • Andrei Monciu
    Posted at 10:55h, 21 octombrie

    Stai ca vor incepe si blogerii din mainstream sa candideze, sa vezi acolo certuri de denigrari online 🙂

  • sfx
    Posted at 11:13h, 21 octombrie

    NU NU si iar NU …mai merg la vot! Nu ptr ca tu ai inceput sa spui chestia asta ci ptr ca asa am considerat eu de cel putin 3 ani incoace. Nu mai am de ce, ptr ce, ptr cine.
    Am fost si sunt un sustinator al uninominalului …dar nu asa in Bascalia asta..cu cascadori, cu regizori, cu artisti mai mult sau mai putin consacrati, cu oameni care se balacaresc la zero tv etc.
    Daca cei ce ne conduc sau formeaza opozitie sau mai bine zis cei ce zic ei ca formeaza „clasa politica” in RO atata stiu sa faca …balci si balacareala…dar nimic bun ptr noi ..ca de fapt asta asteptam …sa iesim din mocirla asta ..din haznaua asta in care tot plutim …atunci eu zic un mare PAS…si nu ma mai prind la vot nici cu arcanu’.
    E drept ca nu numai ei trebuie sa faca ceva ptr a razbi dar daca nu exista un cadrul legal corect, daca nu exista aparat de stat FUNCTIONAL pardon ptr ce sa ma zbat ….sa ma duc sa-i votez ca sa sa le fie bine tot lor…ca am votat ca sa-mi fie mie bine si m-am ales cu …prafu’ de pe toba.
    Tara asta a fost guvernata aprox in perioade de timp egale de PSD sub diverse forme si DREAPTA sub diverse forme ….cam 2 mandate de caciula …cu exceptia celui scurt de 2 ani care sa zicem era asa de acomodare. Din anul 1996 tot votez si sper…
    Acum dupa 4 guvernari in care nu s-a facut …NIMIC in tara asta …nu justitie, nu climat economic stabil, nu infrastructura auto, nu aparat fiscal, nu legi … ptr ce sa ma mai duc la vot? Ptr ce sa ma mai chinui sa vad cine candideaza? Nu cred ca cei enumerati mai sus ..artisti, manelisti…etc …sunt singurii care candideaza, dar cei ce poate cu adevarat ar vrea sa faca ceva nu se mai baga…de ce? ptr ca nu le mai place sa se manjeasca si sa fie judecati dupa faptele celor ce sunt organizati in stil mafiot.
    Stiu ca vor veni diversi cu pilde de genul nu votezi nu comenta mai tarziu ca iti e rau …..fratele meu ii voi spune, de 12 ani tot sper sa se schimbe ceva …si uzez de dreptul la vot ptr a indrepta ceva rau sau a da in continuare acordul ptr ceva bun si corect ….Dar daca cel ce va veni sa-mi zica ca e bine sa votez sa-mi dea un singur exemplu de lucru bun facut in tara asta !!! de catre cei ce ne conduc sau ne-au condus !!!
    Intr-o tara in care in 20 de ani nu am fost in stare sa facem o autostrada , sau sa avem un sistem de sanatate sau de invatamant normale …ce sa mai ceri ..ce sa te mai duci la vot …te duci la o bere si astepti sa se schimbe anotimpurile, singurul lucru sigur in tara asta.

  • iepuras de la oras
    Posted at 11:19h, 21 octombrie

    Salut dragilor,
    Zavoranca s-a retras, sfatuita bine de cineva-cred.
    Hai sa votam pentru copiii nostri pe care i-am condamnat neemigrand la timp. Eu am crezut ca o sa mi se usuce mana cand l-am votat pe Iliescu ca sa nu iasa Vaccin , dupa ce m-au fugarit minerii prin Piata Universitatii. Si de atunci trebuie sa ma tot duc la vot, ca sa votez impotriva ……. . Va las aici o adresa unde sa cititi ca suntem asa de cand ne-am cristalizat ca popor (http://www.dilemaveche.ro/index.php?nr=235&cmd=articol&id=8860) si astia sunt oamenii pe care noi ii scoatem in fata, dintre noi, cei mai buni. Altfem ii condamnam, nu le faceam audienta, le boicotam produsele si brend-urile. Dar noi tot acceptam… Macar sa mergem la vot ca sa votam impotriva lor, ca sa mai avem o speranta.

    edit by serban:
    trist si adevarat ce scrii tu: „copii nostri pe care i-am condamnat pentru ca nu am emigrat” si totusi? asta e solutia?

  • luptatorul
    Posted at 11:22h, 21 octombrie

    As merge daca as reusi sa ma decid intre Oana Zavoranu, Luminita Anghel, Catalin Zmarandescu si Elena Udrea. E prea complicata alegerea pentru un cartier de cititori de reviste de scandal si amatori de Chanel si Mercedes…

  • Ju
    Posted at 11:28h, 21 octombrie

    Sa mearga la vot cei carora le merge bine in tara asta. Eu una as vota, da in alta tara, de preferinta una la vest de Romania, sau daca se poate una putin mai la nord de SUA 🙂

  • Nicu
    Posted at 11:35h, 21 octombrie

    Mai Serbanica , de ce incerci tu sa le strici la baieti ce au construit cu truda 19 ani??!!! Una peste alta ei fura si sfideaza, tu cu Misu faci emisiuni pe seama lor, altii traiesc cu pensii de 3 lei ( la propriu). Te implor….nu incerca sa sa strici un sistem care functioneaza :)) !!!!!!

    Desi ideea poate friza utopia sau poate mai rau prostia….as vrea o greva electorala dom’le. Nimeni nu merge la vot si sta cu mainile in san cu aceasi privire sfidatoare pe care o au mai marii nostri.

  • bucatarul
    Posted at 11:38h, 21 octombrie

    RETETA ZILEI:blonda la rotisor(merge si cu o bruneta)
    Dupa etapa de introducere ,la foc mic,i se pun niste intrebari:-la interval de 1 ora-
    -Esti naturala sau vopsita?
    -Cit costa vopseaua alba de marcaj?
    -Coco Chanel este o marca de mop?
    -1+1=2 intotdeauna?
    -Centura de siguranta e mai buna decit airbagul?
    -Tricotatul dauneaza grav sanatatii?
    Daca dupa 6 ore mai are chef sa dea raspunsuri,ati dat de Dracul gol ;treceti-o pe lista candidatilor.

  • Pingback:Nenea Lars » Încă unul care nu votează
    Posted at 12:12h, 21 octombrie

    […] și Șerban Huidu. De fapt el face propagandă absenteismului de mai mult timp, dar acum dacă scrie pe blog mă gândesc să mă iau și de […]

  • Mihai Guramba
    Posted at 13:06h, 21 octombrie

    De cand m-am facut major nu am ratat nici o votare. Am invatat ca e bine sa iti exerciti dreptul de a vota, ca pt acest drept au murint niste pustani la revolutia din ’89. Anul asta in schimb simt ca nu mai pot. M-am saturat de ce se intampla si sunt obosit psihic. De incredere, valori si alte sentimente civice nu se mai pune problema.

  • Albinutza
    Posted at 14:02h, 21 octombrie

    Eu as propune sa candideze Bebelusele…oricum sunt net superioare din toate punctele de vedere lui Siliconus Buzukus, Actorus Calinescus sau Steroidus Zmarandescus… Palelea mea…..

  • Indianu
    Posted at 14:06h, 21 octombrie

    Cati adepti ai non-voting-ului… Stati acasa, si nu votati, ca iar o sa va decida altii viitorul. Si cum primii la votare sunt batranii care in general nu prea au acces la informatie si o sa-i vedem pe aceeasi oamenii la guvernare.

    edit by serban:
    eu stau in sectorul 5 cu cine sa votez cu jiji?

  • Andrei Firoiu
    Posted at 14:25h, 21 octombrie

    De ce sa mergem la vot?

    Pentru ca e dreptul nostru ar fi un argument bun. Dar ignoram blabla-urile astea. In principal ar trebui sa mergem pt ca asa putem sa schimbam clasa asta politica de care se plange toata lumea. In momentul asta poti doar sa alegi raul cel mai mic (http://www.mergilavot.ro/2007/05/07/raul-cel-mai-mic/) dar incet incet putem sa-i mai cernem, pana in momentul in care o sa poti alege si oameni in care crezi.

    Pana la urma tocmai din cauza acestei intrebari (De ce sa mergem la vot?) persista actuala situatie si clasa politica. Datorita inactivitatii celor care ar trebui sa mearga sa-i voteze pe altii dar nu o fac pt ca sunt scarbiti.

    S-a vazut ce insemna puterea votului alora mai destepti atunci cand a fost ales Basescu presedinte. Toata lumea s-a mobilizat pentru ca a era o alternativa mai buna decat Nastase. Am stat 2 ore in ger in gara in Timisoara sa votez si asta pt ca era ditamai coada – pt ca toti il considerau pe Basescu o alternativa mai buna. Atunci de ce s-a putut?

    Nu sunt un sustinator al lui Basescu, dar nu regret ca am stat atata sa-l votez. Si voi sta si data viitoare si voi vota cu cel care mi se pare cea mai buna alternativa la momentul respectiv.

  • Cody
    Posted at 14:44h, 21 octombrie

    Haideti dar cu mic cu mare
    Ca sa mergem la votare –
    Bunatati fara de numar
    Vom avea acum pe data –
    Bogatie, libertate,
    Pace si prosperitate .
    Cum ? Mai stati inca pe ganduri ?
    N-ati iesit in fuga mare
    Cand partidul se agita
    Cand promite, cand e tare !?
    Ee … sunteti romani cam jalnici –
    Ce daca nu ai cu cine !
    Arde-o tata c-o stampila
    Unde vrei pe alba fila .
    Sunt aceeasi granguri vechi
    Care-ti susura-n urechi ?
    Da-i incolo, ce iti pasa –
    Iesi si tu un pic din casa .
    Sunt vedete cu toptanu’,
    Oameni smecheri cu mertanu’,
    Las’ ca-i bine – mergi la vot
    Ca pe ei ii doare-n cot !

  • bluebe
    Posted at 15:32h, 21 octombrie

    „Lupt-am pentru o lume mai buna si o viata omeneasca adevarata.”
    Merg la vot ,da’i votez pe toti! Asa ,ca sa nu spuna ca sant neam de traista si ca nu respect stradaniile altora.

  • Indianu
    Posted at 17:03h, 21 octombrie

    Mda, sectorul 5 e compromis politic… adevarul ca nu prea ai cu cine vota 🙂

  • Giuco
    Posted at 19:42h, 21 octombrie

    De ce sa nu votez? Simplu. Pierd timp. Pierd bani. Pierd pe termen lung. Votul meu e o investitie in ei, o investitie care stiu ca nu are sanse de izbada din start. Si atunci de ce as vota?

  • SFX
    Posted at 20:43h, 21 octombrie

    @Indianu
    Eu stau in Ploiesti …pe cine vrei sa votez??? Pe un scriitor din dilema veche??? Pe un prezentator de TV locala???
    De ce un om cu minte si cu reale posibilitati nu se baga sa candideze? SImplu ptr ca nu vor sa se manjeasca …politica = noroi!!!
    Sa mergem frate la vot …dar sa avem ptr cine si ce!
    Pana atunci pupaturi cu ranga pe dinti celor ce o merita …se stiu ei

    PS: stiu violenta nu e o solutie …dar ce i-as mai „violenta” pe unii de prin conducerea de partid si de stat”

  • Ala micu'
    Posted at 22:15h, 21 octombrie

    Scurt si la obiect.

    NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !

    Anul asta imi dau licenta, si am plecaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat 😉

  • rh
    Posted at 18:46h, 22 octombrie

    Eu inca nu stiu cu cine sa votez, hac..
    Interesanta a fost campania domnului Ontanu, campanie in care s-a tinut seama foarte mult de cei care se prezinta la vot, respectiv pensionarii.
    astfel ca s-a tras tare pe amenajari de parcuri si alte facilitati pentru pensionari si a iesit primar.
    Deci, in sectorul 2 eu cu cine votez?
    PS Mult respect pentru tatal lui Misu, m-a ajutat intr-o problema destul de spinoasa pentru mine.

  • Dan
    Posted at 19:57h, 22 octombrie

    Oamenii e prosti. Prima data mi-am dat seama de asta cand a iesit Bush in America a doua oara. Lumea mai zicea cate ceva de economie, sanatate, el o tinea numai cu sa mergem la razboi in Iraq unde sunt niste oameni rai. Intr-un final glorios a mai bagat vreo doua dume cu avorturi si homosexuali sa clarifice situatia ca Bebeto pe final. In situatia asta mi se pare inutil sa incerci sa-ti imaginezi un om care ar pune stampila pe vanghelie. Iti dai seama ca aia care l-au nimerit pe vanghelie stiau totusi sa citeasca, greu de crezut ca a iesit random de atatea ori.

  • O-laie
    Posted at 21:05h, 22 octombrie

    O sa merg la vot doar ca sa imi pastrez dreptul sa ma plang mai tarziu. Totusi pentru cei care mai au putere n-ar strica niste concerte in strada. Tara asta a amutit intr-un mod sinistru. Grrrrr…

  • adspediaRO
    Posted at 03:57h, 23 octombrie

    Cei care mergeti la vot intrati pe http://www.CandidatulMeu.ro

    Cei care NU mergeti: http://www.NuMergLaVot.ro

    🙂

  • Flaviu
    Posted at 04:00h, 23 octombrie

    Nu, sincer eu nu ma duc la vot si nu ma voi duce. De ce? Pentru ca dupa cum am spus intr-un post anterior nu am pe cine alege, toti sunt unul si aceeasi o data ajungi la guvernare nu se intampla absolut nimic asa ca de ce sa-mi pierd eu timpul sa ma duc la vot cand ei in 4 ani de zile nu fac nimic? Merita efortul? nuuuuuuuuuuuuuuu. Serban daca tu te vei duce la vot inseamna ca te-ai lovit la cap. Stiu e dreptul tau sa ti-l exerciti DAR nimeni nu-ti da in cap daca nu te duci. Stii cum e in viata tu iti faci alegerile propii.

  • A
    Posted at 08:38h, 23 octombrie

    Nu mergeti la vot daca asa simtiti voi, dar dupa aia sa NU comentati ca tara se duce pe rîpă, pentru că nu veți avea dreptul moral.

    Dacă vă pasă măcar atîtica de ce se întămplă, faceți unul din puținele lucruri care au efect.

    De aia în 2000 am avut de ales între Iliescu și Vadim, pentru că idioții i-au votat pe ăștia doi, iar „deștepții” au rămas acasă și au comentat.
    Ei bine, „deștepții” ăștia sunt de vină, pentru că în primul tur puteau să-și miște curul să voteze un candidat mai bun (sau măcar mai puțin prost) decît Ilici sau Vadim.

    Părerea mea.

  • Cosmin Iacob
    Posted at 11:05h, 23 octombrie

    In curand o sa vina vremea sa mergem la vot, pentru a alege „noua” clasa politica. Distractia cea mai mare insa tine de faptul ca de aceasta data se schima regulamentul de vot, nu vom mai vota partide ci oameni. Faimosul vot uninominal ma face sa rad, prin prisma faptului ca vom avea de ales numai dintre tampiti. Deja ma uit cum sunt bagate in fata personaje fara nici o legatura cu politica, doar pentru a castiga capital electoral. Cel mai simpatic exemplu, din punctul meu de vedere, este in Bucuresti, colegiul electoral din Drumul Taberei. In acest faimos cartier sunt propuse spre votare niste persoane cel putin interesante. Daca pe Elena Udrea o cunostem drept o „politicianca” renumita (nu comentez aptitudinile ci apartenenta la clasa politica), alte cateva persoane ma intreb ce cauta pe buletinele de vot. Oana Zavoranu este unul dintre exemple, fiind candidatul PRM in Drumul Taberei. Ce cauta Oana in Politica? Inca nu am inteles ce platforma program are, ce propuneri legislative, ce idei marete (si crete) are. Cel mai tare insa ma face sa ma intreb ce cauta Catalin Zmarandescu in politica. Tinand cont ca vine din partea lui Becali, nu trebuie sa ne mire nimic, insa ce treaba are asta cu politica?
    Inca o persoana care a fost aruncata in lupta electorala, de data asta de catre PSD, si bineinteles tot in Drumul Taberei, este Luminita Anghel. O preferam cand canta cu Sistem, in nici un caz in politica.
    Dupa cum vedeti, politica romaneasca este ca si democratia noastra, una originala. Daca ar fi sa imi aleg candidatul ideal, as vrea sa il vad pe buletinul de vot pe Dani Otil. De ce? La fel cum spunea un slogan electoral despre Petre Roman in urma cu ceva ani, „PENTRU CA EL POATE” (cu Mihaela Radulescu, bineinteles).

  • FAruk
    Posted at 13:12h, 23 octombrie

    Pentru informatii despre candidati, http://www.infoalegeri.ro

  • Calin
    Posted at 15:09h, 23 octombrie

    Nu am avut rabdare sa citesc ce au scris toti aici, dar voi merge la vot pe o motivatie negativa: la alegerile locale toti tiganii si prostii din hunedoara au votat si au ales un primar care a absolvit un liceu seral cu nota 5.75…ulterior acuzat de viol a fugit in america, acolo a fost acuzat de violenta domestica…
    m-am confruntat cu acest primar si chiar face dovada unei pregatiri submedie

    dovada: http://www.trilulilu.ro/DenisaLala/f50ed2e2a65326

    as vrea sa iese un reprezentant al unui alt partid, de data asta vreau anarhie…

    si voi mai merge la urmatoarele alegeri locale si prezidentiale si apoi lehamitea mea de politica va fi deplina

  • Cristi
    Posted at 17:29h, 23 octombrie

    Eu o sa merg la vot. Am mers de fiecare data cand a fost ceva de votat si o sa ma duc in continuare.

    Si asta nu pentru ca unii sunt buni sau prosti sau mai stiu eu cum, ci pentru ca ma respect pe mine. Si stiu ca vreau sa-mi spun punctul de vedere oricand, chiar daca poate nu e luat in considerare.

    Daca nu votezi, nu contezi! Ori eu sunt satul sa fiu o pata alba… si asa ma simt ignorat 4 ani, acum eu voi conta. Ce cred eu va conta. Macar pentru ca poate vor trebui sa se chinuie mai mult pentru a iesi „cine trebuie” daca asa o sa fie.

    Sper sa puna langa fiecare nume pe care o sa-l stiu sau nu si cate un CV. Sau o sa incerc sa-l parcurg pana la data respectiva, in 2-3 ore cred ca le pot parcurge pe toate si o sa-mi dau seama care cred ca merita mai mult.

  • sany
    Posted at 22:54h, 23 octombrie

    eu tot am o idee de ceva timp inkoace dar nush dak pot sa o pun in practica!!!knd o sa intru in cabina de vot o sa scot pixul din buzunar si o sa ma desenez pe mn intre casutele cu partidele romaniei si o sa ma si votez. Cn stie? poate ies presedinte!!!=))

  • ILEA
    Posted at 23:23h, 23 octombrie

    Bine ca nu candideaza si Horia Brenciu sa se apuce de cantat pe holuri ca dupa aceea se poate numi CIRC!!!

  • serban
    Posted at 01:11h, 24 octombrie

    am aproiape 18 ani.imediat va trebui,ca oricwe major,in totalitatea facultatiilor mintale sa votez,..sincer nu ma incanta aceatsa clipa,deoarece toti politicien imi inspira sila.oare chiar asa de prosti suntem ?
    ii alegem in fiecare am.si.i vom alege din nou.pt ca ne place sa traim greu.ne place sa ne ”cersim”speranta

  • Andrei
    Posted at 08:48h, 24 octombrie

    Deci, ma uimeste articolul asta!
    Intotdeauna l-am respectat pe Huidu pentru ca in comparatie cu altii gen Badea, Ciutacu, Stan etc are si a demonstrat ca are coloana vertebrala..
    Dar mi se pare o prostie sa spui ca nu mergi la vot!
    Faptul ca Cherida si Guta candideaza e pentru ca asta vrea poporul! Manele seminte, ei ne reprezinta, asa cum ani intregi ne-au reprezentat si inca ne reprezinta hotii.. De ani intregi romanu, de la cel mai mic la cel mai mare, se plange de clasa politica.. Se duce in fabrica si fura pana si un mic surub daca poate si apoi se uita cu nervi la parlamentarul care fura milioane de euro. De ce nu mai avem intelectuali implicati in politica, ca Alecsandri Iorga etc , pentru ca ne uitam cand apare Ogica la tv cu mult mai mult interes decat la plictisitorul Plesu…
    DE CE SA MERGEM LA VOT?? TOCMAI PT A SCHIMBA CEVA.. Sunt sigur ca in fiecare circumscriptie electorala exista cel putin un anonim, care poate ca merita. Hai sa votam acel anonim!
    Sa candideze cel care vrea si poate sa schimbe ceva, nu sa stea si sa se planga si sa astepte la infinit ca statul sa se reformeze..
    „Mai bine ramaneau niste vise de neatins decat sa se transforme in cosmarurile din ziua de azi!”
    Se rasucesc in mormant cei care au murit pentru acest vis.. Ei si-au dat viata pentru a rasturna un sistem care parea vesnic, iar noi renuntam asa usor doar pentru ca pare greu sa schimbi ceva..
    Indraznesc sa spun: Rushinica! 🙂 Glumesc.
    Cei care suntem sau care credem ca suntem altfel, hai sa mergem la vot si sa nu-i lasam pe manelisti si telenoveliste sa-i trimita in parlament pe Guta si Zavoranca.
    Cu respect!
    edit by serban:
    stau in sectorul 5 ce sa aleg? omul lui vanghelie sau jiji becali? spune tu! ca nu ma pot duce in alt colegiu!

  • Crisa
    Posted at 11:21h, 24 octombrie

    eu am sa merg la vot desi cosul de cumparaturi e plin de mere putrezite, pentru ca e dreptul meu si pentru ca vreau sa il exercit.
    peisajul politic actual este rezultatul actiunii sau mai bine zis al inactiunii noastre, parerea mea… deci sa nu ne plangem de mila degeaba

  • sabi
    Posted at 12:33h, 24 octombrie

    Parca ar conta daca votam sau nu…

  • Adorian
    Posted at 15:03h, 24 octombrie

    Ai dreptate. Boozuka vs. Zmarandescu vs. Udrea ar mai trebui sa fie, si, totul ar fi o caterinca :)) Oricum tara asta este toata o caterinca, o manea

  • gabi
    Posted at 21:42h, 24 octombrie

    Ce ma iar votam in gol????deci iar se va face abstractie de populatie…nice..dar eu tot ma duc la vot!!!asa de plictiseala..sa vedem ce iese!!!

  • Argenta
    Posted at 12:06h, 25 octombrie

    Eu merg la vot.Am mers de fiecare data,mai putin la referendumul cerut de Basescu pentru uninominale,ca nu ma duc la vot cand ii behaie lu’marineru’.
    Am sa votez,macar sa am dreptul sa-i injur ca nu-si fac treaba,ca tu,Huidule ,daca nu votezi,nu ai dreptul moral sa zici nimic ceva in urmatorii patru ani.Asa ca poate te mai gandesti
    edit by serban:
    pe cine sa votez la sectorul 5 pe jij sau pe omul lui vanghele?

  • Se aproprie>>Parerea ta despre politica
    Posted at 23:50h, 25 octombrie

    Spune-ti parerea ta despre politica,iubim libera exprimare…

  • adrian
    Posted at 21:49h, 26 octombrie

    maghiarii se vor duce la vot ,pensionarii,oamenii platiti,ceo sa fie dupa cea mai tare comedie in ungureste,comedie cu urmarii inprevizibile .eu votez mai bine cu psd ul,decit sa vina ungurii,sau mai stiu eu ce boc.daca no facem si daca o facem ziceti co sa fie la fel asa ca putina miscare pina la cabina nu strica.

  • Doru Oprisan
    Posted at 01:23h, 27 octombrie

    Pana acum, m-am dus de fiecare data la vot, macar pe ideea ca trebuie sa ma asigur ca se alege raul mai mic dintre doua rele.
    Dar de data asta chiar nu mai stiu ce sa fac. Nu reusesc sa imi dau seama care e raul mai mic.
    Pana zilele trecute as fi zis ca PD-L e varianta ceva mai buna decat restul. Dar, de cand s-au apucat sa ii pupe in cur pe preoti, am impresia ca, pe termen lung, asta devine cea mai periculoasa varianta. Daca Biserica a reusit sa il scoata pe Darwin din manuale acum, nici nu vreau sa ma gandesc ce poate face pe viitor cu ceva putere politica.
    Asa ca, probabil, va fi pentru prima data cand voi lipsi de la vot, desi ar fi impotriva principiilor mele.

    Toate bune, Serban !

  • Florina
    Posted at 11:04h, 27 octombrie

    Solutia nu este sa nu mergem la vot. Solutia este sa gandim cand punem stampila. daca noi nu votam ii lasam pa altii, care nu au habar ce ii trebuie unu om sa faca o lege, sa ne guverneze tara. Chiar vreti sa fiti condusi de niste inculti, alde jiji&comp? ar trebui sa ne gandim un pic inainte sa votam. Noi toti suntem afectati de ce legi dau ei, viata noastra de zi cu zi este guvertata de birocratia asta, cand ne ducem sa platim un impozit NE INTERESEAZA, cand cumparam o paine, NE INTERESEAZA, cand dam drumul la apa de la robinet, NE INTERESEAZA! Orice facem, zi de zi, are o legatura, mai mica sau mai mare, cu o lege. Asa ca ar trebui sa ne gandim mai bine cand votam!

  • semenescu
    Posted at 17:10h, 27 octombrie

    Americanii sunt prosti? incredibil de prosti?
    Incepi sa semeni cu deshteptucii si simpaticutzii aia ce mergeau peste granita prin 9zeci si ceva si radeau de nemti sau de olandezi cand le furau alora de sub nas din supermarketuri. Radeau de ce prosti sunt aia. E un mit jenant, demn de un ignorant cu izmene tricolore.

    edit by serban:
    individual sunt de multe ori incredibil de talambai, se descurca greu, nu le merge mintea nu au inteligenta nativa etc! din fericire au un Maaaaare avantaj: sistemul care-i transforma in cea mai puternica natiune de pe pamant!

  • Kenny
    Posted at 11:32h, 28 octombrie

    Pleaca ai nostri, vin ai nostri…

    Asa zic batranii 🙁 si e adevarat.Nimeni nu ne vrea binele, fiecare trage pentru el si o sa treaca mult timp pana o sa se schimbe ceva candva, daca o sa se schimbe.

    Mare smecherie ce au facut ei cu uninominalul…
    Inca mai cred ca mai exista si oameni care gandesc si care vor binele acestei tari dar care nu sunt lasati in fata.Uninominalul asta le da o sansa de afirmare acestor oameni, (dar atat timp cat majoritatea guvernului este formata dintr-un partid mare oricare ar fi el) aceasta sansa se pierde pe drum. 🙁
    Sunt primari in Romania care au facut „ceva” si care au fost votati pentru lucrurile bune care le-au lasat in urma si lumea care i-a votat nu a mai tinut cont de la ce partid sunt sau ce culoare politica au.

    De ce nu se opreste odata migratia asta politica??? Nu-ti mai convine la un partid retrage-te inseamna ca nu e de tine si macar ramai cu gandul ca ai incercat decat sa te stie toti sub numele de „curva” politica…
    In toate partidele sunt primite tot felul de gunoaie de „politicieni” de carton care au toti aceeasi poezie „partidul si-a schimbat doctrina sau principiile si nu ma mai regasesc in acest partid” vai tu… pe bune??? 🙂

    Este pacat ca avem oameni destepti la care si maine le-as da votul meu si care ar merita sa ne conduca tara, care ar face ceva pentru tara asta dar nu sunt lasati de comunistii care se regasesc in toate partidele si care nu mai mor odata „dar-ar boalele in ei”…

    God bless Romania

  • starline
    Posted at 22:29h, 29 octombrie

    hai sa vedem ceva: votul alb este o noutate. cate voturi albe va numara acest scrutin? eu pariez pe ZERO. voi?

  • saiyani
    Posted at 23:11h, 29 octombrie

    Votul nu inseamna latceva decat s-a perpetuam starea actual de fapt…etc.
    Votul iti creeaza falsa impresie ca ai avea de ales intre a si b, x si y FALS acesti servesc acelasi interes cel propriu…
    NU MAI VOTATI
    NU MAI VOTATI
    NU MAI VOTATI
    NU MAI VOTATI
    NU MAI VOTATI
    NU MAI VOTATI
    NU MAI VOTATI
    NU MAI VOTATI
    NU MAI VOTATI
    NU MAI VOTATI
    NU MAI VOTATI
    NU MAI VOTATI
    NU MAI VOTATI…

    TREZITIVA!!!!!!!!!!!!!
    TREZITIVA!!!!!!!!!!!!!
    TREZITIVA!!!!!!!!!!!!!

  • coco_jr
    Posted at 19:43h, 30 octombrie

    Eu am alta varianta de boicotare a alegerilor. Propun sa mergem toti la vot si sa ne anulam buletinul de vot. Sa ii votam pe toti odata. Stiu ca suna aiurea dar daca o sa fie 30-40% din voturi anulate poate o sa vada si ANIMALELE alea IDIOATE ca ne pasa. Cu neprezentarea la urne deja s-au invatat.

  • maxim
    Posted at 12:29h, 31 octombrie

    Scurt şi cuprinzător:
    DE CE NU PUN PE SCRUTINUL DE VOT ŞI O CĂSUŢĂ GOALĂ ?
    Să le arătăm cât de mult ne pasă de faţa lor ?
    Se laudă că au fost aleşi de 55% din români ? Poi da… 55% din cei care au fost la vot si asta reprezentând 5 maxim 6 milioane de români nu 22 de milioane cât suntem noi… adică de 3 milioane ceea ce înseamnă în procente cam 13,7% din populaţie!!! nu 55% !!!
    Păi cum vine asta domnilor? 13,7% nu reprezintă majoritatea!!!
    S-a dat vre-o unul jos din limuzină să vadă ce greu trăieşte lume si ce necăjită aste?
    Normal că nu că din maşinile lor cu geamuri fumurii nu se vede afară!!!
    De ce se bat aştia pe locurile din Senat si Camera deputatilor?
    SIMPLU: sunt putine locuri: 451 (S: 137 si CD:314 ).
    DE CE LE VANEAZA?
    SIMPLU: prind locul, stau 4 ani si ‘freaca gresia’ si se aleg pe viata cu o pensie/indemnizatie de 2-3000 de ron lunar!!!
    Si pentru ce?
    SIMPLU: pentru ca se poate si asa este sistemul…
    Stiu o persoana care a fost inginer biochimist de cand a terminat facultatea pana s-a pensionat si ia o pensie de 1000 de ron!!! dupa atatia ani de munca!!!
    Este trigator la cer ce se intampla si cum ne trag astia in piept…
    VREAU O CASUTA GOALA PE BULETINUL DE VOT !
    Decat o republica parlamentar-democratica in care sa murim de foame si sa fim furati chiar si la vot mai bine o monarhie constitutionala (cum este UK)!

  • stefan
    Posted at 18:32h, 01 noiembrie

    nu am pe cine sa votez „))

  • Theo
    Posted at 22:31h, 01 noiembrie

    Mda.Nici nu se mai pune problema intrebarii ” Mai mergem la vot? ” .Raspunsul e clar,pentru unii insa obeserv ca altii inca mai au chef de vot.La hahal de candidati ce avem, …. nu mersi! Pentru ce sa votez? Sa ma reprezinte in stat si sa ia deciziile in numele meu un „cantaret” , ” o diva ” sau „un sportiv” care habar n-au ce fac cu vietile lor, d-apoi sa mai si decida pentru altii.Sfatul meu : hai sa emigram . :))

  • sash
    Posted at 02:32h, 02 noiembrie

    de unde ai ajuns la concluzia ca toti americanii sunt idioti, numa 90% din ei sunt idioti, restu 10% sunt destepti si sunt in alte tari 😀 (de ex predau la scoala americana)

  • petre76
    Posted at 15:13h, 02 noiembrie

    Pai daca e asha, eu i-ash vota pe catziva din cartierul meu. Tot necunoscutzi, tot inculturishti, dar macar ii shtiu de mici si poate baga shi ei o lege sa ma ajute la nevoie :))).
    Trebuie sa mergem la vot ca sa nu mai treaca ungurii de 6%.

  • Pingback:Dorin’s Personal Weblog » Blog Archive » De ce am facut votezi.ro
    Posted at 08:01h, 03 noiembrie

    […] de vedere si vreau sa le expun si sa fiu contrazis de oameni cu cuvintele la ei (cum frumos a spus Huidu despre noi […]

  • wio
    Posted at 00:30h, 04 noiembrie

    „Nu va suparati, eu cu cine votez?” intrebarea romanului de mai bine de 2 secole, transpusa atat de magistral de Caragiale – apropo, daca puteti revedea „O scrisoarea pierduta” sigur nu mai mergeti la vot. Si mie mi-a ajuns, ba chiar sunt hiper-satul. Primul vot l-am dat pe vremea lui Ceachi, unde ne-au dus cu randul (eram in armata) sa votam candidatul unic la primaria orasului unde era cazarma – delirant, nu-i asa, ce treaba aveam noi cu candidatul din acel oras? Asa era atunci (daca lipseai la vot puteai avea necazuri serioase) dar nici acum nu-i mai bine cand te uiti la „falnicii” nostri „catindatzi”. Agamitza Dandanache nu moare in Romania si nu va muri pana cand nu va mai merge la vot decat el cu familia lui – sau te pomenesti ca si atunci votul este valabil si se poate autoalege, ca n-ar fi de mirare.
    In incheiere as alege o maniera mai cinica – votul meu e de vanzare „stimati” politicieni, care da mai mult? Pe bune, nu doar un mititel si o bere. Suntem oameni inteligenti, voi mergeti sa va imbuibati si mie ce-mi iese? Ca doar nu s-a intalnit hotul cu prostu’

  • rsu
    Posted at 19:18h, 04 noiembrie

    La faza asta mai dat gata. Tu crezi ca nu am ce face altceva deca sa ma duc sa-l aleg pe noul cap al hotilor din romania. Pe cel ce-si va ridica vile, cumpara supermasini pe bani mei si va „mosteni” vaste terenuri la care noi „muritorii de rand” nu putem decat visa. Nu multumesc, eu prefer sa fac orice alta activitate. De cand l-am vazut pe Vanghelie cat de bata e la orice capitol din lumea asta (asta nici sa fure nu cred ca stie) eu nu mai vreau sa votez ca tare-mi e ca si astea sunt „manuite” de „baietii din casuta”.

  • MIRCEA ADRIAN
    Posted at 11:11h, 05 noiembrie

    ai dreptate serban
    eu unul nu mai vreau sa aud de vot,sa se voteze intre ei ca noi romanii ne-am saturat de ei
    ignoranta doare cel mai rau

  • Aurel
    Posted at 20:41h, 05 noiembrie

    In legatura cu votul…, se spune ca e o responsabilitate sociala, dar avand in vedere ca nu am fost la alegerile locale pentru ca efectiv nu am avut pe cine sa votez nu pot sa spun sa sunt un bun cetatean. Nici unul dintre candidati nu au candidat pentru a face ceva pentru noi ci doar pentru ei. La fel si la alegerile astea uninominale; m-am trezit ca aceleasi pesonaje de la alegerile europarlamentare de anul trecut candideaza pentru parlamentarele de anul acesta; deci partidele nu au fost in stare sa vina cu alti oameni ci tot aceeasi doar sistemul de vot s-a schimbat. In momentul in care dupa parearea lor salariile cresc doar ridicand mana, sau autostrazile sunt pe hartie, sau banii europeni se obtin prin firmele politicienilor, sau pur si simplu sunt corupti pana in maduva oaselor, acesti tigani politici cu atata tupeu vin aceeasi de 16 ani din ’92, sa cerseasca voturi. Deci nu am sa merg la vot.

  • Iepurasul de Paste
    Posted at 13:13h, 06 noiembrie

    Apai ceea ce e cel mai trist e ca pana si in cazul in care AI VREA sa te porti ca un cetatean responsabil implicat in viata politica democratica a tarii tale NU POTI VOTA daca:

    – esti in armata si nu primesti permisie de ziua alegerilor (cca. 90% din militarii in termen)
    – esti delegat in capatul celalalt al tarii pentru o saptamana
    – esti student si in loc sa-ti iei un bilet de tren dus-intors acasa ca sa pui un vot alb in urna mai bine bagi o paine cu untura si ceapa stinsa cu o bere
    – esti mutat de o vreme de-acasa dar incurajat fiind de birocratia romaneasca nu ti-ai schimbat domiciliul pe buletin
    – lucrezi fara acte legale in afara tarii (majoritatea celor din diaspora)
    – ai reusit in sfarsit sa-ti iei si tu un weekend prelungit concediu la Poiana Tapului (dupa ce a trecut vara si toti sefii tai de la institutia publica in care lucrezi s-au intors bronzati din Caraibe)
    – nu esti acasa din orice alt motiv.

    Iar ironia e ca daca nu esti intr-una din situatiile de mai sus ai de ales intre 4-5 candidati de care nu ai auzit sau ai auzit dar nu de bine. Si sa nu ti se zbarleasca parul in cap si sa-ti vina sa musti in carne vie ?

  • Alex
    Posted at 15:25h, 06 noiembrie

    Cum sa te duci la vot cand…fiti atenti:
    La adresa mea din buletin a sosit o felicitare pentru tatal cu ocazia Sf. Mihail si Gavril. Toat bune si frumoase insa tatal meu a decedat in 2004. Sa ii multumim domnului Emil Calota de la PSD Prahova. Ce face goana dupa voturi… Ce motive as avea sa votez?

  • micki
    Posted at 16:29h, 06 noiembrie

    nu mai merg la vot nici moarta…doar daca ma platesc…asta am invatat eu de la politicienii romani: sa iau mita…asa ca eu nu merg la vot decat daca ma platesc…pana acuma oriunde a trebuit sa obtin ceva : medici, profesori, institutii, politicieni, primari, etc. nu am putut sa obtin decat dand mita..asa ca acum sunt ei pe mana mea…daca vor sa-i votez sa ma plateasca…ROMANI FACE-TI LA FEL !!! caci asa nu o sa le mai arda sa candideze…;)

  • BladeZalau
    Posted at 23:49h, 07 noiembrie

    eu cred ca maxim 70 la suta vor merge la vot :)poate nici atat ,eu unul nu ma duk ,nu ma mai deranjez sa mai duk sa votez ca nu are rost nu vad unu ca sa poata face ceva bun in tara asta si si nici nu cred ca va fi in curand

  • Pamfletoasa SPL
    Posted at 11:56h, 09 noiembrie

    are un amic o vorba: daca tot e sa pierd, macar sa pierd pe mana mea.

    ….si pierde rar 🙂

  • raalluu
    Posted at 14:18h, 09 noiembrie

    De ce sa mergi la vot? Buna intrebare.Poate din curiozitate, poate ca mai vrei o lege idioata ca cea cu indemnizatia mamelor sau in speranta ca promisiunile vor fi tinute. Vezi sa nu. Ca oricum e lucru stiut, cine ajunge sus nu-l mai doare capu de unde a plecat. Si te opresti in fata panourilor si te uiti ca mata in calendar si te intrebi ca personajul lui Caragiale, „dom’le eu cu cine votez?”, si stai si te gandesti ce au promis fiecare si cu ce realizari se lauda. Realitatea e cruda, daca nu votezi inseamna ca nu-ti pasa (si-n ziua de azi poate e mai bine asa),daca-i votezi si nu se tin de promisiuni iti dai cu pumnii in cap ca de ce i-ai votat, ca poate era mai bine sa-i fi ales pe ceilalti. Asa ca pana la urma sa multumim constitutiei ca votul nu e obligatotiu si ca avem libertatea de a alege.

  • abaddon
    Posted at 20:10h, 11 noiembrie

    NORMAL ca o sa mergem la vot, cum nu am mers nici in anii trecuti! dar acum vom vota in alb.. Serbane(!), te rog, nu stiu cat de mult sa insistat la televizor, dar mai faceti-o daca nu sa facut, insistati pe mediatizarea votului in alb! ca forma de protest, nu sa indemnati lumea sa „voteze in alb”, ci majoritatea sa ia aminte ca exista aceasta alternativa
    din pacate (e plin de tarani) si din fericire (e liniste si frumos), acum stau la tara, intr-un sat aproape de mangalia, ma ingrozesc cand realizez ca toti taranii de aici constituie coloana vertebrala a sistemului imputit care ne conduce, si fac asta fara ca macar sa stie, oare daca ar stii toti, ca, avand aceasta forma de protest (votul in alb), ei pot sa se ridice in picioare si sa strige „NU MAI VREM HOTI SA NE CONDUCA”..? oare ar face asta? sigur ca da, au un trai foarte greu..noi nu stim care avem birouri sau alte munci mai usoare.. si il au din cauza celor pe care ii voteaza.. cred ca daca li s-ar da aceasta furca in mana, nu ar ezita sa o foloseasca (cu atat mai mult cat nu ucid si nu o sa ii pedepseasca nimeni), DAR nu se cunoaste, nu se stie, nu se vorbeste, si gastile de partid au grija sa nu se cunoasca ce este votul in alb, sau sa se dezinformeze.. de exemplu – bai gheorghe, daca vrei sa votezi in alb sa protestezi, tre sa pui stampila pe toti ba nene, sau pe coltul din stanga sus – si astea or sa fie voturi nule, si gheorghe no sa mai protesteze.. asta se intampla
    si cu satele si cu prostimea de partea lor, o sa mai inghititi galusca inca 4 ani timp in care tara asta o sa se vanda de tot, impreuna cu voi toti, si chiar si cu mine
    asta este, tu ce faci ca sa schimbi „asta”?

    edit by serban:
    alb?!!?vot alb?! intr-o sectie in care sunt atatea stampile si reprezentanti ai partidelor?! nu cred! mai bine ii votam pe toti sau nu mergem la vot ca egiptenii care eu votat doar 20 %….

  • George Isopescu
    Posted at 18:15h, 17 noiembrie

    Salutare Serban.

    Din pacate indiferent cine va iesi presedinte acum, la sfarsitul anului 2009, va fii criticat si injurat peste 2-3 ani, daca nu si mai devreme.
    Asta e un lucru normal la noi in tara, din pacate.
    Oricine ar venii la putere acum, este imposibil sa mai salveze ceva din tara asta, iti jur asta. pffff….!!!
    Eu cred, ca e foarte important sa mergem la vot acum la sfarsitul lunii Nov. pentru ca voturile sa nu fie „furate”. Ma refer la faptul ca ne putem trezii ca am votat pe liste suplimentare, pe undeva unde anumite persoane dintre noi nici macar nu au ajuns.
    E foarte greu si destul de dureros ce se intampla in sec. acesta intr-o tara „democrata”. Mi-as fii dorit sa fie asa, dar din pacate……mai avem de asteptat. Ca dovada ca majoritatea din politica 80% sunt persoane din fostul regim comunist. Si vedem asta zilnic la tv. Oricum nu sunt atat de prost sa imi pierd timpul uitandu-ma la toti retardatii din politica. Prefer o emisiune buna si mai ales un documentar, sunt mult mai castigat cu asta.
    Ar fii multe de spus, dar……..ma rezum doar la cateva din idei care sper sa fi fost intelese, sau ….cred, ca m-am facut inteles.
    Bafta Serban si toate cele bune frate.
    Va urmaresc mult pentru ca imi place mult emisiunea, chiar avem nevoie de asa ceva in tara asta, pentru a putea schimba mentalitatea romanilor odata pentru todeauna.
    Va salut cu serpect.

  • alin
    Posted at 21:41h, 10 mai

    V.O.T. vorba cu oameni tampiti NU

    vorba cu oameni tacuti NU

    Vorbe ordinare de Taverna NU

    Viata ostila in tundra DA!!!

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.